Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
2292 2666
-

Zobacz także:


Z zeedo
+3 / 3

ale noże mają bo przecież chcecie by siedzialy w kuchni. statystycznie, kobiety czesciej zabijają mezow niz na odwrot wlasnie z powodu preferowania narzedzi zamiast piesci. kobiety czesciej sie rzucają z nozem na kogos gdy sa pijane. kobiety morderczynie są o wiele bardziej brutalne gdy juz sie zdecydują - zabijają z pelną premedytacją i zimną krwią, wszystko zaplanowane.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 26 April 2012 2012 22:33

Albiorix
+5 / 37

Kobiety w ogóle nie mają litości. Po prostu dziewczynki wychowuje się tak, żeby szły po trupach i nie
oglądały się za siebie. Małym chłopcom mówi się żeby nie bić słabszych, szanować przeciwnika, grać
fair, dotrzymywać słowa itd. Małym dziewczynkom mówi się po prostu, że mają osiągnąć to czego chcą. Oczywiście, nie do wszystkich chłopców te nauki docierają. Ale dziewczynki nawet o nich nie słyszały.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 20 September 2011 2011 14:50

Odpowiedz
Lilia19
-4 / 22

jej nie wiem w jakim świecie ty żyjesz..

LeeFu
-2 / 10

Swieta prawda...NIestety niektore sa naawet zbyt tepe by to zalapac..Bo wkoncu nie byly chlopcami i nie wiedza co to sa te zasady ktorych chlopcy uczyli sie od zawsze...

Z zyzec
+3 / 7

nom pamiętam jak mama nigdy nie miała dla mnie litości jak przynosiłem dwóje do domu. koszmar kobieta, bieda pupcia

Odpowiedz
T Tiszka
+4 / 4

nie wszystkie wierz mi

P pokropek1
+3 / 11

na tym zdj brak techniki uderzenia za nisko garda ... bledna garda i wogole system ciala zly

Odpowiedz
B bartex42
0 / 0

Zgadzam się, postawa obronna tego gościa też pozostawia wiele do życzenia :P

C Chlopzwioski
0 / 4

przypomniał mi się tekst pewnej piosenki ;D " bo kobiety w złości ..... nie mają litości ...." ;D

słuchałem tą piosenkę kilka razy dziennie bo płyta w radiu szybko się kręciła a na polu słuchać dzwięku silnika zbyt długo się nie da ;]

Odpowiedz
K kamil1994gda
-3 / 5

Nie maja litości.. proszę Cię. Tą chudą rączką coś wywinie ? Jeszcze się jej paznokietek złamie.
;)

Odpowiedz
T Tiszka
+1 / 7

nie chodzi o siłę ciosu tylko o skuteczność durniu/

P.S. nigdy nie wiadomo ile siły drzemie w chudych rączkach

T Tiszka
-1 / 3

hehhehe.. jakbym siebie widziała xP wczoraj tak zrobiłam tylko 10x mocniej. ale i tak nie z calej siły

Odpowiedz
K koniara007
+1 / 5

chłop jakby chciał to by już jej w szczene mógł zaje**ć bo źle garde trzyma. ręka w obronie za nisko, broda za wysoko...co to jest...;| a co do demota..hmm...bez sensu.

Odpowiedz
paul86
+4 / 6

Gdyby demot zrobił mężczyzna pod adresem kobiet, to zaraz byłyby lamenty jaki straszny sadysta i seksista...

Odpowiedz
S Soquake
+2 / 4

Gdzie skręt ciała, lewa wyżej bronisz cycka czy twarz?Odsłaniasz całą twarz przy ciosie.

Odpowiedz
H HunterOfSoul
-3 / 3

jesli wszystkie dziewczyny bija tak ja ta na zdjeciu to raczej nie ma sie czego bac ;d 0 techniki co rowna sie zero sily przy ciosie ;)

Odpowiedz
LeeFu
-3 / 7

Sila mezczyzn jest wiele cech i atrybutow... Sila kobiet polega i wywodzi sie ze slabostek meskich (ze nieprzyjebie, ze przeprosi, ze pusci przed siebie, ze pocaluje itp) IN YA FACE!

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 21 September 2011 2011 13:20

Odpowiedz
Pipel888
0 / 0

W takiej sytuacji potraktowałbym to jako atak i bym w celu obrony własnej jej przypie*dolił.

Odpowiedz
butelkowa
0 / 4

Ło matko, a Wy już zaczynacie batalię. Co prawda demot kiepski, ale chciałam poruszyć inną kwestię związaną z tematem. Zapewne pojawią się komentarze jak to kobiety chcą równouprawnienia, że jak biją to należy oddać, bo równouprawnienie. A ja się do diaska pytam- czy z Was serio takie cioty, że boli Was uderzenie kobiety? Albo jesteście cherlawi albo zadajecie się z kobietami cięższymi od Was. Tak lubicie deklarować swoją męskość, a jak przychodzi co do czego to lamentujecie jak to kobiety biją i należy im oddać. Pamiętam jak raz dla żartów mój chłopak kazał mi uderzyć go z całej siły w ramię- skończyło się na tym, że poprosił bym nigdy nie próbowała go bić, bo się jeszcze połamię.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 April 2012 2012 15:16

Odpowiedz
Pipel888
-1 / 1

nie o to chodziło(przynajmniej mi nie o to chodziło)... mi raczej chodziło o to że uderzenie można potraktować jako atak i wtedy niezależnie od płci przeciwnika powinno się przejść do ataku w celu unieruchomienia przeciwnika po czym należy się ulotnić w nadziei że nie ma dużych przyjaciół

butelkowa
0 / 2

Ale przecież dziewczynę wystarczy chwycić za nadgarstki i jest unieruchomiona, po co od razu jej oddawać? Nie wiem czy wiecie, ale facet jest silniejszy od kobiety, więc jak on zechce jej oddać to ona na pewno wyjdzie z większymi obrażeniami niż facet, który od takiej kobitki dostał. Do epatowania męskością jesteście pierwsi, ale Wasza męskość się kończy gdy kobitka podniesie rękę na samców alfa.

N nefryt2
+2 / 4

Co jak co, ale uważam, że atakowanie kogoś, komu nie wypada się bronić to oznaka braku klasy, kultury itp. Zajebisty wniosek - jak chcę go do czegoś zmusić to mu walnę, bo przecież mi nie odda. Wrazie czego "jestem kobietą i mnie się nie bije".
Ja bym od razu zerwał kontakt z laską co z pięścią na mnie leci. Jakoś zwierzęta nie skaczą do silniejszych, tylko człowiek potrawi być taki głupi. Najpierw podskoczy, a potem, że słabszy i że go maltretują.

butelkowa
-2 / 2

nefryt2 aż dziw bierze, że któryś z użytkowników demotywatorów "zniża się do poziomu zwierząt". Jak co to człowiek jest najdoskonalszy i w ogóle, ale jak trzeba to przyrównamy się do zwierząt, bo to zaj*bisty argument :D Uwielbiam tą hipokryzję, zawsze z uśmiechem na ustach patrzę na tego typu sytuacje. Ale do rzeczy. Chodzi mi o to, że jesteście zwyczajne cipy skoro boli Was uderzenie dziewczyny. No wybaczcie, ale nie mam innego określenia na faceta, który dostaje od drobnej dziewczyny po pysku i jeszcze beczy, że go boli. Zdecydujcie się- albo jesteście silne samce alfa i przyjmujecie ciosy na klatę albo jesteście cioty, oddajecie dziewczynie i nie prezentujecie swojej męskości na demotach (czy gdziekolwiek), bo to również pod hipokryzję podchodzi. Zdecydujcie się panowie.
Ps. Żeby nie było, nie usprawiedliwiam lasek rzucających się z łapami na facetów, ale pokazuje absurd Waszych reakcji na coś takiego.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 26 April 2012 2012 22:05

Pipel888
+1 / 1

a czy ja pisałem że trzeba beczeć i tak dalej, po prostu takiej trzeba oddać z większą siłą (ale nie robić jej krzywdy cielesnej, nie chcemy jej jakoś poważnie zranić) po to by na przyszłość nie zaatakowała jakiegoś dresa (i by samemu mieć spokój z tego typu osóbkami) bo on może ją poważniej zranić, a tak po za tym nienawidzę debili którzy kogoś atakują tylko dla tego że wiedzą że osoba która atakują nie odda.

N nefryt2
+2 / 2


Nikt tu nie zniża się do poziomu zwierzęcia. Istnieją teorie mówiące, że człowiek jest rodzajem zwierzęcia, które

rozwinęło się do tego stopnia, że potrafi obserwować rzeczywistość i wyciągać z tego wnioski. Człowiekiem non stop

władają instynkty, które stara się opanować. Posługujesz się pojęciem samca alfa, a dotyczy ono zwierząt. Jest to

najsilniejszy samiec w stadzie, któremu podporządkowują się inne osobniki. Człowiek takiego nie ma. W grupach

występują różne zależności jak szef-pracownik, czy ojciec-syn, ale człowiek w razie potrzeby postawi się niezależnie

od pozycji i postury.


Nie chciałem Cię obrazić, pisząc o zachowaniach zwierząt, które obowiązuje jedna zasada - "zginę albo zabiję". By

najmniej nie porównywałem kobiet do zwierząc, co wydaje mi się, że zrozumiałaś z mojej wypowiedzi.

Uważam, że osoby przeciwnej płci, powinny siebie wzajemnie szanować. Bez naszej interakcji świat by nie zaszedł aż

do 2012 roku i wydaje się, że stąd wynika cała kurtuazja. Nie chodzi w tym temacie o to czy uderzenie kobiety jakoś

specjalnie boli. Zależy to od narzędzia jakim się posłuży. Chodzi tu o to, że stosowanie siły, zwłaszcza wobec osoby

kochanej, oznaką szacunku nie jest. Jeżeli mamy się szanować, powinniśmy zacząć od poszanowania własnej osoby,

poznania własnej wartości i wymagania szacunku od innych.
Nie można mówić o wzajemnym szacunku, gdy jedna osoba szuka kompromisu, a druga jak nie dostanie tego czego chce to

pierwszej walnie. Wiele kobiet pisze tu o "wychowywaniu" swoich mężczyzn. Okazuje się w rzeczywistości, że taka

wychowująca zrobi ze swojego ukochanego pantoflarza, a potem rzuci bo nie widzi już w nim mężczyzny, i poszuka sobie

kompletnego chama, co będzie ją poniżał.

Napisałaś o przyjmowaniu ciosów na klatę. Uważasz, że mamy na tą klatę przyjmować brak szacunku, czy poniżanie -

zwłaszcza publiczne. Podobnie jak dziwimy się kobiecie, która jest bita przez swojego męża i dalej z nim jest, uważam, że również mężczyzna nie powinien pozostawać w związku w którym jest poniżany. Niby dlaczego ma dowodzić swojej męskości? Kobieta ma kobiecość przypisaną ad hoc. Sądzę, że powinien tylko dbać o to by mieć własne zdanie, reszta zależy od charakteru i jest bardziej człowiekowi przypisana niż konkretnej płci.

Sądzę, że bicie mężczyzny przez kobietę uwłacza jej, a nie mu. Powinien jej z "kamienną miną" powiedzieć "sajonara" i jest to bardziej męskie niż wdawanie się z nią w bójkę. Takowy atak jest barziej "niekobiecy" niż "niemęski" Osobiście nie odczuwam przyjemości i satysfakcji zarówno z wlania kobiecie jak i słabszemu, młodszemu mężczyźnie.

Tak nawiasem w dobie walki feministek o przywileje takowy demot porusza społeczeństwo, w którym występuje wiele niesprawiedliwości. Nie jest to wcale dziwne.

B bartex42
0 / 0

Zdecydowanie zgadzam się z nefrytem, co za tym idzie nie zgadzam się z Pipelem (Piplem?), zdecydowanie nie zgadzam się z butelkową. Myślę, że nefryt wyczerpał temat, ciekawi mnie jeszcze tylko, czy użycie sformułowania "epatowanie męskością" było świadome i zamierzone. Oczywiście niczego nie sugeruję. Pozdrawiam wszystkich :)

Z Zafsze
-2 / 2

Ona źle uderza! Uderza się kośćmi od placa wskazującego i środkowego a także pięść trzyma sie poziomo, a nie pionowo jak ona!

Odpowiedz
Zell1988
0 / 2

Tez nie ma i wytrzymałości , siły bo nie zależnie jak by się złościła to i tak kobieta którą można łatwo zranić fizycznie i psychicznie

Odpowiedz
kubok275
0 / 0

'...piekło nie zna furii takiej jak kobieta wzgardzona'

Odpowiedz
P pogromcakrzesel
0 / 0

pięść pod złym kątem. Uderzając w ten sposób może posmyrać słonia po jajach

Odpowiedz