Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
5764 6546
-

Zobacz także:


M malakonwalijka
+106 / 116

Przepraszam, że mi się źle kliknęło na minusa, ale aż mnie zatkało!

Odpowiedz
M mkln
+77 / 81

dam + za Ciebie.

loralina
+30 / 38

O kurde, pełen szacunek dla ciebie!
Ten obrazek, w pełni oddaje treść demota, a on sam w sobie jest genialny !
Ode mnie wielki [+]

Qrvishon
+29 / 33

Jest prwadziwy demot - kwintesencja. Nad takimi momentami warto się zatrzymać i zastanowić. Jeden z lepszych ma tej stronie

pietruch98
+11 / 33

demot: Dlaczego..:tego jeszcze nie ma w top 10?

lopez777
+56 / 82

to nie tatuś..to zwyrodnialec.. gorsze od zabójstwa bo dziewczynka całe życie będzie musiała z tym żyć.. a na pewno nie będzie łatwo..

Odpowiedz
D Dawid111
+27 / 31

Wielu więźniów chętnie by pracowało, wyobraź sobie siedzieć do końca życia w małej celi, praca była by dla nich wybawieniem, ucieczką od monotonni.

walrus
+2 / 4

Gdyby więźniowie pracowali, zabierali by pracę normalnym ludziom, a pracy w Polsce jest mało; więc to też takie sobie rozwiązanie

B basek5
-4 / 12

kuuurczę, tylko dlaczego TATUŚ?! gdyby mój Mąż to zobaczył, to chyba by się wściekł, za taką ANTYOJCOWSKĄ propagandę, w imię powiedzenia "najgorsza matka jest lepsza niż najlepszy ojciec". ode mnie minus

J jatyon
+6 / 10

@basek5: co ty opowiadasz o.O jaką antyojcowską propagandę? W ogóle niektórzy ludzie chyba nie rozumieją sami co piszą.

M Matrix723
+6 / 10

Wiesz co znaczy pedofil w celi?
Wygoogluj sobie wypowiedzi wiezniow co z nimi robia.
Co wy myslicie, ze oni sobie razem pija herbate i ogladaja tv?? Sa rozne dokumenty robione w wiezieniach i tam jest jasno powiedziane, ze pedofilie i gwalciciele maja przesrane.
W Polsce z wypowiedzi paru wiezniow mozna wywnioskowac, ze:
-musza spac na podlodze
-jedzenie jedza z brudnej miski na ziemi
-gdy ida do kibla musza podnosic noge jak pies
-zdarzaja sie przypadki gwaltow na takich osobach lub wkladania czegos w czesci odbytnicze np. kij od sedesu.

K Korose
+48 / 58

szokuje i to nieźle.. [+] nigdy nie zrozumiem, co dzieje się w umysłach pedofilów, a także tych którzy biją swoje dzieci.. :(

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 February 2011 2011 22:33

Odpowiedz
M matkaantka
+23 / 27

STt a choćby nawet autorowi chodziło o upijanie to co uważasz, że to normalnei,że dzieci przezto nie cierpią?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 11 February 2011 2011 0:43

K Korose
+24 / 24

jest w podpisie napisane "(...)co będzie MI robił" ale zgadzam się, że picie czy kłótnie między rodzicami nieraz wywołują cierpienia prawie takie jak te "gorsze" zwyrodnienia..

S subik69
+36 / 38

na myśli miałem ogólnie przemoc obojętnie jaką, najbardziej jednak przygnębiająca wydaje mi się niewinność dziewczynki pozwalająca jej myśleć że uchroni lalki od strasznych widoków odwracając je twarzami do ściany, jak pokazałem tego demota żonie to aż jej się nogi ugięły.

S STt
+2 / 18

@matkaantka przecież nie napisałem, że uważam to za normalne, tylko zdziwiły mnie pierwsze skojarzenia co niektórych. Bo tatuś może "mi robić" krzywdę, wyrzuty, warkoczyki albo kanapki... a ci od razu pomyśleli o gwałcie...

S SzwedzkiDomek
+25 / 25

@STt a dlaczego miałaby odwracać lalki, jakby tatuś robił jej warkoczyki? Udajesz głupiego/głupią, czy naprawdę nie rozumiesz?

bazienka
+16 / 18

w umyslach pedofilow dzieje sie trans, bo zwykla kobieta ich nie podnieca, tylko dziecko. i jak juz zaczna ciezko im skonczyc. przy pelnej swiadomosci czynu i wyrzutach sumienia. natomiast ze wszystkich skazanych za czyn pedofilny prawdziwych pedofilow jest jakies 15 albo 30% ( nie pamietam, nie chce sklamac), reszta to zwykli zwyrodnialcy. studentka seksuologii pozdrawia ...

ASSOC
+32 / 32

I to właśnie zasługuje na główną! Jest z życia wzięte, prawdziwe problemy ludzi! A nie jakieś historyjki co nie wiadomo czy prawda, czy nie. Demot ma być zwięzły i na temat, tak jak ten. Bardzo dobry, życzę głównej. +

Odpowiedz
G grik1
+9 / 11

Albo sobie robisz "żarty" albo nie zrozumiałeś aluzji. Takich to tylko sznur i na drzewo za fujarę powiesić.

DJherbata
0 / 0

"Albo sobie robisz "żarty" albo nie zrozumiałeś aluzji. Takich to tylko sznur i na drzewo za
fujarę powiesić" - nie przesadzajcie. Jak jest poważny demot to wszyscy nagle poważni i nie można zażartowac, a jak ktoś zrobi coś takiego ----->:) to już po nim!

xxxxagaxxxx
+12 / 12

Osoba kryjąca sie pod nickiem Doda, zamilcz. żałośne jak demot na głównej może wzbudzić zawiść. a demot prawdziwie demotywuje(+)

Odpowiedz
D donica1703
+20 / 22

@STt noszkurrwa, jeśli dziewczynka odwraca lalki twarzą do ściany żeby nie widziały co tatuś jej robi, to z pewnością chodzi jej o warkoczyki... ręce opadają.

Odpowiedz
F FENOo
+7 / 9

Takich typków powinni likwidować tacy ludzie jak ten z "To nie jest kraj dla starych ludzi". Pfffuk i po problemie. ;D

Odpowiedz
C cinderella022
+3 / 9

No racja.. pełno demotow sie robi o tych "tatusiach".. Mój jest zajebisty.. każdego dnia, dziękuję, ze go mam:)

B basek5
-1 / 1

pisałam już podobną rzecz kilka postów wyżej. plus dla Ciebie

S sexylogin
+3 / 3

dokładnie teraz wszędzie kreuje się postać ojca pedofila, bądź alkoholika. To, że np. jak byłam mniejsza spałam z tatą pod jedną kołdrą czyni już z niego pedofila? nie ponieważ gdy byłam mała, była burza to strasznie się bała i czułam się obok niego bezpiecznie.. nie wszystko jest takie na jakie wygląda. Oczywiście dałam + bo demot jednak gdzieś tam do mnie trafia, oczywiście nie wszyscy ojcowie są wspaniali, ale czemu Tatusiowie pokazywani są tylko ze złej strony?

rezagado
0 / 0

@toratoratora szkoda tylko, że tych promili jest tak dużo i że objawiają się na różne sposoby nawet tam, gdzie byś się tego nie spodziewał...

A ania01798
+4 / 6

naprawdę duży plus + .
demot prawdziwy ,na prawdę przykre jest że dorosły człowiek może tak bestialsko się zachowywać ,takim ludziom powinno się robić to co oni robią dzieciom .

Odpowiedz
metroby
+3 / 17

jedyna opcja jaka przyjmuje na to Co bedzie robił jej tatuś to -
dawał córce czekoladki. a dziewczynka obróciła zabawki żeby nie były zazdrosne bo one spróbować nie mogą..


Jestem optymistą..

Odpowiedz
A aaishaa
0 / 2

szkoda tylko, że optymizm tak często wynika z niewiedzy...

Wandejczyk
-1 / 1

@ aaishaa

Optymizm jest z definicji użyteczny. Pesymizm jest z definicji tak użyteczny jak złom kosmiczny na orbicie.

A aaishaa
0 / 2

Wandejczyk optymizm potrafi zasłonić pewne prawdy na temat życia. z tego wynikają rozczarowania. pesymizm nie jest użyteczny? tak naprawdę lepiej być bardziej przygotowanym psychicznie na porażkę niż sukces, bo jeśli ta porażka nadejdzie, nie czujesz wtedy zbyt wielkiego rozczarowania (przy pesymistycznym myśleniu). jednak to nie znaczy, że pesymista nie spróbuje jeszcze raz, może być przecież uparty. dla mnie po prostu ważne jest psychiczne uodpornienie się na wszystko. uważam, że w tym pomaga właśnie pesymizm.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 February 2011 2011 19:01

Wandejczyk
-2 / 2

@aaishaa

Zrób coś ze swoim rozpasanym pesymizmem, póki nie zrobiłaś swojej osobie czegoś co w
kreskówkach nazywają "czymś głupim". Optymizm jest zawsze rozsądny. I na ogół użyteczny.
Pesymizm nie ma wad. On jest wadą. Optymizm prowadzi różnymi drogami. Pesymizm wyłącznie do przepaści. O!

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 February 2011 2011 18:53

A aaishaa
0 / 0

Wandejczyk widzę, że się nie dogadamy, bo mamy na ten temat zbyt odmienne spojrzenie. umówmy się: tobie w życiu pomaga optymistyczne nastawienie, mi pesymistyczne. to zależy od psychiki. w końcu ludzie są różni, wielu ma swoją własną receptę na w miarę udane życie. oczywiście z tym co piszesz się nie zgadzam i zdania nie zmienię. O!

PakeRoSs
+5 / 5

Miuosh - Nie mów mi . polecam te piosenke po obejrzeniu tego demota. A dla autora +

Odpowiedz
P PamietaszMnie
+18 / 18

Ci co mieli piekne dziecinstwo pomysla: 'o beda sie j***c!'
Ci co mieli mniej kolorowe dziecinstwo przypomna sobie powrot pijanego ojca bijacego matke za nic, i za to ze... (mozna wymieniac bez konca).

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 11 February 2011 2011 18:10

Odpowiedz
Wandejczyk
-5 / 11

Tylko jedna izba w miejscu zamieszkania, a tatusiowi zamarzyły się kolejne dzieci? Ludzie, jeśli mieliście skojarzenia z przemocą, to znaczy że macie syndrom złego świata.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 11 February 2011 2011 18:28

Odpowiedz
S SzwedzkiDomek
+4 / 6

Autor sam się wypowiedział wyżej, że miał na myśli przemoc (w różnym sensie). Poza tym jest wyraźnie napisane "co będzie MI robił". Więc chyba masz syndrom nieczytania ze zrozumieniem.

A aaishaa
0 / 2

Wandejczyk a nie zauważyłeś, że tam są słowa 'co będzie MI robił'? więc miała na myśli, że 'tatuś' będzie ją molestował a nie 'produkowanie następnej partii'. nie ma tam nic w stylu 'co będzie robił mojej matce'. utrzymujesz mnie tylko w przekonaniu, że optymiści po prostu nie potrafią dostrzec pewnych oczywistości (lub nie chcą).

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 February 2011 2011 15:37

Wandejczyk
-2 / 2

@ aaishaa

Tak, zauważyłem wszystkie słowa. Panno Mam Syndrom Złego Świata. Te jej lalki są
tak świetnie zrobione, że byłem pewny iż co najmniej jedna z nich jest młodszym rodzeństwem
właściwej dziewczynki. A słowa nie są jej, ale matki. Czy to nie świadczy o wyobraźni? To bardzo przydatna umiejętność. Optymista ponosi
porażki, ale próbuje do skutku. Pesymista nie próbuje. Więc będzie tyłek blady, a nie skutek.
Przemyśl to. Nie jesteś trochę zmęczona tym, że media bombardują tylko jednym tematem?

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 12 February 2011 2011 17:00

A aaishaa
0 / 0

Wandejczyk zależy jaki temat, bo taki o nastolatkach w ciąży powoduje zmęczenie ale coś tak złego jak molestowanie... nie sądzisz, że ludzie powinni być dobrze uświadomieni o tym, że takie sytuacje się zdarzają, wiedzieć, że to coś naprawdę poważnego i złego? nie muszą być przecież z tego powodu pesymistami. może i jestem pesymistką, bo nie patrzę na świat jak na kolorową tęczę, ale to nie znaczy, że nie umiem osiągnąc wyznaczonego przez siebie celu. kluczem do sukcesu jest sama wiara we własne możliwości i upór w dążeniu do tego celu. i popatrz, optymistką nie jestem a jednak posiadam takie umięjetności. to jednak nie przeszkadza mi w patrzeniu na świat jak na niezbyt ciekawe miejsce. ludzie go takim uczynili.

Wandejczyk
-1 / 1

@ aaishaa

We wszystkim należy zachować umiar. Pedofilów nie jest ani więcej ani mniej niż w
każdej poprzedniej epoce. A dziennikarze powodują panikę, jakby były nimi nawet znaki drogowe.
Skutkiem tego jest cierpienie całkiem niewinnych osób. Ustawodawstwo w co niektórych stanach
dające 30 lat paki za umycie własnego dziecka bez rękawiczek. To jest tak debilne, że jeszcze
żaden człowiek nie wymyślił wystarczająco soczystych obelg. Panika nieproporcjonalna do skali
problemu jest zawsze szkodliwa. Gdyby w mediach gadali o gwałcicielach gołębi tak samo często,
ludzie lękaliby się dokarmiać je... Żyjemy w epoce w której ciężko nie zostać ofiarą oszczerstw.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 February 2011 2011 19:02

A aaishaa
0 / 0

Wandejczyk wiem, że pedofilów nie ma ani więcej ani mniej niż w poprzednich epokach. jednak dawniej nie istniało takie słowo 'pedofilia', pociąg do dziecka uznawano za coś normalnego, nikt nie myślał czy takie dziecko nie będzie miało zniszczonego życia. podobno jeszcze w poprzednim wieku uznawano, że dziecko kusi dorosłego i ono jest winne... wiem, że przeginanie w drugą stronę też nie jest dobre, jednak z dwojga złego już lepsze to. wiem, że we wszystkim trzeba zachować umiar, media często przesadzają w drążeniu jednego tematu, ale co poradzisz. ludzie uwielbiają tworzyć stereotypy lub chociaż pomagać w ich tworzeniu. dosięgają one wszystkich, nie tylko rodziców. a prawo nigdy nie będzie doskonałe, bo to dzieło człowieka.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 February 2011 2011 19:36

Wandejczyk
-1 / 1

@aaishaa

I dawniej nie było reżimów zapalonych wizją, którą przerażał Orwell. Wprowadzających taktyką małych kroków to co normą w książkowej Oceanii. Taktyka małych kroków jest czasochłonna, ale skuteczna. W Szwecji już szczególnie...

Prawo stanowione jest dziełem człowieka, a więc z definicji podłej jakości. Jest prosty sposób: Opierać je o prawo naturalne. W razie sprzeczności, naturalne uchyla stanowione. Ale media zadbają, by w ludzkiej świadomości... Zanim ocenisz wiarygodność wiadomości, sprawdź na czyim garnuszku są dane media.

GlambertStyle
0 / 2

Wandejczyk, jestem optymistką, nawet bardzo, ale przestań już z tym humorem, bo się porzygam! Jestem optymistką, ale nie trudno się domyśleć o co chodzi. Może z tego powodu, iż jestem artystką i umiem zauważać inne detale nie koniecznie widoczne dla tych w innym kierunku rozwiniętych ludzi? ;-)

soulless24
+2 / 4

demot dobry. szkoda, że tak prawdziwy. ale to dobrze, że często się mówi o takich patologicznych postawach. jest szansa kogoś uratować. plus

Odpowiedz
F Fortunatus
+11 / 11

dlaczego tyle minusow padlo? przeciez to jest pierwszy od dawna naprawde demotywujacy tekst ktory moglby trfic nawet do Fritzla

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 11 February 2011 2011 18:22

Odpowiedz
B bulapros
-1 / 5

masakra

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 11 February 2011 2011 18:27

Odpowiedz
bombsda
+2 / 4

ja pierdziele ;/ super demot, taki prawdziwy wielki [+]

Odpowiedz
T Techcyn
-2 / 6

To jest za mocne. Prosze nie róbcie wiecej takich demotów

Odpowiedz
D Dawid111
+7 / 9

Niestety dałem ci minus.

A aaishaa
+1 / 1

kogo obrażać? pedofilów? straszne... pewne tabu po prostu TRZEBA poruszać, bo jak nie to potem ludzie udają, że nie widzą jak dziecku dzieje się krzywda. chory świat.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 February 2011 2011 15:38

Wandejczyk
-1 / 1

@aaishaa

Żadnych pedofilów. Po prostu takich ojców, którzy są ideałem z punktu widzenia typowej dla współczesnej Brytanii poprawności politycznej.

A aaishaa
+1 / 1

Wandejczyk przed stereotypami nikt się nie obroni. ale naprawdę myślisz, że przez nagłaśnanie takich spraw ludzie będą postrzegać wszystkich dobrych ojców jak zboczonych zwyrodnialców? aż tak głupi nie mogą być. nagłaśniano, że tak wiele jest ciąż wśród nastolatek lecz nikt normalny by nie stwierdził, że większość nastolatek zachodzi w ciążę.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 February 2011 2011 18:52

Wandejczyk
-1 / 1

@aaishaa

Teoria sobie, praktyka sobie. Facet, którego bez wahania mogłabyś nazwać ojcem wzorowym, lękający przytulać własne dziecię publicznie, nie jest ewenementem. Żyjemy w epoce, w której ciężko nie zostać ofiarą oszczerstwa. A niektóre etykietki są nieodklejalne.

G goodbyemylover
+7 / 7

ja nie mogę pogodzić się z tym,że człowiek tak krzywdzi drugiego człowieka!!!!! bardzo często się nad tym zastanawiam-choć nigdy tego nie doznałam,jest mi ciężko żyć ze świadomością,że człowiek tak gardzi człowiekiem! daję +,świetny demotywator,pozdrawiam!

Odpowiedz
Tubisinho
+2 / 2

Mistrzowski demot ! :) respect i wielki, wielki + !

Odpowiedz
Moonglow
+2 / 4

wielki plus odemnie.. osobiscie zabiłabym gnoja własnymi rękami gdyby tknął moje dziecko! aż mi się krew gotuje jak myśle o tych wszystkich popaprańcach na wolności.. zdecydowanie kara smierci dla sukinsynów

Odpowiedz
K k2k
+1 / 1

[+] dla Ciebie... Coś te demoty ostatnio coraz straszniejsze są...

Odpowiedz
Jacek14094
+6 / 6

Szczerze gdybym złapał takiego "Tatusia" zabiłbym go bez żadnych skurupułów ale to tylko moje skormne zdanie

Odpowiedz
T Tomeoo
+4 / 4

Człowieku kur*a, rozbroiłeś mnie, ten demot jest jednym z najlepszych demotów jakie widziałem,a wchodzę często. WIELKI [+]

Odpowiedz
andrre17
+2 / 2

a ja bym ci pomógł :P wielki + za demota całego i za wasze zajebiste komentarze :P

F fazowa
+4 / 6

W końcu dobry demot na głównej!
Genialny podpis, genialna fotografia..naprawdę dobra robota.

Odpowiedz
I ikisshim
+1 / 3

Prawdziwy + za tego demota. On opowiada o czymś prawdziwym i ważnym. A nie jak dużo z głównej o jakieś zmyślonej historyjce. Taki demot z pewnością zasługuje na wielkiego +!!

Odpowiedz
Puzonek
0 / 8

Jeśli chodzi tu o znencanie się seksualnym nad swoim dzieckiem ,a tak myśle to ja osobiscie tego `ojca` jak go tak wgl ; można nazwac pocioł bym nożem zawiesił do góry nogami na dworze w słońcu i osobiście co godzine przychodziłbym do niego i posypywał bym go solą...Przyglądał bym się mu jak cierpi ,wykańcza się i umiera...I wogóle , bez żadnych kompleksów nie było by mi go żal ;| a na końcu wypił bym piwo i odszeł...Demot MISTRZOSTWO ! ;)

Odpowiedz
matiak66
+3 / 3

dokładnie, niewiele tu demotów.
to jest prawdziwy demot. [+]

C ciucmanija
+2 / 2

Dobrze, że raz na jakiś czas na głównej pojawia się coś tak dobrego... Wielki plus
I mam jedną prośbę - po przeczytaniu komentarzy - stwierdzam, że jeżeli ktoś nie ma zamiaru napisać nic mądrego to po prostu niech się nie wypowiada... bo niektóre te komentarze są straszne - jak można wykazywać się tak niskim poziomem inteligencji również emocjonalnej - chociaż pewnie tego te osoby nie zrozumieją

P Przykro
-5 / 7

słabe, przekaz jest taki ze tatuś jest be. A jakby dziecko nie czoło presji społeczeństwa ze przebywanie z rodzicami jest be, to by się tatusia nie wstydziło.. Później, w kościele czy na jakimś spotkaniu klasowym dziecko 'ucieka' jak najdalej od rodziców. Bo "to obciach" stać przy nich..

Odpowiedz
k0lorowa
+4 / 4

a jak inaczej ma powiedziec male dziecko ? "ten ch*j" czy "ten ku*as" ? niektorym powinno sie zabrac komputery z domow za takie komentarze

Odpowiedz
McMajkel
+2 / 2

Dobra beka z komentów. Teraz dzieci przeczytajcie jeszcze raz, coście napisali

Odpowiedz
B boguu
0 / 2

Zaraz Wróci Mamusia i zostawi tatusia dla dzianego gościa

Odpowiedz
anulia89
-1 / 3

Straszne... Oczywiście [+]. Jakbym takiego sku.rwie.le złapała, za ja.ja na latarni bym po powiesiła. Zwyrodnialec je.bany.

Odpowiedz
P paulina2828
+4 / 4

Demot jest genialny i mówi o realiach więc nie wiem za co te minusy i te dziwne komentarze :)

Odpowiedz
M mixsir
+3 / 3

Taki powinien być prawdziwy Demotywator nic tylko ukazuje całą prawdę o nas ludziach i niektórych potworach które nazywają siebie ludzimi

Odpowiedz
Annocha
0 / 0

Grik, masz rację, ale żeby jeszcze się powoli wykrwawiał.

Odpowiedz
S stonic4
-5 / 7

Bez sensu. ten demot bierze na litość, a mój komentarz nie jest poniżej poziomu.

Odpowiedz
E elo127
+1 / 1

kurcze aż mnie w sercu ukłuło. :c
jak ktoś da minusa to po nim!
ode mnie wielki +. :DD

Odpowiedz
T Toosia
+3 / 3

Zatkało mnie, bo to tak bardzo prawdziwe... Chciałabym by takie sytuacje nie istniały

Odpowiedz
S saletra21
+2 / 2

jestem pod wrażeniem....że są jeszcze tacy ludzie którzy potrafią zrobić dobrego demota...:D BRAWO!!!
a tak to demot zajefajny...;l

Odpowiedz
D dziarmol
-1 / 1

Tak... tatuś bydlak, pedofil,cham, pijak. Jeden stereotyp goni drugi. To zupełnie jak polak antysemita. Strasznie to prostackie ;/

Odpowiedz
Hustler89
+3 / 3

Poruszony w tym democie został bardzo wrażliwy problem. Przemoc wobec dzieci,wykorzystywanie seksualne to powoli plaga naszego świata. Są jeszcze DEMOTYWATORY. +

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 12 February 2011 2011 20:39

Odpowiedz
G grzegorz78
+2 / 2

Chory demot ... az mnie na wymioty wzielo, ale niestety prawdziwe. Nie robcie takich wiecej, prosze. Takich "tatusiow" tylko kastrowac, a wspolwiezniowie i tak mu zrobia dobrze

Odpowiedz
P pjs2
-2 / 4

demot jak demot. wnerwia tylko natezenie negatywnych demotow ostatnimi czasy. czy wy ludzie nie widzicie ze kreujecie swiat w ten sposob co Tv? i nie dosc tego robicie to w tym samy kierunku co TV. caly czas o znecaniu sie zabijaniu itp. ostatnio podano 1 przypadek smierci u dentysty. jeden i jedyny jaki pamietam w swoim zyciu. ale powtarzano to setki razy. zaloze sie ze 30% spoleczenstwa bedzie sie bala pojsc do dentysty w obawie o zycie. nie wspomne juz o ptasiej grypie. nie powiem co sadze o takich ojcach, ale ludzie przeciez to jest ulamek procenta jesli nie promila ojcow. a co do kar cielesnych dla dzieci to jestem za. rzecz jasna jako ostatecznosc i to takich, ktore nie zaszkoza zdrowiu dziecka.

Odpowiedz
M mila1404
+2 / 2

No właśnie.. a potem zastanawiamy się ze świętym oburzeniem dlaczego ta dziewczyna sie "nie szanuje" jak mozna byc taką czy śmaką? A ktoś przeciez "wychował" te dzieci.. i niejednokrotnie spierdzielił im zycie! i dotyczy to zarówno "tatusiów" jak i "mam"

Odpowiedz
D dziarmol
0 / 2

Niektórzy doszukują się patologii w rodzinach aby doszczętnie zdeprecjonować tą instytucję,jako patologiczną gdzie jedynymi wartościami są przemoc,alkohol oraz dewiacje seksualne ;-)) Tylko dziwi mnie brak wrażliwości na gehennę jaką przechodzą dzieci z domów dziecka ! Tam to dopiero sodoma i gomora ! Ale co tam domy dziecka, ojcowie to zboczeńcy dewianci ;-)) To się lepiej czyta,ogląda oraz plusikuje ;-))

Odpowiedz
Marca333
+1 / 1

Nie no "+" dla ciebie! Takiego demota Nie było na głównej dawno! Brawo :]

Odpowiedz
K karola93111815
+1 / 1

takie dzieci są biedne.. Najgorsze jest to, że matki nie potrafią stawić czoła i zostawić takiego "człowieka"

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 13 February 2011 2011 19:32

Odpowiedz
F famfaramfam
+1 / 1

Pierwszy demot od dłuższego czasu na którym zatrzymałam się dłużej. Jednak jeszcze bardziej uderzyły mnie co niektóre komentarze, są sprawy z których się nie żartuje. (+)

Odpowiedz
E englein444
+1 / 1

ale niektórzy nie mają rozumu i z takich spraw żartują...

E englein444
+1 / 1

Gratuluję demota na głównej bo właśnie takie powinny się tam znajdować !

Odpowiedz
K ktos1979
+1 / 1

Najlepszy demotywator,jaki kiedykolwiek widziałem,pełen szacun za dodanie.

Odpowiedz
N num54
+1 / 1

nareszcie prawdziwy demot. Śmierć pedofili !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Odpowiedz
A adamoos1982
+1 / 1

smutny i mocny... ale jakże celny... odsłania niewinność skalaną przez chorego ojca.. i bezradność wobec jego bezkarności...

Odpowiedz