Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
4749 5333
-

Zobacz także:


Zajarana7
+51 / 115

Głos ma chłopak niezły no ale co do jego wyglądu i nawet gestów jakie wykonuję ewidentnie mówi o tym że jest transwestyta.. I zachowuję się bardziej kobieco od niektórych kobiet.

Odpowiedz
M Mynkyn
+14 / 38

była by z nich ciekawa para

piter1314
+20 / 42

jak dla mnie to on zrobi kariere... ale w Holandii :d

A Astrain
+13 / 47

Ja nawet nie wiem kto to kur*a jest :|

G gemiozo
+25 / 51

Kobiety zachowują się zazwyczaj normalnie. A tacy goście są przesadnie ciotowaci. To przez takich "normalni" geje są wyśmiewani. Zobaczcie jak wygląda kabaretowy stereotyp geja. Właśnie taka przesadzona ciota. Więc nie generalizujmy. Nie każdy arab jest terrorystą i nie każdy policjant idiotą. Stereotypy to symbol ciemnogrodu.

BWill
+3 / 21

Dajta już sobie spokój z tym, jaką ma urodę, czy podkreśla swoją kobiecą stronę, czy nie. Tak ładnie powierzchownością się to nazywa.

EnriqueIglesias
+4 / 36

Nie widzę go, bo jakaś dziewczyna zasłoniła

SegmentationFault
+66 / 80

Człowiek-pułapka. I wez tu wpadnij na takiego nietrzezwy na imprezie

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 May 2011 2011 21:40

G grunge
+19 / 27

no dobra ale są pewne granice, 30-40 lat temu każdy rockmen miał długie włosy, i niejeden nosił obcisłe stroje, i jakoś nikt ich nie posądzał o transwestytyzm albo homoseksualizm... a Szpak po prostu zachowuje się jak kobieta, nawet jakby dać mu normalne ciuchy, ściąć włosy i umyć gębę z makijażu, to on i tak będzie się tak zachowywał, więc nie pieprzcie mi tu o jego stylu

Godvide
-5 / 9

@ eMCe88 on nie, jak to nazywasz, 'kreuje sobie idiotyczny wizerunek', tylko ma taką psychikę. Jest najprawdopodobniej transwestytą (upodobnianie się do osoby płci przeciwnej poprzez ubiór i zachowanie w celu osiągnięcia satysfakcji emocjonalnej bądź seksualnej), a to jest właściwie chorobą psychiczną. Więc on sobie nie kreuje idiotycznego wizerunku, tylko jest lekko chory psychicznie.

Godvide
+2 / 8

Nie, jak dla mnie to on nie próbuje na siebie zwracać uwagi, tylko taki po prostu jest.

P PysiakThugAngel
0 / 2

Cytując J. Piłsudskiego " Naród wspaniały, tylko ludzie k*rwy "

nwn9
0 / 6

On mnie brzydzi. Margit też mnie brzydzi. Pedalstwo i transwestyctwo też mnie brzydzi. Jeśli chodzi o głos tych, którzy powiedzą, że trza patrzeć na talent, nie wygląd - talentu u niego nijak uświadczyć nie mogę. Ot, wyszedł sobie babochłop na scenę i śpiewa, ale nie ma w tym nic nadzwyczajnego. Natomiast on ewidentnie uważa siebie za kogoś wyjątkowego i na siłę stara się zrobić z siebie odmieńca. No i mu się udało...

nata322
+19 / 87

Nie jestem jego fanką. Ale każdego człowieka powinno się szanować. Niech chłopak robi co chce. Nie musicie go obrażać. Głos ma naprawdę wyjątkowy.

Odpowiedz
beagle2709
+4 / 18

ale przecież niktgo tutaj nie obraża xd.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 19 May 2011 2011 21:11

13letniEmeryt
+1 / 35

Żeby kogoś szanować jak i nie szanować potrzebny jest powód. A skoro niczym sobie na szacunek nie zasłużył, mogę się śmiać, że jest pedałem. Bo nie oszukujmy się, rozumiem, że ktoś ma odmienny styl, ale coś takiego na pewno nie można nazwać męskim.

ZiemniakPospolity
+12 / 30

Jego problemem jest to, że on sam ma siebie za bóstwo - a w jego przypadku próg tolerancji jest bardzo wąski, przez to sam ten fakt wystarczy do tego, że jego postać mnie po prostu drażni. Nic mu nie robię samym myśleniem o nim, że jest obrazą dla mężczyzn. I bynajmniej nie mam zamiaru mu tego mówić w najbliższym czasie, więc wszystko jest
w porządku. Chociaż mam nadzieję, że ktoś mnie wyręczy.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 May 2011 2011 22:50

S samxd
+3 / 77

nie jest homo ; ) on jest zakochany w dziewczynie z innego państwa, w wywiadzie mówił. poza tym każdy ma prawo mieć swój styl.

Odpowiedz
S sonst
+8 / 62

Nie, ludzie tego nie rozumieją. Najważniejsze, że odróżnia się od innych, więc od razu trzeba go zwyzywać od pedałów i powyśmiewać. Nie wiem z czego to wynika, z próby podbudowania własnej samooceny czy chamskiej złośliwości, w każdym razie jest żałosne.

strumienswiadomosci
+33 / 51

@onlyxforxyou Chyba nie o zazdrość tu chodzi, tylko o nieumiejętność tolerowania inności.

W WrzesieN123
+18 / 28

Jedyne, czego mu zazdroszczę to głos, co do jego stylu, to za nic bym się tak nie ubrał

S s0vi3t
+16 / 28

Mieć swój styl - super, ale udziwniać się tylko żeby zostać zauważonym? On tego nie potrzebuje, ma dobry głos i to mu styknie,
niestety wiele ludzi nie reprezentujących sobą niczego właśnie tak robi.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 May 2011 2011 19:02

fgdcgfdcxf
+10 / 16

czy wy nie rozumiecie za jak kogos drazni jego sposob bycia(chyba ludzie maja do tego prawo)to nie oznacza ze ten ktos jest od razu nietolerancyjny i denerwuje go kazda innosc?Piszecie ze wyglad nie jest najwazniejszy a sami oceniacie po wygladze piszac ze ma zajefajna osobowosc bo wyglada inaczej.Oryginalnosc nie polega na ubieraniu sie ekscentrycznie.Oryginalnosci nie mozna kupic w sklepie z ciuchami i kosmetykami, jak by tak bylo to kazdy moglby byc oryginalny bo wystarczyloby ubrac sie dziwnie.A charakter faktycznie ma wkurzajacy- jest zadufany w sobie i pyszny ("glosujcie na szpaczka").Ma typowa przypadlosc polskich gwiazdeczek- nic wielkiego nie zrobil a zachowuje sie jakby byl pepkiem swiata.Jego przeciwienstwem jest Genek Loska-czlowiek skromny i tym wyrozniajacy sie od reszty uczestnikow programu.O nim nie zrobi sie programu bo przeciez szpak jest ciekawszy.Jesli chodzi o talent- to ma faktycznie czym sie pochwalic, bo "fever" zaspiewal znakomicie.

B BartoszQ15
0 / 8

Ja myślałem, jak pierwszy raz go zobaczyłem, że to dziewczyna jest... Nawet jak zaśpiewał i jego głos przypominał mi męski, to dalej myślałem, że taki już po prostu ma głos dziewczyna... a tu niespodzianka... jak powiedzieli do niego "Michał" :D

P pioko1234
+1 / 5

fgdcgfdcxf ma rację. Ja tam nic nie mam do jego wyglądu,może po prostu lubi się tak ubierać,ale tu nie chodzi o jego inność,tylko o jego aroganckie zachowanie.On jest zapatrzony w siebie,tyle wam powiem. A co do tego,kto ma wygrać w X-faktorze to moim zdaniem nagroda należy się Gienkowi,ale on oczywiście jest za "nudny" aby wygrać ten program.

To właśnie mnie denerwuje. Teraz w tych programach muzycznych szukają gwiazdy typu lady GaGa- kogoś,kto swoim wyglądem i stylem bycia będzie podobny do tych amerykańskich wokalistek,a to że ten Szpak ma talent jest dobrym pretekstem do tego,żeby wygrał ten program.

S szpul
0 / 0

pewnie tej biegaczce mistrzyni z Pekinu już byłej co się okazała facetem

B brokenpromises
+14 / 24

Zgadzam się z Tobą. Zupełnie nie znam kolesia ponieważ nie oglądam telewizji, mam inne zainteresowania. Na pierwszy rzut oka myślałem, że to fotka Natalii Kukulskiej.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 May 2011 2011 18:35

M magiaslow
+15 / 29

Nie chodzi o jego styl, tylko oto jak się zachowuje.. Dopiero nikt go nie znał, wystąpił w programie i traktuję siebie jakby był wielką gwiazdą... Trochę skromności i pokory, dlatego głosuje na Gienka! :)

Odpowiedz
Chemicznaa
0 / 22

Szczerze to nic nie wiecie. On nie jest transwestytą, on mówił, że to po prostu jego styl. Dobrze, że znalazł się ktoś taki żeby w Polsce pokazać, że trzeba zacząć tolerować innych.

Odpowiedz
H Habes
-1 / 25

To trochę przykre, że Polska nadal żyje w takim zacofaniu i krytykuje wszystko i wszystkich, co tylko się pojawi i jest inne. Co z tego, że zachowuje się od razu jak gwiazda? Przynajmniej ma ambicje i wierzy w swoje możliwości do końca, przez co na pewno osiągnie sukces. A wy dalej siedźcie w swoich domach przy komputerach całe dnie i próbujcie dowartościować swoje i tak nudne, żałosne życie.

Odpowiedz
O obiektywnyy
+3 / 9

co z tego, ze zachowuje sie jak gwiazda? to z tego, ze takich ludzi nikt nie lubi :) a gdzie pokora, skromność? .. jeżeli ktoś uważa się za pępek świata to zazwyczaj jest G. wart

fgdcgfdcxf
+1 / 3

Dlaczego zacofanie?dlatego ze ktos ma odmienny gust od ciebie i nie podoba mu sie szpak? A gdyby komus nie podobala sie ta Ada to tez jest zacofany?Nie kazdy musi miec takie zdanie jak ty."Pod pozorem tolerancji szerzy sie nietolerancje"

RozentuzjazmowanyZboczek
+1 / 1

@obiektywnyy swoim komentarzem potwierdziłeś tylko że jesteś zakompleksionym zazdrośnikiem. Masz rację: gwiazd się nie lubi bo... zwyczajnie im się zazdrości. :P

M Miech
+2 / 22

Samba przepraszam, ale gdyby było więcej takich jak on to twoimi rodzicami byli by panowie.

Odpowiedz
O onlyxforxyou
-5 / 11

a nawet jak jego/jej rodzicami byli by panowie , to co z tego . w rodzinie chodzi o miłość i szacunek a nie kto jaką ma płeć .

fgdcgfdcxf
+3 / 9

http://pl.wikipedia.org/wiki/Pete_Burns- "W dniu 6 lipca 2007 roku Burns zawarł związek cywilny z fotografem Michaelem Simpsonem. Rozeszli się jednak 2 lata później, w 2008 roku, a Burns stwierdził, że małżeństwa homoseksualne nie działają jak trzeba, i że lepiej być w związku małżeńskim z kobietą."- skoro nawt on tak stwierdzil to cos w tym musi byc.

Shadoow
-4 / 18

Mówcie co chcecie, ale dużo bym dała, żeby mieć włosy jak on ._.

Odpowiedz
J JesemNetoperek
+4 / 26

Tydzień bez obrażania Szpaka, czy wychwalania Gienka na demotywatorach to tydzień stracony...

Odpowiedz
BlackMagicc
+7 / 25

Tak jak jestem tolerancyjny to jego znieść nie mogę. Cholernie wkurzający i oryginalny na siłę.

Odpowiedz
strumienswiadomosci
+5 / 15

Ja trochę podziwiam tego człowieka (sic!). Na pewno miał świadomość, że tworząc sobie tak kontrowersyjny
wizerunek, naraża się na nieprzychylne uwagi otoczenia, a jednak nie uległ presji konserwatywnego środowiska.
Wszyscy chętnie powtarzają złotą poradę "bądź sobą!", choć, jak się okazuje, nie umieją zaakceptować
czyjejś "prawdziwej twarzy" ;-)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 May 2011 2011 19:04

Odpowiedz
M Matteuszz
-1 / 15

zgadzam się....ten Szpak mógłby przynajmniej trochę upodobnić się do mężczyzny bo na razie wygląda jak baba........i to jest szokujące....

Odpowiedz
O onlyxforxyou
+3 / 5

i co ci w tym przeszkadza ? bo nie bardzo rozumiem . i on ma się zmieniać dlatego że ludzie nie mają zero kultury i nie umieją go zaakceptować takiego jakim on się czuje , jaki jest . gdyby wszyscy brali z niego przykład i nie wstydzili sie pokazywać takimi jakimi naprawde są i chcą byc , nikt by nie zwracał uwagi na to jak się wygląda tylko na charakter człowieka .

fgdcgfdcxf
+1 / 3

problemem ie jest jego wyglad tylko to ze poprzez szokowanie nim chce zaistniec, jego narcyzm i wasz brak zrozumienia ze ktos moze miec na jego temat inne zdaie od was.Nie ma to jak hipokryzja zwolennikow pseudotolerancji

R Recek
-2 / 6

Pomyliłaś demoty. Te z bieberem są kilkaset stron dalej.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 May 2011 2011 20:53

O onlyxforxyou
-1 / 5

niby czemu 'pedał' ? potrafisz to wytłumaczyć ? bo ja nie bardzo . on jest taki jaki jest . no ale tak zapomniałam że żyjemy w Polsce gdzie gdy człowiek jest sobą to jest 'pedałem' czy czymś w tym stylu . żal . . . ;/

B Bizonozaur
-4 / 8

bo Polacy to jeden z najbardziej homofobicznych narodow swiata. tu nigdy nie zostanie zaakceptowane 'pedalstwo'.
no chyba ze napieralski opanuje rzad

fgdcgfdcxf
+3 / 7

Ta i wtedy homosie beda mogly legalnie narzucac ludziom swoje preferencje seksualne.A jesli chcesz sie przekonac ktory na narod jest najbardziej "homofobiczny" to pojedz sobie do iranu czy innego kraju arabskiego i powiedz ze jestes homo.Ciekawe czy wrocisz caly.Tutaj nikt im krzywdy nie robi tylko ludzi denerwuje ze oni rozpowiadaja wszem i wobec o swoich preferencjach.Moze zrobimy parady dendrofilow?To wy macie jakies fobie ze u nas ich przesladuja

Carelessy
+1 / 3

sam jesteś pedał

klyku5
-1 / 1

Bizonozaur - Napieralski opanuje rząd?! Proszę nie strasz mnie bo nie będę mógł spać po nocach. Powiem ci tak
dopóki w tym kraju istnieje jeszcze jakaś resztka wolności, to będę myślał o kimś, wypowiadał się na jakiś
temat pozytywnie lub negatywnie. "Geje" czy jak to kto zwie "pedały" są po prostu dla mnie niezgodni z naturą i
dodatkowo traktuję ich jako osoby chore. Z homoseksualizmu da się wyjść. Będę mówił o nich co mi się zechce
jednak nie będę do nich strzelał, bo to jest przekroczenie granic moralnych i prawa przy okazji....
A co do tego Szpaka...gdybym był jego ojcem, to najprawdopodobniej wstydziłbym się za jego "sposób ubierania się", ponieważ jest tak "charakterystyczny, że z pewnością wyrabiał by też złą opinię reszcie rodziny. Ponadto tego gościa widziały już miliony.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 May 2011 2011 15:36

KremowaCzekolada
0 / 14

Jak jesteś sobą to cię wyśmiewają... ;/ Opanujcie się! To ludzie wymyślili, że kobiety mają długie włosy, noszą błyskotki i się malują... Gdyby sobie wymyślili, że tak robią faceci to jakby kobieta była pomalowana byłaby dziwna. Życie jest szare i krótkie i nie ma po co być normalnym i zlewać się z codziennością. Trzeba umieć się wyróżnić i mieć odwagę być sobą! A chłopak ma naprawdę wielki talent i przynajmniej jest sobą.

Odpowiedz
MIcroSD
+2 / 20

On jest próżny,lalusiowaty i zadufany w sobie a wygląd mi tam wisi

Odpowiedz
O onlyxforxyou
-1 / 7

a znasz go że mówisz o nim takie słowa ? bo ja nie wiem , z jakiej racji masz prawo mówić na niego że jest lalusiowaty , próżny i zadufany w sobie . . . tolerancje to masz naprawde dużą .

yogobella
+1 / 7

ej, to pytanie jest na poważnie? to chyba widać po Szpaku i po jego image'u.. napewno nie wygląda na męskiego faceta ubrudzonego smarem od samochodu. sorry ale widząc go jestem pewna że spędza przed lustrem, na malowaniu i upiększaniu siebie więcej czasu niż nie jedna dziewczyna. więc z tego wynika, że jest lalusiowaty przez duże "L"

P Pola97
-2 / 10

Widzę, jest wśród nas tyle nietolerancyjnych osób, że głowa boli.. Nie jestem fanką Michała i Mu nie kibicuję.. Ale Go szanuję i nie wyzywam od gejów i pedałów tylko dla tego, że jest sobą.. Ma swój styl i kreuje swój image tak jak mu pasuje.. I to, że nie ubiera się jak typowy, przeciętny mężczyzna nie oznacza, że jest transwestytą.. No ludzie ogarnijcie się i pomyślcie jak Wy byście się czuli gdyby Was wyzywano od gejów i pedałów dlatego, że ubieralibyście się tak jak wam się podoba...
Dziękuję za uwagę.

Odpowiedz
K Katrinxdd
+1 / 11

Ludzie, dajcie mu spokój! Koleś ma własny styl, a to że się wyróżnia, jest jego zaletą, a nie wadą! Rzygać mi się chce, jak widzę te wszystkie komentarze "pedał" itp. Po pierwsze nie jest gejem, a nawet jeśliby był, to czy daje wam to prawo do obrażania Go? Bądźcie trochę bardziej tolerancyjni.

Odpowiedz
M mantjecki
0 / 4

Jakby był gejem, to powinniśmy go ubóstwiać, bo sprawia, że świat nie jest nudny (i bo inaczej by nas ukarali).

J JesemNetoperek
0 / 4

JanuszTorun@ Pokazałem ten filmik koledze z wymiany(Niemcy) i jakoś nie pomyślał, że jest kobietą.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 May 2011 2011 21:24

J JesemNetoperek
-4 / 6

Wiem, ale różnicy większej nie ma :P, po filmiku można tym bardziej pomyśleć, że jest kobietą.

O onlyxforxyou
0 / 2

a czemu miałabym pomyślec że to kobieta ?

Hayami
-2 / 10

zgadzam się z Katrinxdd na 100 %, to żałosne poniżać kogoś, tak na prawdę jego nie znając ...

Odpowiedz
yogobella
-1 / 5

Szpak wyrobił sobie właśnie taką opinię, nie znając go i jednocześnie poznając to co pokazuje o sobie wszystkim jakiej innej reakcji można się spodziewać?! Jestem pewna, że gdyby pokazał się z innej strony niż jego arcy zajebi.sta zajebi.stość ludzie inaczej by o nim myśleli.

SalaSamobojcow95
-4 / 16

Po pierwsze gdyby Marit nie byłaby taka umięśniona, to by nie wygrywała wszystkiego! Może i nie jest zbyt kobieca, lecz dla niej najważniejszy jest sport!! Po drugie to, że Michał nie ubiera się i nie zachowuje się tak jak większość z nas to nie znaczy, że jest gorszy czy coś. W końcu to on jest w X Factor. I on zdobywa sławę! A że wyróżnia się z tłumu nie znaczy że jest homo!! Wy tylko potraficie kogoś krytykować bo zazdrościcie talentu!!! I ten demot nie zasługuję nawet na poczekalnię!!! Zamiast naśmiewać się z kogoś może sam pokaż swój ryj!!!

Odpowiedz
J JesemNetoperek
-3 / 5

Powiem więcej nawet gdyby był homoseksualistą to nie ma w tym nic złego. No ale cóż tolerancja dla osób homoseksualnych silnie się wiąże także z tematem który krąży wokół Szpaka.
Nie ma się co dziwić jeżeli w takiej Francji, Szwajcarii, Holandii akceptacja dla homoseksualizmu jest na poziomie ok 90 procent, a w polsce zaledwie ok.10

A antraxcdt
-1 / 7

Sala To żeś prz...bała jak dzik w sosnę. Kowalczyk jest na pierwszym miejscu zdrowych biegaczek i wygląda jak 100% kobieta, ba nawet powiem że jest seksowna.
A co do Michała to, że wyróżnia się z tłumu na pewno nie sprawia, że jest homo. Znam ludzi turzy wyróżniają się np. tatuażami i nie są homo. Ale jego styl sugeruje, że jest Bi lub homo, a jeśli nie jest jednym z tego to ma po prostu zryty genom.
JesemNetoperek - Jak nie ma w homoseksualizmie nic złego ?? Po 1 popatrzmy na biologię, czy słyszałeś kiedyś by u ssaków ze związków dwóch osobników tej samej płci postało potomstwo ( potomstwo jest podstawowym celem egzystencji każdego gatunku gdyż jest ono gwarantem podtrzymania populacji. Każdy osobnik każdego gatunku zwierzęcia na ziemi dąży do podtrzymania gatunku ). Jak zapewne wiesz ze związków homo dzieci nie ma. Po 2 związki homoseksualne w szczególności związki gejowski są w bardzo dużej mierze przyczyną rozprzestrzeniania się chorób takich jak HIV gdyż penetracja odbytu jest bardzo inwazyjna co powoduje częste zranienia skaleczenia itp itd co skutkuje częstszym zarażaniem się rożnymi wirusami. Po 3 wracając do punktu pierwszego, jeśli zaczniemy uważać związki homoseksualne za coś normalnego i pozwolimy na np. adopcję dzieci przez takie pary, będzie to miało bardzo zły wpływ na rozwój dzieci co może skutkować skrzywieniem ich psychiki, a co za tym idzie w przyszłości wymarciem naszego gatunku, z racji gejowskich upodobań...

J JesemNetoperek
0 / 4

Patrząc na biologię to osoby homoseksualne są w stanie mieć
potomstwo tylko nie uprawiają seksu z osobami przeciwnej płci. To
jest wybór tak samo jak np.ksiądz nie uprawia seksu, co przecież
jest wbrew naturze. Można także wymieniać wiele rzeczy które nie
są zgodne z naturą! Jeżeli zarzucasz Gejom, że są największą
grupą ryzyka, to muszę ci powiedzieć, że Lesbijki są najniższą
grupą ryzyka. Adopcja nie ma żadnego złego wpływu na dzieci,
pokazują to przykłady rodzin z Holandii, Szwecji, Niemiec i innych
krajów gdzie to jest legalne(na potwierdzenie można dorzucić opinie
i badania naukowców).
ps.cóż żyjemy w kraju gdzie pewne środowiska mają zbyt duży
wpływ na jednostkę.

O onlyxforxyou
-4 / 16

to zamknij oczy i nie patrz jak tak ci to przeszkadza .

O Olciaaa1731
-5 / 9

Nie tolerancja się szerzy . W innych krajach - tak jak powiedział Michał - ludzie ubierają się tak na co dzień i tam nikt nie zwrócił by na niego szczególnej uwagi. W polsce kiedy ktoś ma swój styl , zaraz wyzywają go od dziwaków, transwestytów, homoseksualistów itp.. Jego sposób bycia i ubierania, to jego pomysł na siebie. Przecież każdy ma do tego prawo . Dziwi mnie że ludzie zbyt często oceniają 'książkę po okładce' . Michał to wspaniały , tryskający energią człowiek . Jest na pewno lepszy od połowy wypowiadających się tu ludzi .

Odpowiedz
GinnyWeasley81
+2 / 12

Głos ma niezły, w sumie chyba najlepszy w tym programie. Jednak ja go nie lubię.
1. Popisuje się
2. Chłopak aż z takimi długimi włosami? Jak to wygląda??
3. Maluje się tuszem! Chłopak malujący się tuszem? Dla mnie to dziwne.
4. I maluje paznokcie! To już jest totalnie dziwne.

Ogólnie jak pierwszy raz powiedziano mi, że to chłopak wyśmiałam... potem musiałam przepraszać, ta osoba miała rację...

Odpowiedz
Shooter0
+1 / 13

Jestem tolerancyjny i mam, kolokwialnie mówiąc, wyjeb*** jak się ubiera i zachowuje ten koleś, ale jak widzę teksty typu "On ma własny styl" to mnie skręca, zrozumiał bym taki wywód jakby on przebierał się za kobietę tylko na scenę, ale ubieranie i zachowywanie się tak 24h/7 to już świadczy o jego zaburzeniu psychicznym, kolo czuje się bardziej kobietą i tyle, a styl to prędzej ma Darek z Mam Talent, który na scenie występował jako Cher.

Odpowiedz
decrypt
-4 / 6

jejj ja na pierwszy rzut oka myślałam, że to Natalia Kukulska . ;d

Odpowiedz
Z zn21
+1 / 7

udawany styl udawanego wokalisty wprowadzony w życie aby rozpoczynać takie właśnie jałowe dyskusje...nic mnie tak nie śmieszy jak kilka setek dzieciaków z dobrego liceum ubranych w ostatni krzyk mody (nie znam się na tym ale mam na myśli różne arafatki..i inne szaliki itd itp...) myślących tylko o tym jak bardzo są ORYGINALNI..ktoś jedyny w swoim rodzaju nie chce i nie musi tego manifestować poprzez najbardziej trywialny sposób, tzn. ubiór

Odpowiedz
S samajestes
-1 / 5

A ja go podziwiam :) ma niesamowity głos, mogę go słuchać w nieskończoność. A co do jego stylu to dla mnie jak najbardziej OK, niech ma swój styl, skoro dobrze się w nim czuje, to czemu nie? Nie powinniśmy być tacy płytcy i od razu wyzywać go od "pedałów" i tym podobnych, bo to świadczy źle jedynie o nas, o tym, że mamy stereotypowe myślenie i jesteśmy bardzo ograniczeni, i nietolerancyjni. To tyle ode mnie, dziękuję za uwagę :P

Odpowiedz
P pisklak92
-3 / 7

MICHAŁ SZPAK SKRÓCIŁ PAZNOKCIE??!! JAK ON MÓGŁ TO ZROBIĆ?! ;(

Odpowiedz
N Nowisia1001
0 / 10

Weźcie się ogarnijcie ludzie! w co drugim democie piszecie jacy to jesteście tolerancyjni, a nie potraficie zaakceptować inności drugiego człowieka?! C.H.U.J was to obchodzi jak koleś wygląda, jego sprawa...

Odpowiedz
Uritin
-2 / 8

szpak przypomina mi siostre mojego kolegi

Odpowiedz
T Timon616
+2 / 4

A więc tak, osobiście póki nie mam z tym kolesiem kontaktu dla mnie może sobie robić co chce, jego sprawa. Lecz nie sądzę bym zaakceptował jego wygląd, jego zachowanie i ogółem jego osobę gdybym co jakiś czas go widywał (np. chodzilibyśmy do jednej szkoły, mieszkali na tym samym osiedlu itd. itd.) Po prostu nie trawię czegoś takiego, wiadomo mówi się o tolerancji w Polsce, wszyscy są równi każdy jest wolnym człowiekiem i te sprawy ale wg. mnie, tolerancji jako takiej w Polsce nie ma. Mimo to że i tak (prawie) każdy zapytany odpowie że jest tolerancyjny..
Tyle ode mnie, Pozdrawiam.

Odpowiedz
roman2211
-3 / 9

Jako były minister oświaty oświadczam,że poruchałbym tą dziewczynkę w czerwonym... A ten szpak na nartach popyla ??

Odpowiedz
OlakochaMJ
-2 / 10

Super demot! :D
Mam koleżankę w klasie która jest bardzo podobna do Szpaka, nawet łączy ich coś, jak by musiała skakać z swojego ego na swoje IQ zabiła by się xD

Odpowiedz
G GoodBad
-3 / 9

Oj Polacy Polacy....
Każdy tworzy niesamowite demotywatory, żeby się wyróżniać, a jak ktoś się faktycznie wyróżnia to go trzeba obrazić.
ehhh....

Odpowiedz
I Immodeste
+1 / 11

Jak tak czytam te wasze wypowiedzi, ośmielę się twierdzić, że 80% tutaj piszących i zapewne oglądających demotywatory jest po prostu ograniczona.
Zamiast wziąć się za siebie, większość siedzi tutaj i ocenia, a założę się, że połowa z was nie odważyła by się nawet pomyśleć o tym, żeby podjąć jeden mały krok ku rozwojowi swojej pasji. Chłopak może jest trochę inny, ale chce być kimś. I to jest najważniejsze. Nie marnuje swojego talentu, a raczej nikt nie zaprzeczy, że go nie ma. Ja go toleruję. A jego głos lubię.
Dziękuję !

Odpowiedz
A Aro1702
-2 / 8

Nie pochwalam tego demota każdy człowiek ma prawo żyć jak chce i ma prawo być szczęśliwy nieważne jak wygląda nalezy mu się szacunek na dodatek Michał jest wielkim artystą :)

Odpowiedz
MetalEndPunk
0 / 14

Wiesz co ,jeśli go nie lubisz, nie tolerujesz to po co o nim robisz demoty,piszesz ,narzekasz na niego?!! Mam już
dość ludzi twojego pokroju.To właśnie Michał wyzwolił nasz zasr*ny kraj z nudy, monotonności i także z tandety
jaka jest normą przyjętą, niestety ... Ehhh mam nadzieje że z końcem x factor ,nie skończy się i on ,życzę mu
jak najlepiej... Chciałabym go słuchać ii słuchać

Odpowiedz
yja
+1 / 7

nie on pierwszy . nie ostatni ,. i dobrze robi . odważny , nie idzie za tłumem . nie jest nudny . ma charakter . nie siedzi jak my przed kompem . i nie narzeka ;D

Odpowiedz
Treej
+3 / 7

Raz byłem w Stanach i wszedłem do Baru Drac Queen bo nie wiedziałem co to jest...


Mam wrażenie że go tam widziałem.

Odpowiedz
W Wonders
0 / 6

Tak właściwie nie powinnam się nawet wypowiadać bo sama jestem rasistką i nienawidzę homoseksualistów.
Jednak jeśli ktoś ma szansę zrobić karierę ma wielki talent to nie wiem czemu wszyscy widzą w nim tylko 'geja','pedała','ciotę',gdybyście chociaż zobaczyli jeden wywiad z nim nieemitowany w telewizji zobaczylibyście że to wrażliwy człowiek który wcale nie jest zapatrzony w siebie.
Chociaż on wyróżnia się wśród tych wszystkich 'wokalistów' co jeden jest nudniejszą kopią drugiego.Chociaż mam nadzieję że pojedzie do stanów czy gdzieś indziej bo w Polsce doceniają tylko beztalencia jak jakieś o.s.t.r,peja i inne gó.wno -.-
to tyle na ten temat

Odpowiedz
W Wonders
+1 / 5

I jeszcze jedno:on nie jest gejem jest normalnie heteroseksualny nie jest transwestytą jest metroseksualistą-sam mówi że taka ma urodę i nic z tym nie zrobi a skoro już jest to ja podkreślić :D

Odpowiedz
K klaudia123456789009
+1 / 9

Widzę, że większość jest bardzo tolerancyjna. Moim zdaniem taka postawa jest godna pożałowania. Osobiście uważam, że Michał Szpak jest człowiekiem zasługującym na szacunek. Przynajmniej dlatego, że świetnie śpiewa, ma znakomity głos. Rozumiem, że nie każdemu może podobać się jego styl, ale to nie jest powód do tego, by nazywać go "pedałem", czy innymi tego typu wyrazami. Mnie bardzo podoba się postać Szpaka. Uważam, że ma znakomity styl, mimo iż może nie pokazuje poprzez to, jaki jest męski. Nie często zdarza się, by ktoś był tak oryginalny i nie obchodziło go, co mówią i myślą o nim ludzie.
Na przyszłość zastanówcie się zanim ocenicie 'książkę po okładce'.
Pozdrawiam.

Odpowiedz
RozentuzjazmowanyZboczek
+1 / 1

Czym się tym przejmujesz? komentarzami 12-latków słuchających gównianego rapu, który na pewno nie jest "pedalski".

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 11 June 2011 2011 21:15

I Immodeste
-1 / 5

Chciałam przypomnieć, że Michael Jackson też był inny od wszystkich a mimo to zyskał wielką sławę.

Odpowiedz
Zuzankova
-1 / 5

widzę znowu nagonka sfrustrowanych polaczków którzy chcą się dowartościować pisząc kocopoł na kocopole.
dajcie sobie siana ludzie.

Odpowiedz
S sylwia5555
-4 / 8

Odpieprzcie się od niego! Nie macie innych zajęć! Każdy ma prawo wyglądać tak jak chce! Jacy my, Polacy, jesteśmy zacofani!

Odpowiedz
R rayghod
0 / 10

God damn. Widzę, że wpadamy w pewną pułapkę znaczeniową. Większość osób jak czytałem tu po drodze w komentarzach mówi: "Musisz szanować styl Szpaka!"; "Nie możesz zrozumieć jego oryginalności, zero kultury! Do cholery jasnej, każdy ma prawo do własnego zdania i to też trzeba szanować i tolerować .
Mnie w przeciwieństwie chyba do większości nie urzekł Szpak ani trochę. Jego głos wydaje się być skrzekliwy, nieprzyjemny dla ucha. Śpiewa może i dobrze, ale dla mnie w ostatnich odcinkach idzie mu co najwyżej średnio. Co do zaś samego stylu... Odrzuca mnie całkowicie. I owszem, tak wygląda bardziej jak kobieta niż jak facet. Buty na obcasie? Jakieś lateksowe wdzianko? Czarne paznokcie i multum pierścionków? Być może jest to jakaś oryginalność i jakiś styl. Według jest to jednak całkowity wyraz kiczu i tandety, przy pomocy której chce się wylansować.
Specjalnie też w tym komentarzu, do k***y nędzy, używałem co chwila zwrotu "dla mnie". Tak by ukazać co poniektórym, że każdy ma własną opinię i nie można go tylko dlatego nazywać frustratem. Bo chyba wtedy gubimy sens słowa tolerancja, aye?

Odpowiedz
anarchistt89
+1 / 7

Słusznie zauważone. W oczach wielu, ta osoba, która nie akceptuje stylu Szpaka, to nietolerancyjny cham. Urzeka mnie jego śpiew i jako człowiek, który spędził trochę lat zajmując się muzyką w bardziej profesjonalny sposób, mogę stwierdzić, że chłopak naprawdę ma talent; jednakże jego ubiór i stylizacje całkowicie mnie odrzucają. Wiem, że jest to w zupełności indywidualny pogląd, lecz wolę, gdy artysta za bardzo "nie wygląda", bo uważam, że zachwycanie twórczością/wokalem etc. jest w zupełności wystarczające, a stylizacje tylko odciągają uwagę od samego wykonania. Dodam, że jestem kobietą i o kobietach też mówię. Nie rozgraniczam tu płci. Muzyka to dla mnie muzyka, a nie moda.

kama00024
-2 / 4

Nie każdego trzeba oceniac swoją własną miarą

T TheKacperQ
+2 / 6

Ej ludzie dajcie mu święty spokój świetnie śpiewa a to że nie ubiera się jak każdy z nas to nie znaczy że jest gejem odrazu. Uszanujmy go bo jest wielkim polskim artystą a nie jakimś beztalanciem które się lansuje na VIVIE i MTV ,więc pomyślcie troszeczkę i zachowajmy dystans a nie odrazu krytukujmy.

Odpowiedz
L lukasz1406
-2 / 2

już bym wolał słuchać gosi andrzejewicz czy innego kiczu niż tego cwela

fgdcgfdcxf
-1 / 1

"Wielki polski artysta" ktory nic nie osiagnal oprocz kariery programie.Gdyby stworzyl cos swojego i na prawde ambitnego to wowczas ok, ale on umie tylko szokowac i niczym nie rozni sie od innych gwiazdeczek.Wyglada tak bo wie ze beda sie nim podniecac dzieci dla ktorych oryginalnosc to tylko dziwny wyglad i niewiadoma plec, ktore narzekaja na polska nietolerancje a same nie potrafia zaakceptowac tego ze ktos ma inne zdanie od nich

Zuzankova
+1 / 5

hipokryci ..
ktoś ma tolerować i szanować wasze zdanie, ale nie wykazujecie sami tolerancji i szacunku do osoby
Michała..
ot, żenada.
może zabrzmi banalnie, ale skoro tacy z Was wytrawni krytycy, to ruszcie z łaski swojej tyłki
i pokażcie jak wy śpiewacie, a inni będą krytykować wasze umiejętności wokalne.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 17 May 2011 2011 22:29

Odpowiedz
Majkel1993
-3 / 5

Kto nieznając go na pierwszy rzut oka stwierdził że to kobieta? :D

Odpowiedz
L lukasz1406
-2 / 2

Dokładnie. Dla pedałów zróbmy getta. pozdr

P pohogr
-2 / 8

Na poczatku bylo ok, ale teraz juz nie moge na niego patrzec. Niedobrze mi sie robi. Jakby komus podpadl i dostal w pysk to schowal by sie do kąta i plakal cala noc. Zgadzam sie z demotem :)

Odpowiedz
C cichy041288a
-2 / 4

dla mnie Szpak po sześciu piwach wygląda całkiem kobieco ot co ale to tylko złudne uczucie po alkoholu...

Odpowiedz
T TeccN9NE
-3 / 5

Brawo Janusz, jesteś nowym mistrzem ciętej riposty. Genialne.

Odpowiedz
T TeccN9NE
-3 / 9

Tak nawiasem, szkoda mi słów, na ludzi, którzy widzą tutaj jakiś swoisty atak na artystę, i prowadzą chore
dyskusje. Powinniście zająć się czymś pożytecznym, nie bezcelowymi dyskusjami - rozumiem jednak, że większość
z was, to studenci, uczniowie, którzy całymi dniami nie robią nic, poza pisaniem ściąg.

PS. Sam nie toleruję
homoseksualistów. To choroba, którą powinno się leczyć. Zero tolerancji, dla zachowań "krypto-gejwoskich".

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 May 2011 2011 0:26

S szaju
-2 / 6

Moj dziadek co walczyl o wolna POLSKE, sie w grobie przewraca.
Dobrze, ze nie zyje bo by musial znow chwycic za bron.

Odpowiedz
Rocka08
+1 / 5

Niemcy rzuciliby się na Szpaka bo i tak jest ładniejszy od wszystkich Niemek :D

Odpowiedz
SalaSamobojcow95
-1 / 3

JanuszTorun i antraxcdt: Powyższy komentarz napisałam tak ogólnie o Marit. Owszem, może nie wygląda zbyt kobieco, ale jej to przecież nie przeszkadza, więc w czym problem? Bo dla niej najważniejszy jest sport, a nie to co inni o niej myślą, ale proszę was, nie naśmiewajcie się z niej, bo ona wszystko poświęciłaby swojemu sportu. A co do Michała, to w komentarzach jest napisane że on jest gejem i kilka punktów o tym, że homoseksualizm jest zły. Otóż jak już wcześniej wspomniałam, Michał jest hetero. Ale bycie homo to czyjś dobrowolny wybór i nikt nie może nikogo potępiać ze względu na orientacje. A co do demota jestwm zniesmaczona naśmiewaniem się z naprawdę wybitnych ludzi i szczerze to ogromnie się dziwię, że taki płytki demotywator trafił na główną. Ale cóż, nie ja o tym decyduję. I przepraszam jeśli kogoś uraziłam.

Odpowiedz
S szakal2116
-4 / 10

Do Pieca! Mężczyzna powinien być mężczyzna a nie odmieńcem!

Odpowiedz
Ankaaaaa
0 / 4

tu się nie zgodze z autorem .. ponieważ jest dużo kobiet, które wyglądają bardziej kobieco od Michała.. ; ]]

Odpowiedz
W WielkaQpa
+2 / 2

Zastanawiam się, czy admin naprawdę tak lubi wyśmiewać się z wyglądu Szpaka - to już drugi (niepochlebny) demot o nim na głównej w ciągu kilku dni...
A co do samego programu, to nie powinno się głosować lub nie głosować na kogoś przez jego wygląd/domniemany charakter. Liczy się to, jak śpiewa. Jak to kiedyś powiedział Wojewódzki "Głosujcie na kogoś, kogo płytę chcielibyście kupić".

Odpowiedz
Fantastic123
0 / 0

Aż wstyd mi się przyznać, że w pierwszej chwili pomyślałam że Michał Szpak to kobieta ponieważ jest umalowany jak kobieta...
PS. Nie wiem kto to Michał Szpak bo nie oglądam X-Factor, ale słyszałam że tam występuje. :P

Odpowiedz
K karidari
+1 / 3

Pasowałby do Bjoergen. męska kobieta i kobiecy mężczyzna. xD

Odpowiedz
SalaSamobojcow95
-1 / 5

Może zbzt głęboko zajrzałam w ten demot (o ile wiesz o czym mówie). Dla mnie on wcale nie wygląda jak dziewczyna, każdy ma przecież swój gust... I to on wybiera w co się ubiera i czy się maluje czy nie... Więc myślę że nie na miejscu tu ocenianie i krytykowanie innych.

Odpowiedz
S SisterOfNight
+4 / 6

Nie, on nie pokazuje, że jest sobą i jak to zajebiście czuje sie w swojej skórze. On pokazuje jak zabłysnąć, być ciągle na wierzchu i jak zachwycać małolaty i wku*wiać normalnych ludzi. Dużo szumu mało treści...Kolejny karierowicz.

Odpowiedz
Jegolalka
0 / 4

NO TO JAK WAM SIĘ KUR**NIE PODOBA TO NIE KOMENTUJCIE ;-]

Odpowiedz
L lukasz1406
-5 / 11

Dobijając go miałbym radość w sercu. Że też takich cweli ziemia nosi...

Odpowiedz
S szpul
+1 / 1

najlepszy jest wojewódzki. gani ludzi za to ze sie wyśmiewają z tego kogoś a sam w telewizji oczernia i śmieje się z rożnych ludzi.
czyby tu się sprawdzało powiedzenie " co wolno wojewodzie (czyt. wojewódzkiemu) to nie tobie smrodzie."

Odpowiedz
A adrianbiel1771
-2 / 2

Może jest i bardziej kobiecy od niektórych kobiet ale mimo wszystko jest płaski... Deska z niego..

Odpowiedz
orcapool
-2 / 4

A jak mu się bidulkowi nie powiedzie, to będzie płakał(a),a potem sobie podetnie żyłki...

Odpowiedz
magu100
-1 / 7

Był już demot wyśmiewający Michała i go zminusowałem. To samo robię tu.
Kto daje takiemu + jest nietolerancyjny.

Odpowiedz
fgdcgfdcxf
+2 / 2

prosze to o czym pisalem-masz odmienne zdanie-jestes nietolerancyjny.NIE NARZUCAJ LUDZIOM SWOICH POGLADOW I KRYTERIOW BO TERAZ TO TY JESTES NIETOLERANCYJNY I ZACHOWUJESZ SIE JAK FASZYSTA!!!

V Vicodin666
+1 / 3

Ciekawe dlaczego głównie jest dyskusja o tym że michał ma kobieca stylizację, skoro w democie jest tez kobieta która wygląda jak facet, dziwne jest to że mężczyzna w kobiecej stylizacji budzi tyle kontrowersji, ale kobieta w męskiej juz nie.

Odpowiedz
echelonskarbie
+1 / 7

nie rozumiem, jak można być tak nietolerancyjnym.. on ma talent a to, jak się ubiera, czy zachowuje nie jest ważne.. śmiejąc się z niego pokazujecie tylko jak bardzo jesteście powierzchowni..

Odpowiedz
szalonazapalniczka
-1 / 1

ten szpak cały czas mi przypomina innego szpaka, tyle ze ten co ja go znam ma na imię Mikołaj ^^

Odpowiedz
gugi91
+3 / 3

A czy w latach 80' ktoś narzekał na to jak artyści wyglądali zespołów glammetalowych czy hairmetalowych, np.:
Twisted Sister? Wtedy malowali się i chyba nikt nie nazywał ich gejami. A Michał może chcę upodobnić się do nich.
A teraz jak ktoś nosi rurki czy długie włosy to już jest nazywany zniewieściałym lub gorzej gejem.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 19 May 2011 2011 22:25

Odpowiedz
gugi91
0 / 0

To właśnie było pytanie i nie wiem , bo trochę za późno się urodziłam. ;p

M mati8antek
-3 / 5

powinni go zdjąć ze sceny w kaftanie bezpieczeństwa. i to ma być prawdziwy facet?

Odpowiedz
H hubcio79
-1 / 3

Czy Wy wiecie ze takim gadaniem pomagacie mu? Jemu wlasnie o to chodzi przez to staje sie popularny to jest coś na zasadzie Bambera Nie lubisz go nikt go nie lubi ale mimo to go zna i tak samo bedzie z nim ja osobiscie go nie toleruje i tyle...a On po prostu robi sobie reklame nie wazne czy pozytywną czy nie zalezy mu zeby kazdy go znał...

Odpowiedz
agison
-1 / 1

następne dziwadło po biebierze, o którego istnieniu nie miałabym przykrości wiedzieć gdyby nie demoty. szkoda na to miejsca na glownej

Odpowiedz
M myvitamins
-1 / 1

nie mogę powiedzieć nic na temat jego wokalu, bo choć nie mam uprzedzeń, kiedy widzę jego występ, makijaż, paznokcie i gesty, po prostu przełączam...

Odpowiedz