Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
5028 5657
-

Zobacz także:


MagisterMinister
+14 / 26

demot:Wolność słowa:Ty nadal w nią wierzysz

R rumcajsek
+16 / 30

gdzież te wszystkie wypowiedzi fanów PO, jaki to Tusk jest cudowny?

P pawelf12
+10 / 14

polska polityka i sami politycy są żałośni...

A tak na serio, mogę zostać pozwany za nazwanie ich takimi ?
Bo
ktos kiedyś nazwał Tuska matołem- poszło siedzieć 40 osób ... Brak słów do tych nierobów !!!

Covboy- nic dodać nic ująć. Idealnie to pisałeś.
pozdro dla Cb

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 May 2011 2011 21:00

bartek3033
+2 / 4

helixos czyżbyś chciał polityke miłości, wg której wszyscy opozycjoniści nawołują do nienawiści więc trza ich zlikwidować??

nwn9
+2 / 8

Ten koleś zupełnie nie był dla władzy zagrożeniem. Ale władza nie lubi krytyki i walczy z nią jak diabeł z Biblią. Więc likwiduje tych, którzy jej "zagrażają". Takie małe persony non grata.

H hellixos
+1 / 5

@nwn9
Krytyka a gra w ktorej strzela sie oraz rzuca fekaliami w prezydenta Rzeczypospolitej i jego zone to chyba 2 rozne rzeczy.
@bartek3033
Nie chce polityki milosci, bo od polityki milosci w czyimkolwiek wykonaniu mam mdlosci. Chcialbym tylko aby polityczni konkurenci trzymali jakis poziom dyskusji nawet tej krytycznej. Mozna krytykowac ale strzelanie do prezydenta RP to nie jest krytyka. Poza tym o jakiej likwidacji mowisz? Sadzisz ze autor zostanie wyslany do guantanamo? Trzeba napietnowac tego typu akcje by zniechecic do nich w przyszlosci, ktos tego porzadku powinien pilnowac. Mowicie, ze to likwidowanie przeciwnikow politycznych, ale w cywilizowanym panstwie za taka gre autor zostalby zlinczowany przez spoleczenstwo. Nigdzie nie ma takiego fanatyzmu politycznego jak u nas. No moze w krajach muzulmanskich....
@Covboy
Za ten film autor bezsprzecznie powinien odpowiedziec karnie, i nie jest ok, ze nikt sie do tej pory tym nie zaja.

K kasiakatarzyna
0 / 4

@hellixos Zawartość strony jest teraz kwestią drugorzędną wobec wielkiej akcji służb na jakiegoś studencika,
kiedy symboliczni Miro&Zbycho cieszą się urokami życia, a niedługo okaże się, że PO na początku swej "kariery" było finansowane z
pieniędzy mafii pruszkowskiej (vide wywiad z Kamińskim). Co do zasady zgadzam się z Tobą, jednak nie żyjemy w Korei i jakieś zasady praworządności obowiązują.. Jeszcze pozwolę sobie dodać i zaapelować do przeciwników obecnej władzy, o niestrzelanie sobie w kolano i niezniżanie się do poziomu nienawiści (nie zauważając problemu wspomnianych przez Hellixosa wstawek na antykomorze) rodem od Niesiołowskiego, zostawmy to jaśnie nam panującym.

Zmodyfikowano 5 razy Ostatnia modyfikacja: 23 May 2011 2011 22:47

Bananowiec
0 / 6

A więc czekam na władzę Kaczyńskiego. Co z różnica jaki odbyt, jak jedno gówno.

K kasiakatarzyna
-1 / 5

@Covboy, pytanie tylko, czy wszystko można usprawiedliwić tekstem, że "to żart"/"satyra", bo w tym momencie mamy Palikota, którego sku-wysyństwo było przedstawiane przez PO jako artystyczny performance i happening. Taka sama sytuacja jest z wyśmiewaniem otyłości pani Dziadzi vel Komorowskiej;), dlatego, że "Kaczyńską ciągle wyśmiewali". Wydaje mi się, że trzeba być po prostu lepszym człowiekiem i reprezentować jakieś głębsze wartości, a przede wszystkim- poziom.

E Eradiel
+2 / 4

@Covboy ABW wkroczyło żeby facet nie usunął dowodów w sprawie obrażania głowy państwa. Gdyby po prostu dostał wezwanie do sądu to by po prostu poformatował dyski i byłby czyściutki jak łza.

Leaf
-2 / 2

dałbym okejkę ale też się tego ABW boję...

M mitrzu
0 / 2

Nie ma się czego bać, za komuny wsadzali do więzień ludzi o niewłaściwych poglądach politycznych, a co niektórzy w piachu kończyli... Mój dziadek chciał na zachód uciec samolotem, ale go "kumple" wygadali i po chłopie, w dzisiejszych czasach przynajmniej możemy uciec z tego kraju, tylko gdzie, skoro na zachodzie coraz mniej wolności, a np. do Chin, to byłoby z deszczu pod rynnę?

K kequ
+1 / 3

Mówcie co chcecie ale ja uważam pana Kononowicza za człowieka szczerego i miłego. Nie to co PSEUDOPoSŁOWIE

D Dawid111
+15 / 31

Już nie można nic napisać bo cie odwiedzą o 6 nad ranem...

Odpowiedz
K Kompilator
+1 / 7

Po co tak wcześnie? Chce się im tak rano wstawać?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 May 2011 2011 20:02

L lukasz722
+86 / 124

wielki + , pewnie się spotakmy bo za ten komentarz trafie do celi obok...

Odpowiedz
K KM18
+101 / 123

Może więzienia też zamknie

ciociaswatka
0 / 8

I się wydało:d Najlepiej by zrobił gdyby zamknął nie więzienia, a dzióbek swój:x 'Kończ waść wstydu oszczędź'

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 May 2011 2011 20:20

F fredus
+12 / 24

Sam jesteś polityczną propagandą i dzieckiem, kolego.

C Chlopzwioski
+7 / 13

hmmm Dzieci powiadasz
możliwe że one więcej widzą co się dzieje
i jaki normalny człowiek wchodzi na strony partii politycznych??
więc wniosek że najlepszą stroną są demotywatory

egoiste
0 / 18

Bo to jest dziecinne. Narzekacie na polityków a sami jesteście pajacykami podatnymi na demagogię. Na demotach zrobiła się teraz moda na polityczne narzekanie i teraz nagle wszyscy chcą obalać polityków. Nie macie żadnych konstruktywnych propozycji, nawet konstruktywnej krytyki, wy byście tylko obalali, obcinali diety i wyrzucali. Wiwat towarzysze! Nie dziwie się że w tym kraju jest tak jak jest skoro mamy tak podatne na populizm społeczeństwo. A to czy ktoś krzyczy o 3 mln mieszkań, o drugiej irlandii czy prymitywnie krytykuje polityków, niczego nie zmienia - demagogia jest demagogią, tylko ma różne oblicza.

zamebiaszczy
+3 / 3

Już nawet piszesz po polsku z angielskim akcentem. Brawo.

L lublinek95
+4 / 10

oj tam oj tam.. może będziesz miał cele z Adminem, bo jeżeli Ciebie to i jego za wstawienie tego na główną :D

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 May 2011 2011 19:24

Odpowiedz
D dyniator
+6 / 24

DONALD MATOLE, TWÓJ RZĄD OBALĄ KIBOLE !!!!
zajmijcie mi miejsce w celi obok ;)

Odpowiedz
F famafema
-5 / 9

Posłuchajcie też Gracjana R. - co ma do powiedzenia na temat polityki. On też ma takie same poglądy jak Tusk. A może to Tusk ma poglądy jak Gracjan.

Odpowiedz
egoiste
-3 / 35

A ja daje minus bo to zwykła demagogia tylko że negatywna. Po kolei: Nie ma pieniędzy w budżecie? Proponuję
poszperać w internecie i poszukać projekt budżetu. Pieniądze są tylko ze idą tam gdzie nie powinny, np na dotacje
dla górników, na zasiłki dla nierobów itp itd. Ciekawy jestem jak byś poparł postulat obcięcia dotacji i
zasiłków. Pienić się każdy umie. Jedziem dalej: nie ma dróg i autostrad - musisz być bardzo naiwny aby
spodziewać się że kilkudziesięcioletnie zaległości zostaną nadrobonie w 3 lata. To nie jest gra, tu nie wystarczy
kliknąć, budowa dróg trochę trwa. Następnie: Nie ma pociągów - są, sam jechałem. A że działa to lipnie?
Proponuję prywatyzację, to jedyne skuteczne lekarstwo. Piszesz się na to? Czy dalej szukasz winnych zamiast
przeanalizować strukturę bodźców ekonomicznych w państwowej i prywatnej własności? Dalej: Nie ma fabryk i
stoczni. Są, choćby w Gdańsku. A te które nie umiały utrzymać się na rynku po prostu upadły. Spójrz na drugą
stronę medali - nie ma pijawek które wysysają nasze pieniądze z podatków. W gospodarce rynkowej to już tak jest ze
gorsze firmy odpadają. I jeżeli polskie stocznie były rządzone przez związkowców którym ciągle było mało to co
się dziwisz? A fabryki? Sporo istnieje. I nie wiem czy wiesz znachorze ekonomii, ale im bardziej rozwinięty kraj tym
większy udział w strukturze PKB mają usługi a mniejszy rolnictwo i przemysł. Jeżeli więc mamy coraz mniej fabryk
a coraz więcej usług to tylko świadczy to o naszym postępie cywilizacyjnym. Nie poróbuj nawet Kononowicza do Tuska
bo to tylko pokazuje jakim ignorantem jestem. Ja nie bronie Tuska bo mi także się wiele rzeczy nie podoba. ALe pan
Kononowicz jest jednym z tych którzy by dawali ceny minimalne/maksymalne, podnosili płace nimimalne, drukowali
pieniądz i robili inne rzeczy które prostaczkom wydają się być cudowną receptą a w rzeczywistości są
samobójstwem gospodarczym.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 May 2011 2011 10:30

Odpowiedz
Obelix
-5 / 21

Głos rozsądku w nawałnicy "złotych myśli" pryszczatych "znawców od wszystkiego".

H hellixos
-2 / 16

Gdybym nie zobaczyl twojego posta to bym pewnie napisal to samo. Leci + za madre gadanie ;p

N naxster
-3 / 15

Ciekawe jedna mądra wypowiedź i oceny poniżej zera. I tak to w tej Polsce właśnie będzie po wsze czasy

zamebiaszczy
-1 / 9

Brawo! Może w Polsce nie jest idealnie, ale nie dajmy sobie wmówić ze obecny rząd wszystko psuje, bo tak nie jest.

K kamikaze221
-2 / 10

Nic się nie poradzi. Związkowiec zarabiający 8tys. strajkuje bo on chce 300zł więcej. Jaki w tym sens? a no żadny, ważne, że strajk jest pod dyktando solidarności (Kaczyńskiego).

egoiste
-1 / 5

Najbardziej śmieszne i tragiczne jest to że ci którzy minusują wypowiedzi takie jak moja jednocześnie biadolą, że demokracja to zły ustrój bo jest więcej głupich niż mądrych. A sami jak tępe wieloryby podążają za tłumem z czysto emocjonalnych pobudek. To właśnie dlatego w tym kraju jest jak jest - mamy marne intelektualnie społeczeństwo które kieruje się emocjami a nie rozsądkiem. I to naprawdę nie jest ważne czy ludzie głosują na kogoś bo im obiecał 3mln mieszkań, czy nie głosują bo ktoś (np na demotywatorach) rzucił hasło że politycy powinni zarabiać tyle co sprzątaczka w sklepie. Głupota jest głupotą, a głupiec jest głupcem. Ma to do siebie że demagogią można równie dobrze kogoś do czegoś zachęcić jak i zniechęcić. Skoro jak małpki dajecie się sterować bazarowym krzykaczom to potem przynajmniej przestańcie pier..lić że demokracja jest zła bo więcej jest głupich. Tak, macie rację że głupich jest więcej. Ale sami do nich należycie.

B bambam1990
-1 / 3

Nasz ustrój polityczny niby nazywa się demokratycznym a tak naprawdę nim nie jest. Z resztą tak jak w innych państwach. Teoretycznie mamy wybór kogo chcemy aby nami rządził a praktycznie mamy to narzucone przez środki masowego przekazu. Masz ciągle te same ryje w telewizji, gazetach czy na głównych portalach internetowych. Mało kto ma czas aby rozejrzeć się za innymi rozwiązaniami niż PiS, PO, SLD czy jakieś inne machlojstwo. W telewizji nic kompletnie nie pokazują co się dzieje na świecie czy nawet Polsce. Mało się mówi o tym że w Polska wpada w wielki dług którego pewno nigdy nie spłacimy w zamian mamy informacje co powiedział Kaczyński o tym czy o tamtym i jaki on jest głupi. Dzięki temu PO nigdy nie odejdzie bo wszyscy się boją żeby kaczor nie doszedł do władzy bo będzie straszna bieda (jak taki chory człowiek może być naszym prezydentem). O buntach w Hiszpanii bardzo mało słychać w europie(W Polsce chyba dwa portale o tym napisały i to nawet nie pojawiło się na stronie głównej z newsami) na YouTube jest 5 filmików z Hiszpanii każdy po 200 wyświetleń. Czyżby Unia się bała protestów? Suwerenności juz nie mamy od kiedy doszliśmy do UE wszystko mamy narzucane co mamy robić. Ciągle nam tylko wmawiają ze żyjemy demokratycznym kraju i cieszmy się z tego bo mamy tzw. "wolny wybór". Demokracja w dzisiejszym świecie jest jedną wielką bajką.

S szerokoidaleko89
+1 / 1

Myślisz, że nie było prób prywatyzacji kolei? Są sytuacje, w których połączenie dla PKP nie jest rentowne, więc najnormalniej je usuwają. Jak znajdzie się prywatna firma, które chce otworzyć ponownie połączenie, to PKP blokuje tory i dupa z inwestycji.

M Michmax
+1 / 3

egoiste- bredzisz że aż strach! Ale po kolei :)

Nie ma pieniędzy w budżecie? A kto tworzy ten budżet i jego durne wydatki? Ano właśnie złodzieje z PO, wcześniej z PiS, SLD, PSL. Czyli banda czworga, rządząca od ponad 20 lat zgraja złodziei.

Autostrady- budujemy je na kredyt, płacąc za nie najwyższą cenę w Europie, przy czym nadają się one do remontu jeszcze przed oddaniem do użytku. Na dodatek są one najdroższe w użytkowaniu. Tu nie chodzi o nadrabianie zaległości, ale o marnotrawienie pieniędzy. Dla porównania w chinach buduje się 5000km autostrad rocznie- są tańsze i lepsze, mimo że teren mają trudniejszy.

Proponujesz prywatyzację? Ja też. Ale dlaczego Twój wódz Donald, tak panicznie się tego boi? Bo nie będzie miał gdzie upchnąć swoich kolesi z szajki? Prywatyzacja idzie powoli, ale i tak pieniądze z niej są przejadane lub rozkradane.

Gorsze firmy upadają- zgadzam się, ale polskie firmy siłą rzeczy będą gorsze, jeżeli będą miały tak ogromne obciążenia podatkowe. Kto odpowiada za podatki? Rząd. Ten który tytułował się liberalnym, okazał się w 100% socjalistycznym, podnoszącym podatki i pogarszającym sytuację polskich przedsiębiorców (sam prowadzę firmę i widzę co się dzieje w każdej branży).

Daruj sobie strukturę gospodarki- usługi, przemysł itd. Faktem jest to, że gospodarka pada nie przez "postęp cywilizacyjny" (co to w ogóle za absurd?), ale przez to że w Polsce nic się nie opłaca z powodu wspomnianych już wyżej kolosalnych podatków.

Porównanie Tuska i Kononowicza jest w 100% na miejscu. Przecież Tusk i jego banda ustalają ceny minimalne i maksymalne (choćby papierosy- planują także na niektóre lekarstwa, regulują rynek nieruchomości programem rodzina na swoim itd., podnoszą płacę minimalną, zwiększają zasiłki, drukują pieniądze i wciągają nas w spiralę długów). Tusk to 100% odpowiednik Kononowicza, tyle że lepiej się ubiera. To właśnie Tusk i jego banda darmozjadów są ekonomicznymi imbecylami i to oni fundują nam samobójstwo gospodarcze.

Dla mnie jako ekonomisty z wykształcenia absurdem jest gdy ktoś, kto usiłuje wmawiać że ma pojęcie o gospodarce, może popierać Tuska, albo przynajmniej bronić tego szkodnika. To jest nielogiczne.

egoiste
-1 / 1

Michmax, w którym miejscu masz drukowanie pieniędzy? Mamy całkiem wysoką stopę referencyjną i nie słyszałem aby Tusk

naciskał na jej obniżenie. Koszt budowy autostrad w chinach i polsce to zupełnie inna bajka. Przypominam że chiny to

przede wszystkim TANIA siła robocza. A więc wszystko u nich produkuje i buduje się taniej - także autostrady. Nie wiem tez

skąd masz liczbę 5tys km rocznie. Chiny od 1988 roku zbudowały 65 tys km autostrady. To daje nam rocznie około 3000km. W

polsce od 20 lat zbudowano tylko 916km, co daje nam około 45km rocznie. Dobra, a teraz porównajmy ludność Polski i Chin.

Polska ma 38mln obywateli, chiny ponad 1,3mld. To oznacza że średnio 1km budowanej autostrady rocznie w Polsce przypada na

844 osoby a w chinach na 433. Takie spojrzenie na sprawdę już znacznie zmniejsza dysproporcję. Pamiętaj też że Chiny to

wciąż państwo totalitarne. I jeżeli u nas społeczeństwo okolicznej wioski czy ekolodzy blokują przez 2 lata budowę danej

autostrady to w chinach nikt nikogo nie pyta, przyjeżdża spychacz i po zabawie. A jak ktoś za głośno krzyczy to idzie do

pierdla na 20 lat o ile po 20 latach ktoś sobie o nim przypomni. Oczywiście nie twierdze że buduje się u nas tanio -

buduje się drogo i to o wiele za drogo. Zwłaszcza że trwałość nie jest zadowalająca. Jednak autor demota nie rozważał

ceny, tylko po prostu rzucił hasło że nie ma i basta. Dlaczego Tusk się boi prywatyzacji? Bo każdy rząd się jej boi bo jest po prostu niepopularna. Dla ludzi prywatyzacja jest równa zdradzie i sprzedawaniu ojczyzny. Zresztą w państwowych zakładach mamy bardzo silne związki zawodowe które by po prostu zaczęły robić awantury a to z kolei by się źle odbiło na wizerunku rządu. Dlatego ja raczej bym w rządzie widział specjalistów niż zawodowych polityków bo dla zawodowego polityka celem jest urzymać się przy władzy a nie faktycznie coś zmienić. Mieliśmy kiedyś Balcerowicza, zrobił swoje i do dzisiaj się na nim wiesza psy. Ja nie pisałem że gospodarka pada przez postęp cywilizacyjny, ja w ogóle nie pisałem że pada. To bzdura wyssana z palca, PKB wciaż mamy dodatnie i to bardziej niż u sąsiadów więc gdzie mamy to padanie? Oczywiście podatki mamy zdecydowanie za wysokie ale takie marudzenie w stylu "wszystko pada, nic się nie opłaca" jakie uprawiasz ty i autor tego demota to zwyczajne narzekactwo. Bo skoro wszystko pada i nic się nie opłaca to gdzie ludzie pracują i skąd mają pieniądze? W Polsce nie jest kolorowo ale przedstawianie sytuacji gospodarczej jako absolutnej klęski to zwyczajne kłamstwa. Nie jestem wielbicielem tego rządu. Jest tak jak napisałeś, miał być liberalizm a wyszły popłuczyny po liberaliźmie. Jednak za największą i chyba jedyną zasługą tego rządu uważam... brak stymulacji gospodarki w reakcji na światowy kryzys. To właśnie dzięki temu nie mamy i nie mieliśmy recesji. Wybacz, ale po innych realnych opcjach politycznych bym się raczej spodziewał głebokiego majsterkowania.

K kajamicekla
-5 / 21

pociągi są bo jeżdżę nimi 2 razy w tygodniu, autostrada jest bo nią jeżdżę co tydzień drogi są bo widzę je na co dzień. Na stadionach są bo widzę. Fabryki mijam. Stoczni nie bo do morza daleko. Dziury w budżecie moim nie widzę.

Każdy interpretuje rzeczywistość jak chce. Ja wszystkiego tak źle nie widzę. Cieszę się, że nie jest gorzej :)

Odpowiedz
S SOURCE951
+2 / 12

Tak odnośnie tego co piszecie wcześniej (nie jestem zwolennikiem PiSu ani PO od razu piszę) ale jak za czasów gdy prezydentem był L. Kaczyński to jeśli pisano coś o nim to ani rząd ani nikt nie widział problemów a teraz za każdą prawdę a nawet żart są konsekwencje a poza tym to nie wiem czy jeszcze u Kuby Wojewódzkiego są parodie naszego prezydenta bo jeszcze jakiś czas temu były

Odpowiedz
H hellixos
-1 / 13

Przypomne Ci tylko sprawe pewnego bezdomnego, ktorego za wypowiedzenie slow do straznikow miejskich "Wy kmioty Kaczynskiego" szukaly wszystkie sluzby porzadkowe w kraju za obraze glowy panstwa. U Kuby wojewodzkiego sa parodie wielu politykow nie tylko Kaczynskiego ale rowniez Komorowskiego czy Tuska

T timonka
+3 / 15

kpisz sobie? jak Wałęsa nazwał Kaczyńskiego "durniem", to posłowie pis pozwali go do sądu. jakiegoś bezdomnego, który powiedział do kamery parę niemiłych słów ścigali. Minister sprawiedliwości z PO wniósł projekt ustawy, w której rezygnowano z zapisu o karze więzienia za obrazę urzędu. zlikwidować się nie udało, jedynie skrócić do roku. kto nie chciał rezygnować z kary? oczywiście posłowie pis. a z rzeczy mniej ważnych - parodie nie są u Wojewódzkiego, tylko Majewskiego ;) i tam jadą równo po wszystkich, bez względu na opcję polityczną.

S SOURCE951
0 / 2

troche mi sie pomyliło bo parodię są u Szymona a nie Kuby

K kasiakatarzyna
+1 / 3

@Timonka chyba rozróżniasz założenie procesu przez osoby cywilne, od akcji organów państwowych i tym samym "drobną" różnicę wagi obydwu spraw. Co paradoksalne, "prywatne" żale i spory, za czasów Kaczyńskiego były przedstawiane niemal jak zamach na wolność (no tak, czego po faszystach się spodziewać;) ), natomiast przy sto razy poważniejszej sytuacji jaka zaistniała teraz, jakoś tak..nieśmiało, nieśmiało nasze ELITY się wypowiadają;). Polecam list Dorna skierowany do wszelkich celebrytów, w którym ma nadzieję na równie żarliwą obronę wolności jak to miało miejsce za czasów Kaczorów- http://ludwikdorn.salon24.pl/308100,wolnosc-w-potrzebie-list-otwarty

M Michmax
+1 / 1

hellixos- owszem, tak było. Było to głupie. Tyle że wtedy wszystkie media się nabijały z Kaczyńskiego, że chce się zemścić na bezdomnym. Pokazywano go wręcz jako faszystę. Teraz najeżdżają na autora strony antykomor i pokazują go jako chama, który obraża biednego pokrzywdzonego prezydenta. Nie widzisz tej różnicy w podejściu mediów do niemal identycznych spraw?

A Artek098
+8 / 22

NAJLEPSZE JEST TO ŻE I TAK PO WYBIORĄ W NAJBLIŻSZYCH WYBORACH, TAKIE SPOŁECZEŃSTWO OGŁUPIONE PRZEZ TELEWIZJE

Odpowiedz
Jon95
+1 / 5

tylko że to był sarkazm..... przynajmniej tak mi się wydaje, ale nie mam pewności co autor miał na myśli

zamebiaszczy
+2 / 6

Oj, dzieci, dzieci. czytając wasze komentarze cieszę się że dopiero od 18 roku życia można głosować.

G Grajcz
-2 / 12

Tak a potem FBI i CIA.
Wiesz że paranoja to choroba?

Odpowiedz
N Nitroerg
+1 / 11

jeszcze zaczną na sybir zsyłki znowu organizować "wakacje z put-in'em"

Odpowiedz
T timonka
-3 / 13

precz polaczku narzekaczku. na pewno ty byłbyś o niebo lepszym premierem ;) konstruktywna krytyka (najlepiej ze wskazaniem rozwiązań) - tak, pieprzenie "wszystko jest takie najgorsze i do dupy, och jaki ten rząd zły" - nie.

Odpowiedz
S samseleczek
-4 / 4

tylko autor demota ryżemu za to becalen więc może i powinien oceniać robotę za którą zapłacił.
Przemyśl trochę swoje wypowiedzi ...

Artur3D
-4 / 4

Odwiedzi za kopiowanie.
Szkło kontaktowe, TVN24, skopiować to ja też moge ;)

Odpowiedz
paul86
-3 / 9

ABW cię nie odwiedzi bo nie ma tu żadnego strzelania fekaliami w celu zabicia... O to walczyliśmy? O strzelanie fekaliami? Całe życie sądziłem, że raczej o dostęp do prawdziwej informacji. Tey sobie obejrzycie co niektórzy i od nich się uczcie prawdziwej satyry.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 May 2011 2011 22:36

Odpowiedz
Jon95
0 / 14

dzięki że mi podpowiedziałeś jaką mam ci ocenę wystawić

Forman
+1 / 11

chryste, jak czytam te wasze wypowiedzi to az rzygac sie chce. komuna, faszyzm, brak wolnosci slowa? zamaist ruszyc dupe
na ulice jak w hiszpanii i pokazac rzadowi zeby wypie***lal to wy siedzicie i narzekacie na demotach. samym smuceniem
swiata nie zmienicie

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 May 2011 2011 20:20

Odpowiedz
K KrzychM
-5 / 17

JE**BAĆ Komorowskiego i Tuska PRECZ Z DRUGĄ KOMUNĄ WSZYSCY CO MNIE POPIERAJĄ NIECH WYCHODZĄ NA ULICĘ ROZWALIĆ RZĄD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 23 May 2011 2011 20:31

Odpowiedz
Obelix
+4 / 12

Cóż za wpis! I właśnie dlatego cenię merytoryczne walory wypowiedzi zajadłych przeciwników PO. Cóż za siła perswazji, cóż za argumenty. Zawsze twierdziłem że wytrawnych polemistów to ci u nas dostatek. A ileż takie głosy wnoszą do dyskusji ho hoo.

Forman
0 / 14

pod krzyzem wam internet zalozyli?

S samseleczek
+3 / 7

"pod krzyzem wam internet zalozyli?"


Skoro pod pentagramem już jest to musi być jakaś równowaga!

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 23 May 2011 2011 21:32

A arnicool
0 / 6

z tym ABW to masz racje... zaraz do Pana wpadniemy :> tylko załatwimy sprawe z właścicielem antykomora

Odpowiedz
Smok666
+7 / 13

hm, skoro przez ostatnie 10 lat Polska stoi jak stała to może zamiast ulegać wielkiej propagandzie PEŁNOLETNI użytkownicy demotów zainteresują się innymi partiami? hm? ja od zawsze głosowałem na UPR, a obecnie będę głosował na Nową Prawicę. myślę, że naprawdę powinniśmy im dac kredyt zaufania. dlaczego? PiS już nie jest zdolne do władzy- tylko krzyże i tupolewy, PO pokazało jacy z nich szubrawcy, kłamcy i zdrajcy, SLD pokazało na co ich stać w latach 90' (czyli bagno), te całe PJN, PSL, Palikoty i inne pierdoły to satelity wielkich partii, które będą tańczyć, jak owe partie im zagrają (coś jak SL za czasów PZPR). Jeśli chcecie zmian, i żeby nie było gorzej to zaufajmy Nowej Prawicy, w końcu chyban ie mamy nic do stracenia... Pokój.

Odpowiedz
G Grajcz
+5 / 9

Co to demotywatory stały się miejscem na agitację wyborczą?

Q QmaQm
+2 / 12

dlatego lepiej czsami pisać z kafejki internetowej... nie ma ch*ja że cie namierzą

Odpowiedz
kazelot
+1 / 5

hehe, no to mamy demokracje, nie to co na białorusi, bo tam jak ktoś wyraża wlasne zdanie na temat totalitarni rządzącej parti zostaje zgarnięty przez służby bezpieczenstwa, na szczęscie polska to cywilizowany demokratyczny kraj, i u nas tego nie ma

Odpowiedz
G Grajcz
-2 / 12

To że idioci twoje pokroju mogą wypisywać bzdury w internecie to dowód na demokrację.

argo21
+1 / 7

Grajcz Powoli powoli; najpierw zamknie się "wrogie" stronki, potem przyjdzie czas na demoty. I na Białorusi nie od razu rzucali się z pałami...

G Grajcz
0 / 8

Wy sami wierzycie w to co piszecie?
Ta akcja była zgodna z prawem karnym.
Przeczytajcie dokładnie konstytucję i kodeks karny zanim zaczniecie płakać że wam wolność ograniczają.
Każdy ma prawo wyrażać swoją opinię pod warunkiem że nie obraża ona innych osób - w tym prezydenta.
Na tej stronie nie było normalnej krytyki tylko czysta nienawiść, te chore gry znieważające prezydenta RP (jest na to paragraf), o chorych ludziach głoszących teksty w stylu "Tuska za jaja powiesimy" nie wspominam.
Dzieci dorośnijcie i zastanówcie się o czym wy mówicie, nie mają pojęcia czym jest demokracja i głupoty wypisują.
STOP chamstwu w internecie.

paul86
+7 / 9

Mało tego: to samo prawo obowiązywało za PiS i za jeszcze wcześniejszych rządów :-)

Jon95
0 / 10

@Grajcz jeżeli jest na to paragraf to nasuwa mi się jedno pytanie, czemu świętej pamięci Lecha Kaczyńskiego można było nazywać kartoflem, kurduplem itp. (Oczywiście pomijam bardziej wulgarne obelgi) a nikomu to nie przeszkadzało, nawet po jego śmierci wielu go obraża. Natomiast od kiedy "ekipa Tuska" rządzi w Polsce wszelka krytyka tego typu jest surowo karana. Pomijając ostatni wydarzenia, ilu z was pamięta jeszcze oburzenie Tuska po piosence Kabaretu Pod Wyrwigroszem - "Donald marzy" który oczywiście domagał się przeprosin i zakazu wykonywania tej piosenki.

zamebiaszczy
+3 / 3

Chłopie, przyjedź na wschód, pogadaj z białorusinami. A potem pieprz głupoty o demokracji

kazelot
-2 / 6

glupota ludzka jest przerazajaca, - na bialorusi władza przy uzyciu policji zamyka swoich przeciwnikow politycznych i jest to "atak na prawa czlowieka" w polsce robi sie to samo i jest to "zgodne z polskim prwem" - no trudno zeby nie bylo skoro to prawo ustanwia "wladza" z bialoruskim prawem tez jest zgodne

G Grajcz
+2 / 2

Geniusze tak się składa że jak wałęsa nazwał Kaczyńskiego debilem (chyba, nie pamiętam dokładnie) to skończyło się w sądzie.
Z tego co pamiętam z Kaczyńskiego kpiono ale nie tworzono gier polegających na zabijaniu go.
Skoro tak bronicie wolności to życzę by na wasz temat powstały takie strony - rozumiem że wtedy do sądu nie pójdziecie bo w końcu jest wolność słowa.

PaweZieliski
+1 / 9

Może zamiast dodawać takie demoty [+]
zróbmy sobie drugą Hiszpanię ??

Niby Polacy tacy odważni a nikt się nie ruszy z chaty ..

Odpowiedz
Q Qarhodron
-4 / 8

Jakby startował w wyborach, to zagłosowałbym a niego. On przynajmniej ma dobre chęci.

Odpowiedz
K KrzychM
-3 / 5

Grajcz to ty chyba nie wiesz co to demokracja pierw się dowiedz co piszesz a w Polsce powinniśmy zrobić drugą Hiszpanię

Odpowiedz
G Grajcz
+2 / 4

demokracja - w skrócie rządy większości.
Większość wybrała na prezydenta Komorowskiego więc ma prawo do rządzenia.
Czegoś nie zrozumiałeś?
Demokracja nie oznacza że można bezkarnie kogoś oczerniać w internecie.
Gdyby to o mnie założono taką stronkę pozwał bym administratora do sądu i na 100% by wygrał.
Odróżnijcie wolność słowa od chamstwa.

Artur3D
+2 / 2

^^^^
Grajcz dałbym sto plusów jakbym mógł...

kazelot
-2 / 2

@grajcz - coś ci umyka - gdyby ludzi pisali ze donald to pedal i gwalciciel dzieci, to wtedy byloby to oczernianie i mysle że kazdy obywatel mialby pełne prawo do interwencji policji w takiej sytuacji... ale w tym wypadku to coś innego - bo chodzi o polityków - jeśli ktoś krzyczy "donald debilu" to nie chodzi tu konkretnie o zdolnosci intelektualne donalda tylko o JEGO POLITYKĘ, to tak jakby chcieć aresztować cały stadion kiedy krzyknie "sędzia ch**j" po podyktowaniu karnego.. trzeba to umieć wypośrodkować - oczywistym jest, że nie można oczerniać, ale skoro jest politykiem w demokratycznym kraju to OBYWATELE powinni miec prawo do krytyki nawet tej ostrej, aczkolwiek z zachowaniem umiaru... jednak jesli ktos krzyknie"donald matole" i za to jest zabierany na posterunek to mamy białoruś albo nawet nazistowskie niemcy

G Grajcz
+1 / 1

kazelot
Twoim zdaniem gierki polegające na obrzucaniu prezydenta i jego żony fekaliami jest KRYTYKĄ?
To zwykłe
chamstwo i znieważenia, krytykować można - ale choć odrobinę zachować kulturę.
Strona anytykomor służyła
propagowaniu nienawiści a nie krytyce.
Poza tym jakbyś się wczytał w wypowiedzi na tamtej stronie to gorsze teksty padały od nazywania Tuska pedałem.

PS. Nazistowskie niemcy to fatalny przykład.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 24 May 2011 2011 16:41

kazelot
0 / 0

otoz to "fatalny" no bo przecież zamykanie ludzi w wiezieniu za krytyke władzy to normalne demokratyczne metody rządzenia..

E Eradiel
+5 / 13

Co do akcji ABW:

W związku z dyskusją dotyczącą działań organów państwa w sprawie witryny internetowej
www.antykomor.pl, poniżej przedstawiamy fragmenty treści oceny prawnej Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego w tej
sprawie.

(…) Na ww. witrynie internetowej zamieszczony został materiał w postaci dwóch gier komputerowych o nazwie
„Komor-killer” oraz „Komor-szoter”. Wskazane gry polegają na strzelaniu do wizerunku Prezydenta RP Bronisława
Komorowskiego. Gry te możliwe są do pobrania i zainstalowania na komputerze bezpośrednio ze strony głównej witryny.
Strona nie wymaga podania żadnych haseł ani przeprowadzenia żadnego procesu rejestracji. Czynnością wystarczającą
do zainstalowania gry jest jedynie dwukrotne kliknięcie na ikonę programu (przedstawiającą Prezydenta Bronisława
Komorowskiego, któremu po chwili zostaje przestrzelona głowa). Po otwarciu aplikacji „Komor-szoter” pokazują się
zdjęcia Prezydenta i Pierwszej Damy. Gracz, sterując myszką, porusza celownikiem, a klikając przyciskiem myszy,
oddaje strzał do postaci Prezydenta albo jego małżonki. Instalacja programu „Komor-killer” polega na rzucaniu w
wizerunek Prezydenta różnymi przedmiotami (fekaliami, młotkiem i innymi) aż do momentu zabicia postaci. (…) Na tej
samej stronie zamieszczone zostały także odnośniki do linka zatytułowanego „zdjęcia”, gdzie zainstalowano
zdjęcia przedstawiające Prezydenta jako: prostytutkę, homoseksualistę, pijaka, uczestnika czynności seksualnych,
porównujące go do Józefa Stalina oraz innych polityków byłego ZSRR. (…)

Nie twierdzę, że należało wysłać do domu administratora uzbrojonych funkcjonariuszy, bo to jest przesada, ale takie treści są "trochę" niewłaściwe. Jaki by nie był Prezydent jest Prezydentem. Gdyby ktoś zamieścił podobne materiały na mój temat, skończyło by się to w sądzie.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 May 2011 2011 20:56

Odpowiedz
Obelix
+4 / 10

Łagodnie to ująłeś. Z Kaczyńskiego "tylko" się wyśmiewano i ewentualnie wyzywano. W przypadku Komorowskiego młode i bezrefleksyjne cielątka idą krok dalej. Wielce wyrafinowane teksty pokroju "zdrajca" "pachoł rosji" są na porządku dziennym. Paradoks w czystej postaci. PiS krzyczy o zaprzestaniu "języka nienawiści" a jego zwolennicy tenże język zaostrzają. Jestem przerażony. Ludzie naprawdę nie widzą różnicy między krytyką a zwykłym sk*****em. Krzyczą że nie ma możliwości tego pierwszego a myślą o tym drugim. Zgroza po prostu. Nie głosowałem na Kaczyńskiego, ale do głowy by mi nie przyszło wyzywać go czy też pisać brednie w stylu "to nie mój prezydent". Natomiast teraz takie zachowania są coraz bardziej widoczne. Kaczyńskiemu nikt zdrady nie zarzucał... i w tym aspekcie młodzi z PiSu przebili niechlubny "rekord chamstwa" ustanowiony przez młodych z PO.

S ShinokDH
+2 / 14

Największa Zagadka XXI w. Jak tusk zdobył ponad 50% poparcie skoro wszyscy go nienawidzą??? :O

Odpowiedz
S samseleczek
-3 / 13

Ponieważ potrafił zmobilizować swój target (smarków i osadzonych już albo w najbliższej przyszłości)

G Grajcz
+4 / 12

Nienawidzi go społeczność demotywatorów - w zdecydowanej większości dzieci bez prawa głosu.
Ludzie pomiędzy 20 a 40 rokiem życia nie zmieniają opinii o polityku z powodu zamknięcia jakiejś stronki internetowej o której i tak większość nawet nie słyszał do czasu tej afery.

weram
0 / 10

Za komuny można było powiedzieć wiele(byle nie krytykować
partii i nierozerwalnych sojuszy).
Dziś można powiedzieć wszystko ale spróbuj bąknąć coś
o starszych "braciach" a mąż pani Applebaum pokaże jaką
to w Polsce mamy "demokrację".
Zresztą nie tylko Radek - cała ta ekipa zamyka stadiony,
cenzuruje internet etc
Żarty żartami ale ciekaw jestem jak to się skończy.
Żebyśmy nie ocknęli się w drugiej Palestynie juz dziś musimy
protestować.
PS
http://szechteriada.org/wp/

Odpowiedz
T TheMulti1112
+3 / 7

Zamyka stadiony? Tak, to ich wina, że niszczą nowe, odnowione stadiony. Kiedyś piłka polska miała poziom, nawet mój tata chodził na mecze:) Kiedy była mała, obiecał mi, że kiedyś mnie na stadion weźmie, a teraz to już się boję...
Moje brata niedawno pobili, i dziękuję za jego złamany nos, mocno stłuczoną nogę i wielkie guzy na głowie.

zetkacz
+4 / 12

nie ABW tylko, psychiatra powinien Cię odwiedzić...

Odpowiedz
E emio
-4 / 16

te 432 osoby które dały minusa to Ci którzy nadal wierzą że to co robi Tusk to tylko podejście strategiczne. Nasz rząd powinniśmy już obalić trzy lata temu...

Odpowiedz
G Grajcz
+2 / 14

Albo mają inną opinię niż ty.
Idź do psychologa bo twoje ego cię przerasta.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 May 2011 2011 22:31

E emio
-3 / 9

Eradiel - dzięki nie wiedziałem że są takie gry idę szukać po sieci może gdzieś je znajdę jak znajdę to podam link żebyście i wy sobie pograli :)

Odpowiedz
H HrVisgath
+6 / 14

Widać, że tu pełno wyznawców św. Kaczyńskiego! Jestem katolikiem i wstyd mi za wszystkich, którzy wykorzystują Boga i Kościół do osiągnięcia swoich prywatnych celów (Kaczyński, prawie cały PiS, Rydzyk, itp.). Gotuje się we mnie, gdy widzę zagorzałych fanatyków, którzy nie mają własnego zdania ani rozumu, tylko naiwnie słuchają tego, co powie Jego Eminencja Pan Prezes, Radio, księża z ambony czy nawet politycy PO i Tusk. Nie można bezmyślnie przytakiwać nikomu - ani PO, ani PiSowi, ani żadnemu radiu, ani nawet Kościołowi! Wszystko co oni mówią jest subiektywne, każdy dba o swoje dobro i nikt tak naprawdę nie troszczy się o "małych ludzi". Wszystko co słyszymy musimy sami, NA SPOKOJNIE przemyśleć i wybrać najlepsze dla nas rozwiązanie, a nie pod wpływem emocji wypisywać co ślina na język przyniesie i pisać rzeczy o których nie mamy większego pojęcia. Miejcie SWÓJ własny rozum! Nie dajcie się NIKOMU omamić! Zachowajcie swoją godność! Nie pozwólcie, aby ktoś narzucał wam własne poglądy!

Odpowiedz
Artur3D
+2 / 2

Tak ku#wa! Popieram...

I icosiedziwisz
+4 / 8

Ciekawe czy jezeli bezposrednio odbierano by wam pieniadze z wyplaty zeby dac je osobom w nierentownej fabryce czy stoczni to tez byscie tak mysleli? Czy naprawde to ma byc normalne, ze po kazdym meczu stadion jest zniszczony a ludzie boja sie chodzic w jego okolicy? A moze chcesz placic wieksze podatki zeby bylo na drogi i na wszystko inne? Z pustego to i Salomon nie naleje. Moze lepiej pamietaj o tym wszystkim przy nastepnych wyborach i wybierz tych co spelnia twoje oczekiwania. Mam nadzieje nie bedzie to pomnik Lecha w kazdym miescie i wsi...

Odpowiedz
TajniakOsz
+5 / 15

To nie prawda, że Tusk sprawił, że nie ma niczego!!! Jest wyższy VAT, olbrzymi dług publiczny, bieda... do zobaczenia w więzieniu ABW z tymi, którzy zplusują mój komentarz... [+]

Odpowiedz
K kamikaze221
0 / 8

Akurat dług publiczny to spadek po PiSie. Doucz się człowieku bo płakać się nad Twoją "biedną" osobą się chce. Własnego zdania nie masz i wypisujesz bzdury które usłyszysz.

Smok666
-2 / 4

@kamikaze
sam jesteś biedny dziecko drogie. akurat dług publiczny to nie "wymysł" PiSu mądralo. http://pl.wikipedia.org/wiki/D%C5%82ug_publiczny tutaj masz pokazane jak się zmieniał na przestrzeni lat (wybaczcie że link z wiki, ale innego wykresu nie mogłem znaleźć). warto zobaczyć w jakim tempie rósł za władzy POlszewików. Pokój.

Artur3D
-3 / 3

Smok nie wymysł tylko spadek. naucz się czytać dziecko...

Jon95
0 / 2

Tak na prawdę dług publiczny to spadek jeszcze po PRL, jak niestety wiele naszych obecnych problemów, ponieważ takie rzeczy działają długo terminowo

B Bababaj
+1 / 9

@ kamikaze221 - Lepiej ty się doucz matole bo dług publiczny to spadek po lewakach a PO już narobiło długu 3 razy więcej niż PiS!

Kongres Nowej Prawicy!

Odpowiedz
G goranbregovic
0 / 6

Wielka brawa dla autora tego demota za ogromną odwagę. Teraz musi się liczyć z tym że o 5 rano drzwi do mieszkania wylecą w powietrze i grupa antyterrorystyczna go aresztuje.

Odpowiedz
R rzepixx
+2 / 4

W gruncie rzeczy to czemu siedzimy przed komputerami zamiast o tym glosno mowic w marszach itp itd. Przeciez to od NAS zalezy kto i za co bedzie zarabiac. MY mamy prawo glosu. Trzeba ich wszystkich zwolnic! :D

Odpowiedz
kazelot
0 / 4

wiesz dlaczego? bo jestesmy manipulowani... zasad "dziel i rządź" - politycy podzielili się na 3 obozy - pozornie się nienawidzące (prawica lewica i populiści) aktualnie mamy PO i PiS - obie partie są gówno warte (to są ludzi ktorzy rządzą od 20lat a w polsce z roku na rok gorzej) Ale dzieki tym sztucznym podziałom, polacy są niezdolni do zjednoczenia i obalenia rządzących... Pozornie mamy więc wiele partii, mamy wybór - Praktycznie jednak, jest tylko jedna Elita, grupa trzymająca władzę, przed kamerami się gryza i obrażają, wieczorem piją razem wódkę, bo mają wspólny interes - POZOSTAĆ PRZY WŁADZY, 4lata jedni potem 4lata drudzy ale ciągle CI SAMI... a społeczestwo jest oglupiane pozornym konfliktami, podzielone i osłabione, niezdolne do zjednoczneia i powiedzenia DOŚĆ...

Jon95
-2 / 2

Bo jeżeli chcesz głośno o tym mówić na ulicach to może cię policja zatrzymać....

R rzepixx
-1 / 1

Pojedyncze jednostki policja zatrzyma 'w razie W'. Jak na ulice wyjdzie duży tłum to wszystkich raczej nie wyłapią. Siłą jest ilość! Takiemu premierowi(na przykład) w pojedynkę czoła nie stawisz...

KAZELOT- masz racje. Dopowiem jedynie tyle że świń przy korycie długo się nie powinno trzymać, jak się najedzą są leniwi, strasznie. Plan partii która w rządzie już jest opiera się na zasadzie by utrzymać się na miejscu, więc raczej wielkich czynów nie należy od nich oczekiwać. Są przy korycie, wiec 'papu', czyli kasę mają. Plan partii drobnej, praktycznie nic nie znaczącej musi opierać się na czymś większym, muszą COŚ zrobić- jakoś zaufanie trzeba zdobyć by do koryta się dorwać. Do czego dążę? Tyle przy wyborach mówi się, że Polska potrzebuje zmian. I tak jest! Eureka! Potrzeba czegoś nowego. Młodych prosiaczków, a nie w kółko nakarmionych świń. Zmian nie należy się bać. Racja?

kazelot
0 / 0

rzepixx - tyle tylko ze do zmian nie dojdzie, bo "prawo" ustalaja rządzący, a wiec ustalaja je tak, ze jakiekolwiek proby zmiany stanu aktualnego sa prawnie uznawane za przestepstwo i sciagane przez policje.. a do tego pietnowane przez prorzadowe media (a wszystkie media są prorządowe bo inaczej rząd by je zamknął) W tym wlasnie jest problem - że ci ktorzy rządzą są zadowoleni z aktualnego stanu rzeczy (no bo w koncu to ONI rządzą a nie ktos inny) i nie chca dopuscic do jego zmiany, a jako że sąu włądzy mają też środki żeby zrealizowac swoj cel... ktokolwiek jest przeciw - jest represjonowany

Arcticwolf
+4 / 8

Czyli co teraz? Mamy na jesieni iść do urn i zagłosować na mniejsze zło? Czy w ogóle nie głosować? Tylu tu kur*a aktywistów i filozofów na demotach... Chcecie zmian? Załóżcie partię! Tak jest! Jak Lepper mógł to co Wam szkodzi? Zobaczymy jak wszystko będziecie pięknie ogarniać i uczynicie z tego kraju krainę mlekiem i miodem płynącą. Aż się doczekać nie mogę... Pff. Banda internetowych cwaniaków. Typowa polska mentalność. Narzekanie jest OK wszyscy są do "d". Ale zrobić coś z tym? "A co ja się będę wychylać... inni są od tego". No śmiało? Jak to załatwili Egipcjanie? Jak to załatwiła Libia? Jak to w tej chwili załatwia Hiszpania? Który z was kozaki pójdzie pod parlament z koktajlem mołotowa i z kamieniami, racami... Wszystkim co będzie pod ręką? Podpowiem. Żaden z Was tam nie pójdzie. Bo taki jest właśnie obraz typowego polaczka. Ja też taki jestem. Nikogo nie będę potępiał za to jaki ktoś jest... Ale bardzo serdecznie proszę. Zamknijcie już mordy z tą polityką bo żadne z nas tych pięknych słówek w czyn nie przekuje. Amen kur*a!

Odpowiedz
polopirynas
-2 / 6

A ja piszę komentarz obrażający Premiera. I co, zamkniecie mnie? No dalej, jazda!

Odpowiedz
remi1982
-1 / 5

Nie można strzelać do prezydenta, to przynajmniej był ubaw bo można było pograć w rzucanie gów*em w niego. A teraz już nic nie można. Co kur*wa wolno jak nic nie wolno ?! No i czekamy na chłopaków z ABW,CIA,NBA i IBM za niepochlebne komenty na temat głowy niczego.

Odpowiedz
P pierdolki
+3 / 3

tak. rzeczywiście. ludzie z ABW nie mają co robić tylko czytają demotywatory. ;)

Odpowiedz
T TheMulti1112
0 / 10

Czytając niektóre komentarze aż słabo mi się robiło, jaka jest Wasza niewiedza. Nie chcę nikogo tutaj oczerniać, ale chciałabym abyście zobaczyli sprawę z mojego punktu widzenia.
1.Co to dej sprawy z ABW. Strona ta, jak i gra, obraziły majestat prezydenta, małżonki oraz jakby nie patrzeć państwa. Przecież, ta oto osoba, stworzyła grę, w której rzucano FEKALIAMI w pana prezydenta.
Chciałam jedną rzecz wytłumaczyć, a mianowicie sprawę rewizji oraz aresztowania tamtego człowieka. Chyba nikt,na prawdę nikt, nie wie na tej stronie. ŻE ON BYŁ JUŻ KARANY, za włamanie do strony internetowej tp...nie wiem dokładnie o co tam chodziło, ale jeśli ktoś chce, może sobie przeczytać :). Aha, i taka ciekawostka. W Chinach, za powiedzenie czegoś złego, o partii można trafić do więzienia. Oni tam z takimi się nie cackają.
A teraz postawcie się na miejscu p.Komorowskiego jak i kraju. Czy, jeśliby ktoś zrobił taką grę, założył stronę AntyAnia np. To jacy bylibyście? Szczęśliwi? Bo większość z was, sprawy by wzięła w swoje ręce, może nawet do sądu pozwali. A ten człowiek, reprezentuje nas na świecie.
2.Kolejna rzecz, o co, najbardziej drzecie mordki, czyli autostrady, gospodarka itd..
Może nie zauważyliście, ale jest kryzys. Wiele firm bankrutuje, nie ma pieniędzy, więc jakim cudem, chcecie to wszystko? Ostatnio, chyba już zapomnieliście, była pokazana mapka, wszystkie kraje czerwone, a polska była pomalowana na zielono :).Jakoś nie chcę się rozpisywać o gospodarce, bo to nie moja rola, a nie przyszłam tu o tym delegować. DZIĘKUJĘ, jeśli ktoś przeczytał moje wypracowanie:D jest mi ogromnie miło.




PS: może pamiętacie jeszcze, jakie miłe były demoty, bez polityki, tylko takie jakie powinny być? :)

Odpowiedz
T TheMulti1112
-2 / 4

Nie? To może zrobię taką stronkę o Tobie, będę rzucała w Ciebie i Twoją dziewczynę/żonę fekaliami :D. A ciekawa jestem czy potem, nie będziesz wściekły i sam nie wepchniesz mnie do celi. Źródło : Dziennik.pl, ale musisz poszukać, artykuł był przedwczoraj. :)

Obelix
0 / 2

Taaa, ta gra "nie ma na celu podsycania do zabójstwa" a dopalacze to "produkt kolekcjonerski".

J jetasowicz
0 / 2

Chcecie poznać strony o podobnej tematyce lecz obrażające drugą stronę ? Odwiedźcie spieprzajdziadu.pl albo
dobrepaństwo.pl (piszę dla waszej informacji)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 May 2011 2011 11:13

Odpowiedz
josel1
-1 / 1

pojawiły się "słabe"polskie truskawki,informacja dla D.Tuska

Odpowiedz
D destick
-2 / 6

Nie nie ma ku**a?
A gdzie grasz w piłkę? A po czym jeździsz rowerem? A gdzie chodzisz na spacer z
dziewczyną?///
Stadionów na Euro też nie ma? Renowacji zabytków też? Może drogi też nie nie budują?///


Pozdrawia województwo pomorskie, w którym JEST robione dużo dla poprawienia stanu faktycznego///


"Nie ma niczego" - to dalej wypłacajcie gigantyczne odszkodowania rodzinom ofiar Smoleńska
Dziękuje, minusujcie ile chcecie

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 24 May 2011 2011 13:46

Odpowiedz
S SwPiotrek
0 / 4

Wyjątkowo demotywujący Demotywator.
Ciekawe cze teraz ABW (a może już SB?) zamknie tą stronę.

Odpowiedz
kazelot
+2 / 6

gdyby ludzi pisali ze donald to pedal i gwalciciel dzieci, to wtedy byloby to oczernianie i
mysle że kazdy obywatel mialby pełne prawo do interwencji policji w takiej sytuacji... ale w tym wypadku to coś
innego - bo chodzi o polityków - jeśli ktoś krzyczy "donald debilu" to nie chodzi tu konkretnie o zdolnosci
intelektualne donalda tylko o JEGO POLITYKĘ, to tak jakby chcieć aresztować cały stadion kiedy krzyknie "sędzia
ch**j" po podyktowaniu karnego.. trzeba to umieć wypośrodkować - oczywistym jest, że nie można oczerniać, ale
skoro jest politykiem w demokratycznym kraju to OBYWATELE powinni miec prawo do krytyki nawet tej ostrej, aczkolwiek z
zachowaniem umiaru... jednak jesli ktos krzyknie"donald matole" i za to jest zabierany na posterunek to mamy białoruś albo nawet nazistowskie niemcy

Odpowiedz
Q qaro
0 / 0

Jeśli nazywanie premiera "matołem" uważasz za przejaw "krytyki z zachowaniem umiaru", to... moje wyrazy współczucia! To, że kibole krzyczą "sędzia ch**j" świadczy tylko o ich poziomie, a raczej jego braku i oby nigdy dyskusja między politykami a obywatelami nie upadła tak nisko.

D darietta
+2 / 4

Z jednym się nie zgodzę "...nie ma ludzi na stadionach..."- jakich kooorwa ludzi? Mówisz o tym jeb^any^m bydle, które powinno się mordować już przed urodzeniem? To nie są ludzie to śmieci!

Odpowiedz
C cezaryy
-2 / 2

Na pewno wolałbym oddać głos na Kononowicza niż na tego demagoga kłamczucha i oszusta Tuska (ABW może mi naskoczyć bo to wszystko prawda - dowodów pełno) no i Kaczyńskiego można wrzucić do tego samego wora.

Odpowiedz
D darietta
0 / 0

Na pewno ABW ma cię już na oku! Ja na twoim miejscu uciekłabym za Kaukaz i zmieniła twarz! Choć wątpię, żeby cokolwiek to dało- ABW dopadnie cię wszędzie za twe słowa żałosny człowieczku...

T TheMulti1112
+1 / 1

Polacy mają wielką tendencję do narzekania, i mówienia, że nic im nie pasuje :)

Odpowiedz
O ooukie
-2 / 2

"Nie ma niczego" - inaczej "Absolutny Brak Wszystkiego" - w skrócie ABW =]

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 May 2011 2011 23:00

Odpowiedz
Pawel91komentator
-2 / 2

gdyby władza wiedziała co o niej mówię, pewnie wyrwałaby mi język. RĘKAMI ABW !

Odpowiedz
Q qaro
+1 / 1

NICZEGO to nie było za PRLu, ale pewnie tego nie pamiętacie. Najwyżej ocet, albo "po znajomości". PO na pewno nie jest święta, ale przyszło jej rządzić w wyjątkowo trudnych okolicznościach. Cały świat zmaga się nadal ze skutkami kryzysu i co, powinno się może dodrukować pieniędzy, co? Narzekać to każdy potrafi, może zaproponujecie coś w zamian.
A co do akcji ABW i wszystkich tych krzyków o wolności słowa, to zapominacie, że wolność słowa ma swoje granice, bo demokracja nei polega na tym, że wszystkim wolno wszystko! To nie anarchia! A swoją drogą co trzeba mieć pod czaszką żeby czerpać przyjemność np. z gry polegającej na zabijaniu polityka, czy rzucaniu w niego g....m? Poziom przedszkola.

Odpowiedz
T TheMulti1112
0 / 0

Zapomniałeś powiedzieć ,że rewizja i aresztowanie to naruszenie praw człowieka.

Q qaro
+1 / 1

Jeżeli istnieje podejrzenie o popełnieniu przestępstwa (znieważenie głowy państwa), to mogli go aresztować, co do rewizji, to nie wiem, pewnie przesadzili, w ogóle akcja była jak to mówią "strzelaniem z armaty do muchy" i z tego co slyszałam, to PO wypowiadała się krytycznie na ten temat. Powinni mu dać boleśnie odczuwalny mandat i solidnego kopa w d...

Odpowiedz
majki000
+1 / 1

Nie wiem jak wy... Ale większość ludzi, która teraz narzeka na rząd, SAMI NA NICH GŁOSOWALI. Głosowali na Tuska, głosowali na Komorowskiego, głosowali na Platformę Obywatelską. Wiecie jak to się nazywa? HIPOKRYZJA!

Odpowiedz
UorioR
0 / 0

Fajny demot i wgl, ale szkoda, że wszystko ku*wa było w dzisiejszej gazecie, łącznie z podpisem pod demotem ; >

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 25 May 2011 2011 22:52

Odpowiedz
M meeisster
-1 / 1

Dzień w dzień jeżdżę po Polsce... i ciągle widzę nowe drogi, autostrady- wywrotki z tłuczniem...

i doprawdy nie mogę pojąć dlaczego Polacy uważają że się tutaj nic nie buduje- jak tak jak u nas nie ma nigdzie w europie

Odpowiedz
W wanda4
-1 / 1

brawo, dzięki wam założyłam konto.
Otóż - załamałam się.
Według mnie - jest dobrze. ale niestety wam nic nie pasuje i z pewnością narzekalibyście, jaka by ta władza nie była. według mnie to jest żałosne. A dla mnie PO jest jedyną partią, która może stawić czoła bezsensowi szerzonemu przez PiS i dlatego ich popieram. LUDZIE! nie słuchajcie wypowiedzi tylko jednego ugrupowania! ja znam wypowiedzi zarówno pisu, jak i po i lewicy, oglądam wiadomości, INTERESUJĘ SIĘ TYM, CO SIĘ DZIEJE, więc WIEM kto tak naprawdę kłamie. Opamiętaj cie się - tyle wam powiem. A z tym ABW to już kompletne przegięcie, i - wybacz - dla mnie za taki tekst jesteś częścią tego głuchego motłochu idącego ślepo za tym, który odpowiada za wojnę polsko-polską.

Odpowiedz
R rysiu1034
0 / 0

Grupa operacyjna nagrała o nim piosenkę pt.''Nie będzie Niczego''

Odpowiedz
K kacpeerek
-1 / 1

kurde oglądasz wiadomości? HA myślisz że ktoś w wiadomościach wspomniał o tym że dług publiczny w Polsce cały czas rośnie ?
Większość ludzi nawet nie wie że za czasów kiedy PiS był przy władzy dług się bardzo zmniejszył a kiedy PO rządzi dług publiczny cały czas rośnie. Poczytajcie o tym w internecie bo w telewizji nigdzie o tym nie usłyszycie.
A to filmik który tu bardzo pasuje:
http://www.youtube.com/watch?v=kZKcg2J3TDY&feature=related

Odpowiedz