Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
6290 6578
-

Zobacz także:


Hushabye
+34 / 42

PS. Razem możemy więcej.

raflkita
+4 / 22

Żebyście się nie zesrali, i tak podpiszą bo mają w dupie wyborców.

K Kkuba222
+1 / 13

freekill to też jest walka o wolność. Owszem wymaga od nas o wiele mniej poświęceń ale jednak

CocaineBusiness
+30 / 40

idegracwpilke ma 100% racji. To tak jakby przeciwnicy Kadafiego wyszli na ulice i krzyczeli coś poje*anego
na
wzór "gdzie jest krzyż" W innych państwach ludzie sie nie pier*olą tylko walczą o to co im się
należy,
mam nadzieję, że Polacy w końcu też się obudzą i dostrzega jak wszyscy w koło ruchają nas w
dupę.
Jesteśmy je*anym marginesem społecznym wśród Państw, nie dość, że wszyscy robią nas w chu*a
to
jeszcze nie szanują i mają gdzieś... To już kur*a brudasy z jakichś zawszonych państw lepiej
potrafią
sobie poradzić jak coś im się nie podoba nisz wielce "inteligentny" naród jakim jest Polska. Jak
by nasi
dziadkowie, którzy oddali życie za kraj wiedzieli co się w nim wyprawia to by się kur*a w
grobach
przekręcali. Dobrze chociaż, że coraz więcej ludzi zauważa problem. I jestem pewny, że
któregoś pięknego dnia coś pier*olnie w naszym Państwie i ludzie na prawdę wyjdą na ulice sprzeciwić
się tym egoistycznym skur*ielom, którymi jest znaczna część polityków, którzy sprzedają nasz kraj i
pozwalają na to aby Polska była pośmiewiskiem. Kur*a mać ! Edit: haha widziałem te zdjęcia z Warszawy, jak zobaczyłem tych gimbusów z transparentami przedstawiającymi postacie z komixów (tak, mimo tego, że jestem stary chu* to czasem na poprawę humoru oglądam komixy) to po prostu sam się z nich śmiałem, Wy ludzie myślicie, że ktokolwiek poważny będzie takich poważnie traktował? Odp. brzmi NIE. Przecież Tusk jak i reszta hołoty jak to zobaczyła to pewnie mało co się nie zlała ze śmiechu. Kur*a wybrali się jak na piknik, zadowoleni, rozśpiewani, ja pier*ole :D :D :D

Zmodyfikowano 4 razy Ostatnia modyfikacja: 25 January 2012 2012 6:37

nocnik
+8 / 12

Też w pierwszej chwili pomyślałem że kotwica to spora przesada, ale w sumie, mimo że zaczna część paniki jest siana przez ludzi pokroju "ijaa, już nie sciagne darmowej gierki z netu, apokalipsa trzeba protestowac!", to faktycznie zamach na internet jak sie dobrze zastanowić jest początkiem końca...brzmi dramatycznie ale rezultat bedzie jeszcze goreszy. A najgorssze z tego wszystkiego ze u władzy mamy albo idiotów, albo sprzedawczyków. Jesli przyjac ze kotwica nie jest stosowana przez dzieci pragnace darmowej muzyki z netu, tylko ludzi zdajacych sobie sprawe srodkiem do jakich celow jest ta cenzura, to faktycznie jest na miejscu;]

O oskark
+3 / 7

@Daranis Niby czemu ma się coś tak zmienić? Żadne YouTuby, Facebooki, Wyspy Gier, Google itd. nie zostaną
zamknięte. Piractwo internetowe nie zniknie, a w każdym razie nie od razu. Jak już (jeśli) zniknie, to
ludzie przerzucą się na piractwo sprzed 10-15 lat - będą chodzić do siebie i kopiować. Oczywiście taki
sposób jest o wiele mniej wydajny. Załóżmy, że na torrentach jakiś film może pobrać od razu pół
Polski. W ten stary sposób w kilka miesięcy film mogłoby mieć prawie tyle samo osób. I strony
pornograficzne nie zostaną usunięte. Owszem, niektóre tak, ale nie wszystkie, tylko te które naruszają
prawa autorskie.
Jakby co jestem przeciwko ACTA i to bardzo, ale wnerwia mnie, jeśli ktoś pisze, że zamkną
Facebooka, YouTube'a itd.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 January 2012 2012 22:17

C czerwien123
+12 / 16

A wiecie co jest najsmutniejsze? To, że podpiszą ten papier mimo naszych protestów... że nie patrzą na nas, na to co mówi społeczeństwo - podpiszą, bo im się to opłaca... A że my nie chcemy? Mają to w dupie. Tak wygląda nasza demokracja. Bardzo się zawiodłam... :(

H HSRZ
+2 / 4

Gdyby Polska umowy nie podpisała, to i tak będzie nas ona wiązała jako przyjęta przez Unię.

Z zeedo
+6 / 6

nie podobają mi się te transparenty. ludzie nie będą brac protestujących poważnie, bo wezmą ich za jakąś chołotę. tam powinny być nasze argumenty, że jesteśmy przeciwko A, B i C a nie, że nie lubimy rządu.

xxslynxx
-2 / 6

@idegracwpilke: Widzę że jesteś mocny tylko przez neta,bałeś się ruszyć dupy sprzed komputera ?;) Napinaj się dalej komu Ty byś nie wp***dolił i wyłącz caps-locka,nie wygląda on groźnie.

K kce44
0 / 0

PARIAS - MOJE MIASTO WYBUCHNIE !!!

G grunge
+3 / 5

najbardziej mnie rozwalił jakiś polityk w rozmowie z dziennikarzem tekstem: "protesty w USA są w miarę umiarkowane"... chyba największy protest w ciągu ostatnich parunastu lat a ten mówi "umiarkowane"...

A astonmarcin
+2 / 2

Rok 1984 coraz bardziej realny.. Może ACTA to wierzchołek góry lodowej? Lada dzień dowiemy się o innych "paktach" które mają nas "chronić" i były opracowane za naszymi plecami, Autentycznie boje się o przyszłość jeśli to pójdzie w tę stronę.

N nefryt2
+2 / 2

Rząd pod Trybubał Stanu!

trabus
+2 / 2

Siłą nie siłą mam ich dość! Gruba przesada i tu nie chodzi o jakieś ACTA tylko o chamstwo i nie liczenie się z Nami!

K kce44
0 / 0

Trzeba zrobić z tuskiem to co Libijczycy z kaddafim

L luka1984
+1 / 1

Eh.. taką mamy wolność, że tylko czekać kiedy policja/i inne służby będą ścigać np. tego 'Pana' od Pornoli :) - bo to przeto obraza głowy państwa!

premier93
0 / 0

TAK JEST!! LUDZIE WYJDŹMY NA ULICE !! PROTESTUJMY!! ZA 20 MIN RZESZOWSKI PROTEST!! POKAŻMY JAK SILNI JESTEŚMY!
moze sie spotkamy:P

CocaineBusiness
0 / 0

A i jeszcze jedno pytanie czy w zdaniu "Je*ać korporacje" w słowie "korporacje" ta litera "J" to specjalnie została odwrócona ?

D dinastia
+4 / 24

nie chyba, tylko na pewno. co ma do tego symbol AK?

H Huberthuse
+7 / 21

@dinastia W gwoli ścisłości to symbol Polski Walczącej, więc przekonany jestem, że to nie przesada oraz pasuje on do zaistniałej sytuacji.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 January 2012 2012 21:00

G Gabita
+14 / 26

Deniz nie histeryzuj z tą rzezią. ACTA to mniej poważna sprawa niż zbrojna walka o wolność Polski. Za ten znak ludzie ginęli rozstrzeliwani przez hitlerowców albo jechali do obozów koncentracyjnych, nam śmierć nie grozi

I idabz
+16 / 34

Bez przesady!!! Użycie tego znaku jest naprawdę dużą przesadą. Ludzie używali go, kiedy ginęli za
Ojczyznę, kiedy najważniejsza była walka o polskość! Rozumiem, że sprawa Internetu jest dla większości
ważna, bez niego czujemy się jak bez rąk, ale czy naprawdę można porównać to do walki naszych
dziadków? uważam, że nie.

Dovahkiin
+18 / 38

Gabita, nie zgadzam się, dziś ustawa, która ocenzuruje internet, jutro ustawy, o których już
nawet
nie
usłyszymy, bo nie będzie gdzie - dowiemy się po ich wprowadzeniu. Następnie chipy pod
skórę
i
możliwość całkowitej kontroli populacji i całkowitego wymazywania nieposłusznych jednostek...
Czym
się to będzie różnić od okupacji? Czym od Korei, gdzie nawet niewygodni są ci, co za mało
płakali? Jak
tylko rządzący dostaną odpowiednie narzędzie to i znajdą się powody do takich aktów
terroru... acta nie tyczy się tylko internetu, jeśli nie wiecie tego jeszcze.
Myślcie
przyszłościowo
trochę, walczyć trzeba już dziś, by jutro nie było za późno ;/
A jeszcze skoro porównujemy do czasów hitlerowskich... Odrobina wiedzy z historii wystarczy, by wiedzieć, że hitler też wygrał wolne wybory... a potem, gdy już był kanclerzem, mógł tak zmieniać prawo, by zyskiwać coraz większą władzę - teraz brzmi znajomo?!

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 24 January 2012 2012 21:08

W wadziu
0 / 10

@Deniz nie przesadzasz trochę? jasne, nie ma różnicy miedzy zsyłkami na Syberię, łapankami, rozstrzelaniami i Acta. Można nawet podejść do dziadka i powiedzieć "Ja walczę z Acta, a ty cozrobiłeś dla wyzwolenia kraju? "

ciastolin
+6 / 12

"Polska walcząca" myślę że to dobra analogia- wtedy społeczeństwo walczyło o wolność, i dzisiaj robi to samo

S slaveck
+6 / 8

Może to nie jest walka o fizyczne przeżycie, ale o prawdę i wolność - coś, co jest równie ważne jak fizyczna egzystencja.

nocnik
+2 / 4

Slaveck, dzisiaj informacja jest bezcenna, wiec nie pisz prosze ze to nic fizycznego, jak najbardziej ma wpływ na twój swiat, tak informacja jak i dezinformacja, a do tego wszystko to zmierza.

rysiek12233
+2 / 4

to chodzi nie tylko i internet, tylko o wolność słowa i prawa obywateli -_-

T true100
+1 / 7

HAHAHAHAH!!!! JESTEŚCIE ŻAŁOŚNI. Porównujecie zbrojna walkę o wolność z pisaniem na FB komentarzy i łażeniem z transparentem po mieście. Nie porównujcie sie nawet z tymi ludzmi.
WSTAWIENIE TU KOTWICY JEST BARDZO NIE NA MIEJSCU.

P piesekpreriowy
0 / 2

Masz Deniz nasrane w banie. Ile ty masz lat? Ty kur wa nie wiesz co to jest okupacja i rozbior. Nie masz pojecia co to germanizacja etc... Poje balo was chyba. ACTA to zbior praw i zasad, regulujacy zasady dzialania internetu. Uwazasz, ze wladza nie powinna miec wplywu na tak ogromna siec? O co ci wlasciwie chodzi? Porownujesz, nomen omen, zakaz kradziezy wirtualnej do okupacji jaka zafundowal nam ZSRR? Masz nasrane w bani czy co? To jest normalny przepis. Taki jak zakaz wynoszenia bulek ze sklepu bez placenia. A sracie z du py, ze ktos wam cos uniemozliwia. Moze sie zbuntujcie, bo nie mozecie zabijac na ulicach? Jakim prawem za gwalt zamykaja ludzi w wiezieniu? Banda idi otow... Bedziesz mi tu nowy przepis porownywal do wojny w ktorej gineli ludzi.

P piesekpreriowy
0 / 2

@rysiek12233 JAKA WOLNOSC SLOWA, LO MIE ?! Ogladneliscie jakis filmik na youtube, ktory zrobil jakis nastolatek i pierd olicie glu poty. Wolnosc slowa zapewnia ci KONSTYTUCJA. ZADNE, powtarzam ZADNE, porozumienie miedzynarodowe czy nowa ustawa nie jest NAD KONSTYTUCJA. Wiec jaki wlasciwie, jest twoj problem? ACTA oznacza jedno - zakaz kradziezy w internecie. Niewygodne, ale sprawiedliwe. Dajecie sie je b ac Tuskowi w du pe pod kazdym wzgledem, ale jak raz robia cos jak nalezy, to wy sie buntujecie. Smiech na sali. Jak to mozliwe, ze zakaz krazdziezy ruszyl tyle osob, a kradziez waszych emerytur macie w du pi e? Ze w ogole was nie obchodzi, ze nie ma kto pracowac w kraju na wasze emerytury? Ze nawet jak sa, to nie ma pracy. A nawet jak jest, to za marne pieniadze. A nawet jak nie to, to i tak polowe oddajesz rzadowi. To was nie rusza... Stado bar anow. Jakis trol lowaty nastolatek was zmanipulowal i teraz wielka walka w internecie. OJCZYZNO, WYBACZ! A symbol PW to takie samo przegiecie jak wizerunek Chrystusa na wodzie Rydzyka.

L lisek65
+3 / 3

wy chyba sobie żartujecie ludzie. To nie przesada, bo to symbol Polski Walczącej?? Radzę zapoznać się z
Historią Polski i dopiero wtedy zabierać głos. O jakiej walce wy mówicie? To, że będziemy mieć
ograniczony dostęp do internetu( w ogóle mi się to nie podoba, jestem przeciwna ACTA) nie znaczy, że
stracimy suwerenność i wolność państwa! Symbol Polski Walczącej pokazywał niemcom, że Polacy się nie poddadzą bez walki! że będą walczyć o Polskę i przeleją za nią krew. Za ten symbol ludzie ginęli, bo był zabroniony, a wy uważacie, iż idiotyczna walka, którą prezentują protestujący swoimi wartkimi i "błyskotliwymi" sloganami, może być oznaczona tym symbolem? DENIZ! Czy ty w ogóle wiesz, czym były czasy zaborów, powstań
i przede wszystkim okres II wojny światowej? Ludzie należeli do AK i innych organizacji, mimo że mogli
stracić życie gdyby okupanci się o tym dowiedzieli. Walczyli za Polskę, za to by móc żyć w wolnym
kraju, chodzić do Polskich szkół, żeby nie bać się, co przyniesie następny dzień, żeby następne
pokolenia żyły w niepodległym, niezależnym kraju. W głowie się nie mieści, że dla Ciebie sprawa ACTA
może być przyrównana do Polski Walczącej z okupantem? Radzę zajrzeć do podręcznika od historii, bo
widać, że nie masz najmniejszego pojęcia jakie znaczenie miały powstania, walki z zaborcami i okupantem.
Nic dziwnego, że nasz naród podupada, skoro Polacy nie znają swojej historii.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 January 2012 2012 0:52

Jason1962
+6 / 16

Nie oddamy !!! Precz z ACTA !! PRECZ Z RZĄDEM !!!

Odpowiedz
Jannetfenix
+4 / 6

Precz z rządem który nas oszukuje z sztucznym uśmiechem przyklejonym do gęby. Ale z drugiej strony te hasła brzmią jakby protestowała tam banda chuliganów z zawiszy, nie ludzie, którzy przez internet mają szersze horyzonty, styk z kulturą i wolnością opinii.

Hushabye
+21 / 27

Mam nadzieję, że i tym razem wygramy.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 January 2012 2012 20:30

Odpowiedz
T Torus22
+99 / 121

Nie dość że żadna dziewczyna mnie nie chce to jeszcze teraz REDTUBA mi chca zabrac :(

Odpowiedz
Kmiecic
+6 / 12

No i dobrze czas zacząć działać a nie tylko marzyć

NiniaMilagro
+1 / 1

Luo92 - zależy, co rozumiesz przez dominacje...

K katajiina
+4 / 4

Luo92 zgadzam się. pewność siebie, szczerość itp. na początku myślałam, że mówisz o dominacji jako jakiejś agresji, przemocy itp i aż mi się śmiać zachciało. ale rozwinąłeś myśl i masz 100% racji. ciepłym kluchom i ACTA mówimy stanowcze NIE!!

Calipers
-3 / 3

Luo92 jak ja mam zbliżyć się do kobiety jak za t-shirtem są skóra i kości, bo mam taka naturę. Jak ją przytulę albo dotknę to od razu poczuje i będzie efekt odpychający. Zresztą jak nie jest ślepa to sama nie dopuści do takiej sytuacji, co się nie dziwię wcale, bo sam nie chciałbym się przytulić do takiego czegoś jak ja ... sad but true :(

K katajiina
+5 / 7

Calipers mój facet to też skóra i kości i m.in,. to mi się w nim podoba. koleś z masą mięśni odpada u mnie na starcie. może być kolegą, ale nie kimś więcej bo wolę chudziutkich facetów. nie skreślam mężczyzn grubszych, ale celowo napakowanych - tak!. dodatkowo nie jest milusim
misiaczkiem tylko świadomym swej wartości facetem, który wie czego w życiu chce. pomaga mi i potrafi
przytulić oraz powiedziec czułe słowo, ale nie 100 razy na minutę. nie zasypuje mnie ciągłymi smsami, a
woli zadzwonić kilka razy dziennie z konkretną sprawą. jest człowiekiem, który wie czego chce. i
właśnie za to go cenie. bo czułego misiaczka pysiaczka, który będzie na każde moje skinienie
wyrzuciłabym za drzwi. szukam faceta, nie niewolnika. i radze Wam panowie być czułymi, ale świadomymi
swojej wartości ludźmi, a nie potulnymi owieczkami, które mimo, że chcą obejrzeć raz w roku mecz to idą
z dziewczyną i jej koleżankami na nudne karaoke. macie takie samo prawo mieć swoje zdanie i zainteresowania
jak wasza kobieta. czasem warto iść na kompromisy i zrobić coś dla drugiej osoby, ale nie kosztem
wyrzeczenia się samego siebie i własnego zdania. już wystarczy, że ACTA chce Wam zabrać wolność słowa,
nie zabierajcie jej sobie sami ;) tak pół żartem pół serio :)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 January 2012 2012 23:18

Z zeedo
-1 / 3

Luo92, nie nazywaj nikogo krętaczkami. człowiek się całe życie uczy, zmienia swoje poglądy i nastawienie
do wielu rzeczy i w zależności od jego doświadczeń wobec X może przyjąć postawę zarówno pozytywną
jak i negatywną. ty wszystko strasznie przejaskrawiasz powiem Ci. spokojniejsi czy nawet nieco nieśmiali
też mają swoje zalety, ale być może nie każda kobieta potrafi od razu je zauważać, doceniać,
akceptować. takich rzeczy też się człowiek uczy, tak jak Ty w pewnym momencie swego życia się nauczyłeś
woleć kobiety mądre niż tylko te z wielkimi boobsami. (albo i się nie nauczyłeś...)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 January 2012 2012 23:54

NiniaMilagro
0 / 0

A mi się podoba lekka nieśmiałość na początku znajomości. Jeśli chodzi o dotykanie to tacy za bardzo pewni siebie mi się nie podobają, bo na ogół za szybko biorą się za macanie... Zależy od człowieka, każdy woli trochę inaczej.

95matii95
+14 / 20

Dokładnie. Nie oddamy. Nie możemy przecież pozwolić na to, aby demotywatory i inne podobne strony upadły. Nie ma mowy. Łączmy się wszyscy razem , w kupie siła.

Odpowiedz
Masywniak
0 / 2

Tak jest. Nie poddamy się!

W wiegho
+5 / 5

To właśnie naszą rolą jest zmienić takie życie. Żeby żaden malkontent już nie mówił że nic się nie da zrobić. Oczywiście jak się ograniczymy do siedzenia w domu i mówienia że podpiszą to na pewno podpiszą. W najgorszym razie będziemy musieli zrobić referendum co nie jest jakieś bardzo trudne dla społeczności internetowej bo nas są miliony a ich jest tylko garstka.

Jason1962
+5 / 7

Ten kto jest z Jastrzębia-Zdroju zapraszam jutro każdego na protest przeciwko ACTA. Zbiórka przed lodowiskiem JASTOR o godzinie 16:00 !!. Pełna mobilizacja !! Idziemy wszyscy !! Pokażmy że sie nie poddamy i wygramy tą wojnę !!

Raz sierpem raz młotem, w lewacką hołotę!! Precz z ACTA !! PRECZ Z KOMUNĄ!!. I

Odpowiedz
Wiecior
+9 / 11

Widzałem fajne demotywatory o ACTA z normalnymi niezłymi podpisami ocenami 20/20 w poczekalni.. tutaj demot bez totalnie żadnej treści wchodzi na główną...

Odpowiedz
martunia3108
+4 / 12

Dobra, też nie ciesze się z ACKTA - ale ten znak,to znak za który polacy UMIERALI, a tu się go teraz używa, do jakiś akcji z ACKTA'MI. Nie uważacie ze to już przesada ?
Zanim zminusujesz, pomyśl o tym że może właśnie TWÓJ dziadek umarł za wolną polske i za ten znak, a teraz wykorzystują go do czegoś takiego ... ;/

Odpowiedz
chockopops
+7 / 11

tak nasi dziadkowie ginęli jak sam to stwierdziłeś za WOLNĄ POLSKĘ a więc dlaczego mamy pozwolić aby
ktoś w tym wolnym kraj odbierał nam prawo głosu ?! ten problem wcale nie jest tak błahy za jaki go
uważasz ! cenzura internetu spowoduje że wszelakie przekręty będą kamuflowane i nigdy nie ujrzą
światła dziennego ! bo TVN nie powie nam co się wydarzyło naprawdę !

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 January 2012 2012 21:14

ciastolin
+1 / 1

Masz może i racje, ale nie wk**wisz się jak obetną ci neta za byle gówno, na mocy acta?

nocnik
+10 / 12

Hmmm, dalej myslisz ze zycie bez neta i jego rozrywek typu demoty jest najgorsze? A moze zycie w swiecie gdzie trudno dowiedziec sie co jest prawda a co fikcja? Bez wolnosci mediów nie bedziesz w stanie tego ocenic, ale dalej, martw sie ze nie sciagniesz filmu,jacyludzie, takie ich problemy....

L lisek65
+1 / 1

Ograniczenie internetu będzie złe i każdy się tu z wami zgodzi, ale nie unośmy się zbytnio. Co ma wspólnego symbol POLSKI WALCZĄCEJ z sprawą ACTA? Nic. Przepraszam was bardzo, ale porównać odwagę, szczytne cele i patriotyzm jakimi się kierowali nasi przodkowie z walką z ograniczeniem internetu jest co najmniej nie na miejscu. Poza tym nie wiemy jak to będzie wyglądać. A wy wszyscy przeraziliście się bo może zlikwidują demoty i możliwość oglądania filmów za darmo. Gdyby podczas II wojny światowej Polacy mięli takie problemy to byliby najszczęśliwszymi ludźmi na świecie, tak więc nie widzę związku pomiędzy Symbolem Polski Walczącej a protestem przeciw ACTA

T Tes123
+41 / 53

jeżeli chodzi wam tylko o internet-"omg, zabiorą mi fejsbuka, lol 11oneone11" to jesteście "gupsi" niż myślałem tu idzie o coś więcej- ACTA ma zniszczyć ostatnie wolne medium,głos sprzeciwu wobec UE przez co nie będziemy wiedzieć co się dzieje, zorganizować, i nie obejrzymy się jak stracimy WSZYSTKO- resztki wolności, symbole narodowe i granice. protesty nie pomogą ? nie przestaniemy na tym."władcy" BÓJCIE SIĘ ! (wiem, podpisałem na siebie wyrok)

Odpowiedz
C Carski
-5 / 17

Bez przesady okej? Rozumiem, zamieszanie, bo chcą kontrolować neta, ale użycie tego symbolu do tak błahej sprawy to lekkie przekroczenie granic.

Odpowiedz
Jason1962
+4 / 14

Carski to nie jest błaha sprawa. To jest cholernie poważna sprawa. Masz walczyć jak każdy !! Do boju !!

Odpowiedz
C Carski
+1 / 3

Tak? A będą za to umierać miliony? Dzieci? Zburzą nam stolicę? Czy tylko będą wiedzieć gdy zamiast iść do kina ściągniesz sobie film na komputer?

C Carski
0 / 0

No, właśnie nie miałem neta W OGÓLE i muszę odpowiedzieć teraz. Czy to, że nie znasz prawa zwalnia ciebie z odpowiedzialności karnej? Jest jasno powiedziane, jeżeli jest coś chronione prawami autorskimi jest nie do ruszenia bez płacenia. Jednak jeżeli ma specjalny przypis o tym, że autor zezwala na rozpowszechnianie, to wtedy sobie ściągajcie ile chcecie. Nie wiesz czy coś, co ściągasz jest legalne? Sprawdź to, albo ponoś konsekwencje.

Czapik
+1 / 5

bez jaj tak porównywać jedno do drugiego,choć internet to teraz ważna sprawa.

Odpowiedz
chockopops
+11 / 19

NIE WIEM ILU Z WAS WIDZIAŁO DZISIEJSZE WYDANIE WIADOMOŚCI ! ALE DZISIAJ PREMIER POKAZAŁ W JAKI SPOSÓB NAS TRAKTUJE. TEMU CZŁOWIEKOWI WYDAJE SIĘ ŻE JESTEŚMY JEGO NIEWOLNIKAMI ! I POKAZUJE NAM ŻE NIE MAMY NIC DO POWIEDZENIA W SPRAWIE ACTA BO ON I TAK JĄ PODPISZE !! I TAK W OGÓLE TO NIE POWINNIŚMY NAWET WIEDZIEĆ ŻE TAKA USTAWA ZOSTANIE PODPISANA ! NASZYM ZADANIE JEST CIĘŻKO TYRAĆ ABY ONI MOGLI SPRZEDAĆ WSZYSTKO NA CO ZAPRACOWALIŚMY ! TO JEST POGWAŁCENIE PODSTAWOWYCH PRAW CZŁOWIEKA !

Odpowiedz
P pumiz
-2 / 8

No chyba Ty nie oglądałeś wiadomości, bo ACTA to nie jest ustawa i nie wchodzi w życie 26 stycznia, tylko porozumienie między krajami. Porozumienie o współpracy, gdzie ponad 90% zapisów jest już w Polsce wprowadzonych. Żadne porozumienie nie może być wyżej niż konstytucja, która gwarantuje Tobie prawo wyrażenia własnego zdania, domniemanie niewinności, prywatność korespondencji. Nie piszcie głupot, że po podpisaniu Acta każdy będzie inwigilowany, jego poczta sprawdzana, a za ściągniętą mp3 będą wsadzać do więzienia bez procesu...

mareczek00713
+1 / 3

Pumiz - konstytucję można zmienić, zaczekaj tylko aż władza nabierze siły. Choć muszę przyznać, że użycie symbolu Polski walczącej to jak użycie czołgu wobec przepiórek. I gratuluję inteligencji - jako jeden z nielicznych zauważyłeś, że 26 ACTA będzie podpisywana, lecz obowiązywać będzie dopiero po upływie vecatio legis - tak więc ludzie pamiętajcie - możemy sprawić PO i reszcie koszmar ich życia.

bezjaj0
+5 / 7

Faktycznie kotwica, ludzie którzy rysowali ją na murach, ścianach różnych budynkach,umierali poprzez rozstrzelanie... mija się z celem podanie tej kotwicy w tym democie.

Odpowiedz
Xar
+4 / 8

Przed Trybunal Stanu kazdego, kto w PL glosuje za acta!! A sama ustawe(czy jak to tam nazwac) skierowac do zbadania zgodnosci z konstytucja! Gdzie tajemnica korenspondencji?!

Odpowiedz
pepeeeeeeeeee
+8 / 14

"Jesteśmy Wku*wieni" proste ale najlepiej oddaje uczucia jakie mają teraz Polacy. Jeżeli dojdzie do podpisania ACTA coś czuje że będą spore zamieszki w miastach

Odpowiedz
chockopops
0 / 4

ciśnienie rośnie z każdym wystąpieniem TUSKA !

Fantyna
+2 / 2

Ci goście od transparentu z pornolami raczej nie wyrwą napotkanym dziewczyn;)

Odpowiedz
P Pinio123
+4 / 4

Kibiców już by spałowali za takie transparenty. Ehh. No cóż, jutro manifestujemy w Katowicach!

Odpowiedz
R ReptiGlo
+1 / 1

Kibice niedługo wezmą odwet;)

C Czarny2511
+2 / 2

Szkoda, że gdyby miało dojść do czegoś więcej to +- 80% ludzi tam zgromadzonych by uciekło...

Odpowiedz
W wiegho
+2 / 6

W Polsce jest coś koło 135000 policjantów. Jeżeli zaprotestuje miliom ludzi i 80% ucieknie to zostaje jeszcze 75000 więcej. Jestem pewien że w Polsce jest więcej niż milion niezadowolonych a i policjanci też na pewno nie są najbardziej zadowoloną grupą społeczną, zwłaszcza jak by w demonstracji po przeciwnej stronie brały udział matki i żony policjantów. To że ktoś jest policjantem nie oznacza że jest zadowolony z tego że chcą wprowadzić cenzurę.

G Gg3333
+4 / 4

Jutro manifestacje będą jeszcze w kilkudziesięciu miastach, miejmy nadzieje że to coś da.

Odpowiedz
Hakuma
+17 / 21

sami walczyli za wolność podczas komuny a teraz robią nam to samo co wtedy im związek radziecki.. Tusk powinien liczyc się z tym że to jego ostatnia kadencja, bo na takiego debila nikt nie będzie głosować.

Odpowiedz
ciastolin
+3 / 3

Nie mam wątpliwości, że po tym co oni teraz odstawiają naród im podziękuje.

S Sprajt11
0 / 6

Jak tak patrze na wasze komentarze to jestem dumny że mieszkam w takim narodzie jak Polska.A temu KonDONOWI nie popuscimy. Jak bym mieszkal w Warszawie to juz bym był na wiejskiej z jakims kalachem ;)

Odpowiedz
A aJaSiePytam
+4 / 4

kupię Ci bilet na PKP i jedź!

mareczek00713
-2 / 2

Ja mam u wuja kolekcję broni - pisz co ci trzeba! A tak na serio - idż protestuj, albo i lepiej - Głosuj na PiS(kaczkę prędzej czy póżniej wyrzucą), SLD, itd... byle nie na PO - pokonaj strach przed Kaczorem, Komuchami czy kim tam chcesz i nie głosuj na PO - lepiej, aby rząd nie robił NIC, niż robił z NAS NIEWOLNIKÓW!!!

Hakuma
0 / 0

@ajasiepytam lepiej bilet autobusowy, bo pociągiem mógłby nigdy tam nie dojechać..

D dedaviol
+3 / 3

A Ty co tu jeszcze robisz?!

I illusioons
+5 / 7

Niby Rząd jest głosem ludu a co do czego nie bierze naszego zdania pod uwagę ! To jest wolny, demokratyczny kraj ? LIBERUM VETO !

Odpowiedz
C Carski
0 / 2

Oczywiście ma pan rację panie prezydencie! Moment.. nie jesteś prezydentem, nie możesz wetować ustaw.

I illusioons
+7 / 11

Cieszę się, że Polacy potrafią walczyc o swoje...Mimo zmiany jaką przechodzi świat, My wciąż jesteśmy
patriotycznym, mądrym narodem... Niestety o BEZNADZIEJNIE GŁUPIM RZĄDZIE .

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 January 2012 2012 21:34

Odpowiedz
D ddiabelekk
+13 / 19

jestem przeciw ACTA, ale te hasła są żałosne na poziomie ameby

Odpowiedz
jothesailor
+16 / 22

Jestem przeciw ACTA, ale jest mi smutno, że nie zobaczyłem żadnego kulturalnego hasła. Z jakiej racji zadufany elegancik Tusk-Plusk miałby się przejmować, a tym bardziej rozmawiać ze zwykłą hołotą? Bo niestety te hasła nic więcej nie reprezentują!!! Nie dopuśćmy by protesty były choćby podobne do walki o KRZYŻ!!!

Odpowiedz
butelkowa
+1 / 5

Lucylla łączysz się z nim w "bulu i nadzieji"?

M marcin15316
+3 / 3

Jak to podpiszą to dużo ludzi zrezygnuje z internetu. Po co płacić rachunki, skoro internet ma tak wyglądać? Dla mnie będzie on prawie bezużyteczny:(

Odpowiedz
Z zabojcamafii
+5 / 7

a ja widzę, że jesteś osobą ślepo podążającą za systemem. I radzę popatrzeć nieco o acta, bo to nie tylko dotyczy internetu, a leków, roślin i wszystkiego, co jest wokół nas

P pumiz
-3 / 7

Dałem plusa Wam obojgu. Dzieci wychodzą na ulicę, udają wielce uciśnionych, walczących z systemem, a 99.9% nie przeczytało o co w ACTA chodzi. Anonymous rzuca populizmami, a motłoch to kupił. Walą farmazony o zamykaniu ludzi w więzieniach za ściągnięcie mp3, a tak na prawdę po podpisaniu ACTA nic się nie stanie, bo to porozumienie, a nie akt ustawodawczy, a wiekszość z wymienionych w nim założeń, już w Polsce funkcjonuje. Poza tym ,gdyby państwo chciało inwigilować internautów, może to zrobić w każdej chwili, bez podpisywania ACTA. Niech podpisują acta, za 2 tygodnie sprawa ucichnie, a gdy za parę miesięcy ludzie na spokojne podejdą do sprawy, zobaczą, żę zachowywali się jak tłum walczący o krzyż pod pałacem prezydenckim.

butelkowa
-1 / 5

pumiz "wiekszość z wymienionych w nim założeń, już w
Polsce funkcjonuje" skoro tak jest, to dlaczego mamy podpisać dokument, który nic nie zmieni? Jaka w tym logika?

P pumiz
-1 / 7

Bo to dokument o współpracy międzynarodowej, wymianie doświadczeń itp. Od lat funkcjonuje w Kanadzie, USA, Japonii, Australii i wielu innych państwach. O podpisaniu ACTA przez Polskę była już mowa w 2010 roku, wtedy nikt nie protestował. Fala zaczęła się po zamknięciu popularnych serwerów, gdzie była masa nielegalnych plików. Anonymous rzucił bajeczkę o inwigilacji i ciosie w wolność słowa, Polska gawiedź to kupiła i myślą, że ratują kraj przed rozbiorem.

butelkowa
0 / 6

pumiz wiele zapisów w ACTA jest niejasne, użyto określeń typu "osoba trzecia" i nie wyjaśniono kim owa
osoba jest. Nikt nie protestował? A kto miał protestować skoro nikt o tym nie wiedział? Nie ma to jak
wsadzić dokument dotyczący internetu w dział "rybołówstwo i rolnictwo". Ja tam się nie znam, ale moim
zdaniem kwestia piractwa i kradzieży w Internecie nie ma nic wspólnego z rybołówstwem i rolnictwem, chyba,
że jesteś piratem i sobie nielegalnie łowisz ryby, albo zboże jakiemuś rolnikowi pod pachą wynosisz w Farmville.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 24 January 2012 2012 23:25

P pumiz
0 / 4

Było nie było, możemy się zająć czasem teraźniejszym. Czytam wpisy o tym, że ktoś ratuje wolność słowa, będąc przeciw ACTA, inny uważa, że walczy z systemem, bo kliknął "lubię to" na profilu "niedlaACTA" a prawda jest taka, że niezależnie od tego, czy Tusk to podpisze, czy nie, to i tak sejm może w każdej chwili przegłosować ustawę o "inwigilacji" internetu. Z porozumienia ACTA można też się w każdej chwili wypisać, to nie jest krok w jedną stronę.

I te paranoiczne przypuszczenia, że po wejściu ACTA każdy z milionów kont na fejsie i filmów na YouTube będzie kontrolowany przed pojawieniem się nieodpowiednich treści, że rząd będzie inwigilował każdy z setek tysięcy portali i blogów w obawie przez wrogą kontrrewolucją. Po przeczytaniu wszystkich tych wrogich postów na temat rządu i Tuska mam 100% pewność, że wolność słowa w internecie jest, ma się dobrze i nic się raczej nie zmieni. Tylko dzieciaki popuszczają, że nie będą mogły już ściągać filmów za free z neta.

butelkowa
-1 / 5

pumiz "Z porozumienia ACTA można też się w
każdej chwili wypisać, to nie jest krok w jedną stronę"- niby tak, ale chyba nie sądzisz, że rząd zrezygnuje z robienia kasy na naiwnym społeczeństwie? "I te paranoiczne przypuszczenia, że po wejściu
ACTA każdy z milionów kont na fejsie i filmów na YouTube będzie kontrolowany przed pojawieniem się
nieodpowiednich treści, że rząd będzie inwigilował każdy z setek tysięcy portali i blogów w obawie
przez wrogą kontrrewolucją" - to nie są paranoiczne obawy. Najpierw małe kroczki, dziś Acta, a jutro masz chip na czole i jesteś sprowadzony do roli punktu na mapie, który ktoś sobie obserwuje. "Po przeczytaniu wszystkich tych wrogich postów na temat rządu i Tuska mam 100%
pewność, że wolność słowa w internecie jest, ma się dobrze i nic się raczej nie zmieni" - bo jeszcze nie wprowadzono ACTA. "Tylko
dzieciaki popuszczają, że nie będą mogły już ściągać filmów za free z neta." - pal licho te filmy za free. Przede wszystkim, jeżeli Tusk tak bardzo chce walczyć z piractwem, niech może przestanie ładować sobie kieszenie pieniążkami i sypnie trochę do naszych pensji, to może wtedy ludzie pójdą do sklepów i będą kupować.
Ps. ACTA dot. własności intelektualnej, czyli teoretycznie nie tylko tego, co jest w internecie, ale również poza nim- np. tańszych leków. Za parę lat będziecie jeszcze płakać.

X xero1997
-3 / 3

Mam pomysł , niech wszyscy polacy cofną date na komputerze o rok , bedziemy mieli jeszcze rok czasu.

Odpowiedz
Z zabojcamafii
+1 / 7

pozdrawiam wszystkich, którzy dzisiaj byli w warszawie na demonstracji - też tam byłam :) STOP ACTA

Odpowiedz
xxslynxx
0 / 0

Również pozdrawiam :)

4 4day
0 / 6

WARSZAWA 25.01.2012 PAŁAC PREZYDENCKI GODZINA 17:00

Odpowiedz
mareczek00713
+1 / 3

Tylko potem nie narzekaj jak cię zamkną za krytykę rządu - chyba że będziesz grzecznym i posłusznym pieskiem :P

Lucylla
-2 / 2

Mareczku, ja rządu NIGDY nie krytykuję. A przynajmniej nie publicznie.

M Murmice
0 / 6

Uwaga ja już ściągnąłem 100Gb filmów z youtube(legalnie przez youtube downloader) i ściągnę wiecęj NIE DLA ACTA!!!

Odpowiedz
N NaWalbrzych
+8 / 12

Te hasła są żałosne...Jak pierwszy raz pokazano :acta to penis" to poruszenie jak w gimnazjum na widok kutasa w zeszycie, śmiechy chichy jak bydło. I jeszcze to pokazywał gość przebrany za Jezusa? Tego też nie ogarniam. Nawiązanie do Komorowskiego i połączenie symbolu PW i @ (bo i taki transparent tam widziałem) są co najmniej nie na miejscu. Poza tym skoro miała to być demonstracja z założenia przeprowadzona w milczeniu to po co te zbędne wyzwiska na transparentach i wykrzykiwane przez protestujących? A jak zaczęli w pewnym momencie krzyczeć: "gdzie jest krzyż?!" to już w ogóle było żałosne. Lepiej jakby tam w ogóle nie poszli... Mam nadzieję, że w innych miastach kultura będzie na wyższym poziomie ;)

Odpowiedz
P pumiz
-1 / 9

Walczą o wolność słowa w internecie a nie potrafią uszanować zdania innego niż ich własne i blokują strony, które popierają ACTA. Co za żenada. Admini Demotów, Joe, kwejka i podobnych już popuścili w obawie przed złością internautów i przyłączyli się do akcji, tak jak Jarosław i czły PiS, którzy pół roku temu byli jak najbardziej za ACTA, a dziś są już z uciśnionym ludem :) Jakie to piękne.

butelkowa
-1 / 9

Lucylla, ale za co ten szacunek? Nie mówię, że jestem zadowolona z poziomu demonstracji, ale nie rozśmieszaj mnie. Mam darzyć szacunkiem kogoś, kto jest najwyższym urzędnikiem państwa, a nie potrafi napisać słowa "bólu" i "nadziei"?!

butelkowa
+2 / 2

mayanna przeczytaj sobie wypowiedź na blogu jakiegoś polskiego europosła (z imienia i nazwiska nie wymienię, bo nie pamiętam). Facet mówi wyraźnie, że dosłownie kilka osób omawia jakąś kwestię po czym "demokratycznie" jest ona poddana głosowaniu, przy czym większość nie ma pojęcia na co głosuje.

P pumiz
+2 / 6

Rozmawiałem dzisiaj z kolegą - studentem 5 roku prawa na UJ. Powiedział mi, że tak jak 2 lata temu (prawie), polska śmiała się z obrońców krzyża, tak dzisiaj całe środowisko prawnicze śmieje się z pseudo obrońców wolnego internetu. Poruszenie na serwisach społecznościowych wprost nie adekwatne do realnego zagrożenia. ACTA dotyczy regulacji na rynku handlowym, kradzieży własności intelektualnej i patentów. Niektórzy widzą w niej narzędzie inwigilacji i nawołują do obalenia rządu. Efekt jest marny, bo kliknąć "lubię to" każdy gimnazjalista potrafi, ale ruszyć d*pę z domu na demonstrację już nie.

butelkowa
-1 / 3

pumiz zobaczymy jak będziesz cienko śpiewał, gdy poważnie zachorujesz i tańszego zamiennika leku nie dostaniesz, bo wmawiają Ci ciemnotę "ACTA dotyczy regulacji na rynku handlowym". Po raz kolejny sprawdzi się przysłowie "mądry Polak po szkodzie".

P pumiz
+2 / 2

To zróbcie jakąś akcję mówiącą o tych zagrożeniach, to bardzo mądre co piszesz. Myślę, że bardziej przemówi do ludzi transparent z info o tym, że po wejściu ACTA, nie będzie tańszych zamienników leków, niż te z Bronkiem i porno, bo to żałosne... Jak na razie protestujący w oczach polaków będących nie w temacie, wyglądają jak obrońcy darmowego porno na redtube. Zamiast siły argumentu używają siły plebsu, czyli blokowanie stron, obrażanie premiera, rządu(jak nie chcą słuchać, to sztachetą)

K kinghaa
0 / 8

jestem przeciwko ACTA i uważam, że słowa widniejące na tych transparentach są zbyt ostre i dosadne, ale chyba tylko w taki sposób można efektownie dotrzeć do polskiego rządu! HAJF FAJF!

Odpowiedz
M MatK1601
-1 / 11

jeb.any tusk. sory za slownictwo,ale tak nie nawidze kutasa,ze az mnie trzesie,a najlepsze jest to,ze sa idioci ktorzy i tak na niego beda glosowac ...

Odpowiedz
M MatK1601
+2 / 8

a niby mam dazyc szacunkiem kogos kto przed glosowaniem tak wiele obiecuje a po glosowaniu ma nas w dupie i mowi ze ACTA beda podpisane a hakerzy go nie zastrasza... prosze cie...

MeryKiller
+1 / 5

a tak właściwie, ACTA uderzy nie tylko w nas, internautów, ale również potężne serwisy, na których fakt znajdują się nielegalnie różne pliki a to napewno nie ujdzie władzy na sucho. druga sprawa jest taka- skoro chcą bronić własności intelektualnej i zmusić nas do kupowania oryginałów, to niech do jasnej cholery kraje które to zratyfikowały zagwarantują wysokość pensji, która na to pozwoli. w przeciwnym razie upadnie przemysł filmowy :), muzyczny ( wytwórnie ) :) i inny, a co za tym idzie, kultura i to nie ważne czy masowa... ;/

butelkowa
-2 / 6

MeryKiller uderza przede wszystkim w przemysł farmaceutyczny. Pospolity lek na kaszel będzie kosztował 100zł, bo komuś nie chciało się zdefiniować pojęcia "własność intelektualna" i wszystkie tańsze zamienniki leków pójdą do kosza. Upadnie o wiele więcej niż przemysł muzyczny, ale wielbicielka władz Lucylla przekona się o tym jak będzie na nędznej emeryturce i nie daj Boże zachoruje.

P pumiz
-2 / 6

Butelkowa, myślę, że na regulację tych rzeczy przyjdzie czas po podpisaniu ACTA. Będą projekty ustaw, będą konsultacje społeczne, zdecydujemy, że walczymy z piractwem w taki czy inny sposób, ale żeby nie ucierpiała na tym nasza godność, życie prywatne, czy portfel emerytów, rezygnujemy z tych i tych rzeczy. To co się dzieje teraz w internecie to akcja spontan, przesycona nienawiścią do rządu i zwolenników ACTA, a przede wszystkim ogromne niedoinformowanie społeczeństwa. Ktoś rzucił hasło, że walczymy o wolność słowa, honor, życie prywatne, a to gó*no prawda, bo inicjatorowi akcji nie spodobała się blokada serwerów, z których ściągał filmy i rozpoczął tą lawinę. A o ile w Twoich wypowiedziach można się doszukać sensu, to 90 procent internautów daje upust emocjom, wyzywając Tuska, nie wiedząc za co i po co...

butelkowa
0 / 2

pumiz "zadecydujemy"? Proszę Cię. Rząd omawiając "ACTA" za naszymi plecami wystawił w naszą stronę środkowy palec. I mniemam, że zrobi to jeszcze nie raz tak jak robi to od wielu lat. "Serwery padły ze względu na duże zainteresowanie ze strony internautów"- tym zdaniem Tusk utwierdził mnie w tym, że ma nas za nic, robi z nas kompletnych kretynów i trzepie na tym niezłą kasę. Ja już nie wierzę w to, że oni zechcą cokolwiek z nami przedyskutowywać. Nie chodzi tu nawet o piractwo, bo przecież nasz kodeks karny takie sprawy reguluje. Chodzi o fakt, że jest wiele niejasności. Użyte są sformułowania "własność intelektualna", "osoba trzecia" i nie ma absolutnie żadnego wyjaśnienia tych pojęć. Nie zgadzam się na przyjęcie ACTA, bo będzie to kolejny policzek wymierzony w stronę społeczeństwa. Ile razy można nadstawiać katolicki "drugi policzek"?!

P pumiz
-4 / 6

A tak nawiasem, sprawia Ci przyjemność minusowanie każdej mojej następnej odpowiedzi? :) Dzieje się coś strasznego w komentarzach, zwolennicy ACTA są minusowani, ich wypowiedzi po chwili znikają jako "komentarz poniżej poziomu". Serwisy popierają walkę z ACTA w obawie przed atakami na ich serwery. To jest ta wolność słowa? Jak dla mnie, to wraca komuna.

butelkowa
+2 / 4

pumiz nie ja minusuję, widocznie ktoś jeszcze się ze mną zgadza. Mówisz o powrocie do komuny, wyobraź sobie, że powrót do komuny zaoferuje nam ACTA, która zdefiniuje koszulkę z nadrukiem coca coli jako "własność intelektualną". ACTA to tylko wierzchołek góry lodowej, widać, że jesteś tzw. kumatym człowiekiem, więc przeczytaj sobie proszę o NWO, powinno Cię to szczególnie zainteresować jeżeli jesteś katolikiem (a mniemam że jesteś).

W wilkmaciej
+1 / 5

Pumiz jestes beznadziejna, brak slow!!!! Przez takich ludzi jak Ty wszystko im wlasnie idzie gladziutko. Zaczipują Cię jak zwierze a Ty z uśmiechem zapytasz czy to napewno Ci pomoże....

W wilkmaciej
+4 / 6

NWO juz tu jest i nie ma drogi powrotnej...Dzieje sie to na naszych oczach które w wiekszosci wciaz nic nie widza.... Jedynym warunkiem zatrzymania procesu bylo przebudzenie sie ogólu co niestety zgodnie z przewidywaniami nie nastąpiło...Ludzie są tępsi i bardziej ślepi z dnia na dzien....To juz koniec....Cywilizacja upada....

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 25 January 2012 2012 2:41

xxslynxx
+2 / 2

@butelkowa:
Dobrze że ktoś jest ogarnięty w temacie,bo czytając niektórych użytkowników pokroju np.Lucylli idzie się załamać.
@wilkmaciej:
Problem w podejściu,wielu moich znajomych nie przyszło nawet na ten głupi protest bo "i tak z tym rządem nie da się negocjować" "i tak to nic nie zmieni",jak widać kolejna podwyżka cen i ograniczenia to za mało na przebudzenie,niestety.

Z ZeebaEata
+2 / 4

"Pospolity lek na kaszel będzie kosztował
100zł, bo komuś nie chciało się zdefiniować pojęcia "własność intelektualna" i wszystkie tańsze
zamienniki leków pójdą do kosza." Przestańcie takie dyrdymały szerzyć. ACTA nie wprowadza żadnych nowych regulacji poza tymi, które strony chcą wprowadzić. Gdyby generyki naruszały w Polsce prawo własności intelektualnej, to już dzisiaj by ich nie można było sprzedawać. ACTA nie definiuje tego bo to NIE JEST USTAWA głąby!!!!

MeryKiller
+5 / 7

pamiętajcie, za podpisaniem ACTA są - WYTWÓRNIE, czyli gównojady które z każdej płyty, bądź filmu który kupujecie zgarniają 70 % , sami artyści są przeciwko ACTA- JAWNA NIESRAWIEDLIWOŚĆ i machlojki.

butelkowa
+1 / 7

POWIEM TAK: HISTORIA NIE NAUCZYŁA ANI WAS, ANI POLITYKÓW KOMPLETNIE NICZEGO. NIE PO RAZ PIERWSZY WŁAZIMY W DUPĘ KOMUKOLWIEK, A ZOSTAJEMY Z NICZYM. JUŻ KTÓRYŚ RAZ W HISTORII SPRZEDAJEMY SIĘ ZA "GARŚĆ SREBRNIKÓW", TYLKO ŻE TERAZ TO JEST POWAŻNE I NA SKALĘ ŚWIATOWĄ. SZYMBORSKA BODAJŻE W SWOIM WIERSZU PISAŁA, ŻE JEŻELI ZAPOMNIMY O NASZEJ HISTORII, TO ONA W KOŃCU ZATOCZY KOŁO- TO WŁAŚNIE SIĘ DZIEJE. POWRACAMY DO CZASÓW KOMUNY, A BIORĄC POD UWAGĘ UE, DO CZASÓW HITLERA. NIE JESTEM ZWOLENNICZKĄ TEORII SPISKOWYCH, ALE RADZĘ POCZYTAĆ O NOWYM PORZĄDKU ŚWIATA. JEŻELI JEST CZAS ŻEBY COŚ ZROBIĆ, TO JEST ON WŁAŚNIE TERAZ. DZISIAJ ACTA, A JUTRO BĘDZIEMY MIELI KODY KRESKOWE NA CZOŁACH.

Odpowiedz
D daclaw
+2 / 4

Przypomina mi się w tym miejscu inny cytat: historia powtarza się dwa razy - raz jako tragedia, drugi raz jako farsa. Jeżeli walkę o wolne piractwo w sieci porównuje się do walki o wolną Polskę, potencjalną konieczność wydania kilkudziesięciu złotych na płytę do totalitarnych represji a te rynsztokowe demonstracje (mam na myśli poziom haseł na transparentach) do prawdziwej walki na śmierć i życie, to trudno rzecz nazwać inaczej, niż farsą.

butelkowa
+2 / 6

daclaw ludzie traktują tą sprawę dość poważnie, gdybyś poczytał trochę o Nowym Porządku Świata to
zrozumiałbyś pewne postulaty. Tak, jestem zdania, że poziom demonstracji był żenujący. Ale nie powiesz
mi chyba, że dyskusja za zamkniętymi drzwiami na temat, w którym POWINNO się przeprowadzić referendum
jest fair? Nie chodzi już nawet o postulaty ACTA, choć osobiście się nie zgadzam z nimi, chodzi o to, że
rząd po cichu wprowadza zmiany. Myślisz, że gdyby nie Internet to dowiedziałbyś się o tym? Wielu
wielkich ludzi (np. Umberto Eco) uważa, że gdyby Internet był tak powszechny w czasie wielkich wojen, to w
ogóle by do nich nie doszło. Jest wiele argumentów, które te tezę potwierdzają. Całe ACTA śmierdzi
gorzej niż wysypisko śmieci. Poczynając od sposobu wprowadzenia i negocjacji, skończywszy na ograniczeniu
wolności. Przecież jak pisałam wyżej- mamy w Polsce prawo, które pozwala za ściągnięcie choćby
jednego nielegalnego pliku wsadzić Cię do pudła. Więc skoro takie prawo jest, niech z niego skorzystają,
a nie wprowadzają coś, co narzuciły im korporacje typu Coca Cola (już niedługo nie będę mogła nawet
tej nazwy napisać), bo to pokazuje, że po raz kolejny podpisujemy i zgadzamy się na wszystko co nam "góra" podsunie. Historia zaczyna się powtarzać, czy Wy naprawdę tego nie widzicie?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 24 January 2012 2012 23:17

P Pershing515
+1 / 3

Brniemy dalej: ludzie, którzy pobierali z internetu mp3 pewnie gdzieś pracowały. Tyle, że jak pójdą do więzienia, to z tej pracy zrezygnują i zwiększy się poziom bezrobocia.

A co z osobami, które żyją z internetu? Mają sposób na zarabianie wirtualne? A skończą to wraz z ACTA? Kolejni ludzie, którzy żerują na kraju i kolejne zwiększenie bezrobocia. Czy politycy nie potrafią myśleć przyszłościowo?

W wilkmaciej
0 / 2

butelkowa jak widzę minusują Twoją wypowiedź. A to oznacza tylko jedno: Manipulacja ludem przez przywódców świata idzie zgodnie z planem. Ludzie nie widzą tego co się dzieję i straciłem wszelką nadzieje że zobaczą. Tępe ciemnie masy które za pewnik biorą to co widzą w tv. Ludzie są tak odmóżdżeni, że jakakolwiek myśl lub wypowiedź wykraczająca poza to co widzą w tv powoduje ich śmiech i szydzenie...rozwój umysłowo-duchowy upadł na tym świecie dziesiątki lub setki lat temu...

Fantyna
-2 / 4

Z drugiej strony dzieki tej ustawie dałoby radę kontrolowac bezmyslnych ludzi rozmnażających zwierzeta bez uprawień...

Odpowiedz
S SpooQ
-1 / 9

Nie no sory, ale jak dla mnie to siara i szczyt buractwa. Te bluzgi mogli sobie darowac (tak, na pewno rząd weźmie na poważnie kolesia z napisam ACTA TO PENIS). Zresztą, ostatnia fotka dosadnie pokazuje o co w tym wszystkich chodzi - o ściąganie nielegalnych plików z internetu.

Odpowiedz
Fantyna
0 / 2

i mozliwość obejścia prawa... podpisuje sie pod Twoim postem.

P Pershing515
+2 / 4

Nie każdy. Mnie po za wolnością w internecie chodzi o to, aby nie wykasowano leków-podróbek. Dlaczego? Być może mnie by aż to nie zmieniło żywotu. Ale co z ludźmi, którzy zarabiają minimalną płacę krajową? Płacąc nienaturalną kwotę za leki na zwykłe przeziębienie, nie mieli by pieniędzy na jedzenie. Głodowaliby tylko dlatego, że Polska nie pomyślała o nich wcześniej, gdy dało się tego uniknąć. I ty mi mówisz, że chodzi nam tylko o filmy z internetu?

Z ZeebaEata
+1 / 1

Pershing515: tylko że lekom, jak je nazywasz "podróbkom" nic nie grozi. Jeżeli są legalne teraz, to będą
legalne z ACTA, bo ACTA nie wprowadza żadnych dodatkowych obostrzeń - szczegóły ochrony są pozostawione
do decyzji stron. I to nie są podróbki, tylko leki o recepturze albo nieobjętej patentem albo udostępnionej albo po prostu niechronionej. Gdyby były czyjąś własnością intelektualną to na pewno nie byłoby ich w aptekach, tak samo jak w EMPIKu nie ma pirackich gier.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 25 January 2012 2012 15:37

T true100
-1 / 7

Nie wnikałem dokładnie co chcą zrobić ale myślę, że buntujecie się bo przyzwyczailiście się do darmowych filmów, muzyki i gier. To nigdy nie powinno być za darmo. Dziwie sie tylko, że tak późno się za to zabrali. Przecież to sa jaja żeby w dzień premiery filmu można go było ściągnąć z neta. Jakiś ZŁODZIEJ wbija do kina z kamerą i ma wyje*ane. POPIERAM ACTA

Odpowiedz
butelkowa
-1 / 9

Człowieku, nasze Polskie prawo POZAWALA na karanie grzywną/karą więzienia za pobieranie filmów
z
internetu. Równie dobrze jeżeli teraz ściągnąłeś sobie piosenkę z internetu, to policja może
wejść
i Cię aresztować, bo kradniesz. ACTA jest zupełnie czymś innym niż nam szaraczkom się wydaje,
nie bez
powodu dyskusja na ten temat odbyła się bez wiedzy społeczeństwa, za zamkniętymi drzwiami. I tak
żebyś miał pewność:
http://weknowmemes.com/wp-content/uploads/2012/01/when-you-pirate-music-you-hurt-the-artist.jpg
O, minusują mnie. A kodeks prawny chociaż czytaliście?

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 25 January 2012 2012 0:16

P pumiz
-2 / 6

Po to wybieramy przedstawicieli do parlamentu, żeby przy każdej ustawie, porozumieniu, pakcie, Rząd nie musiał przeprowadzać referendum i tracić miliardów złotych, tylko żeby głos za nas zabierali reprezentanci. Nie popadajcie w paranoje, że coś jest ustalane za Waszymi plecami. ACTA przeszła tą samą drogę co tysiące innych ustaw, nikt jej nie chował. Trzeba się tylko interesować. Na stronach sejmu, senatu, kancelarii premiera, są umieszczane wyniki głosowań, wszystkie ustawy wchodzące w życie, projekty ustaw, porozumień, efekty prac komisji, klubów parlamentarnych. ACTA wisiała tam prawie 2 lata obok innych projektów, na prawdę nikt jej nie chował do cholery, a Wy się doszukujecie zamachu państwa.

butelkowa
+2 / 4

pumiz rząd powinien działać na korzyść narodu, a z tego co widzę regularnie dobiera się do naszych portfeli działając na niekorzyść. Nie przeszła tej samej drogi, bo została przedyskutowana w nielicznym gronie, (bez wiedzy mediów, a przynajmniej bez wiedzy społeczeństwa), które nie zostało wybrane w wyborach demokratycznych (ściślej rzecz biorąc- byli to przedstawiciele firm i koncernów, którzy trzepią na nas kasę), w większej części dotyczy internetu, ale dotyczy też tematów z nim nie związanych- rolnictwo, przemysł farmaceutyczny itd. Ty jesteś tak zaślepiony Tuskiem, czy po prostu nie czytasz ze zrozumieniem?

P pumiz
-1 / 5

ACTA wisiała obok setek innych projektów ustaw czy porozumień. W jaki jeszcze sposób sejm ma informować o takich działaniach? Wysyłać polecone do każdego obywatela z listą proponowanych zmian w prawodawstwie? Dla nich taka ACTA stała na równi z innymi dokumentami, przeszła tą samą drogę, skąd mieli wiedzieć, że akurat ona wywoła taki bulwers wśród internautów i trzeba natychmiast zwołać konferencję prasową i ich o tym powiadomić? Za miesiąc będzie kolejna afera, bo rolnicy odkryją, że jest projekt ustawy, ograniczający np sprzedaż wieprzka i oni też uznają to za zamach w wolność, i działanie poza plecami społeczeństwa, bez konsultacji. Każda ustawa w kogoś uderza, zabiera komuś część swobód. Gdyby to wszystko publikować, przeprowadzać konsultacje, referenda, to mielibyśmy państwo biurokratyczne no1 na świecie i śmialiby się z naszej bezradności. Jak ktoś nie podziela Twojego zdania, to zawsze mu wytykasz, że ma wyprany mózg przez władze? Lepiej mu napisać, że jak dorośnie, to zrozumie jak to jest na tym świecie ;)

M MarHelcin
+1 / 3

pumiz napisał :

""Po to wybieramy przedstawicieli do parlamentu, żeby przy każdej ustawie, porozumieniu,
pakcie, Rząd nie
musiał przeprowadzać referendum i tracić miliardów złotych, tylko żeby głos za nas
zabierali""

myślisz że ten rząd został wybrany dlatego ze idealnie odzwierciedlał to w swoim programie co
chciało społeczeństwo ? NIE !!! zostali wybrani dlatego że ich program wydawał się GŁOSUJĄCYM ludziom
najmniej niekorzystny (z tych którzy mieli jakiekolwiek szanse) reszta nie poszła do głosowania a media
tylko z dwoma głównymi kandydatami przeprowadzały debaty a tych "mniej waznych" nie dali nawet do zadnej
debaty bo "nie mieli szans" ! gdyby całe nasze społeczeństwo było zdrowe i na prawdę poświęcała uwagę
temu co dany kandydant ma do zaoferowania i chodziła na wybory zdecydowanie rząd byłby lepiej dobierany
dlatego za jedynym przymusem jakim jestem to zeby przymusić kazdego obywatela do zapoznania się z programem
kazdej partji i do zagłosowania ... a i to nie jest idealne rozwiązanie ... za te miliardy które sobie
płacą mogliby spokojnie robic referendum w każdej ważnej sprawie która interesuje społeczeństwo ! wiem
ze napisałem to prosto bo jestem prostym człowiekiem co nie oznacza ze moje zdanie jest bez znaczenia
dlatego brałem udział w dzisiejszej demonstracji jak i najprawdopodobniej wezmę udział w jutrzejszej bo
czuje że moja wolność jest zagrozona !

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 25 January 2012 2012 1:58

G GM04
-2 / 8

Ja pie***** co za zjeb wymyślił acta i jakim popaprańcem musi być tusk by się na to zgodzić? popier******* go ?

Odpowiedz
A Aleale2
+2 / 2

ogarnijcie sie jak u mnie bedzie tak to wyglądać jak banda dzieciaków bedzie krzyczeć ACTA to kutas to nie wiem co zrobie chyba sie najebe

Odpowiedz
G GM04
-3 / 3

nie chodzi o bandę dzieciaków tylko o zero prywatności w necie

Odpowiedz
A Aleale2
-2 / 2

Szczerze wam napisze ze na marszu niepodległości też krzyczano gdzie jest krzyż ale nie te pedały bo tam nie byłem a na manifestacji przeciwko acta słyszałem o tym a nawet oglądałem nierozumiem tego czy to dobre czy złe i kto miał jakie intencje

Odpowiedz
W wilkmaciej
+5 / 5

Ale Ty człowieku jesteś ograniczony... Ta ustawa jest tak nieprecyzyjnie napisana że mogą zrobić wszystko...Żyj w swoim świecie dalej i myśl że rząd chce dla Ciebie jak najlepiej i że martwią się o Twoje bezpieczeństwo w sieci!!! Ty jeśli myślisz że nie będą Cie sledzic to dopiero masz nasrane w baniaku!! Przez takich jak Ty to wszystko im idzie jak po masle!! Przez ciemne masy których jestes niewątpliwie częścią!!!!

mareczek00713
+1 / 1

Spooq, wilkmaciej ma rację, choć wyraził się nieco agresywnie. Chodzi o to, że śledzenie ciebie stanie się nowym obowiązkiem twojego operatora - i to nie będzie dla niego trudne. Już teraz mogą ustawić powiadaminanie o pewnych wyrażeniach lub odwiedzeniu niektórych stron - a wtedy, gdy 99% ludzi "odpadnie" sprawdzą resztę. Zrozum - to atak na naszą wolność. I pomyśl - jeśli operator sieci na ciebie nie doniesie, to będzie miał proces, jeżeli doniesie o nielegalnych działaniach - działa zgodnie z ustawą, jeśli informuje Tuska o krytyce rządu - zdobywa u niego punkty - i chyba wiesz co to może oznaczać?

L latecafe
+4 / 4

'ACTA to penis' gratuluję inwencji twórczej i świetnego przekazu.

Odpowiedz