Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
2059 2294
-

Zobacz także:


Witek1235
+11 / 31

Nie, jest Korwin.

cinek2010
+10 / 16

Spójrzcie na to w inny sposób: PiS i PO w każdym razie i tak wejdą po wyborach do sejmu. Dlaczego, więc
nie zagłosować na kogoś z poza sejmu? Mnie przekonuje człowiek,który nie zmienia poglądów,zgadzam się
z jego ideami i programem jego partii. A to,że media go unikają i robią wszystko by tylko go nie dopuścić
do władzy jest znakiem,że coś jednak w tym człowieku jest co zagraża tej mafii największych partii
politycznych zmieniających się przy korycie.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 February 2012 2012 12:22

Diddl
-5 / 19

hotmaro, od kiedy to my niby mamy euro? Bo z czego co mi wiadomo to nadal mamy złotówkę... Za rządu
Kaczyńskiego weszliśmy do Unii Europejskiej, a nie do strefy euro. To nie jego wina, że Tusk sobie z nią
nie radzi. Jarek obniżył podatki, ceny, w tym ceny benzyny. Tusk na odwrót. Co rok zwiększa podatki, ceny,
w tym ceny benzyny, choć ropa stoi w miejscu. Tłumaczy się, że musi dostosować ceny do wymogów UE...
Taa, to może dostosowałby też płace... To nie jest żadem wybór między "mniejszym złem", złem jest
tylko Tusk. Jarek był najlepszym premierem jakiekolwiek miała Polska. Popełnił niestety błąd. Uznał, że
Polakom może się nie spodobać, że ich krajem rządzą bracia bliźniacy i podał się do dymisji,
skazując w tym momencie Polskę na pierwsze cztery lata udręki z PO. Tyle, że wtedy jeszcze nie wiedział,
że Tusk, Komorowski, Putin, Miedwiediew i kontrolerzy ze Smoleńska zabiją mu brata, a nam najlepszego
prezydenta RP w całej jej historii i 95 niewinnych osób.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 March 2012 2012 20:08

Harry9010
+3 / 5

Diddl jemu chyba chodziło o mistrzostwa Euro . . .

K kequa
+6 / 12

Komentarz usunięty

glowa244
-2 / 8

Ja osobiście zgadzam się z każdym słowem powiedzianym przez Diddl'a. Gdyby Jarek wygrał przyszłe wybory(na co bardzo liczę), to sytuacja naszego jakże już wyniszczonego przez Tuska kraju by się wreszcie poprawiła-tego jestem pewien. Może lepiej by było, gdyby nasz miłościwie panujący "prezes ubojni drobiu" jednak wprowadził ACTA. Nie mówię wcale, że popieram to badziewie, bo jestem mu przeciwny. Chodzi mi o to, że ludzie by wreszcie znienawidzili tego Gestapowca z bożej łaski.

Marcel21
+7 / 9

ja wam powiem jak będzie, mając możliwość dobrego wyboru(Korwin-Mikke) wy i tak znów wybierzecie złą strone bo się boicie spróbować głosować na niego bo przecież i tak będzie źle. To dalej miejcie pretensje i k*urwa ceny z kosmosu,utrzymujcie tych samych lamusów od 20 lat bo jeżeli macie prawo zmiany to i tak tego nie zrobicie !! Ja głosuję na Korwin-Mikke bo przynajmniej coś zmieni a nie tak jak ta banda od 20 lat zmienia ciągle tylko na gorsze!

Harry9010
+1 / 1

Marcel21 mówiąc "wy" nie masz chyba na myśli użytkowników demotywatorów ? bo zauważcie że na te partie twardo oddają swój głos nasi starzy i dziadkowie i w tym jest problem że oni nie zmienią zdania, chociaż wydaje mi się że zwolennicy PIS-u są bardziej co do tego zatwardziali i o ile ta partia się prędzej nie rozleci to oni mogą wygrać te wybory :/

Elenaaa
-1 / 5

nie tylko u nas jest tak źle :) my tylko nie słyszymy o problemach w innych państwach. kto chętny na emigrację do Nowej Zelandii ?

Odpowiedz
mrDarcy
+2 / 10

nie ma nic pomiędzy? przynajmniej minimalnego dobra?

B bigu
-1 / 1

trochę to bez sensu, że moożna oceniać usunięty komentarz, dziwnie ten skrypt komentarzy działa...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 February 2012 2012 3:26

cygankaa
+3 / 9

zdjęcia z kwejka, reszta: moje dziwne myślenie

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 February 2012 2012 23:40

ciastolin
+7 / 13

No już jedną z nich hucznie robi (reforma emerytalna)
Co jeszcze chcą będą reformować?

DieselBoy
+17 / 23

Ludzie nie zmienią toku myślenia. Ludzie nie myślą. Ludzi się programuje jak roboty. Ponarzekają, zapomną, a przed wyborami i tak uwierzą we wszystko co mówią w telewizji.

O oronte
+2 / 6

Dzisiejsze reformy będą jutrzejszymi błędami i wypaczeniami itd. Tak było za ruskich komuchów i tak jest, kiedy Polską rządzą kukiełki brukselskiego eurolewactwa. Socjalizm można albo zakończyć szybko, tak jak to zrobił Pinochet albo latami czekać aż sam zgnije i przez ten czas klepać biedę.

P pat1ryk
+1 / 5

Reforma emerytur była niezbędna 5 lat temu. Teraz to jest już nóż na gardle. Możemy negować wszystko i być zawsze przeciw, ale w ten sposób nic się nie zmieni, a tego chyba nie chcecie.

Harry9010
-3 / 7

Zgadzam się pat1ryk o ile JKM powiedział wiele mądrych rzeczy wydaje mi się że on gra pod publikę bo w końcu sam obiecywał legalizację konopi jak ten Palikot . . .

H Hahu
+1 / 3

Harry, JKM po prostu uważa, że takie zakazy to ograniczenia wolności. Jeżeli ktoś chce skoczyć z 10 piętra to skacze, jeżeli chce zażywać narkotyki to niech zażywa (a późniejsze koszty leczenia odwykowego nie będą sponsorowane z naszej kieszeni)- to są prawa wolnych ludzi.

Harry9010
-2 / 2

Tak ale 2 lata temu na marszu niepodległości jakoś się głupio zasłaniał tym argumentem :p

Maciek93PL
+2 / 6

Nie musimy, ale opinia, że pojedynczy głos nic nie znaczy pozostało u wielu od upadku komuny. Ludzie kiedyś zrozumieją, że przy urnie decydują o losach kraju i własnej egzystencji. Teraz "oświeceni" stanowią małą część głosujących, co przekłada się na zwycięstwa kolejnych nieudolnych ekip, od lewicy po niby-liberałów i pewną "prawie prawicową" hybrydę. Zawsze najlepiej jest wybierać dobro, ale Polacy wolą być traktowani jak bydło, co widać było w czasie ostatnich wyborów.

Odpowiedz
R rudi40
-1 / 9

Nawet mniejsze zło, trzeba umieć wybrać.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 25 February 2012 2012 23:27

Odpowiedz
sanflauer
+1 / 15

Ta.. wybraliście lepsze zło. Podatki do góry, niedługo emerytór w ogóle nie będzie, młodzi ludzie spieprzają z tego kraju aż się za nimi kurzy... Zostaną 60 letnie staruchy, które będą pracować aż do śmierci bo na emeryturę i tak nie będzie komu pracować. Rzeczywiście "lepsze zło". Sory ale za czasów PISu było lepiej...

Odpowiedz
Kalimdor
+2 / 6

PiS nie miał na głowie upadającego lewackiego snu :)

C Ciby
+3 / 7

@Kalimdor a niby przez kogo lewactwo jest promowane jak nie przez PO

Harry9010
+2 / 2

Nie powiedziałbym że było lepiej każdy z tych panów źle rządził ale każdy na swój sposób, rząd D.Tuska jest po prostu nieudolny ci ludzie nie wiedzą kompletnie za co się zabrać i biorą się za to co nie trzeba i przede wszystkim nie mają właściwych kompetencji bo (na dane stanowisko nasz premier obsada człowieka o zupełnie innej specjalizacji :/). Polityka Kaczyńskiego natomiast była agresywna, oparta na niezgodzie co nadal wprowadza chaos w naszym rządzie, za rządów Kaczyńskiego nasze państwo było jeszcze bardziej "policyjne" pełno było afer o których z grubsza do dziś nic nie wiadomo i jeszcze te absurdalne lustracje (na to wszystko leciała nasza kasa) za często rozliczano się z przeszłością za mało dbając o przyszłość i dlatego PIS też ma na koncie wiele niespełnionych obietnic . . . tak naprawdę jedyne co mi się podobało za rządów Pana K to defilada wojskowa :)

E epic0
+1 / 1

@Harry9010 Jakich afer? Wskaż chociaż jedną, w której "niezawisłe sądy" wydały jakiś skazujący wyrok. Bo z tego co śledziłem, każda komisja, każdy proces kończyły sie albo umorzeniem albo oddaleniem.

Harry9010
-1 / 1

Mam na myśli rzekome łapówki Mirosława G. i śmierć Barbary Blidy mi. i właśnie o to chodzi że sądy nie wydały żadnego jasnego wyroku w tej sprawie, traciliśmy na to czas i pieniądze i w dodatku nic na tym nie zyskaliśmy . . .

M mlynarz00
-2 / 4

ja bym napisał zuem zamiast złem, byłby lepszy efekt :D

Odpowiedz
H hotmaro
+8 / 18

mamy 2012. Tego Pana po lewej wybrano w wyborach 2005 roku (prawie 7lat temu *listopad) na niecałe dwa lata. A media wykreowały ten czas jako najgorszy czas dla polski chyba od czasu II wojny. Zastanawia mnie jedno co takiego zrobiła jego partia złego oprócz tego, że przez nich mamy te przeklęte euro z którym ten Pan po prawej stronie sobie trochę nie radzi. Listopad 2007 rok nowa era. Rządy najlepsze od od nieporównywalnie do niczego po prostu najlepsze i już. I proszę zauważyć wszelkie demotywatory polityczne do czasu sprawy ACTA były przeciwko jednej opcji politycznej (Pana po lewej) jedynie niewielki % obecna władza. I bardzo dobrze, że autorka tego demotywatora pamięta te mniejsze bądź większe zło. Proszę w komentarzach o jakiś przykład złych dokonań rządów od 2005-2007. Możemy podyskutować. Nie ukrywam wybory 2005 miałem dylemat na kogo zagłosować prawy czy lewy pan. W 2007 nie miałem takich wątpliwości. W 2010 byłem już absolutnie pewny na kogo chcę oddać głos.

Odpowiedz
T Trias1
-3 / 9

A w drugą stronę - pokaż dobre dokonania tego rządu. Zgadzam się, że medialna nagonka na PiS była totalnie histeryczna i nieproporcjonalna do np. krytyki rządzącego o wiele gorzej SLD. Ale też niestety PiS nie dokonał niczego wielkiego. Nie przeprowadził niezbędnych reform i cięć w wydatkach publicznych. Jeśli dobrze pamiętam, były jedynie drobne obniżki podatków. Można więc go chwalić w sumie tylko za to, że niczego nie zepsuł.

E epic0
+1 / 1

Nie widzisz żadnych dokonań bo wszystkie zostały odrazu anulowane przez pana po prawej. Projekt gazociągu Nabucco - dyskretnie olewany i zapomniany. Walka z łapówkami i paniami z ZUS, US i innych które wtedy, troche prawdy, że przez strach, ale wykonywały swoją pracę o wiele lepiej zamiast ludzi traktować jak natrentów bo bały się o swoją pracę. A teraz mają to gdzieś bo i tak kolega, kochanek itd ich nie zwolni. Dalej, benzyna nie była taka droga. Dostaliśmy Euro2012. Zniesiono niesłuszny zakaz importu mięsa do rosji. Zreformowano po części wojsko.

E ernest0hemingway
+4 / 4

Ludzie myślcie, głosujcie na tego kogo uważacie nawet jeśli są nisko w sondażach, przynajmniej czyste
sumienie później... A myślenie tego typu że "mój jeden głos nic nie zmieni" to pomyślcie tak samo w
drugą stronę czy ma znaczenie jeden głos na Kaczyńskiego czy Tuska...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 February 2012 2012 0:18

Odpowiedz
PRZEPAW
-1 / 9

Jest bardzo proste rozwiązanie na taką sytuację; należy pójść na wybory i skreślić wszystkich kandydatów, aby pokazać, iż żaden z nich nie zasługuje na głos.
Ja robię tak przy większości wyborów, gdyby zrobili tak wszyscy zamiast głosować na kogoś kogo uważają za mniejszego debila to druga tur awyborów była by piękna.

Odpowiedz
sylwia23246
0 / 2

Pierwszy demot dziś, który rozśmieszył mnie do łez :D

Odpowiedz
mentalistka
+5 / 7

Jeśli chodzi o emerytury to ciekawostką jest fakt, że chyba w 2004 r. rządzące SLD poparło plan Hausnera- ówczesnego ministra gospodarki i pracy, który zakładał m.in. wydłużenie wieku emerytalnego kobiet do 65 roku życia. Gdyby wtedy przyjęto tę ustawę, dziś nie byłoby już takiego kłopotu, ale wtedy działacze dzisiejszej PO byli w opozycji do SLD i oczywiście zagłosowali "przeciw", co oznacza jedynie, że wtedy się z tym nie zgadzali, ale kiedy sami są już przy władzy to ta reforma jest wspaniała, tylko dlatego, że to rządzące PO ją forsuje... dla mnie to jedynie fałsz i obłuda PO !!!

Odpowiedz
W women17
+1 / 3

Nie ma co ukrywać, że partia PO jest po prostu obłudna z p. Tuskiem na czele. Rządy PiS-u nie przyniosły tak wielu strat w polskiej gospodarce. Dziwi mnie fakt, że dążenie do prawdy, wyznawanie tradycji i religii jest dla niektórych mniejszym złem. Wrócę do jakże prężnie rozwijającego się tematu, jakim jest wiek emerytalny. PO wmawia wszystkim, że gdy będziemy pracować do 67 lat, to będziemy odbierać nie wiadomo jak wysokie emerytury. Pytanie tylko: KTO DOŻYJE TAKICH LAT!? W momencie, kiedy będziemy pracować, to będą odkładane nasze pieniądze na tych właśnie polityków. Oni się będą bogacić, a nas i tak mają głęboko gdzieś. Ich słynne hasło wyborcze: "BY ŻYŁO SIĘ LEPIEJ" świadczy o tym, że myślą tylko o sobie. Bo jak ma nam się lepiej żyć, kiedy na miesiąc zarabiamy 800 zł? Ciągle nam wmawiają, że powinniśmy rodzić dużo dzieci, bo nie będzie miał na nas kto pracować. To stwórzcie nam godne warunki! Jak mamy rodzić dzieci, skoro po ukończonym urlopie macierzyńskim zabraknie nam pracy! A, i jeszcze jedno. Zauważcie, że gdy tylko premier ogłosił, że podpisują ACTA, to natychmiast spadł w sondażach. Naprawdę, uważajcie na kogo głosujecie, ponieważ może to doprowadzić do katastrofy!

Odpowiedz
A Alicja1111111
+1 / 1

niestety niewiele babć i dziadków chodzi na wybory aktualny pan i władca wygrał wybory bo głosowała na niego większość tzw. średniego pokolenia ale przecież można głosować już od "18" i jedyna szansa na zmianę sytuacji politycznej to jak najliczniejszy udział w wyborach najmłodszych wiekiem ludzi uprawnionych do głosowania...co do demotywatora cyganki- super

Odpowiedz
T Turkusowa111
0 / 0

to sie ogarnijcie i nei glosujcie na tych kretynów tylko wybierzcie kogos innego

Odpowiedz