Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
3063 3234
-

Zobacz także:


MilekStudio
+95 / 115

Ta dzi... ten ktoś obraził Polskę i Naszą Historię, za to trzeba płacić.
-usuńmy jej profil na fejsie.
-nazwijmy ją dzi*ką na demotach.
Najlepiej jeszcze módlmy się o jej szybkie pójście na emeryturę. Sorry za ironię, ale ktoś OBRAŻA POLSKĄ HISTORIĘ, historię naszego wspaniałego kraju - za fałszowanie historii w mediach OPINIOTWÓRCZYCH - skasowanie konta na fejsie to trochę za mała kara ;)

Harry9010
+67 / 71

Nie pozwólmy nazywać się zbrodniarzami !! Polska nigdy nie prowadziła polityki wymierzonej w Żydów a nieliczne jednostki niech nie zaważą na naszej opinii !!

G gaurthurt
+12 / 38

wklejać
Nie rzucim ziemi skąd nasz ród!
Nie damy pogrześć mowy.
Polski my naród, polski lud,
Królewski szczep Piastowy.

Nie damy, by nas gnębił wróg!
Tak nam dopomóż Bóg!
Tak nam dopomóż Bóg!

Do krwi ostatniej kropli z żył
Bronić będziemy ducha,
Aż się rozpadnie w proch i w pył
Krzyżacka zawierucha.

Twierdzą nam będzie każdy próg!
Tak nam dopomóż Bóg!
Tak nam dopomóż Bóg!

Nie będzie Niemiec pluł nam w twarz
Ni dzieci nam germanił,
Orężny wstanie hufiec nasz,
Duch będzie nam hetmanił.

Pójdziem, gdy zabrzmi złoty róg!
Tak nam dopomóż Bóg!
Tak nam dopomóż Bóg!

Nie damy miana Polski zgnieść
Nie pójdziem żywo w trumnę
W Ojczyzny imię, na jej cześć
Podnosi czoła dumne.

Odzyska ziemi dziadów wnuk!
Tak nam dopomóż Bóg!
Tak nam dopomóż Bóg!

efka09
+64 / 64

KicerK, nie bądź takim ignorantem. Polska jest jaka jest, czyli nic dobrego tu się nie dzieje, ale nasi dziadkowie jakby usłyszeli co mówią o Polsce i polakach za oceanem... Nie wiem jak twój, ale mój dziadek wiele wycierpiał w czasie wojny, był jeszcze dzieckiem i czasami jak opowiada jak było ze łzami w oczach to aż serce się kraja... A mój pradziadek był w obozie śmierci i stał przed piecem, cudem uszedł z życiem. Polacy sami byli ofiarami, a teraz są oskarżani i nazywani "gorliwymi katami Hitlera" co w ogóle zostawie bez komentarza... Nie wzrusza cię myśl o tym, że inne narody mylą fakty? A jak sprawa zostanie rozdmuchana w internecie to w końcu idioci zaczną może się trochę interesować i będą kojarzyć nieco fakty.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 June 2012 2012 0:12

Catacombe
+41 / 47

przeciez ta szmata, o skonczona rasistka

Z zeedo
+34 / 34

W sumie, mysle ze na to jest paragraf. poza tym zara się znajdzie jeszcze pare innych rzeczy, wystarczy że na kogoś bluzgnie albo już bluzgnęła.

Harry9010
+47 / 47

Już nie żądam przeprosin od Obamy . . teraz żądam przeprosin od tej zdziry !

Syriush
+46 / 46

"All Polish Jew-haters GET OFF my fan page. I know you like to deny that you helped the Nazis murder 3 million Polish Jews after centuries of pogroms you committed against them. But lie about it somewhere else. I am deleting you. If you cannot comment on the topic of the post and refrain from anti-Semitic, violent, depraved sexual comments, YOU. ARE. NOT. WELCOME. HERE. This ain't Auschwitz . . . or even the Warsaw Ghetto. Go away."
Jej odpowiedź na to co MY POLACY robimy. Pokażmy tej ... że nie ma racji, utrata jej dziadków/krewnych nie ma się nijak do historii naszej!!!

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 June 2012 2012 1:46

S Stachu9999
+14 / 14

Jak się przyjrzeć wcześniejszym wpisom to to jakieś trole sobie jaja robią. Efekty chyba przerosły ich oczekiwania ;)

D derlakowa
+20 / 22

jak już to niemieckie bo polska ratowała żydów , może były takie osoby w Polsce ale na pewno było ich mało, fakt obozy były też w Polsce ale to nie my nimy kierowaliśmy a tą sucz zapraszam na lekcje historii , ja chodze do gimnajum i wiem a ta pusta lala nie wie? Za obrażenie polskiej histori to chyba za mało nie prawda? ?Może grzywna czegoś ją nauczy? To chore i tyle powinniśmy zrobić coś więcej przynajmniej ja tak myśle!

Wolfi1485
+33 / 33

A skąd wiadomo że to dzi*ka? Może daje wszystkim za darmo?

M MidnightFantasy
-1 / 53

GRATULACJE DLA CHAMÓW I PROSTAKÓW, KTÓRZY POKAZUJĄ 'NASZĄ POLSKOŚĆ' NA JEJ PROFILU WYZYWAJĄC JĄ OD DZI*EK I KUR*W I INNYCH PROSTACKICH TEKSTÓW RZUCANYCH W JEJ STRONĘ. PIĘKNIE REPREZENTUJECIE NASZ KRAJ. JUŻ WIDZĘ, JAK POLSKA BĘDZIE JESZCZE 'PIĘKNIEJ' PRZEDSTAWIONA W MEDIACH JAKO KRAJ CIEMNOTY I BRAKU JAKICHKOLWIEK ZACHOWAŃ NA POZIOMIE. PRZEPRASZAM, ŻE PISZĘ DUŻYMI LITERAMI, ALE CHCE ŻEBYŚCIE ZAUWAŻYLI TĄ WIADOMOŚĆ I SIĘ ZASTANOWILI ZANIM SAMYCH SIEBIE BARDZIEJ POGRĄŻYCIE. MOŻNA TO ZAŁATWIĆ KULTURALNIEJ!

K kertmaster24
+10 / 10

Dla niektórych facebook to całe życie.

Witek1235
+25 / 25

Nie wiem jak Wy, ale ja nigdy nie zabiłem żadnego Żyda. Fakt, że Polacy (spoza demotywatorów) lubią kawały rasistowskie (o Żydach także), ale nie czyni to z nas jeszcze narodu morderców, ani tym bardziej ludobójców. Zdrajcy, którzy za pieniądze wydawali Żydów, oczywiście zdarzali się w każdej narodowości - wśród Polaków niestety również - ale nie zapominajmy, że Yad Vashem członkom żadnej narodowości nie przyznał tyle medali Sprawiedliwego Wśród Narodów Świata, co Polakom. To nie Polacy zainicjowali ludobójstwo (Dmowski chciał zmusić Żydów do opuszczenia Polski, ale nie ich mordować), to nie my utrzymywaliśmy obozy koncentracyjne (w których ginęli głównie Polacy!) i obozy zagłady; to nie my w końcu uchwaliliśmy "ostateczne rozwiązanie kwestii żydowskiej". Niech ta kobieta znajdzie faceta, który będzie ją zaspokajał i skończy pie*dolić.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 June 2012 2012 12:17

D DryWater
+26 / 26

Ludzie opanujcie się i jak już piszecie komentarze na jej profilu to: 1.nie po Polsku, bo i tak nic nie zrozumie i 2. nie w stylu "bitch BITCH bitch !!!1", "you suck" "fuck off". Opanujcie się. Rozumiem, że obraziła nas i nie popieram tego jednak zachowujecie się jak dzieci pisząc takie komentarze.

P piorun944
+7 / 7

a wiecie że ona pochodzi z polskiej rodziny pochodzenia żydowskiego;O

Ainu
+3 / 5

Boże.. Za jakie grzechy?! Ludzie.. nawet nie mają pojęcia co robią i na co mogą mieć wpływ a ta dziewczynka przesadziła- nic nie wiedząc (przepraszam bardzo, myślę że gdyby nie ta afera z Obamą to dalej nie wiedziałaby co to Polska ) Najlepszym pomysłem byłaby zrzuta dla tego .. jakby ją określić? Więc dla 'NIEJ' na wycieczkę do Auschwitz i na porządnego przewodnika żeby jej pokazał to wszystko.. Brzezinka.. Boże gdyby ona to zobaczyła -to wszystko.... Nienawidzę takich ludzi jak ona niech ją Hades pochłonie.

Miskoratorus
+1 / 1

Poślijcie też i za mnie, nie mam zamiaru zakładać konta na fb dla tej francy. Jakby to widział mój pradziad...

Z ZeebaEata
0 / 0

MidnightFantasy pisze to, co i ja myślę. Uświadamiamy całemu światu, że nie jesteśmy mordercami i antysemitami jednocześnie udowadniając, że jesteśmy chamami i prostakami ze słomą w butach. Wielkie dzięki "obrońcy".

metropolis92
+43 / 49

no tak żyjmy jak ofiary niech cały świat nas potępia,ale by będziemy "nowocześni". Nie rozumiesz że przeszłość ma wpływ na przyszłość? Jak ktoś cie uderzy powiesz że nie będziesz żył przeszłością czy mu oddasz?

Harry9010
+19 / 21

Kolaboranci i mordercy Żydów kończyli w piachu nie musimy rozliczać się ze swoimi zbrodniami ale z prawdą która jest głoszona na świat !

K KKosmita
+21 / 23

Nie przejmuj się moim minusem, to już przeszłość. A ta kobieta niech nie gada o czymś o czym nie ma pojęcia. Hitler był rasistą, nie chciał by pomocy polaków. Może jakiś mały odsetek z własnej inicjatywy eliminował żydów ale takich się znajdzie wszędzie i nie można na ich podstawie oceniać całego narodu. Byli też tacy którzy sypali żydów bądź odmawiali pomocy ze strachu o siebie, ale do diabła nie można nikogo winić o to że się boi. A było też wielu polaków którzy ratowali żydów przed nazistami i o nich paniusia oczywiście nie pamięta.

Harry9010
+3 / 9

Po pierwsze pisze się "Volksdeutsche" po drugie to obraza nazywać tych ludzi zdrajcami trzeba bronić honoru rodaków bo oni byli represjonowani i nie możemy też pozwolić żeby byli zmieszani z nazistowskimi zbrodniarzami oni nie zajmowali się eliminowaniem Żydów co najwyżej wcielano ich do wermachtu, my nie obrażamy innych państw na łamach portali społecznych czy prasy każdy ma różny stosunek do Niemców czy Rosjan ale to raczej jego prywatna opinia a DS jest publicystką i jej zdanie dotrze na koniec świata. Mylisz się to będzie dobry budulec mogą sobie myśleć że jesteśmy dumnym krajem ale muszą się z nami liczyć niech wiedzą że nasz historia jest dla nas ważna i jesteśmy wyczuleni na tym punkcie musimy walczyć o pamięć i tożsamość !

piotres007
-4 / 8

Ad1. Spolszczona nazwa jest łatwiej rozpoznawana i dlatego, że jest spolszczona użyłem cudzysłowu, taki mały zabieg stylistyczny. Ad2. Nikogo nie nazwałem zdrajcą, co więcej, nigdzie nie użyłem tego określenia. Dalej się zgadzamy, choć zapewnij mnie, że takie formacje nie były tworzone. Zapewnisz? Masz taką wiedzę? Jestem ciekaw. O "budulcu" mamy zdanie odmienne. Bo co innego nazywać kogoś ku*wą, grozić śmiercią, przeklinać, to też trafi nawet na koniec świata, a co innego skrytykować postawę w cywilizowany sposób, nie uważasz, że to pewna znaczna różnica? Odsyłam, również do wypowiedzi @BlackWeasel, troszkę niżej, może przejrzysz na oczy.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 7 June 2012 2012 3:13

K kolendra
+11 / 13

cóż. gdyby to pisała sobie na facebooku jakaś nawiedzona babka z zapadłej dziury to skwitowałabym toto wzruszeniem ramion. Ale ta pani ma dostęp do mediów, poczytnych gazet itd i będzie dalej w szerokich mediach rozpowszechniać kłamstwa. Faktem jest, że Polacy NIE popierali Hitlera, NIE prowadzili obozów koncentracyjnych i NIE "mordowali milionów Żydów". Ale ta pani bardzo gwałtownie oskarża Polaków o czyny, których ewidentnie nie popełnili (no bo chyba nikt przy zdrowych zmysłach nie uważa, że Auschwitz zbudowali Polacy?). Kłamstwo powtórzone sto razy (zwłaszcza w mediach) nie stanie sie prawdą, ale zyska status prawdy. A tego nie chcemy.

Nie zgadzam się, że żyjemy przeszłością. Obama przeprosił, przyznał się do błędu i ok, nikt nie ma zamiaru rozdzierać szat. Ale ta pani nie tylko bezpodstawnie oskarża Polaków o rzeczy, których nie zrobili, ale ma możliwości przekonać do tego połowę społeczeństwa. A o to już powinno się rozdzierać szaty.

R radexen
+9 / 9

Poczytaj sobie o "Żegocie"- konkretnie Rada Pomocy Żydom.
Polacy pomagali Żydom, narażali własne życie ratując ich. Ta kobieta pisze, że Polska była państwem antysemickim, że Polacy nienawidzili Żydów, ba- sami wpuścili Hitlera do Polski, aby rozprawił się z nimi.
Ta kobieta równie dobrze mogła napisać, że Żydzi sami sobie budowali te obozy i sami się w nich nawzajem mordowali, a Niemcy tylko pilnowali aby nikt stamtąd nie wyszedł.
Zrozumiałbym gdyby napisała, że NIEKTÓRZY Polacy, zwani volksdeutschami w niewielkim, stopniu pomagała Hitlerowcom mordować Żydów, ale niech nie mówi, że wszyscy Polacy zamordowali łącznie 3 miliony Żydów, będąc na równi z Hitlerem, bo to jest kłamstwo.
Jest to oczernianie narodu który starał się uratować jej rodzinę i jej bliskich. Uważam, że ta kobieta powinna zostać wyrzucona z pracy (szczególnie, że to dziennikarka, która powinna pisać prawdę).

Harry9010
0 / 0

piotres007 o jakie informacje konkretnie ci chodzi ??

piotres007
0 / 2

Pytam o Polaków-Volksdeutsche'ów. Napisałeś: "oni nie zajmowali się eliminowaniem Żydów co najwyżej wcielano ich do wermachtu". Z przekazów rodzinnych i z innych źródeł słyszałem o drastycznych przypadkach. Mianowicie, rodzina ukrywająca żydowską dziewczynę została zabita przez Volksdeutsche'ów za pomoc tamtej żydówce, sama ukrywana też została zamordowana. Takie zdarzenia nie były raczej dokumentowane.

piotres007
+2 / 4

A teraz powiem do czego na początku zmierzałem, bo mało kto to zrozumiał, pewnie zawile tłumaczę. Wcale nie neguję udziału Polaków w pomocy Żydom, były i są regiony gdzie antysemityzm był i pewnie będzie, są regiony gdzie go nie ma, ale byli też Polacy, którzy np. za butelkę jakiegoś trunku wydawali żydów, no każdy człowiek ma inaczej pod kopułą, jeden odda życie za innego obcego mu człowieka, a inny wyda rodaka, czy w omawianym przypadku, osobę żydowską. I boli mnie to, że zamiast naciskać na naszych reprezentantów to sami bierzemy "sprawiedliwość" w swoje ręce i wyzywamy na publicznych forach i tego typu mediach od dzi*ek, szmat, grozić śmiercią itd. Czy wy naprawdę nie widzicie tu różnicy? Owszem macie racje że przegięła i jej osąd nie ma żadnego dystansu. Ale ja ubiegam się nie o bycie cichym tak jak to inni opacznie zrozumieli, tylko załatwić to w normalny sposób w jaki przystoi dyskutować, a nie prowadzić wściekłą wojnę. W dodatku nam samym brak obiektywizmu.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 7 June 2012 2012 14:39

Harry9010
0 / 0

Być może ulegliśmy perfidnej prowokacji ale najwyraźniej sama chciała wywołać burzę takim tekstem więc powinna się liczyć z takimi obelgami, jak to powiedział Wałęsa który sam może nie jest najmądrzejszy ale powiedział mądrą rzecz na ten temat . . . powinniśmy im narobić hałasu żeby w przyszłości się już to nie powtarzało dopóki nas nie przeproszą. Podajesz przypadek zamordowanej dziewczynki to mogłabyś od razu podać źródło bo na słowo to ci nie uwierzę . . .

pankracendyu
0 / 0

Każdy kij ma trzy końce!!! Dwa na skraju i trzeci - w piecu!

03Pawel
+27 / 27

Byli tacy, co się germanizowali. Byli także ci, którzy chowali żydów za opłatą "tzw. szmalcownicy"- te typy ludzi byli tępieni przez naszą kochaną AK. Im bardziej niemcy naciskali, tym mocniej trzymały się więzi społeczne. Wielu chowało żydów wszędzie. Słyszałem o rodzinie, która zamurowała żydom pokój, a małe wejście zastawili meblami. Podobnych historii można ciągnąć bez liku. Polacy chroniąc żydów sprzeciwiali się niemcom, co było ich celem nadrzędnym. Piotres007- Niemcy, Rosjanie, ogólnie wszyscy robią już z historią to, co chcą. Po II wojnie światowej wyjawili informacje dotyczące ich strat w czasie kampanii wrześniowej i nawet w liczbach kłamią. Masz rację, że każdy kij ma dwa końce i człowiek rozumny potrafi je zauważyć.

Odpowiedz
BlackWeasel
-2 / 20

@Do autora demota. Niestety, ale Debbie ma sporo racji. Informacje, co prawda, w wielu miejscach przesadzone, ale cóż... Emocjonalnie podeszła do tematu, w końcu Polacy wymordowali jej rodzinę, więc ja osobiście pozwolę sobie przymknąć oko na wiele rzeczy, zwłaszcza, że POLACY mają również niesłychaną zdolność obwiniania WSZYSTKICH Niemców za śmierć Polaków podczas II wojny światowej - nieważne czy ich bliscy, bądź daleka rodzina zostali zamordowani w obozach śmierci lub poza nimi. Zatem, skoro oburzacie się że panna opluła cały naród za "garstkę" podłych Polaków, to może najwyższy czas też przestać sączyć jad wobec ok. 81mln obywateli Niemiec, którzy - zapewniam - w sporej większości nie mieli nic wspólnego z tragedią z przeszłości. Patrząc natomiast na stan obecny strony fb w/w Debbie, jestem pewna, że oprócz szalonych morderców, zobaczy ona w Polakach dodatkowo bandę bydląt, gdyż komentarze zarówno polskie, jak i w j. angielskim, są w 98% poniżej jakiejkolwiek krytyki.

piotres007
-4 / 16

BlackWeasel, pozamiatałaś, w końcu osoba zdystansowana i trzeźwo podchodząca do sytuacji.

Hetman
+14 / 16

Co Wy pierdzielicie obaj?

Przecież tu się rozchodzi o to, że ona stwierdziła, że "prezydent Obama nie powinien przepraszać za swoje słowa, bo obozy były polskie"! Obozy były NIEMIECKIE, należały do państwa znanego jako NIEMCY, nie do POLSKI.

Co do winy czy jej braku całego narodu - Polacy w miażdżącej większości chronili Żydów i opierali się Niemcom, tymczasem Niemcy najpierw wybrali Hitlera, a potem aż do 1944 (czyli kiedy zaczęli dostawać dramatycznie w dupę od wszystkich) w większości popierali prowadzenie przez Nazistów wojny. Fakt, że informacje o zbrodniach do nich nie docierały, ale nie mieli nic przeciwko podbiciu Polski i oddaniu Kresów Wschodnich Stalinowi. Wszyscy też raczej dobrze wiedzieli, co z Polakami na Kresach zrobi Stalin. I nikogo w Niemczech ich los nie wzruszył, podobnie jak nikt nie wstawiał się w Niemczech za mordowanymi masowo Żydami.

PanBorekB
+11 / 11

Ktoś jej chyba płaci za te kłamstwa bo nie wierzę , że ktoś sam z siebie mógłby takie pierdoły pisać ...

Beeetiii
+3 / 3

@Hetman ma racje.

metropolis92
+7 / 7

Właśnie przed chwilą wrzuciłem podobnego demota,nawet nie popatrzyłem że już jest taki...

Odpowiedz
Neether
+2 / 2

Też już zgłosiłem. Oby to coś dało. To nie może jej ujść na sucho...

C Chestnutstalion
+17 / 21

Niestety wśród ludzi którzy mordowali Żydów byli także Polacy, chociaż określenie Polskie obozy śmierci i słowa tej Pani są zdecydowanie nie na miejscu i wykazują nieznajomość faktów historycznych.

Odpowiedz
Thalas
+37 / 37

Widzę, że ona wielce urażona "hejterami z Polski" na swoim fanpejdżu. Ale bzdury. Jak wysoko postawiona osoba piszę takie brednie, gdzie amerykanie już nie raz udowadniali, że nie wiedzą nawet gdzie Polska leży to aż się śmiać chcę z ich ignorancji.

Odpowiedz
metropolis92
+5 / 5

Przynajmniej zablokowany facebook-to już jest coś.

D DonLeone91
+22 / 24

Usunięcie z facebook'a... Gorsze niż kara śmierci :D A tak na poważnie to ja do Żydów nic nie miałem... ot normalni ludzie. Ale jak zobaczyłem że zaczeli nas oskarżać że to nasza wina co ich spotkało podczas II wojny światowej to sorry ale ja drugiego policzka nie mam zamiaru nadstawiać...

Odpowiedz
D dupakoguta
+3 / 5

Ktoś się już blogiem zajął. I bardzo dobrze zdzirze jednej, nie będzie nas tu obrażać.

M mabek332
+17 / 17

to prawda że byli Polacy, którzy mordowali żydów, ale to nie oznacza, że trzeba obrażać cały naród i dlatego zgłosiłem i nie żałuje a teraz na facebooku mówi żeby jej nie spamować

Odpowiedz
A ajahmes
0 / 0

Zgadzam się z tobą w 100%, niemniej jednak każdy, kto ma choć trochę oleju w głowie, wie, że w każdej wojnie znajdą się typu, które będą stawać po tej stronie, po której widzą możliwość uratowania swojej dupy, a to wcale nie jest równoznaczne z tym, że 3/4 narodu latało za żydami z karabinem maszynowym, jak to przedstawiła nasza pani dziennikarz. Najbardziej w całej sytuacji bawi mnie to, że z jej wypowiedzi wynika, że KAŻDY kto nie zgadza się z tym co powiedziała lub po prostu broni dobrego imienia własnego narodu jest antysemitą lub nienawidzi żydów. Nie wątpię również w to, że gdyby powiedzieć jej, że Żydzi również mordowali i donosili na Polaków, to spotkałby się to z ogromnym oburzeniem i żądaniem przeprosin od całego narodu polskiego za tę "zniewagę".

J Jastreb
+11 / 11

W istocie, jak ktoś poniżej napisał, wielu Żydów nienawidzi Polaków. Najpopularniejszą hipotezą tłumaczącą ten stan rzeczy jest fakt, że Żydzi nienawidzą być dłużnikami, zwłaszcza moralnymi. Na uwagę zasługuje też fakt, że Polacy jako jedyni chronili Żydów przed nazistami. Później tacy Żydzi, jak Bermann czy Stolzman (ojciec byłego prezydenta Kwaśniewskiego) w pokazowych procesach skazywali i mordowali polskich bohaterów AK za walkę z bolszewizmem (byli oni komunistami wysłanymi przez Stalina do Polski).

Odpowiedz
Meg90
+8 / 8

A widzieliście na youtube film dokumentalny "Zniesławienie"? Polecam, szalenie ciekawy. Można się sporo dowiedzieć o tzw. drugiej stronie medalu tego całego "antysemityzmu".

Odpowiedz
Andy1983
+7 / 13

Z okazji jutrzejszego dnia seksu serdecznie to pie...lę.

Odpowiedz
miki97xde
+5 / 11

Widać, że ta kobieta robi to specjalnie aby o niej było głosno i tyle.... Nie zmienia to jednak faktu iż chętnie zatłukł bym sukę na miejscu. Peace i ch*j jej między oczy. :P

Odpowiedz
dracon2002
+9 / 11

Gross jest żydem. A jaki oni mają teraz stosunek do Polski i Polaków każdy wie.

miki97xde
+11 / 13

Dobra, sorry powiem tak: Niektórzy Polacy może i maczali łapy w mordowaniu ludzi w obozach koncentracyjnych, ale idioto, zastanów się... Oni byli pod groźbą smierci, życie za życie. A patrząc na tą panią, to nie żałuję, że tacy ludzie zginęli, szkoda, że nie byli to bezposrednio jej przodkowie. :)

M Molochor
+5 / 5

A o Sonderkommando slyszałeś? Żydzi z Auschwitz mordowali innych żydów, bo w sumie nie mieli wyjścia. Czy to ma znaczyć, że to żydzi są odpowiedzialni za mordy w obozach?

RROD
+13 / 15

Nie wiem jak określić kogoś takiego. Nazywając ją dziwką obrażamy wszystkie panie lekkich obyczajów. Jest zbyt głupia aby nazwać ją idiotką. Miano wariatki również nie oddaje rzeczywistego stanu jej umysłu. Może to po prostu samobójczyni...?

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 7 June 2012 2012 0:05

Odpowiedz
Iskierka
+9 / 9

Jest kilka krajów gdzie za obrazę majestatu można dostać karę śmierci, jeśli pasuje ci taki ustrój, możesz się tam przeprowadzić :)

K Kawasak
+10 / 12

Szczerze... nie mam FB :( KLIKNIJCIE ZA MNIE!!! STO RAZY!! a tej pani bułe w pysk wyśle mailem! Dzięki :):):)

Odpowiedz
remikw
+3 / 3

Debbie Schlussel
37 minut(y) temu
All Polish Jew-haters GET OFF my fan page. I know you like to deny that you helped the Nazis murder 3 million Polish Jews after centuries of pogroms you committed against them. But lie about it somewhere else. I am deleting you. If you cannot comment on the topic of the post and refrain from anti-Semitic, violent, depraved sexual comments, YOU. ARE. NOT. WELCOME. HERE. This ain't Auschwitz . . . or even the Warsaw Ghetto. Go away.

Odpowiedz
dracon2002
0 / 2

Odpowiedziałem na to, ale zrozumiałem 5 przez 10. Może ktoś dokładnie przetłumaczyć? :)

RROD
+3 / 5

Ona jest po prostu pie*dolnięta czy ktoś płaci jej za szerzenie takich głupot?

miki97xde
+14 / 16

Ta Pani prosi nas abysmy my, Hejterzy spadali z jej Fan page'a oraz ona wie, że chcielibysmy aby ona przeprosiła za to, że polacy pomogli nazistom w zabiciu 3 milionów żydów, ona postanawia usuwać nasze posty oraz jeżeli nie umiemy komentować z kulturą to nie powinnismy komentować wcale gdyż to nie jest Auschwitz albo Warszawszkie ghetty. *Koniec tłumaczenia* W chwili obecnej zastanawia mnie czy ta pani byłaby tak napuszona gdyby od nas nie oddzielał jej ocean a tylko mała szklana sciana... A nie sorry, nie miałaby okazji być napuszona, bo zanim cokolwiek by zrobiła to tysiące glanów, butelek, noży, łysych dresów oraz moherowych babć rzuciłyby się w jej strone. Wiecie co? Pomimo beznadziejnej sytuacji politycznej naszego kraju jestem dumny, że jestem Polakiem. :)

dracon2002
+8 / 10

Skrajni narodowcy (ci nieskrajni oczywiście też) to jeden z niewielu dobrych elementów z których Polska może być dumna. :)

mewi92
+2 / 4

Co za dzi*ka. Ale co jak usuniemy jej konto na fejsie...? I tak bd najlepszą dziennikarką za granicą....

Odpowiedz
U Umczik
+7 / 7

Ciekawe tylko dlaczego nie wspomniała że żyd żyda też zabijał, albo kolaborował z Niemcami? Skoro ona działa na domysłach i szczątkowych informacjach, to ja trzymam się wersji że żydzi to złodzieje i kur**.

Odpowiedz
H Hunters
+4 / 4

writedebbie@gmail.com jakby ktoś miał ochotę jej coś napisać. Tylko nie zniżajmy się do jej poziomu nie nie piszmy rzeczy typu "you s**k" bo to nie świadczy dobrze o nas.

Odpowiedz
M Miniax
+10 / 14

Żałosne. Chcecie potępiać takie zachowania, a połowa z tamtych komentarzy pełna jest wulgaryzmów i obelg. Później się dziwić, że inni mają o nas takie zdanie, skoro ludzie zamiast walczyć na argumenty, walczą na wulgaryzmy - jak jakieś małpy rzucające się bananami. Potępianie głupoty nie polega na zniżeniu się do Jej poziomu...

Odpowiedz
Iskierka
+6 / 6

Komentarze tutaj są na smutnym poziomie, na jej stronę nawet nie mam ochoty wchodzić bo byłoby mi wstyd za Polaków. To są ważne sprawy, dotyczące historii i polityki, więc powinno się je załatwiać tak jak inne z tej dziedziny - dialog i konsekwencje prawne. Ciekawe, który "wielki Polak" w takiej sytuacji rzucałby pomidorami w drzwi kobiety i wyzywał od suk. Już sobie wyobrażam takiego Bartoszewskiego, jak mówi do kogoś "umrzyj tępy chu*u".

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 June 2012 2012 0:31

leila661
+5 / 5

jak zwykle spolecznosc internetowa poczuje, ze cos robi, bo kliknie na link i przesunie w dol scrollem. ona nie propaguje nienawisci. ona po prostu szerzy swoje glupote. dalej jest to niebezpieczne, bo czytaja to jeszcze wieksi ignoranci, ktorzy to chwytaja w lot i rozprzestrzeniaja dalej, ale facebook nic na to nie poradzi. jakby za glupote konta usuwal, to by wiekszosc uzytkownikow w kosmos wyleciala

Odpowiedz
dolar1
+4 / 6

zobaczcie co pisze na swoim profilu nazywa NAS Polsko-Żydowskimi hejterami którzy zaśmiecają jej profil anty semickim komentarzami i e-mailami

Odpowiedz
J joketaire
+5 / 7

słuchajcie !! jej strona jest usuwana i na powrót wraca (jak bumerang) - nawet jak raz zgłosiliście (zgodnie z instrukcją w democie) tę jej stronę, to należy to jeszcze raz zrobić !! nie pozwólmy, by tej głupiej cipie się udało siać propagandę anty-polską !!

Odpowiedz
Q QueroX
+9 / 11

Podczas epidemii dżumy żydzi w całej europie byli obwiniani o wszystkie nieszczęścia i masowo paleni na stosach-tylko w Polsce mogli czuć się bezpiecznie! Mieli masę przywilejów...
Za to że mieli u nas schronienie i za to że naziści utworzyli w Polsce obozy zagłady mamy słuchać takich bredni?!
W HITLEROWSKICH OBOZACH ŚMIERCI ZNAJDUJĄCYCH SIĘ W POLSCE GINĘLI TAKŻE POLACY,A MOŻE PRZEDE WSZYSTKIM! PODCZAS WOJNY ŻYCIE STRACIŁO MILIONY NASZYCH RODAKÓW-NIE TYSIĄCE- MILIONY!!!
NIE DAJMY OBRAŻAĆ NASZEJ OJCZYZNY,NIE POZWÓLMY ZAKŁAMYWAĆ HISTORII!!!

Odpowiedz
Cysiek1991
+6 / 6

Zrobione. Ale zauważcie że to jest fanpage, nie strona tej suki.

Odpowiedz
RetriveFox
+3 / 7

Równie dobrze można napisać: "Polacy wymordowali miliony Niemców..." Jak tępa idiotka nie wie, to niech się nie udziela w tematach o których nie ma zielonego pojęcia.

Odpowiedz
M maciej199266
+9 / 11

"All Polish Jew-haters GET OFF my fan page. I know you like to deny that you helped the Nazis murder 3 million Polish Jews after centuries of pogroms you committed against them. But lie about it somewhere else. I am deleting you. If you cannot comment on the topic of the post and refrain from anti-Semitic, violent, depraved sexual comments, YOU. ARE. NOT. WELCOME. HERE. This ain't Auschwitz . . . or even the Warsaw Ghetto. Go away."

Ta osoba jest chora psychicznie.

Odpowiedz
Dzidekxxxx8
+1 / 1

Tak tlyko ze u nas jak sie chce kogoś obrazic to się nazwa go żydem ,robimi się antysemitami ,o ile to co ona powiedziała to nie prawd w stosunku do tego co było o tyle w teraźniejszości "nie lubimy" w większości żydów.

Odpowiedz
RROD
+12 / 14

Ludzie gnójcie sukę ale z głową. Bez wyzwisk i na poziomie. Nie można pozwolić aby uszło jej to na sucho. Jak tak dalej pójdzie to niedługo zagraniczne szmatławce stwierdzą, że to my wywołaliśmy tę wojnę i sami na siebie napadliśmy.

Odpowiedz
P pooool14
+9 / 9

Ta babka nawet sobie nie wyobraża, jak mocno obraziła Polaków. Jak dla mnie zarówno ją, jak i Obamę powinna dosięgnąć kara (nawet, jeśli błąd popełnił autor przemówienia- nie prezydent). Wystarczy, że Rosjanie regularnie od kilkudziesięciu lat fałszują historię...

Odpowiedz
F Fifola
+8 / 8

Najpiękniejsza rzecz jaką dziś zobaczyłam:
http://debbieschlussel.com/
"Service Unavailable
Server currently undergoing maintenance. Webmaster: please contact support."

Polacy Kocham Was!

Odpowiedz
F Fifola
+4 / 4

czyli znów trzeba napisać do hakerów, aby znów zajęli się jej stroną.

Na FB ponownie również trzeba zgłosić jej stronę...

F figchter
+7 / 7

lepiej tej ku**** lekcje o 2 wojnie światowej zafundować !!

Odpowiedz
T TeslaThevenin
+3 / 5

Dziwka to prostytutka, ona nią nie jest. Opanujcie się, zanim dacie demotywator na główną z takim błędem merytorycznym.

Odpowiedz
FLTMNW
-1 / 1

Może jakiś wikipedysta zmodyfikował by stronę która jej dotyczy ?

Odpowiedz
K kuma
+6 / 6

Polscy Anonimowi... zhakujcie jej stronę !

Odpowiedz
disel2007
+3 / 3

Już Polacy ładnie przejeli jej profil na Fb :)
Może by tak podrzucić link na jej fb do jakiegoś portalu informacyjnego to może też nagłością co ta suka wypisuje.

Odpowiedz
WujekBatman
+8 / 8

już jej strona wariuje :D jeśli chodzi o takie akcje to Polacy są niedoścignieni :D

Odpowiedz
antykonformista
+9 / 9

Ta kobieta jest albo chora psychicznie, albo w tym swoim oszołomstwie ma jakiś plan. Być może jest po prostu spragniona rozgłosu. Być może jest głosem ultra-prawicowych syjonistów, jakichś manipulatorów, nie wiem, kasę od żydowskiej oligarchii wydębić, to bardzo bogaci ludzie są. Popularność, nawet negatywna, tylko jej się spodoba. Jedyne, co można robić, to nie karmić trolla, trolla który nie trolluje z nudów, tylko albo z psychicznej choroby, albo dla kasy i popularności! Widzieliście, co ona pisała o ofiarach Brevika z Oslo? http://www.debbieschlussel.com/40417/karma-norway-camp-breivik-shot-up-celebrated-hamas-jew-hatred/ - trzyma sztamę z mordercą ktoś taki jest po prostu... no cóż. Jedyne co bym chciał, to poznać PRAWDZIWE powody tego co ona pisze. Pieniądze, popularność, czy choroba psychiczna. Tylko to bym chciał, a reszta mnie nie interesuje. No, może jeszcze to, co wiem od dawna, na Amerykanów trzeba uważać, to nie są nasi przyjaciele, bo jeśli takie coś ma tam autorytet to jest to CHORY KRAJ!

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 June 2012 2012 0:59

Odpowiedz
kokosnh
+8 / 8

znam ten temat bardzo dobrze bo odpowiadałem z tego na maturze, żeby się nie rozpisywać, ogólnie Polacy albo pomagali, albo ignorowali żydów. Oczywiście zdarzały się wyjątki co to donosił itp. ale po obu stronach,żydzi sami na siebie też donosili, a już żeby potwierdzić wyjątki byli niemcy co ratowali żydów i polaków. Ogólnie przed wojną stosunki były dobre, przecież inaczej nie było by na terenie polski kilku milionów żydów...

Odpowiedz
L Leniaaa
+7 / 7

Matko, załamałam się właśnie =.= Skąd ta kobieta się wzięła, karierę na czymś takim chce zrobić czy co?! :/ Brak słów po prostu.

Odpowiedz
P Pasal
+4 / 4

zrobione! nie zostawiajmy tego bez komentarza, nie przechodźmy obok tego obojętnie.

Odpowiedz
L leopold
+9 / 9

Nie po to wielu Polaków umierało w wojnie o niepodległość USA aby teraz Amerykanie nas wyzywali. Nie po to Pułaski organizował amerykańską konnicę, nie po to Kościuszko projektował im fortece, nie po to żołnierze II korpusu ginęli na Monte Cassino... Nie po to w Jałcie sprzedano Polskę...

Odpowiedz
L Leniaaa
+6 / 6

Trzeba było ich zostawić samych sobie, może by się powybijali, byłby spokój teraz.

A Alkazz
0 / 0

Może ktoś mi powiedzieć kiedy ona dodała post, w którym padają ww. słowa? Nie mogę znaleźć, a nie chcę bezpodstawnie jej zgłaszać.

Odpowiedz
J jacplac97
+1 / 1

Jacek "jacplac97"Marczewski zgłasza gotowość.Niech sobie poczyta o tym jak Hamerykanie zniszczyli WTC

adik31
+6 / 6

A może poinformować o tym media i zrobić taką akcję jak z Geert'em Wilders'em? Poskutkowało to by dużo lepiej niż usuwanie konta na facebook'u, do którego mimo wszystko się przyłączam!

Odpowiedz
chockopops
+15 / 15

Aż się wierzyć nie chce... ale to jest właśnie U.S.A ! jeszcze im ku*wa naszych żołnierzy wyślijcie na misje pokojową pod kryptonimem "ROPA" ! ! !

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 June 2012 2012 2:26

Odpowiedz
Crisis
+5 / 5

"YOU. ARE. NOT. WELCOME. HERE. This ain't Auschwitz . . . or even the Warsaw Ghetto. Go away."
Tak napisała niedawno... Zniszczymy sukę!

Odpowiedz
P Pierwola
0 / 0

Serio? Będzie musiała utworzyć nowe konto? Ja bym popełnił samobójstwo... Następnym razem zamiast chodzenia do urny wybierajmy kandydata, który ma najwięcej lajków na fanpage'u.

Odpowiedz
F Fiodorova
+7 / 7

Amerykanie powinni wziąć się do nauki i poczytać trochę jak to na IIwojnie było, zamiast głosić takie bezpodstawne opinie.

Odpowiedz
K kilas88
0 / 0

Wg amerykańskiego kina to źli Niemcy i Polacy wywołali II WŚ, ale amerykańska armia uratowała świat przed zagładą (i przy okazji przed najazdem kosmitów).

P pardoteam
0 / 2

z takim niemieckim nazwiskiem jestem calkiem pewna, ze tej panny ukochany dziadek rowniez mordowal Polakow i Zydow. Wiec wcale mnie nie dziwi ze ona tak bardzo stara sie oczyscic go, zwalajac jego brudy na kogos innego
ale w tym przypadku na caly narod?! przeciez ona sie chyba smierci nie boi

Odpowiedz
C Coolassek
-1 / 3

To żydowskie nazwisko ciemniaku. Ona jest żydówką.

zxccxz
-2 / 8

Nazywając ją dziw*ą, sam(a) nie jesteś lepszy(a) od niej.

Odpowiedz
123Dudus123
0 / 6

Nazywanie ją ku*wą to stwierdzenie faktu.

Victorique
+4 / 4

Przykro, że wysoko postawienie ludzie nie wiedzą nic, a jeszcze się wypowiadają. Najpierw proszę zlokalizować Polskę na mapie i zapamiętać, bo pewnie, i z tym są problemy.
Szkoda, że mimo korzeni, które w jakiś sposób przybliżają ją do sprawy, owa pani nie podjęła trudu zagłębienia się historię. Dodatkowo, nie mając w sprawie nic do powiedzenia, wygłosiła fatalną mowę, która nie tylko obraża nasz kraj, ale daje fałszywe świadectwo pozostałym Amerykanom, którzy przyjmą fakt do wiadomości i tak już im w główkach zostanie.
Nosz.

Odpowiedz
Phaet
+3 / 3

Aż mi się mord w Jedwabnym w 1941r. przypomniał

Odpowiedz
arnaV
+1 / 1

A pogromy ? :)
Ilu żydów zginęło z powodu pogromów ?
Polacy byli zawsze ofiarami doprawdy, twierdzenie ignoranta.
Oczywiście co do obozu do wypisuje głupoty. W dodatku podszywa się pod żydówkę...

Odpowiedz
K kosisi
+1 / 1

Jednak wiesz, to że mądry zrozumie to jedna sprawa. Ale jest masa ciemnoty która chwyta wszystko co mówią w telewizji a potem przekazują błędne informacje nie konsultując tego z wiarygodnymi źródłami, książkami czy innymi. I żyją w przeświadczeniu, że "to Polska zakładała obozy koncentracyjne i mordowała Żydów". A jak to mówią w kupie siła...

szczerbus9
-1 / 1

a to coś da. Jag by coś to odpaliłem swoje nieużywane konto i też to zrobiłem

Odpowiedz
RROD
+3 / 5

SPALIĆ, ZGNOIĆ, ZDEPTAĆ SUKĘ!!! Ale kulturalnie :)

Odpowiedz
E ekhm
+10 / 10

Wszystko fajnie, gdyby nie to, że komentarze, które zostawiają wielce oburzeni tym faktem Polacy i tu i tam wcale nie odbiegają poziomem od jej wypowiedzi. Pokażmy, że jesteśmy lepsi. Czujecie się pomówieni i sami ją pomawiacie. Oczywiście nie mówię do wszystkich, jednak wiele komentarzy dotyczy jej wyglądu, sposobu zarabiania pieniędzy. Niektórzy nawet pokazują nienawiść do niej jako do żydówki! a o to się rozchodzi, nie pokazujmy, że ma rację.

Jeśli komentujemy to z klasą. Nie zniżajmy się do jej poziomu.

Odpowiedz
zWinna
+4 / 4

Kij z tym, co sobie myśli ta skrzywiona psychicznie paniusia, ale komentarze na jej facebookowym fanpejdżu ze strony Polaków, typu: "fuck you jewish bitch... u know shit about history... what a shame nazis didnt burn yo ass" pewnie dadzą jej tylko satysfakcję, a i nie przysporzą przychylności ze strony innych, zaglądających tam cudzoziemców. Warto pomyśleć nad tym, co się tam wypisuje.

Odpowiedz
P pawelas88
0 / 0

All Polish Jew-haters GET OFF my fan page. I know you like to deny that you helped the Nazis murder 3 million Polish Jews after centuries of pogroms you committed against them. But lie about it somewhere else. I am deleting you. If you cannot comment on the topic of the post and refrain from anti-Semitic, violent, depraved sexual comments, YOU. ARE. NOT. WELCOME. HERE. This ain't Auschwitz . . . or even the Warsaw Ghetto. Go away.

JEDZIEMY Z NIĄ!!! POKAŻMY JEJ ŻE Z POLAKAMI SIE NIE ZADZIERA!!

Odpowiedz
RROD
0 / 0

Gdybyś nie zauważył to już kilka osób przytoczyło jej odpowiedź.

I Impregnator
+4 / 4

Panowie i Panie, klikając na facebooku nic jej nie zrobimy - screeny trzeba wysyłać do serwisów typu TVN, Polsat, Gazeta.pl itp. Im do większej ilości wyślemy i zrobimy szum w polskich mediach, to rząd stanów, będzie MUSIAŁ zareagować, inaczej zostanie posądzony o propagowanie tych samych poglądów.

Odpowiedz
K kosisi
-1 / 1

Ratuj honor i dobre imię... przez fejzzbuka ;] łuuuuu... ostro!

Odpowiedz
C CzesterSSJ
0 / 0

Że też nikt nie ruszył tyłka, gdy amerykański prezydent się pomylił. Co? Za wysoko postawiony, by go zjechać?? Zdecydowanie łatwiej potępić niżej postawionych.

Odpowiedz
K koala227
-1 / 3

Żal mi Was, nagle się obudził w Was chory i urojony patriotyzm. Jak nie wiecie jak było do końca to głupio nie komentujcie. Mojego pradziadka podczas II w.ś. zamordował właśnie Polak... o ile to ścierwo można nazwać Polakiem. Było wiele takich osób, które współpracowały z nazistami.

Odpowiedz
T tpa
+6 / 6

Wysłałem jej długi, kulturalny list i postraszyłem trybunałem w Hadze.

Odpowiedz
C czaro212
0 / 0

Debbie Schlussel
Wczoraj
"Some Polish website is sending 4,000 Jew haters an hour to my site and they took my site down. Lots of traffic for me and a ton of anti-Semitic comments and e-mails (and I was locked out of posting for most of the day), but they told me they are working on getting the site back up. Should be back up soon. Thanks for your patience. Y'all come back now, ya hear?" jak wszedłem zablokować jej konto to z ciekawości to przeczytałem.

Odpowiedz
Zgadnijcie
0 / 0

mi nie chce sie jej strona zaladowac. to dlatego ze konta tam nie mam czy dlaczego ?

Odpowiedz
Z zomeer
+5 / 5

Koala to już nie był Polak a jakieś ścierwo. Mój dziadek zginął chroniąc żydów przed SS. Wiem że część "ścierw" pomagało nazistom ale to rzadkie przypadki, więcej jednak pomagało. I dalej. Ta szmata nie mówi o poszczególnych wypadkach lecz o naszym całym narodzie.

Odpowiedz
Znienawidzona
+7 / 7

A może by tak zrobić pozew grupowy? W Ameryce to bardzo popularne (emigranci mogliby to złożyć) i żądać odszkodowania albo kary za szerzenie nienawiści na tle narodowym.

Odpowiedz
M menetu
-3 / 3

byliście tam? widzieliście, jak Polacy "nie mordowali" w żadnym razie nikogo? -,- słyszeliście kiedykolwiek opowieści ludzi którzy przeżyli wojnę i nie bali się mówić jak przetrzymywali wrogów i ich torturowali? ...

Odpowiedz
O ObieramBuraki
0 / 0

mój pradziadek przeżył, był spadochroniarzem (desant na Holandię), możecie sprawdzić Franciszek Szeszkowski i fakt nigdy nie lubił o tym opowiadać

P pikardil
-1 / 3

Zgłosiłem na facebooku tak jak zeleciłeś jednak uważam że za nazwanie tej kobiety dziwką powinieneś dostac bana, pozdrawiam

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 June 2012 2012 13:13

Odpowiedz
Magdulka14
0 / 0

co za kobieta... ;/ jak tam można było powiedzieć? Widać, że nie zna się na historii i to jak widać własnej rodziny ;/. Polska była zaatakowana przez nazistów i komunistów, nieliczne jednostki z nimi współpracowały tak jak to bywało pod zaborami. Ale jakbyśmy tak z nimi współpracowali to po co organizowaliśmy Powstanie Narodowe przeciw Niemcom?! Bez sensu... W nazistowskich obozach śmierci na terytorium Polski, owszem Polacy katowali też innych więźniów. Tak zwani więźniowie wyższej rangi stawali się oprawcami, ale nie tylko Polacy bo też inne narodowości, o czym możemy dowiedzieć się np z Opowiadań Borowskiego...Wypowiedź tej kobiety jest przykładem wypowiadania się na dany temat bez odpowiednich informacji... Tak zwane ograniczenie umysłowe.

Odpowiedz
Z zenekben
+2 / 2

BLOKUJEMY STRONĘ DEBBIE :D

1. Pobieramy HOIC - http://www.mediafire.com/?xb1bifdn5cfcmcr

2. Po rozpakowaniu uruchamiamy hoic2.1.exe

2. Kliknij na symbol plusika (+)

3. W URL wpisz http://www.debbieschlussel.com/

4. Suwak POWER, przesuwamy na HIGH :D Klikamy ADD

5. Jeśli mamy dobre łącze zwiększamy ilość wątków (THREADS).

6. Odpalamy działo klikajac FIRE TEH LAZER! :D

7. Pamiętajcie - w kupie siła :D im więcej osób ściągnie i odpali, tym większe prawdopodobieństwo, ze strona debbie padnie na ryj.

Odpowiedz
O Oxyy
+1 / 3

Ehh to jest naprawde smutne. Aż mnie serce boli. Hitlerowcy mordowali naszych dziadków, żydów, a nawet na to sobie nie zasłużyli, rodziny pogrążały sie w płaczu. Lecz teraz jaka SUKA bedzie nas obwiniać? Szkoda ze nie wie co to historia, a założe sie ze Ona nawet nie wie gdzie Polska lezy i szukała by na biegunie polnocnym. Teraz moze Polska zacznie ją osądzać na zamachy z 11 września, ciekawe czy było by jej miło. Pozdrawiam

Odpowiedz
M MalyBartek93
+7 / 7

Nie jestem jakimś wybitnym historykiem, ale doskonale pamiętam z lekcji historii, że fakt faktem byli polacy ( celowo napisałem z małej litery, bo tych ludzi nie można nazywać Polakami), którzy przyczyniali się do śmierci rodaków, ale wiem również, że z Żydów nie są wcale takie niewiniątka. Oni także mordowali niewinnych Polaków w podziemiach gestapo. Głupie pier....nie wszyscy widzą w żydach ofiary, a sami nie wiedzą jak było naprawdę. Pewnie co niektórzy będą uważać, że jestem jakimś antysemitą, wcale nie, nie jestem, lecz nie można popadać ze skrajności w skrajność. Głupia szmata pewnie nawet nie wie co to jest auschwitz...

Odpowiedz
G konto usunięte
+1 / 1

Tak samo jak teraz większość świata widzi w Stalinie niewiniątko, a w rzeczywistości to on jest winny rozpętania drugiej wojny światowej. I całej reszty tamtejszych świństw.

RROD
+1 / 1

Gdyby ktoś jeszcze miał zamiar jej coś odpisać to chyba najlepiej byłoby ją zapytać czy w takim razie uważa również że sami wywołaliśmy tą wojnę, napadliśmy na własny kraj i sami osadziliśmy się w obozach koncentracyjnych.

Odpowiedz
DarLaxD
+7 / 7

zgłosić ją to jedno, bardzo dobrze, że Polacy w takich sprawach się mobilizują.
Ale żeby na tablicy wyzywać ją od "jeb**ch suk" to już lekka przesada.

Odpowiedz
B Bartek298
-2 / 4

Nie, to nie jest przesada. Przesadą jest poziom ignorancji w USA i na zachodzie europy.

Hetman
0 / 0

Bluzganie jej jest tylko wodą na jej młyn więc nie róbcie tego.

B Bartek298
-1 / 1

Nawet jeśli byłaby to prawda, to nie uważam że to coś złego.

zazu14
+4 / 4

skąd to info?

K kamiloos57
+6 / 6

Acha, niestety takich ludzi jak ta Debbie jest więcej za granicą... Może ta akcja ją coś nauczy. Z mojej strony chciałbym prosić was żebyście nie klnęli na nią bo to źle wygląda. Lepiej niech się wypowiadają Ci, co umieją angielski i ją w kulturalny sposób zjadą XD
A co myślicie o tym, żeby zhakować jej stronę? taką nie z facebook'a?

Odpowiedz
B Bartek298
+3 / 3

Zje*ało cię ? Ch*j mnie obchodzi angielska konstrukcja zdań. Powiedział to co chciał powiedzieć, a ciemny naród USA sobie już to zakodował w pustych łbach.

H Hirin01
+3 / 3

nie sądze żeby zablokowanie konta na facebooku było adekwatną karą
za zakłamywanie historii powinno się z paragrafu topić debili

Odpowiedz
fariaa
0 / 0

w takim razie szkoda, że tylko prawie całą...

Odpowiedz
kartoflik
+1 / 1

RODACY!
Trzeba coś z tym zrobić. Samym spamem na Facebooku niewiele zdziałamy. Trzeba z tym wyjść na ulicę i nagłośnić sprawę. Z ACTA się udało, może i z tym sobie uporamy? Bardzo prawdopodobne, że jeśli nasz kochany rząd nas zauważy, to stanie po naszej stronie.
DO BOJU!

Odpowiedz