Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
5529 6772
-

Zobacz także:


Szampanka
+44 / 110

Wiem, że długie i nie chce się Wam czytać, ale naprawdę warto!Wiem, że długie i nie chce się Wam czytać, ale naprawdę warto! ~~~~~~~~~~~~~~~~~edit. wpiszcie sobie TMC 65 na YouTube i włączcie pierwszy filmik. edit. 12 kwietnia 2009 roku zginął mało istotny ",jak sie potem okazuje podoficer polskiej armi Choraży Stefan Zielonka o specializacji szyfrant . Specialista ze znajomoscią wszelkich systemów łacznosci NATO,oraz człowiek znajacy cała siatkę polskich agentów . Ten jak sie wydawało żołnierz o nieposzlakowanej opini przepadł na rok i dwa dni przed katasrtofa smolenska ! Podejrzewany o współprace z Chińskim wywiadem wypływa na wysokosci warszawskiej dzielnicy Wawer około 26-27 Kwietnia 2010 (siedemnascie dni po katastrofie Smoleńskiej ) ! Kwestii dlaczego żona zgłosiła jego zaginiecie dopiero po 7 dniach i gdzie sie teraz znajduje wraz z dzieckiem skoro podobno Chińczycy zapewnili im świetlaną przyszłość ?
23 grudnia 2009 . Grzegorz Michniewicz (wg prokuratury samobójstwo) od 4 stycznia 2008 roku do dnia śmierci Dyrektor Generalny Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Ukończył Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz Podyplomowe Studia Integracji Europejskiej i Bezpieczeństwa Międzynarodowego w Wojskowej Akademii Technicznej. W 1998 roku zdał egzamin dla kandydatów na członków rad nadzorczych w spółkach Skarbu Państwa. Był autorem publikacji z zakresu ochrony informacji oraz bezpieczeństwa międzynarodowego. W latach 1989-1998 pracował w Kancelarii Senatu, od 1998 roku był Dyrektorem Biura Dyrektora Generalnego Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, a w latach 1999-2007 Dyrektorem Biura Ochrony, Pełnomocnikiem do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych oraz Administratorem Danych. W latach 2000-2001 był Pełnomocnikiem do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych w Rządowym Centrum Legislacji. Od 6 czerwca 2008 roku wchodził również w skład Rady Nadzorczej PKN Orlen . Jak widac chodzby z danych przytoczonych przez Wikipedie pan Michniewicz nie był nikim ważnym skoro śledztwo zostało wyciszone i nie badano podstawowych istotnych wątków tej sprawy ! Jak sadze dość rzetelnie opisuje to Zenon Baranowski z Naszego dziennika ; "Prokuratura Generalna nie widzi potrzeby wnioskowania o sprawdzenie śledztwa dotyczącego tajemniczej śmierci wysokiego urzędnika z kancelarii premiera Grzegorza Michniewicza - informuje prokurator Maciej Kujawski. Tymczasem w śledztwie tym nie sprawdzono billingów ani nie zbadano ważnych aspektów wynikających z dostępu urzędnika do ściśle tajnych informacji.

- Sprawa ta była objęta nadzorem Prokuratury Apelacyjnej w Warszawie. Na razie nie widzimy potrzeby, aby Prokuratura Generalna ją badała - informuje prokurator Kujawski.
Michniewicz, dyrektor generalny kancelarii premiera i członek rady nadzorczej Orlenu, zmarł pod koniec grudnia 2009 roku. Śledztwo w tej sprawie trwało blisko rok i zakończyło się dwa miesiące temu umorzeniem. Stwierdzono, że najbardziej prawdopodobne jest, iż Michniewicz popełnił samobójstwo. Jednak jak się okazuje, prokuratura nie zbadała kilku istotnych kwestii, takich jak billingi z ostatnich połączeń urzędnika czy uwarunkowania wynikające z tego, iż Michniewicz miał dostęp do tajnych informacji w kancelarii premiera. Nie określono także czasu jego zgonu.
- Prokurator prowadzący sprawę ocenił, iż nie jest niezbędne żądanie billingów, że nie będą miały wpływu merytorycznego na ustalenia postępowania - tłumaczy prokurator Monika Lewandowska, rzecznik prasowy Prokuratury Okręgowej w Warszawie. - Prokurator zgromadził materiał dowodowy i uznał go za wystarczający - dodaje. Dlaczego nie określono czasu zgonu? - Czas zgonu nie zawsze z punktu widzenia medycznego jest możliwy do określenia, tutaj nie było to widocznie możliwe - stwierdza Lewandowska.
Zapytaliśmy prokuraturę, czy podczas śledztwa zakładano, że mogło dojść do morderstwa. - Prokurator uznał, że nie było ingerencji osób trzecich - stwierdza Lewandowska.
Jednak mecenas Bogdan Borkowski, który w sprawie Krzysztofa Ole

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 18 June 2012 2012 20:19

Odpowiedz
Qrvishon
+35 / 65

Przeczytałem i trochę się wyklarowało. Słyszałem o tych zgonach ale nie wiedziałem że są połączone. Może ktoś chciał żebym tak myślał.

K Kuba04
+20 / 42

Dobrze że to napisałeś może się rozejdzie po necie

Na YouTube też by można było zrobić jakąś prezentacje z tym.

Doubleman
+21 / 41

Słyszałem o tych przypadkach, ale nie wiedziałem że wszystkie te osoby były tak bardzo powiązane ze sprawą Smoleńska. Cały tekst kojarzy mi sie z filmami kryminalnymi w których wszyscy którzy za duzo wiedza, gina w niezbadanych okolicznościach. Mam nadzieje że ten tekst nie pójdzie w niepamieć i ktos sie tym zainteresuje na powaznie, tylko zeby nie skończyl jak inni...

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 17 June 2012 2012 22:29

MalYzDuzym
+16 / 32

@Szampanka Jeśli się nie dostanie na główną to próbuj jeszcze raz. Warto tym zainteresować szerszą grupe ludzi.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 June 2012 2012 15:01

ShawnHBKMichaels
+16 / 28

Kogo obstawiacie że popełni "samobójstwo" jako następny? Lista osób niewygodnych dla rządu się zmniejsza.
Co do Śmierci Generała Petelickiego Uważam że w samym czynie nikt mu nie pomagał, ale nie może to wykluczać tego że KTOŚ MÓGŁ GO DO TEGO NAKŁANIAĆ. Ci którzy mogli go do tego zmusić nie są głupi i nie wyślą kogoś żeby takie coś sfingować. Ale mogli grozić Generałowi, dawać mu do zrozumienia że jeżeli z sobą nie skończy coś może stać się jego bliskim. Wszyscy jego znajomi jednym głosem mówią że Gen. nie strzelił by sobie od tak w głowę, nie on.

suwer
+15 / 37

autorze uciekaj z tego burdelu juz cie pewnie namierzyli i cie zabija

ursuseczek
+28 / 32

http://www.wprost.pl/ar/328892/Gen-Petelicki-zamordowany-Szeremietiew-oswiadczam-ja-nie-chce-sie-zabic/


coś czuję, że szykuje się coś grubszego. nie tylko na tych ludzi, którzy mają większą wiedzę na ten temat tj. generałów, byłych ministrów i inną naszą inteligencję, ale i na zwykłych obywateli, którzy nie dadzą sobie zamydlić oczu. musimy zmienić Polskę, nasz kraj, naszą ojczyznę dla nas, dla naszych rodzin, dla dobrej przyszłości naszych dzieci, wnuków i dalszych pokoleń. W JEDNOŚCI SIŁA!

C cdplayer
+18 / 24

Czy jest ktoś kto był by w stanie poprowadzić ludzi do obalenia rządu, wyjście na ulice ? Myślę, że jak by się znalazła taka charyzmatyczna osoba, szanowana to jednak ludzie by nie siedzieli bezczynnie w domach a tak to tylko pieprzenie w internecie że wszytko wiadomo ale uja robimy. Dopóki nie ocenzurowali internetu trzeba wykorzystać okazje.

W panoramie mówili, że prokuratura już ustaliła że według wstępnej( i tak pewnie zostanie) sekcji zwłok wykluczono udział osób trzecich- tylko utwierdzam się w przekonaniu żeby nie oglądać tego syfu w tv, zresztą nie kupie dekodera na pewno o płaceniu abonamentu już nawet nie mówiąc. Zresztą mi się wydaje że jak już ludzie masowo kupią te dekodery to będą wtedy po sygnale ścigać ludzi do płacenia kasy.

Zmodyfikowano 4 razy Ostatnia modyfikacja: 18 June 2012 2012 18:10

B BlackRiddle
+9 / 17

Już od bardzo dawna wiedziałam, że z naszym krajem dzieje się coś złego. I popieram Was, trzeba się temu przeciwstawić. Naprawdę mam ochotę, że tak brzydko powiem, "zrobić coś z tym fantem", niestety... nie jestem jeszcze pełnoletnia, ale to znowu nie oznacza, że w głowie mi tylko imprezy jak większości moich rówieśników. Mnie interesuje coś innego. A w to wlicza się dobro mojej ojczyzny.

wesolyroger
+27 / 31

Kto wie czy autor demota nie bedzie nastepny...

B BlackRiddle
+9 / 11

@Doda, nie interesuje mnie, czy mi wierzysz, czy nie. Ja wiem lepiej, ponieważ to jest moje życie. Nie potrzebuję imprez (a w tym alkoholu, papierosów etc), aby dobrze spędzić czas. Wolę przeczytać jakąś ciekawą książkę. A jeżeli twoim zdaniem do dobrego spędzenia czasu potrzebne są imprezy (i zapewne uważasz, że wszystkie nastolatki straciły już dziewictwo), to współczuję. I nie mam zamiaru wdawać się w dyskusję. Demotywator nie jest o tym.

D dark382
+7 / 9

Po co dales tego demota ? I tak zaraz powiedza ze to teoria spiskowa ...Skoro rosja jest niewinna to czemu utrudniali sledztwo ? innym , takze ciekawym zbiegiem okolicznosci jest smierc wszystkich prezydentow USA , ktorzy byli za zlikwidowaniem bankow centralnych :> Ale co tam jestem tylko idiota od spiskow hehe.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 June 2012 2012 23:04

I Isildur10
-2 / 8

A teraz przeczytanie wszystko tutaj jeszcze raz i zastanowcie się w jakim stopniu te teksty tutaj na demotach są wiarygodne, nie wiejace manipulacją, ani nie jest to czasem to, co akurat chcecie przeczytać. Idąc tokiem rozumowania autorów równie dobrze może być to manipulacja jakiś ruskich agentów mająca na celu rozpoczęcie buntów czy osłabienie państwa. Też wydaje się możliwe, prawda? Tak można pisać w nieskończoność i nikt nigdy nie będzie znał prawdy, bo historię tak naprawdę piszą zwycięzcy.

D Dark_Irony
+1 / 3

Jak widać od czasów Stalina niewiele się zmieniło. Giną najważniejsi ludzie, znający prawdę na temat obecnego rządu, chcący ją ujawnić. Komunizm wciąż działa w pewnym zakresie. Ci co wiedzą za dużo nigdy giną w wypadkach samochodowych, samobójstwach czy z przyczyn naturalnych. Rząd zawsze pozbywa się niewygodnych ludzi. Ponadto, to politycy decydują co media mają przekazywać. Dyktatura trwa, ale pod inną nazwą...

NoFackingName
0 / 2

Chciałbym dożyć czasów gdy ktoś to wszystko zbierze do kupy i nakręci film! Może wtedy wszyscy by przejrzeli na oczy.

CocaineBusiness
+4 / 6

Tak, tak wszystko ładnie do siebie pasuje itp Zgadza się ale co to zmienia? Otóż nic... w sumie w du*ie mam ten cały Smoleńsk i inne durne sprawy związane z tym chorym krajem jakim jest Polska. Rządzący to kur*y, okradają ludzi z własnych pieniędzy, spójrzcie co się dzieje, te emerytury, płace, to jest śmiech, żałosne i śmieszne zarazem, przecież jak ja bym miał pracować legalnie za te śmieszne ochłapy to bym się czuł jakby mi ktoś z morę pluł i nie miał do mnie szacunku. Więc mówię wam ludu, zacznijcie okradać te wszystkie zje**ne korporacje, jak pomyślicie to będziecie wiedzieć jak. W ogóle ja pier**le, ileż można pier**lić o tym Smoleńsku, ja to odbieram w ten sposób, że jak się robi w PL zbyt duży szum z pieniędzmi itp to dopier*alają temat smoleńska, bo kontrowersyjny i już ludzie pieprzą o smoleńsku a nie o tym co wazne. Ale wiecie co? W tym kraju NIC sie nie zmieni, zobaczycie i wspomnicie moje słowa, NIC SIĘ NIE ZMIENI. Dopiero gdyby znalazła się pewna grupa ludzi, którzy wyje**li by w kosmos kilku polityków, kilka ich miejsc pracy i ogólnie zrobili jak ludzie gdzieś w Turcji, Libii czy gdzieś to dopiero może by coś się zmieniło, ale to nie na Polską mentalność. Wiecie co, chu* mnie strzela, że jakieś pier**lone brudasy z 3 świata, mieszkający w lepiankach potrafią sie lepiej zorgani9zowac niż taki "cywilizowany" kraj jak Polska. Ale tu w Polsce to ludzie mają taka mentalnośc, że "Aaa gdzieś tam w afryce dzieci umierają, tam to jest dopiero źle, u nas jeszcze dobrze" haha to ja nie wiem, jak ludzie będą zdychać tutaj z głodu w tym kraju to dopiero się ktoś obudzi albo w sumie się nie obudzi bo powie, że w Sudanie jest gorzej... i tak w kółko, pocieszanie się czymiś nieszczęściem i wmawianie sobie, że tu w Polsce nie jest źle. I proszę, nie mówcie mi, że jak mi się nie podoba to abym wypier**lał stąd bo nawet nie wiecie czy siedze w Polsce i czy w ogóle mam Polskie obywatelstwo. Ale ktos będzie lepiej wiedział i napisze, że jestem "polaczkiem" co siedzi w W.Brytanii na zmywaku czy gdzie tam. A w ogóle to mi się żal robi jak patrzę, że młodzi ludzie muszą wyjeżdżać ze swojej Ojczyzny bo tutaj nie ma pracy czy nie ma perspektyw, przykro, naprawdę przykro, że człowiek mieszkający w tym kraju musi bardzo pilnowac pieniędzy aby mu starczyło od wypłaty do wypłaty, przykre, że nie może kupić dziecku wymażonej zabawki, ubrania itp bo na jedzenie wtedy nie będzie. Jak sie patrze na to wszystko to mi ręce opadają. Wiem, że tak nie jest u wszystkich w PL, że bieda itp ale nie ma co się oszukiwać, jeśli jesteś na utrzymaniu rodziców to jak zarobisz te 1500zł to Ci wystarczy ale jeśli jesteś żywicielem rodziny i zarabiasz 1500zł to co to są kur*a za pieniądze? No powiedzcie mi? To jest gówno nie pieniądz tak na dobrą sprawę, opłać mieszkanie, kup dzieciom ubranie, kup jedzenie, przeżyj miesiąc, kup jakieś kosmetyki i ogólnie przeżyj miesiąc na poziomie. NIE DA SIĘ.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 19 June 2012 2012 14:08

A Anoren
+3 / 5

Światowa elita..
Przede wszystkim - jak on mógł oddać sobie kilka strzałów w głowę? Po zamachu na WTC jakiś strażak, który to przeżył też popełnił samobójstwo oddając sobie.. (chyba) 7 strzałów w głowę (!!). Przy 3 nawet najtwardszy człowiek na świecie (nie licząc Norrisa itd.) by nie dał rady już nawet strzelić, a on oddał ich tyle.. Poza tym.. Alex Jones wspominał, że to globalna elita mogła go zabić, bo był niewygodny. Syjoniści robią co chcą, bo jeżeli powiesz "Są takie rodziny, które kontrolują banki, a tym samym światowe rządy i chcą wprowadzić NWO, czyli jeden wielki światowy rząd, który będzie panował nad wszystkimi. Już teraz decydują o tym, kto gdzie rządzi", to zostaniesz wyśmiany.
P.S. To właśnie oni finansowali Hitlera, zarobili na nim MILIARDY, ale on se pomyślał, że po co ma się dzielić z żydami (syjonista - żyd, ale nie taki jak np. Jezus, a taki jak np. Przywódcy rządu Izraela), skoro może wszystko zgarnąć dla siebie?

B Bartoszko82
0 / 0

Szampanka: jesteś typowym przykładem, że wiadomości czerpane z internetu trzeba sprawdzić, a najlepiej sięgnąć do literatury fachowej.
TCM 65? Chcesz powiedzieć, że maszyna do stawiania dymu, wytworzyła "mgłę" na powierzchni na oko 300x300km (tak to wyglądało na zdjęciu satelitarnym). No proszę Cię...
Meaconing? Gdzie jest miejsce na meaconing (zakładając, że coś takiego jest możliwe) przy podejściu na dwa NDB? Czy wiesz, że podejścia wg. GPSa są nielegalne w Europie? Autopilota i radiowysokościomierza nie powinni używać przy tym typie podejścia.
Wysokość powinni odczytywać z wysokościomierza barycznego. Wiesz o ile powinno się różnić ciśnienie podane przez Rosjan od rzeczywistego, żeby samolot znalazł się 120m niżej niż powinien? 12 hPa! Nie sposób zauważyć takiego błędu! Prawidłową wartość ciśnienia załoga musiała dostać przynajmniej 3 razy (w Warszawie w postaci danych meteo na przelot i przy starcie - oczywiście ciśnienie w Warszawie) oraz podczas zniżania (od obszaru, żeby wiedzieć na jakie ciśnienie zmienić poniżej tzw. transition altitude). Wszystko to idzie w eter i do wielu samolotów - nie ma możliwości ściemnić tego. I potem piloci mieli łyknąć od wieży w Smoleńsku ciśnienie inne o 12 hPa od tego które znali? Swoją drogą korespondencja wieży w Smoleńsku też idzie w eter - słyszeli ją piloci z Jaka i każdy kto miał skaner za 300zł i był w pobliżu, oraz jest zapis z dodatkowego rejestratora, który szybko trafił do polski.
Do tej pory jedyne sensowne wytłumaczenie przekroczenia wysokości minimalnej (nie wysokości decyzji - to są dwie podobne, ale różne rzeczy - wysokość decyzji stosuje się przy podejściu precyzyjnym [ILS]) to chęć pilotów zobaczenia ziemi nawet kosztem przekroczenia minimów. Nawet komisja Macierewicza stwierdza wybuchy poniżej wysokości minimalnej...innymi słowy, Rosjanie przygotowując zamach musieli przewidzieć, że:
a) będzie mgła
b) nasi piloci złamią przepisy
Bardzo prawdopodobne... (ironia).
Parafrazując powiedzenie którym raczą nas zwolennicy zamachu: Wyłącz internet, włącz myślenie i poznaj prawo lotnicze czytając na przykład załączniki do konwecji ICAO (50 dych za sztukę w ULCu - przynajmniej jakiś czas temu)

thejakubek015
+98 / 178

dobre, sam już wcześniej zauważyłem wiele takich dziwnych zbiegów okoliczności zresztą od początku wiem że to nie była zwykła "katastrofa lotnicza", ale u nas niestety wszyscy wierzą w to co podają media jakby to była święta prawda .

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 June 2012 2012 16:16

Odpowiedz
Szampanka
+29 / 45

Tak i tyle się mówiło o tej katastrofie, że ludzie już słuchać nie chcą bo oni przecież wiedzą jak było, czyli wiedzą to co media powiedziały!

O ObieramBuraki
+3 / 35

też uważam że rosjanie zrobili mgłę w smoleńsku

Beeetiii
0 / 26

@Szampanka, pracujesz w FBI? Wszyscy ludzie według Ciebie nic nie wiedzą, bo tylko Ty wiesz najlepiej i tylko Ty masz rację. Denerwuje mnie takie coś. Wszyscy jesteśmy debilami. Uważasz że internet to dobre źródło informacji? Mówisz że telewizja jest nic nie warta, a internet to co to niby jest? Jak nie masowy środek przekazu? Najpierw zdobądź dowody, a nie że poczytałaś w internecie i zgrywasz specjalistę. Dowody, fakty, świadkowie. To jest podstawa do takich oskarżeń. Jak już bawisz się w agenta, to baw się w niego dobrze.

survive
+13 / 13

Polska słynie, z "pechowych" wydarzeń, i zbiegów okoliczności... wychodizło by na to że u nas Pan Przypadek rządzi, a nie tam osaczony Tusk

Harry9010
+2 / 6

Tak często najeżdżacie na Tuska bo teraz on jest przy władzy nie mówię że on jest święty jak byli inni to też się działy takie "przypadki" więc nie wiem czemu akurat teraz się ludzie obudzili, nasz "pech" nie kręci się tylko wokół katastrofy smoleńskiej, mamy mnóstwo afer w które są wplątani wpływowi politycy, jest afera węglowa, paliwowa, gruntowa, korupcja w wojsku i Bóg wie gdzie jeszcze. . . od zawsze politycy oskarżali się o zabójstwa nawet jak to były samobójstwa i podejrzewam że obecne incydenty mają podobny charakter nie koniecznie związany z samą katastrofą no bo nie oszukujmy się. . . obecna opozycja która robi szum wokół tej katastrofy jest mistrzem nagonki. Zanim mnie zminusujecie wiedzcie że nie podważam żadnej teorii ale do takich historii podchodziłbym sceptycznie thejakubek015 napisał że niektórzy wierzą we wszystko co podają media więc nie wierzcie również we wszystko co czytacie w internecie.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 19 June 2012 2012 22:40

A Anoren
0 / 2

Beeetiii - i po raz kolejny się z Tobą nie zgadzam. Internet to dobry środek przekazu informacji, ale musisz umieć znaleźć odpowiednie źródła (np. infowars.com). Jeżeli informacje ograniczają się do stron takich jak wp, onet, gg, gazeta.pl to masz rację, ale w przypadku niektórych stron nie.
Harry - tak to już jest, że do władzy nie wybiorą nikogo mądrego, a kogoś, kto im sprzyja, a "im" bynajmniej nie znaczy "ludowi".

Henry1412
+19 / 51

Zgadzam się, gratuluje demota. Mam nadzieję, że znajdzie się na głównej. Pięknie opatrzony faktami demot. Dzięki.

Odpowiedz
Szampanka
+15 / 17

a teraz spójrzcie na godzinę i datę dodania obrazka na kwejka, a na datę i godzinę mojego demota. pozdrawiam

Szampanka
+16 / 20

Hackerzy załamują czasoprzestrzeń. Wczoraj to pisałam w paintcie, ale wcześniej już było w internecie. Wow! :0

mini30034
+22 / 38

I jeszcze wiele osób zginie, oczywiście tych mocno zaangażowanych w śledztwo. Nasi obywatele niestety JESZCZE nie zdają sobie sprawy z tego, że rząd działa w białych rękawiczkach i ma na czele dyktatora zbrodniarza, który pod osłoną hucznych imprez wykonuje kolejne działania "ANTYpaństwowe". Wstyd mi za ten kraj w chwili obecnej, nie widzę tu swojej przyszłości bo wiem, że nawet za taki komentarz mogą mnie zlikwidować, a kraj niby wolny.

Odpowiedz
C canderas
+6 / 12

Beeetiii poczytaj troszkę, nie koniecznie wszystkiego co od razu wskazuję na spisek, tylko neutralnych mediów i sama wyciągnij wnioski... Nie opieraj się tylko na skorumpowanych mediach czy forach dla szczeniaków...

Beeetiii
0 / 8

Kochani, każecie czytać w internecie. INTERNECIE. A tam są takie same bzdury jak w telewizji. Lepsze fora dyskusyjne? Zalewa mnie jak widzę takie coś. Sami specjaliści w danych dziedzinach co wymądrzają się a nic nie wiedzą. Ludzie zastępujecie FBI, policję i rząd. Wy wiecie lepiej niż tysiące ludzi wykształconych w tych dziedzinach. Mam przeglądać fora, gdzie ludzie się wymądrzają jak Ci tutaj na demotach? NIE, DZIĘKUJĘ.

KakarottoYo
+43 / 55

Czas się obudzić. To nie ta sama Polska, jesteśmy sprzedawani, poniewierani i oszukiwani. Nasi rządzący to zbrodniarze, gdzie ten dobrobyt, kiedy żyjemy w kraju przestępstw? Niech ludzie dalej wierzą w demokrację, która w Polsce przypomina komunę pod przykrywką. A nawet gorzej - tu komuna miesza się z kapitalizmem, że nawet gówno psa jednego z rządzących jest więcej warte niż dziecko żebrzące o chleb na ulicy.

Odpowiedz
A Ahafiya
+16 / 18

I jeszcze stosunki feudalne, wpajane dzieciom od przedszkola

Forrero
+18 / 26

No już był podobny demot do tego i nie trafił na główną mam nadzieję, że ten się dostanie.

Forrero
+11 / 11

Dostał się :)
@Firewind wiesz jakie jest różnica między uspołecznieniem a upolitycznieniem?

C Czyzuxd
+14 / 24

Twój nick mówi sam za siebie.

thejakubek015
+15 / 25

najlepiej byśmy zrobili gdybyśmy przemilczeli ten twój komentarz, ale zastanawia mnie twoja pewność siebie podaj chociaż jeden argument że to napewno nie był zamach, tylko wiesz ... niech będzie to jakaś mądra myśl a nie jak ten twój post - totalną głupotą, ok ?

Szampanka
+32 / 40

Masz prawo do własnego zdania. Wyłącz tvn i poczytaj na internecie, poszukaj sam informacji i oceń tą sytuację. Nie odbieraj tego co mówią media za jedyną prawdę. Jeżeli nie wierzysz w to co jest w democie napisane to zapraszam do szukania informacji na ten temat, a nie bezpodstawnego ględzienia. To nie jest żadna smoleńska sekta. Właśnie wyżej w komentarzu o tym napisałam. Ludzie są już "najedzeni" smoleńskiem i nie przyjmują czegoś innego niż jest w tv. Ludzie są ślepi i nie chcą o tym słuchać. Twój wybór. Nie musisz być świadomym tego co się dzieje ja Ci moich i innych racji nie wbije do głowy, może kiedyś zrozumiesz. Ot tak nie ginie nasza cała "elita" [czyt. ludzie ważni w Polsce]. Zapraszam do obejrzenia filmu pt. Nocna zmiana http://www.youtube.com/watch?v=ep9h4CSH0vU jeżeli nie jesteś ignorantem i choć trochę się znasz na polityce i wiesz kto rządził dawniej to zrozumiesz, a jeśli nie, to stwierdzisz, że to ściema. O tym nie mówią w telewizji. To jest prawda, ale przemilczana. Polską rządzą komuchy, te komuchy, które były u władzy kiedyś. Nie tylko w Polsce tak się dzieję lecz w USA też. Jeżeli kogoś to interesuje to zapraszam do obejrzenia ---> http://www.youtube.com/watch?v=BbzVm9CPNwg film jest podzielony na 12 części, ale na YT znajdziecie je pokolei. Dodatkowo w prosty sposób, w formie bajki przedstawione jest działanie banków. Możecie zobaczyć w nim jak ludzie stają się niewolnikami grupy ludzi rządzacymi pieniędzmi. http://www.youtube.com/watch?v=UeSt01PmO-c ~~~~ takie rzeczy się na świecie dzieją, a ludzie dalej obojętni...

Szampanka
+16 / 26

"Po pierwsze, nie, dziękuję, nie będzie dla mnie jakiś bzdurny demot źródłem poważnych informacji. Po drugie, jego bzdurność jest tym większa, że rzekomy element łączący te sprawy - Smoleńsk - jest całkowitą fikcją. " tsssssssssssst! TVN i fakty pewno są prawdziwym źródłem poważnych informacji? Brawo! Że ludzie w takie rzeczy wierzą. Dobrze Cię ogłupili, ale to Twoja sprawa. Tak jak pisałam, dalej bądź ignorantem na to co się dzieję. edit. poza tym nie wiem po co wspominasz o PIS i o mężności Kaczyńskiego jak ja do tego wcale nie nawiązywałam ;)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 June 2012 2012 20:51

Forrero
+11 / 19

@tajniak4 wiesz co chętniej bym poczytał jakieś Twoje solidne argumenty odnośnie tego że ten demot jest źródłem bzdur smoleńskiej sekty. Bo chciałem Tobie grzecznie zwrócić uwagę, że argument odnośnie minusowania Twojego komentarza jest niezbyt przekonywujący. I jak widzisz jeszcze grzeczniej wiele osób jak uważasz ze z "smoleńskiej sekty" stara się Ciebie nie minusować tylko uszanować Twoją opinie.

T tajniak4
-3 / 47

@Szampanka
Zlituj się. Za kazdym razem, kiedy ktoś po raz milionowy każe mi obejrzeć "Nocna zmianę", w pierwszej kolejności mam ochotę wybuchnąć śmiechem, ale potem fala totalnego zażenowania całkowicie powstrzymuje odruch śmiechu. Po prostu ktoś mi mówi "wyłącz TVN, włącz myślenie", a potem sam poleca mi oglądanie klasyki propagandy politycznej. Mitologia narosła wokół tego gniota jest niewiele mniejsza od tej Smoleńskiej. Bo niektórym się naprawdę wydaje, że ten film ujawnia jakieś sensacje. No cóż, prosto z mostu: nie, nie ujawnia. "Nocna Zmiana" to nie tylko czysta propaganda, to także wyjątkowo słaba propaganda, zrobiona totalnie na odwal się i po prostu żal mi ludzi, którzy się na ten szajs nabierają. Bo obejrzeliście film, o którym ktoś wam powiedział, że ujawnia coś sensacyjnego - i uwierzyliście. Sam film równie dobrze mógłby być o życiu słoni na sawannie, wystarczy że ktoś wam powiedział że ten film "ujawnia" jakieś sensacje i jak dzieci uwierzyliście. jak to jest że o "samodzielnym myśleniu" najczęściej pouczają ludzie, którzy mają najmniejsze zdolności w tym zakresie? A co do polskiej "całej elity" na pokładzie Tupolewa - patrz wyżej. Jaka "cała elita" do cholery? Prezydent na końcu kadencji, bez szans na reelekcję, w dodatku w polskim systemie ustrojowym niewiele znaczący. Kilku posłów, bezproblemowo i automatycznie zastąpionych, tak samo z wojskowymi. Ani jednego członka rządu. Gdzie niby jest ta "cała elita"? "Cała elita" na pokładzie Tupolewa to kolejny MIT. Chciałoby się wręcz za wami powtórzyć: OBUDŹCIE SIĘ i zobaczcie że to w co wierzycie, to propahandowe bajki.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 June 2012 2012 22:13

thejakubek015
+13 / 33

do smoleńskiej sekty nie należę bo o takowej nie słyszałem żeby istniała, co do tego że nie było nikogo na kogo można by zorganizować zamach to było wiele osób jedną z nich może być tak krytykowany przez Was Kaczyński który dbał o to żeby wszstko co Polskie pozostało Polskie, sprzeciwiał się na rózne wymysły tych durnych ludzi z PO, teraz masz doskonały przykład jak rozkradają nasze państwo :/ najbardziej bym chciał żeby rzetelnie przeprowadzili śledztwo tak jak to się powinno robić i chciałbym żeby nie okazało się że to był zamach

thejakubek015
+11 / 19

tajniak4 nie uważasz że komisje podczas badania wypadku powinny zacząć od teorii zamachu, a następnie przejsc do katastrofy tak jak to sięrobi w cywilizowanym świecie ?

Szampanka
+11 / 33

Drogi tajniak4. Jesteś ograniczony do potęgi i chyba nie da się bardziej. Wg. tvnowskich sondaży pis nie miał szans na reelekcję. Zobacz ile na gorsze się zmieniło po wygraniu PO. Choćby ten głupi % na reczy dla dzieci z 8% na 23% wskoczył. Założe się, że film nocna zmiana ma więcej lat od Ciebie robaczku ;) Kiepsko zrobiony? 1994r to czego oczekujesz? Może efektów specjalnych? Ja już coś napisałam. Tobie i tak się nie przetłumaczy, bo masz zbyt wbite do główki POwskie poglądy. Nie wiem chłopie gdzie Ty żyjesz, co Ty bierzesz, ale zmień nawyki. Nie chce mi się komentować dalej tego co pisałeś. Bo i tak to nie ma sensu, bo wiesz swoje. Moge Ci tu faktami sypać, ale Ty dalej trzymasz to za ściemę.

T tajniak4
0 / 34

@Szampanka
Przez kiepsko zrobiony mam na myśli to, że Kurski nawet się nie postarał, robiąc ten film. Po prostu wziął kilka nagrań video, wstawił "dramatyczny komenentarz" i WMÓWIŁ debilom takim jak ty, że te nagrania ujawniają coś istotnego, sensacyjnego. Więcej propagandy jest w w mitologii otaczającej ten film, niż w samym filmie. To po prostu manipulacja tak tandenta, że ludziom któzy wierzą w ten bzdurny film należałoby tylko i wyłącznie współczuć ich skrajnej naiwności ich głupoty. No chyba, że tacy własnie łatwowierni debile zaczynają pouczać innych o samodzielnym myśleniu. Wtedy na żadne współczucie nie zasługują, bo hipokryzja zasługuje na pogardę, a nie na współczucie. A co sondaży, to o dziwo jakoś wyniki wyborów się z nimi mniej więcej pokrywają, co oczywiście ani trochę nie godzi w tezę o ich rzekomym sfałszowaniu, nieprawdaż? Zresztą ostatnio to właśnie PO, tak, PO, a nie PiS, jest najbardziej niedoszacowaną przez sondaże partią (w ostatnich wyborach w 2011, z największych sondażowni większość dawała PO niższy wynik, niż rzeczywiście uzyskała i różnica była większa niż w przypadku PiSu). Faktami właśnie ci sypnąłem i masz je kompletnie w dupie. Typowe zjawisko u "obrońców prawdy", że prawda ich absolutnie nie interesuje, tylko mity i kłamstwa uwiarygadniane innymi kłamstwami.

Zmodyfikowano 4 razy Ostatnia modyfikacja: 18 June 2012 2012 8:41

M McKing1994
+2 / 20

Tak ! brawo dla Tego Pana teorie oparte na chorych domysłach i fałszywym kulcie! My Polacy od lat tak mamy ,,to nie my! to oni!'' tajniak4 świetne argumenty oparte na faktach żadne domysły temu nie dadzą rady, zniszczyłeś ich w równej dyskusji ;)

twmistrz
+2 / 2

Jakubek, do książek - tezy się udawania, a nie wyklucza.

M Mirrond
+2 / 4

Mnie zastanawia to, dlaczego według takich jak ty, nie są ważne fakty, tylko to co się (według ciebie) stało. A skoro stało się to, co się stało, a fakty są inne, to pieprzyć fakty! Mówił ci ktoś kiedyś, że to nie twoje pomysły i opinie powinny determinować fakty (które uznajesz za prawdziwe, a które odrzucasz jako propagandę), a odwrotnie?
Ja broń Boże nie jestem zwolennikiem PISu, a Kaczyńskiego nie lubiłem. Ale coś dużo rzeczy nie trzyma się kupy. Zresztą tutaj sprawa ma się tak samo, jak z teoriami spiskowymi. Bez zdobycia pełnego dostępu do tajnych informacji (poprzez np. zostanie prezydentem, najlepiej jakiegoś mocarstwa) i tak się nie dowiemy. A jak się dowiemy, to dołączymy do listy twórcy demota.
I proszę, antypisowcy, możecie minusować. Wisi mi to.

skurczdupy
+1 / 13

Ludzie, post tego ''tajniaka'' to zwykła prowokacja, nikt nie może być aż tak głupi.

T tajniak4
+1 / 3

@skurczdupy
Chciałem odpowiedzieć, ale własciwie twój nick fanatyscznie określa twój poziom intelektualny, także się wstrzymam, drogi skurczu dupy

shishi
+1 / 1

no właśnie.. każdy, każdemu zarzuca tutaj danie się zmanipulować. każda strona uważa, że ta druga jest manipulowana, albo przez media, albo przez 'sektę smoleńską' . i szczerze mówiąc faktycznie, już sama nie wiem gdzie można zasięgnąć informacji neutralnych. przyznam się bez bicia - mam 15 lat. i chcąc wyrobić sobie opinię o całej sprawie, nie mam żadnego źródła do k•rwy nędzy, które by mi nie kazało myśleć po swojemu. teraz mnie zrugacie za brak interesowania się światem itd, ale jakoś 2 lata temu nie zbyt byłam w politycznym temacie. no i co mają powiedzieć młodsze pokolenia? im również powie się co myśleć. i tak właśnie funkcjonuje nasz kraj. ja nic nie uważam jeśli chodzi o zamach, czy katastrofę, ale jedno jest pewne. śledztwo było absolutnie zbyt małe. po prostu jeżeli ginie prezydent kraju (lubiany, czy nie) i mnóstwo ważnych osobistości to taką rzecz należy wykonać rzetelnie i tyle. nawet tylko po to żeby ludzie potem nie gadali, bo są właśnie niedopowiedzenia.

M marosik14
-5 / 47

Widze zę są tutaj typowi zwolennicy pis-u, wierzący w zamach a nie w katastrofe. Nadal uwarzacie ze Polski rząd ingerował w ten wypadek? Teraz sprawa Rosji, naprawde uwarzacie ze Putin nie ma co robic tylko prowokowac Polaków? Ma inne sprawy zagraniczne tym bardziej WEWNĘTRZNE w swoim zasranym kraju, niżeli użerac sie Z NAMI. Kocham nasz kraj ale teorie spiskowe i manipulowanie Jarosława do "rzekomego" zamachu są dziwne. Przeczytałem całośc przedtawa splot wypadków a nei jakis spisek, nei widze tez jakiegos powiązania między KATASTROFĄ,a owym tekstem. Ludzie nie dajcie sie manipulowac przez takie teksty .


Odpowiedz
thejakubek015
+10 / 26

no my nie dajemy się manipulować i racjonalnie myślimy skoro to nie był zamach czemu było takie **ujowe śledztwo w sprawie tej katastrofy? dlaczego nie było żadnej komisji między narodowej? dlaczego dajecie się manipulować tym śmiesznym polskim komisją które się nie znają na katastrofach lotniczych ? dlaczego nie bierzecie pod uwagę uczonych którzy siedzą w tym temacie od lat ???? nasuwa się jedna odpowiedz ... jesteście poprostu otępiali na rzeczywistość przez te nasze "wolne media " (które są tak naprawdę pod cenzurą)

Szampanka
+1 / 31

markosik14...ta cyferka w nicku sugeruje mi, że to Twój wiek... to BYŁ zamach. Widać, że znacie tę sprawę JEDYNIE z informacji TVN! czytaliście coś o tym na internecie? z góry zakładam, że nie! Światowi eksperci mówią, że to był zamach. Jest wiele dowodów co na to wskazują. Jesteście śmieszni, pokazujecie tylko swoją niewiedze, a chcecie zabłysnąć. No i ot tak zginęli ludzie w jakimś stopniu poniformowani o tej całej sytuacji. Zwykły zbieg okoliczności.

B blondinka
+15 / 21

Komu jak komu, ale Rosji powinno najbardziej zależeć, żeby śledztwo było rzetelnie prowadzone, skoro po jej stronie nie było żadnej winy. Nikt nie zaciera dowodów swojej niewinności, więc coś musi być na rzeczy.

Forrero
+7 / 11

@marosik14 wiesz uważam, że więcej prawdy jest w tym że w Smoleńsku był zamach niż w to że notoryczne "umieranie" ludzi niewygodnych dla władz jest zwykłym wypadkiem, samobójstwem zbiegiem okoliczności. Nie sądzisz?

Forrero
+4 / 8

@allthough jęsli jakaś teoria nie jest teorią spiskową tzn ze jest teorią podejrzaną

L LubianPlacki
+1 / 5

@thejakubek015 Oczywiście jedyną słuszną i nieomylną komisją jest komisja szanownego Macierewicza. Dajcie spokój....

pepa1705
0 / 0

marosik powiedz mi czego niby putin mialby sie obawiac?? czy ktos mu to udowodni?? i powiedz mi jeszcze czy ty naprawde myslisz ze putin przejmuje sie swoim krajem?? to brzmi jak tani i wujowy temat gazety fakt. jak ty tak naprawdee myslisz to wspolczuje

M MyWygramyWyZginiecie
+1 / 5

@marosik14 niestety dałeś się zmanipulować, nie zrozumiesz tego bo ślepo wierzysz ludziom których kłamstwa są jawne. Jesteś raczej z tych "Ślepych", nie widzicie co się dzieje, co wieczór włączacie wiadomości i myślicie że telewizja państwowa (TVP) i KOMUNISTYCZNA komercha serwowana przez
TVN ( pierwsi właściciele Mariusz Walter, Wojciechowski - głęboko związani z nomenklaturą komunistyczną) oraz Polsat ( właścicielem jest Zygmunt Solorz również po du*pe umoczony w komunistycznym ścierwie, nie wierzycie, jak to się mówi wygooglujcie to se zobaczycie) wierzycie w kłamstwa, wmawiają wam już to od kilu pokoleń a KOMUNISTYCZNE i anty-prawicowe (już nie wspomnę o pisie, zresztą sam go nie do końca popieram) poglądy przechodzą z dziada na ojca z ojca na syna, jesteście niczym innym jak potomkami KOMUNISTÓW i ludzi terroru, lepiej by było dla was gdybyście się nie urodzili, gdyż wasze dni są już policzone...

Szampanka
+18 / 26

"Informacja, że Tu-154 podchodził do lądowania prawie do końca na autopilocie, w 100 proc. potwierdza tezę, że załogę wprowadzono w błąd przy użyciu tzw. meaconingu – twierdzą Marek Strassenburg-Kleciak, specjalista ds. systemów trójwymiarowej nawigacji, i Hans Dodel, ekspert od systemów nawigacji i wojny elektronicznej, autor książki „Satellitennavigation”.

Z raportu rosyjskiego Międzypaństwowego Komitetu Lotniczego wynika (zauważyła to telewizja TVN24), że samolot prezydencki podchodził do lądowania na autopilocie, który sterował zarówno wysokością, ciągiem, jak i kursem rządowej maszyny. Wyłączenie autopilota nastąpiło 5,4 sekundy przed uderzeniem w pierwszą przeszkodę.
To bardzo ważna informacja. Autopilot jest urządzeniem do automatycznego sterowania samolotem, pobierającym do tego celu dane z GPS i innych wskazań przyrządów pokładowych. Dodajmy, że wyłącza się go jednym ruchem ręki, a więc w ciągu sekundy można – jeśli jest taka potrzeba – przejść na sterowanie „ręczne”.
Ostatni etap przed lądowaniem na autopilocie to przelot przez kolejne, blisko obok siebie leżące tzw. waypoints: 10 km przed pasem / wysokość 500 m, 8 km / 400 m, 6 km / 300 m, 4 km / 200 m, 2 km / 100 m – ten ostatni punkt to tzw punkt decyzji i wysokość decyzyjna: jesli pilot nie widzi tutaj pasu startowego, to MUSI zrezygnować z lądowania i polecieć na inne lotnisko. Tymczasem załoga polskiego samolotu (w tak trudnych warunkach pogodowych) wyłączyła pilota dopiero 5 sekund przed katastrofą, mimo że – jak już zaznaczyliśmy – można to zrobić w sekundę.
Dziennik “Fakt”, powołując się na rosyjskiego prokuratora, który słyszał rozmowy w kokpicie, napisał kilka dni temu, że parę sekund przed tragedią piloci – dotąd spokojni – zaczęli wołać: “Daj drugi… W drugą!” Musiał być to po prostu pierwszy moment, w którym załoga zorientowała się, że jest w złym miejscu i na złej wysokości – prawdopodobnie minęli wtedy znajdującą się tam antenę NDB.
Dlaczego piloci schodzili spokojnie do lądowania na autopilocie i dopiero kilka metrów nad ziemią zorientowali się, że samolot jest tak nisko? Wytłumaczenie jest tylko jedno: autopilot opierał się na błędnych danych satelitarnych.
To, że 10 kwietnia pod Smoleńskiem odbiór GPS w Tu-154 był zakłócony – co doprowadziło do błędu pozycji samolotu w pozycji horyzontalnej – jest oczywiste. Najprostszą metodą takiej agresji jest meaconing, polegający na nagraniu sygnału satelity i ponownym nadaniu go (z niewielkim przesunięciem w czasie i z większą mocą) na tej samej częstotliwości w celu zmylenia załogi samolotu. W przypadku Tu-154, podchodzącego właśnie do lądowania, wystarczyłoby niewielkie przekłamanie sygnału, by doprowadzić do tragedii. Meaconing można “ustawić” z precyzją do 0,3 metra, a do zaburzenia prawidłowego działania może dojść ze źródła oddalonego nawet kilkadziesiąt kilometrów od samolotu. W podobny sposób można też zmylić wysokościomierz radiowy. Gdyby dodać do tego przekazanie nieprawdziwej wartości ciśnienia barometrycznego (Rosjanie nie poinformowali dotąd, jakie ciśnienie podali dowódcy Tupolewa), załoga samolotu była – nawet przy dużo lepszej widoczności niż ta, która panowała w Smoleńsku – bez szans. Charakterystyczne ukształtowanie terenu przed lotniskiem Smoleńsk-Siewiernyj – rozległa niecka – stanowiło dodatkową gwarancję powodzenia ataku.
Wskazania wysokości przez GPS nie były prawidłowe, ale mimo wszystko wystarczające, by uruchomić EGPWS (system ostrzegający pilotów o odległości samolotu od gruntu). System ten włącza się, gdy samolot schodzi poniżej 666 metrów nad ziemią. Piloci słusznie zignorowali ostrzeżenie EGPWS (jako że jego zadaniem jest ostrzegać przed zbliżającą się ziemią i robi on to za każdym razem, kiedy się laduje) i lecieli dalej, oczekując, że za jakiś czas zobaczą pas startowy. Problem w tym, że EGWPS także opiera się na pomiarach położenia uzyskanego z odbiornika GPS i wysokości z wysokościomierza radiowego: Tu-154 wkrótce znalazł się więc 5 metrów nad ziemią. Piloci nie zdążyli

Odpowiedz
A Ahafiya
+8 / 8

Poniżej 666m? Jakieś podejrzane :) Ale ogólnie to nieźle się w tym wszystkim orientujesz...

Szampanka
+2 / 8

Przepraszam, wczoraj nie zauważyłam, że nie dodał się cały komentarz więc dodaje teraz. ~~~~~~~~~~~~~~~~ Piloci nie zdążyli nawet poszukać wzrokiem pasa startowego… Jeszcze raz powtórzmy: skoro samolot leciał na włączonym autopilocie, to piloci wierzyli, że są znacznie wyżej i w innej pozycji.
Dla laików wątpiących w techniki rodem z Jamesa Bonda: od czasu lotniczych zamachów terrorystycznych w Nowym Jorku na World Trade Center w prawie wszystkich krajach świata używa się meaconingu do ochrony obiektów specjalnego znaczenia, takich jak np. elektrownie atomowe.
Atak na przyrządy nawigacyjne można stwierdzić po analizie czarnych skrzynek. Niestety, rejestratory lotu to nośniki magnetyczne i usunięcie śladów meaconingu – zwłaszcza dla służb znających od podszewkę budowę Tu-154 i jego przyrządów – nie jest trudnym zadaniem. Wystarczy, żeby nikt im w tym nie przeszkadzał.
Marek Strassenburg-Kleciak
specjalista ds. systemów trójwymiarowej nawigacji

Hans Dodel

ekspert od systemów nawigacji i wojny elektronicznej, autor książki „Satellitennavigation”

Dokładna analiza opinii polskiego i niemieckiego eksperta na podstawie najnowszych danych już w następnym numerze “Gazety Polskiej”
——————————————————
Z dzisiejszego wydania portalu gazeta.pl. Fragmenty artykułu pt. „Piloci wściekli na rosyjski raport”:
[...] – Z raportu MAK wynika, że wojskowy pilot leciał na łeb na szyję, wbrew wszelkim zasadom bezpieczeństwa, narażając życie pasażerów i swoje – podkreśla oburzony pilot z 36. Specjalnego Pułku Lotnictwa Transportowego. – A naszej jednostce przypnie się łatkę wariatów. Arek [kpt. Arkadiusz Protasiuk, dowódca załogi Tu-154] był najspokojniejszym człowiekiem na świecie, wyważonym. Nigdy nie zrobił niczego przeciwko procedurom.
- Mieli prawo podjąć próbę podejścia do lądowania – dodaje jeden z oficerów 36. Pułku. – Zejść na wysokość decyzyjną, a wtedy, kiedy pilot przekonuje się, że nie wyląduje, odchodzi znów do góry. Byli poniżej tej wysokości, ale rosyjski raport wciąż nie odpowiada na pytanie: dlaczego. [...]

Daranis
+9 / 19

Wszystko wskazuje na to, że obecny rząd skumał się z panem Putinem i zabijał wybitnych Polaków, którzy mogli ujawnić prawdę, jaką ona by nie była.
Poco ? Nie dowiemy się tego ? Czemu bo mamy do czynienia z tak wysoko postawionymi manipulatorami, że nawet nie mamy na to wpływu. Pozostaje nam tylko patrzeć jak powoli rozpada się państwo, za które umierali nasi dziadkowie, które nas wychowało i dało pewną ważną wartość- patriotyzm. Przykre.

Odpowiedz
A Ahafiya
+10 / 10

Skoro nam wybili większość intelignentnyvh, uczciwych ludzi, to... cóż... do odnowy puli genowej jeszcze minie jakiś czas. A na razie w Polsce ludzi "światłych" jest niestety naprawdę mało...

M MyWygramyWyZginiecie
+3 / 3

Ja nie pozostanę obojętny na co się dzieje, co jeśli wszyscy by myśleli tak jak TY Daranis - im o to chodzi, mamy się biernie przyglądać i stać się szarymi pionkami w rękach elit i oligarchów....

K Kamil94BdG
+8 / 10

Mocne. więcej nie bede pisac

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 June 2012 2012 21:50

Odpowiedz
thejakubek015
0 / 12

nie rozumiem po co są te słowa hitlera ?

filas312
+6 / 8

@UwHzoo
Niemniej wszystko polega na tym żebyśmy byli doinformowani. Tak czy siak te powiązania mogą być naciągane, ale zapewniam Cię - zapewne za czasów Katynia byli ludzie którzy podejrzewali taki tok wydarzeń, ich pewnie też nazywano paranoikami. Patos to faktycznie czysta przesada. Pierwszy kto odwołuje się do Hitlera przegrywa - taką grę znam :)
Tak czy siak - propaganda strachu przestaje działać gdy stajemy się czujni i gdy - o zgrozo - wymusza w narodzie myślenie. Nie ma się co bać, trzeba działać.

D Darioo123
+15 / 19

A Andrzej Lepper? przeciez on tez niby "popelnil samobojstwo" a mial on cos oglosic, jak sie nie myle wlasnie w sprawie smolenska.

Odpowiedz
Szampanka
+9 / 17

Spójrz na śmierć w/w ludzi, a na śmierć Leppera. Każdy z Nich był w jakimś stopniu "wtajemniczony" i każdy popełnił "samobójstwo", albo ktoś Im w tym pomógł. W samobójstwo Petelickiego nie wierze i za chiny nie uwierze. Media niech kłamią, ale z tym już przesadzili. Tak silna postać, założyciel GROM-u nie popełnił by samobójstwa ludzie kochani.

D Darioo123
-1 / 3

ale on byl wtajemniczony, poczytaj troche a sie dowiesz :D

Smok666
+2 / 6

a ci wszyscy co wieszali się w celach więziennych?

Szampanka
+14 / 16

Do listy tych co zginęli w tajemniczy sposób możemy dołączyć Marka Karpa. Pamięta ktoś go? Wiecie jak zginął? Zginął w wypadku samochodowym. Wjechał w niego tir na biołoruskich tablicach, a prowadzący posługiwał się fałszywymi danymi. Całe te feralne wydarzenie wystąpiło po tym kiedy Marek Karp odkrył TAJNY ośrodek GRU na Białorusi, gdzie polscy prokuratorzy i członkowie mafii paliwowej spotykali się z przedstawicielami rosyjskich służb specjalnych. a Dariusz Ratajczak? Ludzie można wymieniać i wymieniać... nie ma końca.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 June 2012 2012 22:33

Odpowiedz
Szampanka
+15 / 21

Więc uważasz, że to nic, że tyle ludzi powiązanych z tym nagle ginie od samobójstw? Czemu jakoś polscy celebryci nie giną tylko ludzi związani z polityką i przekrętami?

kokosnh
+2 / 8

dobra, wszystko się zgadza, ale nadal nie widzę motywu. Czy w ogóle jesteśmy pewni, że ktoś był na pokładzie, bo zabicie kogokolwiek z nich, nie było warte tyle zachodu. Weźmy na przykład ataki z 11 września, jest motyw, fakty się nie zgadzają i to odnośnie wszystkich 4 samolotów, jest pewne, że przynajmniej jeden z nich ( max wszystkie ) nigdy nie brał udziału w zamachu, zostały zastąpione przez inne maszyny i rakietę, i tera pytanie, gdzie on jest i co się stało z jego pasażerami ? Skoro parę lat wcześniej udało się to zrobić, to dlaczego wtedy mogło by się nie udać ?

Odpowiedz
T tajniak4
-3 / 11

Nie, nie jest pewne. Jedyne co się rzeczywiście nie zgadza w kwestii 11 września, to ten stek kłamstw, przeinaczeń, półprawd i totalnych bzdur który naiwni frajerzy, którzy się na niego nabral, głoszą jako prawdę objawioną która "obala oficjalną wersję".

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 June 2012 2012 18:28

filas312
+2 / 2

Niektórzy z będących na pokładzie TU154 byli odpowiedzialnymi osobami związanymi z wojskiem i zapewne wielu z nich było znajomymi ŚP gen. Petelickiego, weźmy pod uwagę fakt, że jeżeli wsadzimy partaczy do zarządzania wojskiem to mamy zdemontowaną obronę narodową :)

wladi17
+4 / 6

Mocne. Dzięki, teraz bardziej mi się oczy otworzyły.

S sidziooo
+2 / 24

po pierwsze może lepiej zacznij i ty sie pilnować bo możesz zginąć w niewyjaśnionych okolicznościach? oskarżasz rosje + PO o coś na co nie masz dowodów że zrobili, nie chce mi sie sprawdzać każdej z tych śmierci z osobna w sieci bo robota nużąca i bez celu, ale domyślam sie że z deka naciągnięte i z domieszką dramaturgi aby ciekawiej było. Może tak było, może nie, nie wiem ale i TY też tego wiedzieć nie możesz. podałaś kilka faktów wyssanych z palca i na co liczycie? że ujawnicie kolejną "zbrodnie katyńską"? nie ogarniam tego...[demota jednak pozostawiam bez oceny, ponieważ tak jak już napisałem nie chce mi sie sprawdzać każdej z tych informacji osobno a nie wiem czy są prawdziwe]. takie mam zdanie w tej sprawie, kaczucha rozwaliła sie samolotem w smoleńsku a jako że śp. lech kaczyński za ruskimi nie przepadał (co też pokazywał) to też mądry braciszek jarosław zrobił kpinę i zaczął oskarżać rosję o atak na polskiego prezydenta, sprawa tak zaciekawiła media że to nagłosniły i zrobiły z tego "zamach na polskę" a kaczucha nr2 zyskał przy tym sławę mysląc że dzieki tej propagandzie teraz on usiądzie w fotelu po braciszku ale mu nie wyszło a gra nadal trwa. tylko zadajcie sobie przy tym pytanie, jaką korzyść rosjanie z tego czerpią? narażając sie na ujawnienie, gdyby chcieli jego śmierci to by go zwyczajnie zastrzelili za krzakiem... i fakt ktoś chce abyście tak myśleli, z tym że chcą abyście myśleli że to rosja ich zestrzeliła. kaczyński tak to załatwił że on już nie musi nic na ruskich nagadywać, bo głupi naród tak dał sie omamić ze on siedzi a pół polski sra na ruskich. logiki troche ludzie. moje zdanie tyle w temacie

Odpowiedz
Szampanka
+4 / 12

zanim się wypowiesz, sprawdź informację, o których chcesz pisać. Aa! no przecież się Tobie nie chce sprawdzać i wierzysz w to co CI medią podsuną. Tak właśnie działają media, tak właśnie ogłupiają ludzi. Macie idealny przykład. Jak dla mnie nie masz nic do powiedzenia w sprawie. Żegnam

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 17 June 2012 2012 23:53

UwHzoo
-4 / 18

Szampanka, idąc Twoim tokiem myślenia, proszę o wskazanie źródeł, w których opisane są "fakty" przytaczane tutaj przez Ciebie. Nie chodzi mi o domysły, tylko o wiarygodne źródła. Tylko proszę bez populizmu (typu: "O mamy przykład łamistrajka z TVN, pewnie Żyd, albo rudy jak Tusk."), interesują mnie wyłącznie rzetelne i potwierdzone informacje.

wladi17
+6 / 12

Szampanka. Jak bym miał Ci polewać wódki to by jej już dawno zabrakło :)

Szampanka
+2 / 10

UwHzoo pierw musisz mi powiedzieć, co uważasz za te wiarygodne źródła :) bo w tvn takich faktów nie usłyszysz, a jeżeli uznajesz ich z media niosące prawdę to nie jestem w stanie Ci podać wiarydognych źródeł.

UwHzoo
-4 / 12

Prosiłem, bez populizmu. Daj wszystkie możliwe linki, ja je sobie zweryfikuję.

Szampanka
+1 / 11

Zbierając informacje nie zapisywałam każdej strony. Jeżeli nie wierzysz w słuszność tekstu to w Twojej sprawie leży znalezienie naciąganych informacji. Ja swoje zrobiłam i w lenistwie wyręczać Cię nie będę.

T tajniak4
-1 / 17

@Szampanka
Wszyscy "odkrywcy (pisowskiej) prawdy" w Polsce myślą, że jeżeli użyją w swojej wypowiedzi "w TVN tego nie usłyszysz" to wygrają każdą dysksusję. Bardzo typowe, że głównym argumentem ludzi zmanipulowanych i łatwowiernych jest oskarżanie innych o zmanipulowanie i łatwowierność....

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 June 2012 2012 8:33

S sidziooo
-2 / 16

prawda jest taka że dodałaś kupkę informacji wyssanych z palca na serwis który ostatnio stał sie dla pokemonów. nie potrafisz udowodnić niczego co tu napisałaś, podaj źródła informacji z których to zaczerpnęłaś, bo chyba nie z telewizji czy innych mass mediów na które własnie tak nadajesz haha. media może i tak działają, jesteś tego idealnym przykładem. ja do nich dostepu nie mam nie mieszkam w pl. a do powiedzenia mam istnieje cos takiego jak wolność słowa. czekam na linki do twoich wiarygodnych źródeł

wladi17
+8 / 8

Wiecie co Ruscy zrobili z K-141 Kursk po wydobyciu? ZEZŁOMOWALI GO. Całkiem fajny reportaż był niedawno na ten temat na TVP1 'dla dobra ŚWIATA nie ujawniono zapisków marynarzy po wyciągnięciu wraka'.

Odpowiedz
wladi17
+8 / 10

Śp Janusz Kurtyka 6.04.2010
"Demontaż państwa już się skończył, teraz zaczną znikać ludzie"

S Sledziks
+1 / 5

Przecież mówią o tym w radiu. Sam dzisiaj o tym w RMFie słyszałem kilka razy, więc nie wiem o co się tak spinacie.

Odpowiedz
NieLubieRyb
+9 / 9

wiecie co jest najgorsze? ze nic z tym nie zrobimy, ze nie wyjdzie przed nas kilku, kilkunastu ludzi ktorzy by nas zmobilizowali do rewolty.

Odpowiedz
Comr4de
0 / 6

Przyznaję, długie i nie chciało mi się czytać, ale przeczytałem, i choć do większości się zgodzę, to pierwszy argument z smsami to nic takiego, zostali po prostu poinformowani o tym co się stało, nie było tam nic o tym że właśnie w ten sposób mają się wypowiadać czy coś w tym stylu.

Odpowiedz
W Witcherrage
-5 / 11

Nie tak się udowadnia prawdę. Nie można na podstawie przeczuć i domysłów stwierdzić, że WIE CO SIĘ DOKŁADNIE STAŁO. Wszystko co wyszukaliście w Internecie daje nam jakąś konkretną wizję tego co się MOGŁO stać, niestety są też inne możliwości, których nie uwzględniacie. Dlaczego? Bo jesteście stronniczy. Pracować nad taką sprawą powinni wszyscy tylko nie tacy ludzie. Zgadzam się, że jeśli potraficie UDOWODNIĆ cokolwiek w związku tej sprawy, a nie dawać tylko powody do domysłów to powinniście się tym podzielić. Ludzie zdają sobie sprawę, że mogły istnieć maszyny do tworzenia mgły, zakłóceń; że gineli ludzie związani ze sprawą, ale podawanie ich jako dowód i domaganie się bym "otworzył oczy"- jakby to była jakaś prawda absolutna jest żenujące.

Odpowiedz
T tajniak4
+5 / 9

PiS wtedy nie był u władzy, tylko Lech Kaczyński z PiSu był jeszcze prezydentem :)

doliwaq
0 / 2

Pisowczycy mają dużo kont w demotach, wszędzie czy to mądry i logiczny, czy głupi komentarz ale przeciwny teorii spisku są dawane minusy. To aż nienormalne.

P Prologos
-2 / 16

Czy szanowna Pani autorka może przedstawić źródła tych informacji: 1. TU-154 miał usterki po powrocie z Rosji 2.Ciało Stefana Zielonki były w stanie rozkładu a dokumenty idealnie zachowane 3. Zachodnia praca pisała że operator TVN został zamordowany w swoim mieszkaniu - jakieś tytuły zachodnich gazet? 4. informacje dotyczące śmierci Marka Karpy i jego odkrycia Bez źródeł takie "rewelacje" nie mają żadnej wartości.

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 18 June 2012 2012 17:41

Odpowiedz
F Fontana
+4 / 12

Akurat co do wiarygodności informacji o Zielonce i usterkach Tupolewa, to nie powinniście mieć wątpliwości, jeśli zapoznaliście się z doniesieniami medialnymi na te tematy. Ale jak widać, ignorancja lubi chodzić w parze z podejrzliwością i arogancją. Macie tu kilka linków, Szampanka niech udowodni resztę: AWARIE W TUPOLEWIE: * Artykuł „11 usterek w trzy miesiące” na: http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/11-usterek-w-trzy-miesiace,140532.html. * Trochę o awariach i remoncie: http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Remonty-Tu-154M-przed-katastrofa-smolenska,wid,14419354,wiadomosc.html?ticaid=1ea72&_ticrsn=3. * Wikipedia pod hasłem „Polski samolot Tu-154M nr boczny 101”: „Po remoncie generalnym w 2009 roku, w okresie od grudnia 2009 roku do kwietnia 2010 roku, wystąpiło ogółem 11 usterek, przed remontem miały miejsce inne awarie”. * Na http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/remont_w_rosji_spowodowal_wzrost_usterek_tupolewa : „Po ostatnim remoncie rządowego Tupolewa, który rozbił się w Smoleńsku, doszło do lawinowego wzrostu awaryjności maszyny. W pierwszym kwartale 2010 roku liczba usterek była wyższa o ponad 230 procent niż w tym samym okresie w roku wcześniejszym. Jak pisze „Nasz Dziennik”, w zakładach w Samarze, które przeprowadzały remont Tu-154, zastosowano niewłaściwą technologię remontową, wprowadzono nieodpowiednie zmiany konstrukcyjne oraz użyto złych materiałów. Zdaniem gazety, strona polska zaakceptowała również złe umowy na remont. To wszystko spowodowało wzrost awaryjności maszyny.” *** SZYFRANT ZIELONKA: * „Zwłoki mężczyzny, w stanie poważnego rozkładu, a jednak z dobrze zachowanymi dokumentami bankowymi na nazwisko Stefana Zielonki, znalazł wczoraj mężczyzna spacerujący w okolicy praskiego brzegu Wisły”: http://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/417064,czy_makabryczne_znalezisko_rozwiaze_tajemnice_szyfranta_zielonki.html. * „Według śledczych, ciało znajdowało się w wodzie od dłuższego czasu, tymczasem znalezione przy nim dokumenty są dobrze zachowane i czytelne.”: http://media.wp.pl/kat,1022941,wid,12214681,wiadomosc.html

P Prologos
+1 / 5

Fontana - dziękuje bardzo za podjęty wysiłek i przesłane linki

M Mirrond
-2 / 2

Że niby naprawdę? o_O Szczerze wątpie, ale biorąc pod uwagę życie to bym sie wcale nie zdziwił...

Jeśli to kłamstwo, to naprawdę, cptSparrow - wstydź się.

cptSparrow
0 / 2

(jeszcze) nie, data dodania demota, data komentarza, data w kometarzu, ech, nie zrozumiałeś...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 June 2012 2012 19:45

M Mirrond
+2 / 2

Aaaaa, sorry, kurde, nie wyspałem się ostatnio, w sumie sam nie wiem czemu :/

cptSparrow
0 / 0

pewnie przez siedzenie po północy na demotach:P

L LubianPlacki
-3 / 19

Podstawowe pytanie to: po co niby rząd miałby organizować ten zamach w ostatnim roku kadencji Lecha Kaczyńskiego? Lech leciał na łeb na szyję w sondażach, Komorowski miał wygraną w kieszeni! W zasadzie tylko by sobie zaszkodzili, bo jak widzieliśmy katastrofa pozwoliła Jarosławowi K. "zmienić" wizerunek i zdobyć głosy poprzez zwykłą ludzką litość i omal nie wygrać. Bardziej skłonny już jestem twierdzić, że zamach zorganizowany został przez PiS aby zwiększyć szansę na wygraną w wyborach. Co za tym idzie prędzej uwierzę, że te wszystkie "morderstwa" to sprawka PiS, który chce ukryć, że maczali palce w zamachu. Macierewicz robi wielką komisję śledczą obarczając PO jako winnych tej katastrofy/zamachu, bo jak wiadomo pod latarnią jest najciemniej. Na koniec jeszcze apel: Ludzie nie dajcie sobą manipulować i wyrabiajcie sobie swoje własne zdanie na różne tematy, tak samo było z ACTA gdzie zmanipulowane barany wychodziły na ulicę, bo rząd chce odebrać ostatni bastion wolności... Jak pisał Gombrowicz "Nie ma ucieczki przed gębą, jak tylko w inną gębę", bo tak naprawdę ludzie, którzy z dobroci chcą uwolnić nas od manipulacji sami ludźmi manipulują. Nie dajmy się zwariować!

Odpowiedz
aku666
+1 / 3

Jak to po co? Reżym rusko-tuski nienawidzi patryjotuf!!1!11

M MyWygramyWyZginiecie
-1 / 3

@Piotr Trembowski Niestety nie wiesz jak dział Rosja, gdzie ludzie u władzy to w 70% byli agenci KGB, FSB, GRU a nawet SPECNAZU.
Tacy jak oni byli szkoleni do ZABIJANIA. Polska jako pierwsza odważyła się zrzucić komunistyczne jarzmo, a potem jeszcze na dodatek wstąpiła do zachodniej organizacji (NATO, Unia Europejska), ci ludzi nie mają ser i sumień, dla nich taki atak to buła z masłem i miodem, a potrafią oni mścić się z zdarzenia októrych nikt nie pamięta. Ponadto śmierć Jarosława Kaczyńskiego była im wygodna bo jak to napisał mój przedmówca, Piotr Kołodziej " jeśli myślisz, że Polska dla Rosji jak latająca mucha, to powinieneś zapoznać się z historią, oraz prawami które rządzi się współczesna polityka międzynarodowa, oraz gospodarką. Lech Kaczyński próbując prowadzić politykę jagiellońską komplikował życie putinowi."

Smok666
+5 / 7

będziesz to pod każdym demotem wklejał? żałosne...

G konto usunięte
+7 / 9

jeszcze nie wymieniłeś wszystkich, bo Lepper też miał informacje na temat katastrofy.

Odpowiedz
pepa1705
+3 / 5

mowiswz spadalo poparcie? a co robily media? moze powiesz mi ze byly bezstronne hmm? nawet moja mala siostrzenica pytala sie mnie dlaczego tak wszyscy nei lubia tego niskiego pana. to mnei zwalilo wtedy z nog. nawet ku*wa male dziecko zauwazylo ze jest je*ana nagonka na Lecha a cala masa ciemnego ludu polskiego dala sie poniesc tym brednim jakie gloszono w tv. no i twoje ostatnie zdanie mnie zagielo. moze jeszcze jarek zadzwonjil do putina ty wez mi brata zestrzelo czy cos bo mnie wkur.. tak? ja pier.. co za myslenie

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 June 2012 2012 20:34

kiraftw
-5 / 7

nie spadało poparcie tylko pisze, ze mial niskie poparcie, a Pan prezydent Lech Kaczynski mial bardzo niskie poparcie nizsze od calego PiS-u bo nie wiem czy nasz kochany narod pamieta jak ojciec Rydzyk wyzywal Marie Kaczynska od czarownic, a prezydent nic z tym nie robil, przez co ludzi mieli prezydenta Lecha Kaczynskiego za faceta bez jaj, bo jak to jest, ze jeden bezdomny wyzwie prezydenta i szuka sie go w calej Polsce, a osoba bardzo publiczna bo taka jest ojciec Rydzyk wyzywa Pierwsza Dame i nikt z tym nic nie robi, bo PiS wraz z Lechem boja sie spadku poparcia, i podkreslam jego poparcie nie spadalo ono po prostu juz bylo niskie oraz bardzo denerwujace jest to, ze ludzie z kregow prawicowych oraz skrajnie prawicowych i skrajnie lewicowych reaguja straszna agresja na wypowiedzi nie przychylne im, mam wrazenie, ze dzialaja na zasadzie nie jestes z nami to jestes przeciwko nam, a co do koncowki mej wypowiedzi to takie sa fakty tak zareagowal Palikot na wypowiedzi Kaczynskiego i powiedzial to co powiedzial, jesli tego nie wiesz to nie bardzo mamy o czym rozmawiac dalej bo po prostu nie wiesz co sie dzieje dzis w ogole w polityce

Tyberion
+7 / 9

Bredzisz misiu kolorowy Lech Kaczyński był zeszmacony w oczach całej Polski przez pana Michnika i ITI wodę wam z mózgu robią a wy się cieszycie i uszkami do nich machacie. Jakby Kaczyński nie miał jaj to by do Gruzji nie leciał. ciekaw jestem co by zrobił wasze słoneczko Peru pewnie poszedłby w gałę kopać aby się Putinowi przypadkiem nie narazić.
Sprzedali Polskę rozgrabili stocznię zniszczyli co mieli zniszczyć zrobili z kraju marionetkę ruskich z którymi się nikt nie liczy. Na koniec mordują ludzi którzy po wygraniu wyborów przez inną partię polityczną mogliby ujawnić prawdę dobrać się im do zadków i odbudować silną Polskę. Mordują swoich rodaków, a wasz dobro mają głęboko gdzieś robicie za nich za dojne stado bydła które mogą doić ile się da.

Wypowiedz gen. Petelickiego
http://www.youtube.com/watch?v=_8JfL4ZX-To&feature=relmfu
http://www.youtube.com/watch?v=B0tYuxonto4&feature=relmfu

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 June 2012 2012 21:49

kiraftw
-1 / 3

Tyberion; co w mej wypowiedzi jest brednia? stwierdzilem tylko fakty, nie mowie, ze Lech Kaczynski byl nikim, byl naszym prezydentem, za to nalezu mu sie szacunek jak kazdemu innemu prezydentowi wybranemu w demokratycznym panstwie, ale ja sie pytam co PiS przez 3 lata zrobil by stocznia nie upadla, bo jak PO chcialo sciagnac katarskiego inwestora to PiS zrobil wszystko by ten zrezygnowal, a ten zainwestowal kupe kasy w Londynie o czym juz tylko mozna bylo sie dowiedziec przegladajac zachodnia prase, co do zlupania Polski to sie zgodze, zostalo wszystko przez zachod wyrzniete, a na ironie jedyna osoba, ktora to przewidziala byl prezydent Wałęsa, elektryk z Gdanska, a L.Kaczynski mialby jaja gdyby sie postawil wtedy ojcu Rydzykowi, ale nie chcial walczyc ze swoim letkoratem, ktory mu uciekal(wtedy mocno wyplywal Ziobro- czlowiek ktory ministerstwo swoje zdal z 2 zniszczonymi laptopami i 3 kartami sim spalonymi), chce zwrocic uwage, ze nie jestem za PO, ani za zadnym innym ugrupowaniem, ktore jest w sejmie i poza nim; uwazam, ze gdyby ludziom rzadzacym oraz nie rzadzacym zalezalo na dobru panstwa to by w tym panstwie byl dobrobyt, ale wszyscy w sejmie siedza tylko dla siedzenia, na zasadzie jestem tu i teraz i jestem wazny, a Ty zapieprzaj do 67

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 June 2012 2012 22:36

B Bkg
-2 / 10

Boże to da tępą kobietę po co ona się tu wypowiada ? Typowe PO Mochery Kaczynski Smolensk jesteście już na tyle tepi ze nie potraficie nic innego wymyśleć ? jak chcesz pisać głupoty to lepiej nic nie pisz ! Szacun dla autora tego demota oby tak dalej walczmy za normalna polskie polskie dla POLAKÓW .

Odpowiedz
Tyberion
0 / 2

Chłopcze tam nie leciał tylko prezydent tam lecieli generałowie NATO ludzie którzy pełnili ważne funkcje w państwie i po za nim którzy mieli wiedzę groźną dla rządu PO oraz niewygodną Rosji którzy nie byli sprzedawczykami a prawdziwymi patriotami dla których dobro Polski było najważniejsze. Putin mniejsze płotki mordował chcesz zobacz sam
http://www.youtube.com/watch?v=RRGXO6UuhQw&feature=related

C czopor
-2 / 4

Do nich nie dotrze... Dla Rosji to tam leciała grupa Kowalskich, nikogo ważnego tam nie było. Całego demota doczytałem do tych smsów, tia wysyłają smsy do członków partii i nikt się nigdy o tym nie dowiedział - dobre bajki, ale takie coś się zawsze przedostanie do mediów.

M MyWygramyWyZginiecie
0 / 0

Nie widzisz korzyści dla Rosji i PO. Jak sam napisałeś, PO dzięki takiemu zagraniu zbiera więcej głosów, a ruscy mają zlikwidowanego Lecha Kaczyńskiego, któremu nie łatwo było wcisnąć ruski kit, naprawdę nie rozumiecie jak działa polityka... Przytoczę przykład: Rosjanie na pewno byli prze szczęśliwi po tym jak nasz prezydent wyjechał to Tbilisi podczas wojny w Gruzji, jeśli ktoś się nie orientuje to już tłumaczę: Gdyby Kaczyńskego nie było wtedy w mieście, to ruskie bez przeszkód wjechały by do niego i najzwyczajniej w świecie podbiły Gruzję. Inna rzecz że konwój z Kaczyńskim został ostrzelany przez ruskich już w gruzji.... i wątpię żeby był to przypadek.

doliwaq
0 / 2

Ach oczywiście, Kaczyński nie wygodny to Rosjanie i PO zorganizowali spisek by go zabić. Co z tego, że zaraz byłyby wybory w których by przegrał, lepiej go załatwić. Jak na razie ta cała katastrofa służy tylko interesom PiS-u. Ciągle gadając o tym spisku zdobywają poparcie i boję się, że w następnych wyborach wygrają, także przez idiotyczne decyzje PO. Jeśli Kaczyński i PiS wygrają to dopiero się zacznie...

Camper02
0 / 6

Najlepszy zamach stanu + 500 snajperów każda kula w głowę posła :D

Odpowiedz
Mixy3
+4 / 6

I tak to pójdzie w niepamieć. BYDŁO

Odpowiedz
pepa1705
+3 / 9

idz zapier... do roboty bo do 67 roku pewnie ci jeszcze daleko.

cptSparrow
+7 / 7

pepa1705: tylko gdzie?

N NienawidzeLudziNienawidzeSwiata
+9 / 9

Fajnie, kliknę mocne.
A teraz wracam do oglądania telewizji, poprawiania wyglądu, bo zaraz idę na grubą imprezę.

- Pomyślało większość polskawej młodzieży

Odpowiedz
A adxpl
+1 / 13

Podsumowując wszystkie komentarze oraz demota z przykrością muszę stwierdzić, że naszemu rządowi udało już się ogłupić 90% społeczeństwa. Pierwsza rada dla was, telewizor przez okno! Przecież to oczywiste, że media są pod władzą rządu, przekazują nam informacje w sposób podświadomy jak i świadomy, proponuję również poczytać o psychomanipulacji umysłem człowieka. Nad tym jak nas ogłupić to myślą inteligentni ludzie, który nieźle na tym zarabiają. A "głupcy" - dla każdego ma inne znaczenie, odbierają tylko to i idą jak w ogień. Bo w telewizji powiedzieli. Podziwiam tutaj paru ludzi, którzy czytają, analizują fakty, rozważają różnie opinie, prawdopodobieństwo zdarzeń - do tego punktu trzeba się szczególnie odnieść. Jakie jest prawdopodobieństwo tych licznych zdarzeń?

Odpowiedz
pepa1705
+3 / 5

rowniez slyszalem o niektorych "samobojstwach" ale nie wiedzialem ze to jest powiazane bo zwyczajnie o tym nie mowiono ze moze miec to zwiazek ze Smolenskiem. ku*wa kiedy cos sie zmieni??? tym szmaciarzom nic sie nie udowodni a nawet jak by cos bylo to kto ich zamknie? to jest nie do pomyslenia ze sa ludzie ktorzy moga wszytsko i o nic nie musza sie martwic i to w takim kraju jak Polska. no gdzie sa ci co wybierali to je*ane PO?! macie i patrzcie co sie dzieje a to zapewne nie koniec. czekac teraz tylko az kolejny popelni "samobojstwo".

Odpowiedz
M meranilena
+5 / 5

Co do sprawy E. Wróbla, mam w rodzinie rybnickiego sędziego, który stwierdził kiedyś, że biegli psychiatrzy potrafią rozwalić co trzecie oskarżenie, bo w Polsce wyjątkowo łatwo jest udowodnić niepoczytalność. Coś w tym jest.

Odpowiedz
C czopor
0 / 0

za te zestawy wzięte z zapasów na wypadek wojny i za kody rosyjkich sił powietrznych (10 lat pracy wywiadu) to go powinni pod trybunał stanu dać...

cptSparrow
0 / 0

Blida z kolei za rządów pisu

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 20 June 2012 2012 19:40

Hulcus
+6 / 8

Tak samo było np. z Kennedym: http://www.youtube.com/watch?v=mNtWFjfPHBY Kennedy jako prezydent był otoczony przez wysoką rangą masonerię czy jak kto woli Illuminatów i to wiadomo jak się skończyło, a sam John F. Kennedy był dobrym, porządnym człowiekiem, niestety jego poglądy nie zgadzały się z planami reszty... LUDZIE, CZAS SIĘ OBUDZIĆ SKORO LUDZIE SĄ MORDOWANI ZE WZGLĘDU NA SWOJE POGLĄDY A LUDZIE PO PROSTU POWIEDZĄ "AHA" I PRZEWINĄ DALEJ. CZAS COŚ Z TYM ZROBIĆ!!!

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 June 2012 2012 20:04

Odpowiedz
Szampanka
+1 / 9

Kennedy był JEDYNYM prezydentem, który spłacił dług publiczny. Co nie spodobało się bankom i stwierdzili, że takiego przeciwnika trzeba sprzątnąć. Jak zapoznamy dobrze się z historią tej postaci możemy śmiało stwierdzić, że był człowiekiem wiernym swojej ojczyźnie.

G gustav2adolf
+2 / 4

Doucz się Szampanka. Tym prezydentem był Andrew Jackson, który rządził w latach 30-tych XIX.

A ar8891
-3 / 13

oj panie Macierewicz! nie wystarczy,że dzieli się pan swoją manią prześladowczą w telewizji? po co zaśmiecać swoimi durnymi wywodami strony gdzie NORMALNI ludzie szukają rozrywki? zaszyj się pan w swej piwnicy i snuj dalej marzenia o własnej racji....ŻAL.:/

Odpowiedz