Demotywatory.pl

Menu Szukaj

Prawdziwy mistrz

potrafi wyjść z każdej opresji

www.demotywatory.pl
+
1354 1423
-

Zobacz także:


kokosnh
0 / 2

normalnym autem nie ma szans tego zrobić, bo włączyłby się ABS, a starszym autem bez abs-u też nie idzie tego zrobić, bo prędzej zawieszenie pójdzie...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 September 2012 2012 17:03

Odpowiedz
Pietter
0 / 4

co ma ABS(ang. antilock BRAKE system - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas HAMOWANIA) do kręcenia się w kółko? prędzej ESP (ang. Electronic Stability Program - elektroniczny program stabilizacji)

MishaCollins
-1 / 1

Po pierwsze poczytaj sobie co to jest trakcja . Po drugie te samochody mają zmodyfikowane zawieszenie i dlatego "tak gładko " to zrobił. Poza tym idealne synchro z ręcznym + sterowanie gazem . Ale co ja mogę wam pier***ć jak ja się "nie znam" według niektórych .

kokosnh
+1 / 1

@pietter - ma to, że żeby zrobić taki obrót, trzeba zablokować kompletnie koła obydwu osi ( czyli hamulec nożny + ręczny ), co nie jest możliwe jak masz abs i następnie w odpowiednim momencie odpuścić hamulce, i dodać gazu jak mówi misha. Co do zawieszenia, to w starszych autach najprawdopodobniej przejęło by ono dużą część energii i auto pewnie by się prawie zatrzymało po obrocie.

Pietter
-1 / 1

a moim zdaniem w tylnonapędowych autach wystarczy strzelić ze sprzęgła + odpowiednie ruchy kierownicą + sprzęgło żeby auto nie zgasło w momencie kiedy jedzie do tyłu ale co ja się tam mogę znać

iwin2808
+2 / 2

A po co ręczny? Przecież hamulec nozny działa na tylne koła również, a dodam jeszcze, że auta wyścigowe mają inny rozkład sił hamowania (bliższy równowadze) niz auta drogowe.

szejs22
-2 / 2

zwykła 360ątka! kumpel robi takie rzeczy stara fiestą w dieslu

Odpowiedz