normalnym autem nie ma szans tego zrobić, bo włączyłby się ABS, a starszym autem bez abs-u też nie idzie tego zrobić, bo prędzej zawieszenie pójdzie...
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 4 September 2012 2012 17:03
co ma ABS(ang. antilock BRAKE system - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas HAMOWANIA) do kręcenia się w kółko? prędzej ESP (ang. Electronic Stability Program - elektroniczny program stabilizacji)
Po pierwsze poczytaj sobie co to jest trakcja . Po drugie te samochody mają zmodyfikowane zawieszenie i dlatego "tak gładko " to zrobił. Poza tym idealne synchro z ręcznym + sterowanie gazem . Ale co ja mogę wam pier***ć jak ja się "nie znam" według niektórych .
@pietter - ma to, że żeby zrobić taki obrót, trzeba zablokować kompletnie koła obydwu osi ( czyli hamulec nożny + ręczny ), co nie jest możliwe jak masz abs i następnie w odpowiednim momencie odpuścić hamulce, i dodać gazu jak mówi misha. Co do zawieszenia, to w starszych autach najprawdopodobniej przejęło by ono dużą część energii i auto pewnie by się prawie zatrzymało po obrocie.
a moim zdaniem w tylnonapędowych autach wystarczy strzelić ze sprzęgła + odpowiednie ruchy kierownicą + sprzęgło żeby auto nie zgasło w momencie kiedy jedzie do tyłu ale co ja się tam mogę znać
A po co ręczny? Przecież hamulec nozny działa na tylne koła również, a dodam jeszcze, że auta wyścigowe mają inny rozkład sił hamowania (bliższy równowadze) niz auta drogowe.
normalnym autem nie ma szans tego zrobić, bo włączyłby się ABS, a starszym autem bez abs-u też nie idzie tego zrobić, bo prędzej zawieszenie pójdzie...
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 September 2012 2012 17:03
Odpowiedzco ma ABS(ang. antilock BRAKE system - system zapobiegający blokowaniu się kół podczas HAMOWANIA) do kręcenia się w kółko? prędzej ESP (ang. Electronic Stability Program - elektroniczny program stabilizacji)
Po pierwsze poczytaj sobie co to jest trakcja . Po drugie te samochody mają zmodyfikowane zawieszenie i dlatego "tak gładko " to zrobił. Poza tym idealne synchro z ręcznym + sterowanie gazem . Ale co ja mogę wam pier***ć jak ja się "nie znam" według niektórych .
@pietter - ma to, że żeby zrobić taki obrót, trzeba zablokować kompletnie koła obydwu osi ( czyli hamulec nożny + ręczny ), co nie jest możliwe jak masz abs i następnie w odpowiednim momencie odpuścić hamulce, i dodać gazu jak mówi misha. Co do zawieszenia, to w starszych autach najprawdopodobniej przejęło by ono dużą część energii i auto pewnie by się prawie zatrzymało po obrocie.
a moim zdaniem w tylnonapędowych autach wystarczy strzelić ze sprzęgła + odpowiednie ruchy kierownicą + sprzęgło żeby auto nie zgasło w momencie kiedy jedzie do tyłu ale co ja się tam mogę znać
A po co ręczny? Przecież hamulec nozny działa na tylne koła również, a dodam jeszcze, że auta wyścigowe mają inny rozkład sił hamowania (bliższy równowadze) niz auta drogowe.
Tak się powinno jeździć po polskich drogach.
OdpowiedzPopisuje się...
OdpowiedzMiałem tak w gta
Odpowiedzzwykła 360ątka! kumpel robi takie rzeczy stara fiestą w dieslu
Odpowiedza niektorym ciezko prawko za pierwszym zdac xd
Odpowiedz