Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
915 1044
-

Zobacz także:


D Damein
+45 / 59

Bo jeśli dziewczyna nie ma nic prócz ciała do zaoferowania to też nie ma wymagań;)Woli tych odważnych(w złym tego słowa znaczeniu) i wyróżniających się z tłumu a chamstwo i bezczelność się wyróżnia

Odpowiedz
P piotk
+1 / 3

Super wytłumaczenie: jeśli komuś się podoba traktowanie jak przedmiot, to co w tym złego? Ano to, że każdy z IQ powyżej 50 gardzi takim zachowaniem. Zarowno faceci jak i kobiety. Kolejny "demot", w którym teza jest totalną bzdurą.

IvoRobotnik
+5 / 33

Poza tym, że żadna nie leci na chamstwo? Spójrzcie na to z innej strony: fajna laska przechodzi obok was i klepie was w dupę. Czy reagujecie "omg chamstwo, nie dotykaj mnie" czy się uśmiechacie pod nosem? Dlaczego nie może tak być w drugą stronę? Jśli uważacie, że to działa tylko na dziewczyny to śmiało, klepnijcie jakąś (i bez mówienia "nie, bo mam szacunek do kobiet" tylko jak już to szczerze - "nie, bo nie mam na to jaj") i zobaczycie jak na was poleci.... dłoń w wasz policzek. Irytuje mnie, że jest tu tyle demotów zrobionych przez samców omega którzy próbują obwinić kobiety za to, że nie umieją nic poderwać. Przestańcie się oszukiwać; to wy jesteście problemem, a dziewczyny nie lecą na chamów i kasę tak często jak myślicie

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 June 2013 2013 12:51

Odpowiedz
A Antonio1985
0 / 22

Mylisz pojęcia IvoRobotnik. Tu nie chodzi o brak umiejętności podrywanie. Jeden ma większą inny mniejszą to nieistotne w tej kwestii. Jeżeli mężczyzna szuka na stałe to szuka kobiety co się szanuję i nie pozwoli macać się po tyłku byle obcemu facetowi na ulicy. Co Ty za brednie opowiadasz!!! Nikt nie obwinia kobiet. Co najwyżej zarzuca się im brak logika w ich postępowaniu. Co związane jest z budową ich mózgów. Zbyt duży wpływ na ich zachowanie mają emocje po prostu....

G greed666
-3 / 3

kotek8484 nie wiem jak ty chcesz żyć w obecnym świecie skoro nawet za głupie i nieznaczące złapanie za dupę potrafisz określić dziewczynę jako szmatę ahahahaa idz na dziwki przestań byc prawiczkiem i zacznij funkcjonować normalnie bo juz paranoi dostajesz:D nooo albo wyjedz do ziomków muzułmanow i tam raczej nie uświadczysz takiego obrazka a jak uświadczysz to i przy okazji honorowe morderstwo zobaczysz tyle wygrać!:D

A Aspirhino
+1 / 1

Widzę, że mamy na demotywatorach kolejnego śmiecia lewackiego, czyli greed666. Dziewczyna musi się szanować, a nie być k*rwą. I właśnie takie zwierzęta, pozbawione szacunku dla siebie i innych, powinny spłonąć w piecach, by uwolnić ludzi od ich zepsucia!

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 1 July 2013 2013 17:03

A Antonio1985
0 / 6

@wcqaguxa: Nie masz szacunku do siebie to nie licz, że ktoś będzie szanował Ciebie - proste.

L konto usunięte
0 / 4

Anotonio napisałeś bez sensu patrząc na komentarze wcq i henia. Słowem. Czytania ze zrozumieniem uczą w podstawówce

G greed666
-2 / 6

wcqaguxa baardzo mądrze powiedziane ale idioci pokroju antonio nigdy tego nie zrozumieją ze życie to odzwierciedlenie własnych myśli i jeśli nie będziesz akceptował i lubił kobiet takimi jakie są to masz bardzo małe szanse, ze któraś z nich polubi ciebie :D

A Antonio1985
+1 / 5

@greed666: Kiedy ja uwielbiam kobiety, takimi jakie są. Damy tratuje się jak damy, dz*wki jak dz*wki. Świetnych kobiet jest dużo na tym świecie, heniu106 widocznie szuka w złych miejscach, albo ma pecha.

A Aspirhino
0 / 0

I to jest zdrowe podejście, popieram Antonia!

~NarcissisticCannibal
+1 / 19

czemu odnosze wrażenie że tego demota zrobił facet, który po prostu nie umie poderwać dziewczyny? na dobrą sprawe jak ktoś jest bezczelny (oczywiście z umiarem) to to jest pociągające. ale jak facet przegina, jest zbyt bezczelny i zbyt chamski to oczywiście dostaje po mordzie. ale moim zdaniem, jeżeli lubi sie z jakaś kobietą i nawet bedzie troche bezczelny, klepnie ją np w tyłek, to jak ona go nie uderzy to nie jest od razu łatwą szmatą. ja np należe do kobiet które mają do zaoferowania głównie wnętrze, bo pięknym ciałem nie grzeszę, ale po prostu nutka chamstwa jest pociągająca, przynajmniej czuje że mam przy sobie prawdziwego mężczyzne, a nie jakąs piz*eczke, która "by mnie pocałowała, ale sie boi, że się zdenerwuję". pomyślcie też troche - jest duuuuuża różnica miedzy między byciem troche bezczelnym (i nadal posiadaniem szacunku do kobiet - jedno nie wyklucza drugiego), a przeginaniem i byciem zwykłym dupkiem i radze nauczyć sie ją odróżniać ;)

Odpowiedz
A Antonio1985
+7 / 17

Bzdura. Bezczelność ani chamstwo jest pociągające dla niedojrzałych emocjonalnie kobiet. Swoim komentarz tylko udowadniasz rację twórcy demotywatora. Klepanie swojej dziewczyny po tyłku nie jest niczym bezczelnym. Prawdziwy mężczyzna pokazuje swoją siłę stając w obronie innych kobiet lub słabszych od siebie,a nie będąc chamskim do swojej kobiety.

agnieszkax
+2 / 4

Mylisz bezczelność z pewnością siebie. Lub może z z ekspansywnością. Chamstwo to brak szacunku i współczucia zarówno do siebie jak i innych...
Zgadzam się z Antonio1985

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 June 2013 2013 16:53

G greed666
-2 / 6

ktoś tu ma problemy ze sobą ahahahaa widzę sporo komentujesz antonio wiec powiedz mi proszę kiedy ostatnio chociaż całowałeś się z jakąs kobieta? noo nie to może durzo za duuuurzo, to inne pytanie kiedy ostanio w ogóle umówiłeś się z jakaś kobieta?? ahahha

A Antonio1985
0 / 2

@greed666: NarcissisticCannibal nie zna znaczenia używanych przez siebie słów, bo za pewno chodziło jej pewnośc siebie, asertwność tak jak zauważyła to @agnieszkax. Tobie też radzę zajrzeć czasami do słonika języka polskiego.

wololo1991
+1 / 1

Pociąga Cię chamstwo w dowolnej formie, czyli jesteś albo:
a) niedojrzała, czyli masz ~15 lat i to jeszcze jest poniekąd "akceptowalne" na tym stadium rozwoju
b) jeśli "patrz wyżej" nie zachodzi, to oznacza że jesteś po prostu - bez urazy, ale "mało rozgarniętą" dość prymitywną dziewczyną ;) I nie myśl że mówię to po to ażeby Cię obrazić, tylko stwierdzam fakt, który potrafię uargumentować, czymś innym niż "pociąga mnie bo jest fajne", niczym Twój argument ;)

Sama stwierdziłaś do tego jeszcze "pięknym ciałem nie grzeszę" - (co oczywiście może być przesadą z Twojej strony, czy jakimś niedowartościowaniem, poza tym są różne gusta itd), ale wzorcami postępowań z tego co piszesz upodabniasz się do pustaków - skoro podobają Ci się osoby zachowujące się prymitywnie...
(swoją drogą, zaznaczając że nie pije tutaj do Ciebie, zauważyłem już wielokroć na własnej skórze, że naprawdę delikatnie mówiąc "nieatrakcyjne" dziewczyny, które albo są po prostu zaniedbane, albo z różnych względów ogólnie uważane za "średnio pociągające wyglądem" zachowują się do tego w sposób wywyższający oraz bezczelny, argumentując to niejednokroć na zasadzie "jestem piękna i wartościową kobietą (...)" czy odrzucając wszystkich w okół myśląc że są pępkami świata... Takie zachowanie zawsze jest poniżej godności, ale bardziej jestem je w stanie zrozumieć w wypadku naprawdę atrakcyjnej ale pustej lalki, bo ta może "zaoferować" swojemu zadresionemu adoratorowi chociaż - za pozwoleniem ładną du*ę, niż bardzo "przeciętnej" panny, która odrzuca wszystkich w okół, jest chamska, a potem płaczę że "nikt jej nie chce"....

~NarcissisticCannibal
-1 / 1

Dobra, to może inaczej: jeżeli dziewczyna uważa coś za chamskie i bezczelne to na to nie leci tylko daje po mordzie, lub po prostu odchodzi. leci co najwyżej na "pewność siebie". i tyle.

~Płeć_piękna
+16 / 20

Łapać za tyłek to mnie może mój facet, i to w miejscu prywatnym, a nie na ulicy. Znajomość zaczyna się od głowy, a nie od d**y strony.
Poza tym, może to różnica pokoleniowa, może środowiskowa, ale nie znam dziewczyn, które na to lecą.

Odpowiedz
~takajednaaa
+1 / 1

Ja nie lecę na chamstwo i bezczelność bo sama jestem chamska i bezczelna, Nienawidzę za to prostactwa

Odpowiedz
D daclaw
0 / 6

Bo kojarzą te cechy z zaradnością i siłą przebicia. W ten sposób realizują pierwotny instynkt samicy wybierającej silnego samca. Nie jest to całkiem błędne podejście - zobacz ilu polityków i biznesmenów daleko zaszło dzięki tupetowi i bezczelności.

Odpowiedz
I iamarctic
-2 / 8

bo Kobiety lubią pewnych siebie facetów! Jak już ktoś napisał - odrobina bezczelności działa jak wabik na Kobiety, bo "ten facet wie czego chce i po prostu bierze". W Kobiecie tworzy się obraz samca-alfa, zdobywcy, który ma pomysł na siebie, ma cele, które chce osiągnąć i dąży do nich konsekwentnie. Nikt nie lubi niezdecydowanych, nieśmiałych chłopców, którzy nie mają własnego zdania ani pomysłu na siebie, bojących się "zagadać" - ich miejsce jest w piaskownicy, dopóki nie wydorośleją ;)

Odpowiedz
zazzerpan
+5 / 5

Bycie chamskim i bezczelnym wcale nie oznacza że ktoś ma pomysł na siebie. Inaczej to by znaczył że 3/4 gimnazjum to są "zdobywcy mający pomysł na siebie i konsekwentnie dążący do tego celu" :P Jak dla mnie, to właśnie takie osoby powinny wydorośleć, a nie ktoś kto jest nieśmiały. )

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 27 June 2013 2013 17:26

I iamarctic
-1 / 1

napisałem przecież że chodzi mi o odrobinę bezczelności, nie chamstwo w iście gimnazjalnym stylu. Facet który zrobi coś nieszablonowego, zuchwałego nawet, wyróżnia się z tłumu, jest 1000 razy ciekawszy aniżeli reszta szarej masy. Sęk w tym, żeby nie pajacować cały czas, jak gimbusy. Taki bezczelny geścik ma być impulsem, haczykiem na który Kobieta się złapie, Facet musi też intrygować ;)

zazzerpan
+1 / 1

Ale czemu zrobienie czegoś nieszablonowego i wyróżnienie się z tłumu musi mieć cokolwiek wspólnego z nawet drobnym chamstwem i bezczelnością? Przecież można się też bardzo pozytywnie wyróżniać, bez takich rzeczy.

I iamarctic
-1 / 1

ustalmy w takim razie - czy bezczelność ma tylko i wyłącznie negatywne znaczenie? :) dla mnie nie, a mam wrażenie że dla Ciebie taka cecha jest bezwzględnie zła.
po drugie, w tej dyskusji ani razu nie powołałem się na chamstwo czy "chamskie" zachowania. Można być bezczelnym, nie będąc chamskim.
A odnosząc się do tych pozytywnych rzeczy to po części masz rację. Ja ciągle zwracam uwagę na to, że ta odrobina nonszalancji czy zuchwalstwa jest wabikiem, dodatkiem. Kobietę na dłużej zatrzymać można właśnie tylko przy pomocy tych pozytywnych cech, o których wspominasz. Dlatego też trzeba sobą coś więcej reprezentować niż te bezczelne zachowania. Nie sprowadzajmy wszystkiego do układu zero-jedynkowego. W każdym razie umiejętne posługiwanie się takimi "bezczelnymi" zagrywkami ma zainteresować, człowiek bardzo szybko ocenia inną osobę pod względem atrakcyjności, tak więc nie ma na co czekać, trzeba działać od razu ;)

zazzerpan
+1 / 1

Szczerze mówiąc, nie widzę za bardzo pozytwnej strony bezczelności. Są bardzo różne sposoby w jakie człowiek się może pozytywnie wyróżnić z tłumu: posiadanie ciekawych umiejętności, pasji, zainteresowań, inteligencja, poczucie humoru, pomaganie innym, zaangażowanie w jakąś sprawę, itp. Ale żadna z tych rzeczy według mnie nie ma nic wspólnego z jakąkolwiek formą bezczelności. o_O Możesz podać jakiś przykład takiej pozytywnej bezczelności?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 28 June 2013 2013 12:09

LusiaPlotkara
+3 / 3

Jakby jakiś obcy chłopak klepnął mnie w tyłek to poleciałaby na niego moja ręka lub noga. Wiele moich koleżanek postąpiło by podobnie.

Odpowiedz
G greed666
-4 / 6

pomyśl sobie ze robi to twój ulubiony aktor bądź artysta dalej robisz to samo? wiec nie gadaj ze zawsze byś tak zareagowała gdyby jakiś facet który ci się bardzo podoba tak zrobił to byś się tylko uśmiechnęła i resztę dnia chodziła zadowolona koniec kropka:D

LusiaPlotkara
+1 / 1

Jakby zrobił to ulubiony aktor bądź artysta to przestałby być ulubionym. Nie lubię prostaków. Reakcja była by taka sama.

L konto usunięte
0 / 4

Okey. Bo oczywiście kobiety mają w dupie oczy i widzą jak taki klaps leci w ich stronę bądź już na pewno zaradzi czemuś w stylu "ale dupa". Najczęściej wypowiadane i czynione przez samca w otoczeniu innych samców. Policzka nie da. Bo gwałtami zaczną straszyć i jeden z drugim robić jakieś chamskie komentarze. Bo oczywiście kobiety ogólnie to latają i srają tęczą, a już nie wspomne o 4444 rozwiniętych instynkach

Odpowiedz
S susza89
-2 / 2

wszystkie tak mowia ,ale tak naprawde lubia byc lapane za dupe ( moze nie przy wszystkich )

Odpowiedz
~hbhbhbh
+3 / 3

Ku*wa mać jakie te kobiety zawsze złe i winne! I jak zawsze cała uwaga skupia się na kobiecie a nie facecie, który nie potrafi zapanować nad swoimi odruchami. Owszem, są takie kobiety, ale zauważcie, że 80-90% kobiet to jednak normalne osoby, które nie życzą sobie takich zachowań. A to że wy poszliście sobie gdzieś na imprezę gdzie wszyscy są pijani i się macają, nie znaczy, że wszystkie takie są. Naoglądacie się jakichś zdjęć z imprez i myślicie, że już wszystko wiecie o każdej kobiecie? Smutne to, ale to właśnie wśród facetów takie zachowania są najczęstsze i to oni nie mają nic do zaoferowania. Nie raz widzę jak jakaś kobieta idzie i prostactwo się czepia, podjeżdża autem i gwiżdże itd. Ja sama nie raz zostałam klepnięta w tyłek będąc normalnie ubraną i idąc sobie spokojnie przez miasto. Tego pustactwa już nie widzicie? Ale nie...lepiej powiedzcie, że to moja wina, że sobie spokojnie szłam, bo przecież kobiety to rajcuje... Ostatnio też jadąc autobusem słyszałam rozmowę dwóch wieśniaków - chwalił się tym jak to wymacał cycki pijanej koleżance. Na pytanie kolegi czy by ją przeleciał powiedział - no jasne, do takich sz*at nie mam szacunku. Co za hipokryzja, skoro sam pokazał niezły poziom i byłby w stanie się puścić gdyby nadażyła się okazja. Ale nie, faceci nie widzą swoich błędów, to kobiety są złe a oni dobrzy. To jest po prostu jakaś parodia.

Odpowiedz
D delfia
+1 / 1

Tylko zwróćmy uwagę jakie są dziewczyny które lecą na takie zachowania i na mężczyzn którzy nie mają nic innego do zaoferowania jak chamstwo i bezczelność.

Odpowiedz
Illusive_man
+2 / 2

Ja bym skupił się na innej rzeczy. Zauważyliście jaki ten gościu ma samochód ? BMW w dodatku nie najtańsze (pewnie nawet drogie). I tu jest pies pogrzebany. Większość młodych kobiet nie lubi chamstwa i bezczelności ale za to lubi pieniądze. Ten człowiek może jest chamem ale BOGATYM. Pieniądze potrafią poprzewracać w głowie. Szczególnie młodym i niedoświadczonym kobietą. Poza tym osoba zamożna ma sto razy większe szanse na znalezienie partnerki niż osoba biedna lub średniozamożna. Jest to przykre ale niestety taka jest prawda.

Odpowiedz
T TakiJestem
+1 / 1

Nie na chamstwo tylko na BMW z4 ;) pozdrawiam tych co jeszcze myślą nie przez pryzmat portfela

Odpowiedz
~obses
-1 / 1

bo chcą być wyjątkowe, a jeśli z czasem taki cham i bezczel potraktuje ją jak księżniczke wtedy się taka poczuje :) si.

Odpowiedz
~Ling_Ling
0 / 0

To znaczy kto na to leci? Bo ja nie znam ani jednej, która by lubiła takie traktowanie :P

Odpowiedz
Skulker
-1 / 1

Się gość wkurzy jak ściśnie za bardzo podpaskę

Odpowiedz