Demotywatory.pl

Menu Szukaj

Z zasłoniętymi oczami

Oparci o siebie plecami

Patrz na moje plecy

Dramatyczne wielkie oko

Wszystkie zwierzęta na niebieskim tle

Jeszcze więcej zwierząt

Między nogami

Ludzie i ocean

Niebieski kolor i zdjęcie akcji

Panie w czerwonym

Wszyscy w łóżku

+
218 292
-

Zobacz także:


Angiix
+5 / 5

Może i nie lenistwo, a brak kreatywności... Bo może i są wszystkie podobne do siebie, to jednak przy większości widać duży wkład pracy( pomijając obrazki 2, 7, 10 i 11)

Odpowiedz
G konto usunięte
+2 / 2

Hehe, nas to nie dotyczy, pod tym względem jesteśmy znani za granicą. "Polska szkoła plakatu" ;)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 16 August 2013 2013 10:17

Odpowiedz
~Cambro
+1 / 3

Ale dlaczego ma się w kółko powtarzać utarte schematy? Ze sztuki filmowej korzyści mają czerpać zarówno twórcy filmowi, jak i głodni wrażeń widzowie. Motyw jest sprawdzony i działa, no dobra, ale załóżmy, że lubisz schabowego. Jeśli będziesz jadł schabowego dzień w dzień, to Ci w końcu zbrzydnie. Podstawowym zadaniem artystów (tzn. reżyserów, scenarzystów i aktorów), jest nieustanne rozwijanie Kina i dawanie własnego wkładu, a nie powtarzanie tego samego, bo doprowadza to do tego, że filmy zaczynają nudzić.

~Cambro
+1 / 1

Niestety, w przypadku filmów obserwuje się coś podobnego. To dobrze, że plakat Cię nie zniechęci, bo wręcz przeciwnie, ma zachęcać. Ale niestety w większości przypadków plakaty nie wywiązują się należycie swojego obowiązku. Monotematyczność obserwuję nie tylko w plakatach, ale i w ogóle nowoczesnego Kina - scenarzystom zaczyna brakować pomysłów, a producenci robią filmy wyłącznie dla pieniędzy - powoduje to stagnację i spadek formy. Oryginalność plakatu przekłada się na oryginalność filmu.

~d3xterr
0 / 0

Shit. A właśnie projektowałem plakat, na którym są zwierzęta między nogami kobiety w czerwonym, w łóżku na niebieskim tle z akcją...

Odpowiedz
P Piterixos
+1 / 1

Nie są oryginalne, ale nie takie mają być. Mają przyciągać widza, a skoro to robią to w czym problem? Zawsze może znaleźć się ktoś kto powie "no tak, ale gdyby byli bardziej kreatywni to widownia by wzrosła". ale to nonsens. Myślicie, że znacie się na tym lepiej od ludzi siedzących w marketingu od lat? To trochę tak jakby czepiać się, ze wszystkie samochody mają takie podobne kształty:p

Odpowiedz