A jak to ma wyglądać z pierwszej do zerówki, a później znowu do pierwszej? To ile lat będzie w klasach młodszych.4-5? Debile biorą się za coś czego nie powinni ruszać, reformy oświaty nie przynoszą nic dobrego, pogarszają jakość nauczania i zawężają program.
Nic strasznego ale to jest bardzo dziwne, ile osób znasz które miały problemy w klasach początkowych, ja spotkałem się tylko z jednym takim przypadkiem ale to nie było w zdrowej rodzinie. Na jakiej podstawie i kto ma decydować kto sobie radzi a kto nie. Może po ocenie opisowej zrobimy że 5 ostatnich nazwisk pod względem oceny spada do klasy niżej.
A jak to ma wyglądać z pierwszej do zerówki, a później znowu do pierwszej? To ile lat będzie w klasach młodszych.4-5? Debile biorą się za coś czego nie powinni ruszać, reformy oświaty nie przynoszą nic dobrego, pogarszają jakość nauczania i zawężają program.
OdpowiedzA co w tym dziwnego albo strasznego?
OdpowiedzNic strasznego ale to jest bardzo dziwne, ile osób znasz które miały problemy w klasach początkowych, ja spotkałem się tylko z jednym takim przypadkiem ale to nie było w zdrowej rodzinie. Na jakiej podstawie i kto ma decydować kto sobie radzi a kto nie. Może po ocenie opisowej zrobimy że 5 ostatnich nazwisk pod względem oceny spada do klasy niżej.
No, autorowi przydałby się powrót do przedszkola, skoro pisze I-szej.
OdpowiedzDobre spostrzeżenie. Dzięki. Daję (+).
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 March 2014 2014 20:54
Cofanie z pierwszej klasy dzieci nie dających sobie rady działa od lat w Polsce.
OdpowiedzTo nic nowego.