Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
517 933
-

Zobacz także:


L Logon
+2 / 30

W takim razie przeszło 99% polaków jest ćpunami, bo praktycznie cały naród pali i pije. Tak, to też są narkotyki!

lkrysztofik
+9 / 11

Wszyscy właściwie ćpają, wszystko może być narkotykiem i zniszczyć, więc wychodzi na to że świat to jedna wielka patologia... trudno się nie zgodzić, z tym, że patologią jest nie panowanie nad czymś, trzeba podchodzić do tego wszystkiego z jakimś umiarem. Komuś przeszkadza,że ktoś pali trawkę? Serio nie macie własnych problemów? Pewnie jakby pił sobie drinki i palił fajki to wszystko byłoby w porządku hipokryc.i Idiotom wkręcają propagandę i to co ich oburza jest zależna od kultury która wyprała im mózg, myślący ludzie podchodzą do wszystkiego racjonalnie, prywatne życie i poczynania innych ludzi to nie moja sprawa, jeżeli ta osoba nie narusza w sposób poważny przestrzeni innych osób.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 3 April 2014 2014 19:31

L Logon
+5 / 7

@wacht sam jesteś debil. Czy ja coś mówię o tym, że palę czy co? Ja tylko wskazuję na hipokryzję społeczeństwa.
Debil to z ciebie jest.

W wacht
-1 / 3

@Logon Ale ja wcale nie powiedziałem że jesteś debil. Sam na to wpadłeś. Więc nie psiocz.

L Logon
+2 / 2

@wacht, myślisz, że taki z ciebie cwaniak, że jak usuniesz komentarz, to nie ma? Napisałeś w nim, że jestem idiotą, a wyszło na to, że ty nim jesteś. Nie tłumacz się teraz.

W wacht
-5 / 5

@Logon No a jest gdzieś ten komentarz? Gdzie jest? Najpierw mówiłeś że jesteś debil a teraz że idiota? Jedno nie wyklucza drugiego. Chłopie obudź się. Tutaj nie da się komentarzy usuwać. Nawet debil idiota to wie.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 4 April 2014 2014 0:03

L Logon
0 / 0

Jak widać, da się usunąć całkowicie. Inaczej jestem prorokiem i widzę przyszłość i dlatego napisałem do ciebie.
Najwidoczniej nie wiesz co to synonim.

L Logon
0 / 0

@wacht idioto, nie będziesz robił ludzi w konia. Da się całkowicie usunąć komentarz. Własnie to zrobiłem, z jednym ze swoich. Wystarczy go zgłosić i po prosić o usunięcie. A znika całkowicie.
Więc, przykro mi bardzo, ale nadal jesteś debilem i nie obronisz się przed tym.

W wacht
-1 / 1

@Logon, myślisz, że taki z ciebie cwaniak, że jak usuniesz komentarz, to nie ma?

L Logon
0 / 0

@Wacht, kretynie. Ośmieszasz się. Tak, jak go zgłoszę i zostanie usunięty, to go nie ma.
To właśnie zrobiłeś, a teraz idź debilu (nie nazwę cię trollem, bo to to samo. Osoba, nie potrafiąca normalnie rozmawiać).

~niepopieram
+24 / 44

Czyli jednak zioło działa na psychikę! Zryło ci banie jak już tortury ci w głowie. I to właśnie Twe stwierdzenie stawia cię na równi z tymi bandytami.

Odpowiedz
L Logon
+2 / 10

W takim razie przeszło 99% polaków jest ćpunami, bo praktycznie cały naród pali i pije. Tak, to też są narkotyki!

lkrysztofik
+9 / 13

Jestem ćpunem jak co druga osoba na tym świecie. Nie ma co się oburzać jestem ćpunem i jestem tego świadomy, jestem też świadomy, że to tylko durne puste określenie upraszczające masie postrzeganie. Ale np kawy nie piję, alkoholu także, papierosów nie palę, słodyczy nie nadużywam, TV nie ćpam, Religii też nie... to że palę bo pomaga mi to na depresję i bóle kręgosłupa serio jest takie straszne? Chyba nie

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 3 April 2014 2014 18:10

X xSzatan666
+3 / 3

uzależnieniają także inne rzeczy takie jak cola,kawa, masturbacja... ;p

JohnLilly
0 / 0

@myslenie_nie_boli, marych jest mniej szkodliwa od alkoholu, o ironio przez to właśnie ze mniej szkodliwa częściej nadużywana. Chodzi o to ze jak człowiek ostro popije to wymiotuje i na drugi dzień ma kaca. To taki naturalny sygnał na to ze mu to szkodzi i ze za często pić nie można. Natomiast w przypadku marihuany, gość się zjara, pójdzie spać a na drugi dzień wstaje praktycznie beż żadnych objawów. I tu właśnie wielu ludzi nabiera mylnego poglądu ze skoro na drugi dzień czują się dobrze to praktycznie można palić codziennie.

lkrysztofik
+3 / 5

Owszem pomaga i to bardzo, jest mnóstwo powodów które kreują depresję, cannabis może być co najwyżej katalizatorem, nie wszystko jest dla wszystkich, na niektórych palenie bedzie miało zbawienny wpływ, a niektórych odwrotnie. Zwalanie wszystkiego na używki to głupota, ludzie powinni brać odpowiedzialność na siebie. Choćbym wypalił sobie połowę szarych komórek i tak będę lepiej kojarzył i zapamiętywał niż co niektórzy idioci którzy nigdy na oczy marihuany nie widzieli. Na każdego, każda używka działa inaczej. No a "tumiwisizm" to raczej zaleta palenia, choć to też gówno prawda, bo to zależy od człowieka. Oczywiste,że świat zmierza ku zagładzie ale nie z powodu miękkich uzywek tylko ludzkiej natury i głupoty, głupoty niezależnej od tego czy ktoś pali czy nie. Mnóstwo abstynentów jest totalnymi debilami... czy to oznacza że trzeźwość jest zła? Życie to z reguły umieranie, niszczejemy sami z siebie, używki mogą nam jedynie umilić czekanie na śmierć i zmniejszyć ogromny stres jakiemu podawani są ludzie w tych czasach. Legalizacja to tylko profity dla państwa i zmniejszenie przestępczości, raczej żaden palacz nie ma jakichkolwiek problemów z zakupem marihuany. To już zależy od człowieka co chce zrobić ze swoim życiem, zniszczyć można się wszystkim. Ogólnie zauważam,że palą często osoby nie odnajdujące się w tym skretyniałym, bezrefleksyjnym pustym społeczeństwie, ludzie sfrustrowani, z chorą "duszą", dostarczenie endorfin do organizmu nawet w tak sztuczny sposób, ma zbawienny wpływ na psychikę u co niektórych

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 April 2014 2014 1:48

B Blady98
+3 / 7

Komiks to typowy żal dupy gimbusa "lubię sobie zapalić ale nie chce trafić do kryminału" xD Kto chce to pali czy jest legalne czy nie i żadna śmieszna legalizacja nie jest potrzebna. Jeżeli państwo woli tracić na walkę z "handlem" zamiast zarabiać z podatków to ich problem. A ciągłe wylewanie żalów na srejkach nic nie zmieni :)

X xuba12
-3 / 5

To nie są kryminaliści, tylko ćpuny, a to jest coś zupełnie innego.

Odpowiedz
19smoke08
+3 / 13

bossi i kornas1988 - kofeina, tytoń, alkohol, leki, czekolada i coś tam jeszcze - te rzeczy też można "ćpać" a do tego uzależniają. "Marihuanina" palona od czasu do czasu (tak jak picie piwka w weekend po pracy) nie uzależnia, a niektórzy twierdzą, że nawet działa dobrze na jakieś części organizmu (tak samo jak piwko wypite raz w tygodniu). Wracając do waszych wypowiedzi, "ćpun to ćpun", jeśli palisz papierosy, pijesz codziennie kawę, albo alkohol też jesteś ćpunem wg Twojego toku rozumowania. Zgadzam się, ćpuny to też patologia, tak samo jak alkoholicy, z tym, że alkohol możesz kupić bez problemu bo ktoś kiedyś uznał, że jest z tego dobry biznes. Zapalenie jointa w weekend dla relaksu to nie jest ćpanie, to tak jak wypicie piwa po pracy na kanapie. Jeśli dalej nazwiesz to ćpaniem w takim razie wszyscy, którzy po pracy piją piwo są alkoholikami. Czekam na falę hejtu, jeśli już mowa o wrzucaniu do jednego worka, lubię czytać wypociny zacofanych, schematycznych pachołków.

Odpowiedz
19smoke08
+4 / 4

Dziecko, a czy ja gdziekolwiek napisałem, żeby legalizować? Czytanie z ku*wa zrozumieniem się kłania. Szarej masie już tak przeżarło mózgi, że nie potraficie sami myśleć tylko musicie mieć wyłożone wszystko na tacy? Używką może być wszystko, nawet mydło jeśli lubisz takie klimaty. Szkoda, że do 99% osób nie dociera więcej informacji niż tych zawartych w reklamie proszku do prania, szkoda też, że te 99% osób nawet nie widzi tego, że nie potrafi myśleć samodzielnie, bez schematów. Tak czy inaczej, wszystko jest dla ludzi, ale nie wolno niczego "ćpać" nadmiernie. Tyle w temacie szara maso, życzę szczęśliwego życia bez wyobraźni, którą już dawno straciliście :)

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 3 April 2014 2014 18:23

Tuminure
-3 / 5

Ciekawi mnie skąd tą czekoladę wziąłeś.

JohnLilly
+1 / 1

@HavekerFun, Widzę ze wielu ludzi wciąż wieży w ten mit ze prohibicja narkotykowa powstrzymuję ludzi przed ich zażywaniem. Zapewniam Cię ze tak nie jest, istnieje już wiele dowodów na to. Główne założenie prohibicji "zakażemy narkotyków to ludzie nie będą ćpać" i co? Minęło już 50 lat ogólnoświatowej prohibicji narkotykowej i ludzie nadal ćpają, co ciekawsze, stosunek osób zażywających narkotyki nie maleje. Jak dla mnie to już wystarczający powód na to aby przestać karać ludzi za sam fakt zażywania narkotyków. Ale idźmy dalej, twór w jakim jest prohibicja miał w założeniu sprawić ze narkotyków będzie mniej, tymczasem o ironio, jest ich jeszcze więcej i to w dużej mierze właśnie przez prohibicję. Chodzi mi tu o Dopalacze (dla niewtajemniczonych, sam pomysł substancji zastępczych od narkotyków nie powstał w Polsce), powstały one po to aby zastąpić nielegalne narkotyki głównie marihuanę, ale także amfetaminę, extasy. Ten rynek wciąż się rozwija. Jak ktoś ma zamiar mi napisać ze przecież zrobili z tym porządek, to niech wie ze dopalacze mają się dobrze. Przeniosły się po prostu do internetu, i ich dystrybutorzy są teraz bardziej dyskretniejsi, mówią czasami o tym w mediach, ale nikt tematu nie rozdmuchuje bo Tusk wraz z ekipą musieli by się przyznać do porażki.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 3 April 2014 2014 23:49

Albiorix
+5 / 7

Ludzie którzy regularnie palą zioło są raczej bardziej spokojni i przyjaźni a nie wrodzy i agresywni.

Odpowiedz
mistrz94
+3 / 5

dokładnie się z tym zgadzam. Człowiekowi odbija po alkoholu a jak zapali to spokojniejszy jest. Coś nie tak ejst z systemem skoro karają ludzi za nic za to, że sobie zapalą nie robiąc nikomu krzywdy a prawdziwi przestępcy chodzą po wolności i sę śmieją.

~gagagag
-4 / 4

Jak człowiek wypije dużo alkoholu to śpi jak zarżnięty, jak napali się zioła - zabija przypadkowych ludzi spadając im na głowę, gdy w kartonie wylatuje przez okno z misją na Marsa. Jeśli ktoś bredzi, że trawka nie robi nikomu nic złego a tylko sprawia, że świat jest różowy - to rzeczywiście bredzi.

19smoke08
+2 / 2

~gagagag - jeśli myślisz, że po wypaleniu zioła masz halucynacje albo takie pomysły jak opisałeś to: albo nigdy nie paliłeś, albo ktoś płaci Ci za Twoją głupią wypowiedź. Jak człowiek wypije dużo alkoholu to owszem śpi, ale wcześniej zrobi awanturę, wpadnie pod samochód albo obrzyga własne ubranie. Po wypaleniu zbyt dużej ilości zioła po pierwsze nie masz siły, żeby podnieść karton, którym wg Ciebie chciałbym polecieć na Marsa, po drugie zjesz połowę jedzenia z lodówki i pójdziesz spać. Bredź dalej swoją historię mój Ty zaćmiony pachołku :)

P pokretlochw
0 / 2

gagagag Takie rzeczy to się dzieją po kwasie i tego typu rzeczach. Po trawce to nie dość że nie ma żadnych zwidów to dodatkowo jest beka ze wszystkiego i najzwyczajniej w świecie nic się nie chce :D

JohnLilly
+2 / 2

@pokretlochw, brałem kilkakrotnie kwas, grzyby i jak tego typu rzeczy i nigdy nie miałem takich posranych pomysłów, jak misja na marsa. No ale oczywiście, ludzie nie wiedzą a się wypowiadają, taka już ludzka natura.

Albiorix
0 / 0

Nie piszę tego w imię dowodzenia że trawka jest jakoś uniwersalnie super dobra. Piszę nawiązując do obrazka - koleś który popala i nienawidzi ludzi to raczej wyjątek niż reguła.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 April 2014 2014 11:00

S SambaRagga
-1 / 3

I będziesz "wrzucany do jednego wora" z ludźmi, którzy uchylali się od zapłacenia mandatu (np 500zł za duże przekroczenie prędkości, jeśli będziesz się uchylał od zapłacenia, sąd może orzec np 5 dni pozbawienia wolności). Nie chcę mi się filozofować teraz na temat "legalizacji", ale argument: "bo nie chcę być stawiany na równi z bla bla bla" jest z dupy.

Odpowiedz
~Panna__Nikt
0 / 0

Szkoda że wszyscy gimnazjaliści nawet Ci, którzy mają jakąś hierarchię wartości są wrzucani do worka z napisem GIMBUSY ;

Odpowiedz
~Neman10
0 / 0

Natural Dread Killaz ma piosenkę, która ma zwrotkę o podobnym wydźwięku.
"Kolejna osoba za gandzię przez policję zatrzymana,
kolejna osoba za palenie została skazana.
Macie mnie za narkomana, macie mnie za przestępce,
przecież nie mam gun'a tylko joint'a trzymam w ręce."

oraz

"Panie policjancie! Jestem przestępcą bo palę ganję.
Panie policjancie! Ale kiedy palę to w topie czy miale
to wcale nie staję się agresywny, nie czynię nikomu krzywdy!
Ejże tam na górze, nie jesteście za wysoko,
że nie dowidzi tu na sam dół wasze oko
i tak to co narzucacie nam mam głęboko"

A tak poza tym, to w naszym kraju jest bardzo duży problem z stereotypami i tolerancją społeczną. Jesteśmy w stanie piętnować zachowania o małej szkodliwości i całkowicie ignorować prawdziwe problemy.

(Piosenka nazywa się Nielegalna)

Odpowiedz
~Ninraad
-2 / 2

Lubisz zapalić sobie, ale nie chcesz być traktowany jako kryminalista....
Łamiesz prawo, ale nie chcesz aby patrzono na Ciebie jak na łamiącego prawo?
Nie ma szarości, Albo łamiesz prawo, albo nie.
Możesz chciec zmienić prawo, ale nie mów, że nie jesteś przestępcą łamiąc prawo, ponieważ uważasz, że jest złe.

Odpowiedz