Ewlak: taak, jasne xd słyszałam o przypadkach kiedy skazywano niewinną osobę, także wiesz... W dodatku zależy jeszcze jakie on ma poglądy w powyższej sprawie. Bo może mieć dobre argumenty, a może też zionąć nienawiścią.
Jeśli na portalu czy w czasie akcji padały merytoryczne argumenty, dlaczego islam stanowi zagrożenie a nie stek wyzwisk i podżeganie do nienawiści nic się mu nie stanie. Jeśli było inaczej zgodnie z prawem powinien za to odpowiedzieć.
Często były tam fajne artykuły piętnujące zło wyrządzone przez muslimów, ale równie często były fałszywe lub po prostu idiotyczne wpisy nie mające nic wspólnego z rzeczywistością. Początki były fajne, ale pogubił się pan Damian - z merytorycznej strony zmieniło się to w stronę, gdzie bezkarnie można obrażać ludzi, nawoływać do mordu, gwałtów, kur*a wszystkiego, a większość komentarzy odbiegająca od ich widzimisię była usuwana lub blokowana. Strony piętnujące Islam są potrzebne tak jak piętnujące zbrodnie kościoła katolickiego, ale nie w takiej formie - wolność słowa, a chamskie i często podżegające do nienawiści i gorszych rzeczy nie powinny istnieć, także ja w pełni popieram działania prokuratury.
Pełna zgoda. Ale teraz nasuwa się pytanie - dlaczego nie działa to w drugą stronę? Dlaczego nie widzi nikt problemu w tym, że "za" ślepą i źle pojętą tolerancją nie ma żadnych argumentów? Tolerowanie odmienności to jedno, ale tolerowanie pedofilii "bo zgwałcił gej!" nie jest już zbyt dobre. @Browar - jak padają na stronach LGBT hasła "zabić wszystkich homofobów" nikt nic nie robi. Dlaczego? Są jakoś uprzywilejowani? Jakim prawem?
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 29 July 2014 2014 16:07
t1ger nie wiem czy akurat homofobia podpada pod paragraf przedstawiony w democie, ale takie zachowania tak samo powinny byc tepione. Jezeli masz taki przyklad, mozesz zglosic go do prokuratury. A btw demot jest o islamie a nie pedofilii. Sprecyzuj, kto toleruje pedofilie "bo zgwalcil gej". Za to jest pewna instytucja tolerujaca pedofilie "bo zgwalcil ksiadz". Ta instytucja sama tych ksiezy zatrudnia.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 29 July 2014 2014 16:19
@Browar1 - Właśnie - ZACHOWANIA. Nie słowa. Zachowania. Ale teraz ludzi nazywa się homofobami bo zwyczajnie coś powiedzą. Nie mówię tu nawet o groźbach, wystarczy, że im się coś nie podoba, że nie łykają wszysztkiego "od razu" i pytają się "dlaczego?". Lewica nazywa ich wtedy homofobami mimo, że nimi nie są w najmniejszym stopniu. Ot, cała lewicowa tolerancja - opiera się na "albo z nami, albo przeciwko nam". I wyskoczyłeś z kościołem... Ale ustosunkuję się. Ksiądz to mężczyzna, jeśli gwałci chłopca jest gejem. Bo gdyby nie był to by zgwałcił dziewczynkę! Nie ma czegoś takiego jak "pedofilia nie jest sprecyzowana wg. płci" - to kłamstwo. Częściej ofiarami są CHŁPPCY. Ale skoro już o kościele mowa - wśród pedofilów kościół stanowi 2-3%, ale zdeklarowani homoseksualiści już 40%. Jak widzisz, LGBT kryje więcej zwyrodnialców niż taki kościół. No i jeszcze jedno - kiedy ostatnio w mediach była nagonka na pedofila spoza kościoła? Jednego "świeckiego" wstawili nawet do ośrodka za który płacimy jako podatnicy 1300zł na dzień. Źle pojmujesz tolerancję, bo jesteś nietolerancyjny wobec kościoła i jednocześnie tolerujesz środowisko ukrywające ogromny odsetek pedofilów ;)
Po pierwsze, ten osrodek nie kosztuje 1300 zl na dzien, te wyliczenia sa absurdalne i wliczaja koszt powstania osrodka. Po smierci trynkiewicza osrodek zapewne zostanie sprzedany i duza czesc kosztow sie zwroci. Po drogie, akurat zgadzam sie z tym, ze homoseksualista gwalcacy chlopcow jest gejem, ale jest tu tez pewna roznica - nie kazdy gej jest zwiazany ze srodowiskami LGBT, za to KAZDY ksiadz nalezy do swojego kosciola. W KK istnial nawet dokument Crimen sollicitationis, ktory wyraznie nakazywal kryc pedofilow. Mowisz o lewicowej tolerancji "albo z nami, albo przeciw nam", ale czy skrajna prawica nie postepuje tak samo - gdy sie z czymkolwiek nie zgadzasz, od razu dostajesz latke lewaka i socjalisty.
@Browar1 - nie mówiłem, że ośrodek kosztuje nas 1300 na dzień. Mówiłem, że tyle kosztuje utrzymanie jednego pensjonariusza. Czytaj ze zrozumieniem. A oto jedno z wielu źródeł (ufam, że potrafisz używać wyszukiwarki internetowej ay znaleźć więcej) http://wgospodarce.pl/informacje/15089-podatnicy-placa-cwierc-miliona-zlotych-na-utrzymanie-pedofila-i-mordercy Jak więc widzisz - bezczelnie kłamiesz. "Po smierci trynkiewicza osrodek zapewne zostanie sprzedany i duza czesc kosztow sie zwroci." - na prawdę w to wierzysz? Tak swoją drogą - czy ty na prawdę myślałeś, że ten ośrodek powstał dla JEDNEJ osoby? Myślałem, że widziałem intelektualne dno, ale ty wyjąłeś łopatę... " Po drogie, akurat zgadzam sie z tym, ze homoseksualista gwalcacy chlopcow jest gejem, ale jest tu tez pewna roznica - nie kazdy gej jest zwiazany ze srodowiskami LGBT, za to KAZDY ksiadz nalezy do swojego kosciola." - Każdy z księży-pedofilów wobec których postawiono zarzuty oraz ZAPADŁ WYROK (tak, to ważne. Mogę każdego nazwać w mediach pedofilem lub podrzucić mu pliki z takimi treściami na telefon czy komputer. To żaden problem) jest wydalany automatycznie z kościoła. Sorry, ale większość takich spraw twoi kochani lewaccy kumple zwyczajnei swingują. Niema dowodów, sprawy są umarzane a żeby księdza chronić przed linczem przenosi się go. Ale ciągle nie potrafisz usprawiedliwić tego, że 40% pedofilów to homoseksualiści i ciągle uważasz, że stanowiący wśród tej grupy 2% księża są większym problemem. Sorry - ale praktycznie każdy pedofil homo należy do LGBT i popiera związki homoseksualne oraz adopcję dzieci przez takie pary. Ciekawe dlaczego, prawda? W sumie już nie ciekawe - wiadomo dlaczego: http://au.ibtimes.com/articles/542674/20140311/paedophile-gay-sexually-abused-boy-son.htm
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 30 July 2014 2014 17:51
@aku666 - Szto ty wołodia? Nie pozjanu? Eto ja! Stalin! Twoj brat! Twoj Bog! To ty tu za maje poglądy ludzi na Sybir zsyłke robi, a ni poznaju Wodza? Jako propaganda rzecze - tolerouj swoich, reszte mordoj. I tako robisz!
to zeby byc podejrzanym trzeba byc przesluchanym? czyli jak nie bede sie stawial na przesluchania, a doprowadzony sila ostentacyjnie nie dam sie przesluchac to jestem bezkarny? wow, wypas. autor demota na premiera, poprosze ta zmiane prawa a ja juz sobie reszte zycia uloze. genialne!
Nie popieram działalności takich ruchów, czy stron, ale jak przed chwilą obejrzałem ndie.pl i parezja.pl, to szczerze, nie dopatrzyłem się w publikowanych tam postach czegoś, co wypełniało znamiona czynu zabronionego z art. 256 KK.
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 29 July 2014 2014 11:09
Nikt nie nawołuje do nienawiści, nikt nie propaguje faszystowskiego ustroju totalitarnego. Parezja.pl mówi jak jest. Parezja.pl mówi że islam JEST FASZYSTOWSKIM USTROJEM TOTALITARNYM. Wszystkich nas nie zamkniecie.
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 29 July 2014 2014 11:23
Chrzanić islamizacje europy .. ja tam się ciesze te ,,tolerancyjne" państwa na owej tolerancji stracą i to ogromnie . Nic tylko usiąść i podziwiać upadek zachodu. Tylko uważać żeby się to całe gówno do nas też nie przelało bo smród już czuć, ale to przez te propagandowe media które to kreują.
Ale wiesz, że one prowadzą unię i jak unia się zislamizuje to nasi "genialni" politycy też będą chcieli, bo pewno jakieś ulgi będą dla takich co się zislamizują.
A jak wygląda sprawa dyskryminacji osób ze względu na płeć (parytety są taką dyskryminacją)? Jak wygląda sprawa nagonki na kościół, często pozbawionej dowodów? A jak wygląda sprawa nietykalności rządu? Jeśli twoimi jedynymi problemami są katolicy, to tylko pozazdrościć problemów.
@Adolfik666 - właśnie dopuściłeś się zniesławienia. Grozi za to kara grzywny od 100 do 500zł lub też kara pozbawienia wolności do lat 2... Nieznajomość prawa szkodzi, zgłoś się na najbliższy komisariat celem wykonania kary.
Jak jest niewinny to mu się nic nie stanie. A zakaz propagowania nienawiści ma sens
OdpowiedzEwlak: taak, jasne xd słyszałam o przypadkach kiedy skazywano niewinną osobę, także wiesz... W dodatku zależy jeszcze jakie on ma poglądy w powyższej sprawie. Bo może mieć dobre argumenty, a może też zionąć nienawiścią.
Cała Polska.... bo pewnie ciapaci kase wyłożyli a on juz zwrotu tych rzeczy nie dostanie. Trzeba walczyć z islamizacją !!!
OdpowiedzI dobrze przecież ta akcja to szczyt nietolerancji!
OdpowiedzTo ironia byla, czy tylko mi sie tak wydaje?
Nikt normalny nie używa słowa "nietolerancja" w kontekście innym niż medyczny lub humorystyczny.
Kto powiedział że ja jestem normalny?
No właśnie nikt. Dowiedz się czym jest tolerancja, bo jak czytam takie durnoty, to mam ochotę zesłać armagedon.
Wygląda mi to na ironię...
Jeśli na portalu czy w czasie akcji padały merytoryczne argumenty, dlaczego islam stanowi zagrożenie a nie stek wyzwisk i podżeganie do nienawiści nic się mu nie stanie. Jeśli było inaczej zgodnie z prawem powinien za to odpowiedzieć.
OdpowiedzZakładam, że padały hasła w stylu "zamordować wszystkich...", często takie komentarze można znaleźć nawet pod niektórymi demotami.
Często były tam fajne artykuły piętnujące zło wyrządzone przez muslimów, ale równie często były fałszywe lub po prostu idiotyczne wpisy nie mające nic wspólnego z rzeczywistością. Początki były fajne, ale pogubił się pan Damian - z merytorycznej strony zmieniło się to w stronę, gdzie bezkarnie można obrażać ludzi, nawoływać do mordu, gwałtów, kur*a wszystkiego, a większość komentarzy odbiegająca od ich widzimisię była usuwana lub blokowana. Strony piętnujące Islam są potrzebne tak jak piętnujące zbrodnie kościoła katolickiego, ale nie w takiej formie - wolność słowa, a chamskie i często podżegające do nienawiści i gorszych rzeczy nie powinny istnieć, także ja w pełni popieram działania prokuratury.
Pełna zgoda. Ale teraz nasuwa się pytanie - dlaczego nie działa to w drugą stronę? Dlaczego nie widzi nikt problemu w tym, że "za" ślepą i źle pojętą tolerancją nie ma żadnych argumentów? Tolerowanie odmienności to jedno, ale tolerowanie pedofilii "bo zgwałcił gej!" nie jest już zbyt dobre. @Browar - jak padają na stronach LGBT hasła "zabić wszystkich homofobów" nikt nic nie robi. Dlaczego? Są jakoś uprzywilejowani? Jakim prawem?
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 29 July 2014 2014 16:07
t1ger nie wiem czy akurat homofobia podpada pod paragraf przedstawiony w democie, ale takie zachowania tak samo powinny byc tepione. Jezeli masz taki przyklad, mozesz zglosic go do prokuratury. A btw demot jest o islamie a nie pedofilii. Sprecyzuj, kto toleruje pedofilie "bo zgwalcil gej". Za to jest pewna instytucja tolerujaca pedofilie "bo zgwalcil ksiadz". Ta instytucja sama tych ksiezy zatrudnia.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 29 July 2014 2014 16:19
@Browar1 - Właśnie - ZACHOWANIA. Nie słowa. Zachowania. Ale teraz ludzi nazywa się homofobami bo zwyczajnie coś powiedzą. Nie mówię tu nawet o groźbach, wystarczy, że im się coś nie podoba, że nie łykają wszysztkiego "od razu" i pytają się "dlaczego?". Lewica nazywa ich wtedy homofobami mimo, że nimi nie są w najmniejszym stopniu. Ot, cała lewicowa tolerancja - opiera się na "albo z nami, albo przeciwko nam". I wyskoczyłeś z kościołem... Ale ustosunkuję się. Ksiądz to mężczyzna, jeśli gwałci chłopca jest gejem. Bo gdyby nie był to by zgwałcił dziewczynkę! Nie ma czegoś takiego jak "pedofilia nie jest sprecyzowana wg. płci" - to kłamstwo. Częściej ofiarami są CHŁPPCY. Ale skoro już o kościele mowa - wśród pedofilów kościół stanowi 2-3%, ale zdeklarowani homoseksualiści już 40%. Jak widzisz, LGBT kryje więcej zwyrodnialców niż taki kościół. No i jeszcze jedno - kiedy ostatnio w mediach była nagonka na pedofila spoza kościoła? Jednego "świeckiego" wstawili nawet do ośrodka za który płacimy jako podatnicy 1300zł na dzień. Źle pojmujesz tolerancję, bo jesteś nietolerancyjny wobec kościoła i jednocześnie tolerujesz środowisko ukrywające ogromny odsetek pedofilów ;)
Po pierwsze, ten osrodek nie kosztuje 1300 zl na dzien, te wyliczenia sa absurdalne i wliczaja koszt powstania osrodka. Po smierci trynkiewicza osrodek zapewne zostanie sprzedany i duza czesc kosztow sie zwroci. Po drogie, akurat zgadzam sie z tym, ze homoseksualista gwalcacy chlopcow jest gejem, ale jest tu tez pewna roznica - nie kazdy gej jest zwiazany ze srodowiskami LGBT, za to KAZDY ksiadz nalezy do swojego kosciola. W KK istnial nawet dokument Crimen sollicitationis, ktory wyraznie nakazywal kryc pedofilow. Mowisz o lewicowej tolerancji "albo z nami, albo przeciw nam", ale czy skrajna prawica nie postepuje tak samo - gdy sie z czymkolwiek nie zgadzasz, od razu dostajesz latke lewaka i socjalisty.
@Browar1 - nie mówiłem, że ośrodek kosztuje nas 1300 na dzień. Mówiłem, że tyle kosztuje utrzymanie jednego pensjonariusza. Czytaj ze zrozumieniem. A oto jedno z wielu źródeł (ufam, że potrafisz używać wyszukiwarki internetowej ay znaleźć więcej) http://wgospodarce.pl/informacje/15089-podatnicy-placa-cwierc-miliona-zlotych-na-utrzymanie-pedofila-i-mordercy Jak więc widzisz - bezczelnie kłamiesz. "Po smierci trynkiewicza osrodek zapewne zostanie sprzedany i duza czesc kosztow sie zwroci." - na prawdę w to wierzysz? Tak swoją drogą - czy ty na prawdę myślałeś, że ten ośrodek powstał dla JEDNEJ osoby? Myślałem, że widziałem intelektualne dno, ale ty wyjąłeś łopatę... " Po drogie, akurat zgadzam sie z tym, ze homoseksualista gwalcacy chlopcow jest gejem, ale jest tu tez pewna roznica - nie kazdy gej jest zwiazany ze srodowiskami LGBT, za to KAZDY ksiadz nalezy do swojego kosciola." - Każdy z księży-pedofilów wobec których postawiono zarzuty oraz ZAPADŁ WYROK (tak, to ważne. Mogę każdego nazwać w mediach pedofilem lub podrzucić mu pliki z takimi treściami na telefon czy komputer. To żaden problem) jest wydalany automatycznie z kościoła. Sorry, ale większość takich spraw twoi kochani lewaccy kumple zwyczajnei swingują. Niema dowodów, sprawy są umarzane a żeby księdza chronić przed linczem przenosi się go. Ale ciągle nie potrafisz usprawiedliwić tego, że 40% pedofilów to homoseksualiści i ciągle uważasz, że stanowiący wśród tej grupy 2% księża są większym problemem. Sorry - ale praktycznie każdy pedofil homo należy do LGBT i popiera związki homoseksualne oraz adopcję dzieci przez takie pary. Ciekawe dlaczego, prawda? W sumie już nie ciekawe - wiadomo dlaczego: http://au.ibtimes.com/articles/542674/20140311/paedophile-gay-sexually-abused-boy-son.htm
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 30 July 2014 2014 17:51
Pewnie beknął za swoich neonazistowskich kolesi. Dobrze.
OdpowiedzTa jest, Towarzyszu! Naszyj radziecki ustroj budziet rosnąć!
O czym ty do mnie w ogóle rozmawiasz? Wróć jak wytrzeźwiejesz.
@aku666 - Szto ty wołodia? Nie pozjanu? Eto ja! Stalin! Twoj brat! Twoj Bog! To ty tu za maje poglądy ludzi na Sybir zsyłke robi, a ni poznaju Wodza? Jako propaganda rzecze - tolerouj swoich, reszte mordoj. I tako robisz!
Ale ty głupi jesteś.
I to napisał facet którego komentarze ograniczają się do: ło Jezusku ratujcie bo papieża bijo!
@aku666 - Łoj, tawariś! Bo się pogniewaju i do łagru w imienju tolerancyji ześlem! Szto ty wolodia nietolerancyjnyj taki?
to zeby byc podejrzanym trzeba byc przesluchanym? czyli jak nie bede sie stawial na przesluchania, a doprowadzony sila ostentacyjnie nie dam sie przesluchac to jestem bezkarny? wow, wypas. autor demota na premiera, poprosze ta zmiane prawa a ja juz sobie reszte zycia uloze. genialne!
OdpowiedzNie dla islamizacji Europy! Kto jest za?
OdpowiedzCyganie kradną mu na ulicy pod oknem a ten ma problem z grupką arabów w Londynie.....
Nie popieram działalności takich ruchów, czy stron, ale jak przed chwilą obejrzałem ndie.pl i parezja.pl, to szczerze, nie dopatrzyłem się w publikowanych tam postach czegoś, co wypełniało znamiona czynu zabronionego z art. 256 KK.
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 29 July 2014 2014 11:09
OdpowiedzNikt nie nawołuje do nienawiści, nikt nie propaguje faszystowskiego ustroju totalitarnego. Parezja.pl mówi jak jest. Parezja.pl mówi że islam JEST FASZYSTOWSKIM USTROJEM TOTALITARNYM. Wszystkich nas nie zamkniecie.
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 29 July 2014 2014 11:23
OdpowiedzAutor demota widac gimbazowiec.
OdpowiedzTak robi policja, by ktos nie uciekl. Jako swiadek sei stawi, jako podejrzany - zwieje.
Nie o to chodzi w tym democie idioto. Koleś krytycznie wypowiadał się o muzulmanach i przez to przeszukano mu dom i zabrano sprzęt.
L87 swiadek rowniez moze odmowic skladania zeznan w tych samych okolicznosciach.
Chrzanić islamizacje europy .. ja tam się ciesze te ,,tolerancyjne" państwa na owej tolerancji stracą i to ogromnie . Nic tylko usiąść i podziwiać upadek zachodu. Tylko uważać żeby się to całe gówno do nas też nie przelało bo smród już czuć, ale to przez te propagandowe media które to kreują.
OdpowiedzAle wiesz, że one prowadzą unię i jak unia się zislamizuje to nasi "genialni" politycy też będą chcieli, bo pewno jakieś ulgi będą dla takich co się zislamizują.
Jeśli "stop islamizacji" jest czymś złym to jak wygląda sprawa "stop ateizacji" /parlamentarny zespół w naszym rządzie /
OdpowiedzA jak wygląda sprawa dyskryminacji osób ze względu na płeć (parytety są taką dyskryminacją)? Jak wygląda sprawa nagonki na kościół, często pozbawionej dowodów? A jak wygląda sprawa nietykalności rządu? Jeśli twoimi jedynymi problemami są katolicy, to tylko pozazdrościć problemów.
spokojnie t1ger bez nerwów, to anon on nawet nie wie, że odpowiedziałeś.
Nieznajomość prawa szkodzi. Sam sobie winien, ciul bez szkoły
OdpowiedzNikt nie zna całego prawa geniuszu. Nawet na ciebie znalazło by się dziś już tyle, że możnaby cię zamknąc do końca życia.
@Adolfik666 - właśnie dopuściłeś się zniesławienia. Grozi za to kara grzywny od 100 do 500zł lub też kara pozbawienia wolności do lat 2... Nieznajomość prawa szkodzi, zgłoś się na najbliższy komisariat celem wykonania kary.
Przeszukanie nie oznacza stania się podejrzanym.
OdpowiedzZa "nie dla judaizacji" dostałby 8 kulek i popełniłby samobójstwo.
Odpowiedzpytanie: debilni politycy, debilna policja, debilne wojsko, debilni przestępcy, debilne prawo, debilna telewizja co to k.. jest?
OdpowiedzTak się k**** żyje w PO`lsce !!!
OdpowiedzPO`milicyjne Po`sowieckie państwo ubeckie