Jeszcze mu powinien wypalić na czole "gwałciciel"... Tak powinno to wyglądać. Żadnego ukrywania zwyrodnialców, tylko jak np w USA i w UK, dane zbrodniarza do wiadomości publicznej. A potem ktoś by go już dorwał. Jak ktoś robi komuś krzywdę dla zaspokojenia swoich żałosnych żądzy, to nie zasługuje na żadną litość. To Oni powinni bać się normalnych ludzie, a nie ludzie bandytów i zwyroli.
Co za różnica, czy ksiądz pedofil (a więc z definicji gwałciciel) jest gejem czy hetero? Zbrodnia tak samo odrażająca, a czyniona przez Dobrodzieja boli tym bardziej.
Ksiądz Oko mówił, że za pedofilię w ostatnich 10 latach skazano 6000 mężczyzn, z czego 27 to księża. "To niecałe pół promila!" - grzmiał. Tylko jak policzymy sami to otrzymamy o,45 PROCENTA, a gdy dodatkowo policzymy że ok. 30 tysięczna grupa księży, stanowi w 15 milionowej populacji mężczyzn w Polsce tylko o,2 procenta, to okaże się że wśród księży pedofilia (nawet wg. kościelnych źródeł) jest dwukrotnie większa!
@sliko - wypadałoby podać te twoje źródła skoro tak na nich się opierasz, nie uważasz? :) EDIT - patrzę po minusach, że jednak lewica nie musi podawać źródeł swoich rewelacji. Ot, jaśnie oświeceni, ptaszek im wyćwierkał wszelakie statystyki i na pewno są prawdziwe... To ma być to "laickie, naukowe podejście" które tak sliko wymuszasz na innych? Nie dziwię się, że każdy ma cię gdzieś...
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 5 December 2014 2014 21:57
Wodniq - wszyscy księża z papieżem na czele ponoszą odpowiedzialność za tolerowanie w swoich szeregach osób aktywnych seksualnie, zwłaszcza "seksualnie inaczej". Po pierwsze dlatego, że wbrew Bogu, narzucili sobie przestrzeganie celibatu, a skoro tak przysięgali to niech słowa dotrzymują. Po drugie dlatego, że pozwalają zboczeńcom nazywać się przedstawicielami Boga, co nawet nie jest zgodne z prawdą, bo nie są.
@Wodniq - gdyby księżapedofile nie byli sądzeni jak inni pedofile, to byś o nich w TV nie słyszał... Ale są sądzeni. A wiesz dlaczego przenosi się ich do innej parafii? Bo proces trwa niezależnie od ich miejsca przebywania (dlatego mogą się przenieść) oraz chroni się ich przed linczem (tak, ludzie ciągle mają takie tendencje). Co więcej - większość księży jest uniewinnianych. O tym media nie mówią. Dlatego obowiązkiem wręcz stało się przeniesienie księdza z miejsca na inną parafię. Ale kiedy był ostatni proces LGBT-pedofila? Nikt o tym nie mówi, bo homofobia. Kiedy sądzony był polityk? Nikt o tym nie mówi, bo pieniążki to zaskakująco dobry klei do ust... Nauczycieli-pedofilów przenosi się do innych szkół bo dyrekcja nie chce sobie popsuć opinii na własnym terenie. Dlaczego ten proceder ci nie przeszkadza?
powiem tak: jeśli prawo ludzkie nie potrafiło ochronić ludzi(tej dziewczyny), to kara ludzka za ten czyn(nie za gwałt,a jego ukaranie) nie może być wymierzona przez prawo ludzkie...
Gdybyś nie był chory na homoseksualizm, to byś znał przykłady z historii, że lewica i anarchiści zawsze mieli w poważaniu prawa człowieka. Pomijam już wybitnego lewicowca adolf hitlera.
W czasach przedchrześcijańskich nasi przodkowie mieli jedną karę za gwałt: śmierć. Nie było do niej żadnego odwołania. Ta sama kara była za porwanie (bo zakładano, że kobietę porywano w jednym celu). Jaki był tego efekt? Niemalże nie było gwałtów na kobietach (dopuszczali się tego tylko cudzoziemcy lub psychiczni). Czyli twarde prawo niejednokrotnie pomaga ratować godność, zdrowie i życie. A więc jestem za.
A co do ewentualnych hejtów na moją opinię: będą tylko od osób, którym bardziej zależy na życiu gwałciciela, niż na życiu niewinnej ofiary. A opiniami ludzi, którzy cenią wyżej życie zwyrodnialców, niż normalnych ludzi się nie przejmuję. Kiedyś co prawda myślałam, jak one - że każdy ma takie samo prawo do życia. Dopóki nie miałam do czynienia z ofiarami gwałtów. To zmieniło moje postrzeganie tej sprawy.
Do pewnego stopnia masz rację, ale z karą śmierci za gwałt jest to system idealny. Niestety systemy idealne nie istnieją i trzeba tu rozwiązać pewien problem - a co jak skazana zostanie niewinna osoba. Nie jest to częste, ale się zdarza i co wtedy?
Dlaczego od razu zakładasz że jeżeli ktoś ma odmienną od cb opinię to od razu wyżej ceni życie gwałciciela,mordercy itp. niż życie ofiary takiego przestępstwa? Zabójstwo (tak zabójstwo) niezależnie od tego w jak ładne słowa kara śmierci jest ubierana to nadal zabójstwo. Nie chodzi mi o to,żeby puszczać takich ludzi wolno ale o to żeby takich ludzi odizolować od społeczeństwa.Gwałciciele często byli ofiarami podobnych zbrodni w przeszłości. Pedofil to chory psychicznie człowiek. A co do początku twojej wypowiedzi do jednak cieszę się,że żyjemy już po zstąpieniu Syna Człowieczego na ziemię. I zdecydowanie nie chciał bym żyć w czasach przedchrześcijańskich. "Zaiste, wielkiego trzeba zadufania i wielkiego zaślepienia, by posokę lejącą się z szafotu nazywać sprawiedliwością." A to taki mały cytacik z pana Sapkowskiego.
Dobrze, że światem nie rządzą tacy ludzie jak większość tutaj, bo naprawdę byśmy do tego średniowiecza wrócili. Gwałt to okropna zbrodnia i powinna być surowo ukarana, co do tego nie ma wątpliwości. Ale to nie ojciec ofiary jest od wymierzania tej kary, tylko system prawny. Idąc waszą logiką doprowadziliśmy do tego, że pierwszy i drugi ojciec obcięliby jaja właściwej osobie, ale trzeci pozbawiłby jaj sąsiada za to, że ten mu kiedyś miedzę zaorał, a jak się przyczepią to się powie, że kogoś tam zgwałcił. No naprawdę ciemnogród... jestem na nie i tyle.
Zasada "oko za oko, ząb za ząb" ma sens tylko w przypadku, gdy fakt dokonania jakiegoś przestępstwa jest niezaprzeczalny i niepodważalny. I zgadzam się, że karę powinna wykonywać osoba niezwiązana ze sprawą emocjonalnie. Niestety teraz jak ludzie słyszą "gwałciciel", to od razu oceniają całą sytuację nawet jej nie znając. A niestety często taki "gwałciciel" to po prostu facet, który przespał się załóżmy z totalnie pijaną kobietą. Taka przychodzi do domu gdzieś nad ranem, ciągle pijana a gdy w końcu jej przejdzie to leci do tatusia albo na policję i rzuca hasłem "gwałciciel" na lewo i prawo. A to, że spiła się, za przeproszeniem jak świnia i dała dupy pierwszemu lepszemu już nie ma żadnego znaczenia. Kara dla gwałcicieli - jestem za, ale tylko dla tych, którzy faktycznie takiego czynu się dopuścili.
Kateri - zasada "oko za oko, ząb za ząb" obowiązywała wtedy, kiedy obowiązywało Prawo Mojżeszowe (była jego częścią). W Prawie Chrystusowym ta zasada nie występuje. Nie tylko jest nieważna, ale jest z nim sprzeczna.
@Kateri
Przykład jak z Twojej opowieści - Beata Pawlikowska. Opowiada teraz o traumie gwałtu sprzed x lat, ale że sama dotarła wtedy do mieszkania gwałciciela, i że była pod wpływem alkoholu i narkotyków to już mały szczegół. A jak sama to później wytłumaczyła - "Poszłam do mieszkania obcego faceta, bo chciałam dostać potwierdzenie tego, że jestem wartościową osobą". Naćpana i przechlana laska, która sama też przyznawała w wywiadach, że była uzależniona od seksu, idzie z gościem do jego mieszkania żeby 'dostać potwierdzenie tego, że jest wartościową osobą'... A potem ups, chyba zostałam zgwałcona, chociaż może sama dobrze nie pamiętam... No ktoś tu chyba nie jest poważny. I to nie jestem ja.
nie jestem przekonany czy mial prawo go torturowac. jest to jednak znizenie sie do jego poziomu. najbardziej podoba mi sie kara gdzie gwalciciela przybija sie za przyrodzenie do czegos i daje noz. albo zdechnie z glodu/rozszarpany przez zwierzeta albo sam sie wykastruje i jak bedzie mial farta to nawet nie wykrwawi na smierc. po co babrac krwia dlonie ojca? niech gwalciciel sam sie okaleczy. a jak jest zbyt przywiazany do swojego pisiorka to niech zdycha.
Mój ojciec nie jest zwyrodnialcem, nie różniącym się niczym od psychopatów - morderców. Niczym z wyjątkiem motywu. Ale czy naprawdę jest to aż tak duża różnica?
Nagle tylu zwolenników kary śmierci się znalazło czy samosądów z poprzednimi torturami? Oczywiście śmieć powinien dłuuuuugo i strasznie cierpieć, natomiast czy ojciec miał prawo go zabić... Cóż - dobrze że to nie wydarzyło się w PL bo już by siedział.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 5 December 2014 2014 9:59
ale szarim nie pisze o prawdziwych a tylko tych rzekomych. powiedzial ze za polowe rzekomych gwaltow odpowiada bogata fantazja dzierlatek ale nie wyjasnil co z druga polowa rzekomych gwaltow. na logike bedzie za nie odpowiadala fantazja facetow ale nie jestem pewien stad dopytuje.
Ten gwałciciel zamiast gwałcić córkę mógł zabić mężczyznę (oby nie kobietę bo społeczeństwo by oszalało ze złości i jeszcze by go zlinczowali) dostałby małą karę o ile by w ogóle dostał, w więzieniu miałby szacunek jaki on samiec alfa, nikt by się nad nim nie znęcał bo kto się będzie przejmował jakimś śmieciem mężczyzną? Zabójstwa mężczyzn są na porządku dziennym i nikt się nimi nie przejmuje a nawet popiera je bo feminazistyczny świat woli świat kobiet niż mężczyzn
Torturował go?? Jak dla mnie powinien go ukarać wiele gorszą karą niż jakieś słabe tortury lub zabójstwo, to słaba kara. Powinien go zgwałcić! To najgorsze co mogłoby go spotkać
To chyba oczywiste, że nie miał żadnego prawa tak zrobić. Jak w ogóle można o tym myśleć?Takie samosądy nie powinny mieć teraz miejsca. Takim zachowaniem pokazał, ze również jest bydlakiem. Mam nadzieję, że dostał dożywocie.
Widzę, że są tu sami sadyści.
Nie używaj słowa "sadysta" gdy nie wiesz co to znaczy. I tak, nie interesuję mnie to, że chciałeś dzięki tej wypowiedzi wypaść mądrze, bo... nie wypadłeś? :)
Może dostanę za to minusy, ale:
To co powiedział może jest blisko prawdy, ale zakładanie, że ktoś jest plamą na społeczeństwie prowadzi do powstania "nadludzi" i potem chodzą i zabijają takie kkk czy inne raskolnikowy
Ostatecznie tylko potwierdza mój wywód, bo to dwie strony tej samej monety. Nie ma "nierówności" w społeczeństwie więc nie twórzmy ich sami. (To ostatnie to taka teoria. Szkoda, że praktyka dupiata.)
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 7 December 2014 2014 21:43
TAK - można debatować wiele za tak czy za nie ale takie bestie powinny być napiętnowane naznaczane a najlepiej eliminowane ze społeczeństwa przez system karny sądowy i egzekucyjny. Proste zabiłeś zostaniesz zabity chyba że rodzina ofiary domaga się zadość uczynienia, ukradłeś poniesiesz srogą karę itd itp może Średniowiecze ale skuteczne
Fake, do tego nie miał prawa jeśli zaprosił go na kolację. Nie można zaprosić kogoś i torturować w ramach kary. Mamy organy odpowiedzialne za wykonywanie kary, robiąc to samemu tylko upadlamy się do poziomu tych bestii....
Oczywiście, że nie miał prawa tak postąpić. Skąd wiedział, że akurat ten człowiek jest gwałcicielem? Bo córka mu powiedziała? Równie dobrze mogła wskazać kogoś podobnego do prawdziwego gwałciciela. Nie bez przyczyny winę trzeba udowodnić. Jeśli ktoś popiera tego typu samosądy to polecam film "dwunastu gniewnych ludzi"
Oczywiście, że nie. Wpakować gwałcicielowi kulkę w łeb, ewentualnie poderżnąć gardło jeśli nie dysponował bronią. Dawanie upustu własnym sadystycznym tendencjom godne pożałowania.
Bardzo rozumiem ojca, zrobiłbym również tak samo, jednak to był samosąd, wbrew prawu, a więc należy mu się za to kara. Postąpił słusznie, tylko że prawo nie może być wyznaczane indywidualnie i w odniesieniu do osobistych potrzeb. Popełnił przestępstwo, a prawo jest prawem. Teraz sąd powinien go osądzić i zdecydować, co z nim zrobić.
No to może od razu powołajmy coś na wzór Trybunałów Rewolucyjnych, które będą likwidowały gwałcicieli.
Patrząc po poziomie komentarzy to nawet nie jest średniowiecze, tylko paleolit.
Nie czytam tym razem wypocin w komentarzach. Ale ktokolwiek powie że zrobił źle to żelazny rozgrzany do białości drąg mu w odbyt aż do samego mózgu. Pozdrawiam.
Szkoda tylko że jak człowiek zabije drugiego człowieka nie ma takiego szczerzenia zębów, plucia i życzenia śmierci, jak w przypadku gwałtu jakby to było zupełnie normalne. Oko za oko ząb za ząb, zabójcy wbić nóż w brzuch a gwałcicielowi wsadził pałę w dvpe - kara powinna być adekwatna do popełnionej zbrodni. Poza tym co raz częściej oskarża się niesłusznie o gwałt, bo dziewczyny wiedzą że mogą dużo tym zabiegiem - była taka sytuacja, że córka niesłusznie (do czego się później przyznała) oskarżyła ojca o molestowanie bo on nie chciał jej czegoś kupić, bo poradziła się koleżanek że może tak zrobić. Co raz częściej tak będzie się zdarzać a to dzięki feministkom i "zfeminizowanym" mężczyznom
Zrobił bardzo dobrze
OdpowiedzCiekawe... Ponad 90% społeczeństwa to Chrześcijanie, a niemal wszyscy komentujący twierdzą, że dobrze zrobił.
religia nie ma to nic do tego. To tak jak by do pomidorowej wlewać ropy.
Nie, nie miał prawa tak postąpić.
Daję plusa każdemu, kto mówi NIE! Niby tacy chrześcijanie, a nie znają słów Boga : "Pomsta do mnie należy, ja odpłacę" List do Hebrajczyków 10:30.
Do andrewdemo stary testament oko za oko ząb za ząb.
~klaus12 - poniżej znajdziesz mój punkt odniesienia do tej zasady (do Kateri).
Jeszcze mu powinien wypalić na czole "gwałciciel"... Tak powinno to wyglądać. Żadnego ukrywania zwyrodnialców, tylko jak np w USA i w UK, dane zbrodniarza do wiadomości publicznej. A potem ktoś by go już dorwał. Jak ktoś robi komuś krzywdę dla zaspokojenia swoich żałosnych żądzy, to nie zasługuje na żadną litość. To Oni powinni bać się normalnych ludzie, a nie ludzie bandytów i zwyroli.
OdpowiedzChyba że to ksiądz...
Co za różnica, czy ksiądz pedofil (a więc z definicji gwałciciel) jest gejem czy hetero? Zbrodnia tak samo odrażająca, a czyniona przez Dobrodzieja boli tym bardziej.
A co za różnica czy ksiądz pedofil czy lekarz pedofil ? AAAAAA, bo to KSIĄDZ!
Ksiądz Oko mówił, że za pedofilię w ostatnich 10 latach skazano 6000 mężczyzn, z czego 27 to księża. "To niecałe pół promila!" - grzmiał. Tylko jak policzymy sami to otrzymamy o,45 PROCENTA, a gdy dodatkowo policzymy że ok. 30 tysięczna grupa księży, stanowi w 15 milionowej populacji mężczyzn w Polsce tylko o,2 procenta, to okaże się że wśród księży pedofilia (nawet wg. kościelnych źródeł) jest dwukrotnie większa!
@sliko - wypadałoby podać te twoje źródła skoro tak na nich się opierasz, nie uważasz? :) EDIT - patrzę po minusach, że jednak lewica nie musi podawać źródeł swoich rewelacji. Ot, jaśnie oświeceni, ptaszek im wyćwierkał wszelakie statystyki i na pewno są prawdziwe... To ma być to "laickie, naukowe podejście" które tak sliko wymuszasz na innych? Nie dziwię się, że każdy ma cię gdzieś...
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 5 December 2014 2014 21:57
To, ze pedofil atakuje chlopca nie oznacza, ze jest gejem(bo nie odczuwa pociagu do mezczyzn), tylko, ze jest pedofilem bo atakuje dziecko!
VonMajak a skąd te dane? Z Frondy czy z Radyja toruńskiego? No chyba że chodzi o połowę homoseksualistów wśród kleru?
Wodniq - wszyscy księża z papieżem na czele ponoszą odpowiedzialność za tolerowanie w swoich szeregach osób aktywnych seksualnie, zwłaszcza "seksualnie inaczej". Po pierwsze dlatego, że wbrew Bogu, narzucili sobie przestrzeganie celibatu, a skoro tak przysięgali to niech słowa dotrzymują. Po drugie dlatego, że pozwalają zboczeńcom nazywać się przedstawicielami Boga, co nawet nie jest zgodne z prawdą, bo nie są.
@Wodniq - gdyby księżapedofile nie byli sądzeni jak inni pedofile, to byś o nich w TV nie słyszał... Ale są sądzeni. A wiesz dlaczego przenosi się ich do innej parafii? Bo proces trwa niezależnie od ich miejsca przebywania (dlatego mogą się przenieść) oraz chroni się ich przed linczem (tak, ludzie ciągle mają takie tendencje). Co więcej - większość księży jest uniewinnianych. O tym media nie mówią. Dlatego obowiązkiem wręcz stało się przeniesienie księdza z miejsca na inną parafię. Ale kiedy był ostatni proces LGBT-pedofila? Nikt o tym nie mówi, bo homofobia. Kiedy sądzony był polityk? Nikt o tym nie mówi, bo pieniążki to zaskakująco dobry klei do ust... Nauczycieli-pedofilów przenosi się do innych szkół bo dyrekcja nie chce sobie popsuć opinii na własnym terenie. Dlaczego ten proceder ci nie przeszkadza?
żle zrobił, że go pozostawił przy życiu
OdpowiedzJakby go zabił zaraz po torturach, to też by cierpiał do końca życia.
nie rozumiem, czemu ten komentarz jest oznaczony jako "poniżej poziomu"
Ojciec ma prawo w obronie swoich dzieci zrobić wszystko. Dokładnie wszystko !
Odpowiedzpowiem tak: jeśli prawo ludzkie nie potrafiło ochronić ludzi(tej dziewczyny), to kara ludzka za ten czyn(nie za gwałt,a jego ukaranie) nie może być wymierzona przez prawo ludzkie...
Gdybyś nie był chory na homoseksualizm, to byś znał przykłady z historii, że lewica i anarchiści zawsze mieli w poważaniu prawa człowieka. Pomijam już wybitnego lewicowca adolf hitlera.
http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_xxeM6Yd5HmXJ2MP8RtRtIl4qfLk0o2Le.gif
Odpowiedzhttp://img1.demotywatoryfb.pl//uploads/201312/1386495542_5btkte_600.jpg
OdpowiedzNie prawo, obowiązek :D ale z policją wtopa w polsce lepiej być cicho tutaj głupota stoi ponad prawem ;)
OdpowiedzPrawa nie miał, ale jeżeli ktoś by skrzywdził moje dziecko chciałbym mieć okazję się zemścić.
OdpowiedzNajgorsze co można zrobić, pozwolić żeby w takiej sytuacji emocje wzięły górę oraz zniżyć się do poziomu samego gwałciciela. Wystarczyło go zabić.
OdpowiedzW czasach przedchrześcijańskich nasi przodkowie mieli jedną karę za gwałt: śmierć. Nie było do niej żadnego odwołania. Ta sama kara była za porwanie (bo zakładano, że kobietę porywano w jednym celu). Jaki był tego efekt? Niemalże nie było gwałtów na kobietach (dopuszczali się tego tylko cudzoziemcy lub psychiczni). Czyli twarde prawo niejednokrotnie pomaga ratować godność, zdrowie i życie. A więc jestem za.
OdpowiedzA co do ewentualnych hejtów na moją opinię: będą tylko od osób, którym bardziej zależy na życiu gwałciciela, niż na życiu niewinnej ofiary. A opiniami ludzi, którzy cenią wyżej życie zwyrodnialców, niż normalnych ludzi się nie przejmuję. Kiedyś co prawda myślałam, jak one - że każdy ma takie samo prawo do życia. Dopóki nie miałam do czynienia z ofiarami gwałtów. To zmieniło moje postrzeganie tej sprawy.
Do pewnego stopnia masz rację, ale z karą śmierci za gwałt jest to system idealny. Niestety systemy idealne nie istnieją i trzeba tu rozwiązać pewien problem - a co jak skazana zostanie niewinna osoba. Nie jest to częste, ale się zdarza i co wtedy?
Dlaczego od razu zakładasz że jeżeli ktoś ma odmienną od cb opinię to od razu wyżej ceni życie gwałciciela,mordercy itp. niż życie ofiary takiego przestępstwa? Zabójstwo (tak zabójstwo) niezależnie od tego w jak ładne słowa kara śmierci jest ubierana to nadal zabójstwo. Nie chodzi mi o to,żeby puszczać takich ludzi wolno ale o to żeby takich ludzi odizolować od społeczeństwa.Gwałciciele często byli ofiarami podobnych zbrodni w przeszłości. Pedofil to chory psychicznie człowiek. A co do początku twojej wypowiedzi do jednak cieszę się,że żyjemy już po zstąpieniu Syna Człowieczego na ziemię. I zdecydowanie nie chciał bym żyć w czasach przedchrześcijańskich. "Zaiste, wielkiego trzeba zadufania i wielkiego zaślepienia, by posokę lejącą się z szafotu nazywać sprawiedliwością." A to taki mały cytacik z pana Sapkowskiego.
Dobrze, że światem nie rządzą tacy ludzie jak większość tutaj, bo naprawdę byśmy do tego średniowiecza wrócili. Gwałt to okropna zbrodnia i powinna być surowo ukarana, co do tego nie ma wątpliwości. Ale to nie ojciec ofiary jest od wymierzania tej kary, tylko system prawny. Idąc waszą logiką doprowadziliśmy do tego, że pierwszy i drugi ojciec obcięliby jaja właściwej osobie, ale trzeci pozbawiłby jaj sąsiada za to, że ten mu kiedyś miedzę zaorał, a jak się przyczepią to się powie, że kogoś tam zgwałcił. No naprawdę ciemnogród... jestem na nie i tyle.
OdpowiedzZasada "oko za oko, ząb za ząb" ma sens tylko w przypadku, gdy fakt dokonania jakiegoś przestępstwa jest niezaprzeczalny i niepodważalny. I zgadzam się, że karę powinna wykonywać osoba niezwiązana ze sprawą emocjonalnie. Niestety teraz jak ludzie słyszą "gwałciciel", to od razu oceniają całą sytuację nawet jej nie znając. A niestety często taki "gwałciciel" to po prostu facet, który przespał się załóżmy z totalnie pijaną kobietą. Taka przychodzi do domu gdzieś nad ranem, ciągle pijana a gdy w końcu jej przejdzie to leci do tatusia albo na policję i rzuca hasłem "gwałciciel" na lewo i prawo. A to, że spiła się, za przeproszeniem jak świnia i dała dupy pierwszemu lepszemu już nie ma żadnego znaczenia. Kara dla gwałcicieli - jestem za, ale tylko dla tych, którzy faktycznie takiego czynu się dopuścili.
Kateri - zasada "oko za oko, ząb za ząb" obowiązywała wtedy, kiedy obowiązywało Prawo Mojżeszowe (była jego częścią). W Prawie Chrystusowym ta zasada nie występuje. Nie tylko jest nieważna, ale jest z nim sprzeczna.
Ja to przedstawiłam oczami ateisty. Czy takowa zasada jest sprzeczna z prawami Chrystusa czy nie, nie ma dla mnie większego znaczenia.
@Kateri
Przykład jak z Twojej opowieści - Beata Pawlikowska. Opowiada teraz o traumie gwałtu sprzed x lat, ale że sama dotarła wtedy do mieszkania gwałciciela, i że była pod wpływem alkoholu i narkotyków to już mały szczegół. A jak sama to później wytłumaczyła - "Poszłam do mieszkania obcego faceta, bo chciałam dostać potwierdzenie tego, że jestem wartościową osobą". Naćpana i przechlana laska, która sama też przyznawała w wywiadach, że była uzależniona od seksu, idzie z gościem do jego mieszkania żeby 'dostać potwierdzenie tego, że jest wartościową osobą'... A potem ups, chyba zostałam zgwałcona, chociaż może sama dobrze nie pamiętam... No ktoś tu chyba nie jest poważny. I to nie jestem ja.
nie jestem przekonany czy mial prawo go torturowac. jest to jednak znizenie sie do jego poziomu. najbardziej podoba mi sie kara gdzie gwalciciela przybija sie za przyrodzenie do czegos i daje noz. albo zdechnie z glodu/rozszarpany przez zwierzeta albo sam sie wykastruje i jak bedzie mial farta to nawet nie wykrwawi na smierc. po co babrac krwia dlonie ojca? niech gwalciciel sam sie okaleczy. a jak jest zbyt przywiazany do swojego pisiorka to niech zdycha.
OdpowiedzMój ojciec nie jest zwyrodnialcem, nie różniącym się niczym od psychopatów - morderców. Niczym z wyjątkiem motywu. Ale czy naprawdę jest to aż tak duża różnica?
OdpowiedzJedno wiem: nie miał prawa "DALEJ KONTYNUOWAĆ"....kiedy gimbaza nauczy się w końcu poprawnej polszczyzny....
OdpowiedzNagle tylu zwolenników kary śmierci się znalazło czy samosądów z poprzednimi torturami? Oczywiście śmieć powinien dłuuuuugo i strasznie cierpieć, natomiast czy ojciec miał prawo go zabić... Cóż - dobrze że to nie wydarzyło się w PL bo już by siedział.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 5 December 2014 2014 9:59
Odpowiedzakcja -reakcja
OdpowiedzZgwałcił- to mu wypalili narzędzie zbrodni.
A ten ojciec postąpil bardzo dobrze
Jeżeli miał pewność gwałtu to mógł tak zrobić, jeżeli nie miał tej 100% pewności to niech wie, że połowa rzekomych gwałtów to są wymysł dziewczyn
Odpowiedzczyim wymyslem jest druga polowa rzekomych gwaltow?
prawdziwymi?
ale szarim nie pisze o prawdziwych a tylko tych rzekomych. powiedzial ze za polowe rzekomych gwaltow odpowiada bogata fantazja dzierlatek ale nie wyjasnil co z druga polowa rzekomych gwaltow. na logike bedzie za nie odpowiadala fantazja facetow ale nie jestem pewien stad dopytuje.
Cóż odpowiadając na pytanie nie miał prawa, lecz prawdą jest, iż powinien je mieć
OdpowiedzDokonał samosądu i zamordował człowieka, nie jest lepszy od tego gwałciciela.
OdpowiedzPewnie gość miał pozycje a ojciec był nikim i myślał że może wszystko. niech żyje równość społeczna!
OdpowiedzTen gwałciciel zamiast gwałcić córkę mógł zabić mężczyznę (oby nie kobietę bo społeczeństwo by oszalało ze złości i jeszcze by go zlinczowali) dostałby małą karę o ile by w ogóle dostał, w więzieniu miałby szacunek jaki on samiec alfa, nikt by się nad nim nie znęcał bo kto się będzie przejmował jakimś śmieciem mężczyzną? Zabójstwa mężczyzn są na porządku dziennym i nikt się nimi nie przejmuje a nawet popiera je bo feminazistyczny świat woli świat kobiet niż mężczyzn
OdpowiedzTorturował go?? Jak dla mnie powinien go ukarać wiele gorszą karą niż jakieś słabe tortury lub zabójstwo, to słaba kara. Powinien go zgwałcić! To najgorsze co mogłoby go spotkać
OdpowiedzMuszę przyznać, że ta wasza podwójna moralność jest nawet śmieszna. P.S. Było. Długo jeszcze będziecie wałkować ten temat?
OdpowiedzNie miał prawa, ale postąpił słusznie! Nie jeden z ojców postąpiłby podobnie ;)
OdpowiedzTo chyba oczywiste, że nie miał żadnego prawa tak zrobić. Jak w ogóle można o tym myśleć?Takie samosądy nie powinny mieć teraz miejsca. Takim zachowaniem pokazał, ze również jest bydlakiem. Mam nadzieję, że dostał dożywocie.
OdpowiedzWidzę, że są tu sami sadyści.
Nie używaj słowa "sadysta" gdy nie wiesz co to znaczy. I tak, nie interesuję mnie to, że chciałeś dzięki tej wypowiedzi wypaść mądrze, bo... nie wypadłeś? :)
Może dostanę za to minusy, ale:
OdpowiedzTo co powiedział może jest blisko prawdy, ale zakładanie, że ktoś jest plamą na społeczeństwie prowadzi do powstania "nadludzi" i potem chodzą i zabijają takie kkk czy inne raskolnikowy
Każdy pamięta KKK, nikt nie pamięta Black Panthers (to samo, co KKK, tylko odwrócone kolory skóry "swoich" i "wrogów").
Ostatecznie tylko potwierdza mój wywód, bo to dwie strony tej samej monety. Nie ma "nierówności" w społeczeństwie więc nie twórzmy ich sami. (To ostatnie to taka teoria. Szkoda, że praktyka dupiata.)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 December 2014 2014 21:43
TAK - można debatować wiele za tak czy za nie ale takie bestie powinny być napiętnowane naznaczane a najlepiej eliminowane ze społeczeństwa przez system karny sądowy i egzekucyjny. Proste zabiłeś zostaniesz zabity chyba że rodzina ofiary domaga się zadość uczynienia, ukradłeś poniesiesz srogą karę itd itp może Średniowiecze ale skuteczne
OdpowiedzFake, do tego nie miał prawa jeśli zaprosił go na kolację. Nie można zaprosić kogoś i torturować w ramach kary. Mamy organy odpowiedzialne za wykonywanie kary, robiąc to samemu tylko upadlamy się do poziomu tych bestii....
OdpowiedzPytanie a nie sąd. Coś nowego
OdpowiedzOczywiście, że nie miał prawa tak postąpić. Skąd wiedział, że akurat ten człowiek jest gwałcicielem? Bo córka mu powiedziała? Równie dobrze mogła wskazać kogoś podobnego do prawdziwego gwałciciela. Nie bez przyczyny winę trzeba udowodnić. Jeśli ktoś popiera tego typu samosądy to polecam film "dwunastu gniewnych ludzi"
OdpowiedzPrawidłowo kara słuszna .
OdpowiedzTen koleś był nieprzytomny przy tym obcinaniu, czy na żywca mu to zrobił?
OdpowiedzI to jest prawdziwa sprawiedliwość a nie jakieś tam małe wyroki w ciepłej celi z wygodami i sutymi posiłkami...
OdpowiedzOczywiście, że nie. Wpakować gwałcicielowi kulkę w łeb, ewentualnie poderżnąć gardło jeśli nie dysponował bronią. Dawanie upustu własnym sadystycznym tendencjom godne pożałowania.
Odpowiedz"-Te skur****, którzy zdeptali moją córkę nie mają prawa żyć. Odbieram im to prawo.
Odpowiedz-Nie jest Pan sądem.
- Ojcem jestem"
Marek Kondrat w "Prawo ojca". Zawsze jak widzę tę scenę, mam ciarki na plecach.
Bardzo rozumiem ojca, zrobiłbym również tak samo, jednak to był samosąd, wbrew prawu, a więc należy mu się za to kara. Postąpił słusznie, tylko że prawo nie może być wyznaczane indywidualnie i w odniesieniu do osobistych potrzeb. Popełnił przestępstwo, a prawo jest prawem. Teraz sąd powinien go osądzić i zdecydować, co z nim zrobić.
Odpowiedzhttp://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_Rgcx406imTxrtZNPLgKZwo96jnkBCDc9,w400.jpg
tak
OdpowiedzNo to może od razu powołajmy coś na wzór Trybunałów Rewolucyjnych, które będą likwidowały gwałcicieli.
OdpowiedzPatrząc po poziomie komentarzy to nawet nie jest średniowiecze, tylko paleolit.
Miał takie samo prawo zabić tego człowieka, jak te dwie zamężne córki miały prawo zabić mordercę swojego ojca
OdpowiedzMiał prawo !!!! Tyle w temacie !!!!!!!!!!!!!!!!
OdpowiedzBrawo dla tego pana. Ale i tak uważam, że to za mało. Powinien żywcem odciąć mu przyrodzenie i wsadzić głęboko w tyłek.
OdpowiedzOby cię kiedyś spotkało to, co opisałeś. Może przestałbyś wypisywać takie głupoty.
Skoro torturowanie i przypalanie genitaliów to kara za gwałt na córce, to jaka powinna być kara za torturowanie i przypalanie córki??
OdpowiedzMy HERO!
Odpowiedzpopieram takie dzialania ;) ogromny plus dla tego ojca!!
Odpowiedzmoim zdaniem dobrze zrobil
OdpowiedzOCZYWISCIE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TAK SAMO BYM UCZYNIL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OdpowiedzKrótko. Tak.
OdpowiedzZrobił dobrze, jeszcze mógł wydłubać oczy, przebić bębenki, obciąć język i spalić nos. Ps. jestem niewierzący.
OdpowiedzA to na 100% pewne ze corka nie klamala bo jej sie podobal a ja odrzucil ? :>
OdpowiedzTak
OdpowiedzNie czytam tym razem wypocin w komentarzach. Ale ktokolwiek powie że zrobił źle to żelazny rozgrzany do białości drąg mu w odbyt aż do samego mózgu. Pozdrawiam.
OdpowiedzSzkoda tylko że jak człowiek zabije drugiego człowieka nie ma takiego szczerzenia zębów, plucia i życzenia śmierci, jak w przypadku gwałtu jakby to było zupełnie normalne. Oko za oko ząb za ząb, zabójcy wbić nóż w brzuch a gwałcicielowi wsadził pałę w dvpe - kara powinna być adekwatna do popełnionej zbrodni. Poza tym co raz częściej oskarża się niesłusznie o gwałt, bo dziewczyny wiedzą że mogą dużo tym zabiegiem - była taka sytuacja, że córka niesłusznie (do czego się później przyznała) oskarżyła ojca o molestowanie bo on nie chciał jej czegoś kupić, bo poradziła się koleżanek że może tak zrobić. Co raz częściej tak będzie się zdarzać a to dzięki feministkom i "zfeminizowanym" mężczyznom
Odpowiedzbardzo dobrze zrobił
OdpowiedzW dupie mam te wszystkie religijne zasady czy nawet prawo, w moim mniemaniu postąpił dobrze.
OdpowiedzMiał prawo. Doszło do tego, że ludzie sami muszą wymierzać sprawiedliwość, bo policja nie pomoże.
Odpowiedz