Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
385 403
-

Zobacz także:


S Samgwa
+6 / 14

Sprawny akumulator i sprawne auto musi odpalać do -20 , takie są standardowe testy. Jak ktoś ma trupa z niemiec i akumulator "super power" z lidla to niech ma pretensje do siebie.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 January 2016 2016 9:31

M makintayer
+10 / 12

Mam nowe auto z salonu kupione w zeszłym roku i też nie minęły mnie problemy z aku. A stary VW t4 z 99r z niemiec odpalił na mrozie bez problemu. Więc wsadź sobie te swoje komentarze bo prędzej czy później ciebie tez to spotka.

PREDEK
+1 / 3

Moje A6 z rzekomym przebiegiem 273k (moj mechanik mówi +30-40k) ma aku trupa ale że jest w stanie jeden obrót silnikiem zrobic jeszcze, to udaje sie go uruchomic :) Na zewnatrz -16 stopni w garażu -9... Diesla by wżyciu nie targnął :D A że ma sie ocieplic to narazie akuku nie wymienie, lubie ten dreszczyk emocji...

D dncx
+2 / 2

Wszystko zależy też od innych czynników. W dieslach ważne są sprawne i dobrze grzejące świece żarowe. A w benzyniakach brak wody w układzie paliwowym. To, ze mam akumulator sprawny nie oznacza wcale, że odpalę auto od strzału. Dlatego warto sprawdzić przed zimą auto i jego osprzęt.

Odpowiedz
~kondzik27
-1 / 3

Jak ma się byle jaki akumulator to tak jest ja mam markowy i mu mrozy nie straszne a auto stoi na dworze cały czas....

Odpowiedz
Bari2010
+3 / 3

Chyba ktoś tu się musi nauczyć sporo o żywotności akumulatora samochodowego :D

Możesz mieć i akumulator za kupe szmalcu a jak go czasem nie podładujesz (czy to w lecie czy w zimie) to będzie z niego prędko taki sam złom jak i z tych za mniejszą kasę.

T tomekorlowiec
0 / 0

Masz blade pojęcie na ten temat, pokaż mi jeden zakład który produkuje akumulatory bez jak to nazywasz marki

gclury
+2 / 2

Przede wszystkim akumulatory samochodowe, aby były sprawniejsze i pewniejsze czy to zima czy lato, to pasuje od czasu do czasu zewnętrznie podładować, nawet jak wszystko wydaje się być w porządku.

Odpowiedz
T termix369
-1 / 3

@gclury Jak ma się sprawny akumulator, alternator i nie robi tras typu 1-2km to bez sensu bo akumulator będzie naładowany na maxa więc możesz go tylko przeładować.

gclury
+2 / 2

Oczywiście, że częstotliwość i ilość pokonywanych kilometrów ma wpływ ale często ładowanie z alternatora nie załatwi w pełni sprawy, ładuje on dużym prądem, jest szybciej ale aku dostaje bardziej w tyłek, m.in.na to wszystko wpływ ma oczywiście poziom naładowania. Do tego rozchodzą rozruchy i "kupe" obciążeń, nawet nowy, sprawny może trochę nie domagać. Podładowanie mniejszym prądem w dłuższym czasie czy to w efekcie zastosowania ogranicznika czy to ze względu na sprawności źródła, będzie korzystne. Po za tym na pewno mają wpływ też warunki atmosferyczne w podczas ładowania, czyli pomieszczenie o stałej temperaturze wpływa korzystnie.

~KDN165
+2 / 2

Ufff... Dobrze, że mój samochód ma 2 akumulatory ;)

Odpowiedz
Bari2010
-1 / 1

W aucie firmowym taty (Toyota Hi-Ace) też są dwa :P ale jak padnie ładowanie to nawet to nie pomoże :D

Bari2010
0 / 0

Dziś ładowany akumulatorek w moim "Trupie" ale 1.9 JTD na akumulatorze rozładowanym do "6" na prostowniku, odpalało, a po czym poznałem że bateria pada? Wspomaganie elektryczne pod większym obciążeniem wyłączało się :D Hehe, kilka godzin podłączone i auto jak nowe, na mrozie wszystko w aucie toporne :D

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 January 2016 2016 22:16

Odpowiedz