Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
157 214
-

Zobacz także:


J jasevrati
+7 / 33

@ChaserJohnDoe Wszechobecna głupota robi się już męcząca. Ludzie, którzy nie wyhodowali sobie jeszcze mózgów żyją w przekonaniu, że przed PISem była próżnia, a świat powstał w momencie wyborów. Ten chlew, który pozostał po 8 latach bandyckich rządów "postępowego" PO zniknął nagle przy pomocy jakiejś magii, a PIS teraz rządzi tak, żeby dokuczyć tym wszystkim imbecylom. Nowo wybranemu prezydentowi media rzucały się do gardła jeszcze przed zaprzysiężeniem, że nie dotrzymuje obietnic wyborczych. Teraz rzucają się do PISu, bo nagle im wszystko przeszkadza, szkoda, że siedzieli cicho, kiedy PO rujnowało kraj, to było w porządku. Nie wiem skąd się biorą tacy ludzie i po co?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 15 February 2016 2016 18:47

C chatty
+38 / 46

Socjalizm nie ma nic wspólnego ze sprawiedliwością. Podobnie jak mdemokracja...

Odpowiedz
D daro97
+11 / 15

@zaymoon No właśnie, dlaczego karać za to, że ktoś ma pieniądze, przecież to jest zachęta do bycia biednym i nie pracowania. Czy nie uważasz, że jak każdy by miał obiecane to co inni, bez różnicy na to co robi, to nikt by nie robił, bo po co?

D daro97
0 / 0

@WioPrr kiedyś mi kolega socjalizmonly odpowiedział na takie pytanie, że każdy by pracował, bo to potrzeba człowieka.

E konto usunięte
+20 / 46

Przynajmniej szczera. Zresztą komu jak komu jej najbardziej te pieniądze się należą. Po pierwsze ma całą gromadę dzieci więc podchodzi do projektu poważnie. Po drugie wolę dać bogatemu niech jeszcze lepiej wychowa dobrze swoje dzieci niż biedakowi żeby przechlał albo wydał na pierdoły.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 14 February 2016 2016 16:41

Odpowiedz
karolinaen
+23 / 25

@Excray nie każdy biedak przechleje/wyda na pierdoły te pieniądze. Już pomijając to, że ogólnie jestem przeciwna temu projektowi.

M MajorKaza
+68 / 82

Jeżeli głosujesz na polityków, którzy obiecują zabrać coś komuś i dać Tobie, to nie masz prawa narzekać, jeśli zabiorą Tobie, aby dać komuś innemu.

Odpowiedz
midnight123
-5 / 15

@MajorKaza a gdzie jest napisane, że ktoś z jego rodziny głosował na PiS ?

L lolRozsadek2008
+1 / 25

@Excray to chyba jakiś żart z pana strony ?.Od kiedy to dzieci z biednych rodzin są gorzej wychowywane niż z bogatych?! I od kiedy każdy biedny jest alkoholikiem ?! ?!@vilakazi Dlatego rozwiązania Kukiz15 jest lepsze.

Odpowiedz
A atheist
+5 / 13

Eh... przecież to normalne, że po tyłku zawsze dostają najbiedniejsi...

Odpowiedz
U us_alabama
-2 / 6

Ojej! I z tej najniższej pensji będą musieli dać jeszcze 500 zeta, aj waj! =:-O

Odpowiedz
delafere
+39 / 41

Widzę, że dla niektórych sprawiedliwe oznacza "zabierz komuś, daj mi, bo mi się należy". Otóż nie. Ta pani spełnia warunki programu (jego sensowność w tej formie to inna para kaloszy) więc jej się należy. Ona przynajmniej swoje "500+" zapłaciła i zapłaci w podatkach. To podobno:) nie jest program socjalny tylko demograficzny, więc w czym problem?

Odpowiedz
R raven000
+8 / 8

@delafere najpewniej w tym że za demograficzny uważają go "wybrańcy" z pis reszta widzi świat normalnie i wie że to czysty socjal

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 15 February 2016 2016 19:27

szilwa
+16 / 26

Żeby ten program miał jakiś sens, powinni dawać na każde dziecko ale urodzone dopiero po wejściu programu w życie...a tak, parę milionów osób dostanie prezent ufundowany przez pozostałych...a dzieci przybędzie może 2%.

Odpowiedz
S SamSewcio
-3 / 13

@szilwa Nie 2% tylko 0.2 % tyle dokładnie przewidują sami twórcy programu 500+. A dokładnie wzrost dzietności z 1.3 do 1.5 dziecka na kobietę.

D dwaemu
+14 / 14

@SamSewcio wzrost z 1.3 do 1.5 to jest wzrost o 15,3%

S SamSewcio
+4 / 4

@ dwaemu Masz racje pomyliłem się miało być wzrost z 1.3 do 1.5 to wzrost o 0.2 dziecka na kobietę. A nie 0.2 % procenta.

C chrzak
-1 / 15

Jeżeli przekraczacie nieznacznie 800 zł na osobę, to znaczy, że dochód rodziny przekracza 3200 zł na miesiąc (najniższa krajowa + zasiłek - ile on wynosi???). To wcale nie jest mało, choć nie twierdzę, że się przelewa, zwłaszcza gdy ktoś w rodzinie choruje. Ale program jest skonstruowany tak aby rodziło się więcej dzieci. Może się uda, zobaczymy.

Odpowiedz
midnight123
+12 / 24

Mam znajomych, chcą założyć rodzinę. Nie mają szans dostać 500 +, za to dostali kredyt obciążony większą marżą dzięki PiS. Nie głosowali na PiS. Nie muszę chyba mówić jacy są wk......ni. I proszę mi nie pisać, że mogą wynajmować i nikt im nie kazał kupować mieszkania. Gdyby wynajmowali to by cały czas płacili co miesiąc prawie tyle ile teraz za ratę kredytu (trochę mniej) i nawet po 40 latach nic by z tego nie mieli (a tak po "tylko" 30 będzie ich).

Odpowiedz
N nieodpowiedni
+3 / 21

@midnight123 jeśli dostali kredyt na mieszkanie to już oznacza, że do biednych zaliczać się nie mogą. Oczywiście że mają szansę dostać 500 +, wystarczy, że zrobią sobie dwójkę dzieci. To można zorganizować w niecałe dwa lata. W 5 lat można mieć bez problemu 5 dzieci. Jak im tak bardzo na 500+ zależy niech działają.

eph12
+8 / 16

@nieodpowiedni Super. Ktoś kto bierze kredyt i już jest obciążony, ma szybko sobie robić 2 dzieci żeby dostać 500zł? Super pomysł. A jak ten program trafi szlag po 2-4 latach? To co wtedy? Ten program to jest jedna z głupszych reform od kilkudziesięciu lat. Nikt nie normalny nie będzie "produkował" dzieci z wizją dostania 500zł w przyszłości. Te kilka dzieci zabiera o wiele więcej czasu, pieniędzy (choćby opiekunka) i środków niż ten program jest w stanie dać. Skusić się na to mogę ludzie, którzy dzieci będą traktować "przedmiotowo". Oni też kiedyś tam ustawią się w kolejce po zasiłki i zapomogi jak ten cudowny program padnie. Przyrostu demograficznego z tego też nie będzie. Jeśli ktoś chce to zrobić to nie ta droga. Wystarczy stworzyć ludziom warunki do dobrego zarabiania (oni sami sobie zarobią i najlepiej będą wiedzieć co zrobić z tą kasą). Przy okazji będzie to kasa nie z podatków, tylko przechodząca cały proces wytworzenia-skonsumowania, to też napędza gospodarkę. Lepsze byłyby rodziny 2+1, ale w dużej ilości, niż idiotyczne myślenie, że nagle powstaną takie 2+2, 3, 4, ...

N nieodpowiedni
-3 / 23

@eph12 mnie nie stać na kredyt mieszkaniowy, ale stać na dwójkę dzieci, a gdyby była trójka też dałbym radę. I nie potrzeba mi do tego jakiegoś 500+. A jeśli kogoś stać na kredyt, a nie stać na dziecko to znaczy, że ma zachwiany system wartościowania i tyle

eph12
+9 / 11

@nieodpowiedni A gdzie mieszkasz? Pod mostem? Z rodzicami? Domek/mieszkanie w spadku? Bardzo wiele osób nie ma takim możliwości i bierze kredyt nie dlatego, że ich stać, tylko dlatego, że muszą gdzieś mieszkać. Dzieci to nie jest przymus, nie trzeba ich mieć. Kredyt mieszkaniowy nie oznacza/ nie musi nie wiadomo jakich drogich nieruchomości. Mieszkanie 2 pokoje to może być koszt 200-250kzł. Rata kredytu za takie coś może być < 1000zł. Na trójkę dzieci wydałbyś miesięcznie więcej. Co do tego ma system wartości?

midnight123
+6 / 8

@nieodpowiedni Nie wiedziałam, że można aż tak nie zrozumieć komentarza. Oni wcale nie chcą 500 +, chcą by państwo im nie utrudniało życia. Nigdzie też nie napisałam, że są jacyś strasznie biedni. Tylko szkoda, że musieli wziąć kredyt z wyższą marżą, bo banki podniosły przez wyższy podatek. Podsumowując politykę prorodzinną: zapłacą więcej za kredyt by mieli gdzie mieszkać, z ich podatków będą się utrzymywać obce dzieci, sami nie dostaną 500 zł ani nic innego. Wniosek: młodzi ludzie, którzy starają się wejść w życie, są rozsądni i pracują są karani.

M MICHAL_Ww
-2 / 24

Skoro podchodzisz do tematu w ten sposób, to proponuję wstrzymać wszelkie świadczenia rodzinne, fundusze alimentacyjne, zapomogi celowe itp. To TEŻ jest z podatków.
Skoro są osoby, które też się na to nie łapią, to nikt nie powinien nic dostać???
Głupota w czystej PO-KODowanej postaci

Odpowiedz
RomekC
+4 / 4

@zaymoon Ile płaci przeciętny obywatel a ile Pyżalska?

kondon
+1 / 1

@zaymoon Dlaczego miałaby płacić więcej? Sama kwota jej podatku pewnie i tak jest większa niż średnia.

zaymoon
-4 / 4

@kondon
Bo tak jest w każdym cywilizowanym kraju.

kondon
+1 / 1

@zaymoon Jakiś konkretny argument?

zaymoon
-4 / 4

@kondon
Jeśli doszlusowanie do najlepszych nie jest dla ciebie konkretnym argumentem, to ja wysiadam.

aderjan
+4 / 4

@zaymoon niesprawiedliwość to jest wtedy kiedy się ludzi karze za ich zaradność lub pracowitość. Nie mam pojęcie kim jest ta pani. Nie wiem ile zarabia. Jednak jeśli zarabia więcej niż przeciętny obywatel to i tak płaci więcej podatku.. Czemu dodatkowo ją gnoić jeszcze większym podatkiem? Chyba tylko z czystej zawiści.

zaymoon
-5 / 5

@aderjan
Stara i przebrzmiała śpiewka! Ktoś kto rocznie zgarnia sumy rzędu milionów nie jest pracowitym tylko jest w 99% pasożytem żerującym na pracy innych. A "zaradny" jest to on jest w takim stopniu jak każdy złodziej i cwaniaczek.

aderjan
+3 / 3

@zaymoon próba wmówienia ludziom że jest tak jak to opisujesz to największe kłamstwo XXI w. oraz każdego poprzedniego.

zaymoon
-4 / 4

@aderjan
No właśnie nie! To tacy jak ty idą na smyczy wierchuszki korporacyjnych glob-mafii, którym ciągle mało, a banda "useful idiots" walczy o to by te pasożyty miały więcej i więcej.

aderjan
+2 / 2

@zaymoon od kiedy rządy demokratyczne wpadły na pomysł że można obywateli przekupić w zamian za poparcie mamy równię pochyłą. Bogaci nadal się bogacą ale państwo okrada tak zwaną klasę średnią, mniej zamożną klasę wyższą, aby zasilić klasę niższą. Nie dając jej żadnej perspektywy rozwoju. Elita bogatych zaś ma zapewnione, że z dołu nie wyrośnie im żadna konkurencja. Zaś tacy jak ty podają ze te państwa są wzorem sprawiedliwości społecznej.

zaymoon
-3 / 3

@aderjan
Do lat 80ych obowiązywało realnie progresywne opodatkowanie, dopiero bandyci jak Reagan czy Thatcher zaczęli tworzyć furtki dla oligarchów w celu unikania płacenia podatków. Zwalnianie z podatków oligarchów to robota neoliberałów. I o jakiej konkurencji tutaj piszesz? Nie mówimy przecież o podatkach od firm tylko od osób fizycznych.

D dwaemu
+2 / 2

@zaymoon Do lat 80-tych krezusi i wielcy bogacze zachodniego świata łaskawie dawali się opodatkowywać i udawali że je płacą. Udawali, bo naprawdę tylko zaczęli masowo generować długi których spłatą miały się zająć przyszłe nienarodzone pokolenia. Dbali o te pozory dlatego, że na drugim końcu świata istniał totalitarny system który chciał ich zniszczyć, siłą rzeczy zatem musieli dopieszczać swoich proli żeby ci nie urządzili im rewolucji na własnym podwórku (z gorliwą pomocą KGB). Po upadku ZSRR skończyło się udawanie i wróciła brutalna prawda: NIGDY SKUTECZNIE NIE OPODATKUJESZ BOGATYCH (chyba że ci będą mieli w tym jakiś inny interes). Najlepsze co możesz realnie osiągnąć to maksymalnie obniżyć i uprościć WSZYSTKIE podatki dla każdego - wtedy przynajmniej ci najgorzej zarabiający nie będą dożynani przez fiskus dokładnie jak to się dzieje teraz np. u nas.

zaymoon
-3 / 3

@aderjan
Jak to nigdy nie udało się skutecznie opodatkować bogaczy? Jakoś komunistom się to udało, raz a dobrze. ;o)
A tak serio to masz trochę racji, choć trochę pokrętnie to przedstawiasz, rzeczywiście w czasie zimnej wojny zachodnie elity biznesowe bojąc się rewolucji ze Wschodu musiały dbać o swoich obywateli. To nie znaczy się że nie można inaczej. Mieliśmy system, nawet nie komunistyczny lecz poprostu rewolucyjny, gdzie bogaczy opodatkowano raz a dobrze, choć metody były trochę zbyt radykalne. Dziś mamy radykalizm w drugą stronę pozwalający na oligarchom na bezkarne złodziejstwo, trzeba jedynie znaleźć coś pośredniego. Tak w skrócie, ale jest to jak najbardziej realne.

kondon
0 / 0

@zaymoon pytam dlaczego miałaby płacić więcej, nie o możliwe korzyści z tego płynące. Podaj mi powód, dlaczego ktoś bogaty miałby płacić większe podatki, a nie co z tego może wyniknąć dla reszty społeczeństwa.

T tentonhammer
+18 / 20

A dlaczego ma nie brac ? Jak dają trza brac - jak biją trza uciekać. Proste. Dlaczego bogaty ma cierpieć przez to ze mu sie udało i jest bogaty?

Odpowiedz
R raven000
+4 / 4

@tentonhammer bo czystej postaci komuchy by chcieli żeby wszyscy byli tak samo biedni

Daniellah
+14 / 14

A czemu ma nie brać 500 zł ? To ten cały program jest źle skonstruowany. Sam mam dziecko , a nic nie dostanę. Czasem się zastanawiam czy nie zrobili tego specjalnie.

Odpowiedz
Czcibor512
+7 / 7

@Daniellah Jak źle skonstruowany??? Chodziło o to, by można było mówić, że obiecane 500 zł było ofiarowane, a równocześnie na całość nie ma kasy, więc trzeba czarować, by możliwie ludziom nie wypłacić. I tak dobrze, że nie obiecali od np. 4 dziecka.

Daniellah
+3 / 5

@Czcibor512 źle, bo do jego obsługi trzeba zatrudnić kolejną armię urzędników. Wystarczyłoby podnieść zasiłki z opieki , które i tak biorą nie pracujący , zwiększyć ulgę w podatku na dziecko dla tych co płacą podatki i byłoby sprawiedliwie dla wszystkich. Każdy byłby zadowolony, a tak mamy bałagan , podział społeczeństwa i dyskryminację ciężko pracujących rodzin z jednym dzieckiem.

Czcibor512
+3 / 7

@Daniellah Ulgę? Nie o to chodzi. Przecież ludzie chcieli polityka co bawi się w dobrego wujka i rozdaje kasę. A nie zabiera im mniej. /// Tak swoją drogą, to tę kasę (z perspektywy socjalnej i demograficznej) można było jeszcze sensowniej wydać na jakieś żłobki, przedszkola, zajęcia wyrównawcze, świetlice, poprawę dostępu do pediatrów, etc. Ale nie to jest celem...

R raven000
+4 / 6

@Czcibor512 pisz wprost, kupili wyborców. Ci natomiast sprzedali się za 500PLN

tytusz
-2 / 22

500+ dostaliśmy w pakiecie z szaleńcem macierewiczem, półgłowkiem ziobrą, rozwaleniem trójpodziału władz i kontroli jednej nad drugą, a drugiej nad trzecią, podwyżką podatków, za którą wszyscy płacimy (już drożej w bankach i firmach ubezpieczeniowych, niebawem drożej w sklepach), wyższym kursem walut, dziesiątkami dodatkowych milionów na rydzyka, katolickie dni młodzieży, fundusz kościelny i wieloma innymi atrakcjami. Cena jest na tyle wysoka, że skoro ją płacimy, to miejmy choć ten pięciusetzłotowy fun.

Odpowiedz
Czcibor512
+10 / 12

@tytusz Bądźmy szczerzy - tanio się nas kupuje, i to jeszcze naszymi pieniędzmi.

tytusz
-1 / 1

@kousen Nikt tu platfusów nie wychwala, ale miała być dobra zmiana, a w tych elementach, za które "wziął się" PiS jest jeszcze gorzej, niż było - kolesiostwo, nepotyzm, niszczenie TK i wiele, wiele innych. Co do Rydzyka masz nieaktualne dane - PiS się widowiskowo wycofał z dania mu milionów z funduszu teatrów, ale po cichu i tak jasno deklaruje, że rozda mu te nasz podatnicze pieniądze i tak: http://www.polskieradio.pl/42/273/Artykul/1576639,Uczelnia-ojca-Rydzyka-dostanie-jednak-20-mln-zl-z-budzetu-Premier-bedzie-poprawka-w-Senacie Co do orientacji geopolitycznej - dotychczasowa była również proamerykańska, ale na dwie nóżki - z prounijną. Zapowiada się powrót do wiernopoddańczo-amerykańskiej, jak w latach 2005-07 kiedy wisieliśmy u amerykańskiej klamki wbrew ówczesnym oczywistym naszym interesom. Nigdy opieranie sojuszy jedynie na jednym graczu nie gwarantuje dużego pola manewru.

K K64
+15 / 17

Masz zastrzeżenia do programu 500+, kieruj je do rządu, a nie do Łukomskiej-Pyżalskiej. Ona tych pieniędzy nie ukradła, nie oszukała nikogo, żeby je dostać. Naprawdę ma szóstkę dzieci. To rolą rządu jest takie przygotowanie przepisów prawa, żeby pomoc dostali ci, do których rząd zamierzał ją skierować. Jeżeli rząd nie potrafi przygotować prostych i jasnych przepisów, to może nie powinien się brać do rządzenia.

Odpowiedz
K kredek74
+1 / 7

Najgorsze w tym wszystkim jest to, że żadna siła polityczna nie będzie mogła i chciała zmienić tego chybionego programu.

Odpowiedz
R raven000
+4 / 6

@kredek74 nie przejmuj się, sami zamkną ten projekt. Do granicy możliwego zadłużenia już niedaleko. Później to budżet będzie musiał się na zero zamknąć bez zadłużenia.

d4rek
+3 / 9

Tak to jest sprawiedliwe. Tak chciał naród.

Odpowiedz
E Elkama
+7 / 9

ale nikt nie mówił że ma być sprawiedliwie... ma być chodliwe i popularne żeby ludzie głosowali

Odpowiedz
Kaizenpol
+2 / 4

Nie, to nie jest sprawiedliwe. Osoby zarabiające poniżej średniej krajowej nie powinny w ogóle płacić podatku dochodowego. A tak naprawdę, to ten podatek jest najdroższy w obsłudze - ściągnięcie 1zł kosztuje 40gr. Tylko to też jest półprawda. Bo gdyby go nie było wcale, to jeszcze odpadłoby sporo kosztów po stronie pracodawcy (czy wypłacającego świadczenia - np. ZUS) oraz czasu i wysiłku po stronie pracownika.

Generalnie to polecam wypowiedź Iron Lady na temat "public money".

Odpowiedz
lougramm
+4 / 12

pora przestac porownywac pis do po. PO to dno, dna, sprzedawczyki, zdrajcy i złodzieje. Nie jest to jednak usprawiedliwniem dla pisu do tego zeby wprowadzać ZŁE ustawy, a ta zdecydowanie jest zła i patologiczna.

Odpowiedz
N nicemen1
+2 / 10

Plujcie dalej.... Strasznie źle bo Pis chcę coś dać, było świetnie jak Platforma podwyższała podatki i zabierała coraz więcej.Ale "oszukali" nie na wszystkie dzieci....Liczy się kierunek zmian budżet jest kiepski dla wszystkich nie wystarczy.
Jest źle bo to pieniądze dla polskich dzieci szkoda że nie na imigrantów.

Odpowiedz
inkognitko
+6 / 6

A czy to sprawiedliwe że Twoi rodzice musza też płacić podatki na: pensje polityków, utrzymanie w godnych warunkach więźniów, opłaty dla UE, utrzymanie uchodźców którzy niedługo jeszcze będą do nas przyjeżdzać... i dużo , duzo więcej? Takie jest życie w państwie cywilizowanym i tyle.

Odpowiedz
M maras1128
+7 / 7

Tak sprawiedliwe bo dziecko osiąga pełnoletność w wieku 18 lat i już nie jest dzieckiem (prawnie), a w tym przypadku pewnie 1 dziecko już pracuje lub ma ukończone 26 lat. Program 500+ ma za zadanie podniesienie wskaźnika urodzeń polaków i to jest jego główny cel. Czy jest dobrze napisany tego nie wiem. Niektórzy ludzie są strasznie irytujący. Jest minimalny próg źle bo ktoś się nie załapie, nie ma źle bo bogaty dostanie. Ja pi*rdole. Już tak nie marudźcie na PiS bo PO co najwyżej by wysłało delegacje do UE, przyprowadziło więcej imigrantów ekonomicznych i im by dali zasiłki i dach nad głową. Cała ta wojna PiS PO to szopka, nas interesuje cały rząd, czy reprezentuje on dobro narodu, a nie kto siedzi przy korycie.

Odpowiedz
J jonaszewski
+3 / 3

Ta pani już do teraz zapłaciła więcej podatków, niż kiedykolwiek zapłacili i zapłacą Twoi rodzice. Czy TO jest sprawiedliwe? Prawa nie tworzy się poprzez wzgląd na własne dobro i jednostkowe przypadki, bo prawo ma służyć wszystkim. I skoro zrobiono bubla, który wyrzuca pieniądze podatników bez żadnych ograniczeń, to nie ma co teraz nawoływać do "moralnej rezygnacji". Nie mówiąc już o tym, że 500 zł miało być NA KAŻDE dziecko, więc wiń rządzących, a nie milionerkę.

Odpowiedz
D dncx
+3 / 3

To nie są pieniądze na dzieci. Program nazywa się 500+, a nie 500 na dziecko. Otrzymują go nie dzieci, ale rodzice. Nigdzie nie jest napisane w ustawie, że pieniądze mają iść na dziecko. Nikt tego nie będzie weryfikował, nikt nie będzie sprawdzał co rodzice będą z tym robić. Tak właśnie stworzona jest ta ustawa. Każdy kto ma 2 lub więcej dzieci poniżej 500 zł będzie mógł brać kasę. I nie ma znaczenia na co to wyda. Nie ma przymusu, że ma być na dzieci. A, że ustawa jest nierówna. No cóż. Było głosować na PIS. Generalnie za fanaberie PIS odpowiedzialność biorą głosujący na niego. A co za tym idzie to właśnie ci ludzie powinni być obciążeni tymi podatkami by opłacić te narodowo socjalistyczne dodatki.

Odpowiedz
M maras1128
+2 / 2

@dncx czyli TYLKO osoby głosujące na PO powinny być obciążone podniesiony podatkiem (do 23% jeżeli dobrze pamiętam) ?

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 15 February 2016 2016 17:03

D dncx
0 / 0

No i zostały.

KO1
+5 / 5

Rozumiem że zdarzają się wypadki losowe i można stracić zdrowie i pieniądze mając dziecko, ale jak ktoś jest biedny i nie ma dzieci to nawet nie powinien o nich myśleć. Tylko idiota narobi sobie dzieci a potem ma pretensje do polityków i wszystkich wokoło że nie ma za co żyć.

Odpowiedz
A Aikidoka
0 / 0

do autora i każdego kto jest tym zainteresowany: 800 zł to dochód na osobę w rodzinie, a dziecko pomimo ukończenia 18 roku życia dalej jest członkiem rodziny(chyba ze się wyprowadza na swoje ) więc śmiało rodzice mogą go włączyć w papierach jako członka rodziny ale nie osobę na która dostaną 500 zł. więc dochód rodziny może w tym przypadku wynosić 800*4 co się równa 3200 zł a nie 2400 zł. Nie dajcie sobie wmówić ze jest inaczej. Cały czas się mówi wyraźnie o dochodzie na osobę w rodzinie a nie o dochodzie na rodziców+małoletnie dzieci. Osiemnastolatek na utrzymaniu rodziców jest członkiem rodziny dopóki nie zakończy nauki do 25 roku życia po osiągnięciu pełnoletności. Tak jest ze wszystkimi zasiłkami w Polsce. Tak samo jeżeli mieszkasz np z rodzicami i dziadkami pod jednym dachem albo z inną rodziną niż rodzice i rodzeństwo, to oni i ich dochody też są liczeni do ogólnej puli rodziny i dochodu przeliczonego na 1 osobę w rodzinie. tylko trzeba wykazać się np zameldowaniem takiej osoby pod swoim dachem albo swoim zameldowaniem u rodziny. Nie dajcie sobie zabrać własnych pieniędzy. To są nasze podatki, które zapewne i tak nam jeszcze podniosą żeby mieć za co nam płacić te 500 zł na każde dziecko.

Odpowiedz
K kuba1664
+1 / 3

Cel programu 500+ został już osiągnięty. Celem nie było żadne dobro obywateli czy zwiększenie dzietności. Celem było WYGRANIE WYBORÓW!
Szkoda, że większość ludzi w tym biednym kraju nie zastanawia się skąd idą pieniądze na pokrycie tych wyborczych obietnic.

Odpowiedz
P polischmen
+1 / 1

sorry ale bujda na kółkach...
Piszesz, że niby nieznacznie przekraczacie 800 zł na osobę.. to załóżmy 850 zł wychodzi w "waszym" wypadku. Czyli na 4 osobową rodzinę macie 3400 zł miesięcznie
najniższa krajowa na rękę (!!!) to 1350 zł. 3400-1350 to 2050 zł. To ładną rentę "Twój tata" dostaje....
żeby nie było.. uważam, że lepsze by było "odpisać" od podatku dziecko, a najleiej w ogóle tego podatku nie brać, ale wkurzają mnie te niestworzone przykłady, jak to w waszych rodzinach jest źle... ja z żoną mam średnią 1100 zł.. znacznie ponad jakiekolwiek socjale i stypendia (żona studiuje), a na same mieszkanie idzie miesięcznie 1300 zł, ale kutwa nie płaczę tylko zapierdzielam, by za 1-2 lata mieć nie 1100 na osobę ale 2100 na osobę.
Naród który wiecznie narzeka... pierw że nic nie dają... potem, że dają.. Zamiast robić swoje to siedzą w necie i tworzą demoty

Odpowiedz
shivers
0 / 0

a wysokie diety polityków nie przeszkadzają? Akurat ona sporo płaci podatków...

Odpowiedz
R roksanka207
0 / 0

Twoi ubodzy rodzice płacą podatki a milionerzy już nie? Jak mnie takie gadanie wkurza... Policz ile tego podatku zapłaca Twoi rodzice a ile ludzie bogaci. Czego Twoi rodzice nie ruszyli głową żeby zarabiać grube tysiące? Ktoś kto prowadzi firmę płaci vat 23% + podatek dochodowy na zasadach ogólnych 19% lub 32% w zależności od dochodu lub podatek liniowy 18 % są jeszcze do wyboru 2 opcje opodatkowania ale mniejsza z tym. Własnie podatki płacone przez bogatych ludzi idą na takich nierobów co całe życie użalają się nad sobą.

Odpowiedz
P phoenix84
0 / 0

A od kiedy socjalizm jest sprawiedliwy. Socjalistów należy trzymać na cmentarzach, a nie w parlamentach. Wtedy pojawia się sprawiedliwość, na którą wszyscy wtedy narzekają, że jest nierówna :).

Odpowiedz
costamzczymstam
+2 / 2

ale o co chodzi? 500+ jest dla wszystkich a nie tylko dla najbiedniejszych. Poza tym ludzie lepiej zarabiający płacą o wiele większe podatki też własnie na ten program.

Odpowiedz