Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
1170 1218
-

Zobacz także:


H Hazik
+30 / 40

@jeykey1543 za szybki efekt,koktajle Mołotowa były by bardziej widowiskowe.

ThomasHewitt
+14 / 16

Rozumiem tę ich walkę o prawa, ale może się to odbywać w cywilizowany, ludzki sposób a nie jak u małp w cyrku, z całym szacunkiem, ale takie parady i występy uliczne są żenujące i obrzydliwe. Walczą o poważne sprawy, związane z polityką i prawem, a zachowują się jak dzieci z przedszkola. Jak mamy ich traktować poważnie? Wiem, że nie wszyscy oni tacy są, ale jest grupa reprezentacyjna - jaka ona jest, każdy widzi.

grimes
+5 / 11

@Kup_mi_nick Ja nie mam nic do homo, ale jak zaczynają łazić po ulicy z kutasami na czole i wszystkich, którzy się o to oburzają nazywają ciemnogrodem i homofobami to coś jest nie tak. Oni ze swojej orientacji robią jakiś chory przywilej - myślisz, że czemu Grodzka była w sejmie, a Biedroń jest prezydentem Słupska? Bo są homo. Te dwie postacie to dno intelektualne i gdyby nie doba poprawności politycznej wszyscy by się patrzyli na nich z politowaniem.

D dbgoku
+4 / 6

@Kup_mi_nick a co potem? Teraz homo związki, a potem obniżenie wieku inicjacji seksualnej na np 10? Będą chodzić pedofile i lewactwo twojego pokroju i krzyczeć "to nie żadna dewiacja, tylko orientacja!". Potem co? Zoofile? Nekrofile?

stachuW
+1 / 5

@nhsor
Nie rozumiem na jakiej zasadzie są dyskryminowani. Czy w Polsce np. homoseksualizm jest karany śmiercią, jak np. w krajach arabskich? Czy są tu jakieś pogromy? Ludzie po prostu czują niechęć do nich przez tą nachalną propagandę homoseksualizmu. No dajcie spokój, onaniści nie potrzebują manifestacji i takich tam pierdół, a jakoś żyją.

I IlIlIl
+1 / 3

@nhsor To zrób eksperyment. Idź na taką demonstrację w koszulce "proud to be homo". Będą brawa itp. Potem idź w koszulce "proud to be hetero". Tacy niby tolerancyjni, ale jak nie będziesz szybko biegł to cię za...bią.

kyd
0 / 0

@jeykey1543 a tak z ciekawości, właściwie co miałeś na myśli pisząc, że oni chcą, aby prawa mniejszości były większe niż większości? Co oni takiego chcą, a czego nie maja heterycy? Umożliwienie im legalizacji ich związków to jest zrównanie praw, a nie dawanie im przywilejów. Przywilejami byłyby różnego rodzaju ulgi i zwolnienia podatkowe. Takie, które dotyczą np. Kościoła.

grimes
0 / 2

@kyd "Umożliwienie im legalizacji ich związków to jest zrównanie praw, a nie dawanie im przywilejów." Związki to jest sprawa kościoła, a nie państwa. Jeśli kościół nie chce dawać ślubu homosiom (i słusznie, tak każe Biblia) to nie można regulacjami ich do tego zmusić. Poza tym oni o niczym innym nie marzą jak o dostaniu wpie_rdolu. Oni się proszą o to po prostu, żeby jakiś łysy kibol, katolik im obił ryj. To widać po twarzach i zachowaniu. Niedługo będą biegać z szalikami Legii po Poznaniu.

kyd
0 / 0

@grimes ale wiesz chyba, że istnieją śluby inne niż te kościelne, takie cywilne, prawda? Myślałem, że to oczywiste, że o nich piszę, ale widać niektórym trzeba wszystko wykładać bardzo precyzyjnie. Kościół to oczywiście osobliwa organizacja i jako taka może sobie ustalać własne zasady. Poza tym, to myślę, że twoja twarz również wyrażałaby taką prośbę o dostanie wpie*dol - aż prosiłaby się o to.

grimes
+2 / 4

@kyd Po co im śluby cywilne? To nie ma sensu - jedynym jest ulga podatkowa, ale ta też nie jest jakaś bardzo duża. "twoja twarz również wyrażałaby taką prośbę o dostanie wpie*dol" Ja nie chodzę z kutasem na czole.

kyd
0 / 0

@grimes w takim razie po co heteroseksualnym parom śluby cywilne? Przecież to bez sensu. Nie chodzi o korzyści finansowe - tych przeciętna rodzina w ogóle nie ma z tytułu zawarcia małżeństwa, ani inne typu dziedziczenie majątku. Bardziej chodzi o symboliczne zrównanie par homo i hetero i zwyczajne zatwierdzenie swego związku względem siebie i bliskich. Dla niektórych może to zbędne, ale skoro tak chcą, to czemu im tego prawa odmawiać. A ilu w prawdziwym świecie widziałeś gejów z kutasem na czole? Prawdopodobnie każdego dnia mijasz gejów i lesbijki i nie poznajesz ich orientacji, bo zazwyczaj niczym się nie wyróżniają. Oceniasz na podstawie jakichś czubków z parad dla gejów, która przejdzie przez Polskę raz na rok. A ich uczestnicy w dodatku w większości zdecydowanej wyglądają normalnie.

kyd
0 / 0

@jeykey1543 liczyłem na jakąś poważną odpowiedź, a otrzymałem tylko wylew żółci purytańskiego fanatyka. Taka odpowiedź przystałaby bardziej starej babci, która co niedziela daje księdzu na tacę, ale u młodej osoby po prostu mierzi. Ale odpowiadając, serio uważasz, że widząc faceta w gaciach policja najpierw szczegółowo wybada jego orientację zanim go zgarnie? No baaa, bo przecież Polska to taki "gay friendly" kraj, gdzie jedyną pokrzywdzoną grupą są katolicy. A poza tym, nie odpowiedziałeś na pytanie.

kyd
0 / 0

@jeykey1543 ale skąd w ogóle ta dziwna fiksacja na punkcie seksu i ludzkich upodobań, że musi mieć to przekładnie na całe życie człowieka? Czego byś oczekiwał; żeby gejów zamykać w szpitalach, więzieniach, by nie mogli robić tych rzeczy, do których prawo ma ta zdrowa większość? To by cię zadowoliło? Dopóki gej czy lesbijka są normalni, zachowują się normalnie, nie używają swojej orientacji jako karty przetargowej, to traktujmy ich jak każdego innego. Jesteśmy już chyba dość dojrzali, by stwierdzić, że gej może być inteligentnym, normalnym człowiekiem, a heteryk może być popieprzonym kretynem. Niech zatem decyduje to, co mają naprawdę do zaoferowania światu, bez analizowania ich łóżkowych preferencji. Grodzką nie lubię bardziej za działalność komunistyczną, aniżeli za jej płciowe transformacje. A jeżeli uważasz, że z tytułu bycia trans ma jakąś taryfę ulgową, to może powiesz czemu w takim razie w ostatnich wyborach prezydenckich nie udało się jej uzbierać wymaganych 100 tys. podpisów, żeby móc wystartować. Za Biedroniem kiedyś nie przepadałem, ale obserwuje jego poczynania jako prezydenta Słupska - a ponieważ jest gejem, to uwaga mediów tym bardziej na nim się skupia - i jak dla mnie odwala kawał przyzwoitej roboty. Jest chyba jednym z najlepszych prezydentów miast. I trzeba się zastanowić, czy to iż ktoś jest gejem/trans, to jest dla nich jakiś "handicap", czy może znając specyfikę tego narodu, nie należy stwierdzić, że doszli do tego co mają pomimo bycia gejem/trans, a nie dzięki temu.

grimes
0 / 0

@kyd "w takim razie po co heteroseksualnym parom śluby cywilne?" Nie wiem. Ludzie szukają atencji na wszystkie sposoby.

C Chuck_Norris779
-2 / 6

jak ci co na tym obrazku narzekacie na to samo to jedźcie do niemiec tam się spełnia wasze sny

Odpowiedz
H Hazik
+10 / 18

@Tuon w zdrowym społczeństwie geje nie paradują z gołymi pi...na wierzchu,tylko sobie żyją i nikomu nikt do łóżka nie zagląda-tak jest u nas,a oni chcą być lepsi,bo na pewno nie tolerowani.

Tuon
+3 / 19

@Hazik Faktycznie nie paradują, ale chcą zwrócić na siebie uwagę. Jest to samo napędzające się koło. Poza tym, w tym kraju ludzie lubią wpieprzać się w cudzą prywatność. A gdyby tak para gejów szła sobie za rękę po ulicy, to sądzisz że ludzi by to nie obchodziło? Tu nie ma tolerancji, więc od tego trzeba zacząć. Przestać zwracać uwagę na orientację.

~Werthes
+5 / 11

@olmajti: w jakiż to sposób biały mężczyzna hetero jest prześladowany? Pytam, bo sam jestem jednym z nich i jestem ciekaw tego ucisku, który mnie rzekomo spotyka. Bo co, bo pedały przejdą ulicą? Bo para gejów powie sobie "tak"? Bo w grach komputerowych - pierwszy raz od początku ich tworzenia - pojawiają się inne postaci niż biali heterycy (o zgrozo!)? Nie widzę żadnego ucisku, nie czuję się też tak słabo, by pokrzykiwania pedałów albo innych feministek mogły mi zagrozić. Nie nad każdym idiotyzmem trzeba się pochylać z okrzykiem "whine power".

~Werthes
+4 / 10

@olmajti: nie ma sprawy, ja nauczę się czytać ze zrozumieniem, ty nauczysz się pisać poprawnie po polsku, kolego "po za tym" i "nie używam wielkich liter po kropce", i świat będzie piękniejszy. Co do sedna: żadnej faktycznej dyskryminacji białych mężczyzn hetero też nie widzę, proszę, oświeć mnie, bo może jestem ślepy albo zmanipulowany.

~Werthes
+2 / 4

@olmajti: no widzisz, całkiem sporo przykładów. Spróbuję z nimi polemizować po kolei: owszem, osobiście uważam kobiety za słabsze od mężczyzn, ale wiem też, że problem z takimi stwierdzeniami na ogół mają głupie feministki - pytanie, czy warto przejmować się ich kociokwikiem i przywiązywać do niego aż tak wielką wagę, by ich ujadanie zamieniać zaraz w jakiś ucisk mężczyzn? Co do opóźnionych dzieci nie mam zdania, nie chodzę już do szkoły, nie mam również dzieci w wieku szkolnym, nigdy też nie zetknąłem się z takim przypadkiem - nie mój problem, nie moja sprawa, nie wypowiadam się. Z sądami masz rację, tu się zgadzamy, choć nie słyszałem, by ktoś został z tego powodu nazwany szowinistą wyzyskującym kobiety. O feministkach już pisałem. Czarni złodzieje - w Polsce ich nie ma, więc znów nie mój problem. Mnie nigdy żaden okraść nie próbował, w sumie nie okradł mnie nigdy ani czarny, ani biały. Muzułmanie to śliski temat - raz oni pobiją ciebie za jedzenie kanapki z szynką, raz ktoś w Polsce dostanie w łeb z tego tylko powodu, że ma ciemniejszą karnację albo mówił po niemiecku w tramwaju (na marginesie, co do tej historyjki o kanapce z szynką - była raczej zmyślona, jak wiele bzdur o muzułmanach, bo to ostatnio modne - radzę dokopać się do jej faktycznego źródła, mnie zajęło to parę sekund). Mamy więc kociokwik głupich feministek i przypadki jednostkowe - żadna to dyskryminacja. Przynajmniej ja nie czuję się dyskryminowany, nadal mam wrażenie, że biały facet hetero jest jedną z najbardziej uprzywilejowanych grup wszech czasów i to się raczej nie zmieni. Na ogół mamy raczej do czynienia z sytuacją, w której - na przykład - w jakiejś grze komputerowej pojawi się czarnoskóra postać, a idioci zaczynają już biadolić o upadku cywilizacji. Tak jakby w realnym, prawdziwym świecie czarni, geje albo kobiety nie istniały i nie można ich było pokazać na ekranie. I tak z "white power" zrobiło się "whine power", bo oto biały mężczyzna hetero, zdobywca świata i król życia, zaczyna jęczeć, że prześladują go złe feministki albo pedały. Niepoważne.

S sokolasty
+1 / 3

@Hazik A czy para gejów może przejść przez miasto trzymając się za rączki? Bo para hetero może.

M mambolinski
-2 / 4

przejść mogą tylko czy dojdą? gdyby pedałów było naturalne to facet mógłby w celu przedłużenia gatunku zapłodnienia faceta, stery d..a służy do wydalania

KappaHD
-1 / 1

W całej tej rozmowie się pojawia problem, wg ej strony (nazwa raczej propaguje "nowoczesną" Europę, chociaż mogę się mylić). http://www.homoseksualizm.org.pl/ile-jest-osob-homoseksualnych/
Więc jednak wg badań, ciągle pozostaje poniżej 10% osób, które są irientacji homoseksualnej.
Pokazuje to dobitnie, że ok 90% społeczeństwa to wydaje się conajmniej dziwne. Tak więc o co ten krzyk? Skoro chcą się zapinać w domu, niech to robią. Ale poza krzyczeniem, że im się należy, niech uszanują społeczeństwo, które tego oglądać nie chce. Tak działa demokracja, nie?

dcmi
0 / 4

Pary heteroseksualne też uprawiają sex analny i wtedy nie ma nic złego??? Idąc tym tokiem myslenia mozna stwierdzić, ze sex słuzy tylko do reprodukcji, więc powiedz mi ile masz dzieci?

S StichMAN
+2 / 2

to przynajmniej wiem po co "walczą" o równość. dalej droga przed nimi...

Odpowiedz
darek1423
+8 / 10

To z tym "Polska dla dziwaków" to popieram. Dziwak to osoba ,która odstaje od reszt, nie podporządkowuje się ogółowi. W tym haśle chodzi po prostu o to aby móc być sobą. Nie udawać kogoś ,żeby wpasować się w ogólnie przyjęte normy zachowań. Jestem przeciwny dawaniu specjalnych przywilejów danym grupom. Nieważna jest narodowość, orientacja, wykonywany zawód. W kwestii prawa każdy powinien być równy.

Odpowiedz
~stts
+11 / 35

Serio nikt nie widzi analogii między tekstami "Polska dla Polaków" i "Polska dla dziwaków" albo "Chcemy mężczyzn a nie ciot" i "Chcemy ciot a nie mężczyzn"? Przecież to zwykłe wyśmiewanie się z tych durnych tekścików, które dzieciaki wrzucają na facebooka i inne strony w internecie. Już nieraz było mówione, że na takie parady chodzą w większości ludzie, którzy z homoseksualizmem mają niewiele wspólnego, tylko robią sobie jaja, a oczywiście bieda umysłowa w internecie się na to łapie i sapie jak Kalisz po przebiegnięciu trzech metrów.

Odpowiedz
Malinator
+2 / 6

Z tym ostatnim się zgadzam. Wolność obejmuje też prawo do odmiennej seksualności!

Odpowiedz
marcinqwerty
-1 / 7

@Malinator Ależ nikt im tego prawa nie odmawia. Problemem są żądania par homoseksualnych do identycznego traktowania jak w przypadku małżeństw heteroseksualnych, oraz domaganie się przez nich prawa do adopcji dzieci. Szczególnie z tym ostatnim mam problem, bo mam wątpliwości jak sprowadzanie dziecka do poziomu komuś prawnie należnego przywileju ma się do kwestii praw dziecka. Związki partnerskie - ok, status "osoby najbliższej" - jak najbardziej. Ale idąc dalej musimy wywrócić ład społeczny, który istniał w naszym społeczeństwie od stuleci, wręcz podstawy tego ładu. I to nie w celu osiągnięcia czegoś lepszego, ale w imię wymagań i roszczeń pewnej grupy wewnątrz środowiska homoseksualnego.

K kusmierc
0 / 0

Czy tylko ja zauważyłem błąd w trollowym pierwszym obrazku?

Odpowiedz
~Querender
0 / 0

@kusmierc to odpowiedź na banner narodowców "chcemy męszczyzn a nie ciot", który pojawił się bodajże na paradzie równości.

szczerbus9
0 / 0

z jednym się zgadzam, Polska dla dziwaków, bez wariatów, czubów, świrów i dziwaków życie było by nudne, ale czemu tylko w jedną stronę, wtedy wszystko szybko spowszednieje i stanie się codziennością.

Odpowiedz
Azon
+2 / 2

@beny134 Oboja macie rację (albo się mylicie - co ja tam wiem). Pytanie czy koniecznie trzeba obrażać innych z tego czy innego powodu.

beny134
+1 / 3

@Kruczata @Azon Homoseksualizm jest równy takiej chorobie jaką jest bezpłodność, czyli prowadzi prosto do wymierania gatunku. Nie ma cywilizacji, którą tworzyliby homoseksualiści, bo to w prostej linii prowadzi do jej upadku, a więc należy potępiać wszelkie działania mające na celu osłabienie narodu. Co nie znaczy, że należy zabraniać ludziom swoich dewiacji, o ile nie obnoszą się nimi publicznie i nie demoralizują innych, tylko praktykują je sobie w zaciszu domowym.

beny134
-3 / 5

@hotsince82 A co mnie księża obchodzą? W biblii jest wszystko napisane. Ludzką rzeczą jest błądzić, ale też należy walczyć ze słabościami i się nie poddawać. Nie ma, ani jednego cywilizowanego kraju/narodu, który by się nie opierał na jakiejś religii/ideologii. Dzięki chrześcijaństwu zawdzięczamy powstanie takiej instytucji, jaką jest rodzina, którą znamy w obecnej formie - mąż, żona, dzieci. Taka forma, kształt społeczeństwa i wartości, które w nim (chrześcijaństwie) obowiązują pozwolił nam się najlepiej rozwinąć z pośród wielu innych religii/ideologii obowiązujących na całym świecie. Religia/ideologia to nie tylko wiara w Boga, ale przede wszystkim wiara w wartości i kierowanie się nimi, które tworzą i umacniają naszą cywilizację. Z kolei homoseksualizm osłabia naród, więc jest nie bez powodu potępiony przez wszelkie religie/ideologie dominujące na świecie, a które by nie dominowały, gdyby ludzie się nie rozwijali (rozmnażali).

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 10 September 2016 2016 21:16

grimes
+1 / 3

@beny134 Homoseksualizm to nie choroba. Każdy lekarz Ci to powie. W świecie zwierząt jest to na porządku dziennym. Jest to dewiacja, ale nie choroba. "bo to w prostej linii prowadzi do jej upadku" Autyzm jest chorobą, a to właśnie autycy mają bardzo wielki wkład w naukę i rozwój cywilizacji.

S singri
0 / 2

@grimes - owszem, w świecie zwierząt są powszechne zachowania "homoseksualne". Zaobserwowałam to u kotów - mamy na podwórku cztery kocury. Największy ciągle "kryje" pozostałe, mimo że to samce. Od weterynarza dowiedziałam się, że to normalne. W ten sposób pan i wiadca zaznacza swą wyższość. Z orientacją ma to niewiele wspólnego.

Malinator
0 / 4

@beny134 Leworęczność to choroba na równi z takimi chorobami jak bezpłodność. Prowadzi prosto do wymierania gatunku. Nie ma cywilizacji, którą tworzyliby wyłącznie mańkuci, bo to w prostej linii prowadzi do jej upadku, a więc należy potępiać wszelkie działania mające na celu osłabienie narodu. Co nie znaczy, że należy zabraniać ludziom swoich dewiacji, o ile nie obnoszą się nimi publicznie i nie demoralizują innych, tylko praktykują je sobie w zaciszu domowym.

Edit: To co mówią panowie wyżej jest prawdą. Wiedziałbyś o tym gdybyś przeczytał więcej niż jedną książkę w życiu.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 10 September 2016 2016 23:48

beny134
-1 / 3

@Malinator Z tą różnicą, że Natura/Bóg nie uniemożliwił mańkutom się rozmnażać, więc nie zasługuje owa umiejętność na miano choroby. @grimes Homoseksualizm to choroba i Natura/Bóg tak uważa (żaden biurokrata czy lekarz tego nie zmieni), ponieważ prowadzi do wymarcia gatunku, a podstawowym celem życia jest rozwój, nie hedonizm (przyjemność). Homoseksualizm to ślepa droga ewolucji i wszystko co zaprzecza ewolucji/rozwojowi jest chorobą (tj bezpłodność).

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 11 September 2016 2016 1:44

beny134
0 / 0

@Kruczata W jakich przypadkach homoseksualiści mogą się rozmnażać? Pociąg do osób tej samej płci nie jest czymś normalnym...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 11 September 2016 2016 10:47

beny134
0 / 0

@Kruczata Napisałem wyżej, że dopóki nie obnosisz się z tym publicznie tylko robisz to w zaciszu domowym nic mi do tego. Miłego dnia.

grimes
0 / 0

@beny134 "Natura/Bóg tak uważa" Natura? Ta sama natura, która tworzy homoseksualne małpy, albo gatunki rybek w których zmieniają płeć? Natura jest wyjątkowo elastyczna, a ty nie znasz definicji choroby. Chory to nie pełny zdrowia organizm, a co ma orientacja do tego? A Bóg? Twój Bóg każe zabijać homoseksualistów, więc czemu tego nie robisz? Jest to zarówno w ST jak i NT. "ponieważ prowadzi do wymarcia gatunku" To nie definiuje choroby, bo tak samo do wymarcia gatunku prowadzi zabijanie, ale nie uznajemy morderców za chorych, tylko za patologię i przestępstwo. Powtarzam - homoseksualizm to dewiacja.

beny134
0 / 0

@grimes Katolstwo jest wyjątkowo tolerancyjne pod względem homoseksualizmu (wolna wola) biorąc pod uwage taki np. islam, dlatego nigdy na naszych ziemiach nie dochodziło do karania za ten czyn, o ile nikt się nie obnosił z tym publicznie ponieważ akt ten demoralizuje i osłabia gatunek. Natura sama eliminuje chore jednostki/geny ludzi nie pozwalając się im powielić tak jak w przypadku bezpłodności. Wolność Twoja kończy się tam gdzie zaczyna moja, dlatego morderstwo musi być karane, ponieważ ogranicza wolność drugiego człowieka.
P.S. Dewiacja to synonim choroby.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 11 September 2016 2016 15:38

grimes
0 / 0

@beny134 Katolicy wybierają z Biblii co im się podoba, dlatego odwróciłem się od Chrześcijaństwa. "Dewiacja to synonim choroby." Nie kompromituj się więcej. Dewiacja to odstępowanie od norm w negatywnym sensie... Mam ci podesłać wiki czy sam będziesz łaskawy się douczyć?

beny134
0 / 0

@grimes "Katolik" który wybiera z Biblii co mu się podoba nie jest już Katolikiem, a Ty z powodu obłudy innych się odwróciłeś bo sam nie starasz się odnaleźć prawdy. Dewiacja/parafilia jaką jest homoseksualizm jest chorobą równą bezpłodności (z tą różnicą, że ma podłoże psychiczne), ponieważ prowadzi do osłabienia/wymierania gatunku i żadna "postępowa" encyklopedia, biurokrata czy lekarz nie jest w stanie zmienić definicji tego co narzuca nam Natura.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 11 September 2016 2016 17:18

Biblijny
0 / 0

@beny134
""Katolik" który wybiera z Biblii co mu się podoba nie jest już Katolikiem. " O ile w ogóle Biblię przeczytał, a to już graniczy z cudem. @grimes Komu nakazał zabijać? Chrześcijanom, czy może Izraelitom? A co z żydami, którzy nie mieszkają w Izraelu? Oni też mają zabijać? Otóż nie, a homoseksualizm sam w sobie (czyt. pociąg do tej samej płci) NIE JEST grzechem (zresztą, zły również nie jest). Sam akt współżycia jest zły, a homoseksualista musi być pierw osądzony przez sędziego, a ten nie musi wydać wyrok śmierci, nawet jeśli dowody są twarde. Może po prostu wykluczyć taką osobę z Izraela (a obie te rzeczy w dzisiejszym Izraelu nie występują...).

beny134
0 / 0

@Biblijny Cuda się zdarzają

grimes
0 / 0

@beny134 I weź tu rozmawiaj z katolami, którzy nie rozumieją definicji. Dewiacja: "odchylenie od reguł działania społecznego, postępowanie niezgodne z normami, a także z wartościami przyjętymi w społeczeństwie lub w grupie społecznej." Choroba to stan nie pełny zdrowia, rozumiesz, czy mam wyjąć kredki? "jest chorobą równą bezpłodności" Nie jest, bo ludzie to nie maszyny i naszym celem nie jest prokreacja, sami sobie tworzymy cele. "ponieważ prowadzi do osłabienia/wymierania gatunku" TO NIE DEFINIUJE CHOROBY... Autyzm jest chorobą, ale autycy mają duży wkład w rozwój cywilizacji... " co narzuca nam Natura." Natura nam nic nie narzuca, jakby miała nam coś narzucać to nie miałbyś rozumu, a w świecie zwierząt homoseksualizm jest na porządku dziennym i negować może to tylko wariat. @Biblijny Kpł 20:13
13. Ktokolwiek obcuje cieleśnie z mężczyzną, tak jak się obcuje z kobietą, popełnia obrzydliwość. Obaj będą ukarani śmiercią, sami tę śmierć na siebie ściągnęli.

beny134
0 / 0

@grimes Gdyby nie prokreacja nie wyznaczyłbyś sobie żadnego celu...

Biblijny
0 / 0

@grimes
W Księdze Wyjścia również jest tak napisane. I co z tego? Zacytowałeś to tylko dla tego, że nie znasz Tory. Nie odpowiedziałeś również na pytanie, komu te prawo zostało nadane. Chciałem podkreślić, że sam w sobie pociąg do tej samej płci nie jest zły (dobry zresztą też nie jest) oraz, że osoba która popełniła ten czyn zanim zostanie skazana musiał zostać wydany i oparty na dowodach oraz świadkach wyrok. A to, o czym myślisz jest niedopuszczalne: "patrzcie go, chodzi w rurkach, to na pewno pedał! Zabić!". Nie, nie na tym to się opierało.

grimes
0 / 0

@Biblijny "komu te prawo zostało nadane" A jakie to ma znaczenie? Już sam fakt, że Bóg pozwala komukolwiek zabić Kowalskiego, bo lubi w dupe dyskwalifikuje go.

Biblijny
0 / 0

@grimes
"Już sam fakt, że Bóg pozwala komukolwiek zabić Kowalskiego, bo lubi w dupe dyskwalifikuje go" Wątpię, żeby jakikolwiek Żyd nosił nazwisko Kowalski, ale to tak na marginesie. Bóg nie pozwala zabić KOMUKOLWIEK Kowalskiego, bo lubi w dupę. Samo "lubienie w dupę" nie sprawia, że Żyd przestaje być Żydem. Żydem przestaje być podczas samego aktu homoseksualnego, ale żeby go skazać prawnie trzeba jeszcze dodać do tego dowody i świadków... A Prawo pochodzące z Tory obowiązują tylko Żydów. (prócz 7 praw Noego, te obowiązują cały świat, ale po za dłuższą Gehenną niczym więcej nieprzestrzeganie ich nie grozi. Biblia mówi, że każda jedna dusza do Boga powróci, ale zanim to zrobi to dusza musi zostać oczyszczona właśnie w Gehennie. TAK, Biblia, a przynajmniej ta hebrajska dopuszcza "zbawienie", bo nie wiem jak inaczej to nazwać, zarówno grzeszników jak i ateistów i politeistów. Taka ciekawostka.)

marcinqwerty
0 / 6

Widzę, że pacjenci zakładów zamkniętych wreszcie wyszli na ulice i walczą o swoje prawa. I to od razu te najcięższe przypadki.

Odpowiedz
~Lanicza
+7 / 7

A ja powiem coś od drugiej strony. Wstydzę się tego, że teoretycznie należę do ruchu LGBT (jestem bi). Wstydzę się, że robią oni taką szopkę z życia normalnego i rozsypała się idea "jesteśmy równi". Kiedy osoby nie-hetero były dyskryminowane, pozbawiano ich podstawowych praw itd to ok, można było walczyć. A teraz? Szkoda gadać. Podstawowych praw ograniczonych nie mamy, jakoś żyjemy i nas nie zabijają. Jasne, też chciałam móc dowiedzieć się o stanie zdrowia mojej kobiety, kiedy leżała w szpitalu. Ale teraz jestem z chłopakiem, związek damsko-męski i nadal nie mogę się dowiedzieć dużo. Niech się kolorowi nie burzą, bo osoby hetero też dużo nie mogą, jeśli nie są w związku małżeńskim. Ale to już pretensje do naszego prawa.

Polskie środowisko jest nietolerancyjne na tym punkcie, nie oszukujmy się. Ale nie jest tak źle, jak się wszystkim wydaje. Jednak ani mnie, ani moich znajomych nie-hetero nie spotkała nigdy żadna nieprzyjemność z tego powodu. Pewnie dlatego, że nie chwalimy się tym (w tym komentarzu zrobiłam to po to, by móc się wypowiedzieć i żeby to było zrozumiane), ubieramy i zachowujemy normalnie, nie wyróżniamy się.

Ale za to miałam w szkole taką sytuację. Mieliśmy w klasie chłopaka, który był zdeklarowanym pedziem (gejem go nie nazwę, bo to obraza dla gejów). Pewnego dnia, po oddaniu klasówek z biologii, stwierdził, że to, iż dostał 4 (a ponoć się uczył) jest wynikiem nietolerowania go jako mniejszości seksualnej. A że mamusię miał taką ĄĘ Jessikę to zrobiła w szkole awanturę, postraszyła trochę i pani zrezygnowała z uczenia naszej klasy. A szkoda, bo była naprawdę świetna.

Nie wstydzę się swojej orientacji. Nie wstydzę się związków i swoich partnerów, bo nie mam czego. Wstydzę się tych ludzi, że jestem wrzucana z nimi do jednego worka. I tego, że chcą być odbierani jako poważni, walczą o ważne sprawy, a zachowują gorzej niż gówniarze z przedszkola.

Jeszcze dużo czasu upłynie zanim zmieni się ta mentalność

Odpowiedz
Malinator
-1 / 1

Amen, siostro! W końcu, jakiś inteligentny komentarz. Diament w jeziorze szamba, jak to mówią. :)

dcmi
0 / 0

Nie wiem czy autor wie ale w tych pierwszych jpg. uzywane są określenia gejów padające z ust pewnej częsci polaków (te łagodne). A to ostatnie tez ma pewien sens, no ale to juz kontrowersyjne

Odpowiedz
M malone_lu
-1 / 3

Pamiętajcie, że wg gazet wyborczej, lisa i innego gówna, to wy jesteście nienormalnymi faszystami, a oni są normalnymi nowoczesnymi Europejczykami. Także ostrożnie z osądami :)

Odpowiedz
~Antoni Macierewicz
0 / 2

Nie jestem najpiękniejszym chłopakiem, dosyć ciężko znaleźć mi miłość, nie utrudniajcie mi każąc wszystkim pedałom przerzucać się na dziewczyny wbrew mojej woli i ich pedalskiej wolnej woli.
Czemu nikt tak nie pomyśli? Życzę każdemu kto obraża homoseksualistów i żąda od nich normalności by faktycznie się nawrócili ale na tych osobach albo ich rodzinach.

Odpowiedz
S singri
0 / 0

Tak? A co my mamy powiedzieć?

Kjeszen
-3 / 3

Ciotami są te pseudoliberalne twory humanoidalne. Nie potrafią uszanować woli większości, więc robią te swoje ciotoparady, na których się liżą po pi*dach...a normalni ludzie muszą na to patrzeć

Odpowiedz
Albiorix
+2 / 2

Nabijaja sie z durnych i chamskich haseł na transparentach innych demonstracji. Co jest nie tak?

Odpowiedz
S slaked
-1 / 7

Będę żygał ,powiem tylko tyle, wszystkie wielkie cywilizacje upadły jak do rządzenia zabrało się pedalstwo

Odpowiedz
dcmi
0 / 4

Na przykład?

M masti23
0 / 0

Znam pseudosebow uwazajacych sie za twardzieli, a gdy poszli do ciezkiej pracy, okazywali sie piz.mi, narzekajacyni jak to ciezko itp.

Odpowiedz
M Morela01
0 / 0

Nie sądziłam, że niektórzy tutaj mają aż tak niski iloraz inteligencji. Nawiązania są jasne, nie można na nie nie wpaść przy przynajmniej przeciętnym IQ. I to jest właśnie prawdziwy demotywator.

Odpowiedz