Silnik to amerykanski LS3 firmy GM Motors. Niestety, zaprojektowanie wlasnego silnika kosztowaloby miliony i zajelo ok. 20 lat, wiec bylo to calkiem nieoplacalne dla takiego projektu. Rowniez trzeba miec na uwadze, ze wiele wskazowek co do aerodynamiki udzielil nam Lee Noble
Dobra dobra. Pagani dostaje silniki zaprojektowane przez AMG specjalnie pod niego. Koenigsegg robi je sam. LS3 to silnik z półki. Został jakoś specjalnie zmodyfikowany przez Arrinera? Korbowody, sprężarki, komputer?
Dalej, co z przeniesieniem napędu, zawieszeniem, skrzynia biegów - też z półki czy może z Polski? Jak z Polski to z jakiej firmy? Co z oponami? Z półki czy jak np. Koenigsegg z Michelin udało się Arrinerze namówić do współpracy jakiegoś producenta? Z polskich to chyba tylko Dębica?
Najważniejsze - co z karoserią - włókna węglowe? Gdzie są produkowane? Polska firma czy Arrinera sama wytwarza? Bo chyba nie stal.
Jazdy testowe - kto jest fabrycznym kierowcą testowym Arrinera? Na jakim torze odbywają się testy?
Ile kilometrów przejechało auto w ramach testów?
Generalnie chodzi mi o to że brak jest cały czas jakichś obiektywnych, weryfikowalnych informacji z których można by wnioskować że to rzeczywiście coś naprawdę super.
Sprzedano chociaż jedną sztukę? Nie.
Przejazd na Nurburgring? Nie.
Może chociaż testował ktoś obeznany i porównał z innymi samochodzami?
Taka Marussia chociaż w F1 startuje, nawet pomimo tego że wlecze się w ogonie to jednak o jakiejś bazie technologicznej świadczy. A Arrinera?
@olmajti, jakim zaprojektowanym w całości? Pozlepiane z kilkudziesięciu firm części a projekt to dopasowanie ich, żeby się całość nie rozleciała. To jest namiastka "koncept car". Pisanie, że W CAŁOŚCI I OD PODSTAW ZAPROJEKTOWANY itp bzdury to jest po prostu śmieszne. Nie neguję zdolności twórców karoserii ale to nie jest polski samochód. Jaki % części (poza budą) został zaprojektowany przez tych polskich inżynierów? Na tej zasadzie ogromny % samochodów europejskich jest w pewnym stopniu polska bo mają w Polsce wykonane szyby czy wiązki przewodów. Bzdura jakich mało.
Samochód studyjny do pokazywania na targach i ew. do wyprodukowania w ilości kilku - kilkunastu egzemplarzy. W praktyce złożony z dostępnych na rynku gotowych elementów innych, światowych producentów. Proszę dowiedzieć się kto zaprojektował i buduje silnik, elektronikę, zawieszenie itd. Bo skorupę karoserii potrafi zaprojektować każdy.
A ile aut sportowych arrinera racing wypuścił że jest producentem aut sportowych? Może by tak zastanowić się nad sensem słów które klepie się na klawiaturze?
Osobiście wolałbym byśmy produkowali i sprzedawali auto klasy kompakt, dla każdego, a nie jakieś super drogie auta, na które będzie zapotrzebowanie na pewno w krajach roponośnych. Cos pokroju Skody, choć akurat to złe skojarzenie. Ale wolałbym by polska gospodarka osiągnęła sukces na globalnym rynku produktem globalnym dla wszystkich, a nie dla kilku osób
a wy pelikany dalej łykacie te pierdy o arinierze?
BTW: mam na dzieje ze MON im dojebie taka kare za używanie polskich oznaczeń wojskowych ze będę musieli sprzedać to auto po cenie złomu oh WAIT to jest złom i to po cenie z newconnecta....
Tyle, że Polska nie będzie budowała nigdy żadnych samochodów. Nie dostaliśmy i nie dostaniemy zgody od naszych bogów z Niemiec i Francji.
OdpowiedzWszystko polskie, silnik też?
OdpowiedzSilnik to amerykanski LS3 firmy GM Motors. Niestety, zaprojektowanie wlasnego silnika kosztowaloby miliony i zajelo ok. 20 lat, wiec bylo to calkiem nieoplacalne dla takiego projektu. Rowniez trzeba miec na uwadze, ze wiele wskazowek co do aerodynamiki udzielil nam Lee Noble
Dobra dobra. Pagani dostaje silniki zaprojektowane przez AMG specjalnie pod niego. Koenigsegg robi je sam. LS3 to silnik z półki. Został jakoś specjalnie zmodyfikowany przez Arrinera? Korbowody, sprężarki, komputer?
Dalej, co z przeniesieniem napędu, zawieszeniem, skrzynia biegów - też z półki czy może z Polski? Jak z Polski to z jakiej firmy? Co z oponami? Z półki czy jak np. Koenigsegg z Michelin udało się Arrinerze namówić do współpracy jakiegoś producenta? Z polskich to chyba tylko Dębica?
Najważniejsze - co z karoserią - włókna węglowe? Gdzie są produkowane? Polska firma czy Arrinera sama wytwarza? Bo chyba nie stal.
Jazdy testowe - kto jest fabrycznym kierowcą testowym Arrinera? Na jakim torze odbywają się testy?
Ile kilometrów przejechało auto w ramach testów?
Generalnie chodzi mi o to że brak jest cały czas jakichś obiektywnych, weryfikowalnych informacji z których można by wnioskować że to rzeczywiście coś naprawdę super.
Sprzedano chociaż jedną sztukę? Nie.
Przejazd na Nurburgring? Nie.
Może chociaż testował ktoś obeznany i porównał z innymi samochodzami?
Taka Marussia chociaż w F1 startuje, nawet pomimo tego że wlecze się w ogonie to jednak o jakiejś bazie technologicznej świadczy. A Arrinera?
@mwa Jeśli potrzebujesz więcej informacji na temat tego samochodu to wystarczy ze zapytasz odpowiedniej osoby
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:http://www.topgear.com.pl/aktualnosci/arrinera-hussarya-gt-pelnokrwista-wyscigowka-juz-jest/dcft5k&gws_rd=cr&ei=qYHdV77YMoOvsQHIvqjoAQ
Podniecać się można jak to wypali, bo puki co nie wiadomo co to za auto, poza tym ze istnieje
OdpowiedzLinia Polska reszta Amerykańskie, China, Wielka Brytania i jak się nie mylę Czeskie! Autor dumny! Brawo motyryzacja PL!!!!
Odpowiedz@olmajti, a co ma do tego co ile kosztuje? Demot jest o aucie które rzekomo jest w całości polskie, a faktycznie z polską ma sporo mniej do czynienia.
@olmajti, jakim zaprojektowanym w całości? Pozlepiane z kilkudziesięciu firm części a projekt to dopasowanie ich, żeby się całość nie rozleciała. To jest namiastka "koncept car". Pisanie, że W CAŁOŚCI I OD PODSTAW ZAPROJEKTOWANY itp bzdury to jest po prostu śmieszne. Nie neguję zdolności twórców karoserii ale to nie jest polski samochód. Jaki % części (poza budą) został zaprojektowany przez tych polskich inżynierów? Na tej zasadzie ogromny % samochodów europejskich jest w pewnym stopniu polska bo mają w Polsce wykonane szyby czy wiązki przewodów. Bzdura jakich mało.
Samochód studyjny do pokazywania na targach i ew. do wyprodukowania w ilości kilku - kilkunastu egzemplarzy. W praktyce złożony z dostępnych na rynku gotowych elementów innych, światowych producentów. Proszę dowiedzieć się kto zaprojektował i buduje silnik, elektronikę, zawieszenie itd. Bo skorupę karoserii potrafi zaprojektować każdy.
OdpowiedzA ile aut sportowych arrinera racing wypuścił że jest producentem aut sportowych? Może by tak zastanowić się nad sensem słów które klepie się na klawiaturze?
OdpowiedzFajnie, że poskładali taki samochód, ale to raczej smutne, że nie mogli tego zrobić na Polskich podzespołach bo ktoś kiedyś zniszczył nam motoryzacje.
Odpowiedz"Hussarya", co? Dlaczego nie "Sobyesky"? Żeby się z wódą nie kojarzyło?
OdpowiedzChodziło raczej o to aby kojarzyło się z dość znanym w tej klasie Pagani Huayra. Czytając Huayra i Hussarya brzmią bardzo podobnie.
A przed każdym włączeniem radia odtwarza się apel smoleński.
Odpowiedz@aku666 Zabiłeś mnie :D
Osobiście wolałbym byśmy produkowali i sprzedawali auto klasy kompakt, dla każdego, a nie jakieś super drogie auta, na które będzie zapotrzebowanie na pewno w krajach roponośnych. Cos pokroju Skody, choć akurat to złe skojarzenie. Ale wolałbym by polska gospodarka osiągnęła sukces na globalnym rynku produktem globalnym dla wszystkich, a nie dla kilku osób
OdpowiedzMnie to wygląda jak pozaokrąglane Lamborghini.
OdpowiedzChcieć znaczy móc
OdpowiedzAuto wygląda nieźle, ale nazwa strasznie h*jowa...
Odpowiedzeee...przykro mi, ale niestety nie jesteśmy aż tak sprytni. Arrinera to przekręt giełdowy (czyt. ARX lub wcześniej VEN). Dobranoc
OdpowiedzTO JEST SKŁADAK , A NIE POLSKA KONSTRUKCJA BUDOWANA OD PODSTAW.
OdpowiedzOpony zamiast Dębica itp. to francuskie Michelin:P
OdpowiedzJeszcze tylko metalowa miniaturka brzozy albo krzyża na masce i każdy narodowiec sfapie sobie z patriotycznej dumy ;-)
Odpowiedza wy pelikany dalej łykacie te pierdy o arinierze?
OdpowiedzBTW: mam na dzieje ze MON im dojebie taka kare za używanie polskich oznaczeń wojskowych ze będę musieli sprzedać to auto po cenie złomu oh WAIT to jest złom i to po cenie z newconnecta....