@Iorwen Akurat w tym filmie byłem w stanie przymknąć na to oko. Cała ta postać (historyczna z resztą) jej charakter oraz historia były na tyle dobrze przedstawione, że pomimo tego elementu (dość częstego z resztą w podobnych filmach) uznaje tą produkcję za jedną z najlepszych które oglądałem.
@marekjajos Zajebisty film, ale trzeba lubić taki humor, czyli czarny i absurdalny. Tak jak z Monty Pythonem, są ludzie którzy cały czas oglądają powtórki i tacy co nie dają rady wytrzymać nawet jednego odcinka.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 23 April 2017 2017 13:53
@ludek_z_lasu Na taśmie Super8 trudno u nas znaleźć cokolwiek, poza Wilkiem i Zającem. Ale trochę ciekawostek jednak zgromadziłem. Dziwnie się ogląda np. filmy z ruskiego cyrku, z tresury. Małpy w spódniczkach, jeżdżące na kucykach i udające orkiestrę itp. pojechane klimaty. W latach 80-tych takie widoki były czymś naturalnym, teraz rażą i wywołują niesmak. Doświadczenie zarazem dziwaczne i optymistyczne, bo pokazuje, że jakiś etyczny progres jednak powoli w ludziach zachodzi.
Wszystko zależy od gatunku. Debilizmem byłoby minusowanie Szeregowca Ryan przez kogoś kto nie znosi filmów wojennych. Albo Titanica przez kogoś nie znoszącego romansideł (jak ja :D).
Filmy które powinno się choć raz obejrzeć wg mnie:
- matrix,
- władca pierścieni,
- star trek,
- szeregowiec ryan,
- zielona mila,
- avatar,
- harry potter,
- rambo,
- piraci z karaibów,
- underworld,
To są takie serie które po prostu wypadałoby znać.
+ kilka mało znanych, poniekąd już zapomnianych i niedocenionych wg mnie produkcji:
- ip man,
- requien dla snu,
- chappie,
- ostatni samuraj,
- gra endera,
- seksmisja
- braveheart,
- milczenie owiec.
Mógłbym wypisać tu jeszcze z setkę innych pozycji ale nie przynudzajmy :)
@rafik54321 Z większością się zgadzam, ale jeśli chodzi o Grę Endera, to po przeczytaniu książki, film okazuje się nieudaną próbą zmieszczenia całej fabuły z dość dobrej książki w nie za długim filmie :/
@rafik54321 "Seksmisja"mało znana? Może dla pokolenia gimby. Ja widziałam pewnie co najmniej ze 20 razy, znam dialogi na pamięć. "Milczenie owiec" pewnie z 5 razy, podobnie jak "Zielona mila". Natomiast chyba nie byłabym w stanie przejść przez "Harrego P."
@rafik54321 szeregowca nie ogladalam, znaczy pol bo byl nudny. Zielona mila kazdy zachwala a dla mnie to flaki z olejem ktore moglyby trwac pol godziny krocej no i te magiczne zdolnosci mudżyna mnie zniesmaczyly... Myslalam ze vedzie bardziej realne. Ale cieszy mnie ze zauwazyles film Chappie :D nie kazdego kreci robot zachowukacy sie jak dziecko wiec tego nie napisalam w polecanych. Ale bardzo super film dla mnie :)
@rafik54321 Trochę dziwna ta Twoja lista. Rozumiem że wybór mocno subiektywny, ale w kilku punktach ostro pojechałeś po bandzie. No bo co takiego jest np. w Underworld czy Piratach z Karaibów że każdy powinien je znać? Braveheart i Milczenie Owiec są mało znane lub zapomniane? No proszę cię, to są absolutne klasyki które właśnie każdy powinien zobaczyć choć raz, tak żeby przynajmniej mieć jakąś opinię na ich temat. Rozumiem że Avatar czy Matrix znalazły się na liście, bo ten filmy po za ciekawą fabułą, to był pewien przełom dziedzinie efektów specjalnych. Ale w takim razie dlaczego brakuje tu Terminatora 2? do listy absolutnych must see dodałbym jeszcze przynajmniej takie pozycje jak Pupl Fiction, Skazani na Shawshank, Czas Apokalipsy, Lśnienie, Mechaniczna Pomarańcza, Mad Max, Łowca Androidów, Obcy, Gwiezdne Wojny IV Nowa Nadzieja, Forrest Gump, Lot Nad Kukułczym Gniazdem, Więzień Nienawiści, Podziemny Krąg, Ojciec Chrzestny czy Gladiator. Nie każdemu wszystkie te filmy muszą się podobać, ale wypadałoby mieć przynajmniej jakąś opinię na ich temat.
@ashushan możliwe - nie czytałem książki a oceniałem film :) . Co nie zmienia faktu że film sam w sobie jest dobry, być może po prostu książka jest lepsza (co zresztą by nie dziwiło).
@mangorzata "kilka mało znanych, poniekąd już zapomnianych i niedocenionych wg mnie produkcji" - chodziło o co najmniej jeden z tych trzech wymienionych aspektów. Seksmisja jest już nieco zapomnianą produkcją i wielu nawet 30latków jej może już nie znać :/ .
Milczenie owiec też było hitem, ale pod koniec lat 90tych (początek XXI wieku), dziś też już nie każdy będzie to znał. Nie tak jak dziś zna się np pitbulla nowe porządki :P . Nie żebym twierdził że to jakiś mega film, ale na pewno dziś bardziej popularny w PL niż seksmisja i milczenie owiec razem wzięte.
Harry Potter - gusta i guściki. Widać nie preferujesz fantazy, wolno ci ;) .
@BlueAlien " szeregowca nie ogladalam, znaczy pol bo byl nudny. " - mógł być nudny dla ciebie. Dla mnie był bardzo wciągający...
" Zielona mila kazdy zachwala a dla mnie to flaki z olejem ktore moglyby trwac pol godziny krocej no i te magiczne zdolnosci mudżyna mnie zniesmaczyly... " - hmmm, chyba już łapię. Dla ciebie nudny film to taki w którym nie ma fajerwerków, wielkiego WOW. Cóż - jak lubisz, to spoko...
" Ale cieszy mnie ze zauwazyles film Chappie :D" - wg mnie to baaaardzo niedoceniony film. Na swój sposób oryginalny. Nawet bardzo oryginalny. Bo jakby popatrzeć to nic nowego. Robocik z własną inteligencją, który poznaje świat + kilku gangsterów + inżynier który nie docenił własnego dziła. Oklepany motyw, tylko wykonanie oryginalne i tego wykonania nie doceniono wg mnie.
@doflamingo1993 jak uważasz.
Hachiko nie oglądałem, przeczytałem opis i jakoś mnie nie zachęcił, podobnie forrest gump. Po prostu nie miałem poczucia tego "czegoś" żeby się skusić :) .
Patriota - ładny film, niczego nie brakuje, niegłupi, całkiem realistyczny. Tylko nic w nim nowego. Solidnie wykonany przeciętniak :) .
Prawo zemsty - tutaj mam mały dylemat. Czy chodzi o "Prawo Zemsty" z 2009r czy "Mechanik: prawo zemsty" z 2011r. Bo widziałem tylko ten drugi.
@~El_Diablo1 " No bo co takiego jest np. w Underworld czy Piratach z Karaibów że każdy powinien je znać?" - chodzi o ich popularność swego czasu. Dziś już spowszedniały te serie, a kolejni piraci to prawdopodobnie kolejny skok na kasę i pewnie wyjdzie gniot :/ .
" Braveheart i Milczenie Owiec są mało znane lub zapomniane?" - jeśli ktoś lubi filmy (i ogląda je regularnie, różne filmy, powiedzmy że jest hobbistą filmów) to owszem będzie je znał, jednak ktoś kto ogląda tylko to co leci w TV do browara to niestety może ich nie znać :/ . Niestety takie są realia że znane są tylko te filmy które lecą aktualnie w kinach lub TV. Potem z czasem ich świetność blaknie... I taki los spotyka choćby wspominane produkcje.
" Ale w takim razie dlaczego brakuje tu Terminatora 2?" - bo o nim zapomniałem :P . Teraz bym dopisał ale wtedy cały pseudowątek komentarzowy straciłby sens.
"do listy absolutnych must see dodałbym jeszcze przynajmniej takie pozycje jak Pupl Fiction, Skazani na Shawshank, Czas Apokalipsy, Lśnienie, Mechaniczna Pomarańcza, Mad Max, Łowca Androidów, Obcy, Gwiezdne Wojny IV Nowa Nadzieja, Forrest Gump, Lot Nad Kukułczym Gniazdem, Więzień Nienawiści, Podziemny Krąg, Ojciec Chrzestny czy Gladiator."- to po kolei,
- pulp fiction, absolutnie mnie nie poruszyło i nie rozumiem czemu ma być jakimś WOW. Chyba za młody jestem :P . Ogólnie twórczość Tarantino to dla mnie coś mało dobrego,
-Mad Max - ciekawy film, jednak na mnie żadnego WOW nie zrobił, pewnie dlatego że wcześniej się człowiek naoglądał filmów lat 90tych to te starsze niczym już nie zaskakują :) ,
- Łowca Androidów, widziałem raz. I jakoś mało mnie zaciekawił. Chyba bym musiał to jeszcze raz ruszyć bo prawie go nie pamiętam :P .
- Gwiezdne Wojny - kolejna rzecz o której zapomniałem...
- Ojciec Chrzestny - mi się jedynie pierwsza część podobała, a w szczególności Marlon Brando. Ciekawie ukazana mafia, potem to jakoś tak leciało
@BlueAlien Myślenie, że film zrobiony na podstawie książki Stephena Kinga będzie "bardziej realny" jest dziwacznym oczekiwaniem albo kompletną nieznajomością jego literatury.
@rafik54321 Myślę że źle mnie zrozumiałeś. Ja nie czepiam się do Twojego wyboru filmów samego w sobie, bo rozumiem że każdy poleca te filmy które sam lubi.Czepiam się tego jak to umotywowałeś czyli ''Filmy które powinno się choć raz obejrzeć wg mnie:''. I wybacz, ale argument że jakiś film trzeba zobaczyć bo w jakimś okresie był popularny, kompletnie do mnie nie przemawia. Tym sposobem trzeba by było polecać wszystkie filmy które w jakimś momencie były blockbusterami i były popularne. To że Braveheart czy Milczenie Owiec najlepsze lata mają dawno za sobą to jedno. Ale nie nazwałbym ich zapomnianymi, bo większość ludzi których znam jednak kiedyś je widziała, a mam znajomych z przedziale wiekowym od 20 do 50 lat. Po za tym nie wszystkie te filmy trzeba lubić. Sam nie rozumiem fenomenu Podziemnego Kręgu, bo znam lepsze filmy o podobnej tematyce .Jednak obie te pozycje mają status kultowej, podobnie jak Pulp Fiction. I właśnie ze względu na ten status wypada znać te filmy. A to czy się komu podobają czy nie, to już zupełnie inny temat. A o gustach jak wiemy się nie dyskutuje ;)
@~El_Diablo1 dla mnie te produkcje są poniekąd kluczowe. Może dlatego że to jedne z pierwszych z danego gatunku które widziałem. Tak uznałem i tyle :P .
Seriale "Filary ziemi" oraz "Świat bez końca" są bardzo słabe w porównaniu do powieści. Proponuję więc najpierw przeczytać powieści Kena Folleta a potem obejrzeć seriale.
"Księga Życia" - fenomenalny.
"Interstellar" - Na mnie zrobił nie małe wrażenie.
"Babadook" - Świetna gra aktorska, interesująca i mądra ( wbrew POZOROM) fabuła zawinięta w horror :)
@111kylo "Interstellar" film o poszukiwaniach w kosmosie, gdzie główny bohater dopiero po półtorej godziny filmu wsiada do rakiety i leci w kosmos :V
Ale szczerze polecam ;)
@111kylo Interstellar na początku bardzo ciekawy, potem jakieś kretyńskie surrealistyczne sceny, kompletnie zepsuły film. A myślałem, że będzie coś na miare Armagedonu z 1998
Myślę, że polecanie Szeregowca Ryana czy Zielonej Mili nie ma większego sensu. I nie, nie chodzi mi o to, że filmy kiepskie, bo wręcz przeciwnie. Tylko polecanie tych filmów, to jak polecanie herbaty jako coś do picia - wiadomo, że każdy zna. Lepiej polecić coś mniej znanego - ja od siebie dodam miniserial (tak naprawdę to po prostu nieco dłuższy film, bo trwa około 2,5h) The Take z 2009 roku.
Imagine me & you( o lesbijkach)
Służąca (też o lesbach)
Now is good(romans)
z johnny depp:
Mortdeicai
Black mass
Edward Nożycoręki
21 Jump street
Dark shadows
The tourist (I z angelina Jolie)
Libertine
Blow
Transcendencja
Edward nożycoręki
Jack Reacher ale tylko pierwsza część, John Wick,obie części, Co wiesz o swoim dziadku, Blended, Doktor Strange, Deadpool, Logan, niektórym nawet Chata się podoba,to z tych nieco nowszych a starsze to wiadomo jakie, znają je wszyscy, Władca pierścieni to podstawa, Piekło pocztowe, Rytuał, Turysta, Dom nad jeziorem, Facet do wynajęcia, Obecność są dobre i mnóstwo innych w zależności od humoru i upodobań, bo co dla jednego jest dobre, dla drugiego może być nie do przyjęcia
Na pewno nIe Pitbull, niebezpieczne kobiety. Jeden z najgorszych polskich filmów w historii, nawet nie można tego nazwać filmem tylko zlepkiem na szybko sklejonych scen, jeden wielki chaos. To gówno tylko wykorzystuje nazwe świetnego serialu
Wczoraj we wszystkich telewizorniach leciała komedia "Powitanie Tuska na dworcu". dawno nie widziałem tylu debili w jednym miejscu: Yanda, Pshoniack, Olbrzuchski ...
The witch (z kiza) niedocenuany horror. Love rosie, w glowie sie nie miesci, Lotr 1, Kill Command, Warcraft, Ghost in the Shell , przelecz ocalonych - duzo jest fajnych filmiw, zalezy co kto lubi :)
"Bogowie". Nie wiedziałem, ze Religa tyle przeszedł zanim jego klinika zaskoczyła i ile musiał przeżyć śmierci swoich pacjentów by móc leczyć i przeszczepiać serca.
Srpski film - polecam jako familijny popołudniowy film. Poruszająca historia o człowieku gotowym na wiele by zapewnić swojej rodzinie dobre warunki życia w podupadającym kraju gdzie ciężko o pracę
Skazaniec - na prawdę godny polecenia nie tylko fanom więziennictwa.
Prawo Bronxu - dobry ale troszkę mu brakuje do Chłopców z Ferajny.
Miasto złodziei - wciąga jak dobry narkoman:)
@PurpurowaMarchewka Wersja animowana jest bardziej tajemnicza. W filmie denerwuje to ciągłe tłumaczenie zasad "świata przyszłości" po kilka razy. Jak nie we wprowadzeniu to w dialogach. Jakby brali widza za idiotę. W wersji animowanej dowiaduje się wszystkiego z akcji.
Widzę, że komentarzach królują naprawdę dobrze znane klasyki. Czasami nie nadążam za obecnymi zmianami.... By "Milczenie owiec" czy "Gwiezdne Wojny" były zapomnianymi klasykami.......
Z tych co nikt tu nie podał:
"Dziewczyna z tatuażem"
"Wizyta Inspektora"
"K-Pax"
"Wyspa tajemnic"
"Pan życia i śmierci"
"V jak Vendetta"
"Krwawy diament"
"Symetria"
"Buntownik z wyboru"
"Terminal"
W zasadzie to wiele jeszcze wymieniać, ale jeśli chodzi o filmy z tego i poprzedniego roku to bym polecił:
"Warcraft: Początek" - może to i przez to, że spodziewałem się infantylnego filmu pełnego tylko efektów specjalnych, coś dla odmóżdżenia, a zobaczyłem zaskakująco dobry pod względem fabuły film
"Jestem mordercą" - jeden z najlepszych polskich filmów od wielu lat. I to nie dlatego, że jest o ciutkę lepszy od takich "klasyków" polskiej kinematografii jak "Kac Wawa". To zupełnie inny poziom....
"Boss" - nie jest to kino wybitne, ale wart obejrzenia.
Dla facetów - "Synowie anarchii"....broń narkotyki,motocykle,intryga,dramaty.
Dla kobiet - "Noce w Rodante"...Diane Lane/Richard Gere-miłość i rozpacz.Nawet faceci ronia łezke.
Prawdziwa kobieta, gra prawdziwą kobietę.Mistrzostwo.
Dla facetów-tylko Clint Eastwood...wszystkie.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 21 April 2017 2017 20:21
@Skorpion91 To, ze w filmie była magia to nic-w końcu to film fantasy, ale to, że w jednej ze scen dziewczyna doktora Strange defibryluje asystolie i jej się to udaje to już przegięcie - wmawiają ludziom bzdury ;-)
+ bardzo emocjonujące filmy z motywem wiary i Boga (oglądałem po 3 razy może):
Niebo istnieje naprawdę.
Miracles from Heaven,
Spotkanie (The Encounter)
moze nie ostatnio ale moge podac kilka fajnych filmow :D
komedie:
brus wszechmogący
duże dzieci
super zioło
dwóch takich co poszło w miasto
Chłopaki nie płaczą
Killer
22 jump street
Kac vegas
Milerowie
Katastroficzne- science fiction:
Wolverine
X-men
San Andreas
Marsjanin
Incepcja
Seksmisja
Moon
Grawitacja
Prometeusz
Horror-triler
droga bez powrotu
wzgórza mają oczy
Silent hill
28 dni póżniej
Piła
Teksańska masakra piłą mechaniczną
a dla ludzi z sadistika:
Ludzka stonoga
Srpski film
Pamiętnik narkomanki - czytałem ale film też jest :P
Niestety więcej nie pamiętam i przydzieliłem je według gatunków sam uznając pod co mi bardziej pasują bo x-men to też film akcji np :P
Oraz niektóre filmy mają kilka części ale to za dużo pisania a może wyszła jakaś nowa część o której nw więc nie pisze xd
Zmodyfikowano
2 razy
Ostatnia modyfikacja: 22 April 2017 2017 15:36
Na pewno mogę polecić:
Lot nad kukułczym gniazdem,
Zielona mila,
Forest Gump,
Co gryzie Gilberta Grape'a,
Szósty zmysł,
Zagadka Powdera,
Awatar,
A. I - sztuczna inteligencja,
Patch Adams.
Jeszcze by się parę znalazło, ale te powyżej to tak zwane filmy z przesłaniem i takie lubię. Oglądam raz, zapamiętuję na zawsze.
A tak w ogóle to lubię serię Star Trek Next Generation :-) Seria Star Trek Voyager też może być
Szeregowiec Ryan
OdpowiedzZielona mila
wyłamię się i podam coś rzeczywiście nowego. Captain fantastic, Hell or high water
Dziewczyna z portretu
Dobrze się kłamie w miłym towarzystwie
OdpowiedzIp Man, wbrew pozorom nie jest o amerykańskim hakerze, świetne sceny walki, gorąco polecam.
Odpowiedz@bp2345 Sztuczny jak cholera.
@bp2345 NO chyba nie powiesz mi, że te sceny latania na 5 metrów po uderzeniu różni się czymkolwiek od kreskówek typu Naruto
@Iorwen Akurat w tym filmie byłem w stanie przymknąć na to oko. Cała ta postać (historyczna z resztą) jej charakter oraz historia były na tyle dobrze przedstawione, że pomimo tego elementu (dość częstego z resztą w podobnych filmach) uznaje tą produkcję za jedną z najlepszych które oglądałem.
@bp2345 Ja uznałem, że walki w Rockym są bardziej realistyczne ;) Poza walkami, film był dość fajny. A na żonę Ip Mana... miło było patrzeć.
"Gangsterzy i filantropi" Jerzego Hoffmana.
Odpowiedzcoś ode mnie - Przełęcz ocalonych - mistrzostwo, a na dodatek na faktach.
OdpowiedzTeż ostatnio oglądałam :3
Rzeczywiście, świetne
Na prawdziwych faktach?
Grand Budapest Hotel
Odpowiedz@marekjajos Kilka razy próbowałem to obejrzeć i jakoś usypia mnie po chwili.
@aio Akcja nie rozpoczyna się od razu, trzeba chwilkę poczekać, ale warto. Może za wykwintny dla niektórych? :)
@marekjajos Jakoś go ścierpiałem ale i tak kiszka. Szkoda że tak mało roli Saoirse Ronan którą uwielbiam. Za wykwintny :)
@marekjajos Zajebisty film, ale trzeba lubić taki humor, czyli czarny i absurdalny. Tak jak z Monty Pythonem, są ludzie którzy cały czas oglądają powtórki i tacy co nie dają rady wytrzymać nawet jednego odcinka.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 April 2017 2017 13:53
anioly i demony
Odpowiedz@sedg202 Najgorsze g... jakie kiedykolwiek oglądałam
Wiedźmin
OdpowiedzNa taśmie Super8 ?
Odpowiedz@ludek_z_lasu Na taśmie Super8 trudno u nas znaleźć cokolwiek, poza Wilkiem i Zającem. Ale trochę ciekawostek jednak zgromadziłem. Dziwnie się ogląda np. filmy z ruskiego cyrku, z tresury. Małpy w spódniczkach, jeżdżące na kucykach i udające orkiestrę itp. pojechane klimaty. W latach 80-tych takie widoki były czymś naturalnym, teraz rażą i wywołują niesmak. Doświadczenie zarazem dziwaczne i optymistyczne, bo pokazuje, że jakiś etyczny progres jednak powoli w ludziach zachodzi.
@ daclaw Mnie chodzi o obrazek do pytania, jeżeli już taśma to raczej kinowa 35 mm a nie wstążka dla kamer amatorskich z lat 70'.
Grand Budapest Hotel
OdpowiedzWiększego gniota dawno nie widziałam
Wszystko zależy od gatunku. Debilizmem byłoby minusowanie Szeregowca Ryan przez kogoś kto nie znosi filmów wojennych. Albo Titanica przez kogoś nie znoszącego romansideł (jak ja :D).
OdpowiedzFilmy które powinno się choć raz obejrzeć wg mnie:
- matrix,
- władca pierścieni,
- star trek,
- szeregowiec ryan,
- zielona mila,
- avatar,
- harry potter,
- rambo,
- piraci z karaibów,
- underworld,
To są takie serie które po prostu wypadałoby znać.
+ kilka mało znanych, poniekąd już zapomnianych i niedocenionych wg mnie produkcji:
- ip man,
- requien dla snu,
- chappie,
- ostatni samuraj,
- gra endera,
- seksmisja
- braveheart,
- milczenie owiec.
Mógłbym wypisać tu jeszcze z setkę innych pozycji ale nie przynudzajmy :)
@rafik54321 Z większością się zgadzam, ale jeśli chodzi o Grę Endera, to po przeczytaniu książki, film okazuje się nieudaną próbą zmieszczenia całej fabuły z dość dobrej książki w nie za długim filmie :/
@rafik54321 "Seksmisja"mało znana? Może dla pokolenia gimby. Ja widziałam pewnie co najmniej ze 20 razy, znam dialogi na pamięć. "Milczenie owiec" pewnie z 5 razy, podobnie jak "Zielona mila". Natomiast chyba nie byłabym w stanie przejść przez "Harrego P."
@rafik54321 szeregowca nie ogladalam, znaczy pol bo byl nudny. Zielona mila kazdy zachwala a dla mnie to flaki z olejem ktore moglyby trwac pol godziny krocej no i te magiczne zdolnosci mudżyna mnie zniesmaczyly... Myslalam ze vedzie bardziej realne. Ale cieszy mnie ze zauwazyles film Chappie :D nie kazdego kreci robot zachowukacy sie jak dziecko wiec tego nie napisalam w polecanych. Ale bardzo super film dla mnie :)
dodałbym do mniej znanych i niedocenionych:
- Mój przyjaciel Hachiko
- Patriota
- Prawo zemsty
- Forrest Gump
@rafik54321 Trochę dziwna ta Twoja lista. Rozumiem że wybór mocno subiektywny, ale w kilku punktach ostro pojechałeś po bandzie. No bo co takiego jest np. w Underworld czy Piratach z Karaibów że każdy powinien je znać? Braveheart i Milczenie Owiec są mało znane lub zapomniane? No proszę cię, to są absolutne klasyki które właśnie każdy powinien zobaczyć choć raz, tak żeby przynajmniej mieć jakąś opinię na ich temat. Rozumiem że Avatar czy Matrix znalazły się na liście, bo ten filmy po za ciekawą fabułą, to był pewien przełom dziedzinie efektów specjalnych. Ale w takim razie dlaczego brakuje tu Terminatora 2? do listy absolutnych must see dodałbym jeszcze przynajmniej takie pozycje jak Pupl Fiction, Skazani na Shawshank, Czas Apokalipsy, Lśnienie, Mechaniczna Pomarańcza, Mad Max, Łowca Androidów, Obcy, Gwiezdne Wojny IV Nowa Nadzieja, Forrest Gump, Lot Nad Kukułczym Gniazdem, Więzień Nienawiści, Podziemny Krąg, Ojciec Chrzestny czy Gladiator. Nie każdemu wszystkie te filmy muszą się podobać, ale wypadałoby mieć przynajmniej jakąś opinię na ich temat.
@ashushan możliwe - nie czytałem książki a oceniałem film :) . Co nie zmienia faktu że film sam w sobie jest dobry, być może po prostu książka jest lepsza (co zresztą by nie dziwiło).
@mangorzata "kilka mało znanych, poniekąd już zapomnianych i niedocenionych wg mnie produkcji" - chodziło o co najmniej jeden z tych trzech wymienionych aspektów. Seksmisja jest już nieco zapomnianą produkcją i wielu nawet 30latków jej może już nie znać :/ .
Milczenie owiec też było hitem, ale pod koniec lat 90tych (początek XXI wieku), dziś też już nie każdy będzie to znał. Nie tak jak dziś zna się np pitbulla nowe porządki :P . Nie żebym twierdził że to jakiś mega film, ale na pewno dziś bardziej popularny w PL niż seksmisja i milczenie owiec razem wzięte.
Harry Potter - gusta i guściki. Widać nie preferujesz fantazy, wolno ci ;) .
@BlueAlien " szeregowca nie ogladalam, znaczy pol bo byl nudny. " - mógł być nudny dla ciebie. Dla mnie był bardzo wciągający...
" Zielona mila kazdy zachwala a dla mnie to flaki z olejem ktore moglyby trwac pol godziny krocej no i te magiczne zdolnosci mudżyna mnie zniesmaczyly... " - hmmm, chyba już łapię. Dla ciebie nudny film to taki w którym nie ma fajerwerków, wielkiego WOW. Cóż - jak lubisz, to spoko...
" Ale cieszy mnie ze zauwazyles film Chappie :D" - wg mnie to baaaardzo niedoceniony film. Na swój sposób oryginalny. Nawet bardzo oryginalny. Bo jakby popatrzeć to nic nowego. Robocik z własną inteligencją, który poznaje świat + kilku gangsterów + inżynier który nie docenił własnego dziła. Oklepany motyw, tylko wykonanie oryginalne i tego wykonania nie doceniono wg mnie.
@doflamingo1993 jak uważasz.
Hachiko nie oglądałem, przeczytałem opis i jakoś mnie nie zachęcił, podobnie forrest gump. Po prostu nie miałem poczucia tego "czegoś" żeby się skusić :) .
Patriota - ładny film, niczego nie brakuje, niegłupi, całkiem realistyczny. Tylko nic w nim nowego. Solidnie wykonany przeciętniak :) .
Prawo zemsty - tutaj mam mały dylemat. Czy chodzi o "Prawo Zemsty" z 2009r czy "Mechanik: prawo zemsty" z 2011r. Bo widziałem tylko ten drugi.
@~El_Diablo1 " No bo co takiego jest np. w Underworld czy Piratach z Karaibów że każdy powinien je znać?" - chodzi o ich popularność swego czasu. Dziś już spowszedniały te serie, a kolejni piraci to prawdopodobnie kolejny skok na kasę i pewnie wyjdzie gniot :/ .
" Braveheart i Milczenie Owiec są mało znane lub zapomniane?" - jeśli ktoś lubi filmy (i ogląda je regularnie, różne filmy, powiedzmy że jest hobbistą filmów) to owszem będzie je znał, jednak ktoś kto ogląda tylko to co leci w TV do browara to niestety może ich nie znać :/ . Niestety takie są realia że znane są tylko te filmy które lecą aktualnie w kinach lub TV. Potem z czasem ich świetność blaknie... I taki los spotyka choćby wspominane produkcje.
" Ale w takim razie dlaczego brakuje tu Terminatora 2?" - bo o nim zapomniałem :P . Teraz bym dopisał ale wtedy cały pseudowątek komentarzowy straciłby sens.
"do listy absolutnych must see dodałbym jeszcze przynajmniej takie pozycje jak Pupl Fiction, Skazani na Shawshank, Czas Apokalipsy, Lśnienie, Mechaniczna Pomarańcza, Mad Max, Łowca Androidów, Obcy, Gwiezdne Wojny IV Nowa Nadzieja, Forrest Gump, Lot Nad Kukułczym Gniazdem, Więzień Nienawiści, Podziemny Krąg, Ojciec Chrzestny czy Gladiator."- to po kolei,
- pulp fiction, absolutnie mnie nie poruszyło i nie rozumiem czemu ma być jakimś WOW. Chyba za młody jestem :P . Ogólnie twórczość Tarantino to dla mnie coś mało dobrego,
-Mad Max - ciekawy film, jednak na mnie żadnego WOW nie zrobił, pewnie dlatego że wcześniej się człowiek naoglądał filmów lat 90tych to te starsze niczym już nie zaskakują :) ,
- Łowca Androidów, widziałem raz. I jakoś mało mnie zaciekawił. Chyba bym musiał to jeszcze raz ruszyć bo prawie go nie pamiętam :P .
- Gwiezdne Wojny - kolejna rzecz o której zapomniałem...
- Ojciec Chrzestny - mi się jedynie pierwsza część podobała, a w szczególności Marlon Brando. Ciekawie ukazana mafia, potem to jakoś tak leciało
@BlueAlien Myślenie, że film zrobiony na podstawie książki Stephena Kinga będzie "bardziej realny" jest dziwacznym oczekiwaniem albo kompletną nieznajomością jego literatury.
@rafik54321
Chodzi o Prawo Zemsty z 2009
@rafik54321 Myślę że źle mnie zrozumiałeś. Ja nie czepiam się do Twojego wyboru filmów samego w sobie, bo rozumiem że każdy poleca te filmy które sam lubi.Czepiam się tego jak to umotywowałeś czyli ''Filmy które powinno się choć raz obejrzeć wg mnie:''. I wybacz, ale argument że jakiś film trzeba zobaczyć bo w jakimś okresie był popularny, kompletnie do mnie nie przemawia. Tym sposobem trzeba by było polecać wszystkie filmy które w jakimś momencie były blockbusterami i były popularne. To że Braveheart czy Milczenie Owiec najlepsze lata mają dawno za sobą to jedno. Ale nie nazwałbym ich zapomnianymi, bo większość ludzi których znam jednak kiedyś je widziała, a mam znajomych z przedziale wiekowym od 20 do 50 lat. Po za tym nie wszystkie te filmy trzeba lubić. Sam nie rozumiem fenomenu Podziemnego Kręgu, bo znam lepsze filmy o podobnej tematyce .Jednak obie te pozycje mają status kultowej, podobnie jak Pulp Fiction. I właśnie ze względu na ten status wypada znać te filmy. A to czy się komu podobają czy nie, to już zupełnie inny temat. A o gustach jak wiemy się nie dyskutuje ;)
@~El_Diablo1 dla mnie te produkcje są poniekąd kluczowe. Może dlatego że to jedne z pierwszych z danego gatunku które widziałem. Tak uznałem i tyle :P .
"Trudne Sprawy" - bardzo pouczający serial o codziennych problemach naszych rodaków
Odpowiedz@asias69 błagam - powiedz że to sarkazm! No bo nie zniese tego no nie zniese XD . Program dla całkowitych ameb intelektualnych...
oczywiście :) to horror "co Ci zeżarło szare komórki"
Pasja
Odpowiedzx meny
Odpowiedzghost in the shell polecam :)
Odpowiedzale animacje czy ten nowy?
"Blask tęczy" 2009
OdpowiedzOstatnio to " werdykt" Lumeta lubię dramaty sądowe
Odpowiedzzbaw nas ode złego.
OdpowiedzMr Nobody
Odpowiedzfilary ziemi
OdpowiedzSeriale "Filary ziemi" oraz "Świat bez końca" są bardzo słabe w porównaniu do powieści. Proponuję więc najpierw przeczytać powieści Kena Folleta a potem obejrzeć seriale.
"Księga Życia" - fenomenalny.
Odpowiedz"Interstellar" - Na mnie zrobił nie małe wrażenie.
"Babadook" - Świetna gra aktorska, interesująca i mądra ( wbrew POZOROM) fabuła zawinięta w horror :)
@111kylo "Interstellar" film o poszukiwaniach w kosmosie, gdzie główny bohater dopiero po półtorej godziny filmu wsiada do rakiety i leci w kosmos :V
Ale szczerze polecam ;)
@111kylo Interstellar na początku bardzo ciekawy, potem jakieś kretyńskie surrealistyczne sceny, kompletnie zepsuły film. A myślałem, że będzie coś na miare Armagedonu z 1998
Arrival
OdpowiedzScener ur ett äktenskap
OdpowiedzArrival - już chyba po raz piąty i ciągle mi się podoba.
OdpowiedzManchester by the Sea - dość mocny, emocjonalny, na samotne wieczory, czyli dla "nas", idealny ;)
Odpowiedzwszystkie filmy Kubricka
OdpowiedzMyślę, że polecanie Szeregowca Ryana czy Zielonej Mili nie ma większego sensu. I nie, nie chodzi mi o to, że filmy kiepskie, bo wręcz przeciwnie. Tylko polecanie tych filmów, to jak polecanie herbaty jako coś do picia - wiadomo, że każdy zna. Lepiej polecić coś mniej znanego - ja od siebie dodam miniserial (tak naprawdę to po prostu nieco dłuższy film, bo trwa około 2,5h) The Take z 2009 roku.
Odpowiedz@panna_zuzanna_i_wanna ja zielonej mili nie polecam... Meczylam sie strasznie, za dlugi z niepotrzebnymi watkank...
@BlueAlien po prostu nie lubisz wolniejszych filmów. Tyle. Ale nie musisz wszystkich zniechęcać do filmu tylko dlatego, że nie trafił w twój gust :)
https://www.facebook.com/groups/1250487231639264/
Odpowiedztak
OdpowiedzGeneralnie polecam życie poza komputerem. Wiosna idzie, można iść na spacer.
Odpowiedzfull metal jacket
OdpowiedzKsięgowy.
OdpowiedzA z nowości to Ghost in the shell
Ksiegowy? Z afleckiem? Nudny jak flaki z olejem...
Pani Zemsta
OdpowiedzOldboy
Pulp Fiction
Kill Bill
Polecam fantastykę z poza Hollywood : Димитри Федотов - Крепость, Последний день войны: https://www.youtube.com/watch?v=7UZcispcGBs. Jest wersja po angielsku: DIMITRI FEDOTOV - Fortress, The Last Day Of War: https://www.youtube.com/watch?v=GhRapsbwhqE.
OdpowiedzImagine me & you( o lesbijkach)
OdpowiedzSłużąca (też o lesbach)
Now is good(romans)
z johnny depp:
Mortdeicai
Black mass
Edward Nożycoręki
21 Jump street
Dark shadows
The tourist (I z angelina Jolie)
Libertine
Blow
Transcendencja
Edward nożycoręki
"Kieł" (2009) - Jestem dosyć wybredny, jeśli chodzi o filmy, a ten naprawdę godny polecenia.
OdpowiedzMoże to nie film, ale w najbliższym miesiącu wychodzi sezon 5 Samuraja Jacka :) Stara bajka, ale wciąż świetna :)
Odpowiedz"Jabłka Adama". Genialny.
OdpowiedzJack Reacher ale tylko pierwsza część, John Wick,obie części, Co wiesz o swoim dziadku, Blended, Doktor Strange, Deadpool, Logan, niektórym nawet Chata się podoba,to z tych nieco nowszych a starsze to wiadomo jakie, znają je wszyscy, Władca pierścieni to podstawa, Piekło pocztowe, Rytuał, Turysta, Dom nad jeziorem, Facet do wynajęcia, Obecność są dobre i mnóstwo innych w zależności od humoru i upodobań, bo co dla jednego jest dobre, dla drugiego może być nie do przyjęcia
OdpowiedzNie polecam Reachera, dlugie, straszne nudy.
Ojciec Chrzestny
OdpowiedzLabirynt (ten z hugh jackmanem)
Bękarty Wojny
Pulp Fiction
Nietykalnych, pewnie każdy widział :D
Jak dla mnie klasyka kina
Głębokie gardło 3. Wersja z dubbingiem.
Odpowiedz"Ukryte Piekno" z Will Smith. Bardyo dobry film, ktory niedawno pojawil sie na cda, z napisami i lektorem. Serdecznie polecam!!!
OdpowiedzNa pewno nIe Pitbull, niebezpieczne kobiety. Jeden z najgorszych polskich filmów w historii, nawet nie można tego nazwać filmem tylko zlepkiem na szybko sklejonych scen, jeden wielki chaos. To gówno tylko wykorzystuje nazwe świetnego serialu
Odpowiedz"Stosunkowo udana noc" Polecam wszystkim.
OdpowiedzWczoraj we wszystkich telewizorniach leciała komedia "Powitanie Tuska na dworcu". dawno nie widziałem tylu debili w jednym miejscu: Yanda, Pshoniack, Olbrzuchski ...
OdpowiedzZ filmów Logan. Wolverine, z seriali the 100 - genialny.
Odpowiedz@dbgoku Byłam w kinie na Logan W. i szału nie ma, nie wiem skąd tyle gwiazdek. A the 100 również BAAARDZO polecam
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 21 April 2017 2017 21:01
Bardzo dobry Polski film pt.: CHRZEST :)
OdpowiedzPrzelecz ocalonych, Kill Command, W glowie sie nie miesci, Łotr 1 , Love Rosie... Zalezy co kto lubi i kto na co ma ochote.
Odpowiedz@BlueAlien ciekawe zestawienie
The witch (z kiza) niedocenuany horror. Love rosie, w glowie sie nie miesci, Lotr 1, Kill Command, Warcraft, Ghost in the Shell , przelecz ocalonych - duzo jest fajnych filmiw, zalezy co kto lubi :)
OdpowiedzSmoleńsk.
OdpowiedzŻartowałem!
@niki232 Jakie wrażenia? Już jakiś czas noszę się z zamiarem obejrzenia, ale nie mogę się zebrać. Warto?
@niki232 dzięki za opinię!
@Johny17 Spoko
"Bogowie". Nie wiedziałem, ze Religa tyle przeszedł zanim jego klinika zaskoczyła i ile musiał przeżyć śmierci swoich pacjentów by móc leczyć i przeszczepiać serca.
OdpowiedzOglądałem i mogę polecić.
OdpowiedzWillow (co z tego, że stary)
OdpowiedzLogan
dawno temu w ameryce
OdpowiedzSrpski film - polecam jako familijny popołudniowy film. Poruszająca historia o człowieku gotowym na wiele by zapewnić swojej rodzinie dobre warunki życia w podupadającym kraju gdzie ciężko o pracę
OdpowiedzNiezwykłe życie Timothy`ego Greena
Odpowiedzza jakie grzechy dobry Boże ~fajna francuska komedia
Odpowiedz@aja90 właśnie też miałam polecać :)
Szybcy i wściekli 8
OdpowiedzHer - Z jude law
Odpowiedzostatnia wersja 7 wspaniałych też może być.
na drugą część jacka reachera szkoda czasu.
Byliśmy żołnierzami z Melem Gibsonem
Odpowiedz"After.Life"
OdpowiedzGwarantuję, że szybko o nim nie zapomnisz. :)
Kill Bill 1. Świetny film
OdpowiedzSagi z drongiem za pociongiem
OdpowiedzSuche majtki na dnie morza
Pogon Apacza dookola sracza
I z nich wszystkich najlepszy - Nie trzaskej mi furtkom 5 czesc
z innej bajki - Wino truskawkowe, Sztuczki, Karmel, Volver, Wielka cisza
OdpowiedzSystem z Tomem Hardym
OdpowiedzMnich i demon - jak ktoś lubi filmy trochę inne
Odpowiedzkto jeszcze wszedl w sekcje komentarzy tylko zeby sprawdzic czy jego ulubiony film juz tam jest?:)
Odpowiedz"helikopter w ogniu" - na faktach autentycznych, polecam
OdpowiedzSkazaniec - na prawdę godny polecenia nie tylko fanom więziennictwa.
OdpowiedzPrawo Bronxu - dobry ale troszkę mu brakuje do Chłopców z Ferajny.
Miasto złodziei - wciąga jak dobry narkoman:)
"Wszystko za życie" (na podstawie prawdziwej historii) i miniserial BBC "Sherlock" (4 sezony po 3 odc po 1,5h)
OdpowiedzBlade Wieczny łowca
OdpowiedzAmerican Beauty- świetny film, dla mnie pozycja numer 1 !
OdpowiedzAnt-Man
Odpowiedz,,Kong -Wyspa Czaszki" . Bardzo dobry film : ) .
OdpowiedzBracia z Grimsbey
OdpowiedzZróbmy sobie wnuka
Show (polski, 2003)
Wodny swiat
OdpowiedzMen in Black 3
OdpowiedzPolecam !
OdpowiedzJack Strong 2014
Lavender 2016
Split 2016
Nie oddychaj 2016
Wiek Adaline 2015
Czwarty stopień 2009
Room 2015
Zupełnie nowy testament 2015
Die Hard
OdpowiedzMedium (1985) polski film, gdyby zrobił go hollywoodzki reżyser pewnie oscar
OdpowiedzPrzełęcz ocalonych faktycznie świetny film
Odpowiedzhttp://www.filmweb.pl/film/Captain+Fantastic-2016-720204
OdpowiedzTak.
OdpowiedzPrzełęcz ocalonych.
Odpowiedz7 rzeczy ktorych nie wiecie o facetach. Polecam
OdpowiedzI popatrzcie - taki niepozorny democik a przyniósł tyle informacji o użytkownikach "demotywatorów".
Odpowiedzdzień świra
OdpowiedzGhost in the shell! w kinach teraz leci, bardzo polecam :)
Odpowiedz@PurpurowaMarchewka Wersja animowana jest bardziej tajemnicza. W filmie denerwuje to ciągłe tłumaczenie zasad "świata przyszłości" po kilka razy. Jak nie we wprowadzeniu to w dialogach. Jakby brali widza za idiotę. W wersji animowanej dowiaduje się wszystkiego z akcji.
Widzę, że komentarzach królują naprawdę dobrze znane klasyki. Czasami nie nadążam za obecnymi zmianami.... By "Milczenie owiec" czy "Gwiezdne Wojny" były zapomnianymi klasykami.......
OdpowiedzZ tych co nikt tu nie podał:
"Dziewczyna z tatuażem"
"Wizyta Inspektora"
"K-Pax"
"Wyspa tajemnic"
"Pan życia i śmierci"
"V jak Vendetta"
"Krwawy diament"
"Symetria"
"Buntownik z wyboru"
"Terminal"
W zasadzie to wiele jeszcze wymieniać, ale jeśli chodzi o filmy z tego i poprzedniego roku to bym polecił:
"Warcraft: Początek" - może to i przez to, że spodziewałem się infantylnego filmu pełnego tylko efektów specjalnych, coś dla odmóżdżenia, a zobaczyłem zaskakująco dobry pod względem fabuły film
"Jestem mordercą" - jeden z najlepszych polskich filmów od wielu lat. I to nie dlatego, że jest o ciutkę lepszy od takich "klasyków" polskiej kinematografii jak "Kac Wawa". To zupełnie inny poziom....
"Boss" - nie jest to kino wybitne, ale wart obejrzenia.
Dla facetów - "Synowie anarchii"....broń narkotyki,motocykle,intryga,dramaty.
Dla kobiet - "Noce w Rodante"...Diane Lane/Richard Gere-miłość i rozpacz.Nawet faceci ronia łezke.
Prawdziwa kobieta, gra prawdziwą kobietę.Mistrzostwo.
Dla facetów-tylko Clint Eastwood...wszystkie.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 21 April 2017 2017 20:21
OdpowiedzFight club.
OdpowiedzKsiąże Przypływó
OdpowiedzZ ostatnio oglądanych i polecanych to "Kong: Wyspa czaszki" i "Księgowy".
OdpowiedzPolecam Wielki Mur z Mattem Damnem
Odpowiedz"Huragan" i "Skazani na Shawshank"
OdpowiedzNom, oglądałem ostatnio film olejowy na świeżo zalanym rozrządzie. Coś pięknego.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 21 April 2017 2017 21:14
OdpowiedzW kinie: "Logan" (serio) i "Life" - dobre kino
OdpowiedzOstatnio oglądałem "odkrycie", "śmietanka towarzyska", "logan wolverine", "dlaczego on". A tak głownie polecam fantasy albo sci-fi np"avatar", "transformers" "incepcja" "john carter"
Odpowiedz"Piękny Umysł", świetny film.
OdpowiedzSłaby punkt z 2007r.
Odpowiedzpolecam bardzo!
Odpowiedz"Maska" z Jimem Carreyem.
OdpowiedzSerię filmów Sissi. Moja mama była u mnie na świętach a że pogoda nie pozwalała na wyjście to zrobiłyśmy babski wieczór filmowy.
Odpowiedz"Dziewczyna z pociągu"
Odpowiedz"Suche majtki na dnie morza", ewentualnie dobry thriller "Ślady zębów na kaszance"
OdpowiedzDroga do domu
OdpowiedzDoktor Strange - ogolnie mowiac jest to o buddyjskich naukach troche podkolorowane i przesadzone do rozmiarow sci-fi ale po to zeby to lepiej pokazac
Odpowiedz@Skorpion91 To, ze w filmie była magia to nic-w końcu to film fantasy, ale to, że w jednej ze scen dziewczyna doktora Strange defibryluje asystolie i jej się to udaje to już przegięcie - wmawiają ludziom bzdury ;-)
powrot zla. mothers day polecam!!!!!!!!!!! dobry thriller
OdpowiedzPrzełęcz Ocalonych. Super film na faktach :)
OdpowiedzMilioner z 1977 z Januszem Gajosem
Odpowiedz"Dobry, zły i brzydki"- jak dla mnie świetny film, muzyka, aktorstwo. No i Clint Eastwood :)
OdpowiedzLucy,
OdpowiedzTournament,
In Time,
12 rund,
Deja Vu,
+ bardzo emocjonujące filmy z motywem wiary i Boga (oglądałem po 3 razy może):
Niebo istnieje naprawdę.
Miracles from Heaven,
Spotkanie (The Encounter)
Ostatnie dni Pattona
OdpowiedzŁadunek 200- zajebisty rosyjski film na faktach.. oczy wychodzą..
OdpowiedzAmerican sniper, Sztanga i cash oba filmy na faktach :)
Odpowiedzmoze nie ostatnio ale moge podac kilka fajnych filmow :D
komedie:
brus wszechmogący
duże dzieci
super zioło
dwóch takich co poszło w miasto
Chłopaki nie płaczą
Killer
22 jump street
Kac vegas
Milerowie
Akcji:
adrenalina
transporter
elita zabójców
Ksiądz
Jestem legendą
Hellboy
Katastroficzne- science fiction:
Wolverine
X-men
San Andreas
Marsjanin
Incepcja
Seksmisja
Moon
Grawitacja
Prometeusz
Horror-triler
droga bez powrotu
wzgórza mają oczy
Silent hill
28 dni póżniej
Piła
Teksańska masakra piłą mechaniczną
a dla ludzi z sadistika:
Ludzka stonoga
Srpski film
Pamiętnik narkomanki - czytałem ale film też jest :P
Niestety więcej nie pamiętam i przydzieliłem je według gatunków sam uznając pod co mi bardziej pasują bo x-men to też film akcji np :P
Oraz niektóre filmy mają kilka części ale to za dużo pisania a może wyszła jakaś nowa część o której nw więc nie pisze xd
Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 22 April 2017 2017 15:36
OdpowiedzThe fountain - polecam
OdpowiedzNie pamiętam tytułu, ale coś o pierwszym filmie nastolatek...
Odpowiedz300 Spartan, Oszukać przeznaczenie, Ridick, Death note.
OdpowiedzThe Song "Piosenka"
OdpowiedzSouthpaw
OdpowiedzNa pewno mogę polecić:
OdpowiedzLot nad kukułczym gniazdem,
Zielona mila,
Forest Gump,
Co gryzie Gilberta Grape'a,
Szósty zmysł,
Zagadka Powdera,
Awatar,
A. I - sztuczna inteligencja,
Patch Adams.
Jeszcze by się parę znalazło, ale te powyżej to tak zwane filmy z przesłaniem i takie lubię. Oglądam raz, zapamiętuję na zawsze.
A tak w ogóle to lubię serię Star Trek Next Generation :-) Seria Star Trek Voyager też może być
POD MOCNYM ANIOŁEM polecam...
Odpowiedz"czeka na nas świat". gorzka komedia, warto obejrzeć
Odpowiedz