No nieźle tylko rozumiem w tym trybie małe i grube to samochód będzie szorować podwoziem po drodze??? A tak w wogóle to w czym to ma pomagać?
#school of art ale chce być inżynierem
W jakim to nowym wydaniu to koło jest, bo ja nadal widzę że jest okrągłe. Tak samo z kształtem, przecież zmienia się tylko szerokość i średnica a kształt jest dalej ten sam, czyli okrągły. Przynajmniej tak się mi wydaje, ale mogę się mylić. :D
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 23 May 2017 2017 18:57
Nie no, super, gdyby zamontować to koło do samochodu i wybrać się w błotnisty teren, to wtedy gdy potrzebuje dużego prześwitu koło sprawi, że będzie on najmniejszy i zawisnę podwoziem na pierwszej lepszej kałuży.
Rozumiem, że działającego prototypu nie zbudowano.
OdpowiedzEeemmmm.... może jestem za głupi na takie super wynalazki, ale czy oś itp itd też będą "elastyczne"?
OdpowiedzA Piasta to co c##j?
OdpowiedzNo nieźle tylko rozumiem w tym trybie małe i grube to samochód będzie szorować podwoziem po drodze??? A tak w wogóle to w czym to ma pomagać?
Odpowiedz#school of art ale chce być inżynierem
W jakim to nowym wydaniu to koło jest, bo ja nadal widzę że jest okrągłe. Tak samo z kształtem, przecież zmienia się tylko szerokość i średnica a kształt jest dalej ten sam, czyli okrągły. Przynajmniej tak się mi wydaje, ale mogę się mylić. :D
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 23 May 2017 2017 18:57
OdpowiedzNie no, super, gdyby zamontować to koło do samochodu i wybrać się w błotnisty teren, to wtedy gdy potrzebuje dużego prześwitu koło sprawi, że będzie on najmniejszy i zawisnę podwoziem na pierwszej lepszej kałuży.
Odpowiedzrozmiar może zmienić, nie kształt....
Odpowiedz