No nieźle tylko rozumiem w tym trybie małe i grube to samochód będzie szorować podwoziem po drodze??? A tak w wogóle to w czym to ma pomagać?
#school of art ale chce być inżynierem
W jakim to nowym wydaniu to koło jest, bo ja nadal widzę że jest okrągłe. Tak samo z kształtem, przecież zmienia się tylko szerokość i średnica a kształt jest dalej ten sam, czyli okrągły. Przynajmniej tak się mi wydaje, ale mogę się mylić. :D
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
23 maja 2017 o 18:57
Nie no, super, gdyby zamontować to koło do samochodu i wybrać się w błotnisty teren, to wtedy gdy potrzebuje dużego prześwitu koło sprawi, że będzie on najmniejszy i zawisnę podwoziem na pierwszej lepszej kałuży.
Rozumiem, że działającego prototypu nie zbudowano.
Eeemmmm.... może jestem za głupi na takie super wynalazki, ale czy oś itp itd też będą "elastyczne"?
A Piasta to co c##j?
No nieźle tylko rozumiem w tym trybie małe i grube to samochód będzie szorować podwoziem po drodze??? A tak w wogóle to w czym to ma pomagać?
#school of art ale chce być inżynierem
W jakim to nowym wydaniu to koło jest, bo ja nadal widzę że jest okrągłe. Tak samo z kształtem, przecież zmienia się tylko szerokość i średnica a kształt jest dalej ten sam, czyli okrągły. Przynajmniej tak się mi wydaje, ale mogę się mylić. :D
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 maja 2017 o 18:57
Nie no, super, gdyby zamontować to koło do samochodu i wybrać się w błotnisty teren, to wtedy gdy potrzebuje dużego prześwitu koło sprawi, że będzie on najmniejszy i zawisnę podwoziem na pierwszej lepszej kałuży.
rozmiar może zmienić, nie kształt....