zachowac szczególną ostrożność-czyli np. przy wjezdzie na skrzyżowanie na czerwonym zwolnic do 50 n.p., nie widziałem filmu nie wiem ile mknęli. z życia wiem ze te sygnaly dzwiekowe sa po chu...ju fest
Lepiej niech pokażą "fuck'a" kombatantom albo ludziom chorym, a potem wpłaca jakieś drobne na organizację charytatywną. Jak ostatnio widzieliśmy, taka reklama daje lepszy efekt - nawet Filip Chajzer pomógł rozreklamować w ten sposób firmę i zrobić z niej bohaterów.
... i już więcej kieliszków u nich nie wyślę...
OdpowiedzCzasem odrobiną przyhamowując można zaoszczędzić sporo czasu klienta (nie powodując czasochłonnego wypadku lub nie ginąc po drodze)
Odpowiedzzachowac szczególną ostrożność-czyli np. przy wjezdzie na skrzyżowanie na czerwonym zwolnic do 50 n.p., nie widziałem filmu nie wiem ile mknęli. z życia wiem ze te sygnaly dzwiekowe sa po chu...ju fest
Odpowiedz@mambolinski w necie dostępny jest bezpośredni film - wjechał mu radiowozem pod koła - dostawczak nie miał najmniejszych szans na uniknięcie wypadku
słaba reklama, wolę żeby paczka dojechała później, niż wcale... :P
OdpowiedzI że nie hamuje, to paczki nie dochodzą ;)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 26 August 2017 2017 23:22
OdpowiedzLepiej niech pokażą "fuck'a" kombatantom albo ludziom chorym, a potem wpłaca jakieś drobne na organizację charytatywną. Jak ostatnio widzieliśmy, taka reklama daje lepszy efekt - nawet Filip Chajzer pomógł rozreklamować w ten sposób firmę i zrobić z niej bohaterów.
Odpowiedznajszybszy w mieście, a teraz leży i odpoczywa
OdpowiedzWłaśnie rozpier.... mi paczkę więc nie wiem czy akurat to dobra reklama. trochę chybione.
OdpowiedzZnowu bolka na odwyk wieźli?
Odpowiedz