Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
477 512
-

Zobacz także:


Gambini
+3 / 13

skoro 0,01 km/h daje 5 minut w miesiącu, to proporcjonalnie różnica jedynie 1km/h zagwarantuje Ci dodatkowe 500min. To rzeczywiście ma sens. Dzięki za wyjaśnienie.

Odpowiedz
Niktobcy
-5 / 11

@Gambini sa lekkie roznice w predkosciomierzach aut (tych dostwaczych też) ten po prawej moze jedzie te 90 a ten po lewej tez jedzie 90 wedlug zegara ale tak baprawde te 0,001 szybciej i jak sie tu za takim wlec? I nie zapominaj ze tiry maja ograniczniki (swoja droga nie wiem do ilu ale wiem ze zaraz to sprawdzisz zeby pewnie mnie upodlic.) zeby zapindalac 100 na godzine.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 20 July 2018 2018 14:12

S sceptyk00
+2 / 2

obawiam się, że popełniłeś poważny błąd metodologiczny w obliczeniach: jadąc szybciej używasz więcej paliwa, więc łapiesz minimum jedno dodatkowe tankowanie. dla TIRa to minimum 20 minut...

D dbgoku
+1 / 1

@Gambini to nic nie daje. Szybciej dojedzie do świateł na których będzie stał 2 min dłużej niż ten którego ścigał.

B bardu
+7 / 19

A jak jadę 50-59 w zabudowanym to tiry jadą 2 m ode mnie i trąbią. Raz nawet na CB burak awanturował się, że "skoro tak przepisowo jedziesz...". Hołota.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 20 July 2018 2018 12:46

Odpowiedz
M Mistrzgarg
+10 / 18

@bardu Kierowcy tirów to buce jakich mało. Jestem handlowcem i jeżdze dużo codziennie. Nie ma takich bydląt drugich na drodze jak kierowcy tirów właśnie. Chamstwo najgorsze.
Jedziesz w mieście 50-60 km/h to faktycznie jadą 1 metr z tyłu i trąbią albo symulują że Ci w d...wjad. Jedziesz na autostradzie 140-160 km/h to Ci 100 m przed tobą nie patrząc w lustra zaczną wyprzedzać - i dawaj po hamulcach 50 metrów przed jego tylkiem żeby mu nie zarysować zderzaczka i żeby nie skonczyć samemu na cmentarzu. Gnoje jakich mało.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 22 July 2018 2018 10:17

G Gorgonek
+2 / 2

Raz jeden TIR zaczął wyprzedzać drugiego, gdy byłem w połowie jego długości... Musiałem gwałtownie hamować i gdyby nie to, że za mną nic nie jechało, to bym dostał w zad :/

E erebecza
+1 / 1

Największe buce to kierowcy tirów? No nie zaprzeczam że czasami jadą na chama ale ja np mieszkam w Łodzi i jeżeli chcesz naprawdę poznać prawdziwego chama to zapraszam a resztę to już pokażą Ci kierowcy autobusów z MPK.

A azareel
-1 / 1

@bardu A którym pasem przepraszam jedziesz? Prawym-tak jak nakazuje kodeks drogowy czy tez jedziesz lewym pasem? Bo jestem bardzo ciekawa.

A azareel
-1 / 1

@Mistrzgarg Jesteś handlowcem? No cóż to zazwyczaj handlowcy jeżdżą jak potłuczeni, wymuszają, nie używają kierunkowskazu, udają, że ich przepisy nie dotyczą. Także jak na razie to ty reprezentujesz kastę chamów i prostaków.
ps. A jedziesz zazwyczaj prawy jak kodeks drogowy przykazał, czy jak p**** na lewym tarasujesz pas?

B bardu
0 / 0

@azareel mieszkam w Polsce, wiec obowiązuje mnie ruch prawostronny. Zresztą w większości miejscowości na terenie tego kraju masz drogi jednopasmowe.

B bwieczorek
-2 / 22

szkoda, że żaden z was nie zdaje sobie sprawy, że czasem minuta różnicy w czasie jazdy, to kolejna noc spędzona w kabinie, bo nie można przekroczyć dopuszczalnego czasu jazdy nawet o 1 minutę.
A poza tym tirem się nie jeździ, bo TIR to nie pojazd tylko umowa.

Odpowiedz
~1234tester1234
+6 / 10

@bwieczorek szkoda, że pieprzysz farmazony.

Dokładny zapis artykułu 12 z rozporządzenia 561/2003 Wspólnoty Europejskiej (Przekroczenie czasu pracy kierowcy):

„Pod warunkiem, że nie zagraża to bezpieczeństwu drogowemu oraz umożliwia osiągnięcie przez pojazd odpowiedniego miejsca postoju, kierowca może odstąpić od przepisów art. 6–9 w zakresie niezbędnym dla zapewnienia bezpieczeństwa osób, pojazdu lub ładunku. Kierowca wskazuje powody takiego odstępstwa odręcznie na wykresówce urządzenia rejestrującego lub na wydruku z urządzenia rejestrującego, albo na planie pracy najpóźniej po przybyciu do miejsca pozwalającego na postój.”

~pasynalasy
+1 / 5

oni czasem tak potrafią przez dobre 15 minut jeachać albo 3 pasy zajmują, nie ładnie

Odpowiedz
K kerog
-2 / 8

@bwieczorek szkoda, że jak jeden tirolog wyprzedza to 50 zanim ma w plery po 5nminut. Ps. W PL tir oznacza duży samochód ciężarowy.

Odpowiedz
~Twilight_Sparkle
-1 / 5

Mnie to nie przeszkadza jak się tak dwa duże auta wyprzedzają. Grzecznie poczekam i jeśli będzie możliwość to ja też zacznę wyprzedzać na spokojnie. A w ogóle to mało wyprzedzam, bo dzięki temu że zawsze staram się wyjeżdżać te 5 minut wcześniej to mi się po prostu nie spieszy.

Odpowiedz
K kerog
+5 / 9

@Krzysztof798 szkoda że tiry wyprzedzają na zakazie. Przykład A4 od Bolesławca do Wrocławia. Na takim odcinku naliczyłem 50 mistrzów kierownicy.

Odpowiedz
P peytrzik
+5 / 7

kiedyś widziałem jak tir plandeka wyprzedza cysterne, myślę sobie skoro musi... za 5 minut cysterna wyprzedza plandeke
zawodowcy, macie z tego jaka frajdę?

Odpowiedz
A konto usunięte
+1 / 3

Ale jeden nie jedzie 90.02 tylko jedzie 90 lub 91, a ten który go wyprzedza jedzie 91 lub 92. Bo mają przekręcone tachografy tak by nie wskazywały przekroczenia prędkości.

Odpowiedz
F fiksusik
-2 / 4

To nie jest kwestia czasu dla rodziny. Ciężarówki mają ograniczniki prędkości i najwygodniej (także dla prawej nogi) jedzie się na maksa. Ograniczniki oczywiście mają pewną tolerancję i nie wszystkie TIR-y "wyciągają" idealnie tyle samo. Dostosowanie prędkości do kogoś jadącego choćby odrobinę wolniej to na dłuższym dystansie prawdziwa katorga. Nie wkurzaj się na kierowcę ciężarówki, bo jego żywot na drodze jest o wiele trudniejszy niż ściganta z osobówki.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 22 July 2018 2018 19:27

Odpowiedz
sviader
+2 / 2

@fiksusik Tempomat - mówi ci to coś? Większość tirów go ma. I nie trzymają nogi na gazie na maksa. Skąd Ci to do głowy przyszło? Oni poprostu mają kulturę na drodze i zycie innych w dudzie.

F fiksusik
0 / 0

Toż właśnie napisałem, że prawa noga swobodna (tempomat), a prędkość ustawiona na maksa. Chyba nie wydaje Ci się, że tempomat ustawiony w 2 autach na identyczną prędkość będzie skutkował identyczną prędkością rzeczywistą pojazdów na drodze. Przeciwnie - będzie dawał różnice rzędu kilku km/h. To nie jest superkomputer sterowany zegarem atomowym.

B Bora2003
-3 / 5

Autostrady są dla transportu jako gałęzi gospodarki a nie dla cebulaków jadących do auchan na zakupy z Haliną.

Odpowiedz
K kmaster
+3 / 3

Ostatnio jechałem do Austrii i z powrotem i jedyne tiry uprawiające klasykę wyścigów 90/91 to oczywiście Polacy. Serio! Na całej trasie!

Odpowiedz
A konto usunięte
0 / 0

@kmaster bo polacy maja przekrecone tachografy tak by nie wykazywaly przekroczenia predkosci, i jeden ma 91km/h drugi 92, trzeci 93 i sie pajace beda scigac....

Q qnr4d
-2 / 4

Widać, że mało kto tutaj na prawo jazdy, a Ci którzy mają, to chyba w życiu przejeździli kilka km. Takim tirem jak się jedzie to dąży się do tego by utrzymać cały czas stałą prędkość ponieważ rozpędzenie i zatrzymanie takiego kolosa w mieście np. to nie tak jak wasze seicento. Tir nie przyspiesza i nie hamuje w takim tempie. Pisze to do tych, którzy denerwują się, że tirami w terenie zabudowanym kierowcy tirów cisną. Oni nie cisną tylko jak debil wyjeżdża prosto przed maskę z podporządkowanej np., a za 500m skręca w lewo, to ja jadąc busem też trąbię na takiego kretyna, który widzi tylko czubek własnego nosa.

Odpowiedz
J jacektelejko
0 / 0

@qnr4d no często to wcale tak nie wygląda. Scenka rodzajowa z tego tygodnia- ruszam spod świateł na ul. Puławskiej w Warszawie, jadę pod 60km/h, ograniczenie do 50. Pół kilometra nawet nie przejechałem a jakiś mistrz świata i okolic w olbrzymiej Scanii goni metr za mną. Po czym jak tylko miejsce ma to p**da na środkowy pas i w terenie zabudowanym 9 dyszek. Potępiam kierowców osobówek którzy tak jeżdżą, ale jak sam stwierdziłeś- ciężarówka nie hamuje tak jak samochód osobowy. Więc ciekaw jestem co by się stało gdyby na niestrzeżonym przejściu, których u nas nie brak zjawiłby się pieszy.