REklama może i dobra, ale zawężona oferta. Np. ktoś ma małe dziecko i nie kupi mu średniego ani dużego bo są za duże i nie będzie w stanie go zjeść. Więc nie kupi pewnie nic, albo jeden i podzieli się nim. Lodziarnia straci. Mogłaby sprzedać 2 , a tak sprzeda tylko 1. Np. mały po 2 zł, i tak byłoby 8 zł, a tak będzie 6 zł. Gdzie tu interes?
Gdyby nie to, że Ferrari leje na takie pchły jak oni to spokojnie założyliby im sprawę za użycie znaku towarowego.
I tutaj nawet jakby robili lody do końca życia to mogliby się nie wypłacić.
a w większości pizzerii od dawna jest pizza średnia, duża i mega. Także to niespecjalnie nowy środek marketingowy. Mnie osobiście to irytuje i jest sprzeczne z moją logiką kiedy muszę dopytywać się, czy zamawiając średnią dostanę najmniejszą.
Aha, czyli świetna reklama jest zawężenie oferty do droższych produktów...
OdpowiedzREklama może i dobra, ale zawężona oferta. Np. ktoś ma małe dziecko i nie kupi mu średniego ani dużego bo są za duże i nie będzie w stanie go zjeść. Więc nie kupi pewnie nic, albo jeden i podzieli się nim. Lodziarnia straci. Mogłaby sprzedać 2 , a tak sprzeda tylko 1. Np. mały po 2 zł, i tak byłoby 8 zł, a tak będzie 6 zł. Gdzie tu interes?
OdpowiedzGdyby nie to, że Ferrari leje na takie pchły jak oni to spokojnie założyliby im sprawę za użycie znaku towarowego.
OdpowiedzI tutaj nawet jakby robili lody do końca życia to mogliby się nie wypłacić.
a w większości pizzerii od dawna jest pizza średnia, duża i mega. Także to niespecjalnie nowy środek marketingowy. Mnie osobiście to irytuje i jest sprzeczne z moją logiką kiedy muszę dopytywać się, czy zamawiając średnią dostanę najmniejszą.
OdpowiedzChyba coś nie tam bo zawsze było tak że Duży/Mały.A czemu nie ma średnich ? Bo średnie ma konkurencja :)
Odpowiedz