Dziwne, że na wszystkich kursach na prawko nie uczą trzymać kierownicy jak zawodowiec, ale jak "frajer". Natomiast trzymanie jedną ręką na samej górze jest podpisane jako kozak a nie idiota. Naprawdę dziwne.
Ale ja zawsze robię wszystko jak zawodowcy. Widziałem jak himalaiści wspinali się na K2. Więc ja będąc w Bieszczadach również miałem raki, tlen, aklimatyzację i dzienny przyrost wysokości nie przekraczał 500 metrów. Dokładnie tak jak zawodowcy. A jacyś frajerzy wchodzili na Tarnicę z marszu. Masakra.
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 17 July 2019 2019 10:02
@ciomak12 Oni się mają za kozaków, ale są imbecylami. To najgorszy chwyt kierownicy przy prędkościach wyższych niż 20km/h, wymaga stałego skupienia, niewygodny, chwyt jedną ręką jest niestabilny, a w przypadku stłuczki rozwalasz sobie głowę własną ręką.
Generalnie jeśli chodzi o kursy, to obecnie polecają trzymać tak, jak jest zaprojektowana kierownica.
Tworzenie tego typu "demotywatorów" świadczy o tym że autor jest debilem
Odpowiedz@zyzuu Prędzej to ojciec był czarny i go nie ma;D
Dziwne, że na wszystkich kursach na prawko nie uczą trzymać kierownicy jak zawodowiec, ale jak "frajer". Natomiast trzymanie jedną ręką na samej górze jest podpisane jako kozak a nie idiota. Naprawdę dziwne.
Ale ja zawsze robię wszystko jak zawodowcy. Widziałem jak himalaiści wspinali się na K2. Więc ja będąc w Bieszczadach również miałem raki, tlen, aklimatyzację i dzienny przyrost wysokości nie przekraczał 500 metrów. Dokładnie tak jak zawodowcy. A jacyś frajerzy wchodzili na Tarnicę z marszu. Masakra.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 17 July 2019 2019 10:02
Odpowiedz@ciomak12 naprawdę jest to dziwne ale tak już jest http://rallyandrace.pl/technika-jazdy-cz-ii/
@ciomak12 Oni się mają za kozaków, ale są imbecylami. To najgorszy chwyt kierownicy przy prędkościach wyższych niż 20km/h, wymaga stałego skupienia, niewygodny, chwyt jedną ręką jest niestabilny, a w przypadku stłuczki rozwalasz sobie głowę własną ręką.
Generalnie jeśli chodzi o kursy, to obecnie polecają trzymać tak, jak jest zaprojektowana kierownica.
Nie masz taty, wspolczujemy
Odpowiedz