Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
104 142
-

Zobacz także:


K Kanwen
+1 / 59

Kobieta jak nie może znaleźć dobrego partnera, to tuż przed 30-tką robi dziecko z tym z kim jest, by go usidlić.

Odpowiedz
Antymonachomachia2
-5 / 19

@Kanwen Tak, ale to mechanizm ewolucyjny, a nie świadome zniewalanie samca (teoria rozszerzona).

Rhanai
+1 / 19

@Kanwen bzdura.

czacknoris
-1 / 3

@Kanwen racja ,czasem robi je z jego najlepszym kumplem aby nasrać obecnemu ,podnieść wartość nowego i na dodatek ch skłócić aby mogła nimi manipulować.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 30 July 2019 2019 18:14

BlueAlien
-1 / 3

@Kanwen nie zgadzam się! Kłamstwo!

rainboweyes80
+1 / 1

@Tral22 ewentualnie odziedziczyć ;)

F Fewash
+37 / 79

Globalne ocieplenie to naturalny cykl planety.

Odpowiedz
1 1Juras
+3 / 17

@Fewash Zgoda.

P psibrat
0 / 18

@Fewash zgadzam się

Niccolo
+33 / 39

@Fewash Tak, ale może zostać nienaturalnie przyśpieszony.

pokos
+6 / 16

@Niccolo . Proces przekształcania planety przez człowieka (nazywany czasem dewastacją środowiska) jest procesem naturalnym, bo człowiek jest naturalnym elementem tego środowiska. Robimy to samo co np. bobry, tyle że na większą skalę, odpowiednio do naszego potencjału (intelektu) znacznie przewyższającego bobry.

B buddookann
+6 / 14

@Fewash Utrata wody i atmosfery przez Marsa oraz rozgrzanie Venus do 400 stopni to też naturalne procesy.
Gdybyśmy zbombardowali ziemie głowicami nuklearnymi i wyjałowili ziemie, to też takim rozumowaniem można by przyjąć że to naturalny proces.

H HaveANiceDay1983
+9 / 13

@Fewash to naturalny cykl, ale chyba lepiej go sztucznie zatrzymać jeżeli mamy taką technologie bo trochę słabo będzie się uprawiało cebule na pustyni/lodowcu.

D daclaw
+6 / 8

@pokos Zgadza się. Poza tym, to my nazywamy to dewastacją, bo efekty uderzą w nas. Z punktu widzenia planety jest to natomiast rzecz całkowicie obojętna. Jeśli gatunek ludzki z jakiś powodów wyginie, przyroda szybko zajmie zwolnione przez niego nisze. Najwyżej będzie trochę inna. Po gadach naczelnych też sobie poradziła.

1 1Juras
+2 / 12

@Azheal Ostrożnie z tymi setkami badań. Za parę lat okaże się 99 koma 9% z nich to wyłudzenie grantów. Albo co gorsza pozostanie wartość ulotki na zamówienie korporacji z wielkimi zyskami w tle.

F Fewash
+1 / 1

Chłopaki i dziewczyny nie taka była forma i założenie tej zabawy.
Ktoś stawia tezę nawet taką, ze mrówki to najinteligentniejszy byt na planecie a my jako społeczność tylko piszemy "zgadzam się" lub "nie zgadzam się" bez dodatkowej argumentacji. Ja rozumiem, ze chęć uargumentowania swojej opinii jest silna i dobrze, ale został przed nami postawiony warunek - Nie dajemy argumentów.
Bawmy się dalej.
Dobrze, ze nie napisałem tezy "Ziemia jest płaska" bo podejrzewam, ze zacząłby się wylewać niezły hejt na mnie. Co lepsze nikt by nie wiedział czy zgadzam się z postawioną tezą czy tez nie xD

@daclaw @Niccolo @Azheal @HaveANiceDay1983 @buddookann @pokos

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 30 July 2019 2019 9:33

A adraxer12
+1 / 3

@Fewash Pamiętam jak w technikum wypożyczyłem książkę geologiczną. Przeczytałem tam, że średnie temperatury na kuli ziemskiej zmieniają się naturalnie. Zapamiętałem z wykresu, że rok 1410, to był okres najzimniejszego klimatu, a obecnie wobec tendencji z ostatnich 100 lat średnie temperatury powinny jeszcze przez jakiś czas się podnosić. Kilka tysięcy lat temu proces zmiany klimatu ustabilizował się w taki spobób, że te temperatury regularnie rosną i spadają niczym sinusoida.

Jeśli wierzyć podręcznikowi sprzed kilkudziesięciu lat, to naturalna zmiana klimatu jest faktem i nie można się z tym nie zgadzać.

pokos
0 / 0

@Fewash . No więc ja napisałem swoją tezę. A ty nie piszesz czy się zgadzasz czy nie tylko zawracasz głowę regulaminem.

sviader
0 / 0

@Fewash Zgoda

Rextens
+1 / 1

@Fewash Jestem za, a nawet przeciw

konradstru
+8 / 32

Ja uważam, że tak na prawdę Jarek to Lech. Lechu bal się latać i wysyłał Jarka. A teraz Lech-Jarek ma ogromne wyrzuty za to, że przez jego fobie zginął brat i wszystkich o ta katastrofę obwinia do tego stopnie, że chce doprowadzić do upadku tego kraju tak żeby wszyscy poczuli jego cierpienie.

Odpowiedz
Hawk2113
+40 / 48

Im więcej samobójców tym mniej samobójców

Odpowiedz
T Tfujnick
-5 / 9

@Hawk2113 Nie zgadzam się.

Antymonachomachia2
+19 / 29

Wyrażanie opinii w stylu "tak" lub "nie" i "kropka" bez argumentów (tutaj zakazanego uzasadniania) jest bez sensu. To moja teoria ;D

Odpowiedz
Hawk2113
+2 / 2

@Antymonachomachia2
A czy mogę się zgodzić połowicznie?
Trochę się zgadzam i trochę nie ; )

konradstru
0 / 2

@Antymonachomachia2 nie zgadzam się.

A AdrienVanThorn
+2 / 2

Harry Potter miał w sobie nie gorszą cząstkę Voldemorta od tej, która była w dzienniku Riddle'a. Mógł panować nad bazyliszkiem w Komnacie Tajemnic, ale nie spróbował. Był tępą dzidą.

A AdrienVanThorn
-1 / 1

Harry Potter miał w sobie nie gorszą cząstkę Voldemorta od tej, która była w dzienniku Riddle'a. Mógł panować nad bazyliszkiem w Komnacie Tajemnic, ale nie spróbował. Był tępą dzidą.

S Skalos
+1 / 1

@AdrienVanThorn jeśli założymy, iż tworzenie horkruksów (czy jakoś tak, nie jestem pewien) za każdym razem zabiera identyczny fragment duszy to masz rację, lecz jeśli zabiera pewien ułamek np. połowę tego, co z duszy zostało, to Harry był najsłabszym, bo ostatnim z nich

V VaniaVirgo
0 / 0

@Skalos Zgadzam się z drugą częścią.

P piojer
+6 / 16

Bon edukacyjny (wypłacany jak 500+ na konto rodziców), oraz wszystkie szkoły działające jak prywatne (bez narzuconego szczegółowo programu) to dobry sposób na organizację oświaty w Polsce.

Odpowiedz
D daclaw
+3 / 7

@piojer Mało ci jeszcze "wyższych szkół gotowania na gazie"?

P piojer
+6 / 16

Najlepiej jakby społeczeństwo samo pomagało biednym i chorym (np. poprzez organizacje charytatywne), niż żeby robiła to biurokratyczna instytucja państwowa.

Odpowiedz
Silownia
+19 / 21

Po 89roku nic się nie zmieniło. ciągle te same świnie przy korycie, zmienia się tylko szyld

Odpowiedz
P Pani_Informatyk
+5 / 13

Sztuczna inteligencja nie zniszczy ludzkości, ale pozwoli nam wejść na następny poziom. Bez niej sami się wyniszczymy wojnami i niepohamowanym konsumpcjonizmem. Dlatego informatyzacja i rozwój technologii, chociaż ma pewne negatywne skutki, w spojrzeniu długofalowym jest czymś dobrym ... ok, to były trzy tezy ...

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 30 July 2019 2019 8:36

Odpowiedz
Blacks
+2 / 2

@Pani_Informatyk zgadzam się, zgadzam się i zgadzam się.

sviader
0 / 0

@Pani_Informatyk Zgadzam się

solarize
+1 / 1

@Pani_Informatyk Zgadzam się.

P Pani_Informatyk
0 / 0

@kejm Ja nikomu nie każę wychodzić na wyższy poziom, ale uważam, ze jest to kwestia przetrwania. Albo to, albo to jak teraz wygląda świat doprowadzi do naszej zagłady. I nie rozumiem, czemu uważasz, że to co mówię ma jakikolwiek związek z ograniczaniem wolności, komunizmem, czy nawet moralnością. Mnie chodziło tylko o rozwój; rozwój człowieka poprzez rozwój technologii i to, że korzyści jakie możemy z tego mieć prawdopodobnie będą większe niż straty (z którymi też musimy się liczyć, jak uzależnienie od wirtualnego świata) i im przeciwdziałać.

A nawet dodam, że zamiast bezustannie gadać o homoseksualistach, usuwaniu ciąży, chrystianizacji kraju, prawakach czy lewakach; co właśnie zakrawa na ograniczanie wolności; powinniśmy zacząć wyłapywać i szukać sposobów rozwiązania problemów, które lada chwila będą istotne.

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 31 July 2019 2019 10:28

D Dashrek
-2 / 10

Skoro z księgi wyjścia:
"Nie uczynisz sobie obrazu rytego ani żadnej podobizny tego, co jest na niebie w górze i co na ziemi nisko, ani z tych rzeczy, które są w wodach pod ziemią. Nie będziesz się im kłaniał ani służył. Ja jestem Pan, Bóg twój, mocny, zawistny, karzący nieprawość ojców na synach do trzeciego i czwartego pokolenia tych, którzy mnie nienawidzą; czyniący miłosierdzie tysiącom tych, którzy mię miłują i strzegą przykazań moich.";
i z księgi powtórzonego prawa:
"Nie uczynisz sobie rzeźby ani podobizny wszystkich rzeczy, które są na niebie w górze i które na ziemi nisko, i które są w wodach pod ziemią. Nie będziesz się im kłaniał i służył. Bom ja jest Pan, Bóg twój, Bóg zawistny, który dochodzę nieprawości ojców na synach do trzeciego i czwartego pokolenia tych, którzy mnie nienawidzą, a czynię miłosierdzie na wiele tysięcy miłującym mię i strzegącym przykazań moich."
LGBT nie obraża chrześcijan szkalując wizerunek Maryi jako symbolu religijnego, to chrześcijanie obrażają Boga uznając ją za symbol religijny.

Odpowiedz
D Dashrek
0 / 0

@Jasiek2r Człowiek budzi się o 6-stej i widzi minus 3. W sumie szkoda, że to nie jest temperatura, ale:
Pozdrawiam wszystkich, co modlą się do obrazka, do krzyża, a nie do Boga. Niech was Gnębi do czwartego pokolenia, tylko czemu ja także obrywam zusem 1300, a wkrótce 1500 zł.
Ojciec mi zawsze mówił, że nie powinno zabraniać się obrzędów, religii, jeżeli ludzie dzięki nim stają się lepsi. Tu guzik, idą wielcy rycerze Maryi napierd*lać 15 latki, 15 minut po mszy "świętej", z różańcem na nadgarstkach, czyli z krzyżem w dłoni, w ustach pełnych wulgaryzmów. No i właśnie dlatego ojciec nie ma racji. Idźcie sobie na pielgrzymkę pomodlić się do obrazka i proście o przebaczenie, szelmy obrazka Maryi. Słuchajcie przy okazji radia "Bez Ryja". I żeby nie było, że popieram lgbt, wasze szkaradztwa wywołują odruch wymiotny, wywołany brakiem dobrego smaku i wyrachowania.

X xgaijinx
+6 / 24

Wszystkie religie zostały wymyślone przez ludzi w celu zmniejszenia zezwierzęcenia i ilości popełnianych przestępstw w tamtych czasach jak również zaspokojeniu potrzeb celu życia, przynależności, braku odpowiedzi na nurtujące wszystkich pytania takie jak (co jest po śmierci, jak powstał świat, skąd się wziąłem, po co to wszystko?)

Odpowiedz
TsukumoYurika
+8 / 10

Może to prawda z niektórymi religiami, ale na pewno nie wszystkie zostały w tym jakże szczytnym celu wymyślone. Pewne jest, że część z nich powstała w celu zwykłej manipulacji ludem (przypominają się kapłani z „Faraona” Prusa) i jego ociemnienia (gdy takiemu typowemu ludkowi dobrze wciśniesz odpowiedzi na pytania typu sens życia, nie będzie się raczej interesował sprawdzeniem tego; za pomocą takiego zmniejszania ciekawości i ograniczania u takiego ludka samodzielnego myślenia można zasłaniać pewne niewygodne prawdy. Skutek? Łatwiejsza manipulacja ludem.)

A adraxer12
+1 / 3

@xgaijinx Nie zgadzam się. Czytam teksty islamu i interesuję się jego historią. Wersety koranu dzielimy na te pisane w Mekce i Medynie. Wcześniejsze wersety skupiają się na modlitwie i rygorystycznych zasadach moralnych. Miało to służyć nawracaniu na tą religię, bo i w pierwszych wiekach chrześcijaństwa właśnie przez wyższe zasady moralne nawracano wielu ludzi.

Później jednak zaczyna się koran z Medyny. Tafsiry, czyli komentarze do koranu pisane przez ich uczonych, np. Ibn Abbasa - następcy mahometa i tradycyjnego sunnickiego komentatora zaczynają abrogować (anulować) sprzeczne wersety Mekkańskie z wersetami z Medyny (Po późniejsze są traktowane jako ważniejsze - zupełnie tak jak się to robi w prawie świeckim). Wersety z koranu stają się wojenne. Mahomet jak wiadomo nam z historii staje się powoli przywódcą nie tylko religijnym, ale też militarnym. Dochodzi do podbojów, grabieży, gwałtów, nawracania pod przymusem. Opodatkowywania i prześladowania innych religii "Księgi". Tak samo robią jego następcy Ibn Abbas i inni. Budują imperium na sile.

Zatem twierdzę, że Islam i prawdopodobnie jeszcze jakieś religie powstały w celu podporządkowania sobie ludzi i budowie imperium.

Zoarix
-1 / 1

@adraxer12 @TsukumoYurika i popsuliście zabawę, miało być bez argumentowania :(

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 30 July 2019 2019 14:15

X xgaijinx
-1 / 1

@adraxer12 Miales tylko napisac zgadzam sie lub nie. Nie zrozumiales zabawy ? Wiem ze mocno generalizowalem ale nie chcialo mi sie pisac o wyjatkach jak np. islam takze zgadzam sie z Toba aczkolwiek niepotrzebnie sie produkujesz :)

Daniellah
+7 / 15

Moda na tatuaże, tak naprawdę sprawia, że ludzie sami z własnej woli znakują się jak zwierzęta. Dzięki czemu, można w razie potrzeby łatwiej ich zidentyfikować.

Odpowiedz
BlueAlien
-1 / 3

@Daniellah nie zgadzam sie

A adraxer12
+1 / 3

@mcjahjah Nie zgadzam się. Jako katolik powiem, że: 7 grzechów głównych jest to opracowana lista przez duchownych na podstawie pisma świętego i ówczesnej kultury w której to było pisane. To nie jest tak, że siedem grzechów głównych jest ważniejsze od dekalogu, zatem Twoja teoria nie może być prawidłowa.

M mcjahjah
+2 / 2

@adraxer12 miało być "tak/nie" bez tłumaczenia.
no ale odniosę się do twojej wypowiedzi. czy grzechem jest zabójstwo w obronie własnej? nie ma to związku z żadnym grzechów głównych. innowierstwo też nie powinno stanowić dla Boga problemu, bo czy dobry człowiek innej wiary staje się zły przez sam fakt modlenia się do innego boga? a jeśli człowiek ukradł jedzenie bo nie miał innej możliwości? nie mógł zarobić, a ludzie się od niego odwrócili.
Nie sądzę by moja teoria była w 100% błędna, obecne chrześcijanie wierzą w to jak wiarę napisał kościół, a dokładniej ludzie. w samym kościele modlisz się zapewne do Św. Marii, a jak to ktoś wcześniej powiedział, w samej biblii jest napisane, że tylko Bóg jest święty, i tylko do niego powinieneś się modlić.
Prawdę powiedziawszy, to od bardzo dawna trzymam się z dala od kościoła, oczywiście nie wyśmiewam ludzi wierzących (noo chyba że skrajne przypadki fanatyzmu, ale to każdej wiary). po prostu uważam że Bóg nie jest czarno biały jak to w każdej wierze się przedstawia. Bóg nie może być prosty w "zrozumieniu".

A adraxer12
+1 / 5

@Bse Zgadzam się. Jak kupię młotek, to on jest kurna mój, a nie Niemiecki.

B Bse
+1 / 1

@adraxer12 dzięki, ale miało być bez zasadniania :D

G grescio
-2 / 2

@Bse Bzdura i to straszna.

AnonPrzegryw
-5 / 15

Zapewne zaleją mnie minusy, ale co tam.

Uważam, że znaczna większość mężczyzn to desperaci dążący choćby do otrzymania chwili uwagi od płci żeńskiej, przez co niejednokrotnie potrafią zrobić z siebie błaznów próbując kobiecie zaimponować, pobłażają im i nie widzą nic złego w stosowaniu się do tradycji nakazujących im robienie z siebie żywej tarczy dla kobiety. Nie zdziwiłoby mnie gdyby większość facetów mając wybór: ocalić najlepszego przyjaciela od dawna albo obcą kobietę, wybrałoby drugą opcję. Ponadto każdego mężczyznę, który nie chce płaszczyć się przed kobietami niczym przed nadludźmi ukazują jako chama i mizogina.

Odpowiedz
AnonPrzegryw
0 / 2

@preskot Nie nazwałbym tego brakiem litości. Może to co powiem jest podłe, ale nie potrafię znaleźć w sobie współczucia dla jednostek, które przez własny popęd dają się zmanipulować. Sam jako osoba aseksualna jestem wolny od tego i mogę się cieszyć

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 30 July 2019 2019 12:46

Blacks
+4 / 4

@AnonPrzegryw nie zgadzam się

P Pani_Informatyk
+4 / 4

@AnonPrzegryw Jedna uwaga - kobiety nie są lepsze. Mało to bitych lasek, które nie odejdą od męża despoty? Gdybyś napisał, że ludzie to desperaci, dążący do otrzymania chwili uwag ii od płci przeciwnej, napisałabym po prostu tak.

Inna sprawa, że gdy masz odrobinkę szczęścia i dobrze trafisz, to ta chwila uwagi jest tego warta :-)

AnonPrzegryw
-1 / 1

@Pani_Informatyk Szkoda tylko że zapominasz, że dla społeczeństwa facet znęcający się nad kobietą będzie potworem, a facet który jest ofiarą przemocy domowej będzie wyszydzany i prędzej doprowadzi się go do samobójstwa niż wyciągnie pomocną dłoń. Ja zdaję sobie sprawy, że nie są lepsze, nie są też w żadnym wypadku gorsze. Uważam, że społeczeństwo traktuje je o wiele lepiej niż mężczyzn. Nie muszą umierać za kraj w razie wojny, w ich oskarżenia o gwałt wierzy się bezwarunkowo, nawet jeśli znęcają się nad jakimś mężczyzną, to ludzie doszukują się winy w jego zachowaniu, jeżeli nie ryzykują swojego zdrowia i życia dla płci przeciwnej to nie są przedstawiane jako bezużyteczne tchórze, nie przypierd ala się do nich, jeżeli nie chcą pić alkoholu, albo mają monogamiczne podejście w kwestii związków, prędzej ktoś rzuci się im na pomoc niż mężczyźnie.

AnonPrzegryw
0 / 2

@preskot Nie nazwałbym upośledzeniem niechęci do rozprzestrzeniania samodestrukcyjnego gatunku

BlueAlien
+1 / 3

@AnonPrzegryw

1. Zgadzam się. Coraz więcej spermiarzy, desperatów, którzy pajacuja.

2. Nie zgadzam się (żywa tarcza - jako społeczność powinniśmy dbać o swoich). Jeśli chodzi o obronę obcej kobiety - jeśli da radę pokonać przeciwnika niech to zrobi a jeśli nie to niech chociaż zadzwoni na policję.

3. Nie zgadzam się. Mizogin to mizogin, między szacunkiem do siebie i traktowania kobiety jak równego sobie a byciem nienawidzącym kobiet mizoginem jest jeszcze kawał drogi.

BlueAlien
0 / 2

@preskot ja nie wykorzystuje - mam zbyt duża empatię do takich ludzi :)

@karbaryl śmiechlam xD a was się powinno chipowac ;)

@Jasiek2r nie każda chce wykorzystać.

AnonPrzegryw
+1 / 3

2.Nie widzę powodu, żeby miał czuć się zobowiązany do odczuwania bólu zamiast niej. Co do wezwania policji, jak najbardziej, ci ludzie są od pomagania innym i uważam że każdy świadek napaści niezależnie od swojej czy agresora płci, winien wezwać policję.

3. Tia, powiedz to ludziom którzy nie tak dawno temu pier dolili mi o tym, że prawdziwy mężczyzna to kobietę na rękach powinien nosić i traktować jak swoją królową.


I cóż, zdaję sobie sprawę z tego, że Ty nie widzisz w osobach mojego pokroju mizoginów, co mnie cieszy bo posiadasz rzadką u rodzaju ludzkiego umiejętność dostrzeżenia między czernia a bielą odcieni szarości. Także wiedz, że do Ciebie jako jednostki nic nie mam.

AnonPrzegryw
-1 / 1

@kabrbaryl Nie jestem zainteresowany społecznością LGBTQWERTYEuroRTVAGD+ oni raczej też wolą u siebie wszystko co ma popęd seksualny ale nie jest hetero. Co ja miałbym opowiadać na takiej paradzie równości? Palnąć przemowę o tym, że nikogo z nich bym w życiu nie wyru chał i że zasługuję na prawo do adopcji dzieci i wychowaniu ich w miłości do nieuprawiania seksu?

AnonPrzegryw
-1 / 1

@preskot
Wiesz gdzie byłyby kobiety gdyby nie popęd? Dokładnie tam gdzie faceci. W otchłani zapomnienia, bo nikt by się kur wa nie rozmnożył i cała ta rasa by nie istniała.

P Pani_Informatyk
0 / 2

@AnonPrzegryw Każda płeć, ba, każdy człowiek będzie uważał, że ma gorzej. Też kiedyś sądziłam, ze mężczyźni są tacy be i niedobrzy dla kobiet, a im tak przecież w życiu łatwo. A potem, na całe szczęście, udało mi się zauważyć, jak to myślenie było egoistyczne i błędne.

Naprawdę uważasz, że kobietą tak łatwo w życiu? Że nie mają przeje*** pod żadnym względem? Nadal kobietom trudniej jest zdobyć dobrą pracę; ciąża to nie przelewki; zajmowanie się domem to nie pięć minut raz w tygodniu; wychowanie dziecka, to nie luzik i zabawa, jak to widzi większość tatusiów. Społeczeństwo w ogóle nie wymaga przecież od kobiet, by były pięknymi, idealnymi matkami, samodzielnie utrzymującymi piękny dom, dodatkowo jeszcze bardzo mądrymi, świetnie wykształconymi i najlepiej z ambitną pracą.

Nie no, co do kobiet w ogóle przecież nie ma żadnych wymagań i oczekiwań. A to, że ty tego nie widzisz i uważasz, że przecież to nie są problemy, nie zmienia faktu, że są. I to poważne dla kobiet. Mocno utrudniające im życie. A społeczeństwo wcale nie traktuje je lepiej, choćby właśnie ignorując to wszytko.

Nie przyznam ci racji, że mężczyźni mają bardziej przeje***. Nie powiem też w żadnym wypadku, że kobiety mają bardziej. Mamy po prostu przeje*** w inny sposób.

I może czas wreszcie dorosnąć i przestać myśleć, że mam gorzej, ze względu na swoją płeć, orientację, zdolności, czy co tam jeszcze chcesz. Może czas wreszcie zobaczyć, że masz po prostu inaczej, ale wcale nie lepiej, czy gorzej od innych.

I jeszcze, co do umierania na wojnie, gdzie ty teraz masz wojnę i czemu nagle o tym gadasz? Na wojnie wszyscy; może oprócz handlarzy bronią i polityków; mają po równo przesrane. Myślisz, ze w czasie wojny cywilom jest dobrze? Bezpieczniej? Nie cierpią głodu, zimna, barku podstawowych produktów? Nie są zagrożeni nalotami i atakami? Nie martwią się o bliskich? Pooglądaj sobie historię bez cenzury. Posłucha o tym jak niemiecka, a potem rosyjska armia znęcała nad cywilami. Jak odreagowywali na kobietach gwałcąc je w brutalny sposób, połączony z torturami. W armii miałeś chociaż możliwość obrony, i kilku towarzyszy z bronią obok, oraz zapasy i żołd.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 31 July 2019 2019 9:29

AnonPrzegryw
-1 / 1

@Pani_Informatyk
Teraz to mnie rozje bałaś. Ty uważasz, że wymóg poświęcenia życia dla komfortu kobiety, a "wymóg" ładnego wyglądu to jest coś tej samej rangi? Ja pier dolę. To jest właśnie logika CZĘŚCI kobiet z jakimi poruszam ten temat. "Nie jesteś traktowany gorzej, tylko inaczej". Jedyne społeczności, które traktują Was gorzej od mężczyzn to wyznawcy religii na "I", MGTOW, incele i stulejarze, czyli podczłowiecze ścierwo którego opinię powinno się mieć w dupie. I jak mnie wkur wia ten argument z ciążą. CZY CIEBIE KUR WA KTOŚ ZMUSZA DO ZAJŚCIA W CIĄŻĘ I URODZENIA DZIECKA? Do prowadzenia życia rodzinnego? Kobieta może to "przeje banie" o którym mówisz obejść podejmując odpowiednie wybory. Ja w razie wybuchu wojny, która dla Twojej informacji przy obecnych przywódcach większych państw, sekcie religijnej zwanej Is**mem może wybuchnąć dowolnego dnia nie mam wyboru. Znaczy spoko, mogę dobrowolnie się w takiej sytuacji zaj ebać, świetny wybór. Ta, wiesz ci cywile mają i tak czas na ucieczkę, kupiony im przez zmuszonych do walki żołnierzy, którzy też będą torturowani i mordowani, w obecnych czasach nie zdziwiłbym się gdyby też w ramach tortur byli gwałceni (spróbuj mi kur wa powiedzieć tylko że gwałt mężczyzny na mężczyźnie jest mniej traumatyczny niż mężczyzny na kobiecie to Ci przypi erdolę). A w razie wojny nikt Tobie walczyć nie zabroni. Ale też nikt Ci nie każe.

Także owszem, macie inaczej przej ebane. Lżej i tylko przez podejmowane decyzje. Bo nikt nie ma prawa zmusić Cię do spełniania oczekiwań wobec Ciebie. Możesz się nie malować i większość ludzi będzie miała w to wbite. Możesz nie mieć dzieci, jedyne osoby które się do Ciebie przypier dolą to staromodny ciemnogród, który nie umie myśleć inaczej niż przez pryzmat swoich tradycji i religii. A środowisko, które wymaga żeby kobiety miały dobrą pracę (najlepiej w jakiejś dziedzinie ścisłej) i usilnie próbuje im to narzucić zwie się "Feministki Trzeciofalowe" obecnie znane jako feministki (nie mylić z emancypantkami, one zrobiły to co do powinno być zrobione już dawno temu).


A, tak jeszcze w sprawie braku dyskryminacji ze względu na płeć. No, powiedz to wszystkim ojcom któzy stracili dzieci w sprawie rozwodowej, tylko dlatego że są mężczyznami. Powiedz to wszystkim męskim ofiarom przemocy domowej, którzy nie uświadczą współczucia, bo nie są kobietami. Powiedz to wszystkim fałszywie oskarżonym o gwałt mężczyznom, którzy byli w więzieniu gwałceni, bici i katowani. Powiedz to wszystkim mężczyznom którzy za obronienie się przed żeńskim agresorem są uznani za potwory i damskich bokserów. Powiedz to wszystkim mężczyznom demonizowanym przez środowiska feministyczne i ukazywanym jako potencjalni gwałciciele.

BlueAlien
+2 / 2

@AnonPrzegryw co do ciazy. Jak kobieta nie uprawia seksu z mezem to kazdy obwinia ją o rozpad małżenstwa tudziez rozwod czy zdrądę meza. A jak ona da mu dupy i zajdzie w ciaze - znowu jej wina, ze mogla nie dawac dupy.

BlueAlien
+1 / 1

@AnonPrzegryw co do obrony - kobieta z racji bycia slabsza czesciej pada ofiara napasci, a facet jako osoba silniejsza nie czuje sie w obowiazku do przegonienia napastnika, troche to creepy, bo jeden facet napadnie kobiete ktora sama sobie nie poradzi a drugi bedzie mial ja gdzies. Bedzie cierpiala nie za swoje winy, za nic, bo tak, bo jest slabsza, i tylko tyle. Do przesrane bedac kobieta ze wszedie trzeba uwazac, ciagly stres. Jako kobieta nie cche tak zyc. DLatego chcialabym zeby panowie mnie bronili, co nie znaczy ze bede sama sobie stala i sie patrzec. I mowie tu o sytuacji gdy broniacy jest silniejszy od napastnika - jedyne co mu moze grozic w razie obrony kobiety to zdarta skora z palcow podczas walenia napastnika w szczeke. Ja takiego faceta zabralabym na piwo :)

AnonPrzegryw
-1 / 1

@BlueAlien Jak już pisałem wcześniej, tylko ciemnogród (+stulejarze i incele) uważa, że seks jest obowiązkiem kobiety w związku.
A co do napaści, już napisałem, wezwanie policji - jak najbardziej, każdy powinien. I chyba powinienem coś sprostować. Sam nie byłbym chętny do zostawienia kogoś w potrzebie, nieważne czy kobiety czy mężczyzny, bo mimo mojej mizantropii nie chcę, żeby działa się krzywda niewinnym jednostkom. Ale mimo tego nie mam zamiaru przyjmować na siebie wszystkich ciosów. Chciałbym żeby osoba, której pomagam również walczyła w swojej obronie. Nawet jeśli założyć, że kobieta jest dwukrotnie słabsza od mężczyzny (wynik mocno zaokrąglony w dół, bo to mniej więcej 60-parę procent o ile dobrze pamiętam), to lepsze 150% siły niż 100. Sam fakt posiadania dwójki przeciwników zamiast jednego daje przynajmniej chwilową przewagę

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 31 July 2019 2019 13:32

P Pani_Informatyk
+1 / 1

@AnonPrzegryw
Co do wojny, tak jak napisałam, czy żołnierze, czy cywile, mają przej***. Jak już napisałam, żołnierze nie dość że mają broń, chociaż podstawowe przeszkolenie i podobnych sobie dookoła, co daje im większe szanse na przetrwanie. Dodatkowo, wszelakie zasoby idą na armie, więc jest mniejszy problem z podstawowymi rzeczami jak jedzenie. Co nie oznacza, ze uważam, że tak fajnie jest być żołnierzem w czasie wojny, o nie. Ale cywilem wcale nie jest być lepiej.

A poza tym, skąd ty wiesz, że kobiet są lżej traktowane przez społeczeństwo? Skąd wiesz, że wobec nas są mniejsze wymagania? To jest egoistyczne myśleć, że tylko ja mam poważne problemy, a reszta ma dobrze. Nigdy nie byłeś w skórze kobiety i g*** o stosunku społeczeństwa do nas. Mówisz, że chcemy aby dokoła nas skakano? A możne to tobie nic się nie chce? Od zrobienia czegoś dla swoje dziewczyny ZAWSZE wolisz piwo z kumplami i mecz? Bo przecież ona na jakąkolwiek pomoc i uwagę nie zasługuje? Albo celowo wybierasz takie, które piszą, że jeżeli masz mniej niż 1.80 to nie podchodź, olewając zupełnie normalne kobiety? Ale to wtedy twój i tylko twój problem, a nie całego społeczeństwa.

Pamiętaj, że widzisz świat, tylko i wyłącznie, przez swój własny filtr. Że nigdy nie odczułeś jak to jest być kobietą. A twój filtr jest mocno ograniczony. Spróbuj go zmienić, bo naprawdę zostaniesz zupełnie sam. No chyba że naprawdę ci się coś takiego podoba.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 31 July 2019 2019 15:59

P Pani_Informatyk
0 / 2

@BlueAlien Dokładnie, to jest jeden z tych paradoksów bycia kobietą. Kariera zawodowa - źle bo zapominasz o rodzinie; rodzina - źle bo jak można być bez pracy. Zajmujesz się domem i chcesz aby to było zauważone - źle, czego ty chcesz ode mnie kobieto; nie zajmujesz - źle, jak ty tak możesz, nie zasłużyłaś na miano człowieka. Masz prawo jazdy - źle, przecież to niebezpieczne i dodatkowo możesz uszkodzić auto; nie masz - źle - wiecznie cię trzeba gdzieś zawozić, nawet je zeli zazwyczaj jeździsz autobusem i raz, czy dwa o to poprosisz. ... można by tak wymieniać w nieskończoność

P Pani_Informatyk
+1 / 1

@AnonPrzegryw Jeszcze, napisałeś gdzieś, że seks w związku nie jest obowiązkiem. tak, ale jest przyjemnością. Za równo dla kobiet jak i mężczyzn. Tylko, ze w razie czego dla kobiety konsekwencje z tej przyjemności są dużo większe. Dla mężczyzny, tak naprawdę żadne. Zawsze może zwiać. I kto ma tu lepiej? Może dalej powiesz, ze bycie kobietą jest takie cudowne?

T konto usunięte
-1 / 1

@BlueAlien mężczyzna częściej pada ofiarą napaści niż kobieta

BlueAlien
0 / 2

@AnonPrzegryw

Dokładnie. Na zasadzie facet trzyma napastnika a zaatakowana kobieta bierze kamienia i tłucze napastnika w łeb xd w każdym razie to może napastników zniechęcić jeśli będą wiedzieli że wraz z akcją jest reakcja.

Jeśli nikt nie będzie bronił kobiet (używam tu skrótu myślowego) z czasem napastnicy poczują się tak pewnie, że będą atakować w biały dzień na środku ulicy, bo wiedzą że nikt nie zareaguje. A wtedy ofiarą może paść czyjas siostra, matka, babcia, córka... A nawet syn/brat, jeśli jest młodszy i słabszy. I to nawet tych osób, które uznały, że po cholerę będą bronić obcej baby?

A potem gdy nikt nie obroni bliskich im kobiet/facetów, (załóżmy że sami nie mogą bo są w pracy) bo każdy inny myślał jak on, będzie sobie pluł w brodę że gdyby nie ludzka obojętność byli by cali i zdrowi :/

BlueAlien
0 / 0

@Pani_Informatyk

Zgadza się xD

Masz dzieci? Jesteś madka, pewnie masz odpieluszkoqe zapalenie mózgu, tępa dzida bez pasji której sensem życia jest dziecko! Nie masz dzieci? Nie jesteś kobietą, umrzesz w piekle a biała rasa wymrze!

Dobierasz partnerów seksualnych - jesteś coorvą która daje 20% najbogatszych facetów na świecie, a przeciętniaki muszą walić konia, są nieszczęśliwi i sfrustrowani!
Dajesz każdemu nawet przegrywowi? Jesteś puszczalską dziffka!

Dbasz o siebie? Pustak który interesuje się tylko modą i paznokciami, próżny plastik bez pasji i hobby, nudna tępa dzida bez zainteresowan!
Masz pasję i hobby, bardzo ciekawe, które pochłaniają masę twojego czasu więc dbasz tylko o higienę - zapuszczona zaniedbana locha, kto to roocha?

Masz wiedzę i jesteś inteligentna - za mądra dla facetów, czują się gorsi. Jesteś mniej rozgarnięta - co za beton!


Jesteś uległa i uznajesz ważniejsze zdanie faceta - uległa i nudna, nie ma własnego zdania, nie można na niej polegać, trzeba się nią zająć jak dzieckiem bo sama nie wie czego chce! Masz swoje własne zdanie i je bronisz logicznymi argumentami - co za zimna sucz! Strasznie problemowa i kłótliwa która myśli że jest pępkiem świata a jej zdanie jest najważniejsze!

Masz pracę żeńskim zawodzie - typowa baba, wiadomo że to przez niską w porównaniu do facetów inteligencję! Nie poradzi sobie w męskim zawodzie!
Masz męski zawód? Co ty tu robisz?? Masz swoje paznokietki czy inne pielęgniarstwo, pilotowanie samolotów czy naprawianie samochodów zostaw mężczyznom, to ich teren, babom tu zakaz wstępu, hau hau!

I tak w kółko xD

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 31 July 2019 2019 17:47

BlueAlien
+1 / 3

@preskot kobiety są ludźmi, więc były by normalnymi obywatelami, jak mężczyźni. Właśnie przez popęd seksualny kobiety są traktowane jak rzeczy. Gdyby nie on były by szanowane i traktowane na równi przez pryzmat wiedzy a nie cycków.

Nie wiem dlaczego miałyby być traktowane gorzej, skoro niczym nie ustępują mężczyznom a na dodatek wydają na świat potomstwo więc sa z punktu widzenia natury cenniejsze od mężczyzn.

P Pani_Informatyk
+1 / 1

@BlueAlien

Dokładnie. Ale przecież to tylko i wyłącznie mężczyźni są pod presją społeczną, a jedyne co robią, to skakanie wokół kobiet. Nie, nie mają w ogóle czasu na spotkania z kumplami, piwo, mecze w telewizji, rower, hobby.... Nie no, przecież to oni po powrocie z pracy do domu skaczą wokół swojej wybranki podstawiając jej świeży obiad po nosek, po czym za raz chwycą za odkurzacz i zajmą się dzieckiem, aby tylko nie przeszkadzało w oglądaniu ulubionego serialu ... a nie za raz, oni zrobią od święta i z łaski jakąś drobną naprawę, bo wielce zmęczony królewicz nie ruszy tłustego tyłka z kanapy.

I ja się pytam, kto tu skacze wokół kogo? I gdzie jest ta presja społeczna? No chyba że przerasta ich drobne wykazanie się, aby zainteresować sobą na początku znajomości kobietę. Aby pokazać jej, że będzie się partnerem, na którym będzie mogła polegać. Troszkę się postarać. Większość kobiet jest normalna, nie ma wygórowanych wymagań. No chyba, że jedynie księżniczki z tindera ich interesują. Ale to już ich problem i nie powód do narzekania na całą żeńską populację.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 31 July 2019 2019 19:48

BlueAlien
-2 / 4

@Pani_Informatyk

Właśnie.

Śmieszy mnie stwierdzenie, że "kobiety mają lepiej w życiu od mężczyzn!!" No to pytam w czym, a oni wszyscy "bo mają łatwiej zdobyć sex! Facet się musi sporo natrudzić aby zakisic ogora!"

Dziękuję, kurtyna xD


A co do obowiązków - panowie uważają że należy im się medal jak raz na jakiś czas pomogą, uwaga, POMOGĄ, przy dziecku czy w zajmowaniu się domem. I oczekują podziękowania.
Za pomoc.
Bo przecież to nie ich dom więc nie muszą o niego dbać ;)

AnonPrzegryw
+1 / 1

@Pani_Informatyk Nigdzie nie powiedziałem, że kobiety są czemukolwiek winne z moich zarzutów. A ten tekst z piwem i meczem, pominę fakt że jestem abstynentem, nie lubię piłki nożnej i wielu typowo męskich rzeczy, wychodzisz z założenia że wpasowuję się w jakiś stereotyp. One są podobno bardzo krzywdzące.

Co do reszty, nie wypowiem się bo już raz podałem Ci odpowiedzi, ale nie chcesz ich do siebie dopuścić. Tyle.

AnonPrzegryw
+1 / 3

@tomek_s Jeszcze jego tu brakowało. Ja pier dolę.

P Pani_Informatyk
0 / 2

@BlueAlien
Jest taki dobry, i niestety prawdziwy dowcip:

Mężczyzna musi zbudować dom, posadzić drzewo i spłodzić syna .. a potem sprzątaj, podlewaj i wychowuj do końca swoich dni kobieto.

I myślę, że to genialnie oddaje relacje damsko-męskie.

AnonPrzegryw
-1 / 3

@BlueAlien @Pani_Informatyk

Blue, bądź tak miła i przetłumacz mi z języka jakże szanownej informatyczki na ludzki, czy ona we fragmencie o narzekaniu na "żeńską populację" uwzględnia również mnie? Jeśli tak, to powiedz żeby podała adres, wyślę jej jeden sprawny mózg, bo zaczynam sądzić, że nie posiada.

BlueAlien
-1 / 3

@AnonPrzegryw nie wiem, pewnie napisała ogolnie bo coś się wcześniej jednak sapales.

Jeśli masz mózg, to wyślij go do @preskot bo przez te upały ma uszkodzony

AnonPrzegryw
+1 / 3

@BlueAlien jemu nie można już pomóc. A druga rzecz, to gdzie Ty widzisz żebym ja się przypieprzył do kobiet? Wszystkie zarzuty jakie miałem były pod adresem mężczyzn. Nie twierdziłem też, że kobiety są winne czemukolwiek z listy moich zażaleń.

S seybr
-1 / 3

Ponoć jestem najlepszym przyjacielem Thora.

Odpowiedz
S SharKK
+3 / 9

Kościół to instytucja, której bliżej do mafii, niż czegokolwiek innego.

Odpowiedz
H Hexel
0 / 0

@maryjuszpitagoras mówisz o własnym doświadczeniu?

Odpowiedz
M maryjuszpitagoras
0 / 0

@Hexel raczej o znajomych z dobrych rodzin, nie patologii i ich obserwacji.

solarize
+2 / 2

@Quant Nie zgadzam się.

kenzol
+1 / 5

SMOG to ściema. W latach 80, 90 mieliśmy samochody bez norm euro, każdy palił w piecu węglem, w kamienicach w centrum miast palono w piecu, każde nawet najmniejsze miasteczko miało fabrykę z której wydobywał się dym z komina bez filtra, itp. Jeśli dziś mamy smog, to w latach 80 XX wieku powinniśmy nie żyć.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 30 July 2019 2019 18:39

Odpowiedz
K kamiles1313
+6 / 8

homoseksualizm ma takie samo podłoże psychiczne co pedofilia. Z tym, że to drugie jest zakazana, bo druga strona prawnie nie może się zgodzić na współżycie.

Odpowiedz
H HieronimaLucinda
+5 / 5

Polska rzekami stoi- w kazdym miescie powinny byc male elektrownie wodne zasilajace cale miasto. Czepianie sie wegla i atomu to dzialanie na szkode spoleczenstwa.

Odpowiedz
BlueAlien
+1 / 5

Kobieta i mężczyzna różnią się od siebie ale ich wartość jest taka sama więc są równi.

Odpowiedz
T Tomason25
+3 / 3

Wszystko jest łatwe, proste i szybkie w wykonaniu, gdy ktoś ma wykonać daną czynność za Ciebie...

Odpowiedz
T TiGRA200SX
0 / 2

Niepuszczone bąki unoszą się do mózgu i stąd się biorą posrane pomysły

Odpowiedz
D Dichlordiphenyltrichlorethan
+2 / 2

Kaczyński kieruje tak samo rządem, jak i opozycją totalną.
Jest tak, gdyż nikt nie zaproponuje żadnej ustawy, którą PiS mógłby poprzeć, choćby była najlepsza, natomiast każda propozycja ustawy PiS-u spotyka się z kontrpropozycją opozycji totalnej - bo tak.
Dowód? Pszebardzo:
Wszyscy narzekają na ZUS. Na zachodzie funkcjonują z sukcesem dużo lepsze systemy. Ludzie nosiliby na rękach polityka, który by zaproponował zmianę. Ale ponieważ PiS nic w tej sprawie nie robi, co możnaby oprotestować, to nikt się tym nie zajmie. W czym problem? W braku potencjału polaryzującego społeczeństwo. Karaluch ma więcej innowacyjności niż ta cała polska opozycja.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 31 July 2019 2019 2:58

Odpowiedz
E eragonpp1111
0 / 2

Polacy jako naród są głupi i łatwo nimi manipulować. Dobrze żyjemy tylko pod silnym batem. Demokracja nie działa w Polsce.
Poza tym: globalne ocieplenie jest tylko w niewielkim procencie minimalnie przyspieszone przez człowieka, a większość zabiegów, aby zmniejszyć produkcję CO2 nic nie daje, bo najwięksi producenci CO2 mają to w dupie.
Broń nie zabija tylko człowiek. Jeżeli do ograniczania posiadania broni palnej przytaczane są pojedyncze przypadki jakiś pojebów, to w takim razie ograniczmy posiadanie samochodów, bo w tym momencie to przez samochody najwięcej osób umiera. Poza tym, większość bandziorów ma broń palną nielegalnie, a po trzecie, Polska to nie USA i nie mamy takich durnych przepisów, aby mogło w ogóle dojść do masowych morderstw.

Odpowiedz