Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
711 722
-

Zobacz także:


S SARs9504
+19 / 21

Tak dla przypomnienia, Wojsko Zawodowe w Polsce jest tylko na czas pokoju... Czyli w czasie wojny wszyscy zostaliśmy pozbawieni podstawowej wiedzy o obsłudze sprzętu który będziemy musieli używać.

Z drugiej strony stan WP jest taki, że nie będzie czego obsługiwać...

Odpowiedz
S Szangti
+1 / 21

Nawet jak dostane powołanie to nie bede walczyl w nie polskiej sprawie. Niech lewaki,feministki walcza :D

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 5 January 2020 2020 12:12

Odpowiedz
marmolad
+2 / 4

@Szangti
- referendum proponujesz przed wojną, czy każdorazowo przed bitwą?
- kto ustala co to jest polska sprawa?

D dbgoku
-1 / 5

Już widzę jak wszelkiej maści rurkowce i lewaki walczą "gdyby wybuchła wojna od razu bym się poddał. Po co ludzie mają ginąć?".

Odpowiedz
olmajti
0 / 10

Gdzie? Walczą z patriarchatem w tym zaściankowym kraju :)

Odpowiedz
O Obiektywny1
-1 / 3

@olmajti z czym? Patriarchat został zniszczony podczas stalinowskiej okupacji, został zastąpiony przez aparat feministyczno-urzędniczy, który poprzez deprecjację roli mężczyzn dążył do niszczenie rodzin i budowanie w Polsce socjalizmu. Zapisy prawne w tym zakresie sięgające lat 60-tych podległy jedynie kosmetycznym zmianom.

olmajti
-1 / 3

@Obiektywny1 serio? Wejdź na stronę Dziewuchy Dziewuchom, Feminiskra, Codziennik Feministyczny czy Wysokie Obcasy a zobaczysz że w ich świecie patriarchat w Polsce ma się dobrze i uciska kobiety :)

O Obiektywny1
-1 / 3

@olmajti na jaką stronę? Chyba nie skorzystam. Czy oprócz tej niewątpliwie ciekawej literatury masz jakieś własne doświadczenia?

olmajti
0 / 2

@Obiektywny1 czy jeśli odpowiedź na pytanie: "przeciwko czemu protestujecie" zadane na czarnym proteście brzmiała: "przeciwko patriarchalnemu rządowi który chce zrobić z kobiet inkubatory" to liczy się to jako własne doświadczenia?

O Obiektywny1
-1 / 3

@olmajti nie, jestem tylko ciekaw skąd się bierze twoja nienawiść do płci przeciwnej. Tak po ludzku, bez całej otoczki sloganów, które szufladkują społeczeństwo: kobieta to tylko inkubator, mężczyzna to tylko dawca nasienia, rudy jest wredny, blondynka jest głupia, itd. Każdy jest inny, wrzucanie wszystkich do jednego worka jest krzywdzące dla tych którzy chcą się wyłamać uprzedzeniom, którzy mają odwagę stanąć pod wiatr. Feminizm nie jest dobry, ponieważ niczego nie buduje, ale tak jak socjalizm okrada ludzi z tego co udało im się osiągnąć: rytuałów, tradycji, zaufania. Chwilowa euforia z własnego zwycięstwa często prowadzi do osobistych tragedii innych.

olmajti
0 / 2

@Obiektywny1 powiesz mi po czym wznosisz że nienawidzę płci przeciwnej? Nie powiesz mi chyba że po tym że wytykam feministkom ich urojenia? Niestety ale robisz to co mi zarzucasz :)

O Obiektywny1
-1 / 3

@olmajti cóż, muszę przyznać ci rację, nie ma sensu walczyć z ideologią pozbawioną jakiegokolwiek sensu. :)

A Anonymozus123
+4 / 14

Trybunał praw człowieka twierdzi że obowiązkowa służba wojskowa łamie prawa człowieka. Ale Polska wie lepiej. Osoby z kategorią D (nie zdolne do służby w czasie wojny i pokoju) też potrafią wzywać na szkolenia które mogą trwać 90 dni.

Odpowiedz
A A3enain
+1 / 3

@Anonymozus123 kategoria D oznacza nie zdolny w czasie pokoju, zdolny w czasie wojny.

L lego45
-2 / 4

A co trybunał praw człowieka mówi o Syrii, Iraku, Afganistanie i Ukrainie?

L lego45
-3 / 3

Feministki teraz nie są bzy... e to jak wezmą chłopaków do wojska to nie zrobi im różnicy ;)

P konto usunięte
+3 / 23

Jak wybuchnie wojna będę pierwszym który spieprzy z tego bajzlostanu. Chory kraj, nie ma co za niego walczyc

Odpowiedz
kriseq1970
+1 / 17

@piter1984 dlaczego dopiero jak wybuchnie wojna?

K krzysiek944
-3 / 21

Po co będziesz czekał? Spieprzaj już teraz

P konto usunięte
+1 / 17

Nie wykluczone że niedługo tak będzie. Zostaną tylko pisoterrorysci których największym osiągnięciem jest spłodzenie dziecka... Brawo wy!!

K krzysiek944
-2 / 8

Ileż to już razy słyszałem "PiS to PiS tamto PiS to samo zło, gorzej jak w Korei, trzeba uciekać blabla" i niestety na takiej paplaninie się kończy. Zamiast coś zrobić lepiej narzekać w internetach i robić z siebie ofiarę reżimu. "nie mam żony bo PiS, nie mam pracy bo PiS, nie mam matury bo PiS". Ponownie zaproponuje - spieprzaj już teraz skoro tak Ci źle

P konto usunięte
+4 / 8

@krzysiek944 nie wiem jak ty ale ja jeszcze sobie jakoś raczej w tym szambie. Ale widzę metodologia pisowcow "jak sie nie podoba to wypier***" ma się dobrze, ale czemu ja mam wyjeżdżać. Szkoda że każdy Janusz uważa że każdy ma robić to co on i jeździć 15 letnim passeratti. A co do pisu... Cóż poczekajmy jak to wszystko pieprznie, bo nie ma na świecie kraju który na pierwszym miejscu w wydatkach budżetu miał by program socjalny

K krzysiek944
+3 / 7

"jak wybuchnie wojna będę pierwszym który spieprzy z tego bajzlostanu". Pytam. Po co czekać do wojny? Co Cię tu trzyma w kraju który ja nazywam Polska a Ty bajzolstanem

A A3enain
0 / 4

@piter1984 ty sam stwierdziles , ze masz zamiar stad "spieprzac" wiec to niczyja metodologia. Idac dalej w "szambie" jakos sobie radzi gowno, bo tam plywa. Sam w takim razie wyciagnij sobie wnioski ze swoich stwierdzen.
Na marginiesie nigdy na pis nie oddalem glosu, zdazylo mi sie wczesniej na PO , ale taki hejt na Polske i Polakow jak Twoj to dno dna.

K krzysiek944
+4 / 6

Również sobie radzę i nie narzekam, ciężko pracuje i mam owoce z mojej pracy. Zgadzam się również z tym że polityka socjalna jest niekorzystna dla Polski i za każdym razem głosowałem przeciwko ekipie która rządzi już od 30 lat jedynie zmienia kolory. Niemniej uważam że skoro jest Tobie tak źle że Polskę nazywasz bajzolstanem i czekasz na wojnę żeby stąd uciec to nie powinieneś czekać i narzekać tylko rzeczywiście opuścić "tenkraj"

Grobisher
+1 / 3

@piter1984 No to wyprzedź swoją epokę i wyp*laj już dziś. Ale to już! Na jednej nodze! I żebym cię tu więcej nie widział!

K ktosiu7676
+1 / 3

@piter1984 Nie będziesz wiedział że wybuchła bo jako pierwsze atakowane są środki łączności , elektrownie , stacje nadawcze oraz węzły komunikacyjne a więc nawet jeśli już się zorientujesz to i tak drogi będą odcięte więc suma sumarum będziesz stał pod murem obok tych co umierają za kraj ,samemu szczając w tęczowe rajtuzy z głupawym pytaniem "mamusiu dlaczego ja ? "
Podobno mężczyznę ocenia się po tym jak kończy więc zastanów się czy lepszy jest koniec z bronią w ręku w obronie ojczyzny czy może zdechnąć jak zarzynany baran płaczący nad swoim losem - bo los spotka cię ten sam co wszystkich w czasie wojny .

Uhtred
-1 / 3

@Grobisher A kim ty k....a jesteś żeby decydować kto może zostać a kto nie? Patriota się znalazł który będzie decydował o losach polski i o tym kto ma w niej mieszkać a kto wy....spać. No nic tylko pogratulować patriotyzmu i miłości patriotycznej do rodaków. Lepiej żeby nas nikt nie najechał bo zanim się dogadamy to wyraźną nas w pień.

P konto usunięte
0 / 2

@ktosiu7676 dam się takim patriotom jak ty wykazać. Niech gina skoro własnego mózgu nie mieli

Grobisher
+1 / 1

@Uhtred Gdy wybucha wojna, to malkontentów i imposybilistów odstrzeliwuje się jak chore zwierzęta. W każdej formacji wojskowej. Gdybyś cokolwiek wiedział o życiu, to nie musiałbym ci tego tłumaczyć. Nothing personal, Sherlock. Kim jestem? Kimś, kto w razie konfliktu nie sięgnie po broń, tylko zacznie myśleć za takich jak ty, żeby wszyscy przeżyli, bo inaczej to naprawdę lepiej, żebyś się (E)wakuował razem z kobietami i dziećmi.

Uhtred
0 / 0

@Grobisher Wiem wiem, przeżyłeś już pewnie z dwie wojny to wiesz. I nie myśl za mnie. Spróbuj najpierw za siebie bo to co wypisujesz jest psychiczne. Patriota który nie umie komentarza napisać nie wtrącając beznadziejnej wstawki angielskiego. Nauczył się dwóch słów i myśli że wszystko wie i może decydować za innych. Zupełnie jak Adolf. Zalatuje od ciebie fanatyzmem a to gorsze od głupoty. Pewnie uważasz inaczej. Oczywiście że uważasz inaczej, wszyscy fanatycy tak uważają. Nic o mnie nie wiesz. Mogłoby się okazać, że nie chciałbyś poznać życia, tak jak ja je poznałem. Twierdzac, że ktoś nie zna życia na podstawie jednego komentarza osmieszasz się troszkę. W internecie wszyscy wszystko wiedzą więc nie mógłbyś być wyjątkiem. Cóż, muszę cię zmartwić. Poza internetem istnieje prawdziwe życie i większość ludzi deklarujących, że rzucą się na pomoc topielcowi, drętwieje kiedy rzeczywiście do takiej sytuacji dochodzi. Więc proszę cię, nie rozśmieszają mnie.

Grobisher
0 / 0

@Uhtred Marnujesz się :-) Powinieneś bajki pisać - tak dobrze ci idzie dochodzenie do pointy. Ja ci się tłumaczyć nie będę, ale gdybyś zadał sobie trud i poczytał choćby inne moje komentarze, to sam byś się w lustro zaśmiał na myśl o fanatyzmie ;-) Masz rację, że reszty twojego życia nie znam. Oceniłem tylko jeden jego aspekt, którym się pochwaliłeś - nieumiejętność dążenia do zgody w imię wartości wyższych. Nie muszę być psychiatrą, by zobaczyć, że miałeś trudne dzieciństwo, manipulującą matkę i wykształcił się u ciebie narcyzm oparty na anty-pysze. Tacy ludzie podają w wątpliwość wszystko - i w czasie pokoju to jest naprawdę przydatne. Mówi się, że tacy ludzie mają dusze filozofów (nie do końca trafnie, ale ok). Niestety innym terminem na określenie takiego stanu rzeczy jest "osobowość nieprawidłowa" i tu odsyłam do literatury fachowej, bo dopiero ona uświadomi ci, czym to jest i dlaczego w razie wojny nikt cię nie weźmie do oddziału tylko dlatego, że będziesz twierdzić, że umiesz strzelać (mając doświadczenie głównie z gier).

Uhtred
0 / 0

@Grobisher Potrzebny ci lekarz chłopie hahaha. Na demotach co drugi pewnie ma ciężkie dzieciństwo. Tacy jak ty właśnie są problemem. Zlotouści nieprawdziwi. Ale baw się dalej w Boga i psychologa. Buduj swoje chore poczucie wartości. A co do narcyzmu...to ty odsyłacz mnie do czytania swoich komentarzy jak byś nie wiadomo kim był.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 7 January 2020 2020 14:44

Grobisher
0 / 0

@Uhtred Ja nie jestem nikim szczególnym ;-) Ot, szary człowiek na demotach. Tyle, że zadałem sobie trud poczytania twoich wypocin, zanim wyrobiłem sobie ocenę. W przeciwieństwie do ciebie, misiu kolorowy :-) Pozdrawiam i bez odbioru :-)

Uhtred
0 / 0

@Grobisher Super. Jesteś zmienny jak chorągiew na wietrze na dodatek. Luz, znajdzie się demot w którym spotkamy się znowu i być może będziemy po tej samej stronie barykady. Doświadczyłem tu czegoś takiego nie raz. Również pozdrawiam. I tak na zakończenie, nawet gdybyś przeczytał wszystkie moje komentarze, albo i kogoś innego to wciąż tylko internet w którym można być kim tylko się chce. Chyba zdajesz sobie z tego sprawę.

S stach1947
-3 / 9

Oj jak tak patrzę na dzisiejszych no powiedzmy mężczyzn, to niewielu ich jest, większość to ciot i gogusie.

Odpowiedz
I Iminge
+1 / 5

@stach1947
a w lustro patrzyłeś?

S stach1947
-1 / 1

@Iminge - wyobraź sobie, że tak i patrzę codziennie, bo golę się codziennie, tak mi zostało po wojsku, w którym służyłem, a nie jak inni co byli i są w "partyzantach" i ćwiczą raz na dwa tygodni, po to aby wiedzieć, z której strony wylatuje pocisk. A tak nawiasem to byłęś w ogóle w wojsku czy może przy wojsku, bo patrząc na twój rocznik urodzenia mam wrażenie, że znasz wojo z żołnierzyków ołowianych.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 6 January 2020 2020 11:39

I Iminge
0 / 2

@stach1947 Nie byłem ( z racji studiów) i raczej nie sadze abym wiele stracił (służba za mojego czasu trwała już chyba tylko pół roku, i były to 2 ostatnie lata poboru).A obierać kartofle i pic wódę to mogę bez tego - bo wiele więcej by mnie tam nie nauczyli.

S stach1947
-1 / 1

@Iminge - aha, a widzisz teraz mi otworzyłeś oczy, bo dotychczas nie wiedziałem, że przez lata służby w woju piłem tylko wódkę i obierałem kartofle. Brawo za taką wiedzę o wojsku i za to że to nas przygotowywano do obrony RP, bo takie zera jak ty, co nie zaznali życia w kompanii, co mają takie wyobrażenie o Wojsku Polskim, do obrony granic RP nie są zdolni i pierwsi i poddaliby się, lub kolaborowaliby z wrogiem, byle tylko ocalić własną skórę. Dla takich jak ty słowa Ojczyzna, Patriotyzm mają jedynie wymiar zadymy z racami w łapie w dniu 11 listopada, czy przy okazji innych świąt narodowych i sfingowanie dewocyjnego katolicyzmu z różańcami w łapie.

I Iminge
0 / 0

@stach1947 wiesz ty o ile rocznik 47 to jest urodzenia byleś w wojsku za komuny, ja bym był za okresu świetności IV RP. Ale za to mój sąsiad był i jedyne co robił to warta picie gry na konsoli. Więc chyba masz przestarzałe wyobrażenie o swojej kompanii.
Idąc dalej twoim tokiem myślenia to po części masz racje z tą obroną granic gdyż na pewno bym nie walczył za naszych polityków ani urzędasów którzy by mi kazali za nich walczyć. A nie wynika to z braku patriotyzmu ale z tego jaki kształt ma obecna Polska i co daje w zamian za bycie obywatelem.

S stach1947
0 / 0

@Iminge - czyli jak przyjdą Ruski i np. będą mieli mordować, gwałcić i okradać twoich bliskich, to ty będziesz stał i gapił się na to, bo to nie twoja polityka? A co do polityków to nie byłoby ich, gdyby uważniej przyglądać się ich obietnicom wyborczym. I jeszcze wracam do twojego sąsiada, , - mówił że tylko pełnił wartę , grał w karty i pił gorzałkę? Możesz mu ode mnie powiedzieć, że cię po prostu oszukuje i te pierdoły może sobie między bajki włożyć, oraz że jest mitomanem.Lecz aby ci to wytłumaczyć to musiałbym książkę napisać. Już jeden taki mitoman się lansował, jak to rozpijał polskich żołnierzy i za gorzałę kupował od nich broń i amunicję, ten kolo to były poseł Pięta.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 9 January 2020 2020 11:05

I Iminge
0 / 0

@stach1947 Nie mam tutaj bliskich ani przyjaciół bo są za granicą więc mogą mordować. A najbardziej moich Januszów biznesu to nawet się uśmiechnę. W każdym nowoczesnym państwie jest armia zawodowa a nie poborowa więc w razie wojny te półroczne "szkolenia wojskowe" na sprzęcie sprzed 30 lat nic się nie zdadzą.

S stach1947
0 / 0

@Iminge - Przynajmniej dowiedzieliby się z której strony wylatuje kula, a którą stroną się celuje do nieprzyjaciela.
Ale idąc twoim tokiem myślenia, od razu, jak tylko przyjdzie nieprzyjaciel, to podajmy tyły i na kolana! Dziękuję nie skorzystam i dopóki będę miał siły i broń w garści (nawet tą sprzed 30 lat), dopóty będę walczył za tą styraną przez nieodpowiedzialnych ludzi Ojczyznę, ale się nie poddam.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 13 January 2020 2020 8:42

I Iminge
0 / 0

@stach1947
myślę że wiedzą z której strony wylatuje choćby z gier wideo :) Pomyśl ilu taktyków wojskowych się w ten sposób mogło narodzić :)
Wiesz to zależy w jakiej formie ten nieprzyjaciel przyjdzie. Przykładowo Francja podczas WW2 poddała się i oddała stolicę bez walki - ot tchórze a Polska wielkie oblicza męstwa walczyły w powstaniu warszawskim i co to dało? 200 000 zgonów warszawiaków + zrujnowana stolica do kamienia. Zawsze musi być bilans strat i zysków za wojnie a nie ślepe męstwo i śmierć po nic.

S stach1947
0 / 0

@Iminge - OK myślę, że ta dyskusja jest już czysto akademicka i zgodnie z twoją opcją, wycofuję się z niej, możesz nie odpowiadać, bo ja i tak się już więcej do tych twoich dywagacji nie odniosę, trudno bowiem mówić do ściany.

A aberg
-4 / 8

Kolejny incel .... kobiety też są wzywane do wojska. Ale skąd możesz to wiedzieć jak siedzisz w piwnicy?

Odpowiedz
dom77
-1 / 1

Zgadza się ale autor pytał o feministki.

czacknoris
+1 / 7

ooooooooooo jeeeeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!! gdzie te tępe dzidy z koleżankami od równouprawnienia !!!!!!!!!!!

Odpowiedz
Grobisher
+2 / 6

Zarówno feministki, jak i cała ta ich szamańska pseudo-ideologia są pośmiewiskiem dla każdego normalnego, myślącego człowieka.

Odpowiedz
Mattian23374
+3 / 3

Naród wspaniały tylko ludzie ku... Za Polskę oddałbym życie, ale za ludzi tutaj już nie. Dlatego nie stawiłbym się na wezwanie nie mam motywacji i czego bronić tutaj.

Odpowiedz
dom77
0 / 0

To ludzie tworzą naród. Bez ludzi tak zwany naród to tylko linie na mapie i wygląda na to, że właśnie za te linie dałbyś się zabić. Tragiczna wizja.

A Amper80
0 / 0

Tia.. Wojsko Polskie i uzbrojenie. Chyba łuki i maczugi.

Odpowiedz
K killerxcartoon
+2 / 2

A ja mowie żeby spierdzielali... Na pewno nie zamierzam bronić tego państwa . Byłem w wojsku i widziałam totalną niekompetencje, nieudolność, łapówkarstwo, marnotrawstwo, kradzieże, zdewastowany sprzęt. A analizując jak myśleli o zwykłych żołnierzach puszczali by ludzi na rzeź bez ładu i składu aż by się nie skończyli...

Odpowiedz