Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
1915 1986
-

Zobacz także:


Aarcticfrost
+20 / 54

I masz nick @samodzielny68???
Serio?

B konto usunięte
+20 / 54

@Aarcticfrost Samodzielnie się załatwia i podciera, a to już coś ;p

lokutus
-4 / 48

@samodzielny68 oo covidianin się trafił i eksperyment medyczny w jednym i pewnie pisior

Aarcticfrost
+4 / 26

@samodzielny68
Ale Ty się chwalisz czy żalisz?
Kotek??? Jeszcze widzę "ciepły" jesteś. Psa sobie kup i nie szukaj przyjaciół...

rafik3001
-1 / 9

@Irvis300 dziwny jestes wystarczy sluchac co mowia ci twoi rzadzacy jak sie wypowiadaja i co robia jakie walki jak zarabiaja na Plandemi i wyciagnac wnioski jak w H nas robia co innego mowia co innego robia i sami na lukach prawnych sie slizgaja chcesz przyklady czy jestes na tyle inteligetny ze sam se odpowiesz

A konto usunięte
0 / 4

@samodzielny68 I marnujesz swój czas na demotywatorach? Dobre! :D @lokutus egalitaryzm brzmi jak socjalizm...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 6 June 2021 2021 2:29

P Pomylilem_Strony
+41 / 77

Nie ogarniam jak w kraju, w którym władza decyduje kto jest Polakiem, dzieli na sorty, hołoty, zdradzieckie mordy itp. rozważamy opcję "paszportu szczepionkowego". Przecież to jest uzależnienie życia ludzi od "wpisu w bazie danych", tak! Jeżeli komuś cofną "termin ważności" zostanie pozbawiony praw i to bez wyroku sądu. Do tej pory potrzebne były skorumpowane służby, prokuratura i sąd, co było trudne i rzadko się zdarzało. A teraz? Kto ma "panel admina", może od ręki pozbawić ludzi praw (jakich? to się okaże) i absolutnie nikt nie dostrzega, że może być to narzędzie ostatecznego złamania "opornych" wobec władzy z zapędami autorytarnymi? I to nie są żadne teorie spiskowe ta władza podobne rzeczy już robiła - aresztowała ludzi bez dowodów, a później medialnie nakręcali nagonkę. Szurem jest ten, kto twierdzi, że tego nie zrobią mając w ręku tak potężne narzędzie. Teraz mówimy tylko o koncertach, ale o czym będziemy mówić na jesień? Fali praktycznie ma, przypadków są setki dziennie a i tak temat jest wdrażany. Co będzie jak na jesień zachorowania wejdą w dziesiątki tysięcy? (a wejdą, badania w Izraelu wykazały, że odporność po szczepieniu nie jest trwała, pojawią się mutacje itp.) Narzędzie, które teraz "blokuje koncerty" może zostać uzbrojone, przeraża mnie ten kryptopisioryzm, niby przeciwnicy, ale jednak wierzą, że *** nie okaże się łajdakiem, że pomimo ogromu zniszczeń w tym jednym, jedynym przypadku będzie uczciwy. Bajki.

Odpowiedz
P Pomylilem_Strony
+32 / 46

@Goretex ale czy kiedykolwiek w historii wprowadzono zło nagle? Czy historia nas nie uczy tego, że ludzi "wdraża się" w pewne rzeczy, gotuje jak żabę i przesuwa okno Overtona? Rok temu była to teoria spiskowa, teraz jest to element nowej smutnej rzeczywistości - warto o tym myśleć w tych kategoriach.

G Gracek1135
+3 / 17

@Pomylilem_Strony najabrdziej przerazaja mnie ci ludzie co ci ten komentarz zminusowali

A konto usunięte
+3 / 7

@Azheal Ale wiesz, że do wyrobienia książeczki sanepidowskiej po prostu robisz badanie kału? Wystawienie jej nie wymaga od Ciebie pierw przyjęcia szczepienia przeciw czemuś jako warunek konieczny do jej otrzymania? Czym ta książeczka ma być podobna do paszportu covidowego którego brak będzie ograniczał swobody obywatelskie co przy braku wprowadzenia jednego ze stanów nadzwyczajnych jest niezgodnie z prawem tak jak nakaz noszenia maseczek? Poza tym będzie to prowadzić do dyskryminacji co jest dodatkowo niezgodnie z konstytucją.

A konto usunięte
+1 / 3

@Azheal Tak ustawa, którą ogarnlei dopiero po prawie dziewięciu miesiącach po wprowadzeniu nakazu noszenia maseczek, ale ta ustawa dalej jest dziurawa, bo zgodnie z kodeksem wykroczeń maseczki muszą nosić tylko osoby chore na gruźlicę, chorobę weneryczną lub inną chorobę zakaźną. Policjant który chciałby Ci wystawić mandat za łamanie art. 116 ust. 1 KW musiałby być w posiadaniu nie starszych niż 48h wyników Twoich badań laboratoryjnych potwierdzających, że jesteś chory na jedno z powyższych lub dostęp do informacji z sanepidu, że znajdujesz się na ich liście osób chorych. Także nakaz nawet po załataniu ustawy i tak nigdy nie miał racji bytu. Przywołałeś tylko podróżowanie, ale nie wymieniłeś np. tego, że osoby zaszczepione nie są liczone do limitów przy np. weselach. To już jest ograniczanie swobód obywatelskich. Ograniczanie czy zakaz organizowania wesel itp itd.

E epuzer
0 / 0

@Pomylilem_Strony
Wzruszający wpis, pewnie długo nad nim myślałeś - ale ubogać mnie znawco krajów świata i stosunków społecznych... kto takie władze wybrał i pozwolił im rządzić a nawet w znacznej części jest zachwycony tym co się dzieje. A może dla przykładu, podasz nazwę kraju gdzie nie ma przypadków które opisujesz.

H holtrum
0 / 2

@Pomylilem_Strony
na razie "paszport" będzie tylko potrzebny do udziału w imprezach masowych czy wyjazdów za granicę.
ale co później ?
kto zagwarantuje czy nasz "genialny" rząd nie wpadnie na pomysł rozszerzenia "możliwości" tego nowego dokumentu ?
może okazać się że niedługo nie wejdziesz do galerii handlowej
a potem może nawet do sklepu spożywczego - nie zrobisz podstawowych zakupów.
no bo kto ich przed tym powstrzyma???
szczepionki są dobrowolne? tak, ale ...

S sokolasty
0 / 0

@Pomylilem_strony
Pomyliłeś nie tylko strony, ale skutek z przyczyną.
Wpis w bazie danych jest konsekwencją działania, a nie wartością samą w sobie.
To, że dostajesz wynagrodzenie, jest też konsekwencją wpisu w bazie danych.
To, że rząd i Kaczyński ma głównie chore pomysły, nie oznacza, że ten z utrzymaniem ograniczeń dla niezaszczepionej części populacji jest również chory.

D Dabronik
+18 / 38

@tomekbydgoszcz Jakie popierają? Skoro zaszczepiony dalej zaraża i może się zarazić, więc czym się on różni od niezaszczepionego? Paszportem?

D Dabronik
+9 / 25

@tomekbydgoszcz Ograniczają więc to co napisałem jest nadal aktualne to ty nie rozumiesz tekstu pisanego.

Dipol
+12 / 22

@tomekbydgoszcz Równie dobrze jako zaszczepieni my możemy siedzieć w domu,a reszta niech chodzi i umiera-;). I co proponujesz aby wiedzieć kto jest,a kto nie jest zaszczepiony? Opaski ( to już było), tatuaż? Np.dla nie zaszczepionych 0 dla zaszczepionych 01 i potem z każdą kolejną dawką dodawać gwiazdki. A co z tymi którzy że względu zdrowotnych nie mogą się szczepić, co z tymi którzy nabyli odporność naturalnie. Boisz się ok, ale może bez popadania w obłęd.

P pawel1481
+4 / 8

@tomekbydgoszcz
Nie, tak być nie może. Jest to związane z Polskim prawodawstwem, które takich działań zabrania.
Po pierwsze nie jest problemem to, że Polacy sie nie chcą szczepić. Tylko po prostu szczepionek nie ma wystarczającej ilości. Póki co przez pół roku sprowadzono szczepionek dla 1/4 mieszkańców Polski.
Naprawdę łykasz propagandę TVP z taką mocą ??
Najlepiej stworzyć wroga, który nie istnieje. Czy myślisz, że wszyscy Ci pozostali ludzie nie chcą się szczepić ?? Nie, po prostu czekają spokojnie na swoją kolej.
Po co miałbym sie wpierdzielać w kolejkę jako słabo zagrożony Covidem, jak jest w niej pełno starszych ludzi, których narodowy program szczepień pominął. Moim zdaniem to oni powinni się w 1 kolejności szczepić, a nie młodzi silni.

Nie było i nie będzie długotrwałych przywilejów dla zaszczepionych. To była tylko ściema rządzących, by Ci mniej rozgarnięci nie słuchali idiotyzmów wygłaszanych przez antyszczepionkowców, tylko poszli się zaszczepić.
W pełni zaszczepionych jest tylko 8mln ludzi. W tym dużo starszych, nie zainteresowanych takimi wydarzeniami... Czy jest sens w ogóle dyskutować o przywilejach dla takiej garstki ludzi??

Zmodyfikowano 5 razy Ostatnia modyfikacja: 5 June 2021 2021 17:28

Dipol
+10 / 14

@tomekbydgoszcz Szczepionka na covid nie uodparnia tylko ogranicza ( tak jak z grypą) możliwość zachorowania. Nie ogranicza możliwości przenoszenia wirusa. Nawet jeśli będziesz przebywał w otoczeniu tylko zaszczepionych nie masz gwarancji że nie zachorujesz. Więc może siedź w domu, dwóch moich spawaczy po szczepieniu zachorowało i nie wiem czy z tego wyjdą. A na budowie wszyscy po szczepieniu i testach. Nie twierdzę że nie masz racji ale wyluzuj.

D Dabronik
+10 / 12

@tomekbydgoszcz Ok załóżmy że niezaszczepieni będą siedzieć w domu a zaszczepieni będą się dalej zarażać więc na kogo zwalisz winę?

Dipol
+12 / 14

@tomekbydgoszcz Piszesz o segregacji która nic nie daje. Dlatego wyluzuj. W większości przypadków ludzie umierali na powikłania. A z tego co wiem to w Polsce w szpitalach wpisywało się covid bo było bardzo opłacalne. Za covidowego pacjenta szpital bralł z funduszu 16 tyś. Z zapaleniem płuc tylko 4tyś.

D Dabronik
+7 / 9

@tomekbydgoszcz No właśnie więc na kogo zwalisz winę jeśli niezaszczepieni będą siedzieć w domach a zaszczepieni będą nadal zarażać? Nie odpowiedziałeś na moje pytanie i potwierdziłeś że szczepienia nic nie dają.

E konto usunięte
+6 / 10

@Dabronik nie odpowie, to kowidianin - on już nie mysli, on tylko wyrzyguje slogany z mediów o "straszliwym wirusie" i "skutecznej, bezpiecznej szczepionce". Pewnie nawet nie zdaje sobie sprawy, że tak naprawdę bierze udział w eksperymencie w roli szczurka.

Dipol
+3 / 5

@tomekbydgoszcz Nie wiem czy jest możliwość sprawdzenia w NFZ ( jest koszt procedury). Znajomy lekarz ma prywatny gabinet i dostaje wycenę za co płaci NFZ. Jest to jedna lista dla wszystkich więc można sprawdzić. Ale kasę robią na covidzie wszędzie, nie tylko w Polsce czy UE. Co do statystyk które podają to z tego co pamiętam jakiś chłopak to zweryfikował i system się zmienił. Tak że siedź w domu i zdrowia Ci życzę.

A Agnesitka
+1 / 7

@pawel1481 szczepionek jest dosyć. Zaczynają juz szczepić nastolatków. Nie znam nikogo kto chciałby się zaszczepić a nie mógł. Nikogo.

A konto usunięte
-1 / 1

@pawel1481 Nie zgodzę się z Tobą co do zasadności szczepienia starszych. Jak już szczepić to w pierwszej kolejności ludzi którzy pracują, a nie pasożytują. Młodzi ludzie nawet jeśli nie są w grupie ryzyka nie znaczy, że nie mogą zachorować. Jeśli system ma wytrzymać, a nie pi*rdolnąć na niewydolność jak pacjencji chorzy na Covid19 to właśnie Ci młodzi pracujący powinni w pierwszej kolejności zostać zaszczepieni. Oczywiście zakładając, że po pierwsze szczepionka rzeczywiście coś daje, a po drugie jest bezpieczna. Niestety w grudniu zeszłego roku tuż przed rozpoczęciem programu szczepień Polski rząd w dzienniku ustaw ogłosił zakup ubezpieczenia OC z powodu przeprowadzania eksperymentu medycznego. Tutaj proszę bezpośredni odnośnik do dziennika ustaw https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20200002412

P pawel1481
+1 / 1

@AIkanaro
Starszych ode mnie. Ja jestem w grupie wiekowej, w której umieralność jest malutka. Na tyle mała, że tylko 2x większa od poważnych skutków ubocznych szczepionek. I to wynika z badań przeprowadzonych chyba w Wielkiej Brytanii. Gdzie później na ich podstawie przestali szczepić AZ ludzi do 40 roku życia.
Poza tym, szczepić się powinni w pierwszej kolejności, Ci najbardziej narażeni.

@tomekbydgoszcz
Jakby nagle na punkty szczepień napierało 30 mln osób, które się jeszcze nie zaszczepiły, to byś nie miał terminu 28 maja, tylko w przyszłym roku. Czego nie rozumiesz ?? Promocja szczepień oczywiście jest pozytywna, ale bez przesady. Nie można zrobić tak, że nie ma szczepionek dla 70% ludzi w Polsce, a my wprowadzamy jakieś przywileje dla tych 30%, które wykorzystały okazję i to, że te pozostałe 70% ludzi nie szturmowało punktów szczepień.

Osobiście uważam, że najoptymalniejszym terminem do zaszczepienia się, dla osoby takiej jak ja, będzie jesień, gdy jest prawdopodobieństwo nowej fali choroby, a nie teraz, gdy ryzyko zarażenia spadło bardzo drastycznie. Bo odporność po szczepionce spada z czasem. Nie ma sensu marnować szczepionki, na pół roku, w którym choroba jest w odwrocie.

S sokolasty
0 / 0

@Dabronik
Zaszczepienie chroni przed zakażeniem również, wg medonetu Pfizer redukuje ryzyko o 94%

Czy to, że założenie prezerwatywy nie chroni w 100% przed ciążą, oznacza automatycznie, że nie ma po co jej zakładać?

R raven000
+6 / 22

@tomekbydgoszcz a ilu umarło na "serce" i resztę kardiologiczną?

R raven000
+3 / 21

@tomekbydgoszcz i co z tego, że byłeś? Ja w 2012 byłem na 15 i co to zmienia?

Nadwyżka nad co? Nad normę? A co jest tą normą? Co roku umiera na serce i spółkę ok 0,5% społeczeństwa, raz (w ciągu prawie 2 lat) umarło 0,2% na covid i wielki lament. Masz prawie 5x większą szansę na śmierć z powodu zawału niż na covida mimo, że ten jest zaraźliwy. Przemyśl to i zastanów się czego się boisz.

M moniica26
+7 / 27

@tomekbydgoszcz Chwalisz się czy żalisz statystykami zgonów ludzi którzy nie dostali się na czas do lekarza? Których wozili od szpitala do szpitala? Zgonami osób które leczyli przez teleporady? Serio? Mam nadzieję że kiedyś wezmą ich za ryj i dobrze ich przetrzepią za te nadmiarowe zgony!

R raven000
+6 / 20

@tomekbydgoszcz skoro jesteś to czemu chcesz zmuszać innych? Pilnuj własnego nosa a innym daj żyć jak chcą.
Jak się boisz zarazków, podałem ci rozwiązanie wyżej i odstosunkuj się od innych. Twoje fobie twój problem.

HelloItsMe
+9 / 23

@tomekbydgoszcz A ja się nie boję, żyję normalnie. Byłam chora i przeszłam to jak przeziębienie. Nie szczepię się, bo nie ma pewnych badań dotyczących długofalowych skutków tejże szczepionki wpływających chociażby na płodność, ciążę i rozwój dziecka w odniesieniu do kilku lat jego życia. Poczekam na wyniki badań, które kończą się w 2023 roku, a do których na pewno przyczynią się osoby, które obecnie się szczepią.

HelloItsMe
+8 / 18

@tomekbydgoszcz Stały ubytek na zdrowiu? Brzmi to jak wmawianie komuś na siłę choroby. Byli i tacy, co zachorowali po szczepionce.

Nie boję się, nie żyję w obawie, że znowu zachoruję i mogę nie mieć szczęścia. Jutro mogę zachorować na coś o wiele gorszego, a to nie jest powód do życia w strachu. Dbam o naturalną odporność i to jest podstawa. Gdybym się zaszczepiła i miałabym problemy z ciążą albo dzieckiem, to naprawdę wolę nie ryzykować. Poczekam na koniec badań.

HelloItsMe
+7 / 15

@tomekbydgoszcz Widzisz, odnośnie pewnych rzeczy są badania, odnośnie innych nie. Dla mnie z ww. powodu zachowaniem zdrowego rozsądku jest nieszczepienie.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 5 June 2021 2021 17:54

R raven000
+8 / 16

@tomekbydgoszcz "nie włazi do restauracji, na siłownie, na koncerty, na stadion, itp. skoro nie chce się szczepić." a dlaczego? Bo ty się boisz? To siedź w domu albo ubranko ci zaproponowałem.
Nie będziesz układał życia innym. Pisałem już ale widzę nie dotarło. ODSTOSUNKUJ SIĘ OD INNYCH. Ze swoim życiem rób sobie co chcesz od innych wara. Masz cykora, fobie to twój problem nie innych.

W polskim prawie nie ma apartheidu sanitarnego i nie będzie, nie zezwala na to Konstytucja (art 32 p2).
Do momentu kiedy szczepienie te nie będzie wymagane prawem to twoje zachowanie odbiega od normy.

Pojął w końcu czy nadal nie.

HelloItsMe
+9 / 15

@tomekbydgoszcz Antyszczepionkowiec, a człowiek który nie ma danych dotyczących niezbadanych skutków szczepionki to dwie różne rzeczy. Ja jestem tym drugim. Jeśli istnieje najmniejsze ryzyko bezpłodności, wczesnego poronienia itd. ja go nie podejmę, bo nie mam na dzień dzisiejszy wyników badań, bo okres podawania szczepionki jest za krótki.

R raven000
+14 / 16

@tomekbydgoszcz ja będę chodził tak samo jak ty. Bo nie wprowadzisz mi w kraju żadnego apartheidu sanitarnego a inne kraje mnie nie interesują.

A już widzę poziom inteligencji, jak zabrakło argumentów to zaczynają się wyzwiska. Pomogło? Ego połechtane?

R raven000
+10 / 12

@tomekbydgoszcz a Ty chodziłeś? No to jak ja nie będę chodził to ty także. Jak ty pójdziesz to ja także.

Nadal nie pojmujesz, że nigdy (przy tej Konstytucji) w Polsce nie będzie apartheidu sanitarnego mimo twojego wycia.

Więc przyjmij do wiadomości, że albo wszyscy albo nikt.

HelloItsMe
+9 / 13

@tomekbydgoszcz Zastraszanie na mnie nie działa, wolałabym podjąć rzeczową polemikę, której zabrakło. Szkoda, że odniosłeś się do moich wątpliwości odnośnie braku badań, braku danych na temat wpływu na ciążę i ewentualnych bolesnych konsekwencji, jakie ta szczepionka może w tej kwestii nieść.

Pamiętaj każdy ma prawo do życia i wolności. Paszport covidowy jest sprzeczny z tymi podstawowymi prawami człowieka. Ale to już szerszy temat. Ludzie umierali, umierają i będą umierać na różne choroby, nawet pomimo szczepień.
Przykro mi czytać, jak człowiek mówi na drugiego ''zagrożenie''. Jest to dla mnie coś strasznego.
Również życzę miłego dnia.

R raven000
+12 / 12

@tomekbydgoszcz i dalej nie dotarło

Art. 32. [Zasada równości; zakaz dyskryminacji]
1.
Wszyscy są wobec prawa równi. Wszyscy mają prawo do równego traktowania przez władze publiczne.
2.
Nikt nie może być dyskryminowany w życiu politycznym, społecznym lub gospodarczym z jakiejkolwiek przyczyny.

NIKT NIE WPROWADZI ŻADNYCH PASZPORTÓW COVIDOWYCH NA TERENIE KRAJU. Wprowadzenie jakiejkolwiek segregacji jest SPRZECZNE Z POLSKIM PRAWEM i grozi ogromnymi odszkodowaniami. To naruszenie podstawowych praw człowieka zagwarantowanych przez Konstytucję.

Zaszczepiło się w pełni 20% społeczeństwa (ok 8 milionów), jesteście mniejszością. Zrozum to. Nie będziecie większości układać życia bo macie cykora lub fobie.

R raven000
+12 / 12

@tomekbydgoszcz jak na razie to ty sobie możesz wsadzić w buty te swoje paszporciki.
Jak nikt nie zmieni Konstytucji, to możesz sobie po wyć do woli i tyle z tego będziesz miał.

Widzę, że do pełnozbrojnego rycerza nic nie dociera. Żyj dalej urojeniami ale nie wciągaj w te urojenia innych.

R raven000
+11 / 11

@tomekbydgoszcz a ty dalej swoje. Jak zamkną to zamkną dla wszystkich, jak zostaną otwarte to zostaną otwarte dla wszystkich. Jak spróbują to zrobić wybiórczo to skończy się jak z maseczkami. Tyle, że tu będzie bezpośrednie naruszenie podstawowych praw człowieka zagwarantowanych Konstytucją. Parę milionowych odszkodowań od skarbu i szybciutko skończy się segregacja.

Żyj dalej w bajce.

R raven000
+8 / 10

@tomekbydgoszcz a w tej twojej bajeczce o paszportach to były też smoki i jednorożce? Bo szanse na realność tego jest podobna.

C celinapuccini
-3 / 5

@raven000 mam tylko jedno pytanie do Tw cytatu z Konstytucji, podaj mi prosze jeden obszar życia gdzie państwo traktuje nas na równi?

R raven000
+7 / 7

@celinapuccini a gdzie nie traktuje? Gdzie masz segregację na lepszych i gorszych. Wszystkie prawa dotyczą wszystkich niezależnie czy jest niski czy wysoki, chudy czy gruby, łysy czy rudy. To, że masz gdzieś jakieś ograniczenia to dotyczą one wszystkich a nie tylko powiedzmy na to blondynów.

Kolejny który nie rozumie zasady równości?

Z zdemotorerk
+6 / 6

@tomekbydgoszcz
"Świat nawiedziła pandemia i te wszystkie przepisy nie mają teraz żadnego znaczenia, jak UE uzna zasadnym wprowadzić paszporty to je wprowadzi i możesz sobie cytować przepisy, a i tak nikt się nimi nie będzie przejmował."
Mógłbym to zrozumieć, gdyby faktycznie pandemia zabijała kilkadziesiąt % ludzi. Tymczasem jest jak jest...
Więc największą głupotą jaką teraz można zrobić to ze strachu zezwolić władzy na wolną amerykankę... Myślisz, że raz uzyskane przyzwolenie społeczne oddadzą po pandemii? Myślisz, że pandemia raz dwa się skończy? Już w styczniu miało być lepiej, a teraz szykujemy się na kolejną jesienną falę (niezależnie ile osób będzie zaszczepionych to i tak czas trwania ochrony jest niepewny, nowe mutacje, ect.). Straszny to będzie świat jak władza nie będzie musiała się przejmować żadnymi przepisami. A jeszcze straszniejsze. Że ludzie dobrowolnie chcą być zniewalani... Tak tęskno za Panem, który może zrobić co mu się żywnie podoba?

HelloItsMe
+7 / 9

@tomekbydgoszcz Nie naciągaj danych, śmierć na covid to 74 101 na dzień dzisiejszy. https://www.google.com/search?q=smierc+na+covid+w+polsce&oq=smierc+na+covid&aqs=chrome.0.0i395j69i57j0i395j0l5.3107j1j15&sourceid=chrome&ie=UTF-8
Ile z tego było fałszywym wynikiem lub zastępczą przyczyną śmierci już się nie dowiemy. Pandemia zabija nie z powodu samego covida, ale dlatego, że nie leczy się ludzi na inne choroby, które istnieją. Tak, oprócz covida są jeszcze inne choroby, na które można umrzeć.
Resztę wyjaśnił raven000

C celinapuccini
-4 / 4

@raven000 podatki, dostep do służby zdrowia, przywileje emerytalne,, to tylko kilka przykładów starczy? czy pisać dalej

R raven000
+2 / 2

@celinapuccini podatki? A niby jak? Kto zrobi zakupy bez VAT? Zrobi to rudy czy łysy? Akcyzy też nie zapłacisz? Czy może dochodowego? WSZYCY PŁACĄ.

Służba zdrowia? A komuś kto płaci składki nie wolno korzystać? To, że czas oczekiwania jest dramatyczny to inna sprawa. Jak uważasz, że da się wcisnąć w listę to cię zmartwię ale każda taka operacja wymaga wielostronicowego tłumaczenia się i jeśli będzie ono nieadekwatne do przyspieszenia wizyty to ląduje ona na końcu kolejki. Wiesz co to jest P1? Jak nie to sobie sprawdź.


Nadal nie podałeś przykładu dyskryminacji.

C celinapuccini
-3 / 3

@raven000 podatki płacimy wszystkie takie same? słyszałes o stawkach podatkowych?
ochrona zdrowia mamy taki sam dostęp ? moge isc do szpitala i powiedziec jak prezes pis ze dzis operacji nie bedzie bo musze sie zajac czyms innym przyjde jak mi bedzie pasowac?
moge isc jako np. przedsiębiorca na emeryture tak jak np. policjant?
A jak jesteśmy przy temacie szczepien to czy w tym temacie tez równa panstwo nas traktuje czy również byli tacy którym jednak szybciej się "udało" zaszczepić - nie pisze o harmonogramie ?

Zmodyfikowano 3 razy Ostatnia modyfikacja: 5 June 2021 2021 21:08

R raven000
+2 / 2

@celinapuccini "podatki płacimy wszystkie takie same? słyszałes o stawkach podatkowych?" a to ktoś według widzimisię ustala te progi? Czy może jednak nie? Ktoś jest zwolniony z podatku mimo spełnienia warunku? Powiedz kto może nie zapłacić tego podatku?

"moge isc jako np. przedsiębiorca na emeryture tak jak np. policjant?" a to w Polsce jest przymus pracy? Podejmując pracę znałeś warunki na jakie się piszesz. I tak, każdy przedsiębiorca może iść na emeryturę w tym samym czasie, tak jak każdy policjant (tu jest mała zmiana, bo część zaczynała prace z innymi warunkami). Nadal udowadniasz, że nie rozumiesz zasady równości prawa.

"ochrona zdrowia mamy taki sam dostęp ? moge isc do szpitala i powiedziec jak prezes pis ze dzis operacji nie bedzie bo musze sie zajac czyms innym przyjde jak mi bedzie pasowac?" a to nepotyzm w Polsce jest legalny? Takie działania są sankcjonowane prawnie czy to przekroczenie uprawnień i wykorzystywanie pozycji? Czy może jednak ma to jakieś umocowanie w prawie?

Do momentu kiedy szczepienie na covid nie będzie wymagane prawem do tego momentu nie ma możliwości segregacji na szczepionych i nie.
A chciałbym zobaczyć co się stanie po wprowadzeniu obowiązku. Popcorn się znajdzie bo zamieszki będą epickie.

C celinapuccini
-2 / 2

@raven000 jak jak płace 19% podatku a Ty 32% to jest rowne traktowanie? naprawde moge jako przedsiebiorca isc po np.15 latach na emeryture i ja dostane ? nie bede musiał płacic składek na zus jak pracujacy policjant emeryt? nie podoba Ci sie przykład z prezesem to weżmy wszytkich posłów i ich szpital msw, moge isc sie tam leczyc w tym samych standardzie (konkretnie na ten sam oddział)?

HelloItsMe
+1 / 3

@celinapuccini Ale droga kariery jest otwarta dla każdego. Można być policjantem czy politykiem jeśli tylko się chce.

C celinapuccini
-3 / 3

@HelloItsMe oczywiscie tylko ciezko mi byc jednoczesnie górnikierm, policjantem itd; a moje pytanie nadal aktualne

R raven000
+1 / 1

@celinapuccini "jak jak płace 19% podatku a Ty 32% to jest rowne traktowanie?" Zaraz, zaraz to w Polsce da się płacić inny podatek zarabiając tyle samo, pracując na takiej samej umowie? Czy może jednak nie?

"nie podoba Ci sie przykład z prezesem to weżmy wszytkich posłów i ich szpital msw, moge isc sie tam leczyc w tym samych standardzie (konkretnie na ten sam oddział)?" a kto Ci zabroni? Odstoisz swoje w kolejce (długiej, potwornie długiej) to zostaniesz obsłużony. Pamiętaj tylko, że część tego szpitala to nie jest szpital publiczny i dalej w grę wchodzi nepotyzm.
Podobny szpital jest budowany w Legionowie. Część będzie publiczna, część wojskowa. Ale dla Ciebie to oczywiście przejaw dyskryminacji, że cywil nie będzie leczony na oddziale wojskowym.

Uparcie udowadniasz, że nie masz pojęcia co to zasada równości wobec prawa.

R raven000
+2 / 4

@tomekbydgoszcz odezwał się oświecony, a nie wróć tylko covidianin.

HelloItsMe
+2 / 4

@tomekbydgoszcz To twoja opinia, ja mam inną. Telewizora nie oglądam, więc proszę mnie nie identyfikować z informacjami, jakie są tam prezentowane.

K konto usunięte
+8 / 10

@tomekbydgoszcz Lubię Cię i szanuję za antyPiSowskie poglądy, ale w temacie szczepień wogóle Cię nie rozumiem. Skoro się zaszczepiłeś i rozumiem że żonę, dzieci, psa, kochankę itd. to jesteście bezpieczni. Nie bój się, skoro szczepionka działa to żaden antyszczepionkowiec cię nie zarazi i nie umrzesz. No chyba że nie wierzysz w magiczną moc szczepionek. To raczej my osoby niezaszczepione powinniśmy się bać. Tymczasem największe fobie mają osoby zaszczepione i najbardziej odwala im na forach, łącznie z pomysłami faszystowskimi i nazistowskimi jak segregacja, areszty domowe, znakowania i izolacje itp. Było by to śmieszne gdyby nie to ze przerabialiśmy to w latach 30 XX wieku i skończyło się to największa tragedią w historii ludzkości. A tragedia setek milionów ludzi zaczęła się w pogłoskami że Żydzi roznoszą tyfus.

K katem
0 / 2

@Azheal Sam się wziąłbyś za książki, bo jeszcze poprawnie pisać nie potrafisz.

K konto usunięte
+6 / 8

@tomekbydgoszcz Nie sądzisz że lekarstwo może być gorsze od choroby? Mi cały ten covid i szczepienia wiszą i powiewają. Pal licho jak mi utrudnią życie to się zaszczepię. Covid nic mi nie zrobił to i szczepionka nie powinna. Tylko co dalej? Później wymyślą członkostwo w patrii, kolektywizacje? I co? Jak się nie skolektywizujesz to nie wyjdziesz z domu? Albo nie zapiszesz do PiSu to nie pójdziesz na koncert? Uważam że wszystko to idzie po bardzo kruchym lodzie. Okno Overtona jest mocno przesunięte.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 5 June 2021 2021 22:55

K katem
+8 / 8

@tomekbydgoszcz Wybiórczo powołujesz się na opinie lekarzy - również lekarze i wirusolodzy są akurat odmiennego zdania.
Poza tym - twierdzisz, że szczepionka jest bezpieczna, bo tak powiedzieli w TVP ?

Z zdemotorerk
+4 / 6

@tomekbydgoszcz
Na początku była panika i dmuchanie na zimne, stąd radykalne kroki. Później ludzie sami poznali jak wygląda koronawirus w praktyce i zobacz, że był opór i np. otwieranie restauracji, a później wygrane sprawy w sądzie przez ciągle obowiązujące prawo. A Ty swoim podejściem i już chceniem nawet domagasz się jeszcze większej samowolki władzy i inwigilacji z zakazami w imię naszego bezpieczeństwa. Jak jest opór to władza (czy to nasza, czy UE) widzi, że będzie ciężko, a im zależy na poparciu. Jak będzie przyzwolenie to pójdą zawsze krok dalej. Więc trzeba racjonalnie patrzeć czy bardziej chodzi o nasze bezpieczeństwo czy o większą władzę (karne i bezgranicznie posłuszne społeczeństwo jest najlepsze). A patrząc na stan faktyczny to tak średnio z tą troską o nas... Zresztą skoro szczepionka nie zapewnia 100%bezpieczeństwa to "troskliwa" władza powinna i tak nawet zaszczepionym zabronić kontaktów w najbardziej ryzykownym czasie (jesień/wiosna). A druga rzecz, dlaczego osoby, które mądrze pytają o skutki uboczne nazywasz antyszczepionkowcami? Co innego nie wierzyć w szczepienia, a co innego mądrze pytać czy to na pewno bezpieczne. Tak samo jak nie daje się pełni władzy rządzącym tak samo nie ufa się bezgranicznie firmom farmaceutycznym. Szczególnie jak mają taki zarobek ze szczepień, a sami nie mają danych z efektów poszczepiennych. Hur dur zamykam oczy i róbcie co chcecie nigdy nie jest dobre.

Z zdemotorerk
+2 / 2

@kikurenty
Pal licho, gdyby to było tylko u nas. Zawsze można wyjechać. Schengen przecież. Ale to nie tylko u nas ... Strefy Schengen zaraz nie będzie, bo będziemy mieli paszporty na każdej granicy z danymi medycznymi. Nic nie zrobisz, jeżeli nie spełnisz kolejnej procedury. Więc Europa odpadnie. Stany pochłoną się w BLM, więc znowu nie dla nas kierunek. Azja i większość krajów już tak ma, więc też odpada. Cały świat w inwigilacji, dziwnych zasadach i niedorzecznych prawach za pełnym przyzwoleniem ludzi. Może za dużo wolności i tęskno za beztroskim życiem pod przymusem niezależnych Panów, którzy robią co chcą? A potem jakaś rewolucja uciskanych? Taki krąg historii?

A konto usunięte
+3 / 3

@tomekbydgoszcz Faktem jest, że z powodu wariacji służba zdrowia stała się niewydolna. To, że byłeś na większej ilości pogrzebów niż zwykle to nie z powodu Covid'a, a z powodu nieistniejącej służby zdrowia i braku dostępu do tej służby zdrowia m.in. dla tych którzy zmarli. Bo wyjaśnij mi proszę jak lekarze czy szpitale mają w ogóle prawo odmówić przyjęcia chorego pacjenta tylko dlatego, że MOŻE być chory na jedną chorobę? To jest absurd, to jest kpina, a nie służba zdrowia. Poza tym czego nie zrozumiałeś w tym, że szczepionka NIE JEST polecana dla kobiet w ciąży i to przez lekarzy do jasnej cholery na których się powołujesz? Chip ze szczepionki się nie połączył z siecią 5g czy może właśnie się połączył bo pieprzysz od rzeczy...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 6 June 2021 2021 2:51

C coldfish
0 / 0

@raven000 może lepiej niech tego w ogóle nie zdejmuje bo a nuż przez okno coś wpadnie i się chłop zarazi ;)

C coldfish
0 / 0

@raven000 Ty tak w tą Konstytucję nie wierz za bardzo - wiele razy już widzieliśmy gdzie ją władza ma jak w czymś przeszkadza.

A konto usunięte
+4 / 4

@tomekbydgoszcz Ale ja prześledziłem wątek, dlatego się wtrąciłęm... Jak nie napisałeś? Wyżej dyskutowałeś z HelloItsMe, która powiedziała Ci wprost, że jest w ciąży i z tego powodu nie ze względu na zdrowy rozsądek NIE PRZYJMIE szczepionki to stwierdziłeś, że jest niedojrzała... Czytasz Ty w ogóle ze zrozumieniem co ludzie do Ciebie piszą? Informacje o tym, że NIE MA wyników badań odnośnie szczepionek pod kątem płodności czy zdrowia płodów jest powtarzana przez lekarzy od początku wprowadzenia szczepionki do użytku i lekarze sugerują by osoby w ciąży i te które starają się oraz planują starania o dzieci NIE PRZYJMOWAŁY szczepionek. A Ty nazywasz osoby które słuchają tej rady lekarzy niedojrzałymi i twierdzisz, żeby słuchały się lekarzy, a nie znachorów...

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 6 June 2021 2021 13:22

P Piotr01
+2 / 2

@tomekbydgoszcz Mam pytanie, dlaczego oficjalnie covid nie jest chorobą zakaźną?
Na stronie sejmu nie znalazłem, https://www.gov.pl/web/gis/choroby-zakazne2
Ustawa o chorobach zakaźnych:
https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20082341570/U/D20081570Lj.pdf
Nie znalazłem nowelizacji która by uznawała covida za zakaźną, jeśli taka jest to chętnie się z nią zapoznam.
Skoro covid jest tak straszną i niebezpieczną chorobą to dlaczego nie ma stanu wyjątkowego wprowadzonego?
Covid jest chorobą na którą ludzie umierają lub na powikłania po nim ale nie jest do tak duży % populacji żeby ludzki gatunek był zagrożony.
Nie widzę powodu żeby zmuszać ludzi to wstrzyknięcia sobie jakiejkolwiek substancji chyba że jest to niezbędna dla przetrwania gatunku ludzkiego.
Każdy człowiek ma rozum i niech sam decyduje co będzie dla niego lepsze. Jeśli się zaszczepisz masz mniejsze szanse na zachorowanie i większe szanse na przejście choroby łagodnie, powikłania po szczepiące są mniej prawdopodobne niż to że zachorujesz z jakimiś skutkami po chorobie. Wydaje się że szczepienie jest mądre ale, niech każdy sam zdecyduje czy chce ryzykować zachorowanie na covid i mieć szanse na powikłanie lub śmierć czy się zaszczepić i mieć mniejsze szanse na śmierć czy powikłania.
powołujesz się na lekarzy i ich opinie są to tylko opinie, autorytetów ale to tylko opinie. Nie mamy jeszcze kompletu badań co do szczepionek nie każdy musi polegać na opinii. Wg mnie badania są bardziej wiarygodne niż wypowiedz lekarza bez kompletu badań.
Jestem za tym żeby były akcje promujące szczepienie, tłumaczenie ludziom że szczepienia są potrzebne żeby uzyskać odporność stadną i wrócić do normalności ale nie do zmuszania do zaszczepienia.
Wiesz ile jest ofiar z powodu paraliżu służby zdrowia, samobójstw z powodu utraty pracy / majątku z powodu bezprawnego zamknięcia gospodarki? Ludzie na początku nie protestowali bo dla wszystkich covid był zaskoczeniem ale rząd swoją ignorancją pokazał że obostrzenia są dla większości a wybranych nie dotyczą, więc nie ma dla mnie zaufania, teraz minęło już sporo czasu, jeśli covid jest tak dużym zagrożeniem jak piszesz to dlaczego jeszcze nie mamy aktów prawnych dostosowanych do panującej sytuacji? Może nie jest tak źle jak piszesz. Twoja dwójka znajomych umarła na covid to straszne, a wiesz ile ludzi umarło bo odmówiono im leczenia z takiego powodu że szpital nie udzielił im pomocy? ile osób zostało uznane za zmarłych z powodu covid a przyczyną śmierci nie był covid? jest trochę wątpliwości.
Chcesz żeby segregowano ludzi bo ty się czujesz zagrożony, a może ktoś czuje się zagrożony tym że się zaszczepi i umrze lub będzie miał poważne powikłania?
Konstytucja gwarantuje podstawowe prawa takie jak wolność i równość a ty chcesz je złamać tylko dlatego że się boisz?

ps. specjalnie założyłem konto żeby się wypowiedzieć. Rządzący chcą ograniczyć wolność bez zmiany prawa i to jest straszne, jeśli na to pozwolimy dziś, jutro będziemy niewolnikami.


K katem
+1 / 1

@tomekbydgoszcz A skąd wziąłeś te 99% lekarzy? Jakie to źródła tak podają? Z tego, co czytam, % lekarzy popierających szczepienia nie jest taki wysoki - wystarczy znaleźć dane na temat „wyszczepienia” lekarzy i pracowników medycznych i już te dane są znacząco niższe ( przecież oni byli szczepieni w pierwszej kolejności) od podawanych przez ciebie (z sufitu).

taki_tam_tam
+4 / 30

A ja się pytam czemu zaszczepieni mają się bać niezaszczepionych i muszą być segregowani to te szczepionki działają czy nie?

Odpowiedz
taki_tam_tam
+16 / 26

@tomekbydgoszcz Aaaa no to zróbmy pełną segregację.. kto chory to do szpitala pod klucz w kaftanie niech nikogo nie zarazi i aby nie pluł na innych to knebel na ryj. Debilem jesteś ty bo pozwalasz na segregację ludzi zdrowych, którzy nikomu krzywdy nie robią płacą podatki na służbę zdrowia a nawet opieki w szpitalach dobrej nie mają. Boicie się zarazić do tego stopnia, że za niedługo zabiorą wam kraj, zadłużą go tak, że inflacja zje to co macie na kontach i taczką z pieniędzmi po chleb będziecie lecieć do sklepu a tam nawet chleba nie będzie. Rząd traktuje ludzi jak psy a wy na to pozwalacie właśnie takim zachowaniem. TRUP SIĘ ŚCIELE GĘSTO! TYLKO, ŻE NIE PRZEZ COVID a przez decyzję polityków i niszczenie służby zdrowia od wielu lat.

S Sevivo
+13 / 19

@tomekbydgoszcz To jak ktoś się boi czy chce się szczepić czy nie chce niech nie wychodzi z domu a kto się nie boi niech idzie na koncert. Jeżeli szczepionki nie są skuteczne to i zaszczepieni ryzykują.

taki_tam_tam
+6 / 12

@trebi Akurat nie trafiłeś z chorobą bo dzieci to ona raczej w większości omija a przynajmniej objawy je omijają.

S Sevivo
+3 / 5

@tomekbydgoszcz W domu powinni siedzieć osoby co mają lęki a nie zamykać wszystkich innych.

A adraxer12
+1 / 7

@tomekbydgoszcz A po co segregacja? Jak ktoś się dał dziabnąć to jest bezpieczny i niech robi co chce. Po co ma się bać tych, co mają powody by się nie dziabać. To jest ryzyko tych ludzi i nikt nie ma prawa na podstawie tej cechy ograniczać ich wolności. Ludzie nie są głupi i nie chcą umierać, więc jeśli będzie wyraźna różnica w przeżywalności zaszczepionych, a niezaszczepionych, to ludzie sami będą chcieli się szczepić jeśli będzie prawdziwa dobrowolność. Tylko, że aż takiej różnicy nie ma. Bo to, że covid zabija kilkanaście razy więcej niż grypka, a szczepionka jest kilkanaście razy bezpieczniejsza niz przechorowanie (tak! 0,0017% śmiertelność szczepionek - https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/vaccines/safety/adverse-events.html, a śmiertelność koronki na podstawie googla to 0.021%. Eksperymentalna szczepionka na COVID, to najniebezpieczniejsza istniejąca szczepionka)

S Sevivo
+2 / 4

@tomekbydgoszcz Lobbuj za dopisaniem szczepionki na covid do listy szczepień obowiązkowych i wal kary finansowe i przestań lobbować za segregacją ludzi.

K katem
+2 / 2

@tomekbydgoszcz Ciągle nazywasz płaskoziemcami tych, którzy nie chcą się szczepić tą konkretną,nieprzebadaną należycie szczepionką, a przecież nikt tu żadnych teorii o kształcie Ziemi nie wysnuwał. I jedno z drugim nie ma nic wspólnego, za to jest dowodem, że wysnuwasz jakieś teorie nie mające nic wspólnego z rzeczywistością i ludzi, nie dzielących twoich fobii chcesz zmusić do podporządkowania się twoim urojeniom.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 5 June 2021 2021 23:12

S Sevivo
+3 / 3

@tomekbydgoszcz Czy ja Ciebie tutaj gdzieś przekonuję do szczepienia lub nieszczepienia? Nie ma obowiązku więc co to za dyskryminacja. To ja chcę koncertów tylko dla niezaszczepionych, restauracji dla niezaszczepionych itd.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 5 June 2021 2021 23:28

HelloItsMe
+1 / 3

@tomekbydgoszcz Pół roku temu byłeś zaszczepiony i chodziłeś na koncerty lub do restauracji??? Pół roku temu wszystko było wyzamykane. Wstęp do czegokolwiek otwartego miał każdy. Szczepionki w naszym kraju wprowadzono pod koniec grudnia, więc nawet pół roku nie minęło. Jeśli coś piszesz, proszę o wiarygodność.

R rademenes_82
+1 / 13

Czego oczekiwać od "prostych" obywateli jak tutaj niby "elita" (jakaś tam biedna, ale jednak) pokazuje, że jest tępa, jak trzonek od siekiery.

Odpowiedz
M mudia
+1 / 3

Mmmm... A gdybym zrobił festiwal, gdzie zaszczepieni i ozdrowieńcy mogą być bez masek, a reszta ma obowiązek założenia maseczki, to wystąpili by, czy nie?

Odpowiedz
G globus0024
+7 / 9

Na chwilę obecną to w całej tej pandemii jest więcej straszenia niż realnych ograniczeń, obostrzeń i zakazów.. W całym roku 2020 byłem 2 razy na wczasach, chodziłem gdzie chciałem, kiedy chciałem, i jedyną różnicą było to ze chodziłem w maseczce... I tak samo będzie ze szczepieniami.. Będzie rok straszenia... Ze tu czy tam nie wpuszczą a i tak wszystkich wszędzie wpuszczą a nawet jeśli ktoś sobie zażyczy kwit od szczepienia to wszyscy go będa mieć...

Odpowiedz
D daclaw
-5 / 11

Kult się myli. Apardheid to dyskryminacja z irracjonalnych powodów, na które człowiek nie ma wpływu (np. kolor skóry). Zaszczepienie się lub nie to wybór. Tak samo, jak napicie się alku lub nie - w kwestii prawa siadania za kółkiem.

Odpowiedz
S konto usunięte
+8 / 20

@samodzielny68 jest niemądry, bo nie będzie słuchał Kultu .Natomiast @tomekbydgoszcz ma zerowe pojęcie o tym czym są szczepionki na Covid ,myśli że jest wielkim racjonalistą i wszystko kuma .Nie do końca jednak .

Odpowiedz
K katem
+1 / 1

@tomekbydgoszcz Znowu dodałeś tą durną anegdotę. Rozumiem, że słuchałbyś mnie pilnie, gdybym chciała cię przekonać o szkodliwości szczepionek, bo wiem, czemu krowa, jeleń i koń maja inną formę ekskrementów :DDDDD

T Truman_show
+8 / 14

Welcome to the new world order bitch !!!
teraz kazdy nie zaszczepiony bedzie dyskryminowany i poczuje sie jak murzyn 100 lat temu kiedy nie mogli wchodzic tam gdzie byli biali mamy tutaj tego przyklad, zaszczepione barany beda przyklasikwac tego typu rozwiazania chociaz dalej moga zaraz siebie nawzajem Ehh logika przestala miec znaczenie.

Odpowiedz
B konto usunięte
+3 / 3

@Truman_showW razie czego dam 10 jakiemuś pijaczkowi i na moje dane pójdzie się zaszczepić i tyle w temacie.

ellaella87
+1 / 1

@Truman_show Spokojnie! Będzie dobrze. To tylko sianie niepotrzebnej propagandy strachu.

M moniica26
-2 / 2

@Bld1 Pijaczek za 10zł nie będzie ryzykował hehe ;)

B konto usunięte
+1 / 1

@moniica26
Nie takie rzeczy za dyszkę są w stanie zrobić.

M moniica26
-2 / 2

@ellaella87 Też tak powtarzam.

C Ciemnolubek
-5 / 7

@ToTutaj Ale wiesz, że szczepionki na kolejne szczepy grypy i tak muszą być opracowywane od nowa? xD
A nad szczepionką przeciwko koronawirusom zaczęto pracować jeszcze zza czasów epidemii SARS - może mam słabą pamięć, ale coś mi się zdaje, że minęło już nieco dłużej niż rok xD

E eddie1986
-2 / 4

Po co ich tyle w tym kulcie? połowę wywalić przecież i tak ludzie znają tylko Kazika

Odpowiedz
B beriall
-1 / 3

Zenek Martyniuk jest fanem. Podobno Pan Kazimierz co tam śpiewa ma niewiarygodnie zielone ślepia.. tak poza tym to też nie znam. Podobno jeden z nich był mężem Shazy i jakiś czas temu wyciekł film z Zakopanego, gdzie podczas mocno zakrapianej imprezy polewał ja szampanem. Jak dla mnie to tylko plotki, żeby pseudo artyści mogli się poczuć prawdziwymi.

ZONTAR
+3 / 5

Czytając te komentarze można wysunąć jeden wniosek. Jeśli komentujący są reprezentatywną grupą społeczeństwa, to takie społeczeństwo nie ma prawa się rozwinąć, a kraj jest skazany na ciągłe porażki. Byle komuś dopitolić, byle moja racja była najmojsza, byle ograniczyć wolność innych do naszych widzimisiów. Dokładnie tak, jak na naszej scenie politycznej. Liberałowie? A gdzie tam. Mamy dwie doktryny i jedynie walczą o to, czyje zasady społeczne narzucić. Osób prawdziwie liberalnych jest jak na lekarstwo, mało kto szanuje zdanie innych i chce dać ludziom wolny wybór. Większość chce narzucić jedyną słuszną narrację, a różni ich wyłącznie jej treść.
Chcesz obsługiwać tylko zaszczepionych? To sobie tak rób, wywieś tabliczkę, określ wymogi i nieszczepieni pójdą do konkurencji. Chcesz obsługiwać wyłącznie nieszczepionych? Nie ma sprawy, zrób dokładnie to samo. Każdy będzie sobie wybierał co chce. Boisz się czipów, to łaź tam, gdzie nie ma zaczipowanych. Panicznie boisz się wirusa, to chodź tylko do lokali dla szczepionych. Zostaw w spokoju resztę i niech sobie korzysta z tego, co jest dostępne dla wszystkich.
Nie popieram tu żadnej ze stron. Każdy może sobie określić jakieś wymogi. Pracodawca ma prawo wymagać szczepień i ma prawo określić zakres środków ochronnych zależny od sytuacji zdrowotnej pracownika. Dopiero co była sprawa, w której dupsko wszystkich bolało, że z obowiązku noszenia maseczek mieli być zwolnieni ci, którzy się zaszczepili. Tak was dupa boli, że komuś może być wygodniej? Że ktoś może mieć inne zdanie czy priorytety? Są przeciwni walce z wirusem, więc będą zmuszać wszystkich do noszenia maseczek i walczyć ze zwolnieniem z tego obowiązku.Naród hipokrytów.
Kult chce grać dla wszystkich? To niech gra. Jak ktoś się boi kontaktu z nieszczepionymi, to nie pójdzie. Cała reszta zastosuje się do ogólnych wymogów sanitarnych i tak będzie. Zapewne na koncertach dla szczepionych nie będzie trzeba nosić maseczek, dla koncertach dla wszystkich trzeba będzie i tyle w tym różnicy.

Odpowiedz
R raven000
+3 / 3

@ZONTAR jakby Ci to powiedzieć, wszystko fajnie ale to nie realne. Ciekawy jestem jakie byś miał zdanie o pełnej wolności jakbym Ci na działce obok Twojego domu/bloku postawił spalarnię śmieci. Ciekawy jestem czy dalej byś chciał niczym nieskrępowanego wyboru mój biznes moja sprawa.

Powinno być jak najmniej regulacji ale pewne rzeczy powinny być po prostu zakazane. Zakazana powinna być dyskryminacja (nieważne z jakiego powodu) a także ingerowanie w życie innych.

ZONTAR
0 / 2

@raven000 Właśnie o tym mówię, ciągłe popadanie w skrajności. Plan zagospodarowania to co? Kupując działkę możesz sprawdzić plan zagospodarowania i zdecydować, czy taki odpowiada. Jak nie ma planu, to możesz wystąpić o jego sporządzenie. Kupując działkę na rejonach, które nie mają określonego planu sam bierzesz na siebie ryzyko. Nie widzę tu żadnej sprzeczności z wolnością.
Niczym to się nie różni od wymogów sanitarnych. Nikt nie wymaga chodzenia do danego klubu, baru, sklepu czy na koncert. Są warunki i albo się dostosujesz, albo poszukaj sobie alternatywy. Ludzie wciąż mylą wolność z należymisięmizmem. Nic sie nie należy. Masz prawo korzystać i musisz przestrzegać zasad. Jak ustalą wymóg szczepień do podróży międzynarodowych, to nadal masz pełne prawo wybrać między podróżą, a unikaniem szczepień. Kwestia ustalanych regulacji to już zupełnie inna sprawa i tu nie popieram żadnego fanatyzmu ani nawet demokracji. System uznawany obecnie za sprawiedliwy sprowadza się do spełnienia oczekiwań ponad połowy społeczeństwa, więc nadal zezwala na całkowite zlanie drugiej niemal połowy ciepłym moczem. Demokracja jest złym systemem i powinniśmy szukać lepszej alternatywy, a nie brnąć usilnie w narzucanie woli większości. To znaczy, że ustalane zasady nie mogą być oparte o wybory demokratyczne, bo te z założenia pozwalają stanowić prawo krzywdzące dla prawie połowy społeczeństwa, a to nijak się ma do wolności. Demokratycznie zadecydowano, że będę przez blisko 6 miesięcy w roku pracować niewolniczo na rzecz państwa, bo inni roszczą sobie prawa do owoców mojej pracy. To nie jest wolność i z przyjemnością się z tego wypisałem.

B beriall
+8 / 10

Biore wszystkie szczepionki tej nie wezme. Dlaczego ? Moja lepsza polowa miala- bez objawowo. Nikt z naszej 6 osobowej rodziny nie mial objawow, ale musielismy siedziec na kwarantannie, zatem: albo przechodze bezobjawowo, wiec po co ? Lub jestem odporny, wiec po co ? Osoba zaszczepiona dalej jest w stanie sie zarazic lub przenosic wirusa, zatem moj brak przyjecia nie do konca zbadanej, eksperymentalnej szczepionki ( https://www.nih.gov/news-events/nih-research-matters/experimental-coronavirus-vaccine-highly-effective) dla angielskojezycznych :) nie jest niczym uzasadniony, nie zmieni mojego ewentualnego nosicielstwa, nie wplynie na moje przenoszenie ani przechodzenie w zaden sposob i uwaga CO GORSZA. Jesli moje kochanie mialo wynik dodatni a wirusa nie przeszla- jaki procent z tych pokazywanych danych jest falszywie pozytywny ?. Nie jestem foliarzem, konfederatem ani plaskoziemca. Jestem wystarczajaco dorosly, zeby miec wlasne zdanie i samozzielnie obserwowac rzeczywistosc bez ufania w to, jak rzeczywistosc mi opisze ktos obcy. Z kartki. Szanujmy sie!

Odpowiedz
B beriall
+3 / 5

Owszem moge byc nosicielem, tak samo jak zaszczepieni. Mieszkamy w UK i: nie nosze maseczki (jestem zwolniony z jej noszenia w sklepach itp.) nie uzywam zeli desynfekujacych, zachowuje sie od roku Zupelnie normalnie - nie dajmy sie zwariowac. od roku poza bezobjawowym przejsciem zony, znajoma miala tez bezobjawowo, kumpel sie zarazil, stracil smak i przez dwa dni lezal jakby z grypa. Nie neguje niczyich decyzji, ale Bog dal nam wolnosc wyboru, wiec czlowiek niech mi jej nie probuje odebrac. Optymalna wersja byłaby taka: zero lockdownow i innych obostrzen. Ci, ktorzy sie boja pandemii niech zostana w domach, zamawiaja jedzenie przez internet, pracuja z domu i korzystaja z teleporad. Ci, ktorzy maja to w d.. niech zyja i pracuja normalnie. Moje (!) Zdanie jest takie ze jest to rozdmuchana przez media nic nie warta pseudo pandemia. Probowali z ptasia grypa, swinska grypa, sarsem, marsem, i tak dalej, az w koncu sie udalo zasiac strach w ludziach. Szwecja to olala bo sie przejechala na swinskiej grypie o ile pamietam i ma takie same "wyniki co reszta swiata" Texas sie zbuntowal i olal lockdowny i tez radza sobie tam swietnie. Zwykla rozdmuchana banka - ot co

E Ergon777
-2 / 6

Co o tym myślę? Kolejny pokaz, jak wielki jest poziom skretynienia społeczeństwa. Rozumiem - bunt, indywidualizm ale to już jest pokaz skrajnej nieodpowiedzialności. Czytam komentarze i mi ręce opadają, bo wychodzi na to, że chyba nikt nie rozumie tego, co się dzieje, a przynajmniej zaprzecza i wypiera to tak mocno, że nie potrafi już pomyśleć.. Pomyśleć o tym - że tak, masz prawo ŻYĆ według swoich norm i praw, pod warunkiem, że Twoje ŻYCIE nie zagraża Mojemu ŻYCIU i zdrowiu. Właśnie, dzięki takim nieodpowiedzialnym postawom - dziękuję, że mój tata i ciocia zmarli a koledzy z pracy również potracili rodziców.. Jeden przypadek był drastyczny - dziecko przyniosło katarek i covid z przedszkola, zaraziło rodziców, którzy ciężko przeszli chorobę, po czym rodzice zarazili dziadków... i dziadkowie zmarli. 6 dni. Tyle dzieliło od pierwszego do ostatniego zarażenia. Chłopak jest w psychoterapii i bo nie może sobie poradzić, że to ON zaraził rodziców. Takich historii jest mnóstwo tylko trzeba wyjść ze swojej bańki informacyjnej, porozmawiać z ludźmi a ukaże się skala dramatów. Tak, nie mam problemu z paszportem szczepionkowym i eliminowaniu z życia osób nieodpowiedzielanych, które zagrażają mojemu życiu i zdrowiu. Dzięki antyszczepionkowcom odra, różyczka i gruźlica znów stały się realnym problemem!! Opanujcie się i weźcie za siebie i za innych odpowiedzialność!!!

Odpowiedz
A Afaren96
-5 / 5

Chciałam napisać: rozumiem osoby, które chcą poczekać ze szczepieniem. Ale nigdy specjalnie nie rozumiem antyszczepionkowców.
Jak już ktoś napisał argument "a co z osobami które z różnych przyczyn nie mogą zostać zaszczepione?". No właśnie po to my się szczepimy. Im więcej osób zaszczepionych tym większa odporność stada i w ten sposób chroni się osoby które szczepić się nie mogą.

Z kolei luzowanie obostrzeń dla zaszczepionych jest raczej logiczną kolejnością rzeczy. Z kolei Paszporty covidowe, nie wiem jak będzie to działać ale jeśli dotyczyłby odbywania kwarantanny, to niby czemu osoba zaszczepiona miałaby siedzieć na kwarantannie jak osoba niezaszczepiona?

W ogóle, to ludzie zawsze się dzielą i to na wielu płaszczyznach. Wystarczy już podział na katolików i nie wierzących. Kto ustala ustala sobie lekcje religii (niezgodne z prawem bo szkoła jest świecka) mimo, że powinna panować równość?
A potem dodam osoby LGBT dlaczego nie mogą wziąć ślubu cywilnego jeśli zgodnie z prawem mają takie same prawa jak inne osoby, więc możliwość ślubu cywilnego powinna nie podlegać dyskusji?

Na pewno jesteśmy tacy równi?

Odpowiedz
A Ann_m
-4 / 6

Tak bardzo ludzie walczą o tolerancję, prawa i dobro dla innych ludzi, że zapominają co tak naprawdę jest największym dobrem i wartością dla nich - zdrowie i życie. Tak naprawdę, gdyby tu chodziło o troskę o drugiego człowieka to wszyscy by się chcieli szczepić.. nawet nie dla siebie tylko dla innych...

Odpowiedz
D daclaw
+4 / 6

Wam by się wszystkim przydały jakieś ciekawe zainteresowania, poważne obowiązki albo prawdziwe problemy. Mniej czasu, żeby dzielić na czworo każdy gówniany włos, który nie jest tego wart. Jak te maseczki sreczki. Były, teraz powoli odchodzą w zapomnienie - faktycznie, było o co pianę bić...

Odpowiedz