Demotywatory.pl

Menu Szukaj

Dobry menadżer mówi Karynie z lotniska, aby podróżowała innymi liniami lotniczymi po tym, jak nazwała jednego z pracowników "suką"

www.demotywatory.pl
+
369 375
-

Zobacz także:


K Korona2020
+4 / 20

W Polsce by to wyglądało tak: Po skardze klientki przychodzi kierownik do pracownika/pracownicy i tłumaczy, że to jej/jego wina i z tej okazji ma naganę do akt. Za chwile niech podejdzie do biura ją podpisać.

Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 1 August 2021 2021 11:58

Odpowiedz
JanusM
+13 / 17

@Korona2020
Po czym jak tylko klientka się zawinie komentuje klientkę, że chyba ma coś z głową i mówi pracownikowi żeby się nie przejmował.

P pawel89def
+5 / 5

@JanusM Klientka o tym nie wie, uznaje że wszystko jej wolno i że jak następnym razem zwyzywa pracowników to szybciej załatwi swoją sprawę. Pracownik widząc skuteczność takiej metody będąc następnym razem klientem sam zaczyna poniewierać obsługę, przy okazji wyładowuje swoją frustrację.

J jonaszewski
+6 / 8

Brawo! Zbyt wiele razy czytałem na Piekielnych o tym, jak szefowie kazali pracownikom płaszczyć się przed chamami, bo "klient nasz pan". Przyzwoleniem tylko utrwala się złe zachowanie.

Odpowiedz