Dlatego warto obcykać sposób odczytywania błędów twojego auta. Nie każde wymaga do tego komputera diagnostycznego, a spora część aut, wymaga wyłącznie podstawowego urządzenia za 100-200zł.
Lekko połowa usterek które wywołują check engine, to po prostu skorodowana wtyczka. Ot odłącz, wyczyść i podłącz.
@malaMo błąd kolektora ssącego? Yyy, ale kolektor ssący to po prostu rura XD. Najczęściej plastikowa. W tym nawet nie ma elektroniki. Za to są w nim montowane czujniki, np przepływomierz powietrza :P . Albo czujniki w przepustnicy :) . Ale w przepustnicy to masz kilka elektronicznych elementów: silniczek krokowy, czujnik kąta otwarcia przepustnicy i inne wynalazki.
Nie koniecznie "check engine" to poważna sprawa.
OdpowiedzDlatego warto obcykać sposób odczytywania błędów twojego auta. Nie każde wymaga do tego komputera diagnostycznego, a spora część aut, wymaga wyłącznie podstawowego urządzenia za 100-200zł.
OdpowiedzLekko połowa usterek które wywołują check engine, to po prostu skorodowana wtyczka. Ot odłącz, wyczyść i podłącz.
wczoraj mnie to spotkało. dziś po podłączeniu do komputera okazało się że to błąd kolektora ssącego
Odpowiedz@malaMo błąd kolektora ssącego? Yyy, ale kolektor ssący to po prostu rura XD. Najczęściej plastikowa. W tym nawet nie ma elektroniki. Za to są w nim montowane czujniki, np przepływomierz powietrza :P . Albo czujniki w przepustnicy :) . Ale w przepustnicy to masz kilka elektronicznych elementów: silniczek krokowy, czujnik kąta otwarcia przepustnicy i inne wynalazki.
grand vitara na ropę i jej problemy z wszystkim co powiązane z paliwem
Odpowiedz