Coś mi się wydaje, że po godzinie 18, kiedy większość ludzi jest po pracy,
to nie jest czas, kiedy Infolinia ma mniejsze obciążenie, lecz raczej przeciwnie,
wtedy ludzie mają czas, żeby zająć się sprawami niezwiązanymi z pracą,
np. załatwienie swojej sprawy z Infolinią.
Mniejsze obciążenie Infolinii jest dopiero po 22 lub nawet po 23,
o ile Infolinia wtedy jeszcze działa.
Z tym wczesnym rankiem sądzę, że to może być trafne -
- faktycznie chyba wtedy ludzie mniej się zajmują takimi sprawami..
Zmodyfikowano
1 raz
Ostatnia modyfikacja: 30 March 2022 2022 10:57
znowu kalka-tlumaczenie z łamerykańskich stron
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 28 March 2022 2022 14:44
OdpowiedzCoś mi się wydaje, że po godzinie 18, kiedy większość ludzi jest po pracy,
to nie jest czas, kiedy Infolinia ma mniejsze obciążenie, lecz raczej przeciwnie,
wtedy ludzie mają czas, żeby zająć się sprawami niezwiązanymi z pracą,
np. załatwienie swojej sprawy z Infolinią.
Mniejsze obciążenie Infolinii jest dopiero po 22 lub nawet po 23,
o ile Infolinia wtedy jeszcze działa.
Z tym wczesnym rankiem sądzę, że to może być trafne -
- faktycznie chyba wtedy ludzie mniej się zajmują takimi sprawami..
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 30 March 2022 2022 10:57
Odpowiedznic z tego nie działa jesteś mi winien 10 minut
Odpowiedz@ad33 spoko łap nawet godzinę
@hemos jeśli pozwolisz wolałbym odebrać osobiście
@ad33 a to jeszcze nie odebrałeś. Dziwne.
@hemos a faktycznie są, gapa ze mnie
@ad33 bierz, bierz. Tylko nie przewal na głupoty
W Polsce najlepiej wybrać obsługę po angielsku. Czas oczekiwania maks 2 minuty.
Odpowiedz@ruskm gorzej jak połączy z osobą mówiącą tylko w tym języku. Ale znając język...
@sl4w3x nie zakładałem wyboru angielskiego, żeby komunikować się po polsku.
Co za bzdury. Uśmiałem się setnie, ale chyba nie o to chodziło. Co ten fejk robi na głównej?
Odpowiedz