Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
460 464
-

Zobacz także:


W wirussos
+6 / 10

no w wersji wietnamskiej tego mitu jeszcze nie czytałem...

Odpowiedz
R Rydzykant
+9 / 15

@wirussos
Szymborska faktycznie w jednym z wywiadów chwaliła się, że tak zrobiła. Czyli nie do końca jest to mit.

kojot_pedziwiatr
+21 / 21

W podstawówce, miałem na Historii napisać odpowiedź na pytanie "Napisz, jak uważasz, ...". Oczywiście dostałem 1, ponieważ praca napisana o moich przekonaniach, była niepoprawna.

Odpowiedz
F Fisstech
+2 / 2

@kojot_pedziwiatr często pytania były skonstruowane w ten sposób. "Jak myślisz?", "Co twoim zdaniem(...)?"

W warszawiaczanka
+1 / 1

@kojot_pedziwiatr Miałam na tyle tupet, że poszłam do nauczycielki z zarzutem dyskryminacji osób nie zgadzających się z jedyną słuszną prawdą klucza odpowiedzi. Zwróciłam przy tym uwagę na sposób postawienia pytania.

B Black3
+1 / 1

@Fisstech
Częściej niż powinny

M Maja123456
0 / 2

@kojot_pedziwiatr A te przekonania byly poparte argumentami, czy po prsotu napisales, tak mysle i koniec?

kojot_pedziwiatr
+1 / 1

@Maja123456 napisałem zgodnie z moimi przekonaniami i uargumentowałem je. To była pełnoprawne wypracowanie, a nie jednozdaniowe wypociny, jakie można znaleźć na demotach.

M Maja123456
+1 / 1

@kojot_pedziwiatr no to miales kiepska historyczke. Nauczyciele maja zwykle male IQ i nie potrafia wychodzic poza schematy, ktorych sie nauczyli z ksiazki, co jest niestety szkodliwe dla dzieci kreatywnych, inteligentnych.

D DAREKJP
+9 / 9

Bo zawsze nauczyciel mówiąc: Napisz, co autor ma na myśli - tak naprawdę chce, by napisać, co on sam ma na myśli…

Odpowiedz
K KENJI512
+6 / 8

Język polski: Co autor miał na myśli?

Uczeń: X
Nauczyciel: Źle, dwója, miał na myśli Y
Uczeń maf-fizu: Ale skąd możemy być pewni? Przecież on nie żyje, nikt go o to nie zapytał?
Nauczyciel: (CIŚNIENIE ZACZYNA SKAKAĆ, SERCE BIJE SZYBCIEJ, WRR UZNAJ MÓJ AUTORYTET DELTOLUBCU)

Zmodyfikowano 2 razy Ostatnia modyfikacja: 9 April 2022 2022 9:52

Odpowiedz
M Maja123456
-1 / 3

@KENJI512 Zwykle wystarczy sie odniesc do osi czasu w ktorej powstal wiersz i zyciorysu autora. I tyle wystarczy, zeby poznac przynajmniej ogolnie "co autor mial na mysli".

K KENJI512
+2 / 2

@Maja123456 Wielu twórców i artystów w dawnych czasach działało pod wpływem alkoholu i innych środków odurzających... To wszystko to domniemania ludzi, którzy myślą, że wiedzą co autor miał na myśli i nam karzą myśleć to co oni wymyślili, mimo, że nasza analiza wcale nie musi być mniej trafna. Zwróć uwagę ile jest dziś historii o autorach, którzy napisali co mieli na myśli swojemu dziecku na prace domową... a to dziecko dostawało niski wynik z analizy.

J jakistamktos
+1 / 1

mało która szkoła uczy wolnego myślenia, mamy myśleć szablonowo i zgodnie z regulami jakie są wyznaczone a dlaczego? Bo tępym narodem lepiej się kieruje

Odpowiedz
kojot_pedziwiatr
+1 / 1

Kilka lat później dostałem jedynkę za to, że na fizyce wyrecytowałem definicję jakiegoś prawa fizycznego z innej książki niż ta obowiązująca w danym roku. Nie, że w definicji prawa się pomyliłem, tylko że powiedziałem je innymi słowy. Mieliśmy je klepać jak wierszyki, a nie je rozumieć.

Odpowiedz