Demotywatory.pl

Menu Szukaj
+
320 331
-

Zobacz także:


Wolfi1485
+7 / 9

Znając niektórych klientów mogę Cię zapewnić, że na obietnicach się skończy :->

Odpowiedz
Bimbol
+2 / 6

@Wolfi1485
Może być też tak że dziś się cieszą, a jutro będą robić promocje z powodu braku klientów :P

D darkwitcher
+4 / 6

@Wolfi1485 No cóż. Ja tak powiedziałem w CCC, bo nie chcieli przyjąć butów kupionych na prezent, które okazały się za duże. 2 lata później ten punkt CCC splajtował. Jaki z tego morał? Jak robisz łaskę klientowi i traktujesz wszystkich, jak zło konieczne, to nie oczekuj, że zarobisz kokosy, a spodziewaj się, że Twój biznes przestanie istnieć.

A Acxr
0 / 2

@Wolfi1485 w polsce nikt nie bawi się w kroki prawne.. tzn moze ktos sie i bawi bo sie naoglądał amerykanskich filmów ale sądy nie działają tak sprawnie.
@darkwitcher xD

E Elterchet
0 / 2

Wraca co tydzień. W każdy weekend narzeka na tłum ludzi.

Odpowiedz
SteveFoKS
0 / 2

Ja mam taką miłą twarz, że nie spotkałem się buractwem, często klienci podają mi rękę po transakcji

Odpowiedz
E Evengeline29
+1 / 1

To czego się nauczyłam w pracy z klientami to to że są roszczeniowi ponad miarę. Zawsze takim się odmawia, kulturalnie, ale stanowczo. Nie mamy premii od klienta, wiec wszystkich traktujemy się jednakowo. Do niektórych nie dociera, że w sumie z jakiej racji należy im się coś ekstra i wtedy zaczyna się słynne: to ja pójdę gdzie indziej. Odpowiedź jest jedna, niech robi to, co uzna za słuszne. W zdecydowanej większości przypadków jednak taki nie odchodzi i godzi się na wszystko. Nie ma co im ustępować i się przed nimi płaszczyć. Nie podoba się wypad, ciągle przychodzą nowi, nikomu nie będzie żal utraty tego jednego, któremu wydaje się, że jest ważniejszy od innych.

Odpowiedz
M Mafik1
+1 / 1

Dwa miesiące temu, po odpowiedzi z informacji sieci żabka na temat ograniczenia przyznawanych zappsów, zdecydowałem ze leje na ta sieć. Od tamtej pory nie wszedłem do żadnego sklepu sieci :D

Odpowiedz