@Wolfi1485 No cóż. Ja tak powiedziałem w CCC, bo nie chcieli przyjąć butów kupionych na prezent, które okazały się za duże. 2 lata później ten punkt CCC splajtował. Jaki z tego morał? Jak robisz łaskę klientowi i traktujesz wszystkich, jak zło konieczne, to nie oczekuj, że zarobisz kokosy, a spodziewaj się, że Twój biznes przestanie istnieć.
@Wolfi1485 w polsce nikt nie bawi się w kroki prawne.. tzn moze ktos sie i bawi bo sie naoglądał amerykanskich filmów ale sądy nie działają tak sprawnie.
@darkwitcher xD
To czego się nauczyłam w pracy z klientami to to że są roszczeniowi ponad miarę. Zawsze takim się odmawia, kulturalnie, ale stanowczo. Nie mamy premii od klienta, wiec wszystkich traktujemy się jednakowo. Do niektórych nie dociera, że w sumie z jakiej racji należy im się coś ekstra i wtedy zaczyna się słynne: to ja pójdę gdzie indziej. Odpowiedź jest jedna, niech robi to, co uzna za słuszne. W zdecydowanej większości przypadków jednak taki nie odchodzi i godzi się na wszystko. Nie ma co im ustępować i się przed nimi płaszczyć. Nie podoba się wypad, ciągle przychodzą nowi, nikomu nie będzie żal utraty tego jednego, któremu wydaje się, że jest ważniejszy od innych.
Dwa miesiące temu, po odpowiedzi z informacji sieci żabka na temat ograniczenia przyznawanych zappsów, zdecydowałem ze leje na ta sieć. Od tamtej pory nie wszedłem do żadnego sklepu sieci :D
Znając niektórych klientów mogę Cię zapewnić, że na obietnicach się skończy :->
@Wolfi1485
Może być też tak że dziś się cieszą, a jutro będą robić promocje z powodu braku klientów :P
@Wolfi1485 No cóż. Ja tak powiedziałem w CCC, bo nie chcieli przyjąć butów kupionych na prezent, które okazały się za duże. 2 lata później ten punkt CCC splajtował. Jaki z tego morał? Jak robisz łaskę klientowi i traktujesz wszystkich, jak zło konieczne, to nie oczekuj, że zarobisz kokosy, a spodziewaj się, że Twój biznes przestanie istnieć.
@Wolfi1485 w polsce nikt nie bawi się w kroki prawne.. tzn moze ktos sie i bawi bo sie naoglądał amerykanskich filmów ale sądy nie działają tak sprawnie.
@darkwitcher xD
Wraca co tydzień. W każdy weekend narzeka na tłum ludzi.
Opinia marki to potęga. Zadowolony klient podaje informacje o produkcie czy usłudze 3 osobom a niezadowolony 21.
Ja mam taką miłą twarz, że nie spotkałem się buractwem, często klienci podają mi rękę po transakcji
A całują?
To czego się nauczyłam w pracy z klientami to to że są roszczeniowi ponad miarę. Zawsze takim się odmawia, kulturalnie, ale stanowczo. Nie mamy premii od klienta, wiec wszystkich traktujemy się jednakowo. Do niektórych nie dociera, że w sumie z jakiej racji należy im się coś ekstra i wtedy zaczyna się słynne: to ja pójdę gdzie indziej. Odpowiedź jest jedna, niech robi to, co uzna za słuszne. W zdecydowanej większości przypadków jednak taki nie odchodzi i godzi się na wszystko. Nie ma co im ustępować i się przed nimi płaszczyć. Nie podoba się wypad, ciągle przychodzą nowi, nikomu nie będzie żal utraty tego jednego, któremu wydaje się, że jest ważniejszy od innych.
Dwa miesiące temu, po odpowiedzi z informacji sieci żabka na temat ograniczenia przyznawanych zappsów, zdecydowałem ze leje na ta sieć. Od tamtej pory nie wszedłem do żadnego sklepu sieci :D