Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
5571 6497
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
M marcino17
+1 / 9

31/33 znowu jakis neokid musial zj*bac.....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cyrylonne
+4 / 4

Nie ma co się martwić, nie uzyskasz 100% :P. A propo demota: O dziwo też mi się to często zdarza ;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Latino2160
0 / 2

Specjaliści mają chyba nieco inne mniemanie na temat działającego "poprawnie" sprzętu :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nofcknway
-5 / 11

bylo..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rysman
+10 / 14

Zdziwienie kiedy ciezko dobrac odpowiedni kolor farby.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mortyrx
-1 / 1

demot jest prawdziwy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tobedzietak
-3 / 15

zawsze jest tak że neostrada mi się nie chcę podłączyć, to wołam mame i mówie : MAMO patrz nie chcę się podłączyć, ona przychodzi i już wszystko gra, internet chodzi i tak jest zawsze [+]!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kedli
+3 / 3

Aż muszę:"ON JESZCZE NIE WIE" (blokada rodzicielska)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SzczescieRozpieraMnie
+3 / 3

jakiekolwiek nie byłoby to prawo, demotywuje. :

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pro222221
+2 / 4

najlepsze jest to: neostrada nie chce się połączyć... dzwonię na 0800102102 i od razu po połączeniu wszystko działa! to jest dopiero cud techniki!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Annix
+10 / 10

A jak specjalista sobie pójdzie, znów 'sie spsuje', standard ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 5zeta
+1 / 1

Miałem tak, jak oddawałem kompa do naprawy =/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X Xannot
+4 / 4

To prawda zawsze to chamstwo przedmiotów martwych ;p [+]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Grzesiek127
0 / 2

Tak jak już RYSMAN Ta babka na zdjeciu wybiera kolor farby przed malowaniem ... No ale tak demot sam w sobie na (+)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K koloa
0 / 0

Ostatnio tak miałem zinternetem. Cały tydzien mi przerywał. Przxyszedl specjalista i wszystko dobrze chodziło. Poszedl, znowy zaczelo przerywac

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Innco
0 / 2

o kiedy to płyta kartonowo-gipsowa może przestać działać, chyba że on niesie tam coś innego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J justynnaa
+1 / 1

Czemu wy się czepiacie zdjęcia?
Przecież to chodzi o przesłanie a nie o to czy ona sobie wybiera kolor farby czy on niesie płytę kartonowo-gipsową ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rbtdzn
0 / 0

To standard Np. zimny lut Raz styka i dziala, raz nie styka... Wada trudna do wykrycia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cinek40
0 / 0

Heh, miałem tak. Telewizor mi się zepsuł, przyjechał serwismen i elegancko działało a jak pojechał to znowu się zepsuł.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RgB
-2 / 4

tak samo ja z internetem kiedyś jak miałem neostrade to cały czas net padał , no to stara wezwała fachowca z neostrady. Przyszedł, obejrzał podłączył coś powiedział,że wszystko dobrze ,a jak odchodził i jeszcze było go z okna widać to na monitorze napis "użytkownik odłączony od usługi"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sungsa
+3 / 3

Kim jest 'stara'?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U ulme
0 / 0

To nie jest nic dziwnego, to jest standard:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Isildurion
0 / 0

Ot, prawo Murphy'ego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mazeeee
-3 / 3

ale gowno

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mrvirus
0 / 0

Ha, ale maksymalnie demotywujące jest, jak naprawdę dobry fachowiec traci w oczach nieobeznanego z tematem klienta, kiedy dobrze zrobi swoją robotę, a mimo to ma pecha i trzy razy musi ją poprawiać... Z komputerami jest tak bardzo często. Naprawisz - działa. Wyjdziesz i zaraz telefon, że znów nie działa. Wracasz - działa. Nawet nie można postawić diagnozy, a klient się irytuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mechaniczny
0 / 0

Norma... Naprawiam pralki i wiem jak to jest. Wielkie oczy wlasciciela i pytanie " co pan zrobil ? " ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pietrek22
+1 / 1

Ja zadaje sobie pytanie Gdzie byli wtedy rodzice?? :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E exov
-1 / 1

źdiwienie że ten demot już był

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LadyEvil
0 / 0

Mój telewizor tak robił. U mnie w domu co pół godziny wysiadał mu obraz i wracał dopiero po walnięciu od góry. A u mechanika był włączony dwie doby non stop i obraz się ani razu nie wyłączył :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar d4rek
0 / 2

Na tym zdjęciu to urządzenie to ściana jest ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S seiryu777
0 / 0

Bo to pryncypałki sobie latają na uszach powodując zbyt duże stężenie elektryczności w powietrzu....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ardneh
0 / 0

Taaa na serwisie mieliśmy podobnie, tylko że kompy u nas nie działały a u klientów tak :p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Elliot
0 / 2

Złośliwość rzeczy martwych...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M majkkali
0 / 0

Heh.. ostatnio miałem taki incydent ze zmywarką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Draik
0 / 0

ha dlatego warto byc wykwalifikowanym specjalista mnie wszystko w doma smiga jak sie patrzy:p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szpakko
0 / 0

tzn "efekt serwisowy":)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem