zawsze jest tak że neostrada mi się nie chcę podłączyć, to wołam mame i mówie : MAMO patrz nie chcę się podłączyć, ona przychodzi i już wszystko gra, internet chodzi i tak jest zawsze [+]!
tak samo ja z internetem kiedyś jak miałem neostrade to cały czas net padał , no to stara wezwała fachowca z neostrady. Przyszedł, obejrzał podłączył coś powiedział,że wszystko dobrze ,a jak odchodził i jeszcze było go z okna widać to na monitorze napis "użytkownik odłączony od usługi"
Ha, ale maksymalnie demotywujące jest, jak naprawdę dobry fachowiec traci w oczach nieobeznanego z tematem klienta, kiedy dobrze zrobi swoją robotę, a mimo to ma pecha i trzy razy musi ją poprawiać... Z komputerami jest tak bardzo często. Naprawisz - działa. Wyjdziesz i zaraz telefon, że znów nie działa. Wracasz - działa. Nawet nie można postawić diagnozy, a klient się irytuje.
Mój telewizor tak robił. U mnie w domu co pół godziny wysiadał mu obraz i wracał dopiero po walnięciu od góry. A u mechanika był włączony dwie doby non stop i obraz się ani razu nie wyłączył :/
31/33 znowu jakis neokid musial zj*bac.....
Nie ma co się martwić, nie uzyskasz 100% :P. A propo demota: O dziwo też mi się to często zdarza ;p
Specjaliści mają chyba nieco inne mniemanie na temat działającego "poprawnie" sprzętu :)
bylo..
Zdziwienie kiedy ciezko dobrac odpowiedni kolor farby.
demot jest prawdziwy
zawsze jest tak że neostrada mi się nie chcę podłączyć, to wołam mame i mówie : MAMO patrz nie chcę się podłączyć, ona przychodzi i już wszystko gra, internet chodzi i tak jest zawsze [+]!
Aż muszę:"ON JESZCZE NIE WIE" (blokada rodzicielska)
jakiekolwiek nie byłoby to prawo, demotywuje. :
najlepsze jest to: neostrada nie chce się połączyć... dzwonię na 0800102102 i od razu po połączeniu wszystko działa! to jest dopiero cud techniki!
A jak specjalista sobie pójdzie, znów 'sie spsuje', standard ;]
Miałem tak, jak oddawałem kompa do naprawy =/
To prawda zawsze to chamstwo przedmiotów martwych ;p [+]
Tak jak już RYSMAN Ta babka na zdjeciu wybiera kolor farby przed malowaniem ... No ale tak demot sam w sobie na (+)
Ostatnio tak miałem zinternetem. Cały tydzien mi przerywał. Przxyszedl specjalista i wszystko dobrze chodziło. Poszedl, znowy zaczelo przerywac
o kiedy to płyta kartonowo-gipsowa może przestać działać, chyba że on niesie tam coś innego
Czemu wy się czepiacie zdjęcia?
Przecież to chodzi o przesłanie a nie o to czy ona sobie wybiera kolor farby czy on niesie płytę kartonowo-gipsową ;/
To standard Np. zimny lut Raz styka i dziala, raz nie styka... Wada trudna do wykrycia
Heh, miałem tak. Telewizor mi się zepsuł, przyjechał serwismen i elegancko działało a jak pojechał to znowu się zepsuł.
tak samo ja z internetem kiedyś jak miałem neostrade to cały czas net padał , no to stara wezwała fachowca z neostrady. Przyszedł, obejrzał podłączył coś powiedział,że wszystko dobrze ,a jak odchodził i jeszcze było go z okna widać to na monitorze napis "użytkownik odłączony od usługi"
Kim jest 'stara'?
To nie jest nic dziwnego, to jest standard:)
Ot, prawo Murphy'ego.
ale gowno
Ha, ale maksymalnie demotywujące jest, jak naprawdę dobry fachowiec traci w oczach nieobeznanego z tematem klienta, kiedy dobrze zrobi swoją robotę, a mimo to ma pecha i trzy razy musi ją poprawiać... Z komputerami jest tak bardzo często. Naprawisz - działa. Wyjdziesz i zaraz telefon, że znów nie działa. Wracasz - działa. Nawet nie można postawić diagnozy, a klient się irytuje.
Norma... Naprawiam pralki i wiem jak to jest. Wielkie oczy wlasciciela i pytanie " co pan zrobil ? " ...
Ja zadaje sobie pytanie Gdzie byli wtedy rodzice?? :/
źdiwienie że ten demot już był
Mój telewizor tak robił. U mnie w domu co pół godziny wysiadał mu obraz i wracał dopiero po walnięciu od góry. A u mechanika był włączony dwie doby non stop i obraz się ani razu nie wyłączył :/
Na tym zdjęciu to urządzenie to ściana jest ?
Bo to pryncypałki sobie latają na uszach powodując zbyt duże stężenie elektryczności w powietrzu....
Taaa na serwisie mieliśmy podobnie, tylko że kompy u nas nie działały a u klientów tak :p
Złośliwość rzeczy martwych...
Heh.. ostatnio miałem taki incydent ze zmywarką.
ha dlatego warto byc wykwalifikowanym specjalista mnie wszystko w doma smiga jak sie patrzy:p
Hej biorę udział w konkursie, zagłosujesz? http://nk.pl/sony/konkurs/galeria/9371696 jeśli możesz prześlij dalej, dziękuje :*
tzn "efekt serwisowy":)