oceniać to każdemu, a ja bym chciał znać źródło bo... nic o kolesiu nie wiem. Jakby demot miał podpis np. ojciec codziennie okładał go kijem baseballowym,a matka testowała psychotropy, a jak im oddał to idzie do więzienia to pewnie wszyscy mówili by że ma chłopak pecha itd. (to tylko przykład)
nie chce go w jakikolwiek sposób usprawiedliwiać,sam wolał bym zabić siebie niż własnych rodziców, ale... jak już kogoś osądzamy to róbmy to sprawiedliwie :) bo zdaje mi się że życie jest bardziej skomplikowane.
Jeśli nie wiecie to wam powiem. Kościół nie zabrania kary śmierci. Tak, tak.
Jeśli chodzi o mnie to jestem przeciwna karze śmierci. Nie powinno się dopuszczać do czegoś, co było stosowane kilka tysięcy lat wcześniej. Oko za oko, ząb za ząb nie jest dobrym rozwiązaniem, a pokazuje tylko, że coś się zatrzymało w etapie rozwoju człowieczeństwa.
Ostatnio głośno było o sprawie w Chinach, że Brytyjczyk (nieświadomie!) przetransportował duże ilości narkotyków. Jaką karę dostał? Karę śmierci! To jest paranoja!
każdy więzień na dożywociu kosztuje wszystkich podatników około 24 tys rocznie. Zakładając że posiedzi 30 lat dostajemy sumkę prawie 720 tys. PLN. Dlaczego sami siebie karamy? Nie rozumiem waszego myślenia. Takiego to na dożywotnie sprzątanie ulic pod elektronicznym nadzorem w zawieszeniu na karę śmierci...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
14 marca 2010 o 16:14
@myszoon a nie lepiej Twoim zdaniem dać mu te domniemane 30-50 lat i niech się męczy w pierdlu, niż dożywocie i szybkie odpowiedzenie za popełnioną zbrodnie? Co do kary śmierci są podzielne zdania i każdy ma nań własną opinię więc nie chcę się przy tym rozpisywać. Jak mówię każdy myśli o tym inaczej, jednak wg mnie powinien siedzieć do, dosłownie, usranej śmierci
@varne, może i kościół nie zabrania kary śmierci, ale robi to Bóg: 5. Nie zabijaj; kara śmierci jest właśnie zabójstwem, tyle tylko, ze w majestacie prawa...
Osobiście jednak jestem za karą śmierci, ale tak jak pisał @Pholat wolałbym znać źródło przed wydaniem osądu.
Miałam na myśli raczej co innego. osobiście nie wyobrażam sobie jak można chociażby podnieść rękę na rodzica. Można popełnić kilka błędów wychowawczych, ale żeby wychować morderce bez skrupułów? W normalnej rodzinie się coś takiego nie zdarza, za tym musiałaby się kryć patologia. Co nie znaczy że uważam że miał do tego prawo
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
15 marca 2010 o 10:45
dla mnie kara śmierci to głupota, dla takich powinny być okropne tortury, bo śmierć to nagroda w porównaniu z tym co zrobił, mowa o takich ludziach czy o np. pedofilach
@Hefalump Sprawiedliwa kara, czyli 10 lat więzienia (teoretycznie, praktycznie to 4-5) ciepły posiłek, i TV za friko? Buhahaha, i co, może to go oduczy bycia przestępcą? Przestępcom nie powinno dawać się pobytu w 4gwaizdkowym hotelu tylko rozbierać, zakuwać w dyby i stawiać na środku drogi. Raz dziennie przynosić chleb i wodę, wtedy by się nauczyli.
Poza tym kara powinna być adekwatna nie tylko do czynu, ale też do człowieka - jeśli koleś nie boi się śmierci i igra z życiem, to kara śmierci nie zrobi na nim wrażenia, więc powinien dostać dożywocie, a jeśli dla kogoś największym strachem jest śmierć, to za zabójstwo powinno mu się odpłacić tym samym.
Ludzie, nie wiecie dlaczego zabił. Może dręczyli go psychicznie albo fizycznie? Może już nie mógł wytrzymać poniżania? Ja wiem, że podpis sugeruje, że najprawdopodobniej był to jakiś tępy idiota, ale dopóki się nie zna całego obrazu sytuacji - po co oceniać?
Czyli wychodzi na jedno z waszej "rozmowy". Albo psychol albo idiota. 1 czy 2gie. Zamknac w ciemnej klatce, raz dziennie suchara podrzucic niech ma. Skur_ysyn. A tortury by byly tansze jak utrzymanie w wiezieniach. Po tygodniu byla by resocializacja 20letnia. Ale przeciez jestesmy cywlilizowani gdzie sie rodzicow morduje. Siostry sie gwalci itp itd
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
14 marca 2010 o 2:46
Też był taki przypadek co zabił, bo nie akceptowali tego, że syn jest pedałem :/ To jest dopiero chore, choć szczerze mówiąc gdyby moje dziecko coś takiego powiedziało miałoby 5min na spakowanie walizek
@ Maciek3 - świetnie to o Tobie świadczy jako o rodzicu... A potem za 15-20 lat, gdybyś nie miał grosza przy duszy, a Twojemu synowi by się świetnie powodziło, to pewnie byś go o alimenty do sądu oddał, bo jako dziecko powinien Cię utrzymywać :| ---- @ sagnol32 - w porównaniu z synem-gejem/emo, posiadanie syna-mordercy/narkomana to prawdziwy powód do dumy, wg Ciebie, tak? Oby życie pomogło Ci zweryfikować Twoją ocenę...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
14 marca 2010 o 1:31
Czy to prawdziwa historia? Jeśli z głowy, to ja mam prawdziwą: zabił swoją nieletnią dziewczynę za to że ją zapłodnił i że ona nie chciała zabić ich dziecka. Prosi aktualnie prezydenta o łaskę.
co to za ruznica czy to jest prawdziwe... kazdy z was robi afere ale nie jest wazne to czy jest prawdziwe tylko czy demotywuje lub motywuje demotywuje więc +
Może rodzice się nad nim znęcali, może ojciec sprzedawał go kolegom za paczkę fajek, a matka się temu przyglądała?(był taki przypadek) Może był "sierotą" już przed zabiciem swoich rodziców? Wszysto jest możliwe, za mało wiadomo, by go osądzać.
Sprzedawal? Co mogl im powiedziec, ze ich syn ma wlosy na dupsku? albo ze ma malego wacka? nie wiem nie pojmuje takich okreslen :) Gdyby tak bylo to by to chyba wyjasnil
Kara śmierci to nie kara, koleś jest pewnie załamany po zabiciu swoich rodziców więc niech cierpi w samotności i w brudnej celi zamiast go od razu uwalniać. Poza tym wykonujący wyrok miałby przez to grzech ciężki.
nie moge powstrzymac skojarzenia z tym rosyjskim chlopcem, ktory byl podawany jako wzor do nasladowania, poniewaz wydal wladzom swoich rodzicow, ktorzy sprzeciwiali sie rozkazom stalina czy innego lenina o oddawaniu jedzenia.... ukryli jedzenie by dac dziecku, dziecko donioslo i rodziow zabito. ;p kurcze nie pamietam jak sie nazywal ten chlopiec...
Słyszałeś o patologi i przemocy w rodzinie? Pomyśl że jego ojciec mógł być pijakiem i bić, matka tak samo, i co? wyobraź sobie że nie wszyscy rodzice są tacy jak twoi... W sumie to jest przegięcie bo nie musiał zabijać, mógł zgłosić na policję albo coś ale...
przecież to jest stary "dowcip", nawet moi rodzice to znają. "szczyt bezczelności- zabić ojca i matke i poprosić o niższy wymiar kary z faktu bycia sierotą"
Jeśli ten demot oparty jest na faktach, to niezależnie jak długi wyrok będzie odsiadywał, za tego typu przestępstwo uplasuje się w chierachii więziennej w okolicach dna. W związku z czym prawdziwa sprawiedliwość dosięgnie go jak współosadzeni ZROBIĄ MU Z DUPY JESIEŃ ŚREDNIOWIECZA.
=.= Jakiś ty "yłteligętny". Skoro ojciec pobił go na ŚMIERĆ, to syn gorszej kary dostać nie mógł. Zabójstwo, to zabójstwo, jeśli syn by przeżył też dostałby zapewne dożywocie.
nie martwcie się, bo nawet każdy sędzia w USA by wyśmiał taką linie obrony :)
ps: Hucpa - bezczelne oszustwo, łgarstwo; bezczelność, tupet, arogancja, słowo pochodzi z hebrajskiego i tłumaczy się je właśnie tym przykładem, czyli zabić rodziców i prosić sąd o łagodny wyrok z powodu sieroctwa, także nie jarajcie się za bardzo tym...
niestety jest to przykład paradoksu w prawie... prawie tak samo to logiczne jak pozwanie boga do sądu o to że nie wysłuchał modlitw i wygrać sprawę bo bóg się nie stawił... w takich przypadkach możemy zaledwie załamać ręce i pokręcić głową...
Jakiego paradoksu? Wiesz o czym piszesz? To, że jest sierotą nie będzie nigdy okolicznością łagodzącą. Tak piszą tylko kompletni ignoranci i gimnazjaliści.
A sprawa z pozwaniem Boga, to w Polsce było...? To co do kwy nędzy narzekasz na polskie...?
a skąd wiecie jakich miał tych rodziców ??? moze totalna patologia...? może ciagle po nim jechali, bili go i nie wytrzymal?? ... odrazu teksty typu "dozywioce" "kara smierci"... omg./ nie każdy ma takie kolorowe dzieciństwo jak
cwaniak
Niestety w realiach polskiego sądownictwa dostanie złagodzony wyrok. Chociaż wg mnie takich powinno się na dożywocie i bez warunkowego.
Totalna ironia
a wg mnie powinna być KARA ŚMIERCI :)
I co justkaaa wedlug ciebie 30-50 lat katorgi jest z punktu moralnego lepsze od smierci? Typowy przyklad chrzescijanina
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 marca 2010 o 23:03
myszoon ma racje... ale to dlatego że chrześcijaństwo = brak wyobraźni i indywidualnego myślenia ^.^ a tutaj chodzi o zwyczajną moralność
oceniać to każdemu, a ja bym chciał znać źródło bo... nic o kolesiu nie wiem. Jakby demot miał podpis np. ojciec codziennie okładał go kijem baseballowym,a matka testowała psychotropy, a jak im oddał to idzie do więzienia to pewnie wszyscy mówili by że ma chłopak pecha itd. (to tylko przykład)
nie chce go w jakikolwiek sposób usprawiedliwiać,sam wolał bym zabić siebie niż własnych rodziców, ale... jak już kogoś osądzamy to róbmy to sprawiedliwie :) bo zdaje mi się że życie jest bardziej skomplikowane.
Jeśli nie wiecie to wam powiem. Kościół nie zabrania kary śmierci. Tak, tak.
Jeśli chodzi o mnie to jestem przeciwna karze śmierci. Nie powinno się dopuszczać do czegoś, co było stosowane kilka tysięcy lat wcześniej. Oko za oko, ząb za ząb nie jest dobrym rozwiązaniem, a pokazuje tylko, że coś się zatrzymało w etapie rozwoju człowieczeństwa.
Ostatnio głośno było o sprawie w Chinach, że Brytyjczyk (nieświadomie!) przetransportował duże ilości narkotyków. Jaką karę dostał? Karę śmierci! To jest paranoja!
Inne rozwiązanie: Najpierw 40 lat katorgii a potem kara śmierci. Jak dla niego to wyjątkowo łagodnie...
Dożywocie i tyle, byleby go karmić rzadko, bo teraz w więzieniach jest lepszy luksus niż w wielu polskich domach.
@ justkaaa
boga nie ma.
@ kisluPL - Bóg jest.
Kislu - tego nie wiesz. Ja również nie wiem. Choć nie wiem czy Bóg jest, to ja w niego wierzę.
każdy więzień na dożywociu kosztuje wszystkich podatników około 24 tys rocznie. Zakładając że posiedzi 30 lat dostajemy sumkę prawie 720 tys. PLN. Dlaczego sami siebie karamy? Nie rozumiem waszego myślenia. Takiego to na dożywotnie sprzątanie ulic pod elektronicznym nadzorem w zawieszeniu na karę śmierci...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 marca 2010 o 16:14
@myszoon a nie lepiej Twoim zdaniem dać mu te domniemane 30-50 lat i niech się męczy w pierdlu, niż dożywocie i szybkie odpowiedzenie za popełnioną zbrodnie? Co do kary śmierci są podzielne zdania i każdy ma nań własną opinię więc nie chcę się przy tym rozpisywać. Jak mówię każdy myśli o tym inaczej, jednak wg mnie powinien siedzieć do, dosłownie, usranej śmierci
@varne, może i kościół nie zabrania kary śmierci, ale robi to Bóg: 5. Nie zabijaj; kara śmierci jest właśnie zabójstwem, tyle tylko, ze w majestacie prawa...
Osobiście jednak jestem za karą śmierci, ale tak jak pisał @Pholat wolałbym znać źródło przed wydaniem osądu.
szczyt chamstwa i bezczelności.. ;d demot dobry ;)
Moze to a moze tamo..
a moze rodzice sie tak na niego uwzieli ze popelnili samobojstwo i wrobili syna?
Ja na swoją mamę bym nigdy ręki nie podniósł
ale na ojca, z checia
Ale kto ?? ta sytuacja miała miejsce??
A to ważne czy ta sytuacja miała miejsce?
Liczy się to ze ze coś takiego może/mogło mieć miejsce
sku.rwiel jaki no:/
A nikt z was nie pomyślał jakich trzeba mieć beznadziejnych rodziców żeby zrobić coś takiego?
cochie nieważne jakich ma matka to matka ojciec to ojciec jacy by nie byli takich rzeczy się nie robi
jak go wkurzali to mogl z domu spadac
wypuscilbym go z odcietymi dlonmi i jedna stopa
Rodzicow sie nie wybiera. Ale z pewnoscia sie ich tak nie traktuje... Dali ci zycie. nic ci nie da prawa IM zycia odbierac.
Miałam na myśli raczej co innego. osobiście nie wyobrażam sobie jak można chociażby podnieść rękę na rodzica. Można popełnić kilka błędów wychowawczych, ale żeby wychować morderce bez skrupułów? W normalnej rodzinie się coś takiego nie zdarza, za tym musiałaby się kryć patologia. Co nie znaczy że uważam że miał do tego prawo
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 marca 2010 o 10:45
Podaj źródło potem pogadamy :)
dla takich idiotów powinna być kara śmierci...
dla mnie kara śmierci to głupota, dla takich powinny być okropne tortury, bo śmierć to nagroda w porównaniu z tym co zrobił, mowa o takich ludziach czy o np. pedofilach
Zgadzam się ze Srubowkret, takich to tylko torturować. A pedofili to już całkiem...
Sprawiedliwa kara, nie sadystyczna zemsta. Mówi Wam to coś?
@Hefalump Sprawiedliwa kara, czyli 10 lat więzienia (teoretycznie, praktycznie to 4-5) ciepły posiłek, i TV za friko? Buhahaha, i co, może to go oduczy bycia przestępcą? Przestępcom nie powinno dawać się pobytu w 4gwaizdkowym hotelu tylko rozbierać, zakuwać w dyby i stawiać na środku drogi. Raz dziennie przynosić chleb i wodę, wtedy by się nauczyli.
Poza tym kara powinna być adekwatna nie tylko do czynu, ale też do człowieka - jeśli koleś nie boi się śmierci i igra z życiem, to kara śmierci nie zrobi na nim wrażenia, więc powinien dostać dożywocie, a jeśli dla kogoś największym strachem jest śmierć, to za zabójstwo powinno mu się odpłacić tym samym.
Ludzie, nie wiecie dlaczego zabił. Może dręczyli go psychicznie albo fizycznie? Może już nie mógł wytrzymać poniżania? Ja wiem, że podpis sugeruje, że najprawdopodobniej był to jakiś tępy idiota, ale dopóki się nie zna całego obrazu sytuacji - po co oceniać?
@Hering - gdyby nie był idiotą to by wiedział, że może takie rzeczy zgłosić na policje... Z góry widać, że koleś ma nieźle pod sufitem...
Czyli wychodzi na jedno z waszej "rozmowy". Albo psychol albo idiota. 1 czy 2gie. Zamknac w ciemnej klatce, raz dziennie suchara podrzucic niech ma. Skur_ysyn. A tortury by byly tansze jak utrzymanie w wiezieniach. Po tygodniu byla by resocializacja 20letnia. Ale przeciez jestesmy cywlilizowani gdzie sie rodzicow morduje. Siostry sie gwalci itp itd
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 marca 2010 o 2:46
Czy taka sytuacja musi mieć miejsce, żeby obrazek był demotywujący? Na świecie się dzieje tyle niepojętych rzeczy , że i taka mnie nie zdziwi.
wymyslone pewnie, nie podoba mi sie bo brzmi nierealisticznie
a ja lubie kisiel
Kto to plusuje?
Ja
myslalem ze przegladam poczekalnie
To lepiej tam idź i już NIGDY tu nie wracaj tępaku
czy to tylko wymyslone dla demotywatora ?? czy stalo sie naprawde ? jak tak to prosze o zrodlo :) bo to bardzo ciekawe :)) (+)
podaj źródło.
sytuacja wymyślona, napewno nie miała miejsca, a jeśli już tak było to napewno sad to odrzucił i uznał za zniewagę sadu.
brak sumienia, nic więcej nie dodam.
nie sądzę by to było oparte na faktach.
ale demotywuje
NIE UDERZYŁBYM SWOICH RODZICÓW I NIGDY TEGO NIE ZROBIĘ
A oni Ciebie powinni lać, choćby za to, że nie umiesz wcisnąć drugi raz klawisza Caps Lock.
Bic to za malo. Cytajac twoje komenty zal mi sie robi Bytaki. Jestes tepy. przynajmniej psa masz na awatarze. Jezeli to twoj to mu wspolczuje
Co minusujecie Jamnika jak dobrze gada? Wy byście uderzyli swoich rodziców?
zapraszam do oceniania moich demotów
Zapraszaj dalej, a za chwilę wszystkie będą na minusie.
Też był taki przypadek co zabił, bo nie akceptowali tego, że syn jest pedałem :/ To jest dopiero chore, choć szczerze mówiąc gdyby moje dziecko coś takiego powiedziało miałoby 5min na spakowanie walizek
Jesteś nietolerancyjny
To oczywista oczywistość, przecież orientację seksualną można sobie wybrać, prawda?
chyba najgorsze co może spotkać ojca to syn który jest pedałem albo emo.
@ Maciek3 - świetnie to o Tobie świadczy jako o rodzicu... A potem za 15-20 lat, gdybyś nie miał grosza przy duszy, a Twojemu synowi by się świetnie powodziło, to pewnie byś go o alimenty do sądu oddał, bo jako dziecko powinien Cię utrzymywać :| ---- @ sagnol32 - w porównaniu z synem-gejem/emo, posiadanie syna-mordercy/narkomana to prawdziwy powód do dumy, wg Ciebie, tak? Oby życie pomogło Ci zweryfikować Twoją ocenę...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 marca 2010 o 1:31
Podbijam Agatte - @Maciek3 jest nietolerancyjny. I niemądry.
jeśli to wydarzyło się naprawdę to ten chłopak chyba musiał mieć cos nie tak z głową
BUAHAHAHAHHAHAHA!
Morda, Słowianinie.
ręce opadają
xD dobry ziom xd
a ty jestes pusta "ziomie" pfff
cienki demot KTO to dał na główną ??
O czym Wy w ogóle dyskutujecie? Niech autor poda źródło, a nie jakieś historyjki "wyssane z palca".
czego skur wiel może ma coś z psychiką :D
Czy to prawdziwa historia? Jeśli z głowy, to ja mam prawdziwą: zabił swoją nieletnią dziewczynę za to że ją zapłodnił i że ona nie chciała zabić ich dziecka. Prosi aktualnie prezydenta o łaskę.
Słyszałem o tym, jakby co potwierdzam prawdziwość. Jeśli ten gość otrzyma łaskę to automatycznie ja się zastrzelę.
Kup cos porzadnego. Bo jak ruski gnat to moze cie nie zabic. O tym tez sa historie ze ludzie w leb zostali postrzeleni a zyja :)
co to za ruznica czy to jest prawdziwe... kazdy z was robi afere ale nie jest wazne to czy jest prawdziwe tylko czy demotywuje lub motywuje demotywuje więc +
Jest ważne czy to chociaż MOGŁOBY być prawdziwe, nie widziałeś poczekalni i nie wiesz jakie historyjki ludzie wymyślają żeby dostać się na główną.
Może rodzice się nad nim znęcali, może ojciec sprzedawał go kolegom za paczkę fajek, a matka się temu przyglądała?(był taki przypadek) Może był "sierotą" już przed zabiciem swoich rodziców? Wszysto jest możliwe, za mało wiadomo, by go osądzać.
Sprzedawal? Co mogl im powiedziec, ze ich syn ma wlosy na dupsku? albo ze ma malego wacka? nie wiem nie pojmuje takich okreslen :) Gdyby tak bylo to by to chyba wyjasnil
@Waldek4 - raczej chodzi tutaj o gwałt.
i gdzie byli rodzice? pytam się!
powinien dostać dożywocie!!!!!! i nie jakąś wygodną cele z TV ale skazany na ciężkie roboty, albo prościej kara śmierci
Kara śmierci to nie kara, koleś jest pewnie załamany po zabiciu swoich rodziców więc niech cierpi w samotności i w brudnej celi zamiast go od razu uwalniać. Poza tym wykonujący wyrok miałby przez to grzech ciężki.
nie moge powstrzymac skojarzenia z tym rosyjskim chlopcem, ktory byl podawany jako wzor do nasladowania, poniewaz wydal wladzom swoich rodzicow, ktorzy sprzeciwiali sie rozkazom stalina czy innego lenina o oddawaniu jedzenia.... ukryli jedzenie by dac dziecku, dziecko donioslo i rodziow zabito. ;p kurcze nie pamietam jak sie nazywal ten chlopiec...
http://pl.wikipedia.org/wiki/Pawlik_Morozow (google nie gryzie)
ja bym mu łagodną karę dała... ;/ napewno!!!!!
demot:Aua!:To boli.
Z pewnością
nie ma to jak szczerość...
+
jaki suchar.
Jak można zabić, lub chociażby uderzyć swoich rodziców. Przecież nas wychowali, kupywali nam wszystko itp. Jezus.
Słyszałeś o patologi i przemocy w rodzinie? Pomyśl że jego ojciec mógł być pijakiem i bić, matka tak samo, i co? wyobraź sobie że nie wszyscy rodzice są tacy jak twoi... W sumie to jest przegięcie bo nie musiał zabijać, mógł zgłosić na policję albo coś ale...
Skąd wiecie że to jest prawdziwe?? Nie ma nawet źródła... A po 2 nie powiedziano że otrzymał złagodzony wymiar kary.
Chodzi o przesłanie
hahah! może być prawdziwe bo dokładnie w zeszłym tygodniu ten sam przykład na zajęciach z psychologii podał wykładowca.
Ale bezczelny i perfidny, ciekawe, co na to sąd
hahaha nie no ;D wielki +
przecież to jest stary "dowcip", nawet moi rodzice to znają. "szczyt bezczelności- zabić ojca i matke i poprosić o niższy wymiar kary z faktu bycia sierotą"
Chodzi o przesłanie
Jeśli ten demot oparty jest na faktach, to niezależnie jak długi wyrok będzie odsiadywał, za tego typu przestępstwo uplasuje się w chierachii więziennej w okolicach dna. W związku z czym prawdziwa sprawiedliwość dosięgnie go jak współosadzeni ZROBIĄ MU Z DUPY JESIEŃ ŚREDNIOWIECZA.
demot:Zabił matkę na oczach ojca:ojciec pobił go na śmierć,dostał dożywocie
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 13 marca 2010 o 23:53
=.= Jakiś ty "yłteligętny". Skoro ojciec pobił go na ŚMIERĆ, to syn gorszej kary dostać nie mógł. Zabójstwo, to zabójstwo, jeśli syn by przeżył też dostałby zapewne dożywocie.
Jak dla mnie to koles z poczuciem humoru xD
podejrzewam ze wiem o kogo chodzi...
błędne koło...
w Stanach by to przeszło
Zgadzam się z lovevietnam
wiecie ..
1 dzień utrzymania więźnia to 120 zł ...
a więc za 50 lat by było parę set tysięcy / kilka może nawet milionów (nie chce mi się liczyć)
Lepsze dożywocie :)
McKay - podstawy matematyki się kłaniają. Miliardów od razu. A ch*j, kwadrylionów nawet! Nie chce Ci się liczyć,
bo zdaje się masz z tym problemy ;)
Ed: Lol, głupi ja, źle przeczytałem posta McKay. Przepraszam ;)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 marca 2010 o 16:08
Dokładnie ponad 2 miliony za 50 lat ;]
Za***** Frajera !!!
Zemsta Badzie Słodka !
Aż krew człowieka zalewa... brak słów
CO TO ROBI NA GŁÓWNEJ ? no do chuuu.. pana
dzieci, to jest wlasnie demotywator. demotywuje a nie smieszy. zrozumcie wkoncu od czego sa DEMOTYWATORY
skur....n nie dzieciak :)
choćby moi rodzice zrobili mi krzywdę, w zyciu nie podniosłabym na nich nawet ręki
a skąd wiedzie jacy byli jego rodzice ;]?
Aha mogli być podobni do tych którzy niemowlaki tłuką
mocne na 100
nie martwcie się, bo nawet każdy sędzia w USA by wyśmiał taką linie obrony :)
ps: Hucpa - bezczelne oszustwo, łgarstwo; bezczelność, tupet, arogancja, słowo pochodzi z hebrajskiego i tłumaczy się je właśnie tym przykładem, czyli zabić rodziców i prosić sąd o łagodny wyrok z powodu sieroctwa, także nie jarajcie się za bardzo tym...
niestety jest to przykład paradoksu w prawie... prawie tak samo to logiczne jak pozwanie boga do sądu o to że nie wysłuchał modlitw i wygrać sprawę bo bóg się nie stawił... w takich przypadkach możemy zaledwie załamać ręce i pokręcić głową...
Jakiego paradoksu? Wiesz o czym piszesz? To, że jest sierotą nie będzie nigdy okolicznością łagodzącą. Tak piszą tylko kompletni ignoranci i gimnazjaliści.
A sprawa z pozwaniem Boga, to w Polsce było...? To co do kwy nędzy narzekasz na polskie...?
Źródłem jest żydowskie określenie "hucpa", definiowane jako zabić rodziców i prosić sąd o łagodną karę ze względu na sieroctwo.
a skąd wiecie jakich miał tych rodziców ??? moze totalna patologia...? może ciagle po nim jechali, bili go i nie wytrzymal?? ... odrazu teksty typu "dozywioce" "kara smierci"... omg./ nie każdy ma takie kolorowe dzieciństwo jak
Owszem... sierota... ale w innym tego słowa znaczeniu... :/
Wy tu gadu gadu, a tymczasem tekst z sierotą z dowcipu pochodzi, a tym bardziej zdjęcie nie ilustruje podpisu.
jak to ma miejsce w stanach podwójne dożywocie za to że jest czarnym