Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
5014 5949
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
G golaa
+5 / 9

http://www.arabia.alleluja.pl/tekst.php?numer=25561
29 maja 1453 roku wojska tureckie zdobyły Konstantynopol — stolicę chrześcijańskiego cesarstwa bizantyńskiego. Rozpoczęła się trwająca trzy dni rzeź mieszkańców miasta. Sułtan Mehmed II (po uprzednim wymordowaniu przez jego wojska tysięcy ludzi, którzy szukali tam schronienia) konno wjechał do bazyliki Haghia Sophia (Bożej Mądrości) obok bazyliki św. Piotra w Rzymie, najwspanialszej i najważniejszej świątyni chrześcijańskiej. Przejechał przez całą główną nawę, gdzie jeszcze nic wyschła krew pomordowanych chrześcijan. Dotarł pod wspaniały główny ołtarz, na którym Najświętszą Ofiarę sprawować mógł tylko patriarcha Konstantynopola. Wspiął konia, tak by końskie kopyta tratowały powierzchnię ołtarza, na której tyle razy spoczywało Przenajświętsze Ciało i Krew Chrystusa. Gest symboliczny, wymownie obrazujący deklarację nowych władców Konstantynopola (przemianowanego na Stambuł) wobec chrześcijan, którzy byli przecież twórcami tego wspaniałego miasta i jego ponad tysiącletniej historii jako „drugiego Rzymu" (nasz kronikarz, Jan Długosz, na wieść o zdobyciu Konstantynopola przez Turków, napisał, że „wyłupiono jedno z dwojga oczu chrześcijaństwa").

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar czlowiekbezpasji
+3 / 7

Nyron3 - Przepraszam, ale nie mogę sobie darować..
Dużo czytałam o tym, jak zgwałcono kobietę, i jeszcze karano ją za to, bo podobno była to jej wina, a tych za przeproszeniem s*u*wys*y*w uniewinniono.
Więc nie miej do mnie żalu, że nie mam poparcia dla Twojej religii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wacek1991
+3 / 17

Tylko, że tak postępują fanatycy posłującymi się fragmentami żeby robić to co robią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 kwietnia 2010 o 22:03

H Hagan
+1 / 9

Ci fanatycy to 90% islamistów!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kamillshien
-4 / 10

nie tylko fanatycy. Gdzie słyszałeś "uwierzcie poganie w naszego jedynego boga, który jest miłością, jeśli nie wyrżniemy was w pień i spalimy na stosach". Katolicy są bardziej zakłamani niż muzułmanie, ale w naszych czasach mniej radykalni (na szczęście)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bjoern
0 / 4

Hagan - podaj dowody, konkrety, dane, statystyki. Bo liczby które wyciągasz sobie z d**y mnie nie przekonują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zooziRaven
+4 / 4

kamillshien - to bylo sredniowiecze - czas ciemnoty...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomek1194
+6 / 10

Nie martw się, z mojej strony nic Ci nie grozi :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar biedronka202020
+7 / 19

i tak powstają stereotypy..
nie to,żebym nie potrafiła żartować, ale o islamie juz tyle gorzkich słów było wypowiedzianych, że nie potrafie się z tego śmiać jak kiedyś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G golaa
+2 / 12

Islam to dzicz od zawsze,ten który go wspiera nie wie co czyni,dotyczy to w szczególnościChrześcijanie w muzułmańskiej Turcji podzielili los, który na przestrzeni wieków spotykał wyznawców Chrystusa dostających się pod władzę islamu. Jak innym „ludom Księgi" (tzn. Żydom oraz niekiedy zoroastrianom) przydzielano im status tzw. „dhimmi" czyli „chronionych". Specyficzna była to jednak ochrona. To prawda, że władcy muzułmańscy nie zakazywali chrześcijanom wyznawania ich religii. Jednak swoboda chrześcijańskiego kultu była mocno ograniczona szeregiem zakazów i regulacji, jawnie ich dyskryminujących. Muzułmanie zakazywali więc wszelkiej „ostentacyjności" w praktykowaniu przez chrześcijan ich wiary. W praktyce oznaczało to zabronienie wszelkiego rodzaju procesji na zewnątrz świątyń czy nawet pogrzebów, podczas których niesiono krzyż oraz inne symbole wiary w Chrystusa. Chrześcijanom nie wolno było również posiadać świątyń, które wyglądałyby na wspanialsze od meczetów. Toteż po zbrojnym zajęciu chrześcijańskich ziem (a przypomnijmy, że tylko tą drogą islam, począwszy od VII wieku rozszerzał swoje panowanie), jednym z pierwszych kroków muzułmańskich władz było odebranie chrześcijanom ich co wspanialszych świątyń i zamienienie ich na meczety (taki los spotkał np. bazylikę Bożej Mądrości w Konstantynopolu). Chrześcijanom pozostawiono więc małe, nie rzucające się w oczy świątynie. Nowych nie można było stawiać (remont tych, które pozostawiono, uzależniony był od każdorazowej, arbitralnej decyzji lokalnych władz muzułmańskich). lewaków wszelkiej maści;;

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G golaa
+2 / 14

Islam to przeklęta,napastliwa sekta,która paląc i mordując zawłaszczyć chce władzę nad światem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P prymonm
+2 / 8

Do golaa:
Piszesz o rzeczach, na podstawie śmiesznych źródeł i wydaje Ci się, że wiesz po prostu wszystko. Przytaczasz przykład Mehmeda Zdobywcy a może poczytaj sobie o niemieckich lancknechtach i o tzw. "sacco di Roma". Jestem ciekawy czy znasz jakiekolwiek muzułmanina? Co do Iranu to odwiedź ten kraj (tylko nie ograniczaj się do Teheranu) albo poczytaj jakieś mądre książki i zobacz jak skomplikowana jest tam struktura społeczna i jak często faktor kultury koczowniczej rzutuje na szariat. A na końcu poczytaj Koran i sam sobie odpowiedz na pytanie, gdzie w jego tekście są te wszystkie złe rzeczy, ktore uczyniono i do których rzekomo on nawołuje. Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bjoern
-1 / 7

prymonm za dużo żądasz od człowieka który już swojego zdania nie zmieni. Nienawiści najtrudniej się oduczyć, nawet jeśli nie ma racjonalnych podstaw, jak ta u użytkownika golaa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bloodyspirit
0 / 6

strasznie, strasznie ale to strasznie przykro mi sie robi jak widze co Polacy maja do powiedzenia o religii ktorej nawet nie znaja...

dlaczego np. powstrzymujemy sie od komentowania tego co sie dzieje w polskch rodzinach, dlaczego maz bije zone i gwalci wlasne dzieci, ktore sam zaniosl pod oltarz w celu chrzcin ? dlaczego o tym sie nie mowi, tylko wolimy osadzac innych ?

to nie jest wina religii a ludzi.
moj maz jest pochodzenia arabskego, wyznajacego islam, jest lepszym czlowiekiem niz niejeden Polak.
sama jestem katoliczka, aczkolwiek wstydze sie wlasnej religii,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nyron3
0 / 48

demot:CHRZEŚCIJAŃSTWO:Jesteśmy religią oferującą życie wieczne i imprezy po śmierci. Dawaj na tacę!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mortoos
+1 / 17

Co, poskąpisz marne dwa złote na tacę, nie stać Cię aż tak? Nie wiem, jak w Twojej miejscowości, ale u mnie za uzbierane pieniądze pięknie odnawiają kościół, bądź dają uzbierane kwoty na cele charytatywne.
Poza tym, co do Twoich wcześniejszych słów: "Ludzie! Ignorancja i ciemnota - żarty, żartami, ale w tym momencie obrażamy tą religię." - Katolicyzm jest obrażany cały czas i jakoś nikt wielkiego halo nie robi. Poza tym nic nie zdziałamy podawaniem przykładów złych katolików i dobrych muzłumanów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nyron3
-2 / 22

Hm... Nie, nie chodzę do kościoła. Pieniądze wolę przekazywać bezpośrednio na jakiś cel, niż na księdza, który potem wozi się mercedesem, BMW, albo żyje w posiadłości na którą nie może sobie pozwolić 80% społeczeństwa. Podałem przykład, mówiący, że nic nie jest idealne. Nic nie poradzę, że spotkałem więcej dobrych islamistów niż katolików.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grik1
-1 / 9

Po pierwsze ofiara na tacę jest dobrowolna, nikt do niej nikogo nie zmusza. Mnie natomiast ciekawi fakt że nagle wszyscy bronią tylko Muzułmanów, a zapominają że tak naprawdę to najwięcej na świecie wyśmiewane, wyszydzane, obmawiane itd. jest Chrześcijaństwo. Islam wcale nie jest taka "wspaniałą i tolerancyjną "religią(Dla mnie raczej to chrześcijanie są tolerancyjni.)Przytoczę cytat z Wikipedii na temat religii w Arabii Saudyjskiej:"Arabii są łamane nagminnie prawa człowieka. Inne religie w zasadzie nie mają prawa bytu. Kościół katolicki działa nielegalnie, a obchodzenie świąt katolickich jest praktycznie niemożliwe. W Arabii Saudyjskiej nie istnieje ani jeden kościół, ani nawet kaplica.

W Arabii panują surowe obyczaje, kobiety muszą okrywać ciała od szyi aż po kostki. Chodzenie w "mini" czy w szortach jest niedopuszczalne. Policja "muttawa" reaguje natychmiast. Za przewinienia przewidziana jest kara chłosty. System karny jest bardzo surowy. Za kradzież przewidziana jest kara obcięcia palca, a nawet całej dłoni. Śmiercią poprzez ścięcie arabskim mieczem, karani są nie tylko mordercy i gwałciciele, ale także ludzie, którzy porzucili islam". Osoby które tak bronią islamu niech podadzą konkretny przykład katolickiego kraju, w którym wyznawanie Islamu jest zabronione!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Minato
-1 / 9

grik1oczytaj jeżeli chodzi o zakaz innych religii to jak dla mnie to słusznie ^^ ja też nie pozwalam nikomu włazić z brudnymi butami do domu... A co do chrześcijan... najbardziej tolerancyjni O_o możliwe ale raczej nie w polsce.. Modlitwa Polaka "Gdy wieczorne zgasną zorze. Zanim głowę do snu złożę. Modlitwę moją zanoszę. Bogu ojcu i synowi, dopierd*lcie sąsiadowi. Dla siebie o nic nie proszę, tylko mu dosr*jcie proszę. Kto ja jestem? Polak mały. Mały zawistny i podły. Jaki znak mój - krwawe gały. Oto wznoszę moje modły, do Boga, Marii i Syna, zniszczcie tego sk*rwysyna. Mego brata sąsiada, tego wroga, tego gada. Żeby mu okradli garaż, żeby go zdradzała stara, żeby mu spalili sklep, żeby dostał cegłą w łeb, żeby mu się córka z czarnym, i w ogóle żeby miał marnie. Żeby miał AIDS, i raka, oto modlitwa Polaka." to jest cała prawda o polskim chrześcijaństwie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 kwietnia 2010 o 20:20

P pawlos13
+1 / 1

@Minato A gdyby Polacy zabronili muzułmanom budować meczety lub wjeżdżać do Polski? Z tą modlitwą to
bardzo słaby żart.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 listopada 2011 o 13:53

K KmiotuxD
+2 / 28

To tak jakby arab nawiązywał do wypraw krzyżowych i inkwizycji. Jeśli gówno wiesz o danej religii to wyjdzie Ci gówno a nie demot.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D demotLens
-1 / 21

jak dla mnie ten demotywator obraża tą religie jak i ich wyznawców...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mortoos
-3 / 21

I co z tego? Bronisz islamu, a żartów i tektów o Twojej ojczystej religii (nieważne czy ją wyznajesz, czy nie) jest tutaj cała masa i nikt nic sobie z tego nie robi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Tuberculosis
-3 / 11

"Twojej ojczystej religii (nieważne czy ją
wyznajesz, czy nie)" Wszystko prawda, z wyjątkiem tego, że ważne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar varne
0 / 12

W Głosie Wielkopolskim, gdy wymieniano ofiary Smoleńska był też mały, co prawda, artykulik o muzułmanach w Poznaniu, którzy łącząc się z Polakami w żałobie zebrali się na modlitwę. Mówcie sobie, co chcecie, ale na świecie jest tylu idiotów, że nieważne jaką wyznają religię - oni po prostu są, jednak nie da się, niestety, nic z tym zrobić. A to, że sprawy polityczne podciągają pod dżihad, który w swoim pierwotnym zamierzeniu znaczył coś innego, to wina rządzących, albo namawiających, by podporządkować sobie ludzi i ziemie. Nie uwierzę, że spokojnie żyjąca rodzina, nie nękana przez terrorystów byłaby w stanie wysłać swoje dziecko jako żywą bombę. Islam wywodzi się z juadaistyczno-chrześcijańskich korzeni, które to, szczególnie to drugie, zakłada, że ważna jest miłość do bliźnich. A to, ze ich kultura jest inna od naszej, i że nie do końca potrafimy ją zrozumieć, to inna sprawa. Adminie, czas na odejście od komputera i zastanowienie się na swoim życiem i stereotypami, które, jak widzę, świetnie sobie poczyniają w Twoim światopoglądzie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hagan
+2 / 10

No i dobrze że obraża! Jak kogoś nienawidzę to obrażam, i co?!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cdrm
-1 / 31

Trafny demot.
Koran nie ma nic wspólnego z pokojem, miłością i tolerancją bo został spisany przez mordercę i pedofila.
Islam to nie religia, to sekta o charakterze militarnym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cdrm
+4 / 18

To co mam robić w portki na ich widok? Jeżeli będziemy się zachowywali tak jak politycznie poprawna Europa Zachodnia to za 20 lat meczety będą stały w każdym polskim mieście, a w szkołach dzieci będą uczyć się arabskiego na równi z polskim.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cdrm
+3 / 15

Wciąż nie rozumiem twojego punktu widzenia. Takie stwierdzenia zamykają dyskusję "bo nam grożą". A kiedy w Sudanie chlasta się chrześcijan jak świnie to jest ok, kiedy w Egipcie porywa się i gwałci córki koptów to wszystko gra... ludzie obudźcie się to jest nieuchronne starcie już nie tylko dwóch religii ale i cywilizacji. Albo Europa coś z tym zrobi, albo jako dziadkowie umrzemy już w Eurabii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 99names
-5 / 15

napisał ten co Koranu nigdy nie przeczytał....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cdrm
0 / 10

Po czym wnioskujesz? Po twojej odpowiedzi mogę raczej sądzić, że ty go nigdy na oczy nie widziałeś, albo nie słuchałeś wypowiedzi jego interpretatorów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bobcarling
+4 / 12

cdrm dobrze gada, polać mu. Masz rację to co robią Muzułmanie jest niebezpieczne! Oni zaleją wkrótce całą Europę (patrz. Francja). Statystycznie Muzułmanin ma 8 dzieci, a Europejczyk 2. Jaki z tego wniosek? Za 50 lat zostaniemy dosłownie wygryzieni z naszego kontynentu. Francja już sobie nie poradzi, ale my jeszcze damy radę! Trzeba coś z tym zrobić. Co do "świętej wojny" to jest już tylko kwestią czasu. Europejczycy jak tak dalej pójdzie obudzą się z ręką w nocniku, zorientują się, że "coś" jest nie halo i wybuchnie wojna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A almatrouk
-4 / 8

pedofilem jest brat posłańca Boga Piotra tumanie i 80 proceent darmozjadów kleryków i na taki głupi kraj własnie sra obama !! Dalej jak za Mieszka , ciemnota i ubostwo!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Spiky
+1 / 29

demot:Chrześcijaństwo:Jesteśmy religią pełną miłości i pokoju. Jeśli w to nie wierzysz, powinieneś zginąć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A almatrouk
0 / 6

A jeśli chcesz dkupić swoje grzechy t zawsze możesz kupić odpust, chyba że jesteś turbodynochrześcijanin to wyrusz na kurcjate a może chcesz zostać papieżem i wcale Nam nie przeszkadza zę twoj brat to amator 6 letnich chłopiecych odbytów.Ave Wielka Chrześcijańska religio od Boga który reprezentuje sobą takie postepowanie i tego demonta!! A jeśli uważasz ze to mocne słowa to bylbyś głupcem gdybyś tego nie przewidział wrzucająć takie smiecie !!! Peace

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Ghasphar
-2 / 16

Głupkowaty demot jak i ten od Spiky'ego.
Nie macie pojęcia o tych religiach, a obrażacie je bo czujecie się bezkarni.

Pewnie mama kazała co niedziele latać do kościoła gdy chcieliście pospać, to teraz się trzeba odegrać, gz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piekarnik
+3 / 9

niestety Ty nie za dużo o nich wiesz, poczytaj sury miecza w Koranie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bloodyspirit
-1 / 3

Zakazane powinno być niewiernym wnijście do przybytku świętego; bo niedowiarstwo które wyznają, czyni ich tego niegodnymi. (9:17)

Należy jednak zwrócić uwagę, że Allah nakazuje walkę zbrojną jedynie przeciwko tym innowiercom, którzy jako pierwsi zaatakowali muzułmanów, łamiąc daną wcześniej przysięgę[1]

sura miecza,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
4 4rci
+4 / 12

Nyron3 - no rzeczywiście co za różnica... porównywać tace do śmierci,gratuluje.... i nie wiem czy wiesz przypomnę ci choć sam dawno nie byłem w przybytku zwanym kościołem.... nikt nie każe ci wrzucać na tace co łaska - mówi ci to coś ?

p.s - nie jestem obrońcą kościoła...albo ogólnie chrześcijaństwa - to w co wierze moja sprawa innych też nie oceniam... ale jak ktoś kogoś zabija z powodu wiary to już jest coś nie tak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 kwietnia 2010 o 17:16

avatar Nyron3
-2 / 10

Zaznaczam, że chciałem pokazać, że żadna wiara nie jest doskonała. Taca to taki off-top, żeby uświadomić sobie wady naszej... albo raczej waszej, chociaż staram się czegoś takiego uniknąć. Sam jestem zwolennikiem teorii, że religia jest odpowiedzialna za większość konfliktów, a ten demot właśnie rodzi kolejne. Pozdro, - ateista.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar halfblack
0 / 6

Ludzie zabijają się nawzajem bez konkretnych powodów. Religia, patriotyzm, "dobra sprawa", choroba psychiczna itd. do takie "uspokajacze sumienia" mające zrzucić odpowiedzialność z barków mordercy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hagan
-4 / 6

Może i nie ma doskonałych religii, ale nasz Bóg przynajmniej naprawdę istnieje, a ichni Allach nie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Aronek
+1 / 13

To samo chrześcijanizm robił kilkaset lat temu. To że nie ma terrorystów chrześcijan to tylko kwestia, że europa jest dalej w cywilizacji, i już wszyscy są poinformowani, że zabijać raczej nie można

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cdrm
+3 / 13

Nie. Chrześcijaństwo nie ma w swoich szeregach terrorystów bo nie ma żadnej wzmianki w Biblii mówiącej o nagrodzie w niebie za zabijanie innych (w tym przypadku niewiernych), w odróżnieniu od koranu... Wyprawy krzyżowe były inspirowane przez przywódców religijnych (papiestwo) to prawda, ale wynika to z błędnego interpretowania Biblii, wręcz naciągania faktów dla korzyści politycznych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar eXide
0 / 10

Islam nie pozwala skrzywdzić nawet muchy! Tak nakazał Allah, ale teraz fanatycy religijni mają to gdzieś. Mają wyprane mózgi. Nikt nie potrafi myśleć u nich racjonalnie. Podobnie było z katolicyzmem (nie z chrześcijaństwem - nie mylcie pojęć!). Trochę więcej samowolki i nasze mohery też wysadzały by ładunki sterowane falami radiowymi ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M milopl
+1 / 11

A po co komu w ogóle religia, zacznijmy od tego. Kolejne narzędzie do prania mózgu i trzymania motłochu w ryzach...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hagan
0 / 6

Tobie widzę ateizm wyprał mózg totalnie,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pca
+3 / 15

hej, fajnie ze oceniacie CALA RELIGIE przez pryzmat terrorystow, ktorzy nie sa muzulmanami tylko tak mowia. ja jestem polka, a jak zaczne mowic ze azjatka to uwierzycie w moje niby azjackie pochodzenie tylko dlatego ze tak mowie? dla PRAWDZIWEGO MUZULANINA GRZECHEM JEST ZABIC CHOCBY MROWKE. ale WY nie wiecie o tym, a szkoda..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bloodyspirit
-1 / 3

pca, zgadzam sie z Toba, juz wczesniej pisalam ze latwiej nam oceniac cudze ktorrego nie znamy, a o katastrofach w chociazby polskich rodzinach to juz sie nie mowi. moj maz jest wyznawca islamu, ja "pseudo"chrzescijanka. i jestem bardziej przekonana do prawd muzlumanskich, fajni ludzie to sa =) i owszem - zgadzam sie z poprzedniczka ze nawet muchy nie tkna. pamietajmy ze Koran nie zostal napisany "wczoraj" i ze z biegiem lat troche sie juz pozmienialo chocby dla wygody cudzkiej, tak samo jak z biblia - ktorej zreszta prawie zaden z nas tu nie przeczytal =)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PogromcaWdowISierot
+1 / 5

Idiotyczne, autor tego demotywatora nie ma ZIELONEGO POJĘCIA o Islamie, a muzułmanów zapewne zna zapewne tylko z faktów TVNu. Dno. Polecam wyprawę np. do Iranu, otworzy ci człowieczku oczy na wiele spraw.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hagan
+1 / 5

Taa, do Iranu. Dobre dla samobójców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bloodyspirit
0 / 2

dlaczego osadzacie nacje ktorej nawet nie znacie ? nie mieszkam w polsce i moze dlatego otworzyly mi sie oczy, poznalam rozne narodowosci, od bangladeszy poprzez irancow, palestynczykow, koreancow i wiele innych. @hagan - dla nich samobojstwem jest wybrac sie chocby zwiedzic polske, boja sie polskich dresow, "polskich" rumunow. myslisz ze my mozemy byc dumni z naszego kraju ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ankaa89
+5 / 13

Bardzo dobry demotywator! Wiem, że jest wiele wyznać, szanuję np. Buddystów, ale muzułmanów nie chciałabym mieć wśród swoich znajomych, o nie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bloodyspirit
-2 / 4

a poznalas choc jednego osobiscie ze osadzasz ? ja znam ich mnustwo i sa lepszymi ludzmi niz niektorzy "chrzescijanie"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vinci92
0 / 12

Jan Paweł II nie bez powodu zakazywał kojarzenia terrorystów z jakąkolwiek czy narodem. Terroryści to po prostu fanatycy i są na całym świecie.
Tak,islam to religia miłości i pokoju jest bardziej pokojowy od chrześcijaństwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PogromcaWdowISierot
-3 / 5

Otóż to! Niestety, nie każdy człowiek myśli samodzielnie, mało tego - nie wszyscy w ogóle chcą myśleć, dlatego powstają takie demotywatory.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Haladdin
-5 / 19

Jakby twórca demota nie wiedział, w Koranie nie ma mowy o zabijaniu. Nie ma mowy, że trzeba najeżdżać inne kraje i je mordować. Chyba pomyliłeś Islam jako religie z fundamentalistami Islamskimi, którzy przerobili 12 zwrotek z Koranu, tak, że wyszło coś zupełnie innego. Jest tam mowa, że gdy zostaną najechani przez innych ludzi (Tudzież innej wiary) mogą ich wypędzać, tak, nawet jest napisane zabijać, ale dalej jest wers o tym, że gdy przestaną Ci ludzie ich nękać i niepokoić nie mają prawa ich zabijać bo bóg jest miłosierny i lubi wybaczać. Tak więc Koran nie nakazuje mordowania kogo popadnie bo ma inną wiare, bzdura.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cdrm
+10 / 12

Jeżeli jakieś dwa wersy wykluczają się wzajemnie w koranie to zgodnie z głoszoną doktryną, ten który powstał później jest wersem obowiązującym. Na przykładzie - pokojowe wersy dotyczące chrześcijan powstały wcześniej, kiedy Mahomet nie widział w nich specjalnego wroga ani zagrożenia. Później stwierdził jednak, że Allah wolałby widzieć świat w całości muzułmański, a każdy niewierny sprzeciwiający się jego woli winien zostać zabity. Z tego nasuwa się prosty wniosek jaki jest dzisiejszy stosunek świata islamu do nas.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S saaitar
+6 / 6

@Haladdin Mylisz sie. Jesli jest napisane w swietej ksiedze ze mozesz zabijac w obronie islamu (a to jest w koranie napisane) to KAZDA WOJNA ktora kraj muzulumanski toczy z nie-muzulumanskim jest wojna w obronie islamu. I wszyskie chwyty dozwolone. Tak dziala swiat. Tak mysla ludzie. Jesli bog jest milosierny to po jakiego grzyba stworzyl pieklo? Gdzie w nieskonczonosc pokutujesz za skonczone grzechy? Gdzie tu sens? Gdzie logika?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 kwietnia 2010 o 21:03

M massive29
-5 / 9

Chrześcijaństwo to też religia "pokojowa", tylko dlaczego dla religii zabito indian w Ameryce albo dlaczego obyły się krucjaty? Nie ma czegoś takiego jak "pokojowa religia"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S saaitar
-2 / 6

Podpisuje sie obiema rekami: kazda religia jest zlem. Mysmy nauczyli sie olewac chrzescijanstwo i jego nakazy (np. zakaz pracy w szabat, nie w niedziele, w sobote, zakaz jedzenia owocow morza, kamienowanie nieposlusznych dzieci, oddwananie nieposlusznych corek w niewole itd). Oni natomiast nie maja zadnych zahamowan przed zabiciem czlowieka za to ze jest gejem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S saaitar
+4 / 6

Powiedz mi wiec Zabujco, jaka jest roznica pomiedzy islamem i islamizmem? Bo dla mnie roznica jest naprawde niewielka: islam to religia i jej nakazy bazujaca na ksiazce z pogranicza science-fiction i phantasy zwanej koran ktora podobno uczy pokoju i milosci (co z tego ze pomiedzy muzulumanami) a islamizm to jest doktryna oparta na islamie ktorej wyznawcy chca doprowadzic do tego zeby na swiecie nie bylo innych ludzi niz poddanych islamowi. Za pomoca wszelkich dostepnych srodkow .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DonRincewind
-3 / 11

Jak coś takiego mogło wejść na główną? Autor jest kompletnym debilem, idiotą i już nawet mi się nie chce tego inaczej komentować, ręce opadają jak widzę nawet takie demoty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hagan
+1 / 5

Admin słusznie postąpił a ci co minusują pewnie sami są j...ymi muzułamanami!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marolweb
+1 / 9

Co ja tu widzę???
Admin to chyba jakiś hardkorowy przeciwnik islamu bo co chwile widać takie demoty na głównej - moim skromnym zdaniem - w miejsce tytułu (ISLAM) można by wpisać każdą z większych religii - wszystkie religie mają swoje mniejszościowe grupy fanatyczne... Nie można nikogo zaszufladkować ten to żyd tamten to fanatyczny islamista - potencjalny zamachowiec a jeszcze inny to katolik dobry spokojny człowiek...

Jeszcze raz mówię
ZA MAŁO TOLERANCJI W NASZYM NARODZIE !!!(skąd inąd pierwszym w europie który przyjął konwencję na mocy której w Polsce obowiązywała równośc religii i wolnośc wyznania - jak szkoda że teraz tak mało ludzi myśli takimi kategoriami)
"agresja rodzi agresję"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cdrm
+1 / 11

Mylisz tolerancję z poprawnością polityczną - papka którą nam serwują media. Ja nie mam zamiaru siedzieć cicho kiedy mi się coś jawni nie podoba i uderza w moje przekonania w tak drastyczny sposób.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marolweb
-1 / 5

że co słucham??

Czyli że ja nie jestem tolerancyjny tylko poprawny politycznie??

i co w mojej wypowiedzi jest z medialnej papki???

Master weź się wysil i podaj argumenty bo pier**lisz od rzeczy...

Piszesz " Ja nie mam
zamiaru siedzieć cicho kiedy mi się coś jawni nie podoba i uderza w moje przekonania w tak
drastyczny sposób."

A jakie masz przekonania i co z czystego nie fanatycznego islamu uderza w twoją godność osobistą??

I co rozumiesz pod pojęciem Tolerancja i poprawność polityczna - bo ja pod tym pierwszym rozumiem otwartość na idee innych, gotowość do dialogu z osobami o innych poglądach. Poprawność polityczna to zwrot dla mnie totalnie abstrakcyjny. Moim zdaniem jest to po prostu pejoratywne określenie osoby tolerancyjnej najczęściej używane przez osoby nietolerancyjne lub źle pojmujące tolerancję dla ich własnych celów... Pozdrawiam btw. mam wrażenie że tego demota pisał jakiś gimnazjalista ... PZDR.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cdrm
+5 / 7

Tolerancja to tolerowanie innych zachowań, myśli, poglądów, obyczajów i religii, tak długo jak długo nie godzą w nasze życie i bezpieczeństwo. Nie ma i nie będzie dialogu z kimś kto jest głuchy na słowa krytyki, a ciebie samego nazywa rasistą (jak to zwykli robić islamiści). Pewnie myślisz, że jestem jakimś uprzedzonym faszystą, albo zatwardziałym katolem. Nie jestem żadnym. To po prostu racjonalne patrzenie w przyszłość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marolweb
-3 / 5

Ale twoja postawa nic nie zmieni!!! Nic a może jedynie zaostrzyć sytuacje... Potrzeba więcej pokoju a nie nowych wojen...
Dla mnie tolerancja to dialog nawet z kimś kto odrzuca moje idee

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cdrm
+6 / 8

"My w Polsce nie znamy pokoju za wszelką cenę".
Postawa może zmienić wiele. Dać sygnał innym, że nie trzeba być na siłę "tolerancyjnym" i we wszystkim ustępować. Kiedy zniosą karę śmierci dla konwertytów i zobaczę realny udział mniejszości chrześcijańskich w życiu krajów muzułmańskich to będę uważał temat za zamknięty, a na razie... sorry Winnetou.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kluskidwa
-1 / 9

szkoda, ze wypisujac takie bzdety nie masz zielonego pojecia o tej religii. i pewnie wogole o swiecie. jak to moglo trafic na glowna?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Derv
+2 / 10

Najwięcej do powiedzenia o Islamie mają osoby, które nie miały z nim żadnej styczności.
Ech...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hose83
+1 / 7

ale wy puści jesteście! a obcinanie głów?! co pewnie to w ogóle nie ma miejsca tak!? a kto je obcina jak nie wyznawcy islamu... gówno wiecie a się odzywacie! dzieci i ryby głosu nie mają... gimnazjaliści i maturzyści do ksiązek a nie sie mi tu pseudo wymądrzacie pseudointeligenci

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marolweb
-3 / 5

a idioci to najlepiej 3 metry w głąb ziemi...

4 komentarze wyżej zapraszam!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tyson89
-1 / 11

To jest teraz tak. Polska między 2030 a 2050 rokiem będzie już republiką islamską. Wśród chcrzećcijan jest wielki niż a u muzułmanów wyż! (jedna para ma średnio 9 potomków). Gdy u nas będzie brakowało ludzi a u nich będzie nadmiar to będą migrować do nas. Powoli powoli aż będzie ich połowe państwa. Potem będa domagali się aby Islam był religią narodową i będą nam narzucali nawrócenie przez terror. Za noszenie łańcuszka z krzyżem Jezusa czy za jego tatuaż na plecach zabiją cię. Takie są realia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marolweb
-3 / 9

tia...

a w 2051 płaszczki zaczną ewoluować i zdobędą dominację nad ludźmi poprzez wyższość intelektualną... Właściwie nad tobą już zdobyły...

Myślisz że jak sobie taki arab żyd chińczyk czy inny aborygen przyjedzie to twojej Polski, zobaczy że można sobie spokojnie żyć, mieć prace i nie trzymać się ściśle swojej religii tak jak w jego rodzimym kraju to też nie będzie ci narzucał swoich ideałów!!! Wyśle dzieciaki do szkoły i będzie git.

Co ty myślisz że oni to jacyś inni ludzie tylko marzą o tym żeby ci chawire podpier**lić, wrzucić Cię do piwnicy i zabrał Ci twój krzyżyk??

Patrz realnie - oni chcą życ godnie ale na razie nie wiedzą co to znaczy - naszą misją nie jest rozpier**lić im ich dom tylko nauczyc ich tego czego my już się zaczynamy uczyć - TOLERANCJI

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Engvar
0 / 6

Nie, nie, nie. To jest tak :
Pierścienice zaczną wydawać potomstwo w kopertach i będą je wysyłać pocztą czeską na Wyspy Kanaryjskie i do Polski. Te potomstwo zamieni się w łakomych żydo-murzyno-masono-mansono-muzułmanów który napadną na Pałac Kultury w Wawie i wymordują wszystkie figury woskowe.
MÓDLMY SIĘ! APOKALIPSA BLISKOOOO!

;-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S saaitar
+6 / 6

@marolweb

Jestem w UK. Jest tutaj duzo muzulumanow. To co napisales jest nieprawda. Nie ma czegos takiego jak islamska tolerancja. Muzulumanie nie asymiluja sie z reszta spoleczenstwa. Oni zyja na sposob gmin zydowskich - razem, w opozycji do reszty "bialych diablow". Poczytaj o Islam4UK. Szczena ci opadnie jak zobaczysz jak ci ludzie mysla.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marolweb
-3 / 5

Możliwe że macie sporo racji - często patrzę zbyt optymistycznie... Ale w takim razie pytanie - co z tym zrobic - Jak zadziałac na nich by chcieli wspólnie budowac pokój na świecie??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Immobilizer
-1 / 9

fanatycy są wszędzie ale w islamie są najbardziej widoczni po 9/11 bo już chrześcijańskich talibów w USA co mordują lekarza co dokonywał aborcji czy z Filipin co zabijają "niewiernych" i zrzerają ich ciała to nikt nie chce widzieć ani mówić bo się utarło że fanatyzm jest jednoznaczny z islamem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S saaitar
+4 / 6

Fanatycy sa wszedzie ale w naszym spoleczenstwie, kiedy fanatyk chrzescijanski zabije lekarza dokonujacego aborcji, ów fanatyk idzie do pierdla. U nich ktos to zabija kilkuset cywili jest bohaterem (Lockerbie bomber - bomba ktora Abdelbaset Ali Mohmed Al Megrahi zdetonowal na pokladzie samolotu zabila w sumie 270 ludzi). Bo islam jest cholernie prymitywna religia. Bardziej zaawansowana niz barbarzynskie chrzescijanstwo lub judaizm, to fakt. Tylko my juz od setek lat nie wypelniamy nakazow naszych religii co do joty, oni natomiast nie maja skrupolow. Dlatego nie wszyscy muzulumanie sa terrorystami ale 99% terrorystow jest muzulumanami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Immobilizer
-3 / 5

saaitar Irak,Afganistan coś ci to mówi ?
kto po powrocie z tych miejsc dostaje ordery a jak przez przypadek zgwałci się 10 letnie dziecko (przecież to przez stres pourazowy) to komu państwa ratują 4 litery i taki "żołnierz" nie idzie siedzieć i po tym ludzie mieszkańcy tych krajów robią zamachy na wojska koalicyjne i szczerze się im nie dziwię bo za czasów Hussaina był spokój w Iraku,za talibów był spokój w Afganistanie i nic nie wyłaziło za te kraje ale jak Amerykanie szkolili talibów w wojnie z Sowietami czy dawali broń Irakijczykom w wojnie Iracko Irańskiej to było spoko
niech mają pretensję ale do samych siebie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Immobilizer
-3 / 5

I piszesz że nie wszyscy muzułumanie są terrorystami ale 99% terrorystów jest muzułumanami.

idąc twoim tokiem myślenia nie wszyscy polacy to złodzieje ale 99% złodziej to polacy czy alkoholicy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vavamuffinka
+1 / 17

Nie wychylicie nawet nosa z własnego PIEPRZONEGO KORYTA, ŻEBY COKOLWIEK SPRAWDZIĆ. Jeżeli nie macie pojęcia o islamie to nie wypowiadajcie się. Mnóstwo jest tutaj "ekspertów" chorych od nienawiści. Jesteście tak zmanipulowani, że aż mi Was szkoda. Jedyne o czym słyszeliście to wzmianki o Hamasi i Al Kaidzie. Nigdy nie słyszeliście o PRAWDZIWYM islamie. Dobry muzułmanin to człowiek kochający innych, który nie zaśnie jeżeli wie, iż jego sąsiad głoduje. Islam to religia POKOJU. Poczytajcie i przekonajcie się o tym. Nie wierzcie we wszystko co słyszycie w mediach. Weryfikujcie wiadomości. Poczytajcie o sytuacji chociażby w Palestynie.

Proszę. Nie osądzajcie nas pochopnie.
السلام عليكم-pokój z Wami bracia i siostry.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M marolweb
-4 / 8

Peace & Love

Więcej takich ludzi jak ty potrzebuje ten świat

Big Up!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S saaitar
+7 / 9

NIE MA CZEGOS TAKIEGO JAK PRAWDZIWY ISLAM!!! Koran jest ksiazka tak podatna na interpretacje i niejednoznaczna ze ZAWSZE bedzie ktos kto zinterpretuje ja inaczej niz ty. Fakt ze ty akurat czytasz kawalki o milosci i tolerancji nie znaczy ze ktos nie czyta tych o wojnie i wyzynaniu niewiernych. Obudz sie! Dobry muzulumanin to czlowiek ktory nie zasnie jesli jego sasiad, MUZULUMANIN, gloduje. Jesli jego sasiadem jest niewierny ktory gloduje, tym lepiej dla islamu! Moja kuzynka wyszla za araba. Z pierwszej reki wiem co sie w ich domu dzialo. Poza tym, jesli widzisz islam jako religie pokoju to wytlumacz to Theo Van Goghowi (wiesz, nieuzbrojonemu rezyserowi jadacemu rowerem do pracy ktory zostal postrzelony 8 razy, odcieto mu glowe i pchnieto nozem za to ze zrobil film krytyczny wobec islamu) lub tworca Southparku ktorzy aktualnie boja sie o zycie po tym jak pokazali Mohameda (niechaj costam costam, cokolwiek sie mowi)w stroju niedzwiedzia. Powiedz to Dunskim karykaturzysta. Powiedz to ludziom ktorzy odeszli od islamu i musza sie ukrywac bo boja sie o zycie. Powiedz to gejom. Powiedz to kobietom w islamie. Prosze. Wytlumacz im jak islam ich kocha. I jak sa chorzy z nienawisci do islamu i nierozumieja jego przekazu. Sproboj.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Raiser
+3 / 9

youtube.com/watch?v=nlCNMZtepO8&playnext_from=TL&videos=KUfMGh5_2SM

youtube.com/watch?v=Ug7FmgKGWYA&playnext_from=TL&videos=oqfBOYF3MnM

youtube.com/watch?v=UYt1hTvKTZA&playnext_from=TL&videos=-SiND4_fkiQ


Religia pokoju...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 kwietnia 2010 o 19:02

S saaitar
-1 / 5

Mialem podobny, zostal usuniety przez admina...ciekawe dlaczego...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Aluzje
+4 / 10

http://www.youtube.com/watch?v=UYt1hTvKTZA


Choć Raiser dodał już ten link, dodaję jeszcze raz..!!!!!!!!!!!!!!!!!!! cdrm - plus.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 kwietnia 2010 o 19:16

avatar emkens
-3 / 9

Przypomnijcie sobie Krzyżaków i Świętą Inkwizycję. Po prostu Islam ma teraz gorszy czas, tak jak Chrześcijaństwo miało kilka wieków temu. Tak, Islam jest religią miłości. Niewiele różni się od tego, co wyznaje większość Polaków. A odchyły się zdarzają. Terroryści, to nic innego jak odłam, który tworzy swoje wizje. Od Islamu precz !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Raiser
+4 / 10

Ilość ofiar dżihadu szacuje się na 270 milionów... - fakt, mały odchył...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kataxu
-3 / 7

chrześcijaństwo nie lepsze... nawracało przez setki lat ogniem i mieczem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Molek1234567
0 / 4

NIE NO ZAJEB*ŚCIE !! DODAŁEM DWA RAZY IDENTYCZNEGO DEMOTA... I NIC. O CO CHODZI?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JohnSquire
+2 / 22

demot:Islam:Jest religia ktorej miejsce jest na pustyni z dala od Europy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kamilozo
+5 / 11

ludzie osobiście jestem pół Tunezyjczykiem (gdzie religią dominującą jest islam)mój ojciec jest Tunezyjczykiem, moja babcia, moi wujkowie itp... przyjeżdżam do Tunezji bardzo często i wiem jak naprawdę wygląda islam. Terroryści którzy wysadzają się, zabijają ludzi itd, robią rzeczy sprzeczne Koranowi. W Koranie nigdzie nie jest napisane że zabijając ludzi sprzecznych Koranowi można mieć "specjalne miejsce w niebie"(wiem bo czytałem) jak to niektórzy ujęli.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G golaa
+2 / 8

Kłamiesz muslimie!!!!Ja wiem co to takija.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Exe19
-4 / 8

Chrześcijaństwo 600 lat temu też tak miało. A jako, że Islam jest młodszy od chrześcijaństwa o ok. 600 lat ich "okres świrowania" wypadł teraz. Ale nie martwcie się, im za kilkadziesiąt/kilkaset lat przejdzie tak jak nam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mientusek7
-4 / 4

chamówa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomek1194
+2 / 6

Ludzie, wy chyba nie wiecie do czego służą demotywatory!! Większość z was odbiera tego demota dosłownie. Nie chodziło mi o to, żeby obrazić wyznawców Islamu.
Istnieją jednak fanatycy, którzy są w stanie poświęcić swoje życie, żeby zabić kilku "niewiernych". Oczywiście, nikt nie jest powiedziane, że chrześcijanie są święci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kuwaja
-1 / 5

Jak się nie znasz to nie wystawiaj takich demotów.
Islam, a jej odmiany czyli wszelakie grupy terrorystyczne itd to zupełnie co innego...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomek1194
0 / 8

Nadmienię jeszcze, że wyznawcy Islamu prowadzą ekspansję na całą Europę i nie tylko. Moim zdaniem powinni siedzieć w swoich Pakistanach itp, tak samo jak europejczycy powinni zostać u siebie. Za kilkadziesiąt lat opanują cały nasz kontynent, jeśli kraje Europejskie nic nie zrobią !! Wy ich bronicie, a oni wyniszczają naszą Religię !!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U Urus
+2 / 4

Olać religię, oni niszczą nasz świat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Minato
-4 / 6

Ale nikt nie zwróci uwagi ze Islam nie odpowiada za te wszystkie krzywdy.. Powiedzcie mi gdzie jest napisane w islamie powiedziane żeby zabijać niewiernych?? Wszystko jest zalezne od interpretacji. Walka z innowiercami może oznaczać nawracanie lub coś innego. A Ci którzy zabijają należą do odłamów islamu czyli sekt. A to że znajdzie się banda idiotów która zszarga imię całej religii to cóż. Ilu jest tych zamachowców? kilkaset, kilka tysięcy?? Na kilkuset milionową religię. Nie mówcie że chrześcijaństwo jest piękne, bo w praktyce za bardzo także się nie sprawdza. Potraficie dostrzec błędy tylko w innych a w sobie samych nie. Kościół Katolicki zabił więcej ludzi niż dwie wojny światowe razem wzięte!! Bogactwo kościoła chrześcijańskiego okupione jest krwią niewinnych. Islamiści nawet Ci źli muszę się na prawdę natrudzić aby dogonić chrześcijan. Ponieważ z rąk chrześcijan ginie dziennie mnóstwo osób na świeci...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E EXclamation
-4 / 10

gówno wiesz chłopie o Islamie, religia sama w sobie nie zakłada wojny, wymyslili ją sobie radykalni ekstremiści...
To tak jakby mówić że wszyscy Polacy kochają ojca Rydzyka... jak się nie znasz to się nie wypowiadaj bo tylko szerzysz idiotyczne stereotypy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
9 932karolina932
-1 / 5

Islamczycy dzielą się na sunnitów, których jest około 90% i szyitów- pozostałe 10% i to w tej mniejszości są poglądy, że ich wiara jest jedyna prawdziwa i kto jej nie wyznaje to nie jest wart tego świata. Nie powinniśmy oceniać całej religii i ludzi, którzy w nią wierzą, przez parę tylko ludzi, którzy źle rozumieją Koran. Tak właśnie rodzi się nietolerancja i niechęć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 kwietnia 2010 o 20:36

A Asiuch
-3 / 7

Jakiś modny się ten temat ostatnio zrobił... gdyby muzułmanie oceniali przecietnego katolika po tym jak postepuje to to tez mieli by o nas ciekawą opinię...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomek1194
+2 / 10

Ok, piszcie sobie co chcecie, ja i tak nie lubię muzułmanów za to, że opanowują kraje chrześcijańskie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I inka91
+2 / 8

Nigdzie w Koranie nie jest napisane, że trzeba zabijać niewiernych czy bić kobiety (kolejny wymysł ludzi, którzy Świętej Księgi nawet na oczy nie wiedzieli). Przeciwnie. Ludzkie życie jest najcenniejsze a kobieta (matka, żona) jest "czymś" świętym. Moj partner jest muzułmaninem i ani razu nie podniósł na mnie choćby głosu, o ręce nie wspominając.
[Kamilozo, pozdrowienia dla Ciebie, właśnie z Tunezji pochodzi moj 'habibi' :P]

Chrześcijanin, ojciec 5-letniego dziecka zgwałcił je, udusił a potem zakopał w lesie. To znaczy, że na chrześcijaństwo składają się sami mordercy, zboczeńcy i gwałciciele?
Nie dalej jak parę godzin temu oglądałam "My name is Khan" i najważniejszy wniosek z tego filmu tyczy się właśnie tego tematu - Ludzie nie dzielą się na muzułmanów, hindusów, chrześcijan. Dzielą się jedynie na ludzi dobrych i złych. Nie ma żadnego innego podziału... Zrozumcie to wreszcie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cdrm
-1 / 9

Nikt nie mówi, że chrześcijanie są idealni. Tu chodzi o zniewolenie i przemoc jakie islam za sobą niesie. Ja nie oceniam przeciętnego muzułmanina jako człowieka. Ja dostrzegam zagrożenie w samym koranie, który zapowiada nam krwawą jatkę jakiej jeszcze świat nie widział. Nie wiem skąd ten nerwowy ton i apele o tolerancję. Napisałem wcześniej, napiszę znowu - nie można tolerować kogoś dla kogo źródłem wiary i wiedzy jest księga nawołująca do nienawiści na tle religijnym, tu po prostu pole do dyskusji znika.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I inka91
-2 / 8

Dobrze. Pokaż mi więc w Koranie chociażby jeden werset "nawołujący do nienawiści na tle religijnym". A także to zniewolenie i przemoc.
Szanuję Twoją opinię, jednak bez poparcia w postaci zacytowania Świętej Księgi, uważam ją po prostu za pustą nienawiść bez żadnego realnego powodu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cdrm
+2 / 10

2:161 Zaprawdę, nad tymi, którzy nie uwierzyli i umarli, będąc niewiernymi - nad nimi przekleństwo Boga, aniołów i ludzi, wszystkich razem!
2:191 I zabijajcie ich, gdziekolwiek ich spotkacie, i wypędzajcie ich, skąd oni was wypędzili - Prześladowanie jest gorsze niż zabicie. - I nie zwalczajcie ich przy świętym Meczecie, dopóki oni nie będą was tam zwalczać. Gdziekolwiek oni będą walczyć przeciw wam, zabijajcie ich! - Taka jest odpłata niewiernym!
2:216 Przepisana wam jest walka, chociaż jest wam nienawistna. Być może, czujecie wstręt do jakiejś rzeczy, choć jest dla was dobra. Być może, kochacie jakąś rzecz, choć jest dla was zła. Bóg wie, ale wy nie wiecie!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I inka91
-2 / 8

Jak już cytujesz to cytuj wszystko, a nie zdanie wyrwane z kontekstu: "Zwalczajcie na drodze Boga tych, którzy was zwalczają, lecz nie bądźcie najeźdźcami. Zaprawdę, Bóg nie miłuje najeźdźców!" - i dopiero - "I zabijajcie ich, gdziekolwiek ich spotkacie, i wypędzajcie ich, skąd oni was wypędzili! Prześladowanie jest gorsze niż zabicie. I nie zwalczajcie ich przy Świętym Meczecie, dopóki oni nie będą was tam zwalczać." Zmienia postać rzeczy, co? I dalej: "Ale jeśli oni się powstrzymają, to wyrzeknijcie się wrogości, oprócz wrogości przeciw niesprawiedliwym!" (2:190-193);
"A jeśli oni skłonią się do pokoju, to i ty się ku niemu skłoń i zaufaj Bogu." (8:61);
"Kto zabija człowieka, który nie był mordercą i szerzył zgorszenia na Ziemi, czyni tak jakby zabił wszystkich ludzi. A kto ratuje jedno życie, ten jakby ratował cały świat"; "Rozdawajcie na drodze Boga! Nie rzucajcie się własnymi rękami ku zatraceniu! Czyńcie dobro, bo, zaprawdę, Bóg miłuje czyniących dobro." (2:195);
"Wzywaj ku drodze twego Pana z mądrością i pięknym napomnieniem! Rozmawiaj z nimi w najlepszy sposób! Zaprawdę, twój Pan zna najlepiej tych, którzy zeszli z jego drogi; i On zna najlepiej tych, którzy idą drogą prostą!" (16:125)

Przy okazji - skoro tak dosłownie odczytujesz Koran, radzę też dosłownie odczytać chociażby Biblię. Śmierci, karania niewiernych, zabijania nieposłusznych dzieci, bicia niewolników czy handlu córkami tam co nie miara.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cdrm
+3 / 5

Biblia już od dawna nie jest odczytywana tylko dosłownie, za dużo w niej symboliki.
Co do koranu, ja sam nie muszę odczytywać go dosłownie wystarczy, że wiem jak odczytują go muzułmanie, ale jeśli chcesz możemy iść dalej oko za oko, wers za wers, że tak powiem.

4:89 Oni by chcieli, abyście byli niewiernymi, tak jak oni są niewiernymi, abyście więc byli równi. Przeto nie bierzcie sobie opiekunów spośród nich, dopóki oni nie wywędrują razem na drodze Boga. A jeśli się odwrócą, to chwytajcie i zabijajcie ich, gdziekolwiek ich znajdziecie! I nie bierzcie sobie spośród nich ani opiekuna, ani pomocnika!
4:91 Wy znajdziecie innych, którzy będą chcieli żyć z wami w pokoju, i żyć w pokoju ze swoim ludem. Za każdym razem, kiedy będą doprowadzeni do buntu, doznają w tej próbie porażki. A jeśli oni nie odejdą od was i nie zaproponują wam pokoju ani nie powstrzymają swoich rąk, to chwytajcie ich i zabijajcie ich, gdziekolwiek ich napotkacie. My wam dajemy nad nimi władzę jawną!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G golaa
+5 / 15

Nie macie pojęcia czym jest islam,zielonego pojęcia.Polecam kanał scu000 na You Tube i dla odważnych TruthTube.Islam to zaraza gorsza od HIV-a a ich prorok to morderca i bandyta.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I inpoc
+5 / 11

Islam to taki totalitaryzm w religijnej otoczce, lewaki go uwielbiają i jest on ich głównym sojusznikiem w walce z cywilizacją zachodu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nathh
-1 / 9

Won z tym syfem. Do autora: puknij się w głowę i skończ przedszkole, zanim zaczniesz dodawać demoty.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rhiveroth
-1 / 7

To tak jakby powiedzieć o Rosjanach, że są bandą pijaków...
Moim zdaniem nic nie wiesz o tej Religii skoro tak ich oceniasz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kembux
-1 / 9

Wyjątkowo idiotyczny demot...większość z Was w życiu nie poznała żadnego muzułmanina osobiście, a co dopiero jakiegoś muzułmanina innej narodowości...żałosna patologia, zacofanie, homofobia, i rasizm wynikająca z prostej niewiedzy i braku informacji...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AlojzySraczka
-2 / 12

Inka91 to blachara jakich w Polsce wiele, która pojechała na wakacje do tunezji albo gdzies w podobny rejon,
i
zwariowała na punkcie araba z wielkim przyrodzeniem jakby przez 5 lat seksu nie miała, ile tu już przypadków było Polek,
które
poznały araba, a rodzina jego z początku byłą bardzo życzliwa,aby ich syn ślub tylko mógł wziąć o
obywatelką
UE, potem bicie, jedzenie resztek, zabieranie dzieci do kraju ojca, i płacz, jakie to one biedne, że im
dzieci
zabrano, bo poleciały na wielkiego czarnego pytona. Odnośnie islamu, jest świetny film na youtubie, w
którym
wypowiadają się sami znawcy islamu, pochodzenia zarówno muzułmańskiego i chrześcijańskiego. Mówią
oni
mianowicie, że muzułmanin, który żyje pokojowo, na styl europejski, nie żyje w zgodzie z koranem, bądz robi
to
nieświadomie. Islam trudno traktować wogole jako religie, religia sama w sobie powinno nieść dobro, miłość
do
bliźniego, taki też był początkowo koran, kiedy Mahomet miał bardzo niewielu zwolenników, i aby zdobyć
ich
więcej musiał być pokojowy. Następnie kiedy Mahomet urósł w siłę, mógł sobie pozwolić na nietolerancje
i
nienawiść wobec innych religii, mianowicie Allah odwoływał co jakiś
czas pokojowe wersy Koranu, zastępując je
tymi, aby niewiernych zabijać, i mieć zapewnione w najszybszy sposób
miejsce w niebie, wraz z kilkudziesięcioma
dziewicami, którym błona dziewicza zrasta się po każdym stosunku. Już
samo to, że religia ofiarowuje seks, seks za
zabijanie, powinno budzić wątpliości. Jesus w Swej dobroci był
nieskończenie dobry, itrudno sobie wyobrazić, aby
namawiał do podobnych rzeczy. Faktem jest ze Allah jest nieomylny,
ale jak wytłumaczyć to, że co jakiś czas
"przemiawał" do Mahometa mówiąc, że tamto wcześniejsze jest złe, i
teraz ma być zupełnie inaczej. Jest
to zupełnie nielogiczne, nawet dla mało inteligentnego człowieka(troglodyty).
Początkowe części Koranu są bardzo
pokojowe, natomiast ostatnia częśc jest poświęcona w całosci nienawiści do
niewiernych, o zabijaniu na wszelkie
możliwe sposoby. ALlah zezwolił muzułamanom na kłamstwo, ale tylko wobec
niewiernych, jest to "taqija".
Mogą mówić piękne rzeczy, o pokoju i miłości, jeśli ma to na celu późniejsze
zniszczenie niewiernych, dlatego
rozmawiając z muzułmaninem, nigdy nie wiemy czy mówi prawdę(napewno nie mówi). O
samej osobie Mahometa-był to
zwykły bandyta w tamtych czasach, sam sciął kilkaset głów, sławna jest teź jego
pedofilia, kiedy pojął za
żoną 6-cio latkę. Początkowo nie mógł z nią wspołrzyć, poniewać mogłby uszkodzić
jest narządy płciowe,
zatem wykonywał pseudostosunek dozwolony przez islam, mianowicie włożenie penisa między uda
dziecka, i uczynienia
tam wytrysku. Dopieru w wieku 9-ciu lat żona Mahometa odbyła pełny stosunek pochwowy. Ponadto
islam dopuszcza
stosunek już z niemowlęciem,tzn sposób z wytryskiem między udami. Ponadto dopuszczalne jest
współżycie ze
zwierzetami, jednakże po oddaniu nasienia w narządy zwierzęcia, należy je zabić, a jego mięsa nie
wolno zjeść.
Dodam, że Mahomet wykorzystywał swoją padaczkę, aby uwiarygodnić to, że "rozmawia" z bogiem w
trakcie
jej ataku ( padaczka oczywiście nie była wtedy znana jako choroba). Porównując islam do jakiejkolwiek
religi, nie da
się nie zauważyć, że jest w tym coś z sekty, i to bardzo nienawistnej. Fundamentaliści,
ogrganizujący zamachy,
czytaja poprostu koran dokładnie, i stosują go w życiu, natomiast muzułmanin, który wydaję
się być pokojowy, nie
żyje według jego reguł. Moje zdziwienie budzi lewicowość poglądów tutaj, chyba
większość ludzi piszących
tutaj nie miała okazji być w anglii, francji, czy niemczech. Proponuje w ramach edukacji
wybrać się w wakcje np do
Niemiec(najblizej i najtaniej) i udać się do jakiejs dzielnicy na przedmiesciach(
muzułmańskiej) i wrócić stamtad
żywym, dopiero wtedy polecam komentowanie tekich demotów, które są bardzo
trafne. Osoby wypowiadające się
pozytywnie o tej religii, uznaję ze nie miały nawet w rekach Koranu, nawet te żony
arabów,tak kochające islam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 kwietnia 2010 o 1:20

I inka91
-1 / 11

Żal mi Cię. Nie wypowiadaj się, jeśli nie wiesz nic ani o mnie, ani o moich domniemanych wakacjach w Tunezji ani o rozmiarze przyrodzenia mojego partnera, bo nie powinno Cię to obchodzić (chyba, że zazdrościsz?). Twój język świadczy nie o mnie a o Tobie.
Boli Cię, że toleruję islam jako religię a muzułmanów nie uważam za sekciarzy a normalnych ludzi, czy co?
Wymiana zdań, podczas której nie udaje się jednej stronie przekonać drugiej i już zaczynają się prywatne wycieczki i obrażanie osoby o odmiennym zdaniu - to właśnie Polska.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Minato
-1 / 9

jesteś prostakiem i człowiekiem ograniczonym, prawdopodobnie rasistą i posiadasz z pewnością
wiele innych uprzedzeń. W wolnym czasie słuchasz "Radia Maryja" które zryło Twój beret tak że
nie jesteś w stanie wyrażać się z kultura w stosunku do kobiety. Jest mi bardzo żal Twoich
rodziców i mam nadzieje że nie przeczytają nigdy Twoich postów...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 kwietnia 2010 o 0:09

A AlojzySraczka
-4 / 10

mam 24 lata i pogląday bardzo liberalne, radio
maryja
"odłączyłbym" gdyby to było tylko możliwe, nie jestem też rasitą, wśród
znajomych
mam paru gejów, jedną lesbijkę, grekokatolików, prawosławych, nawet jednego
czarnoskórego,
niestety nie znam żadnego żyda. Stwierdzenie, że jestem rasistą jest
idiotyczne,puste jak
rutowicz, rasista odnosi się do rasy, natowmiast religia nie jest rasą,
włącz funkcję myślenia
następnym razem. Islam trąci sektą, tego nie da się ukryć.
Pozdrawiam Tatarów.
Oczywiście inka91(konwertytka, wyszła za muzułmanina w świetle długości
jego członka i początkowej dobroci jego rodziny) i kazio zawieruszka dadzą minusa :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 5 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 kwietnia 2010 o 2:43

M Minato
-1 / 7

nie wiem czy zauważyłeś słowo prawdopodobnie. Dla mnie w równej mierze sekta jest
chrześcijaństwo które także ma swoje ortodoksyjne odłamy. Nie można wrzucać wszystko do
jednego worka. A to że masz 24 lata jeszcze bardziej umacnia mnie we współczuciu dla Twoich
rodziców ponieważ nie wyniosłeś nic z domu (co raczej wątpię). Nie wiem co oni złego Ci
zrobili... mówię o islamistach. Nie wierz we wszystko co pisze prasa oraz pokazuje TV. Nawet
YouTube kłamie... chciałbym także dodać że masz bardzo ograniczone spojrzenie w kwestii religii
biorąc pod uwagę rozmiar Twojej tolerancji!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 kwietnia 2010 o 0:22

R Remiras
-3 / 5

>nyron3
tylko że znad balkanu to niektórzy nawet nie wiedzą czy ich bóg to allah czy mohammed... nie noszą chust kobiety meżczyzni żadnych kofii nie noszą, oczywiście zaraz zostanę zminusowany za moją znajomość z ~10 muzułmanami znad balkanu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piekarnik
+4 / 6

wpiszcie na YouTube "Islam.co zachód powinien wiedzieć"- tylko cały a nie jeden filmik
to wcale nie jest pokojowa religia. poczytajcie sury miecza, które inne pokojowe unieważniają.
nie pamietam źródła, ale pewien muzułmanin nawet powiedział publicznie, że chcą przejąć kontrolę. spróbujcie lecąc do nich mieć na sobie symbole religijne- zabiją was, spróbujcie postawić tam kościół.
dopóki jest ich tu mało to udają pokojowych, gdy będą czuć się silni, będziemy musieli przejść na islam, albo zginąć.raczej my jeszcze jesteśmy bezpieczni, ale następne pokolenia już nie za bardzo
nie mówię, ze my tak nie robiliśmy, ale wraz z postępem cywilizacji porzuciliśmy takie srodki, a oni nadal w są w ty, względzie zacofani. poza tym jeśli zginą śmiercią męczeńską, czyli przeprowadzą na nas atak, wysadzą się np.w metrze, to w raju czekają ich same przyjemności łacznie z 72hurysami(dziewicami)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M moonlit
-2 / 4

pozytywnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar EasyRiderPL
-4 / 10

A ja się nie zgodzę... zwyczajnie wiem na ich temat tyle co z lekcji historii i są to całkiem pozytywne rzeczy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cdrm
+3 / 9

To rzeczywiście dużo wiesz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elzunia85
-2 / 10

jak nie macie pojecia to nie robcie takich demotow, bo siejecie ciemnote w narodzie :/ Ci, co zabijaja, to EKSTREMISCI jakas jedna milionowa czesc wyznawcow islamu. Sam Islam NIE KAZE ZABIJAC NIEWIERNYCH. Slowo "Dzihad" oznacza m.in "staranie" (staranie, aby ludzie uwierzyli w Allaha), a nie "swieta wojne". Tylko jedna milionowa czesc wyznawcow uwaza, ze to "staranie" za wszelka cene, nawet zycia. i to oni zabijaja. a 99.9 % Muzulmanow jest bardziej moralna niz chrzescijanie, i nie skrzywdziliby nawet muchy. ale zeby sie czegos wiecej dowiedziec, to trzeba sie wysilic, a tego juz sie nie chce, co? lepiej powielac niesprawdzone opinie zaslyszane gdzies tam jednym uchem z telewizji miedzy zupa, a kotletem. takze, NAJPIERW SIE DOKSZTALC, a nie wypowiadaj na tematy, o ktorych nie masz pojecia...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Shav
+1 / 3

1458083/Islam

troszke wczesniej zrobilem identycznego demota ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 kwietnia 2010 o 22:32

avatar ~Tolerancja_nie_boli
0 / 0

To jesteś zwykłym idiotą bez wyobraźni i tolerancji!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elzunia85
-2 / 6

dwa komentarze wczesniej tez sie staralam wyjasnic. ale tobie to wyszlo po mistrzowsku!!! :D "podsumujmy pierwsza czesc" hahaha :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C crln
+2 / 18

Nie no. JESTEM W SZOKU. Tak cholernie negatywnym szoku, że ten demot trafił na główną, że straciłam cały szacunek do admina i zaraz zgłaszam to mailem. Admin ostatnio upodobał sobie antyislamskie demoty :/ Powiedzcie mi, czym to się różni od antysemityzmu, który jest uważany za zjawisko skrajnie negatywne? NICZYM. Nie macie ludzie pojęcia o islamie i muzułmanach. Polecam poczytac, poogladac troche OBIEKTYWNYCH filmów i publikacji (takich, które pokazują złe jak i dobre strony) oraz przede wszystkim poznac jakiegos muzułmanina. Osobiście mam wielu przyjaciół muzułmanów oraz muzułmanek i są to przewspaniali, ciepli ludzie, którzy tak samo jak my nie rozumieją ekstremistów i wstydzą się za nich. MAŁO!! NIE WIEM CZY WIECIE, ALE 70% (!!!) LUDZI, KTÓRZY GINĄ Z RĄK FUNDAMENTALISTÓW TO WŁASNIE MUZUŁMANIE!!! To własnie muzułmanie - Ci normalni i spokojni, chcący w pokoju wyznawac swoją religię są NAJWIĘKSZYMI ofiarami ekstremistów islamskich. Zanim ktoś stworzy taki demotywator powinien sie TYSIAC razy zastanowic, czy nie zrani uczuc niektórych czytelników. Wśród Polaków też są muzułmanie - konwertyci oraz potomkowie Tatarów. Jak oni muszą się teraz czuc???
PO prostu ŻENADA, ŻENADA, ŻENAGA I ZERO MÓZGU.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AlojzySraczka
+2 / 12

wyprowadź się do Londynu, zamieszkaj wśród muzułmanów, takich jakby normalnych, nie
żadnych
fundamendalistów z bombami, to się przekonasz, że nawet z pozoru nie są normlani, we
francji
już planuja przejęcie republiki, człowieku weź ty się obudź, to że spotkałeś na
studiach
czy gdzieś w Polsce muzułmanina i masz o nim pozytywne zdanie nie znaczy, że można
mieć
pozytywne zdanie o tej religii. Kiedy jest ich kilku, zawsze są mili, bo nie mają tej
siły,
dopiero potem pokazują na co ich stać, i juź pokazali w zachodniej europie(eurabii).Nawet
nasi
polscy Tatarzy, mieszkający tu od wieków, boja się tych muzułmanów. Przypomnę
konktrowerjse
przy bodowie meczetu w Warszawie sponsorowanego przez arabie saudyjska i lige
muzułmańska( o silnych
powiązaniach terrorystycznych), to wielkimi przeciwnikami byli
muzułmańscy tatarzy, którzy się
ich boją! Ponadto w arabi saudyjskiej nie ma ani jednego
kościoła, nie można wjechac ne teren
kraju z krzyżem na szyi, czy też mieć przy sobie Biblię.
Są za ten występek najwyższe kary.
Zdaję sie że któryś z włoskich burmistrzów powiedział,
że wybudują u siebie meczet jesli
arabia saudyjska wybuduje chodz jeden koscioł u siebie.
Oczywiście muzułmanie nabrali wody w
usta, nazywajac burmistrza rasista islamofobem itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 kwietnia 2010 o 1:18

avatar cdrm
+5 / 9

Czekamy z utęsknieniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AlojzySraczka
0 / 8

@kaziowichurka taaaaak już widze jak przyjmują twoje zgłoszenie, nie bądz śmieszny, po twoich
postach widać, ze kończysz liceum, i nie bardzo wiesz co gdzie i jak, gwarantuje, że nie byłeś
nigdy u prokuratora,a w tej sprawie napewno nie bedziesz, baaa mogę ci powiedziec nawet, że twoje
zgłoszenie będzie umorzone( ale oczywiscie nie masz jaj, żeby to zrobić, bo mocny jestes tylko w
gadce).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 kwietnia 2010 o 0:03

G googlersman
+5 / 11

BARDZO DOBRZE,ŻE TEN DEMOT TU TRAFIŁ,crln antysemityzm to uprzedzenie do żydów.Poza tym w ich religii traktuje się kobietę jak szmatę,a oni to wykorzystują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elzunia85
-2 / 8

brawo, antysemityzm to uprzedzenie do Żydów. zdobywasz 100 punktow!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L loca9
-1 / 3

nie jestem szmata. jestem bardzo dobrze traktowana kobieta. kobiety muzulmanskie w Polsce (w przypadkach, ktore znam) sa szanowane przez muzulmanskich mezczyzn, a przez pozostałych wrecz przeciwnie. poziom braku szacunku do kobiet muzulmanskich wsrod Polakow jest przerazajacy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomek1194
+6 / 8

kaziowichura, powodzenia, już jestem ciekaw wyroku sądu ;) Ciekawe, pod który artykuł podpadłem :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C crln
-3 / 7

googlersman, przeczytałes choc moj komentarz ze zrozumieniem? Pytałam CZYM różni się ten demot (antyislamski) od
antysemityzmu? OBA są skrajnie przeciwko tym religiom, wiec nie różnią się NICZYM. Kobietę jak szmatę? Znasz choc
jakąs muzułmankę? Wiesz, jakie muzułmanin ma obowiązki wobec swojej kobiety?? Zakładam, że nie i że nie masz
zielonego pojęcia na ten temat. "Uwielbiam" ludzi, którzy uważają się za najmądrzejszych na świecie, a
w rzeczywistości nie wiedzą nic...

Kiedy wreszcie przestaniecie utożsamiac ISLAM z EKSTREMIZMEM ISLAMSKIM?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 kwietnia 2010 o 23:12

T tomek1194
+5 / 7

No i jeszcze jedno: użyłem cytatu, a jeśli wiesz po co się go używa, to powinieneś wywnioskować, że to nie moje słowa :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G googlersman
+3 / 9

crln poczytaj trochę książek,to pogadamy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C crln
+1 / 13

googlersman tak się składa, że siedze w temacie islamu BARDZO głęboko i swoje już przeczytałam na ten temat.
Bardzo łatwo jest krytykowac i ubliżac. Trudniej jest OBIEKTYWNIE spojrzec na sytuacje. Nie uznaje islamu za idealną
religie - wrecz przeciwnie, potrafie wskazac na minusy, ale szlag mnie trafia, kiedy wrzuca się ok. 19% całego świata
do jednego wora.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 kwietnia 2010 o 23:42

U ufufet
-2 / 12

według mnie, oczywiście po głebszym zapoznaniu sie z tajnikami obydwuch religii to islamiści są bardziej porządni od chrześcijan, bynajmniej tych jakimi my sie deklarujemy, nie wolno wrzucać wszystkich islamistów jako terrorystów Al-Kaidy, i tak samo wszystkich katolików jako pedofili, bądź też kapłanów którzy molestują ministrantów...

a ogólnie demot sięgnął kompletnego dna a adnimi oczyiście dali to na główną... naprawde jest mi przykro bo już coraz wiecej takicgo g.wna na głównej jest co generalizuje, wyszydza i wyśmiewa ludzkie wartości poglądy i wyznania religijne... M I N U S

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rasgut
-4 / 8

Czujesz? To przepełnia cię ta ‘Al-Hub’
Masz to jak w banku
Wejdź proszę, a ja kilka słów tobie dam tu
Mój adapt pełen prawdy - bądź pewien
Prezentacja siebie treść będzie lśnić jak gwiazdy
To jak spacer po mieście przyglądając się lampom
Światła miasta nostalgiczna podróż tak jak amplo
Delektuj się grappą usiądź wygodnie pomyśl
A ja zabiorę cię do miejsc gdzie jak z tysiąca jednej nocy
Pierwsze kroki - "Bismillah",
Przyszłość tylko „inshallah”, co chwila "Allahu Akbar"
Kierunek życia wyznacza Al-Kibla
Uśmiechnij się pomyśl o bliskich
Codzienne modlitwy i każda sekunda "Bi-Ismi"
Wewnętrzny Jihad walka ze słabościami
Po grób szukanie wiedzy i akceptacja zjawisk
Dużo pułapek życia z nich wyjdę bez kłopotów
Ten świat stworzyły idee wielkich filozofów.


Miłość do życia, miłość do prawdy, miłość do wiary
Ufność w przeznaczenie determinuje moje istnienie
Na twarzy uśmiech, czuję to ciepło
Ten ogień płonie blokada trosk, niewinny jak dziecko
Jak wosk się topię gdy słyszę Twój głos
Mnie zmienia jakby półmrok
To dudni jakbym w głowie miał boombox
Jest pusto, skupiam się, kiedy sam jestem
Głaszczesz moją głowę jak bym był dzieckiem
Myśli nieobecne czuję jakby ktoś siedział mi na plecach
Jakby dotknęła mnie ręka proszę nigdy nie przestań
Suhra w rękach, pragnienie wiedzy o wszystkim
Ile jeszcze mamy czasu, kiedy to całe zło zniszczysz
Codziennie mówią o nas i wytykając nas palcami
Kłamią, że Święty Koran uczynił nas fanatykami
Popatrz nam prosto w oczy i oceń dopiero jak poznasz
Ponad miliard fanatyków dobra!!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 kwietnia 2010 o 0:20

A AlojzySraczka
0 / 8

to już sporo tych muzułmanów do Polski napłynęło... nie podoba ci się nasza cywilizacja?
to
wróć na pustynie, tam nie będziesz miał internetu i kamerki do walenia z blond pięknościami
o
niebieskich oczach.
Almatrouk - kolejny arab, jedź do swojego iranu wspomagać program nuklearny i
bić kobiety, nie powinni przyjmować na erazmusa ludzi z tamtego kręgu "kulturowego", w
cudzysłowie, bo z kulturą nie mają nic wspolnego i więcej z tego szkody niż pożytku. W du...e sobie wetknij te islamskie zawołania
smillach dupillach kutasil wydusil

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 kwietnia 2010 o 2:56

A almatrouk
-2 / 6

To normalne że krytykujecie siłę której pojąć nie zdołaliście , spojrzcie szerzej !! Bismillah

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar podgrzybek
+3 / 9

http://europabezislamu.blogspot.com/ warto poczytać kilka stron, może odechce wam się popierania publicznego obcinania głów i kamieniowania kobiet, które odsłonią twarz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar podgrzybek
0 / 10

crln, allah chce, żebyś się zabił - posłuchaj go, to nie może być nic złego, ale przed tym ożeń się z noworodkiem albo jeszcze z płodem. Islam nie jest religią pokoju. wyobraźcie sobie świat za 20 lat, wszyscy ludzie będą szczęśliwi i mili dla siebie, nosili piękne ręczniki na głowach, a niewierni będą zabijani powoli, spokojnie i bez nerwów. W szkołach uczniowie będą się chętnie uczyć jak bić swoje przyszłe żony, arabscy naukowcy dowiedzą się do czego służy łyżka, a już niepotrzebne wojny będą nadal trwać bo islam nakazuje ludziom wzajemnie się nienawidzić. Poruszając inny temat, to zauważyłem, że komentarze krytykujące islam są częściej minusowane, niż te, które krytykują chrześcijaństwo. Czyżby świat cofał się w rozwoju?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 kwietnia 2010 o 1:24

A almatrouk
-4 / 8

A czy w szkole w grudziadzu uczą bić żony, nie? wiec nie powinno być przemocy w rodzinie.A czy w Inowrocławiu ucza gwałcić dzieci, nie więc tam pedofili nie zaznasz.A czy mordowanie w Katyniu to mordowanie niewiernych ? A w Oświecimiu zamordowali Żydów Muzułmanie? Nie nie to Niemcy do nich się nie przyznajecie :) Wojny ? czy jesteś tego pewien ? Czy to Muzułmanie rozpetują wojny? chociazby którą ze swiatowych ?? Świat się rozwiją ty stanąłeś w 5 klasie na pewnym etapie tyle ze teraz masz własny komputer i sieć :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AlojzySraczka
+1 / 5

Twoja wypowiedź jest poniżej pasa, a nawet jąder, żloże ci propozycję nie do odrzucenia: nie pisz więcej komentarzy albo usuń konto, albo wracaj pisać afgańską mature, jeśli oni wogole coś muszą pisać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pieruk
0 / 4

haha.dobre stary.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U Urus
+2 / 4

Nie. Nie jesteśmy muzułmanami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ShadyLady
-3 / 5

Islam jest rozgałęziony na grupy. Ta trzecia, najmniej liczna (jakoś w tej chwili nie umiem sobie przypomnieć nazwy) to ci, którzy prowadzą dżihad i zabijają niewierzących w islam. Ludzie owi mają przekonanie, że polegli na "świętej wojnie" idą od razu do nieba bez względu na popełnione grzechy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Crowell
-2 / 4

Wyznawcy wszystkich religii tacy są

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tical009
+5 / 13

Muzłumani to psychole , tyle ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SebonS
-2 / 10

What u fuc**** bullshit!!! Jeśli już mowa o religiach to akurat Islam jest jedną z tych bardziej pokojowych, a te "ataki terrorystyczne" w imię Allaha to tylko amerykańska propaganda, wystarczy spojrzeć na to z innej perspektywy i wziąć pod uwagę całą górę dowodów z 9/11. A nawet jeśli dalej będziecie olewać fakty i myśleć, że każdy gość w turbanie ma na sobie potężne ładunki wybuchowe, to poczytajcie trochę dobrych książek historycznych, a dowiecie się ile ludzi zginęło w imię krzyża. Chrześcijaństwo pod tym względem jest nie do przebicia, bo jak można porównać szybką śmierć w wyniku wybuchu do palenia żywcem na stosie każdego kto się sprzeciwił. Omijajcie z daleka taką propagandę i sami sprawdzajcie takie informacje!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Santiago
-4 / 8

@Crowell - racja.

Choć jak u nas na ulicach krzykniesz to raczej nikt nie wpakuje ci w łeb serii z Ak47 a tam to raczej prawdopodobne :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar eragonxi
+3 / 7

I jak zawsze:żałosna kłótnia o religię. Ja tu widzę tylko demotywatora z którego można się pośmiać jeśli jest się normalnym i nie widzi się wszędzie czegoś realnego. A demtowatory prawdopodobnie mimo swej nazwy są po to by się pośmiać a nie uczyć i besztać w komentarzach których nikt nie czyta :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elduderino
+2 / 6

[+] [+] [+] [+] [+]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L LimitbreaKer
-2 / 4

A religia katolicka to co?

św Augustyn: "Jest prześladowanie niesprawiedliwe, to, którym bezbożni nękają kościół chrystusowy i jest prześladowanie sprawiedliwe, to, którym kościół chrystusowy nęka bezbożnych. Kościół prześladuje z miłości, bezbożni z nienawiści. Kościół zmusza do wejścia w swe łono tych, których spotyka na drodze i miedzy opłotkami, pośród schizm i herezji, niechaj ci nie skarżą się, ze zostali przymuszeni, lecz niechaj spojrzą, dokąd się ich prowadzi"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Avannar
0 / 6

Edit: o przepraszam nie wiedziłem że taki długi komentarz wyjdzie, nawet nie zawracajcie sobie głowy czytaniem....

Ja tam się cieszę że w Polsce dominuje chrześcijaństwo, z tym że ma one pewną "słabość" -toleruje inne religie. Islam nie toleruje innych religii wystarczy spojrzeć co się dzieje np. w Egipcie. W krajach chrześcijańskich można sobie czasem "pożartować" z religii czy też krytykować przywódców duchowych, co też miało miejsce w komentarzach pod tym demotem i jakoś nikt nie groził śmiercią za obrazę uczuć religijnych. Wydaje mi się że w islamie przywódcy duchowi nie podlegają krytyce, przynajmniej z czymś takim się nie spotkałem a przy nich ojciec Rydzyk to pikuś:P. Osobiście uważam, że posądzanie każdego islamisty o terroryzm jest śmieszne, jednak nie zmienia to faktu że panuje wśród wyznawców islamu jakaś ogólna akceptacja dla terrorystów z których każdy jakby nie patrzeć jest islamistą. Oczywiście muzułmanin zapytany o terroryzm odpowie że zabijanie ludzi jest złe, ale dopiero wtedy gdy zostanie ZAPYTANY - jakoś nie widać inicjatyw które same z siebie potępiały by ataki terrorystyczne chyba że w taki sposó że szkodzą one wizerunkowi islamu na całym świecie, a śmierć niewinnych ludzi schodzi na drugi plan. Owszem giną ludzie ale to w sumie innowiercy - nie jest tak źle, żeby to zrozumieć to można dać taki przykład że spada bomba na więzienie gdzie siedzą kryminaliści oczekujący na karę śmierci i spada bomba na szkołę gdzie uczą się dzieci - tu i tu giną ludzie ale jednak wydaje się że to nie to samo.

Nie chciałbym żeby mnie źle zrozumiano - nie jestem przeciw islamowi, chcę jedynie zwrócić uwagę jak jest on często interpretowany przez samych wyznawców, innym problemem jest to że kraje muzułmańskie są troche zacofane i tacy przywódcy którzy byli trochę na zachodzie wiedzą jak ten świat się kręci mogą z łatwością wykorzystywać prostych ludzi w 100% oddających się wierze.


Moim daniem terrorystów nie ma się co obawiać w tej chwili są inne sposoby aby "opanować jakiś kraj" np. emigracja. Migracja ludzi na świecie jest normalną sprawą np. dużo polaków wyjechało do USA obecnie dużo wyjeżdż a do UK - pracują tam, uczą się jezyka, uczestniczą w życiu towarzyskim, nawet zakładają rodziny, może ich dzieci będą chodzić do tamtejszych szkół, dobrze jeśli nie zapomną o swoich korzeniach. Natomiast jak spojżymy na emigrację muzułmanów na zachód to można się naprawdę obawiać naszej przyszłości, jakiś czas temu był nawet ten temat poruszony w jakichś wiadomościach wieczornych. Ostatnie fale imigrantów ze wschodu nie wiedzieć czemu wychodzą z założenia że kraj do którego emigują jest zły - zakładają getta aby odizolować się od społeczeństwa, nie uczą się języka, dzieci nie chodzą do szkół, rodzinny utrzymują się przeważnie z zasiłków a jednak jedynymi dobroczyńcami są rodzime organizacje które ufundują meczet lub pomogą ochronić "mniejszość" przed złymi wpływami gospodarzy. Celowo użyłem słów "ostatnie fale imigrantów", ponieważ nie chciałem generalizować. Wszyscy którzy mówią że nie spotkaliśmy prawdziwych islamistów w swoim życiu pewnie mają na myśli tych "oświeconych", stanowiących napewno dużą część muzułmanów przebywających na zachodzie i żyjących sobie w pokoju z całym światem, jednak czy oni spotkali tą drugą grupę, która stwarza obecnie problemy w zachodniej Europie?
Chciałbym zauważyć, że nie polemizuje z tym co mówi koran, jedynie wyrażam obawę o naszą przyszłość opartą na wydarzeniach które mają miejsce na zachodzie Europy, nie jestem przeciwny imigracji muzułmanów, ani nie chcę niszczyć ich religii czy kulutury za to chciałbym w zamian aby szanowano naszą kulturę i religię także w krajach muzułmańskich, stosowano się do praw zarówno państwowych jak i praw człowieka oraz zaprzestano tej izolacji, przecież żyjemy w cholernej globalnej wiosce. Ale co ja tam wiem....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 kwietnia 2010 o 14:46

X xamjak
-1 / 5

Głupota i brak wiedzy - główny napęd tandetnych demotywatorów...najpierw poznajcie podstawy religii a później cokolwiek o niej piszcie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Prosument
+1 / 9

Takie demoty są świetne bo pokazują jak głupie jest sterowane przez tv polskie społeczeństwo.Wszechobecna tolerancja.W europie jest ok 40 mln muzułman.Przyrost naturalny to 8:1.Dla przykładu w niemczech przyrost naturalny to 1,13:1.Za 20 lat europejczycy staną przed problemem uciekać czy walczyć.Będą mniejszością.A wszystko przez po*ebów którzy na każdym kroku pie*dolą o tolerancji.Trzeba być popie*dolonym żeby namawiać do bycia tolerancyjnym wobec nietolerancyjnych(a takimi są muzułmanie)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem