Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
3806 4658
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar Flushingflash
+5 / 11

Prawda czasu, prawda ekranu ;P +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ILN
+3 / 13

Albo: "Dzień dobry, Wesoły Kostek, można?"
Mogliby lepsze reklamy wymyślać,
to i społeczeństwu by to na dobre wyszło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 czerwca 2010 o 18:14

avatar jatoderek
+9 / 19

Aż mi się przypomniało jak to jeszcze w przedszkolu mój kolega przed każdą fluoryzacją zębów śpiewał piosenkę, z popularnej wtedy reklamy pudliszek : ''Świeżutki szczypioreczek, na kromeczkę racz nałożyć oraz pudliszkami smaczek sobie mnożyć''.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J James94
+6 / 6

Brakuje jeszcze "Bo śnieg" ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kris3001
+3 / 3

[źródło] - nie Milka tylko Alpen Gold...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tsQ
+9 / 9

Żywiec: "Prawie robi wielką różnicę"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pi73r
+4 / 4

@ILN:
ale idiotami łatwiej rżądzić/wcisnąć kit.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mariusz421
+1 / 7

tylko idioci podniecają sie textami z reklam...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kpk
0 / 0

To właśnie jest sukces marketingowców.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blackrose0812
-1 / 1

do tego emenemsy bym dodała

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar waasik
+2 / 2

Marketing wirusowy (zw. reklamą wirusową; ang. viral marketing) jest specyficznym rodzajem działań marketingowych. Polega na zainicjowaniu sytuacji, w której potencjalni klienci będą sami między sobą rozpowszechniać informacje dotyczące firmy, usług czy produktów. Nie zawsze musi to być konkretna informacja, może to być tzw. budowanie świadomości marki oraz jej pozycjonowanie, czyli wywoływanie pożądanych skojarzeń z nazwą, logo firmy. (...) Zabiegiem wymagającym językowej finezji jest ukucie reklamowego sloganu, frazy lub powiedzenia w sposób prowokujący ich przeniknięcie do języka potocznego ("a świstak siedzi...", "a łyżka na to: niemożliwe", "no to frugo", "prawie...robi wielką różnicę" , "wypróbuję go na pewno", "takie rzeczy tylko w Erze") (...) W marketingu wirusowym istnieje zasada Viral Spoof traktująca o tym, że nie można zakazywać parodiowania filmów wirusowych, bo działa to na ich korzyść. Pierwotny materiał zyskuje na popularności, poprzez modyfikacje na niego nanoszone. //Wikipedia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wizjoner
+1 / 1

Wiecie dlaczego dzieci uwielbiają "Nestle Ciniminis"?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZiemniakPospolity
+1 / 1

To teraz pewnie każdy odwiedzi Twój profil, aby ocenić odpowiednio Twój demot. Wówczas nie będzie żadnych wątpliwości, czy powinien być na głównej, czy NIE :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michas21r
-3 / 13

DOBRY DEMOT NIE JEST ZŁY...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar robal14
+7 / 9

w democie powinien być jeszcze "mały głód" i MasterCard (nieśmiertelne "są rzeczy, których kupić nie można..."). Generalnie jest wiele reklam, które ukształtowały społeczeństwo, a teksty z nich weszły na stałe do obiegu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bluegold
+10 / 12

Takie rzeczy to tylko w erze :P
Ale za to herbatka dobra :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 czerwca 2010 o 18:16

M mcenter1
-3 / 7

Ale syf...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bartox555
0 / 2

hahahah 100% prawdy :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Aisabrit
+10 / 14

A teraz napijmy się Earl Greya:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fanaberia
+7 / 13

Zapomniałeś o "Za sałatą!" :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michafa
+1 / 1

too samo chciałam powiedzieć :P
"-mamo, nie ma nic do jedzenia! mamo!!! maaaaamoooooo!
-za sałatą!
-dzięki mamo"
:P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KprezS
+3 / 13

O tak, powtarzanie przez ludzi głupich tekstów z reklam bywa naprawdę demotywujące! :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mezus0405
0 / 2

YouTube chyba bardziej ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kolejooorz
+2 / 2

Te wszystkie reklamy są po prostu idiotyczne, ale za demota +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kfak
+2 / 2

co prawda, to prawda. teraz to prawie każdy tak gada... nudne to już sie robi. -,-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RapowaDama13
-1 / 9

To nie Milka tylko Alpen Gold. ;)
Wesoły Kostek wymiata. ; ]]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Queen991
-2 / 8

reklama twixa jest/byla zajebista:D +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar katowiczanin
-1 / 3

CO RACJA TO RACJA

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T toperzniet
-1 / 7

ale w jaki sposób te hasła wirusowe kształtują społeczeństwo? niech mi ktoś wyjaśni, bo nie rozumiem. to chyba normalne, że marketingowcy tworzą hasła, które będą chwytliwe i łatwo zapamiętane. tak się właśnie tworzy świadomość marki.

ale jaki to ma związek z kształtowaniem kogokolwiek?? zasób słownictwa wam się powiększa, czy co?

demotywatory opanowało gimnazjum.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar robal14
+2 / 8

ide o zakład, że generalnie nie oglądasz dużo telewizji, tym bardziej reklam. I dobrze, telewizja ogłupia. Ale mimo to bez problemu potrafisz wymienić masę sloganów reklamowych, które w reklamach się przewijają. Co więcej, używasz ich (często bezwiednie) w życiu codziennym, w sytuacjach, które są podobne do tych z reklamy. I w ten sposób one nas kształtują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T toperzniet
-1 / 1

co ty bredzisz? kształtować to mogą książki, bo się czegoś z nich uczymy. kształtować może nas też praca czy hobby. ale nie jakieś durnowate teksty z reklam. co z tego, że czasem w konwersacji użyję zwrotu "i jeszcze frytki do tego?" co to wnosi do mojego życia? jestem od tego mądrzejszy? zmieniam się jakoś? kształtowanie = rozwijanie. a tutaj nie widzę nic rozwijającego. prędzej zwijające, bo powtarzanie w kółko głupich tekstów czyni z nas wytresowane szympansy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar robal14
-1 / 1

"kształtować - nadać czemuś określony kształt, postać, formę" (cyt. za "Słownik języka polskiego PWN"). Ani słowa o rozwijaniu. Reklamy nie wznoszą nic do twojego życia, nie czynią Cię mądrzejszym, ale w pewien sposób determinują Twoje zachowanie, a na pewno język, którym się posługujesz. I w ten sposób reklamy Cię kształtują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F frshOln
+1 / 3

takie rzeczy to tylko w erze :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Monao
+5 / 5

Mnie najbardziej zdemotywowało kultowe "jedną zjem teraz, a drugą... wezmę do szkoły!"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar furcio
+5 / 5

Ta i jeszcze ciągle powtarzane: "Prawie robi wielką różnicę"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brokenMan
+2 / 2

Swego czasu modne tez było 'wole bez' z reklamy Mountain Dew

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S sqrt361
+1 / 3

... oo tak. Bez endu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Alcard
0 / 4

Niestety nie tak jak trzeba :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M myStyle
+1 / 3

ale najważniejsze to PRAWIE ROBI WIELKĄ RÓŻNICĘ xDDD ode mnie [+]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M muppet030
+7 / 7

Zapomnieliście o świstaku który siedzi, i zawija w te sreberka. ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zielony07
+6 / 6

Dobre. Przypomniało mi się:
- Basia.
- Basia.
- Nie Basia tylko Ketoprom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Leffify
+1 / 1

ej, a txt. "za sałatą" to gdzie? :

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wesmania
0 / 2

To to jedna rzecz. Mnie przerażają ludzie usiłujący podnieść swój status poprzez wyrażanie uwielbienia dla placków bądź kaszy, podziwianie czyjejś umiejętności urywania nieokreślonego obiektu bądź tworzących niewyszukane dowcipy nt. własnych matek. Ot, brak własnej inwencji i rozpaczliwa potrzeba zwrócenia na siebie uwagi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar natqs91
+2 / 2

reklamy maja na nas ogromny wpływ
wiele powiedzen przeszlo do ogólnego jezyka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vankikoppi
0 / 0

poprostu MEM xP

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar HakerBen
-1 / 1

No i po co jeszcze Ty o tym przypominasz?? Wystarczy, że pełno tych tekstów w tv, na ulicy, w szkole.. kolejny "zaśmiecacz" internetu!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Stamich
+6 / 6

demot:A łyżka na to:niemożliwe

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 7 razy. Ostatnia modyfikacja: 6 czerwca 2010 o 21:33

avatar gie
+2 / 2

demot:Reklamy ogłupiają:tak, Ciebie również

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piotrus007
+2 / 2

Nienawidzę reklamy tej czekolady!
Alpen Gold chyba...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ZabujcaKuz
-3 / 3

społeczeństwo? raczej bande kretynow

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Marysool
+1 / 1

taak, za sałatą!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZiemniakPospolity
+1 / 1

Aż mi się przypomniało: "- A gdzie pani kupiła (nazwa produktu)? - na stacji Statoil!"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kickster
0 / 0

Odnośnie tłiksa to wole wypowiedz "Daaaj kamjeeenia!"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jojo87
0 / 0

Autor demota jako przykład mógł jeszcze wstawić tekst "mocny w gębie". Pochodzi on z stosunkowo dawnej reklamy jakichś miętówek, pastylek do ssania. Coś w tym stylu, prawdę mówiąc to nie kojarzę konkretnej marki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Alfons5634
0 / 0

zapomniałeś o tymbarku ,,Jesteś hardcorem'':D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar olutek
-1 / 1

Osobiście nie mam tv, ale się nie dziwię takiego rezultatu skoro w tv, są co 20-30 minut reklamy które trwają 10 min albo dwa razy tyle :> Jak się ogląda chociaż jeden film/serial to taką jedną reklamę widzi się 3/4 razy, już nie mówiąc jak ktoś siedzi przed pudłem kilka godzin.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lolka2806
0 / 0

oooj prawda :D

te reklamy się wkręcają ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
1 19dest10
0 / 0

Szkoda tylko, że to nie reklama Twixa była :P jak pamiętam to Twix "Twikxnijmy sie razem" czy cos takiego ^^"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O OEnA2010
0 / 0

Hahhahahahha xDDD ;D oO tak, dokładnie :D:D hahahhaha ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SPIRYT96
-1 / 1

Tak i jeszcze ''Za sałatą''!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TrycjAGracjA
0 / 0

Albo pytam koleżankę, czy lubi Wojciecha Manna, a ona na to: 'to ten gruby facet, który nie mógł donieść herbaty?'.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karolina5278
0 / 0

a supereseie papier sie skończył?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Karo013
0 / 0

zapomniałeś o ,,za sałatą''

Odpowiedz Komentuj obrazkiem