Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
4560 6631
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
L Lucyfer6
-1 / 183

Marihuana otępia, naprawdę otępia. Mam żywy dowód kumpla który to pali. z roku na rok żart mu się otępia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KeyserSoze
+141 / 207

http://www.ankietka.pl/wyniki-badania/15493/marihuana-czy-jestes-za-legalizacja-w-polsce.html
Polecam wszystkim przeciwnikom przeczytać to.

Ludzie piszę, że znają kogoś kto dużo jara i mu zryło beret - ok. A słyszeliście może o ludziach, którzy dużo pili i też im zryło beret? Bo ja słyszałem o takich 23974 razy więcej.
Wszystko jest trucizną jeśli nie ma się umiaru.
Balibyście się wyjść na ulicę, bo grasowaliby naćpani mordercy? Jeszcze nigdy nie widziałem żeby ktoś najarany zachowywał się agresywnie, niestety o alkoholu można powiedzieć coś zupełnie przeciwnego.
Ludzie by skakali z wieżowców - jasne, po tym nie ma się halucynacji jak po grzybach, więc nikt nie pomyśli że może latać.
Palenie raz na jakiś czas - ok, palenie codziennie - nie. Tak samo jest z piciem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 sierpnia 2010 o 16:49

E everain
+9 / 67

Jestem za legalizacją, mimo że palenia nie popieram. Po pierwsze będzie to po ludzku sprzedawane, bez żadnego domieszkowania żadnym mózgoj*bnym świństwem. Trudniej, tak trudniej, będzie się nieletnim do tego dostać, bo żaden sprzedawca nie sprzeda tego dziecku. Alkohol to jeszcze, bo ma lepszą opinię. Ciągle oczywiście dilerzy przed szkołami by sprzedawali, ale nie na taką skalę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kapoocyn
+24 / 38

Tak to jest jak się pali ziele niewiadomego pochodzenia. myślicie, że dilerowi zależy na tym, by zioło które palicie było smaczne, zdrowe i naturalne? tak je doprawią by śmierdziało i więcej ważyło i sprzedaja takie, a jak będziesz sie czepiał to powiedzą bierzesz albo wypad i tyle. Myślę, że naprawdę od niewielu można dostać coś z pełni naturalnego, więc nie wiem co bardziej ogłupia, sama marihuana czy ta szkodliwa chemia co ją faszerują by mocniej klepało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sraka12
+51 / 63

Kto Lubi zapalić niech pali, kto wypić niech pije... o ile w tym wszystkim panuje umiar

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
7 7man
+4 / 20

Lucyfer6 mylisz się, twój kolega po prostu przesadza. Ja znam wielu spożywających alkohol z którymi w ogóle dogadać się nie da. Ja palę po trochu i wręcz przeciwnie, bardziej chce się żyć, a i znam takich co palą co najmniej raz w tygodniu, a czasami to palą kilka dni pod kolej, nawet więcej niż tydzień i nie zauważam jakichś negatywnych wpływów MJ.
Na takiego demota czekałem. :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Calvin7
+1 / 17

ZAPYTAJCIE O TO SNOOP DOGGA

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Medival
+8 / 8

@666satan gdyby była delegalizacja tytoniu to po pierwsze l*d by się wk*rwił i najpewniej wybuchłyby zamieszki w wielu miastach (piszę "najpewniej", bo z tego co wiem nigdzie i nigdy w historii nie zakazano tytoniu). Po drugie rozwinęłyby się "gangi tytoniowe" (podobnie było w USA kiedy zakazano alkoholu), które miałyby ogromne zyski, a to dlatego, że mogłyby sprzedawać papierosy po takiej cenie jak są teraz albo nawet taniej, bo oczywiście nie płaciłyby akcyzy (co dodatkowo oznacza mniejsze przychody dla państwa, bo akcyzy w papierosach jest DUUUUUUUŻO więcej niż ich samych, a palaczy mamy sporo). I po trzecie, tak jak pisał @everain odnośnie marihuany, nieletni paradoksalnie mieliby do nich nawet większy dostęp niż obecnie, myślę nawet, że większy niż do marihuany, bo nasze społeczeństwo jest bardziej przyzwyczajone do tytoniu i wątpię czy ktoś by donosił na takich palaczy. Zresztą widać to po tym ile osób jest karanych za "palenie w miejscu publicznym", gdzie obecnie wszystko jest miejscem publicznym (nawet bary i restauracje, które przecież należą do ich WŁAŚCICIELI, a nie do państwa) za wyjątkiem prywatnych mieszkań i bodajże (aczkolwiek nie jestem całkowicie pewien) prywatnych samochodów. Tak więc jeśli nie jesteś palaczem to nie wiem co ci przeszkadza w tym, że ktoś inny się truje. W końcu nikt nie każe ci przebywać 24h na dobę w palarni, albo w domu u kolegi/koleżanki palaczki?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MrTuptok
+38 / 54

Powiem to najłatwiej jak się da - palacz marihuany przytula swoją żonę, a alkoholik ją bije. Proste? Mam nadzieję, że tak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N niepatrz
+4 / 10

Nie Trzeba być filozofem żeby widzieć co jest lepsze wystarczy chociażby przeczytać o marihuanie na wikipedi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar risk123
+80 / 166

`lepiej żebys pił niż palił - twierdzi
społeczeństwo -
z tym że ziele to spokój, alkohol to szaleństwo`

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sandprojekt
+10 / 28

Tajpan to ma teksty...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kaskas
+37 / 91

Może pali, co w tym złego? Lepiej niech pije, napier**** żonę a przy okazji dzieci? Polskie społeczeństwo- "o Boże, narkotyki?!" Tylko jak dojdzie do tragedii spowodowanej alkoholem to każdy milczy. "Lubił wypić, jak każdy, czasem żonie dołożył, dzieciom też, ale to ich wina, nic się nie słuchały. Całkiem spokojny człowiek z niego" Pełno takich tekstów!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar krajstof
+37 / 81

Maruhuna i LSD to nie to samo... jak nie paliłeś, to nie mów tak jakbyś wiedział.. TV kłamie. A jak paliłeś, i miałeś myśli samobójcze to znaczy że palić już nie powinieneś.. proste!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar miodek666
+5 / 37

@krajstof nie chwalił bym się paleniem, bo jest nielegalne. Myślenie nie boli. (Nie potępiam palenia ale nie chwal się)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jericho666
+20 / 34

@miodek666
postudiuj prawo, posiadanie udzielanie jest karalne ale nie palenie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Ralexy
+29 / 35

ale żeby zapalić, trza pierw posiadać

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vespian
+6 / 18

Niekoniecznie. Możesz być palaczem biernym, np. na jakiejś imprezie wszyscy mogą palić, i Ty też coś z tego będziesz miał. Tzw. Hash komora :) Oczywiście nie będzie to to samo co palenie czynne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Medival
+2 / 6

Albo możesz wziąć od kolegi i wypalić przy nim. Z tym, że wtedy to do niego mogą mogą przyjść smutni panowie sprawdzić czy nie ukrywa gdzieś plantacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar miodek666
+3 / 3

@jericho666 chodziło mi o cały proces w koło marihuany, w tym udzielanie etc. To jest właśnie absurd, ze możesz palić ale posiadać już nie...Palenie Bierne nie jest paleniem, tak samo jak wąchanie alkoholu nie jest piciem więc nie mogłoby być nielegalne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dumle223344
+77 / 93

Jedno jak i drugie jest dla ludzi w odpowiednich ilościach, a jak już ktoś nie wie gdzie jest granica.. to już jego problem ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sandprojekt
+20 / 50

Lepiej mu grasu dajcie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rudyg
-1 / 31

Właśnie sęk w tym, że nie tylko jego problem ... :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Medival
+3 / 13

@Rudyg wuuuuut? Czy ty sugerujesz, że po marihuanie zyskam nadprzyrodzone moce, dzięki którym sprawię, że wpadniesz pod samochód albo udławisz się kanapką? A może chodzi ci o jego rodzinę? Cóż osobiście nie przejmowałbym się wujkiem, który ćpał i skoczył z dachu, a jeśli miał dzieci albo żonę którą kochał to wątpię czy sama marihuana byłaby go w stanie do czegoś takiego popchnąć. Zaś co do dzieci to jeśli ojciec ma jaja to powinien usadzić takiego bachora. Chociaż po tym jak weszła nowa ustawa o "przemocy w rodzinie" to nie wiem czy po czymś takim nie trafiłby do paki...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Next1201
0 / 0

@dumle223344 - Dobrze gada! dać mu wódki i skręta !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pipibipi
+16 / 84

Prawda, ale polski naród jest za głupi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar anulla89
+28 / 42

Drogi Juchasie,kiedy coś mi się nie podoba,próbuję to zmienić,a nie od tego uciekać. Gdyby wszyscy myśleli tak jak Ty,nadal tkwili byśmy w średniowieczu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Artex
+5 / 11

@Juchas: Po ulicy grasują bandy morderców, policja strajkuje, mafie przejmują cały kraj. Recepta? Wy***rdalaj bo nikt cię tu nie trzymie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Spitfire90
+9 / 47

Czy autorowi demota chodzi o legalizację marichuany kosztem delegalizacji alkoholu? Czy do końca zwariowałeś? Wyobrażasz sobie na święta z rodziną zamiast na stole stać flaszka, żeby każdy z babcią i dziadkiem odpalali blanta?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jenson
+13 / 25

@Spitfire90 według mnie na stole w świeta nie powinno być ani jednego ani drugiego :P a co demota to prawda że alkohol jest bardziej szkodliwy od zioła, poczytajcie troche na ten temat a nie słuchacie tylko tego co muwią w telewizji Pozdro ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Krytyka
+18 / 26

Spitfire90 jeżeli w święta masz ustawione flaszki na stole to ja nie mam do Ciebie pytań. Używki w taki dzień?! Ręce opadają

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Attila
+38 / 38

Tylko, ze te modelki, aktorki i piosenkarki najczesciej nie pala, tylko cigna koke, albo zazywaja amfetamine, ktora organizm wykancza...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zielnik
+24 / 36

naćpany a najarany. widzisz różnicę?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vespian
+15 / 21

Ehh.. te 'gwiazdy' wyglądają tak od twardych narkotyków. Ganja jest miękkim narkotykiem i nie powoduje żadnych zmian fizycznych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R Resto017
-2 / 84

patrząc na przykład kolegi który jara rok, załamuje się. Koleś już nawet nie łapie najprostszych rzeczy. Ma taka dziure w mózgu, że szkoda gadać, na dodatek jeszcze opóźnione rozumowanie i refleks .. Powodzenia z legalizacją !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ziomekCK
-5 / 35

Długotrwałe palenie marihuany sprawia że myślenie bez jointa staje się trudne. Poza tym marihuana uzależnia psychicznie a to jest nawet gorsze od uzależnienia fizycznego jak np w przypadku papierosów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar miodek666
+12 / 24

Chcesz się niszczyć-twój wybór. Cholernie nie podoba mi się podwójna moralność użytkowników, z jednej strony: PALENIE TO ZŁO! a z drugiej dzisiejszy demot jakiegoś idioty: "jem żeby nie pić na pusty żołądek". Narkotyki powinny być legalne skoro taki syf jak alkohol też jest. To jest twój indywidualny wybór czy chcesz się niszczyć za chwileczkę otumanienia (w obu przypadkach). demo123 nie pogrążaj się negując zły wpływ narkotyków, mieć się dobrze, a opóżnienia percepcji to inna sprawa. Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darekkaliber
+24 / 24

~ ziomekCK MArihuana uzależnia psychicznie a papierosy i fizycznie i psychycznie. psychicznie możesz sie uzależnić od wsyzsytkiego np. w ostatnich czasach często od Internetu i Telewizji, ale można nawet od Budyniu czy czegoś, np. Kawy. Pamietajmy, że uzależnienia to nie tylko Alkohol narkotyki i tytoń. A a'propos demota +, bo Alko niszczy mocniej niz weed

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MalYzDuzym
+8 / 10

@Resto017 Patrząc na przykład kilku żuli z mojego miasta, walą procenty od kilku lat i skończyli pod monopolowym w uj*banych dresach z komandosem w ręku. Ich mózg to serek szwajcarski a o wątrobie już nie wspomne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2010 o 0:12

S szademade
-1 / 1

Zależy co ten twój kolega jarał, bo samo ziele nie jest takie straszne, tylko potem ma się ochotę na coś mocniejszego... i zaczynają się kłopoty, poza tym to mógł palić za dużo.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Attila
+11 / 17

Jak nic na ten temat nie wiesz to sie nie wypowiadaj, jakbys widzial latajace swinie to to znaczy, ze zazywales lsd...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Rudypunk
-1 / 1

@Attila ja miałem zwidy, ale nie tak, ze nawet jak sie wpatrywalem to cos bylo inne, tylko co chwile katem oka cos widzialem ;]
Druidzi w parku... okazali sie smietnikami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Next1201
+1 / 1

Jak ty masz haluny po trawce to zmień dilera : ) Po co się wypowiadasz jak nie masz o tym zielonego pojęcia? Znajdź mi jakiegoś palacza marii który miał halucynacje to dobry będziesz...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andrzejiksde
+9 / 23

po 1 i tak trzeba sie leczyc za swoje pieniadze bo NFZ to jeden wielki kit.
po 2 z Twojej wypowiedzi wniskuje, iz twierdzisz, ze papierosy i alkohol sa nieszkodliwe ?
po 3 to o Tobie swiadczy, jak do wszystkich ktorzy maja inne zdanie niz Ty, zwraczasz sie 'idioci'.

powodzenia w zyciu ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 sierpnia 2010 o 16:40

avatar krajstof
+7 / 25

Ganja a hera czy inne chemikalia to dwie zupełne sprawy... Jesteście społecznie anty MJ ponieważ w spełeczeństwie panuje przekonanie że narkotyki są złe i że nie ma podziału na miękkie i twarde... MJ zaliczyłbym do miękkich ponieważ, nie uzależnia i nie zabija... Co bym zaliczył do twardych? Amfa, Hera, LSD .. i na pewno alkohol! Nie twierdzę że mj jest nieszkodliwa, bo jest, dla płuc, dla jamy ustnej itp, ale popatrz na to również że wielu ludzi jest leczonych marichuaną... a kto leczy się alkocholem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar anulla89
+15 / 17

Niech wszyscy alkoholicy też leczą się za swoje,a nie za moje z podatków,to wtedy pogadamy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jenson
+4 / 6

@up własnie to samo miałem napisać, poczytajcie i dopiero coś piszcie bo jak czytam wypowiedzi typu "i świnie by latały." to ze śmiechu zwijam sie na podłodze ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lukaszbsk
+4 / 4

Właśnie oto wszystkim chodzi te ''darmowe'' leczenei jest nie potrzebne . Dlaczego? . BO I TAK KAZDY ZA TO PŁACI Z PODATKÓW

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dumle223344
+6 / 14

@Resto017

"Jeśli jarasz tony skuna z piachem, to zamiast mózgu masz worek śmieci.."

Temu się akurat nie dziwie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar yma6
+11 / 35

wszystko jest dla ludzi , powinna być zalegalizowana marycha bo każdy człowiek powinien sam decydować o sobie i swoim życiu . a co do demota +! !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I immortalking3
+11 / 23

popierwsze koledzy jest prosta zasada:
pijany czlowiek wsiadzie do samochodu i pojedzie jak najszybciej bo chce wiecej wodki
upalony czlowiek nie wsiadzie do samochodu bo stwierdzi ze jest mu tutaj tak dobrze ze nie ma sie po co gdzie ruszac bless

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jakobeks13
+2 / 6

Bo amfa pobudza jak kawa, która też jest narkotykiem (środek wpływający na układ nerwowy). WSZYSTKO co wpływa na układ nerwowy jest szkodliwe, ale tylko w dużych ilościach. Wszystko ma umiar i granice...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darekkaliber
+1 / 3

Po MJ sie jezdzi 10km/h jak juz sie wgl usiadzie za kieropwnica. ja np. wole posiedziec i sie pousmiechac;d

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cisowiankabr
+1 / 21

plus, dobry demot

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xalvan
+5 / 41

Kurcze, mylicie twarde dragi z zielskiem... Proste ze po koksie czy podobnych sie chodzi jak zywy trup i wogole. Ale od marihuany jeszcze nikt! powtarzam nikt! nie zginol! Owszem zgodze sie ze ciezkie dragi konca czlowieka. Widzialem tam wyzej ze ktos napisal ze "by skakali z dachow" czy cos w tym stylu, jesli miales na mysli magika to on nie skoczyl z przepalenia, mial pare innych powodow ;) A co do dziur! Po alkoholu w mozgu robia sie duzo gorsze dziury! I duzo wolniej sie "regeneruja" a po marihuanie owszem robia sie ale rowniez sie "regeneruja" szybciej niz po alkoholu ;) Sa gusta i gusciki i o gustach sie nei dyskutuje to moja opinia wasza jak najbardziej moze byc inna ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K khazad
+12 / 16

Komórki nerwowe bez względu jak zostały zniszczone i tak się ujowo regenerują (właściwie to się nie regenerują). Wszystko jest dla ludzi, tylko ludzie nie potrafią rozsądnie korzystać i wpadają w nałogi... Czy to alkohol, czy marihuana.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ziomekCK
-5 / 9

no niezupełnie jeśli masz dobry humor to po ganji ci sie on polepszy ale jak masz doła bo cie dziewczyna rzuciła to ten dół ci się powiększy i to prowadzi do prób samobójczych ;p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Byczarz
+2 / 4

@xalvan, myślę, że o to Ci chodziło: alkohol niszczy neurony, a ganja połączenia między nimi. Neurony się nie odnawiają, a żeby połączenia między neuronami wystarczy użyć trochę mózgu- rozwiązać krzyżówkę, rozwiązać jakieś zadanie matematyczne czy coś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vespian
0 / 4

@ziomekCK

No niekoniecznie, jeśli palisz w dobrym towarzystwie kumpli, którzy potrafią Cię jakoś rozweselić to przez tą godzinkę kiedy jesteś zjarany zapominasz o problemach, ale dopiero kiedy Ci już przechodzi jest masakra.. Wszystko zależy od podejścia. Jeśli masz jakiś problem i idziesz zapalić po to żeby się 'wyluzować' to się nie przejmujesz tym tak bardzo bo po prostu o tym nie myślisz. Przynajmniej tak było w moim wypadku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P par91
0 / 0

komórki giną od dymu (zaczadzenia), a nie od THC...!!! poczytajcie troche na ten temat i sie douczcie ;]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K khazad
0 / 0

@par91 heh, ale to jest pośrednio spowodowane paleniem ^^ także to nie wyklucza, że palenie jednak negatywnie wpływa (tytoń i marihuana, zresztą cokolwiek)na komórki nerwowe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Draglex
-1 / 21

mistrz977 - a pijany idiota oczywiście jest tolerancyjny dla każdego przechodnia ;). [+]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Smyku20
-2 / 26

Przepraszam, czy to aby na pewno jeszcze główna? Bo ostatnio widuję tu za dużo słabizn i niedoróbek, takich jak ta...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pagedown
+3 / 23

Wyobrażacie sobie napaść spowodowaną przez najaranego gościa?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KeyserSoze
+1 / 15

Jeszcze nigdy nie widziałem żeby ktoś po jaraniu zachowywał się agresywnie.
Wyobrażasz sobie napaść spowodowaną przez pijanego gościa?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TomJMC
+5 / 15

Nie słyszałem o napaści przez kolesia pod wpływem THC, najczęściej się słyszy że ktoś pijany napadł na kogoś albo spowodował wypadek. MJ odpręża a przy niektórych przypadkach działa usypiająco. Wiec lepiej palić z umiarem co jakiś czas niż pić bo jak wypijesz to najczęściej uruchomią Ci się chęć na tzw. wielką dolewkę i tak czy owak skończysz na glebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pixel702
+2 / 8

Szkoda mi Cię...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Outinfo
+9 / 25

kurde w końcu pozytywny demot ! plus jak nigdy !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E elv
+14 / 32

+ !! Nie mylić twardych dragów z ZIOŁEM!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Toff
+5 / 27

W takim razie najlepiej byłoby zakazać spożywania alkoholu, marihuany nie legalizować i wszyscy byliby szczęśliwi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J Jamnior
-5 / 19

Lepsze to niż legalizacja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darekkaliber
+5 / 9

a słuyszałeś może o amerykańskiej prohiobicji? NIC powtarzam NIC dobrego z tego nie wyszło tylko wielkie gangi Alkoholowe, które dolewały do wódki i whiske'i metanolu, tak jak teraz możesz dostać niby zwykłą marihuanę, a z "dodatkiem" od dilera np. kokainy i przez to wpadasz w nałóg kokainowy przez marihuane....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C c1rcadsk
0 / 2

Czlowiek powinien byc wolny, sam decydowac o wlasnym zyciu, a nie byc karany za cos co przez grubych idi.otow w czerwonych krawatach "wolnością"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Toff
-3 / 5

Ale są rzeczy złe i dobre dla człowieka. Te które szkodzą powinny być zakazane. Nie wiem, kogo nazywasz "grubymi idiotami". Może chodzi Ci o polityków? Oni robią to, żeby dbać o zdrowie obywateli, także Twoje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N nieznajomy22
-2 / 14

to jest prawdziwy demot !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Krytyka
+9 / 11

taaa wódka och cóż to za rarytas dla mojego podniebienia... Zaprzestańmy przepijania i cieszmy się tym niepowtarzalnym smakiem... ;/;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar risk123
+4 / 6

Jasne pije sie dla smaku hahhahaha;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rXMaster
+4 / 4

Założę się, że w życiu nie paliłeś, więc nie pisz takich głupawych komentarzy, bo nie wiesz zapewne nic na w/w temat. Jak kolega wyżej napisał, jak i dla mnie wódka żadnego "smacznego" smaku nie ma, a co do twojego komenta to uważam, że jest wręcz odwrotnie. Przyjemnie jest jak sobie z zajarasz a nie się schlasz, ale szczerze najlepiej zająć się sportem niż używkami, ale jakbym miał wybierać "mniejsze zło" na pewno wybrałbym marihuanę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C c1rcadsk
0 / 0

Chyba w twoim mniemaniu typie. Wszystko jest dla ludzi, człowiek w pewnym wieku, ma już wyrobione własne zdanie na różne tematy.
Człowiek z wyrobionym już własnym zdaniem powinien mieć prawo decydować o swoim losie. Człowiek powinien móc robić ze swoim życiem co tylko mu się żywnie podoba, pod warunkiem, że nie krzywdzi przy tym innych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SSJ5Goku
+1 / 19

Popieram w 100% PLUS ! :D LEGALIZE!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Fiszu
-1 / 15

Nie chcąc wdawać się w dyskusję, która ukaże tylko GŁUPOTĘ (niektórych) ludzi, którzy są przeciwni marihuanie, polecam wszystkim film, który otwiera oczy na tą sprawę i ukazuję w jakiej obłudzie żyjemy.
Tytuł: The Union. Link: http://video.google.com/videoplay?docid=-8077200685820665259#

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 7 razy. Ostatnia modyfikacja: 4 sierpnia 2010 o 16:40

K Kondziiu94
+13 / 13

Gdyby alkohol był zakazany byłaby dziura budżetowa ;d

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vespian
+1 / 5

To pomyśl co było gdyby powstały rządowe plantację i opodatkowali MJ :) Sądzę, że zarobiliby na tym kupę kasy. Poza tym nikt nie mówi o delegalizacji alkoholu. Osobiście myślę, że powinno być legalne i to i to. Wtedy ludzi sami by dokonali wyboru czy wolą palić, czy pić. Oczywiście znaleźliby się też idioci, którzy palili bez umiaru no i wtedy by mieli problem, ale tak samo jest z alkoholem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E ElPolako
-3 / 11

demo123 nie widziałeś nigdy osiedlowych żuli skoro mówisz że wątroba nie wytrzyma?Myślisz że oni piją dla relaksu raz na miesiąc?Walą winiaki i denaturat dzień w dzień i żyją, a kolesie jarają dzień w dzień(a mówią że zioło nie uzależnia co jest śmieszne dla mnie)i mają takie dziury w głowie że bajka. Po zatym pijąc przy kimś nic mu nie robisz a paląc przy kimś to tak jakby on też palił

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vespian
+4 / 4

Też kiedyś paliłem 5 dni w tygodniu przez ok. pół roku. Później mnie złapali za posiadanie i od tego czasu nie zapaliłem ani razu i nawet nie mam na to ochoty. Sądzę, że gdyby paliłoby się przez pół roku ciągle fajki to na pewno by się uzależniło, z MJ jest inaczej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Krytyka
+2 / 2

no tak, ale przy kimś palą palacze papierosów, bo jeżeli ktoś pali w twoim towarzystwie ganje to widocznie nie wiem gdzie Ty przebywasz i jak ci nie pasuje, to po prostu tam nie chodź, bo ja póki co w żadnym barze, żadnej kawiarni i Bóg wie jakim innym miejscu publicznym nie siedziałam w dymie z MJ, tylko zawsze papierosowym! Tak jak można od czasu do czasu się napić i się nie uzależnić, tak samo można zapalić i w nałóg nie popaść a w przypadku marihuany jest to bardziej przyzwyczajenie niż nałóg. Wybacz ale ja wolę spotkać osobę ujaraną, bo jest spokojna i nie widać żadnych po niej oznak, niż pijaną, która się rzuca, robi z siebie pośmiewisko i żałośnie mówi i wygląda, o agresji nie mówiąc!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nastalski
+3 / 13

Democik dobry ! Plus ! Wielkie bless dla was !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheIncoGnito
+2 / 16

LEGALIZE !!! czemu nie możemy palić, oni mogą wódę chlać ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z ziom624
+3 / 19

jeśli ktoś ci mówi ganja to twój wróg,
to ją spal,
to ją spal,
jeśli ktoś ci mówi ganja twoim wrogiem ,
rozpal
ogień,
rozpal ogień,
jeśli boisz się że będziesz miał kłopoty ,
spal dowody,
spal dowody,

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 4 sierpnia 2010 o 16:46

C Czubek
-3 / 15

co za gówno ~!!! a niby marihuana to nieszkodliwa??? każdy nałóg jest zły! czy to alkohol czy narkotyki...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rXMaster
+2 / 2

Dokładnie. Narkotykiem jest również alkohol jak i papierosy oraz marihuana, gdyż mają coś wspólnego... Wszystko to to używki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C czicziman
+1 / 11

smoke weed everyday z fartem dla kumatych w interesie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mateusz415
+8 / 20

Sadzić Palić Zalegalizować !! ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darekkaliber
+3 / 5

taa.. to sobie zapal z ekipa i zobaczywz jakie luuuuuuzik to jest

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar anvil
-2 / 14

hyhy, mam taki sam obrazek w avatarze na gg xdd (wiem, że to nie ma znaczenia xD)
alkohol jest dużo gorszy od ziela, to pewne. Może mniej niszczy organizm, ale ganja niszczy organizm w niewidoczny sposób. Poza tym jest bardziej pozytywna. +++++++

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Toff
0 / 8

Co ma znaczyć, że niszczy organizm w niewidoczny sposób?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar anvil
-1 / 7

To, że THC osadza się na tkance tłuszczowej, mózgu (wyniszczając szare komórki), wątrobie... w sumie to wszędzie xD... I zbytnio nie odczuwa się tego skutków. Poza tym, że ma się opóźnioną reakcję, gorszy refleks itp... nie chce mi się wszystkiego wymieniać, poczytaj sobie.
A alkohol to wiadomo... Zniszczona wątroba, bóle żołądka... Również nie chce mi się wymieniać xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Toff
-3 / 9

A więc jaka jest różnica? Nieważne, że jest to niewidoczne, organizm i tak jest niszczony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar anvil
+3 / 11

Marihuana uśmierza ból więc nie czujesz tych złych skutków. A co z tego, że ewentualnie zabierze ci parę dni starości skoro da tyle dni radości?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar anvil
0 / 4

Myśl już jak chcesz. Niczyjego zdania nie mam zamiaru zmieniać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Shiranai
+2 / 8

Szkodliwe, nie szkodliwe, wsio jedno. Chcecie palić - palcie, ale nie na ulicach. Wystarczająco irytujące jest chodzenie za parowozami napędzanymi tytoniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar oskartarczest
+4 / 8

Jeśli opierasz swoją "historię" na wykładzie Bodka ,które funkcjonuje już od paru lat w internecie to wiedz ,że nie palili marihuany tylko brali jakiś cięższy shit. Tak czy owak takie historie powinny być wkładane pomiedzy miejskie legendy ,a nie powinny być nawozem propagandy anty - weedowej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darekkaliber
+4 / 4

Po mariuhuanie nie ma powtórze NIE MA halucynacji. Musiała to być Hewroina LSD lub susz grzybków. albo Dealer ich oszukał i dał im mieszankę żeby wpadli w nałóg np. kokainowy. Gdyby była legalizacja, to nie dostalibyśmy żadnej hu**ej mieszanki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Krytyka
+2 / 2

do wszystkiego co się słyszy trzeba podchodzić z dystansem. Każdy kto chociaż raz palił wie, że nie można pomylić po tym dziecka z kurczakiem, to jakaś totalna abstrakcja!

Matka wchodzi do domu i widzi syna wyjadającego z lodówki zamrożone pierogi:
- kochanie, może chociaż sobie je podgrzej...
- co ja? ja nic nie paliłem!

hehe xDD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gadzeto90
-3 / 5

pozory myla

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A andrzejto
+6 / 14

Autor zapomniał dodać, że może mniej by się bili, ale za to więcej ludzi by lądowało w psychiatrykach. Wpływ marychy na pobudzenie schizofrenii i schorzeń paranoidalnych jest UDOWODNIONY.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rXMaster
-1 / 1

Jedno jak i drugie ma swoje wady, więc... Najlepiej nie używać używek. Może za legalizacją nie jestem, ale na pewno za depenalizacją, bo wg. mnie wsadzanie do więzienia młodych ludzi za posiadania nie wielkiej ilości suszu z kwiatka na własny użytek jest nie mniej przesadne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Esleepy
+1 / 1

Jest szansa złapania schizofrenii lecz tylko jeśli ktoś z twojej rodziny miał ten problem. I jest to mała szansa bo coś około 7% o ile dobrze pamiętam. To też jest UDOWODNIONE. :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Piiter
+3 / 3

Z tego, co wiem, marihuana nie jest tak silnie uzależniająca jak alkohol, ale ważne pytanie: Czy na każdego działa tak samo?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darekkaliber
+1 / 1

nie na różnych ludzi inaczej. Np. ja mam stan pozytywny mam wszystko w dupie i widze piekno swiata, a rodzice mi kiedyś opowiadali, że jak się spalili jak byli w Holandii u ciotki to mieli zgon.. ale potem już nie brali bo im się nie spodobało. jakby ktoś był na tyle głupi, że jakby załapał to co oni i potem jeszcze ciągną buchy to by na pewnoi mu jeb** na psychike... ale ja nikogo tak poje***ego nie znam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Krytyka
+1 / 1

jak każda używka na każdego działa inaczej. Ja po alkoholu robię się senna i zmęczona i to nie po nie wiem jakich ilościach, bo więcej niż np dwa piwa nie wypiję, a z tego względu, że nie lubię się zalać w trupa, ale nie na każdego to tak działa, a marihuana... u jednego wywoła euforię, u drugiego załamanie a trzeci powie, że kompletnie nic mu nie jest. Ilu ludzi tyle doznań...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E endo
+9 / 15

Naprawdę bawią (i denerwują srodze) mnie komentarze ludzi wypowiadających się na temat marihuany w sposób, jakby komentowali ćpanie heroiny i tego skutki. Ludzie, którzy o mj słyszeli w radiu i widzieli na propagandowych filmach jedynie, nigdy nie mając z nią styczności, czy też chociaż naukowych faktów za sobą. Fakty, fakty, fakty! Zorientujcie się najpierw w danym temacie, nim zaczniecie pisać farmazony. Głupie, komunistyczne przekonania, przechodzące z pokolenia na pokolenie.. Przez to w tym kraju nie będzie legalizacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 sierpnia 2010 o 16:43

L lisek771
0 / 4

nie ma co gadać. i jedno i drugie daje podobny efekt -0 utratę zdrowia. chociaż krócej meczymy się z idiotami przesadzającymi czy to z alkoholem, czy z "MJ"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Blazefury
0 / 8

THC nie da się przedawkować, możesz wypalić 500 skrętów i jeśli umrzesz to i tak od zatrucia dwutlenkiem węgla a nie od THC więc nie pierdziel.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xoxo
+3 / 5

tak tak, oczywiście, a jakbyśmy mieli odwrotną sytuację to ludzie mówiliby, że to alkohol jest lepszy i nie powinniśmy palić tego świństwa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V val1um
-3 / 3

nc..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Anonim15
-1 / 13

Ci co mówią, że po marihuanie ludzie skaczą z dachów i takie tam to mary jane widzieli najwyżej na tapecie telefonu ;] Nie wiecie jak to jest więc się nie udzielajcie. Człowiek po bace od razu robi się wesoły, śmieje się z byle czego i ma w du^pie problemy. I jeszcze gadacie o jakiś bójkach ? Człowiek zjarany by powiedział że ma na to wy^jeb...ane i by mu się nie chciało nawet wstac ! Pozdro dla zielonych braci ;]Je^b..ac alkohol, je^bany...ch alkoholików i sapiących na mieście baranów o nic. [+]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Toff
+2 / 12

I Twoim zdaniem to jest zaleta? To, że człowiek robi się wesoły z byle powodu i zapomina o problemach? Jeżeli o nich zapomina, to przestaje starać się rozwiązać, a wtedy problemy są jeszcze większe. Dla tego samego powodu pije większość alkoholików - żeby zapomnieć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M miiiii
+3 / 3

Toff- w takim razie z alkoholu też zrezygnujmy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Toff
0 / 4

Napisałam to kilka komentarzy wyżej. Alkohol też nikomu potrzebny nie jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rXMaster
-1 / 1

Temat jest dość ciekawy. Wg. mnie prędzej czy później i tak nastąpi przynajmniej depenalizacja narkotyków MIĘKKICH. Kto pali z umiarem jest postacią człowieka normalnego, ale ten co jara dzień w dzień na pewno nim nie jest. To samo tyczy się do narkotyków, które są legalne. Palenie 2 paczek dziennie papierosów oraz walenie gazu do normalnych orzeczeń nie należy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Toff
-1 / 3

Ale jeśli chodzi na przykład o papierosy - nie mają żadnych skutków pozytywnych. Nie przynoszą korzyści. Tylko wyniszczają. Nie rozumiem więc, po co w ogóle są legalne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fmn
0 / 0

Toff do cna przesiąknięta propagandą, to, że człowiek robi sie wesoły to niby złe? co do problemów, czasem potrzeba odskoczni od nich, żeby je rozwiązać i to właśnie dają używki, tyle, że np. alkohol daje otępienie, które wcale nie jest pomocne, psychedeliki natomiast dają świeże spojrzenie na sprawę i dzięki temu np. MJ umiejętnie zastosowana może wyciągnąć człowieka z depresji ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cervantes2
-5 / 11

Kto takie g***o dał na główną ? Nie tylko przez przekaz nie powinno tu być (alkohol jest zły a marihuano to raj),ale tez przez to że ma 30% ocen na + a 70% na -

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 sierpnia 2010 o 16:45

K KtheF
-1 / 3

przekaz co prawda słaby, używki to używki, to Ty wybierasz jak z nich będziesz korzystał, ale weź sobie jeszcze raz policz te głosy ;P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar arqueek
+1 / 3

Stary, wroc na podstawowki, naucz sie liczyc. Internet powinien byc od 18...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K KtheF
+1 / 3

hahahahha, poprawiłeś i jest jeszcze gorzej:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gajek
-2 / 8

(-) było by wiele innych, możliwe że gorszych problemów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wojtas9975
-5 / 7

no od marihuany sie zaczyna po uzlaeznia i zostawia slad w naszym organizmie do konca i przez narkotyki tez rodziny sie rozbijaja bo marihuana ma KANNABINOLE
substancje zawarte np. w haszyszu, marihuanie, powodujące uzależnienie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D darekkaliber
+2 / 2

Kanabinole to połączenia w mózgu na które oddzialowywyuje marihuana a nie substancje zawarte w niej. w marihuanie jest 9-Tetra-Hydro-Kannabinol substancja która wchodzi w połaczenie z kannabinolami w mózgu i dająca poczucie szczerscia, podobnie działa czekolada, jednak ta powoduje wydzielanie sie wiekszej dawki serotoniny i dopaminy, ktore sa produkowane w ciele. MArihuuana uzaleznia psychycznie a nie fizycnie, a np. papierosy i etanol fizycznie I psychicznie, więc gorzej. psychicznie możesz uzależnic sie od wszystkiego np. komputera czy telewizora ale nawet od budyniu, więc sam widzisz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Krytyka
+1 / 1

tys uzależnienie widział. Haszysz to marihuana, a raczej żywica z niej więc widać gołym okiem, że znawca z Ciebie znakomity... yhym : Od marihuany się zaczyna... Cytat: "ja piję alkohol, a zacząłem od picia mleka" jeżeli ktoś sięga po coś innego to to nie jest spowodowane marychą, tylko głupotą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rXMaster
0 / 0

"Od Marihuany się zaczyna" - Wg. mnie takie stwierdzenia nie mają żadnego uzasadnienia w życiu realnym. W końcu każdy człowiek posiada własną wolę, z której przecież korzysta. Jeżeli ktoś chce brać "coś ciężkiego" to i tak to weźmie bez względu czy zażywa marihuanę czy pije alkohol. Stwierdzenie to jest tak samo prawdziwe jak to, że "Zaczyna się od alkoholu a kończy na denaturacie". :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jayeti
+5 / 9

pierwsze prmio: nie dawajcie mi tutaj tych debilnych cytatów z płyty "Diss na rząd" bo ch*ja tam wartości jest zawarte.
drugie primo: najlepiej żeby wypowiadały sie osoby kompetentne( +18 lat) lub takie które palą stale.
trzecie primo: wszyscy dobrze wiemy że każda używka jest szkodliwa dla zdrowia i osób trzecich więc skończcie z tym żer jedno jest zdrowe, drugie jest nie zdrowe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lukarz
-4 / 12

Widzę, że osoby, które decydują, czy demot trafi na główną, czy nie są coraz bardziej nawiedzeni. Ta strona
powoli zaczyna zamieniać się w GÓWNĄ... Wdupcie tutaj jeszcze true demotywator...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 sierpnia 2010 o 16:50

R RastaMaciek
+4 / 8

zgodze sie ze palenie tez powinno miec swoja granice tak jak picie alkoholu , rozumiem wypic 2-3 piwka dla smaku ale zeby sie zapier***ic jak atom to chu**wo , z paleniem tak samo zapalic od czasu do czasu dla relaksu i jest dobrze ;) a co do demota + ;)
Bless ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G Gruz
+2 / 2

i takie myślenie jest najpiękniejsze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 sierpnia 2010 o 17:39

P pwl
+2 / 4

Truedemot!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sosik1
-4 / 10

Ludzie, co wy mówicie... Brak mi słów po prostu. Jeden - wielki - SYF! :/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar piotrek1234514
+2 / 8

właściwie to ze zdobyciem grama czy nawet kilku nie ma większych problemów, jeżeli ktoś chce palić to i tak to będzie robił, a poza tym to jak powszechnie wiadomo zakazany owoc smakuje najlepiej. Nie wiem czy to w znacznym stopniu wpłyneło by to na jej zażywanie, ale każdy człowiek ma wolną wole, jak dla mnie powinno się zalegalizować

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 sierpnia 2010 o 16:50

avatar Lukarz
+1 / 7

Tak w ogóle, marihuana nie uzależnia - to my uzależniamy się od niej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rXMaster
+2 / 2

Właśnie! Idealne stwierdzenie [+]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZiemniakPospolity
+3 / 5

Czyli musimy wybierać mniejsze zło? Przecież każda używka jest w gruncie rzeczy zła! Dlaczego do antyreklamy alkoholu stosujemy promocję marihuany? Alkohol jest OK, ale trzeba umieć z niego korzystać. Nie mam zamiaru odmawiać sobie alkoholu, bo jakiś debil rozbija się na ulicy albo wszczyna bójki. A marihuana? Też ma swoje wady, to oczywiste, ale mam wrażenie oglądając takie hasła, że to jest jakiś nektar Bogów... Marihuana jest bardziej szkodliwa dla organizmu od papierosów. Ja jestem zwolennikiem legalizacji marihuany, ale nie róbcie z tego najcudowniejszej rzeczy na świecie, bo wciskacie ludziom taki sam kit, jak ci porównujący trawę z heroiną.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cegiell
0 / 6

Załosne jest takie przedstawianie alkoholu jako samo zło, a palenie ziola jako idealny srodek, po ktorym nie byloby problemow na swiecie i panowalaby sielanka...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar sosik1
-2 / 6

Mają rodzinę i pracę za sobą? No, przez narkotyki! xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lukarz
-4 / 6

to chyba są dealerami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Boobr
-1 / 5

Co za tępy demot. Chyba nie uważasz że kiedy ktoś popija alkohol Z UMIAREM od razu rozbija rodziny? Oczywiście to samo tyczy się zioła, ale człowieku, gdyby zamiast alkoholików było więcej ćpunów to myślisz że to by była idealna sytuacja? Wszystko jest dla ludzi, byle umieć korzystać z tego z umiarem - przemyśl to, bo w takim temacie nie można faworyzować kogokolwiek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar bartEEEk
-3 / 13

Co tu dużo mówić, kolejny demot autorstwa człowieka, który zapewne nie widział skutków ubocznych palenia opioidów.
To samo tyczy się popierających.
Palcie dalej to relaksujące ścierwo, oby było Was jak najmniej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Whitta
0 / 0

"oby było Was jak najmniej." czyli twierdzisz że Konopia zabija? Proszę skończ się tu udzielać człowieku...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fmn
0 / 0

gdzie w tym democie masz opioidy? -.-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H harpiarz
-5 / 11

Nie wiem jak to gówno dostało się na główną, chyba mamy jakiegoś RastA Admin xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Enigma4816
-3 / 13

taki przykład rodzice najarali sie trawki i zjedli swoje dziecko. tak wszyscy palmy trawe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pelo
+3 / 3

jak juz to bylo to po lsd (tak gwoli scislosci). moj naje*any sasiad przebil nozem brzuch znajomemu - wszyscy zaprzestali pic alkohol?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rXMaster
-1 / 1

Wow ale przypadek! Do tego jeszcze fail, bo marihuana nie zawiera właściwości halucynogennych. A alkohol? Wypadki drogowe, pobicia... Żadna używka nie jest dobra i taka prawda

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fuktards
0 / 6

HAHAHAHA ENIGMA4816 HAHAHAHAAHAHAHAHAHAH

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Novyy
+4 / 8

Nikt nie powiedział, że marihuana jest w 100% bezpieczna i nie uzależnia. Owszem - każdy narkotyk uzależnia. Ale idąc tym tropem alkohol to także narkotyk, tak samo jak nikotyna. Kiedy ją palimy niszczy się pamięć krótkotrwała. Ale !
Marihuana leczy wiele chorób i schorzeń i jest to naukowo udowodnione. W wielu krajach jest zalegalizowana w celach leczniczych. Nie powoduje agresji (jak po alkoholu).
Poza tym
z powodu picia alkoholu zginęło xxxxx (nie wiem ile) osób, ale baaardzo dużo.
Palenie marihuany ? - 0
Nie stwierdzono żadnego zgonu z powodu przedawkowania MJ.
Bo tego nie da się przedawkować - proste.
Przykro mi trochę, że wiele osób twierdzi, że MJ jest gorsza od alkoholu, a osoby, które palą traktują jak tych które wciągają kreskę i chodzą jak roboty 2 dni... :/
Proponuję zapalić chociaż raz i zobaczyć jak to jest, a nie wypowiadać się na temat, o którym nie ma się zielonego (xD) pojęcia.

Sadzić, palić, zalegalizować !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Novyy
+2 / 4

haha... i o to właśnie chodzi. potraficie oceniać tylko "po okładce"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tol
-4 / 4

Poczytaj sobie dane, prawdziwe nie robione przez potentatów narkotykowych, pogadaj z ekspertami od uzależnień i narkotyków to wtedy pogadamy. Poza tym, ja w przeciwieństwie do Ciebie nie muszę skakać z góry, żeby przekonać się jak jest ona wysoka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar cubituss
-5 / 9

Super po mary odwali mi i zamiast naje*** żonie i dzieciom, sam zabije się w jakiś głupi sposób ...wracać do waszego babilonu ćpuny albo żyjcie w tym świecie co normalni ludzie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar krajstof
+3 / 7

O lol... :D Koleś, zapal sobie, może da się jeszcze Ciebie uratować! :) Ćpuny? Hahaha... :D Społeczniak... :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Whitta
0 / 0

Jeśli masz problemy z psychiką to owszem, sam się zabijesz... ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mi16
-5 / 7

mniej rozbitych rodzin? można wiedzieć dlaczego, bo nie rozumie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar arqueek
+1 / 7

Brawa dla admina, pierwszy demot legalizacyjny na glownej. Oby wiecej. Pozdro dla "marihuana fe" głąbów ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tol
-1 / 5

Proponuję, żeby wiedzę o marihuanie czerpać, nie z broszur robionych przez dilerów, tylko z rzetelnych, obiektywnych danych, w tym chociażby o składzie tego narkotyku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem