Czas moze i podobny, chociaz watpie bardzo w prawdziwosc tego stwierdzenia. Nawet jesli to prawda to nie porównuj odsiatki za piractwo do pedofila. Ci drudzy maja konkretnie przerąbane ~~
Witamy w Polsce, jak do ciebie rzuca się trzech typków 2x większych od ciebie to nie możesz ich zaatakować, tylko musisz czekać na ich reakcje. wracając do pedofilów - oni to już mają ciepło w więźniu
NIENAWIDZĘ nieprawdziwych demotów. Za gwałt według polskiego kodeksu karnego grozi nawet do 12
lat więzienia! ---- W tym, za gwałt na dziecku, niezależnie od okoliczności, grozi ZAWSZE do 12
lat więzienia!
Porządne demoty gniją w archiwum, a wystarczy SKŁAMAĆ, żeby znaleźć się na głównej.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
4 sierpnia 2010 o 17:12
Piractwo powinno być karane grzywną a nie więzieniem. Przestępwcy moga żyć na wolności a dobzi ludzie muszą być w więzieniu? I tak jest często bo nie zawsze udowodnią takiemu pedofilowi że to zrobił a piratom jak złapią to mają pecet czy laptop Twój :/
I znowu nieznajomość prawa:
do 5 lat jest kara ale za posiadanie treści związanych z pornografią lub ich rozpowszechniania. Za gwałt jest do 12 lat, a za propagowanie pedofilii i mówienie, że jest dobra (czytaj.bezsens elity Tuska)AŻ 2 lata.
w piractwie chodzi o pieniądze, a nie oszukujmy się że pieniądze są ważniejsze od ludzi. Jednak chodź prawo zawodzi lepkie rączki dopadną gwałciciela w wiezieniu :)
Art, 197 w związku z art 200 - kara od 4 lat do 15 pozbawienia wolności, art. 278 kradzież (programu) 3 miesiące do 5 latu, CZEMU więc porównujesz prawie najłagodniejszą możliwą karę za jeden czyn z NAJSUROWSZĄ możliwą za inny??
@Bropit : przestępstwa dzielą sie na zbrodnie i wystepki
Gdy zobaczyłem tego demota od razu przypomniało mi się opowiadanie pióra A. Sapkowskiego pt. "Mniejsze Zło" .
Jednak wątpię, czy aby na pewno zdanie w podpisie jest prawdziwe.
jakby nie było to jak ma się piractwo do molestowania czy gwałtu?! Przecież to zostaje w człowieku aż do śmierci i boli przez całe życie... więc dożywocie jak nic powinno być.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
3 sierpnia 2010 o 23:58
Niby trafne w świetle prawa... Jednakże wystarczy popatrzeć na to co się w więzieniach dzieje... Pedofil bez szwanku nie wyjdzie... Pirat (raczej) tak...
warto też wiedzieć, że dla gwałcicieli i pedofilii więzienie jest najgorszą rzeczą jaka może im się przytrafić. Oglądałem kiedyś program o więźniach i tacy udzie są poddawani torturą między innymi są również gwałceni przez innych więźniów, także 5 lat dla takiej osoby to wieczność tym bardziej, że zdarza się, ci najgorsi nie dożywają końca kary...
za ściąganie plików grozi kara pieniężna w zależności ile ściągnąłeś za rozpowszechnianie idziesz do pierdla.A za gwałt możesz dostać 25 lat albo nawet dożywocie.
Gdzieś Ty kapitalizm widział? Bo nie w Polsce chyba... Za przestepstwa seksualne, z wyjatkirm pedofilii, powinno byc wiezienie, lub w gorszych przypadkach, kastracja. Za pedofilie- stryczek.
A za pobicie pewnie należy się poobcinanie dłoni? Bo gwałt to przestępstwo ciężarowo w tej samej kategorii (i nawet od strony praktycznej podobne) co pobicie właśnie, z czego oczywiście mało kto w zidiociałej eurokomunie zdaje sobie sprawę. A już kompletnie nasrane trzeba mieć, aby stawiać gwałt na tym samym poziomie co morderstwo (za które, owszem, należy się stryczek).
art. 197 § 3 Kodeksu karnego. Jeżeli sprawca dopuszcza się zgwałcenia:
1) ...
2)wobec małoletniego poniżej lat 15,
3)...
podlega karze pozbawienia wolności na czas nie krótszy od lat 3.
gorna granica jest granica 15 lat, to w jak klamlity sposob mowi sie o polskim prawie na dematach zasluguje na osobny demotywator...
To jest zestawienie najmniejszej kary dla pedofila z największą dla "pirata". Dlaczego pomimo że kilka osób wyjaśniło to na początku dalej ciągniecie swoje uwagi odnośnie niesprawiedliwości w Polsce?
tylko ze dla pedofila wystarczy 5 lat wiezienia zeby nie wyszedl zywy, a za piractwo nikogo nie zlapia a jak juz cos to wystarczy dobry adwokat zeby zalatwic sama grzywna.
Prawo to jedno, a to jak jest ono respektowane to drugie - piractwem (również sprzedażą) zajmuje się ogrom ludzi, którzy nawet się z tym nie ukrywają, i jakoś (prawie) nikt ich nie łapie, natomiast jak się zgwałci dziecko i będą na to dowody to z miejsca ma się prze***ane.
Demot (-) bo w Polsce nie można pójść do więzienia za samo sciąganie dla własnego użytku. Notomiast jeżeli ktoś czerpie ze sciągania korzyści np sprzedaje płyty z nielegalnym oprogramowaniem to ma przerąbane...
SPRAWDZAJCIE LEPIEJ WIARYGODNOŚĆ DEMOTÓW :)
"O czynnościach seksualnych wobec małoletnich mówi Art. 200 par. 1 kodeksu karnego, który dotyczy małoletnich poniżej 15 roku życia i przewiduje karę od 2 do 12 lat pozbawienia wolności."
Kolejny nowy user demotów próbujący dostać się na główną, robiąc z użytkowników debili :) już tak 15 demot widze na glownej i mi sie rzygac chce...wypi*rdalaj pan :)
Aha, taka ciekawostka- jesli sciagnelismy cos przez neta nielegalnie, mamy 24 godziny by to usunąć. Czyli można se jeszcze obejrzeć film, a dopiero potem go skasować- nie jest to przestępstwem, chyba że dany człowiek powie w sądzie (lol) że robił to z czystą premedytacją. Chodzi tu mi, że sytuacja taka sama jakby np. kryminalista postrzelił policjanta i użył wymówki że nie wiedział że to policjant-jeśli sąd uwierzy, będzie wolny. W przypadku piractwa, prawdopodobieństwo że sąd uzna to wynosi 80%, hyh.
Stary, ty chyba nie rozumiesz czy jest piractwo!? Przecież to jest najzwyklejsza w świecie KRADZIEŻ! Dobra, załóżmy, że wejdę ci do domu i zabiorę komputer, TV, trochę szmalu czy co tam jeszcze... Że co, że niby jestem zły i niedobry? Sam przecież powiedziałeś - to nic złego...
Gówon prawda jakie 5 la jakie 200TYŚ nie wiem co byś musiał okraść żeby dostać taką kare, zgadzam się ża polskie prawo wielu przypadkach jest pomylone ale nie przesadzajmy
Ludzie przeczytajcie coś zanim dodacie demota, widać, że kodeksu się nie zna widać gołym okiem, a jak wiadomo ignorantia iuris nocet. Inna sprawa, że łaskawy Sąd często nie wymierza bardziej surowej kary...
Porównanie nietrafione, nie wiem co to robi na głównej.
Co nie zmienia faktu że nasze prawo jest chore i często kara jest nieproporcjonalna do rangi czynu, zarówno w jedną jak i w drugą stronę.
Należy jednak pamiętać że piractwo to jest brak poszanowania dla twórcy, osobie która zrobiła rzecz z której korzystamy należy się odpowiednie wynagrodzenie.Chyba nikt by nie chciał być okradanym z zarobku przez inną osobę, a piractwo jest właśnie tym. Tutaj też za niektóre rzeczy opłaty są niepropocjonalne, no ale powinniśmy używać to co nam odpowiada, także pod względem finansowym.
Wiem że nie mamy wysokich zarobków na tle zachodu, jednak ta odrobina poszanowania autorom się należy, a na pewno tym którzy stworzyli coś z czego często korzystamy i jesteśmy z tego zadowoleni.
Nie mogę o sobie powiedzieć że jestem święty, ale staram się w miarę możliwości mieć jak najczystsze sumienie.
Pedofil i tak ma zepsute całe życie, bo ma już na zawsze wpisane w kartotece co zrobił, a jak w więzieniu się dowiedzą, to jeszcze mu trochę odbyt rozszerzą. Dla przykładu, dowiadujecie sie, że twój sąsiad zgwałcił i zabił 6 miesięczne dziecko - co robicie? :)) na youtube ciekawy filmik był "Nie sąd cie skaże pedofilu" :))
Lex est araneae tela- prawo jest jak pajęczyna. Drobne przestępstwo się w nią złapie, zbrodnia raczej ją porwie i uniknie kary. Zauważyli to już starożytni Rzymianie.
Zamiast łapać ludzi za ściąganie powinni w pierwszej kolejności łapać tych którzy mają z tego zyski. Jak ktoś handluje pirackim oprogramowaniem i ma z tego kasę to już jest zdecydowanie świństwo.
Ale 90% całego zjawiska piractwa jest non profit. Nie powinni ściagać tych co ściągają - internet jest wolny i jak coś jest tam zamieszczone to mam prawo dostępu do tego - jest = ściągam. Łamie prawo ten który to rozpowszechnia i to od niego cała machina się rozkręca.
:Gwałt na dziecku - 5 lat więzienia a w kodeksie pisze 10 lat ? " z artykułu 200 Kodeksu karnego ("inna czynność seksualna względem małoletniego poniżej 15 lat"), za co grozi kara do 10 lat więzienia"
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
5 sierpnia 2010 o 10:42
W dupie byłeś, gówno widziałeś:
---
art. 200
§ 1. Kto obcuje płciowo z małoletnim poniżej
lat 15 lub dopuszcza się wobec takiej osoby innej czynności seksualnej lub doprowadza ją do
poddania się takim czynnościom albo do ich wykonania, podlega karze pozbawienia wolności od lat 2
do 12.
---
Gdzie masz tu cokolwiek o pedofilii?
Problem z idiotycznymi prawami opartymi na "age of
consent", a rozpowszechnionymi niemal na całym świecie (za wyjątkiem niektórych państw
muzułmańskich) polega na tym, że każda czynność seksualna z osobą poniżej określonej
granicy wiekowej jest uważana za gwałt. Co za tym idzie, typ, któremu napalona czternastka zrobi
loda jest traktowany na równi z typem, który zwyobraca brutalnie niemowlę (Mógłby się
zaspokoić jakąś starszą i chętniejszą, ale skoro i tak podchodzi pod ten sam przepis, to co
sobie będzie żałował...). Do tego dochodzi zgraja otumanionych telewizją idiotów, którzy by
chętnie za łamanie tego przepisu wieszali/kastrowali, podczas gdy np. za naszą zachodnią
granicą seks można uprawiać z osobą od 14-go roku życia i nie jest to w żaden sposób
sankcjonowane. Są również kraje, w których granica ta wynosi 18 (i więcej!) i chciałbym
zobaczyć minę takiego fana polowania na czarownice/pedofili w Polsce, gdy polismeni go odciągają
zaobrączkowanego od jego 17-letniej dziewczyny na wakacjach za granicą.
Pedofilia zaś jest to
zboczenie polegające na pociągu seksualnym do osobników ludzkich o nierozwniętych drugo- i
trzeciorzędnych cechach płciowych. W przełożeniu na język prostych ludzi - jak cię kręcą
dziewczynki bez cycków, toś pedofil. Samo w sobie nie jest to oczywiście w żaden sposób
groźne, natomiast eurokołchoz z umiłowaniem straszy ludzi na każdym kroku pedofilami, żeby
odciągnąć dzieci od rodziców, wprowadzić niepokoje społeczne ułatwiające państwu kontrolę
nad obywatelem, a potem w najlepsze wprowadzać ustawy typu tej podpisanej jakiś miesiąc temu
przez Bronka, zakazującej dania własnemu dziecku klapsa.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
6 sierpnia 2010 o 11:54
nie wiem jak wy ale ja wole posiedzieć w areszcie miesiąc niż zapłacić 200 tysięcy złotych :), chyba że w więzieniu, to wtedy te 200 tysięcy bo więzienie nie jest równe aresztowi!
Gwałt na kobiecie - 3 lata pozbawienia wolności (lub 5 lat w zawieszeniu na 3 lata)
Posiadanie większej ilości narkotyków do celów własnych lub sprzedaży - 15 lat więzienia i kara pieniężna.
Ziomek jestes idiotą. Ile osób ściga piratów a ile gwałcicieli? piratow komputerowych wszyscy maja w dupie, a pedofile sa scigani jak seryjni mordercy. pomysl. poza tym 5 lat za piractwo to chyba ty siedziales. 200 000? skad ty to wziales
Czas moze i podobny, chociaz watpie bardzo w prawdziwosc tego stwierdzenia. Nawet jesli to prawda to nie porównuj odsiatki za piractwo do pedofila. Ci drudzy maja konkretnie przerąbane ~~
Witamy w Polsce, jak do ciebie rzuca się trzech typków 2x większych od ciebie to nie możesz ich zaatakować, tylko musisz czekać na ich reakcje. wracając do pedofilów - oni to już mają ciepło w więźniu
no ale nie zmienia to faktu ze, polskie prawo porownuje zbrodnie do przestepstwa.
NIENAWIDZĘ nieprawdziwych demotów. Za gwałt według polskiego kodeksu karnego grozi nawet do 12
lat więzienia! ---- W tym, za gwałt na dziecku, niezależnie od okoliczności, grozi ZAWSZE do 12
lat więzienia!
Porządne demoty gniją w archiwum, a wystarczy SKŁAMAĆ, żeby znaleźć się na głównej.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 4 sierpnia 2010 o 17:12
Piractwo powinno być karane grzywną a nie więzieniem. Przestępwcy moga żyć na wolności a dobzi ludzie muszą być w więzieniu? I tak jest często bo nie zawsze udowodnią takiemu pedofilowi że to zrobił a piratom jak złapią to mają pecet czy laptop Twój :/
ciekawe ile osób zamknęli za piractwo... poza tym chyba zera ci się w grzywnie pomyliły i w ogóle demot z dupy wzięty.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 4 sierpnia 2010 o 18:02
I znowu nieznajomość prawa:
do 5 lat jest kara ale za posiadanie treści związanych z pornografią lub ich rozpowszechniania. Za gwałt jest do 12 lat, a za propagowanie pedofilii i mówienie, że jest dobra (czytaj.bezsens elity Tuska)AŻ 2 lata.
w piractwie chodzi o pieniądze, a nie oszukujmy się że pieniądze są ważniejsze od ludzi. Jednak chodź prawo zawodzi lepkie rączki dopadną gwałciciela w wiezieniu :)
Art, 197 w związku z art 200 - kara od 4 lat do 15 pozbawienia wolności, art. 278 kradzież (programu) 3 miesiące do 5 latu, CZEMU więc porównujesz prawie najłagodniejszą możliwą karę za jeden czyn z NAJSUROWSZĄ możliwą za inny??
@Bropit : przestępstwa dzielą sie na zbrodnie i wystepki
Gdy zobaczyłem tego demota od razu przypomniało mi się opowiadanie pióra A. Sapkowskiego pt. "Mniejsze Zło" .
Jednak wątpię, czy aby na pewno zdanie w podpisie jest prawdziwe.
za gwałt na dziecku powinno być coś dużo gorszego. to jest chore.
Gwałt na dziecku 5 lat? Skad ty to wziales? Jest minimum od 10 lat.
jakby nie było to jak ma się piractwo do molestowania czy gwałtu?! Przecież to zostaje w człowieku aż do śmierci i boli przez całe życie... więc dożywocie jak nic powinno być.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 sierpnia 2010 o 23:58
Nie dożywocie. Są inne kary, ale polski wymiar sprawiedliwosci uznal je za niehumanitarne...
Uwierz mi że taki pedofil w ciągu pięciu lat ma tam takie piekłó, że ja pie*dole
pedofila dodatkowo gratisowo przecwelą in zrobią z niego dziwke !!
nie maja bo sa dobrze pilnowani przez straznikow wiec nie wygaduj bzdur
Daaaawno temu? Gwałt? Odwdzięczą się tym samym... Kradzież? Obcinają dłoń...
Ew. zdażało się też, że coś innego ucinali i jako karę za gwałt... Można powiedzieć, że bardzo skuteczne.
Polskie prawo :(
Czyli lepiej gwałcić niz ściągać pornosy
nieźle to ująłęś
na to by niestety wychodził sssebi...
Mówisz tak jakby ściąganie pornosów było nielegalne.
Niby trafne w świetle prawa... Jednakże wystarczy popatrzeć na to co się w więzieniach dzieje... Pedofil bez szwanku nie wyjdzie... Pirat (raczej) tak...
gówno wiecie o pedalstwie
Ale pedalstwo to chyba wulgarne określenie homoseksualizmu, a to nie pedofilia...
O proszę jaki ekspert w dziedzinie pedalstwa. :]
Zależy do jakiego więźienia trafi pedofil jeżeli będą tam ludzi z np dożywociem co mu szkodzi zabić takiego pedofila dostanie drugie dożywocie?
Nie ma w Polsce czegoś takiego jak "dożywocie absolutne" i po 40 latach osoba z dożywociem może się ubiegać o zwolnienie warunkowe.
warto też wiedzieć, że dla gwałcicieli i pedofilii więzienie jest najgorszą rzeczą jaka może im się przytrafić. Oglądałem kiedyś program o więźniach i tacy udzie są poddawani torturą między innymi są również gwałceni przez innych więźniów, także 5 lat dla takiej osoby to wieczność tym bardziej, że zdarza się, ci najgorsi nie dożywają końca kary...
za ściąganie plików grozi kara pieniężna w zależności ile ściągnąłeś za rozpowszechnianie idziesz do pierdla.A za gwałt możesz dostać 25 lat albo nawet dożywocie.
Niestety, nie u nas.
Witajcie w kapitaliźmie, systemie, gdzie pieniądze ceni się bardziej niż ludzkie uczucia.
Gdzieś Ty kapitalizm widział? Bo nie w Polsce chyba... Za przestepstwa seksualne, z wyjatkirm pedofilii, powinno byc wiezienie, lub w gorszych przypadkach, kastracja. Za pedofilie- stryczek.
A za pobicie pewnie należy się poobcinanie dłoni? Bo gwałt to przestępstwo ciężarowo w tej samej kategorii (i nawet od strony praktycznej podobne) co pobicie właśnie, z czego oczywiście mało kto w zidiociałej eurokomunie zdaje sobie sprawę. A już kompletnie nasrane trzeba mieć, aby stawiać gwałt na tym samym poziomie co morderstwo (za które, owszem, należy się stryczek).
Za gwałt powinna byc obowiazkowa kastracja, a pozniej kara smierci. Ale o czym my mowimy.. to jest polska.
Pewnie, żeby gwałciciele mordowali ofiary? A "Polska" piszemy wielką.
art. 197 § 3 Kodeksu karnego. Jeżeli sprawca dopuszcza się zgwałcenia:
1) ...
2)wobec małoletniego poniżej lat 15,
3)...
podlega karze pozbawienia wolności na czas nie krótszy od lat 3.
gorna granica jest granica 15 lat, to w jak klamlity sposob mowi sie o polskim prawie na dematach zasluguje na osobny demotywator...
jako pedofil uwiez mi dla niego miesiac bylby gorszy niz dla Ciebie przesiedziec 5 lat za te piractwo ;d
To jest zestawienie najmniejszej kary dla pedofila z największą dla "pirata". Dlaczego pomimo że kilka osób wyjaśniło to na początku dalej ciągniecie swoje uwagi odnośnie niesprawiedliwości w Polsce?
demot:Idioci:Grozi to nie zkazanie
gwałt na dziecku - 5 lat i prawdopodobna śmierć w więzieniu
piractwo - 5 lat i 200 000
wow. i to mnie po prostu DEMOTYWUJE. brawo! świetny demot!
tylko ze dla pedofila wystarczy 5 lat wiezienia zeby nie wyszedl zywy, a za piractwo nikogo nie zlapia a jak juz cos to wystarczy dobry adwokat zeby zalatwic sama grzywna.
to przykre, ale niestety takie są realia tego chorego państwa... :(
Prawo to jedno, a to jak jest ono respektowane to drugie - piractwem (również sprzedażą) zajmuje się ogrom ludzi, którzy nawet się z tym nie ukrywają, i jakoś (prawie) nikt ich nie łapie, natomiast jak się zgwałci dziecko i będą na to dowody to z miejsca ma się prze***ane.
Polskie prawo - i wszystko jasne...
Demot (-) bo w Polsce nie można pójść do więzienia za samo sciąganie dla własnego użytku. Notomiast jeżeli ktoś czerpie ze sciągania korzyści np sprzedaje płyty z nielegalnym oprogramowaniem to ma przerąbane...
SPRAWDZAJCIE LEPIEJ WIARYGODNOŚĆ DEMOTÓW :)
"O czynnościach seksualnych wobec małoletnich mówi Art. 200 par. 1 kodeksu karnego, który dotyczy małoletnich poniżej 15 roku życia i przewiduje karę od 2 do 12 lat pozbawienia wolności."
Kolejny nowy user demotów próbujący dostać się na główną, robiąc z użytkowników debili :) już tak 15 demot widze na glownej i mi sie rzygac chce...wypi*rdalaj pan :)
Aha, taka ciekawostka- jesli sciagnelismy cos przez neta nielegalnie, mamy 24 godziny by to usunąć. Czyli można se jeszcze obejrzeć film, a dopiero potem go skasować- nie jest to przestępstwem, chyba że dany człowiek powie w sądzie (lol) że robił to z czystą premedytacją. Chodzi tu mi, że sytuacja taka sama jakby np. kryminalista postrzelił policjanta i użył wymówki że nie wiedział że to policjant-jeśli sąd uwierzy, będzie wolny. W przypadku piractwa, prawdopodobieństwo że sąd uzna to wynosi 80%, hyh.
To jest chore. Zwłaszcza, że piractwo nie jest niczym złym. A dla pedofilów z miejsca kara śmierci!
Stary, ty chyba nie rozumiesz czy jest piractwo!? Przecież to jest najzwyklejsza w świecie KRADZIEŻ! Dobra, załóżmy, że wejdę ci do domu i zabiorę komputer, TV, trochę szmalu czy co tam jeszcze... Że co, że niby jestem zły i niedobry? Sam przecież powiedziałeś - to nic złego...
cóż. polskie realia :)
witamy w Polsce
Zdemotywował mnie. +
Gówon prawda jakie 5 la jakie 200TYŚ nie wiem co byś musiał okraść żeby dostać taką kare, zgadzam się ża polskie prawo wielu przypadkach jest pomylone ale nie przesadzajmy
Ludzie przeczytajcie coś zanim dodacie demota, widać, że kodeksu się nie zna widać gołym okiem, a jak wiadomo ignorantia iuris nocet. Inna sprawa, że łaskawy Sąd często nie wymierza bardziej surowej kary...
pedofilowi za gwałt grozi 12 lat a nie 5
Porównanie nietrafione, nie wiem co to robi na głównej.
Co nie zmienia faktu że nasze prawo jest chore i często kara jest nieproporcjonalna do rangi czynu, zarówno w jedną jak i w drugą stronę.
Należy jednak pamiętać że piractwo to jest brak poszanowania dla twórcy, osobie która zrobiła rzecz z której korzystamy należy się odpowiednie wynagrodzenie.Chyba nikt by nie chciał być okradanym z zarobku przez inną osobę, a piractwo jest właśnie tym. Tutaj też za niektóre rzeczy opłaty są niepropocjonalne, no ale powinniśmy używać to co nam odpowiada, także pod względem finansowym.
Wiem że nie mamy wysokich zarobków na tle zachodu, jednak ta odrobina poszanowania autorom się należy, a na pewno tym którzy stworzyli coś z czego często korzystamy i jesteśmy z tego zadowoleni.
Nie mogę o sobie powiedzieć że jestem święty, ale staram się w miarę możliwości mieć jak najczystsze sumienie.
Pedofil i tak ma zepsute całe życie, bo ma już na zawsze wpisane w kartotece co zrobił, a jak w więzieniu się dowiedzą, to jeszcze mu trochę odbyt rozszerzą. Dla przykładu, dowiadujecie sie, że twój sąsiad zgwałcił i zabił 6 miesięczne dziecko - co robicie? :)) na youtube ciekawy filmik był "Nie sąd cie skaże pedofilu" :))
Lex est araneae tela- prawo jest jak pajęczyna. Drobne przestępstwo się w nią złapie, zbrodnia raczej ją porwie i uniknie kary. Zauważyli to już starożytni Rzymianie.
Zamiast łapać ludzi za ściąganie powinni w pierwszej kolejności łapać tych którzy mają z tego zyski. Jak ktoś handluje pirackim oprogramowaniem i ma z tego kasę to już jest zdecydowanie świństwo.
Ale 90% całego zjawiska piractwa jest non profit. Nie powinni ściagać tych co ściągają - internet jest wolny i jak coś jest tam zamieszczone to mam prawo dostępu do tego - jest = ściągam. Łamie prawo ten który to rozpowszechnia i to od niego cała machina się rozkręca.
poza tym taki gwałciciel, pedofil czy jakiś dewiant dostają gorszą karę schylając się po mydło w więzieniu niż taka grzywna :)
:Gwałt na dziecku - 5 lat więzienia a w kodeksie pisze 10 lat ? " z artykułu 200 Kodeksu karnego ("inna czynność seksualna względem małoletniego poniżej 15 lat"), za co grozi kara do 10 lat więzienia"
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2010 o 10:42
komentujecie i wychwalacie absurdalny demot nie znając prawa, pedofilia art 200 jest zagrożony karą pozbawienia wolności od 2 do 12 lat.
W dupie byłeś, gówno widziałeś:
---
art. 200
§ 1. Kto obcuje płciowo z małoletnim poniżej
lat 15 lub dopuszcza się wobec takiej osoby innej czynności seksualnej lub doprowadza ją do
poddania się takim czynnościom albo do ich wykonania, podlega karze pozbawienia wolności od lat 2
do 12.
---
Gdzie masz tu cokolwiek o pedofilii?
Problem z idiotycznymi prawami opartymi na "age of
consent", a rozpowszechnionymi niemal na całym świecie (za wyjątkiem niektórych państw
muzułmańskich) polega na tym, że każda czynność seksualna z osobą poniżej określonej
granicy wiekowej jest uważana za gwałt. Co za tym idzie, typ, któremu napalona czternastka zrobi
loda jest traktowany na równi z typem, który zwyobraca brutalnie niemowlę (Mógłby się
zaspokoić jakąś starszą i chętniejszą, ale skoro i tak podchodzi pod ten sam przepis, to co
sobie będzie żałował...). Do tego dochodzi zgraja otumanionych telewizją idiotów, którzy by
chętnie za łamanie tego przepisu wieszali/kastrowali, podczas gdy np. za naszą zachodnią
granicą seks można uprawiać z osobą od 14-go roku życia i nie jest to w żaden sposób
sankcjonowane. Są również kraje, w których granica ta wynosi 18 (i więcej!) i chciałbym
zobaczyć minę takiego fana polowania na czarownice/pedofili w Polsce, gdy polismeni go odciągają
zaobrączkowanego od jego 17-letniej dziewczyny na wakacjach za granicą.
Pedofilia zaś jest to
zboczenie polegające na pociągu seksualnym do osobników ludzkich o nierozwniętych drugo- i
trzeciorzędnych cechach płciowych. W przełożeniu na język prostych ludzi - jak cię kręcą
dziewczynki bez cycków, toś pedofil. Samo w sobie nie jest to oczywiście w żaden sposób
groźne, natomiast eurokołchoz z umiłowaniem straszy ludzi na każdym kroku pedofilami, żeby
odciągnąć dzieci od rodziców, wprowadzić niepokoje społeczne ułatwiające państwu kontrolę
nad obywatelem, a potem w najlepsze wprowadzać ustawy typu tej podpisanej jakiś miesiąc temu
przez Bronka, zakazującej dania własnemu dziecku klapsa.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 6 sierpnia 2010 o 11:54
Wszyscy nagle są prawnikami ... i znają prawo i decyzję sądu na 101%
Wszystko fajnie, tylko pirat nie zostanie codziennie ruchaną miss parteru z powybijanymi zębami - żeby lepiej robił laskę ;-)
O czym to świadczy ? Dzieci są mniej warci niż piksele ?
demot:Nie znasz prawa?:Zrób o nim demota!
nie wiem jak wy ale ja wole posiedzieć w areszcie miesiąc niż zapłacić 200 tysięcy złotych :), chyba że w więzieniu, to wtedy te 200 tysięcy bo więzienie nie jest równe aresztowi!
za gwałt na dziecku to powinno się chu*a upier*olic i do pierdla na dożywocie
Powinno być za piractwo-5 lat i 200 tyś., a za gwałt-5 lat i kastracja
za gwałt powinien być obóz pracy, w najskrajnieszych przypadkach kula w łeb
Gwałt na kobiecie - 3 lata pozbawienia wolności (lub 5 lat w zawieszeniu na 3 lata)
Posiadanie większej ilości narkotyków do celów własnych lub sprzedaży - 15 lat więzienia i kara pieniężna.
TYLKO 5 LAT BO TEN KTO USTALAŁ TO PRAWO PEWNIE LUBIŁ MAŁE DZIECI TRUE ? GIMME A + ;)
Ale tylko w Polsce jest takie posrane prawo
Ziomek jestes idiotą. Ile osób ściga piratów a ile gwałcicieli? piratow komputerowych wszyscy maja w dupie, a pedofile sa scigani jak seryjni mordercy. pomysl. poza tym 5 lat za piractwo to chyba ty siedziales. 200 000? skad ty to wziales
Ile qrwa!?
Piractwo też kradzież, więcej powinno być. Kradniemy coś za co pieniądze powinny trafić do twórców gier, filmów i albumów muzycznych.
Fikcyjny kraj fukcyjne prawa ...
SEERIO?? No tyle że takiego pedofila w pace pewnie zajebią