Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
2445 2795
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
B bosz112
+14 / 44

Wiem o nim wystarczająco dużo aby móc o tym pisać, trzeba o tym mówić nim będzie za późno, a "allach akbar" (celowo z małej litery) będzie najczęściej słyszanym pozdrowieniem na europejskich ulicach!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bosz112
+29 / 43

Nie chodzi tu o genezę islamu, wybacz ale mało mnie ona obchodzi ponieważ jestem ateistą, ale
nie uważam żeby odcinanie nosa było zachowaniem godnym Homo Sapiens. W Polsce za zrobienie
czegoś takiego zwierzęciu można trafić do więzienia. Ale u nich to jest normą tak jak
kamieniowanie. Mamy XXI wiek i jeżeli coś jest przyjęte ogólnie za złe trzeba z tym walczyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 5 sierpnia 2010 o 15:57

avatar CocaineBusiness
+9 / 31

Ja tam nie chce nikogo bronić itp bo to co mozna zobaczyc na obrazku jest to przejaw czystego skur**syństwa wobec drugiego człowieka. Ale wiecie, to są skrajności, tak robią fanatycy. Wiecie, np w Polsce jest to państwo typowo katolickie jak mozna zauważyć. Powiedzcie w tym kraju jakiemus fanatykowi, że nie wierzy się w Jezusa, w Boga, w ksieży, w przykazania itp, zostanie się zwyzywanym od najgorszych! A uważam, że jeśli mieliby mozliwość to by ukrzyżowali. Mówię to na własnym przykładzie akurat i to mi sie w Polsce nie podoba. Bardzo neguję i potępiam agresję wobec drugiego człowieka (bezpodstawną). Nie wszyscy w krajach islamskich sa tacy źli, to zupełnie jak w PL, są fanatycy a są tez normalni ludzie. Jeśli chodzi o brak szacunku do kobiet to tak, jest to prawda ale nie do końca, mianowicie tak jak w pierwszej kwestii są ludzie i ludzie. Miałem w zyciu okazje poznac wielu ludzi i wszyscy mówia, że maja szacunek do Polaków, mają szacunek do tradycji itp i, że dobrze się tu czuja ale nie chca narzucać swoich "wierzeń" itp poniewaz jak powiedzieli, są tu "w gości" więc to ONI muszą sie dostosować. Ci, którzy poznali trochę tej zewnętrznej kultury jest juz inny, tacy, którzy są zagorzałymi fanatykami, przebywającymi w hermetycznych grupach nie mieli okazji poznać zewnętrznego świata i są, że tak powiem głupi, najzwyczajniej w świecie. Bo maja naje**ne we łbach te swoje mądrości i nie pozwalają sobie nic innego przetłumaczyć. A ci wyznawcy islamu, którzy mieszkają w cywilizowanym świecie sa już ciut inni. Aczkolwiek tak czy inaczej, to oni maja dostosowac sie do nas a jak nie pasuje to niech wypier**lają! A za takie cos jak na zdjęciu to powinno sie skur**syna powiesić za jaja. Ale pewnie on by sie cieszył bo niby uratował honor rodziny itp więc allah ma dla niego od zaje*aia dziewic...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kyd
0 / 22

@Cocaine, co Ty chrzanisz? Gdzie Ty przebywasz, że przyznanie się do niewiary w Jezusa skutkuje jakimiś obelgami? Przebywasz w jakiejś zapyziałej wsi, wśród gospodyń wiejskich? Dzisiaj to wstyd przyznać się do jakiejś wiary, bo powszechnie uchodzi to za uwłaczające dla osoby co myśli poważnie. Czemu ja wkoło spotykam wpisy tego typu: "Spalmy wszelkie świątynie, święte księgi i zapomnijmy o nich, aby stworzyć nowy lepszy świat, otworzyć sie na drugiego czlowieka, przecież wszyscy jesteśmy dziećmi tej Ziemii", albo: "Demot oczywiście ŚWIETNY ! Ale przez zacofanych fanatyków religijnych tak słaba ocena... Pozatym-macie jakieś dowody na waszego "boga" ? Nie. Ale KAŻDA teoria w nauce ma swoje uzasadnienie.", czy: "
"Religia jest dla idiotów wy fanatyczni sluchacze Rydzyka!! Otwórzcie umysły debile!! :D:P:P". Natomiast rzadko znajduje w internecie obrażanych ateistów. Po prostu tak się przyjęło, że katolicy są nietolerancyjni, a ateiści wręcz przeciwnie i niektórzy mają takie klapki na oczach, że nie widzą, że dzisiaj jakiekolwiek wyzywanie to domena głównie ateistów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AgusiaWLKP
-4 / 6

Twierdzisz ze wiesz duzo a tym demotem pokazales ze nie wiesz nic...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
-1 / 7

Erni, rzniesz glupa,czy co? Zobacz co bylo po 1300latach istenienia chrzescijanstwa,a zobacz sobie co sie dzieje po 1300latach istnieniaislamu. Widzisz analogie? Z tym, ze chrescijanie 700lat temu nie mieli broni biologicznej(ktora umieliby stosowac) ani bomb, bo inaczej to by cala Ameryke i Azje rozpiz.dzili....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CocaineBusiness
+1 / 3

kyd, a co bys powiedział na to, że nie jestem Polakiem i przyjechałem tu z Włoch i wlasnie mieszkam w Polsce i to własnie tutaj spotkałem takie zachowanie i nie mieszkam wcale z zapyziałej wsi jak to nazwałeś tylko wiele zwiedziłem i własnie stąd moje wnioski? Ja po prostu patrze obiektywnie na to wszystko i taka jest prawda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Xar
0 / 4

Erni, ja tylko pokazuje hipokryzje takiego podejscia: oni sa be,ale my jestesmy krysztalowoczysci. Zeby miec prawo oceniac jakim zlem jest dana religia, nalezy najpierw spradzwic, czy ta, ktora sie wyznaje nie robila czegos gorszego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar toomex
+19 / 57

Islam jest religią pokoju. Tak jak chrześcijaństwo. Ale do głosu dochodzą ekstremiści. I to jest zagrożenie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar magge
+12 / 32

Jak najbardziej masz rację. To zrobili Talibowie, a oni są ekstremistami. Patrząc na "krzyżowa" akcje pod pałacem odnoszę wrażenie, że nasze mohery też zaczynają popadać w skrajność ... ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T travis911
0 / 24

To nie jest religia pokoju. To błędna interpretacja, to religia dążąca do zakończenia wojen, podziałów itp. niestety dla nas poprzez eksterminację wrogów allaszka i mahumasa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 13 sierpnia 2010 o 0:56

avatar Kharateka
+4 / 10

Islam jest religią pokoju... ALE tylko w wypadku gdy na ziemi nie będzie innych religii. Wtedy w mniemaniu muzułmanów, będzie na świecie pokój, bo nie trzeba będzie zabijać niewiernych. ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LubieTylkoDobreDemoty
-1 / 3

Chrześćjaństwo religią pokoju? A stosy to niby ateiści podpalali co?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Trusskafka
+45 / 89

To co się tam dzieje jest straszne... [+]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T travis911
+32 / 40

"Tam" zaczyna być niebezpiecznie blisko :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Nerevar6
+7 / 39

islam to rak tej planety, a nasz świat musi się przebudzić i wyeliminować to zagrożenie, zanim ono zniszczy nas. Niestety ciężko się przebudzić, skoro lewacy mydlą nam oczy, wmawiając, że to religia pokoju. to jest religia PODBOJU. Nikt normalny nie chce tych dzikusów i ich barbarzyńskiej religii w cywilizowanej Europie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Centi
+13 / 17

Razem ze wszystkimi dziećmi i kobietami prześladowanymi jak ta ze zdjęcia - tak ? Zastanów się zanim coś napiszesz bo wygląda to tak jakbyś chciał uratować prześladowanych przez islam wybijając ich razem z ekstremistami którzy ich terroryzują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LadyGrinningSoul
+13 / 15

sęk w tym, że wielu niewinnych ludzi w tych krajach jest zmuszanych do tej religii, myślisz, że kobieta ze zdjęcia wybrała sobie islam bo tak jej się podobał?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kornas1988
-3 / 9

tak ogólnie to mnie je**e co wybrała ale prawa jest taka że islam jeżeli chodzi o religie to w tej chwili jest to niebezpieczne ich rzekoma święta wojna proszę was nie jestem za mordowaniem ludzi ale ich akurat przydało by się wytępić

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KakarottoYo
+3 / 5

No rzeczywiście a chyba zapominasz że kiedyś to Polacy pod murem stali i strzelano do nich jak do kaczek. Chcesz eksterminacji a sam zapominasz o własnych krzywdach. Kto ci dał prawo decydować o życiu innych? Sam nienawidzę Islamu ale jeśli będziemy używać tych samych metod co oni to niby dlaczego uważamy się za lepszych od nich?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 lipca 2012 o 18:16

avatar maniacs
+3 / 7

" Kto ci dał prawo decydować o życiu innych" - powiedzial ten z awatarem mordercy, który zabił kilkadziesiąt tysięcy ludzi (w tym kilkaset osobiscie ) i zakładał obozy koncentracyjne dla dzieci

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 lipca 2012 o 20:22

avatar The_Stroy
+1 / 1

@ kornas1988
Wiesz że postawiłeś się w jednym szeregu z muzułmańskimi fanatykami? Oni też chcą "ustawić pod mur i wystrzelać jak kaczki" wszystkich którzy im nie pasują! Ale lepiej być hipokrytą i mieć moralność kalego...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brovareck
0 / 2

maniacs kocham jak ktoś gasi fanów CZEGEWARY

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KakarottoYo
+1 / 3

Niektórzy mają zbrodniarzy na awatarch, inni kwiatki, inni falangi, inni jeszcze co innego. Oko masz dobre, tylko jakoś nudzi ci się i do innych czepiać się chcesz.

@brovareck ja za to uwielbiam patrzeć jak ludzi dupa boli gdy widzą coś co im się nie podoba i nie mogą nic z tym zrobić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hernando
-5 / 17

Przypomnij sobie o wyprawach krzyzowych, jezeli ktos Ci powie/twierdzisz, ze chrzescijanstwo jest super i cacy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nadus
+1 / 13

Jeśli twierdzisz że religie chreśćijanaska nawołuje do krucjat itp. To najwyraźniej chodzisz do gimnazjum* i jesteś pseudo ateistą. Dla twojej wiadomości Wyprawy Krzyżowe nie miały nie mal nic wspólnego z nawracaniem (no może w małym stopniu) , głównym ich celem było zdobycie jeszcze większego bogactwa i wpływów przez papiestwo. To oczywiste, że duża część uczestników takowych wypraw była niemalże pewna że tego chce Bóg. Cały czas im to było wmawiane i te odpusty grzechów za udział w przelewaniu krwi ludzi. Przecież wiadome, że to jest przeciwność ideologi chrześcijańskiej.

*Nie chce tu urażać wszystkich gimnazjalistów , aczkolwiek wiem że część osób pochodzących z tego przedziału wiekowego zwykle nie nalezą do ludzi zbytnio posługujących się mózgiem ponad podstawowe funkcje odruchowe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 lipca 2012 o 16:44

avatar 123Dudus123
-1 / 1

Od zawsze państwa muzułmańskie były bardzo ekspansywne ze względu na swoją religie. Dzięki krucjatom udało się zaniechać nieco ich ambicje i trzymać ich w ziemi świętej, oczywiście nie był to główny cel krzyżowców, prędzej chodziło o bogactwa czy też spełnienie swego fanatyzmu głoszonego przez ówczesny kościół ale mimo to pobieżny cel został jako tako spełniony na jakiś czas.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Hernando
-1 / 1

@Nadus, no niestety nie chodze do gimnazjum-musze Cie rozczarowac, nie biore przykladu z Ciebie.
Chrzescijanie z "Bogiem" na ustach grabili, zabijali w imie Chrystusa. Widac, ze wiedze, na temat wypraw krzyzowych czerpiesz z podrecznikow szkolnych w ktorych np. 11 wrzesnia to data "ataku złych talibow na WTC". Nakreslilem, ze Islam nie jest zly, bo tak samo mozna powiedziec o kazdej wierze. Jezeli nie dociera, trudno nie bede Cie tutaj edukowal, od tego masz rodzicow i szkole.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LubieTylkoDobreDemoty
-2 / 2

Żeby tylko krucjaty, katolicyzm inkwizycją, stosami i bezsensownymi zakazami blokował postęp naukowy przez setki lat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Talyb
0 / 2

Drogi kolego Demot5000. A ja nienawidzę tępoty, która nie wiedząc o świecie zupełnie nic zapluwa się w internecie rzucając stekiem wyzwisk i rozporządzeń(zamiast powiedzieć coś sensownego). Ludzi, którzy potrafią kląć i sączyć jad wypowiadając się jak kompletne bezmózgi o sprawach, które są dość istotne, a do tego kompletnie im nieznane(bo po co w miarę kulturalnie ukazać to co martwi lub oburza podając jakiekolwiek argumenty?) Może to tacy tęgogłowi ludzie powinni zostać wyparci z tego świata za pomocą tej przysłowiowej "Łopaty". Nie ma co ich segregować na dobrych i złych. Jest debilem to kulka w łeb. Nie czyta gazet bądź nie rozumie słowa większość? To kulka w łeb. Nie wie co to jest elementarny szacunek, a bezpodstawne inwektywy to 60% jego wypowiedzi? To kulka w łeb.
A teraz mam nadzieję, że znajdziesz gdzieś w moim komentarzu siebie posiadającego tak ogromną wiedzę(opartą na solidnych źródłach("eee... bo ten tego to zło...")) i nadane przez bóg wie kogo prawo do decydowaniu o czyimś życiu i śmierci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M max12383
+8 / 10

Każda z tzw 3 wielkich religii stanowi zagrożenie jeśli jest ortodoksyjnie przestrzegana. Nie wiem jak się ma sprawa z innymi religiami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Piecier
+5 / 5

Buddyzm jest religią bardzo specyficzną, tam akurat jest postulat absolutnego pokoju, i żadnych "wojen w imię pokoju czy religii".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar LubieTylkoDobreDemoty
-2 / 4

Satanizm filozoficzny również nie stanowi zagrożenia, jest jedną z najbardziej pokojowych religii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar brovareck
-1 / 3

Buddyzm to bardziej filozofia niż religia, na upartego można być katolikiem buddystą. Ja się uważam za połączenie poganina i rasta (połączenie wybranych cech). I uważam że każdy powinien sam dowolnie wybierać swoje wyznanie a nie przyjmować jedno konkretne jakie jest akurat dyktowane przez organizację która się podaje za "filię" danej wiary na ziemi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar filozof21
+10 / 22

Może chcecie zobaczyć zdjęcia kobiet pobitych przez swoich wielce chrześcijańskich mężów? To nie Islam jest winny. Islam to nie jest to co widzicie w telewizji, jak Chrześcijaństwo to nie to, co pokazują na drakach pod krzyżem i podobnych. Wystarczy spojrzeć na Mameda Khalidowa, on jest bardzo pozytywnym przykładem muzułmanina. Nie pije alkoholu, szanuje i przestrzega ramadanu (pomimo tego, że ma zawód w którym to niesamowicie przeszkadza), ma jedną żonę. Jest bardziej normalny i porządny niż większość katolików którzy co niedziele w kościele pokornie się modlą, to jak to jest w końcu? Wyznaje islam i nie stanowi zagrożenia? Jakiś dziwny...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Iskierka
-2 / 16

Chciałabym, żeby ktoś miły wrzucił zdjęcie zasztyletowanej dziewczyny i podpisał "zagrożenia chrześcijaństwa", albo "zagrożenia ateizmu", zależnie od wyznania osoby dźgającej. Tudzież wrzucił zdjęcie bruneta z nożem i napisał "zagrożenia ze strony brunetów". Rozumiem, że islamizacja kultury europejskiej jest potencjalnym zagrożeniem, ale jak na litość boską ma się to do popełniania okrucieństw potępianych przez każdą monoteistyczną religię? Kto mi znajdzie werset z Koranu "żonie która stara się tylko chronić swoje życie obetnijcie uszy i nos", dostanie ciasteczko. A jeśli nie ma takich nakazów w Koranie - cóż, to znaczy, że ktoś po prostu był brunetem z nożem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 lipca 2012 o 17:13

avatar 123Dudus123
0 / 0

Faktem jest to że nie chodzi tu bezpośrednio o religie a raczej o ludzi i ich tęgie zbyt słabe podatne na manipulacje umysły. Najczęściej o głupotę albo o fanatyzm obarcza się winą dany środek masowego przekazu czy też religie, oczywiście miało to jakiś pośredni wpływ na idee danej jednostki bądź grupy ale do jasnej cholery trzeba mieć własny mózg i filtrować informacje wedle własnych interpretacji a nie mediów. Zawsze można spotkać przykłady normalnych ludzi praktykujących to co nam wedle stereotypu wydawało się złe. Wszystko zależy od człowieka i koniec.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TeslaThevenin
+1 / 5

Religia wywodzi się z nienawiści mężczyzn do kobiet. @Iskierka jeżeli dana osoba zabija W IMIE swojej religii i ZGODNIE z ZASADAMI SWOJEJ RELIGII i kultury (bo tam to jest normalnie i akceptowane). Oczywiście, że nie ma takiego wpisu, jak napisałaś, ale religia dają to usprawiedliwienie tych brutalnych zbrodni na kobietach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S SoniaYattaInu
+19 / 27

To nie Islam (ani żadna inna religia) stanowi zagrożenie, ale skrajny fanatyzm, ukrywany pod płaszczykiem ,,religijności''. My zaś przypomnijmy sobie chociażby konkwistadorów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Piecier
+2 / 8

Jakobek, tu się z Tobą nie zgodzę. Nie religia jest temu winna, bo jeśli Ci fanatycy odwalają coś takiego, to łamią założenia tej religii, takie jak pokojowość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Carski
+2 / 6

W takim razie chrześcijaństwo też nie. Ku*wa mać, czy ja jestem jedyną osobą na portalu, która nie ma ABSOLUTNIE nic do zarzucenia innym rasom, narodom, orientacjom, religiom?! Przysięgam, jakichkolwiek ludzi wymienicie, to nie będzie z mojej strony żadnego sprzeciwu, aby zamieszkali w tej samej kamienicy, co ja!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Carski
0 / 0

Także nie mam nic przeciwko ^.- dziwne? Zapewne dla wielu tak, ja na to inaczej patrzę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Takjakbyja92
+9 / 13

Islam nie stanowi zagrożenia,zagrożenie stanowią jego fanatyczni wyznawcy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tofik1234
+4 / 10

Islam nie stanowi zagrożenia. Stanowią je co najwyżej fanatycy islamscy, tak jak wszyscy inni polityczno religijni fanatycy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A arahan
+3 / 17

ilu z was zna osobiscie wyznawce islamu - chocby jednego ?? ( ja pracuje z tymi ludzmi na codzień, mam kilku bardzo dobrych znajomych )
ilu z was przeczytało koran ( ja dwa razy - jak sie jeszcze poduczę urdu to byc moze przeczytam w orginale )
dalej ..
a moze powinno pod tym zdjeciem znalesc sie kilka kolejnych
gwałconych , bitych i zabitych kobiet i dzieci przez katolików , protestantów , buddystów ( tak, tez ).... oraz tak naprawdę wyznawców każdej dowolnej religii czy systemu filozoficznego,
i znowu - porównujecie chrześcijańskie drogi krzyżowe to terroryzmu islamskiego - jak dla mnie to jedyne podobieństwo to takie ze załatwia sie przemoca własne interesy i wplątuje w to religie.
Ilu z was pulsowało demoty o tym ze media nami manipulują ?? i teraz odpowiedzcie sobie na pytanie skąd czerpiecie "wiedzę " na temat owego islamskiego bestialstwa ... heee ??
a i tak dla informacji - jestem buddystą - tak co by mi ktos nie zarzucał ze skoro przeczytalem koran i mam spory kontakt z islamistami to od razu tez jestem takiego wyznania , czy sklaniam sie do niego , poprostu szanuje inne wynania i chetnie sie na temt ich dowiaduje .
i jeszcze taka ciekawostka - z racji "urody" i tego ze nie jestem katolikiem ( wow z polski i nie katolik .. ) sporo osob bylo pzrekonanych ze jestem żydem - co nie pzreszkadzało im podczas ostatniego ramadanu -przychodzenie do mnie i czestowanie mnie posiłkiem w nocy , tak pakistańczycy urodzeni i wychowani w pakistanie pzrekonani ze jestem zydem chcieli sie ze mna dzielic posiłkiem .... pzremyślcie to zanim zaczniecie te swoje wywody nacjonalistyczne i ksenofobiczne ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 lipca 2012 o 17:11

C Carski
+1 / 1

"Polski" z wielkiej litery... Tak, no to chyba tyle, a tak ogólnie się zgadzam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar arigato
0 / 0

@arahan - zgadzam się z Twoją wypowiedzią, jedyne, z czym się mylisz, to Koran - został napisany nie w urdu, ale po arabsku, w języku oficjalnym, zwanym fusha. :) też nie jestem muzułmanką, ale mam dużo do czynienia z nimi i moi muzułmańscy znajomi są świetnymi ludźmi :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zxccxz
0 / 16

Stanowi takie samo zagrożenie jak pozostałe religie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JahFreD
+10 / 10

Dla mnie po prostu powinni zamykać/zabijać fanatyków, gdyż to oni stanowią zagrożenie :

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar The_Stroy
+4 / 14

A katolicy to aniołki... Jeszcze w latach 90 IRA w Irlandii w imię katolicyzmu bomby podkładała. Kto jest bez winy niechaj pierwszy rzuci kamień!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Angiix
+6 / 8

Gówno prawda. Naród jak każdy, w każdym są jacyś popaprańcy. Tu chodzi jedynie,jak za czasów drugiej wojny światowej - żeby nastawić Nas przeciwko nim. :) i zaraz bedzie wojna z Iranem i każdy "Zabić ich! dobrze im tak!" jak z Żydami :). Ehh i teraz mówcie że macie "własne zdanie", a nie wygenerowane przez wasze massmedia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 lipca 2012 o 16:51

avatar Dawletiarow
+1 / 5

Cokolwiek się narzeka na kościół katolicki to trzeba pamiętać, że Inkwizycja i wyprawy krzyżowe trzymały takie ścierwo za pysk i tępiły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
3 334konrad
-2 / 6

Zaraz sie zdenerwuje co ma religia do tego ? a myslicie ze u nas nei ma podobnych przypadkow ze pijany mąz bije żone , dzieci w beczkach z octem .
Macie najczescie zerowe pojecie o islamie a go krytukujecie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BeatifulNightmare
+1 / 5

To nie islam jest problemem a przynajmniej nie do końca, przecież chrześcijanie też robili takie rzeczy palenie czarownic, wyprawy krzyżowe. Tylko to co w Europie miało miejsce pięć wieków temu,tam dzieje się teraz. Religia jest całkowicie połączona z państwem (przynajmniej w większości przypadków). Zasady religii są zasadami państwa i to jest problem. Tam można bezkarnie zabić kobietę za coś co według jej męża nie powinna była zrobić. To jest chore i nie powinno istnieć w XXI wieku.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Angiix
+1 / 1

Podzielam twoje zdanie. Co nie zmienia faktu - że jak u nich, tak i u nas są ludzie którzy są chorzy psychicznie - a Media wyciągają tylko te incydenty po to, byśmy ich znienawidzili, jak żydów. Teraz przyszła ich kolej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 lipca 2012 o 17:08

avatar OrzelBialy
+4 / 12

A obecna lewica, szerzy kłamstwa, przy zasłudze mediów. Niechaj za przykład posłuży TVN oraz te ich programy poranne. W jednym z tych programów, była dyskusja o zdjęciu Jodi Bieber (zdjęcie kobiety - muzułmanki - bez nosa). Na to jeden z "myślicieli" (ubrany na "luzaka" - a tfu!) Rafał Olbiński, rzekł: "Fotografie, które Pani Jodi zrobiła, są wyrazem protestu przeciwko ciemiężeniu kobiet przez ostatnie dwa tysiące lat. Całe zło zaczęło się od tego, że wybraliśmy sobie tą patriarchalną, monoteistyczną religię, która od dwóch tysięcy lat tłamsi kobiety." Mało, że islam ma 1 400 lat. Mało, że neguje idiota - bo to jest idiota- katolicyzm, pomimo, że nie o nim mowa. Reszta to schwyciła i była dyskusja o Kościele.. a było o muzułmanach. Co ma pokrojona żywcem muzułmanka do katolików? Wie tylko Olbiński. Na tym polega, mój drogi, manipulacja. A tego jest więcej...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D djwiocha
0 / 6

Dużo z was ocenia cały Islam przez pryzmat Arabii Saudyjskiej, co jest oczywiście niedopuszczalnym błędem. No cóż skoro duża część Polaków nie wie o tym że są też inne kraje w których religia dominująca jest Islam. Czy ktoś z was czytał Koran. Wątpię w to że połowa z was przeczytała sama choć jeden wers z Biblii (nie chodzi mi o czytanie na religii). Fakt faktem że takie zachowanie jak tutaj jest niedopuszczalne, ale teraz przypomnij sobie matkę Madzi z Sosnowca, albo ostatni przypadek gdzie matka zmieliła dziecko w maszynce do mięsa. Wyznawcy Islamu mogą powiedzieć że to chrześcijaństwo stanowi zagrożenie. Ludzie którzy robią takie rzeczy to fanatycy i psychopaci. W krajach Islamskich także będą sądzeni i zwyczajnie pójdą siedzieć. Tak samo jak wielu ludzi nie chce by nazywano Polskę krajem chrześcijańskim, bo faktycznie państwo samo w sobie jest świeckie, tak samo nie ma takiego kraju jak Islam. To nie pistolet zabija lecz człowiek.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yhmov
+2 / 6

Nie można porównywać morderstwa dziecka jakie popełniła jakaś psychopatka do tego co u muzułmanów jest tradycją czyli możliwość okaleczenia/zabicia żony kiedy ta "urazi honor męża".I nie pisz bzdur, że oni zostaną za to osądzeni, bo nie zastaną, ponieważ według ich prawa to nie jest przestępstwem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I ingra
0 / 4

yhmov , mylisz się, w islamie kobieta jest darem od Allaha i żaden wierzący by czegoś takiego nie zrobił, to psychopata

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yhmov
+1 / 5

Arabusy już w zachodniej Europie pokazajują jaką to pokojową religią są, tam codziennie dochodzi do tzw. "honorowych morderstw", w jednej z Hiszpańskich szkół zabroniono dzieciom jeść wieprzowiny, ponieważ tak chcieli muzułmanie. W miastach, które opanowali tworzą swoje dzielnice, gdzie rodowici mieszkancy są prześladowani. Niestety zachodnie lewicowe rządy nie mają zamiaru przeciw temu działać pewnie obudzą się, gdy będzie za późno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mariuszek456
-2 / 4

Każda religia jest zla, gdy są w niej ekstremiści... Napierdzielajcie na islam, a kościół katolicki to może taki święty? I tak nie ma porównania między katolikami od I w. a początku Islamu do dziś(+ jeszcze ci pierdzieleni pedofile...)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krys89
-5 / 5

To akurat co jej zrobili jest rzeczywiście chora karą w stosunku za to co ona zrobiła.
Ale wecie pod uwage alternatywę czyli np. artykuł w arabskim piśmie pokazujący amerykanina który mimo że ma dobra pracę to pracując 13 godzin dziennie żyje jak nędzarz w spelunie i je tylko jakieś obrzydlistwa z puszek, czemu bo 2/3 jego kasy idzie na alimenty dla dzieci żony (mimo że to ona wcześniej go zdradzała bo jej się znudził w łóżku i sama złożyła pozew gdy jej się małżeństwo znudziło) ,a oczywiście dom i samochód też został przyznany żonie (takie rzeczy akurat zdarzają się w stanach)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 lipca 2012 o 19:13

T TeslaThevenin
+4 / 8

Jesli ona by wczesniej go zdradzała to pewnie by zostałą zamordowana za splamienie honoru rodziny. przecież tam nawet jak kobieta zostanie zgwałcona to JĄ SIĘ KAŻE. nie masz w ogóle pojęcia o tamtejszych realiach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kharateka
-2 / 2

krys89: Chłopie, co Ty gadasz? Poczytaj w internetach o tym ile "majątku" może odziedziczyć żona - tylko niewielką część, i to w wypadku śmierci męża. Ponadto nie zawsze uda się doprowadzić do rozwodu, a jeśli się uda, to żona albo kończy jak ta Pani z demota, albo nie dają jej normalnie żyć, poprzez ciągłe nachodzenie i dogadywanie [bo uraziła honor rodziny i męża]. Tesla dobrze mówi - nie znasz kompletnie tego co tam panuje. Tam nie Ameryka, że rozwodzą się kiedy chcą. Poczytaj sobie trochę o tym tutaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/Kobieta_w_islamie Tak przy okazji - w Arabii Saudyjskiej kobiety nie mogą prowadzić auta, więc nawet gdyby rozwodnicy mieli samochód, to żona nie dostałaby nawet kołpaka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krys89
0 / 2

Wiem że tam rozwód z powództwa kobiety może być tylko w przypadku gdy facet nie jest w stanie jej utrzymać ,tutaj chodziło mi o to że w zachwalanym przez wszystkim super cywilizowanym zachodzie np usa dla odmiany masę facetów kończy tak jak opisałem i to oni nie mają żadnych praw.
Poza tym ludzie wierzą to co wyczytają w mediach możliwe że ona kochała innego ale pozwoliła żeby tatulek sobie zarobił na jej "sprzedaży" a potem uciekła tam gdzie chciała

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ciastolin
-1 / 3

Czasami nie wiem, co mam uważać za większy nowotwór tej planety- katolicyzm, czy islam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E Erohoz
0 / 8

polecam autorowi i wszystkim "jadącym" po islamie najpierw przeczytać Koran, tylko ten prawdziwy a nie jakąś wynaturzoną jego interpretację, a potem się wypowiadać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I Intrepid
-2 / 8

żydowska propaganda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Y yhmov
-1 / 5

Mimo, że nie trawie świata islamskiego to życzę im żeby doje.bali Izraelowi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 lipca 2012 o 18:27

avatar daw20id
0 / 4

przecież to jest chore.. jak prawo może na to zezwalać?! chore kraje i religia. Penisa na kloc i uciąć tępym nożem. Jeden drugi trzeci i wreszcie kolejni zastanowiliby się, czy warto okaleczać kobiety. Masakra

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Sneipir
+8 / 12

Gdy czytam wszystkie komentarze aż łapię się za głowę... jak wiele jadu jest w Waszych wypowiedziach, a osoby, które nie są nastawione wrogo do islamu zostają tylko zminusowane. Tak jak pisał arahan, ilu znacie islamczyków - pomijających tych, których widzicie w telewizji? Czy znacie ich osobiście? W każdej religii czy kraju są ludzie i "ludzie". Jak możecie oceniać całość przez pryzmat kilku przypadków z telewizji czy z internetu. Wszędzie znajdą się tacy, którzy traktują drugiego człowieka gorzej niż zwierzę (a w Polsce to mało jest aktów przemocy?), ale czemu od razu zakładacie, że WSZYSCY są tacy sami. I pewnie zostanę zminusowana jak pozostali, ale jak dla mnie to Wy się po prostu boicie tego, czego nie znacie ,lub wydaje Wam się, że znacie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I ingra
+5 / 5

zgadzam się, ja od roku żyję w kraju islamskim, jestem kobietą, chodzę ubrana jak chodziłam w Polsce, mężczyźni zwracają na mnie uwagę bo jestem 'inna', ale zawsze sa to bardzo miłe reakcje, w odróżnieniu od tego co doświadczyłam w Polsce od dresiarzy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K krytyk94
+1 / 1

Nareszcie jakiś sensowny komentarz :) przeglądając resztę widzę że żyjemy w kraju stereotypów. Aby się tutaj wypowiadać polecam przynajmniej zaznajmic się odrobinę z kulturą islamu np. z filmu Wojciecha Cejrowskiego i poczytać o islamie za czasu Saladyna, wtedy sprawy miały się inaczej. To europejczycy byli tymi złymi bez honoru. Pewnie niewielu z was wie że szpitale zawdzięczamy właśnie arabom. Islam wprowadził bardzo dokładnego mycia się w krajach pn afryki który ocalił setki istnień. Ludzie naprawdę pluja tutaj jadem na innych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SanHolo
0 / 8

Wszystkim przypomni się to zdjęcie za kilkadziesiąt lat, gdy w niektórych krajach Europy muzułmanie zaczną stanowić większość, i będą ucinać nosy i uszy niechętnym do nawrócenia na Jedynie Słuszną Wiarę. Wszystko w ramach religii miłości i pokoju... Polecam poczytać Koran, a szczególnie wersety które mówią o "niewiernych".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 28 lipca 2012 o 18:44

I ingra
+1 / 3

to nie islam jest zły tylko ludzie p...bani, to nie ma znaczenia czy chrześcijanie, żydzi czy muzłumanie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kacper659
+1 / 5

Widzę tu kilka mądrych wypowiedzi Centiego i Mezihotelka. Jesteście jak widać mądrzy, bo większość z was zobaczyło kobietę, która została okrutnie potraktowana, a co jeśli tego demota dodał jakiś polityk albo bankier, który zapragnął sobie władzy na Dalekim Wschodzie, żeby mieć ropę. Może się to dla was wydać śmieszne, że bankier dodadje demoty, ale to jest kamyczek, który zacznie lawinę. Jeśli chcielibyście wiedzieć to już w Kanadzie były zamieszki pomiędzy młodzieżą "białą", a muzułmańską, ponieważ media podawały, że atak na WTC to właśnie był pomysł "arabusów" i trzeba ich pozabijać. Tak naprawdę to był atak Al-Kaidy, bo co jakby ci zamachowcy i ich przywódca pochodzili z polski? Teraz byśmy byli potępiani przez cały świat. Uwierzcie ludzie, że wszyscy arabi nie są źli, to tylko 1/100000 to zwykli fanatycy. malenstwo06 to co napisałeś jest poprostu chore myśleć, że Islam to choroba! Wiesz co już wolałbym mieszkać w Bagdadzie niż z tobą...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ginden
+1 / 5

Przypomnij sobie to zdjęcie, gdy ktoś Ci powie, że mężczyźni o brązowych oczach nie stanowią zagrożenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DavosZ
-3 / 5

Zauważyliście, że w krajach UE jest coraz więcej muzułmanów? W naszym kraju jest ich na szczęście najmniej, ale nie wydają wam się dziwne te komunikaty z przed chyba pół roku, zachęcające Katarczyków do przyjazdu do Polski?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Carski
+2 / 2

Jak ktoś wyjeżdża, to ktoś przyjeżdża, Proste. Migracji się nie zatrzyma, izolacjonizm nigdy się nie udał, spójrz na Koreę Płn. i co z nią ta izolacja zrobiła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mistrzdupa
-1 / 1

Nie dla religii, która pozwala na przemoc! Nie przepadam za żadną religią, ale tak na prawdę te nasze problemy z Kościołem są niczym wobec tego co dzieje się w krajach islamskich. Może nie każdy wyznawca Islamu jest takim potworem, ale wolałbym nie widzieć tych najbardziej konserwatywnych wyznawców tej religii w Polsce, bo to oni pozwalają sobie najwięcej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Ksander
-2 / 6

To nie Islam !!! Właśnie min przez takich jak Ty "drogi" autorze... w ludziach ( którzy w większości czytają nagłówki, wykształcają się stereotypy...
Jeszcze raz powtarzam to nie Islam jej to zrobił to popierd...ny czlowiek i jego rodzina, a pseudo-prawo na to pozwoliło . Nie generalizuj...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MisterTwister90
0 / 4

Islam jako religia nie stanowi zagrożenia. Zagrożenie stanowią Fanatycy religijni każdej religii, oraz Ci którzy religie wykorzystują jako pretekst do czynienia zła..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M michal806
+3 / 7

demoty schodzą na psy, po pierwsze propagują popieranie wojny w Afganistanie co skutkuje tysiącami zabitych ludzi, po drugie trzeba zbrojnie wkroczyć do Austrii, tam ojcowie gwałcą i więzią swoje córki!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szymoner
+2 / 4

Islam nie stanowi zagrożenia pod tym względem. To debilizm ludzki. Jedyną groźbą ze strony Islamu jest zalew Europy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar aku666
-1 / 3

Chrześcijaństwo przynajmniej się ucywilizowało (dzięki zdobyczom oświecenia). Islamscy barbarzyńcy swojego oświecenia nie mieli do dziś efektem czego są między innymi takie zdjęcia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A AgusiaWLKP
-2 / 2

Mezczyzni w wiekszosci przypadkow sa karani za zle traktowanie żon, to nie jest wcale tak ze nic z tym nie robia ani nie jest tak ze kazdy tak robi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gajetan
-1 / 5

Religia zawsze stwarza zagrożenie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kerknaw
-1 / 3

demot bez przekazu. z tresci demota nie wynika , ze zabil ja muzumanin . moze afganczyk nawet nie byl praktykujacy. przesadnie wierzacy to on na pewno nie byl skoro pozwoli sfotografowac swoja zone, na dodatek w tak 'skapym' stroju . "-"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Comr4de
+2 / 6

Islam nie zabija, tylko ludzie źle go rozumiejący. Albo nie, bo dostanę mnóstwo minusów. Jestem za tym żeby zbombardować Iran i każde inne państwo w którym wciąż jest ta zła religia, i niech rządzi światem miłościwe USA które wywołało już chyba ze 100 wojen dla demokracji,( http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_wars_involving_the_United_States ) więc są oni absolutnie najlepszymi i najbardziej pokojowymi ludźmi na świecie, to samo ma się do Izraela, biedni męczennicy, codziennie ich czołgi niszczące palestyńskie osiedla są obrzucane kamieniami złych i okrutnych muzułmanów. Dając plusa temu demotowi mam już wyprany mózg propagandą, i jeśli ktoś zaatakuje Iran krzyknę po prostu "wreszcie!". Bo oczywiście mogę przywołać setki zdjęć oczerniających chrześcijaństwo czy syjonizm, ale chrzanić to, to islam jest be i koniec

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N Niitard
0 / 4

W ubiegłym roku policja zatrzymała w całej Polsce 183 488 nietrzeźwych kierowców, [http://www.motofakty.pl/artykul/ciagle-jezdzimy-na-podwojnym-gazie.html]

U nas też są poparańcy którzy nie myślą i krzywdzą innych, ale jakoś nikogo to nie szokuje prawda? A może przyzwyczailiśmy się? Smutne ale działa w obie strony.
Nie ma krajów "dobrych" są tylko takie o których się rzadziej mówi w wiadomościach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar fejk366
+4 / 6

Koleś który robi coś takiego żonie jest skur,wysynem i to bez względu na religie,jak się kogos kocha to chce sie dla niego jak najlepiej a nie połowe twarzy mu opier,dolić

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Victorique
-3 / 5

Boję się Islamu. Nie ukrywam, jest to religia, która wzbudza we mnie lęk. Widząc uśmiechnięte twarze Tunezyjczyków na zdjęciach z wakacji znajomych, nie chcę wierzyć, że być może są tak źli, jak ludzie, którzy oblewają kwasem swoje żony czy córki.
Ale to ich kultura. I jeśli zatrzymaliby ją u siebie, w granicach, tam, daleko - nie miałabym nic przeciwko. To, czego się najbardziej obawiam, to "zislamizowanie" Europy. Przyjeżdżają, wpajają, budują meczety, choć u nich za Biblię można zostać skazanym na śmierć ( nie wszędzie, rzecz jasna). Jest ich coraz więcej. Mówi się, że Polska to kraj nietolerancyjny, zacofany. Ale może to zacofanie właśnie uchroni nas przed tym właśnie. Bo Wielka Brytania, Francja, Szwecja - nowoczesne, ale pomału zajmowane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A as0531
+3 / 5

ciekawe ilu z Was było w państwie muzułmańskim ?, ja żyłem tam przez 10 lat, moim zdaniem ich kultura jest dużo mniej zakłamana, są silniejsze relacje rodzinne i ludzie są dla siebie przyjaciółmi. Oceniając cały islam wyznawany przez 20 % ludności na świecie, przyczyniacie się do takiej pochopnej oceny, że wszyscy księżą są pedofilami bo przecież tylko o tym się mówi. Koran jako pierwszy wprowadził prawa kobiet. Kobiety żyjące tam wcale nie chcą uciekać do europy bo żyją w swojej kulturze która im odpowiada - bo niczego im nie brakuje. pomyślcie skoro do Was docierają tylko złe informacje o islamie to jakie zdanie oni moga mieć o nas ? świat rozpusty , wyrodnych matek, kłamstwa. Uważam za duży niesmak wpuszczenie takiego demota na główną bo to nie religia jest powodem takich zachowań, ale ciężko tłumaczyć to ekspertom którzy nigdy nie wyjechali z Polski a wiedzą wszystko o innych kulturach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar simz4b
+4 / 6

Nie można generalizować muzułman! To jest największy błąd jaki możemy zrobić, wiadomo.. są tam teroryści i potwory, ale wiele państw islamu bardzo usilne prowadzi starania w zwalczania takich zachowań. Wszędzie będą skrajni ekstremiści, którzy będą przeginali, nadinterpretowali religie itd. Też w Europie. Niektóre państaw Islamu - zgadzam się są zagrożeniem, ale jest ich stosunkowo mało - Turcja, kraj w którym religia - Islam - ma bardzo mały wpływ na funkcjonowanie państwa - wojsko tureckie jest na straży suwerenności kraju od wszelkich religijnych wpływów. Jeżeli mamy też generalizować za religie i ich "błędy" to przypomnijmy sobie o Kościele i jego krucjatach, wzywaniach do nienawiści żydów i muzułman, plądrowaniu ziem bliskiego wschodu, paleniu czarownic... Drugą sprawą jest to, że takie wydarzenia są nagłośniane - wielu osobom i organizacjom zależy na opinii społeczeństwa jak narbardziej negatywnej o muzułmaninach. Dziękuję tym którzy przeczytali do końca ;) I najważniejsze - NIE GENERALIZUJCIE

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar vindictive
+3 / 5

och... rozumiem, ze przeczytałes wiele książek o Islamie i jesteś z pecjalista, czy tylko newsy w necie? Kiedys byłam na spotkaniu z muzułmanem i oczywiscie padło pytanie o terroryzm, powiedział, że to jest odłam radykałów. A idąc do kościoła przypomnij sobie liczbne ofiar seksualnych księży...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar matsab
+2 / 4

Jak żydzi obrzezują małych chłopców świat milczy [+]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Carski
0 / 2

... robią to wykwalifikowani chirurdzy w sterylnych warunkach -.-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 lipca 2012 o 10:44

avatar thePurple
0 / 4

Gdyby był tam teraz katolicyzm nie byłoby różnicy. Religia nie ma tu znaczenia tylko ludzie wykorzystujący ją jako pretekst do krzywdzenia innych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MingeBag
+2 / 4

Zagrożeniem są ludzie, którzy wycierają brudne gęby religią lub miłością do ojczyzny, by osiągnąć w ten sposób własne cele. Oraz stada baranów, które za nimi podążają.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kamil_84
+2 / 2

Ciekawe że o zbrodniach popełnianych w europie przez chrześcijan się milczy lub mówi iż jest to nie nasza wina. Daleko nie trzeba szukać; chociażby przykład Irlandii północnej lub z historii rzeź Wandei z 1794 r. Drodzy użytkownicy nie uprawiajcie nadętej filozofii w stylu "ja wiem to i tamto bo coś tam czytałem lub widziałem na YouTube". Przecież to oczywiste że w każdej religii znajdą się grupy fundamentalistów, którzy chcą innych wymordować. Jeśli nadal macie wątpliwości to polecam przeczytanie Koranu (jest w wersji polskiej na allegro) i wówczas podyskutujemy.
A swoją wypowiedź zakończę pewnym cytatem iż "boimy się tego czego nie znamy". Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tere7724
+1 / 1

TO nie Islam jest zły, to ludzie sa nienormalni. I nie tylko muzułmanie, spojcie np. na to co się dzieje w palestynie. żydzi robia sobie ci chca, puszczaja bialy fosfor na szkoly podstawowe ale tego nikt nie widzi. Nie bronię tu muzułmanów, robia oni komoletnie idiotyczne rzeczy zupełnie nie zwiazane z islamem, ale nie krytykujcie religi dlatego ze ludzi sa głupi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M max12383
+1 / 1

Prawda o religii jest taka, że większość ludzi wie o jej podstawie czyli w przypadku 3 religii o których mówiłem Biblia i Koran tyle ile im w Kościele, Meczecie czy Synagodze powiedzą a sami nie znają treści księgi na której oparta jest ich religia. Największy odsetek ludzi którzy przeczytali ową księgę będącą podstawą religii może być w przypadku wyznawców Islamu( Koran ma ok 700 stron zapisanych w podobny sposób jak nasz "Pan Tadeusz", przynajmniej wersja którą widziałem) wnioskuję tak ponieważ Biblia (wersja którą posiadam) ma ponad 1700 stron zapisanych drobnym drukiem a człowiek jest z natury leniwy. W Koranie tak samo jak i w Biblii są fragmenty które np. każą zabijać za coś zupełnie niewspółmiernego do kary. Zachowanie ludzi zależy nie od religii jaką wyznają a od tego jak do niej podchodzą. Wyobraźmy sobie jak zachowywał by się człowiek który by stosował się co do joty do tego co jest napisane w Biblii. Byłby kryminalistą(stary testament) -zabijanie niegrzecznych dzieci, kamienowanie cudzołożników, palenie czarownic o którym już było wspomniane, zabijanie zwierząt jednym cięciem ostrza, prócz tego miałby ogromną gromadę dzieci, bo nie wolno by mu było pomyśleć nawet o antykoncepcji bo by został ukarany śmiercią przez Boga. Ale taki człowiek miałby też miłować swego bliźniego i być dobrym człowiekiem nadstawiającym drugi policzek (nowy testament). Cóż,z tego wynika, że ortodoksyjny chrześcijanin nie może istnieć. Ortodoksyjny Islamista czy Judaista może istnieć ponieważ nie ma w tych religiach takich przeciwieństw jak stary i nowy testament. Najgorsi są fundamentaliści którzy sobie biorą te rzeczy z religii które im pasują i walczą o nie olewając to co im nie pasuje. Z islamem jest tak, że są kraje w których fundamentaliści opanowali rządy w nich i prawo jest takie by nie kolidowało z koranem przez co można zabijać w imię Boga. Ale są też kraje gdzie ludzie biorą religię tak jak na ten przykład u nas w Polsce. Ludzie dopasowują religię pod siebie, niepasujące im zasady olewają a respektują te odpowiednie dla siebie( choć moim zdaniem to tylko świadczy źle o danej religii, bo widocznie nie jest taka dobra itd. ale leprze takie zachowanie niż walka w imię Boga) Religia nie powinna zależeć od tego gdzie kto się urodził ale od tego co dany człowiek wybierze w wieku gdy odpowiada już sam za siebie i nic mu nie jest narzucane odgórnie jak to ma teraz miejsce. Co do tego co napisałem o ortodoksyjnym chrześcijaninie jeśli się zastanawiasz co ja za głupoty napisałem odsyłam do lektury Pisma Świętego Starego i Nowego Testamentu zanim mnie skrytykujesz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Qoo
0 / 0

Hahahahhaha

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Andy1983
0 / 4

Islam jak każda inna religia stanowi zagrożenie, każdy zabobon jest zagrożeniem cywilizacji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A atlantis86
-1 / 3

Chrześcijaństwo wcale nie było lepsze. Przypominam, że zarówno katolicy jak i protestanci przez długie wieki angażowali się w prześladowania innowierców i heretyków (z mordowaniem włącznie) a także stosowali karę śmierci w stosunku do apostatów (taki los spotkał chociażby polskiego filozofa - Kazimierza Łyszczyńskiego). Dopiero zmiany społeczne jakie zaszły na przestrzeni ostatnich kilkuset lat zagwarantowały ludziom zachodu wolność religijną.
Popatrzcie na Afrykę - tam protestanci do dzisiaj organizują polowania na czarownice. Oskarżonymi są zwykle dzieci...

http://www.youtube.com/watch?v=zbDu0-K9cPk
http://www.youtube.com/watch?v=X5klKretrsw

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 lipca 2012 o 20:25

avatar 12344qwerty12344
-3 / 5

Siema, jestem gimbusem i uważam, że islam jest OBRZYDLIWĄ religią. ;) Mam o tym jako-takie pojęcie, bo sporo czytałam. Mówicie sobie co chcecie, nie obchodzi mnie to, ale islam NIE JEST religią pokoju. To, co tam się dzieje, niekiedy jest wręcz nieludzkie. Wiecie, co jest najgorsze? Najgorsze jest to, że WPUSZCZAMY TĘ PLAGĘ DO POLSKI. Kochani, ta religia jest dla mnie po prostu... straszna. Boję się jej. A tu przychodzi mi żyć ze świadomością, że może jeszcze ja, a na pewno już moje dzieci prawdopodobnie będą musiały się z nią zmagać. Zero poszanowania dla kobiet, zabijanie "dla zasady". Sami sobie to wpuszczamy: większość kobiet teraz się zupełnie nie szanują, wszyscy głośno obnoszą się ze swoim wielkim ateizmem. Wszyscy chyba rozumieją, do czego to wszystko prowadzi. No, a teraz czekam na minusy, bo przecież jestem tylko dzieciakiem, który gówno wie o życiu i w ogóle jakim prawem ja się wypowiadam. :-)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M max12383
+2 / 2

Zarówno w Biblii jak i Koranie są chore zasady, więc każda z 3 religii ma takie zasady. Znasz lepiej zasady Islamu niż Chrześcijaństwa brawo panie katoliku. Co do kobiet to sobie poczytaj w biblii, kobieta tam jest traktowana jako ktoś gorszy, jest tam mowa o ludziach i kobietach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 lipca 2012 o 11:49

M max12383
+1 / 1

demot500 Nie chciałbym by Polska stała się jakimś zlepkiem narodowości,tak jak to ma miejsce w stanach, ale nienawiść do ludzi za religię , pochodzenie czy kolor skóry jest chore. Fanatyków trzeba potępiać a nawet powinno się co niektórych zamykać. Moim skromnym zdaniem świat bez żadnych religii byłby lepszy ponieważ wyeliminowano by jeden z 2 głównych czynników powodujących takie skrajności na świecie, choć w sumie wszystko się sprowadza do walki o pieniądz a religia jest narzędziem do ich pozyskiwania.( no może nie każda, ale większość)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 lipca 2012 o 12:22

S sirMokate
+4 / 4

Przypomnij sobie te zdjęcie i ten komentarz kiedy następny raz będziesz czytał pierdoły pisane przez populistów , którzy jak wszem i wobec wiadomo piszą co im pisać karzą. A osobie która wstawiła tego demota gratuluje bystrości umysłu i radze przed następnym takim komentarzem poczytać więcej niż tylko kaczora donalda . Muzułmaninem nie jestem ale głupota tego pana mnie dobiła.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tajniak4
-3 / 5

Islam to współczesny odpowiednik komunizmu. To jest barbarzyńska kultura i wyzwolenie jej spod panowania europejskich mocarstw kolonialnych było gigantycznym błędem ze strony Europy. Skoro już się stało, to teraz trzeba po prostu trzymać ich na dystans - niech się wzajemnie kamieniują, ale u siebie, na wschodzie. W Europie nie powinni mieć absolutnie żadnych przywilejów i nie powinno być żadnej tolerancji dla ich ekscesów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 29 lipca 2012 o 13:30

avatar brovareck
+1 / 1

Ale gdy chodzi o Khalidova to już tacy agresywni nie jesteście.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A antasbdg
+4 / 4

Islam wcale nie stanowi zagrożenia. Zagrożenie stanowią Ludzie którzy zamiast Boga odnaleźli Religię!!!
Ludzie pętają swoje umysły okrywając największe g*wno kolorowym papierem i wmawiając Ci że to nie śmierdzi
Tam gdzie jest władza tam nie ma logiki, nie ma miłości, nie ma człowieka
Słowo CZŁOWIEK kończy się gdy o sobie zaczynamy mówić LUDZIE
Bo człowiekowi nie wmówisz żeby czcił ładnie zapakowane g*wno ale ludzie wytarzają się w nim i piętnują Cię za to, że Białe jest Białe a Czarne jest Czarne
Odpowiedz mi teraz czym jest zagrożenie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katesingh
+7 / 7

Niewiem czy wy sobie robicie jaja czy co? kazdy ciapaty to odrazu wyznawca islamu? niestety polska mentalnosc tak uwaza... Moj maz jest ciapaty i jest wyznawca sikhizmu i jakies 70 procent osob w indiach to wyznawcy innych religii niz islam np katolicyzm... w tych religiach kobieta jest traktowana na rownym poziomie z mezczyzna ... pomyslcie troche zanim bedziecie pisac takie bzdury

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar psycho69
0 / 2

katoliccy mordercy spowodowali że islamiści nienawidzą innych...jak ich wybijali w imie krzyża...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Carski
+2 / 2

Pamiętliwi ci Muzułmanie, dogadaliby się z Polakami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katesingh
-2 / 2

Czemu wy porownujecie czasy zamierzchle do terazniejszych? znajdziesz mi teraz chrzescijanow ktorzy pala na stpsach? nie... a w islamie sie tak dzalo i bedzie sie dziac dopoki ne zrozumieja ze kobieta nie powinna byctraktowana jako sluzaca dziwka i niewolnica....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M max12383
+2 / 2

Czemu są takie porównania, dlatego jak ktoś już napisał, że w niektórych krajach islamskich dzieje się to co w Europie w czasach wypraw krzyżowych, ale nie można generalizować, oglądałem kiedyś program o islamie i była tam mowa o tym, że są kraje gdzie kobieta jest jak przedmiot w rękach mężczyzn, a są też takie gdzie kobiety modlą się razem z mężczyznami i nie są traktowane jak ktoś gorszy. Wszystko zależy od tego czy dany kraj jest zacofany czy nie. W Polsce jest dużo ludzi zacofanych zwłaszcza wśród starszych pokoleń dajmy na ten przykład uważają czarnoskórych za ludzi gorszych od siebie, albo ta nienawiść do żydów jakże często aprobowana przez co niektórych księży. Jak pytam się jak można określać człowieka po kolorze skóry, narodowości, wyznaniu lub jego braku. Ludzi powinno się oceniać po ich czynach, zachowaniu, światopoglądzie czyli po tym za co sami są odpowiedzialni a nie za czynnik który jest im z góry narzucany. Jeśli ktoś został wychowany np. w islamie i przez to znęca się nad kimkolwiek lub nawet zabija to jest psychopatą i powinien być zamknięty w więzieniu lub szpitalu psychiatrycznym w zależności od czynów. Moim zdaniem religia byłaby w porządku tylko i jedynie wtedy gdyby była świadomie i dobrowolnie przyjmowana a nie od małego wpajana dzieciom. Jakby jakiemuś dziecku od małego wmawiać że np. Harry Poter istnieje to w dorosłym wieku nie dało by sobie przegadać że jest inaczej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D DamaKaro
+1 / 1

Religia zawsze szkodzi na umysł. Jest silnie powiązana z kulturą. Arabscy pobożni postulują za biciem kobiet i wydawaniem 9-latek za mąż. Niezależnie czy geneza tkwi w kulturze, czy religii nie wolno tolerować przemocy. Ludzkie życie i zdrowie jest ważniejsze od różnic kulturowych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar psycho69
0 / 2

religia to choroba psychiczna,każda religia...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Carski
+1 / 3

Interesujące podejście, więc czemu ateizm nie? Brak religii też może być chorobą. Po czym stwierdzam? Po niczym, tyle samo logiki jest w twojej wypowiedzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Talyb
+4 / 4

Nie będę przebierać w słowach. Ktoś kto dodał tego demota jest najzwyczajniej w świecie ograniczony. Co gorsza po komentarzach widzę, że połowa użytkowników tej strony taka również jest. Jestem w połowie arabem.
Mój ojciec jest muzułmaninem. Kiedy tylko zaczął zadawać się z moją matką(a to były czasy mniej "tolerancyjne" niż teraz). Cała rodzina, wujkowie, ciotki i wielcy znawcy życia powtarzali wciąż tylko jedno zdanie: "Rozguńta to!" I wszyscy prócz tak naprawdę mojej babci tak się wyrażali. Opowiadali jacy to muzułmanie są źli i niedobrzy, jak wykorzystują i biją kobiety. Po kilkudziesięciu latach życie zweryfikowało te prawdy życiowe wielkich znawców, którzy wygodnie stawali się ekspertami od obcych kultur podczas wyjazdów poza granice Polski(jeden z wujów był, aż dwa razy na Słowacji). Córki powychodziły za porządnych facetów, Polaków z krwi i kości. Dobrych chłopaków. Te małżeństwa dość szybko zaczęły się kończyły. Czasem na papierze, a czasem najzwyczajniej następował koniec tak wielkiego uczucia, kiedy mężowie zachlani tłukli swoje żony(bez nakazów z żadnych wielkich książek). Wyzywanie, męczenie dzieci, zapijanie się pod sklepem(zdarzały się skutki śmiertelne). Ze wszystkich, którzy wołali "rozguńta to" może jedna osoba miała córkę szczęśliwą ze swego małżeństwa.
Moja matka niestety miała o wiele gorzej. Ponieważ związała się z tym arabem, który postanowił ją uprowadzić do swojego kraju!(na miesiąc miodowy). Tam też nieziemsko ją traktował pracując i zarabiając pieniądze, żeby móc utrzymać jakoś rodzinę. Ona zaś już z brzuchem zakuta w suknię odsłaniającą ramiona, szyję, twarz, kostki, a nawet dekolt w towarzystwie rodziny ze strony ojca siedziała i żyła jak jej członek. Po niecałym roku wrócili do Polski, a moja mama wbrew przesądom o polskich matkach nie upuściła mnie na żaden kant. Teraz są ze sobą już prawie 40 lat w małżeństwie. Szczęśliwym małżeństwie z dwójką dzieci, gdzie oboje pomni swoich praw pracują i wychowują dzieci. Zły arabski mąż okazał się na tyle pracowity, aby zapewnić całej rodzinie życie na dobrym poziomie. Okazał się na tyle złowieszczy, że mama do tej pory twierdzi, że nigdy jej nie zdradził. A do tego okazał się na tyle przyjemny, aby mogła spędzić z nim całe życie. Do tego ten jego chory stosunek z dziećmi. Zawsze jest chętny im pomóc, żyje niemalże tylko dla nich pracując tak, że nie ma go 3 dni w domu(zamiast żłopać piwsko i tłuc w napataczające się główki dzieci).
Zabawne bo w trakcie pobytu w Jordanii nikt nie obciął jej nosa, nie oblał kwasem. Nie krzyczano na nią, nie zakładano oków, a nawet wypuszczano ją samą w miasto(gdzie mogła chodzić te 5 metrów przed lub za kim tylko chciała. Zazwyczaj jednak szła równo z mężczyznami lub kobietami z rodziny.)
Na tym mieście mogła podziwiać ksenofobiczną i morderczą kulturę islamu, który nienawidzi innych religii. I dlatego na głównej ulicy ma meczet, na przeciw niego kościół i ulicę dalej synagogę. Dlatego na świętej ziemi muzułmanów(Góra Nebo) nie ma żadnych świątyń islamskich, ale za to jest kościół gdzie odprawia się msze(po hiszpańsku).
Sama mordercza księga jaką jest koran nakazuje okropne zbrodnie, jak nakaz jałmużny, pomocy słabszym, życia rodzinnego, pokoju i dobroci dla innych.
Z całej 30 osobowej rodziny najbliższej memu ojcu bita była jedna kobieta(w przeciwieństwie to licznych ofiar pobić przez swoich porządnych polskich mężów). Mąż ją bił ze względu na alkohol, który popijał(o dziwo nikt go nie oblał za to kwasem). Rozwiodła się z nim i wiecie co się stało?
Dokładnie to co myślicie. Znalazła nowego męża i żyje z nim do dziś.(To są właśnie okropności Islamu.)
Na szczęście te wszystkie zbrodnie islamu(jak możliwość rozwodu czy zakaz picia alkoholu) niedługo się skończą bo już kolejne kraje muzułmańskie są pod okupacją.
A teraz na serio drodzy czytelnicy demotów. Zastanówcie się szczerze czy w ogóle wiecie cokolwiek o Islamie i muzułmanach z własnej wiedzy. Bo ja mam gorzej niż wy. Nie dość, że od strony Araba odziedziczyłem mordowan

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 30 lipca 2012 o 2:11

avatar DiLaurentis
+3 / 3

Brawo. Wreszcie ktoś coś mądrego napisał. Ludzie naoglądali się TV, poczytali w necie jakieś teorie spiskowe i od razu myślą, że jak ktoś jest arabem/muzułmaninem to tylko mu bomby w głowie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Talyb
+3 / 3

Nie dość, że od strony Araba odziedziczyłem mordowanie niewiernych, pogardę do kobiet i nie mycie się. To zgodnie z prasowymi doniesieniami jako Polak odziedziczyłem niepohamowane picie, smykałkę do złodziejstwa i lubowanie się w zabijanie własnych dzieci z konkubinatu.
Za dużo naskrobałem, a wybaczcie, ale nie mogłem sobie darować własnej złotej myśli.(komentarz przycieło)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar pepperminta
+3 / 3

Ukrywanie pedofilów, tuszowanie spraw molestowania seksualnego, zmuszanie kobiet do rodzenia dzieci poczętych w wyniku gwałtu, kazirodztwa, dzieci z chorobami genetycznymi, zostawienie bez pomocy rodzin wielodzietnych w momencie gdy "władza" na swoich palcach nosi złote pierścienie z drogimi kamieniami, szydzenie z ofiar gwałtu twierdząc, że same sobie winne bo....
Przypomnij sobie o tym kiedy ktoś powie ci, że KATOLICYZM nie stanowi zagrożenia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U Ustralith
+3 / 3

Tak się składa, że to nie wina Islamu a pewnych tradycji ludów zamieszkujących te tereny (jeszcze przed powstaniem tej religii)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SharonShepard
+3 / 3

Wymień boga w imie którego nie dopuszczano się przemocy. Wiesz co hitlerowcy mieli napisane na klamrach pasków? Gott mit uns -Bóg jest z nami. Tyle w temacie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M max12383
0 / 0

Bardzo dobrze, że wypowiedział się ktoś związany z tą religią, przeczytajcie jego słowa ignoranci zapatrzeni w telewizor słuchający bez cienia krytyki tego co wam powiedzą. Większość z was wychodzi z założenia, że Polak=Katolik, Katolik jest najważniejszy a wszystko co odmienne jest złe bo zostaliście tak nauczeni od małego. Jestem ciekaw ilu z was wie, że Papierz Pius XII trzymał z Hitlerem, a ten mówił, że należy zabijać Żydów bo to oni zabili Chrystusa. Większość religii jest zła bo nie pozwala na samodzielne myślenie i dla ograniczonych ludzi którzy wierzą we wszystko co usłyszą od kapłanów. Spytajcie kapłana o jakąś zawiłą sprawę, ten będzie szedł okrężną drogą w tłumaczeniu a do sedna nigdy nie przejdzie. Ludzie zacznijcie myśleć!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MaxPolej
+2 / 2

Pieprzycie na islam, posiadając wiedzę z mediów, które kreują islam współczesny z tym jaki był w średniowieczu. Jak już macie porównanie to proszę katolicy skazywali kobiety na śmierć za czary i herezję. Następna rzecz krucjaty, kto to wymyślił? Oczywiście, że chrześcijanie. Pojedźcie do jakiegoś kraju arabskiego a wasze pogląd o islamie się momentalnie zmieni. Mili sympatyczni ludzie. Traktujący kobiety z szacunkiem, którego my na zachodzie już niestety nie znamy. W każdym ustroju, religii i państwie zdarzają się takie straszne rzeczy, które szybko cichną. Ale jak już coś się zdarzy w państwach islamu to idzie to na cały świat co może być nawet kłamstwem medialnym. O islamie mam swoje zdanie wyrobione nie opierając się na żadnych środkach masowego przekazu. A ta dziewczyna po takim incydencie nie dałaby się sfotografować równie dobrze może to byś jedna z miliona ofiar amerykańskich bombardowań w Iraku, w którym przypominam, że zginęło około 50tyś dzieci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F freestyler93
+1 / 1

Skoro Muzułmanie nazywani są "mordercami, bandytami, terrorystami" to jak powinniśmy nazywać żydów?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Carski
+2 / 2

W sumie opis pasuje też do Polaków, tylko jeszcze się w terrorystów nie bawimy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem