Ale człowiek, to nie pies, ma swój własny rozum. To, że ktoś mu w tym rozumie poprzestawiał pewne "klatki", nie może go usprawiedliwiać w kontekście 140 zabójstw! Żal Wam go? Mnie nie.
Morderców i gwałcicieli NIC nie usprawiedliwia i tu Ashardon masz rację tylko co to ma do demota? Ten demot nie próbuje go usprawiedliwić tylko mówi dlaczego tacy ludzie jak on w ogóle istnieją.
zgadzam się z Ashardon. Blazefury - sorry ale ile setek tysięcy jest takich wykorzystywanych dzieci a ile z nich morduje 140 dzieci i je gwałci? To że ktoś Cie skrzywdził nie powoduje tego że od razu stajesz się psychopatą. Ten koleś po prostu chciał skrzywdzić masę osób za to że ktoś go skrzywdził, moim zdaniem jeśli w dzieciństwie był by kochanym dzieckiem nie zmieniło by to tego że miał by sadystyczne zapędy. Może nie zabił by tylu ludzi ale w pracy ktoś by podłożył mu świnie a ten by go pobił itp itd.
Mnie tam żal każdego kto został zgwałcony. Chce zauważyć, że on został zgwałcony jeszcze jako dziecko. Jego ojciec wpoił mu homoseksualizm i nie znał innej drogi zaspokojenia. Wątpię żeby otrzymał wtedy jakieś wsparcie. Gdyby w dzieciństwie go nie molestowano prawdopodobnie nie byłby zabójcą-gwałcicielem. Chociaż gdyby gościu miał naprawdę silny charakter to może by się jakoś wybronił.
Ale popatrzcie na to z innej strony. Gdyby ten sam człowiek urodził sie w innej rodzinie, miał innego ojca lub gdyby jego stukniętego ojca stosunkowo szybko pie**olnął samochód, ten człowiek byłby taki sam jak my. To ojciec jest winny tego że ten mężczyzna zaczął zabijać. Gdyby nie brak wychowania nikt by go teraz nie nazywał bestią!
moim zdaniem w dupie byliście i gówno macie do powiedzenia w takich sprawach bo najprawdopodobniej wychowaliście się w normalnych domach, nikt nie krzywdził was przez x lat. taki człowiek jak ten nie myśli już normalnie. ale IMO jedyne na co zasługuje to kulka w łeb bo raczej nie da się go wyresocjalizować. co do demota, bardzo dobry + i do ulubionych
Tutaj nikt nie mówi o zalowaniu takiego czlowieka bo to jest ciezka patologia ktora trzeba eliminowac ze spoleczenstwa - jednak demot ukazuje ze pewne zachowania wynikaja z innych. Sa nastepstwem innych patologii. Duzy + !
wiadomo syf rodzi syf. a z tego co wyczytalem na angielskiej wikipedi w 2006 roku podczas wywiadu z jednym z klawiszow ten mówił że garavito za dobre sprawowanie może starać sie o zwolnienie przedterminowe w ciągu 3ch lat @_@
Zdziwilibyście się ile ludzkich patologii wynika ze zwykłego niezaspokojenia seksualnego. Częściowo jest to wina kościoła katolickiego, który zrobił ze sfery seksualnej tabu. To tak jakby od dwóch tysięcy lat ktoś wmawiał nam, że drapanie się jest złe i do teraz każdy zanim się podrapie rozglądałby się wokoło czy przypadkiem nikt na niego nie zerka. Zaś takie jednostki jak ta powyżej są oznaką tylko tego, że chore jest społeczeństwo i że należy je leczyć, a nie izolować. Taka kara tylko pogłębia ich stan i jeśli już musimy dokonać zemsty to niech będzie ona szybka i nie marnujmy pieniędzy podatników na utrzymanie przy życiu jednostki, której nie potrafimy wyleczyć.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
24 sierpnia 2010 o 6:02
szajmon: "Jego ojciec wpoił mu homoseksualizm",za to twierdzenie że homo nie jest uwarunkowany genetycznie tylko wyuczony, wielu gejów by cie znielubiło, gładko mówiąc. A co do typa to nie ma co usprawiedliwiać, miał przesrane za małolata, ale to nie znaczy że ma to robić innym, tym bardziej że wie co to za ból! Ja bym go skazał na śmierć w jakiś staro-europejski okrutny sposób. Nie dla resocjalizacji czy innych bzdór którym więźniowie się w twarz śmieją, ale żeby pokazać ludziom że mogą spać spokojnie bo potwór nie żyje! malleo chyba pierwszy dobry comment w twoim wykonaniu!
dlaczego go minusujecie? że sprzeciwia się pedofilowi, gwałcicielowi i mordercy? rozumiem, że szkoda wam tego mężczyzny bo miał trudne dzieciństwo itd ale NIC go nie usprawiedliwia do wykonania 140 morderstw, nic nie usprawiedliwia tego, jak zabijał kolejną osobę, która błagała go o darowanie życia... albo światło, w którym owy mężczyzna jest przedstawiony jako biedny, zmaltretowany chłopiec powoduje, że go minusujecie, albo sami jestescie równie popier***** jak on...!
A tak odnośnie demota - mnie tylko zastanawia, jak dzikim krajem musi być Kolumbia, skoro ten gość potrafił popełnić grubo ponad 100 zabójstw i nie zostać złapanym... W Polsce wystarczy jeden trup i sprawca znajduje się w ponad 95% przypadków.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
23 sierpnia 2010 o 21:40
@GuitarSadam czytałeś kidyś o seryjnych mordercach? SM to taki, który "ma" powyżej 3 zabójstw "na koncie", zabija po to, aby zaspokoić chęć czyjejś śmierci lub zaspokoić zboczenie seksualne, nie kierują nim (w przeciwieństwie do "zwykłego" mordercy) motywy pieniędzy (rabunkowe) itp. Ofiary (równierz w przeci. do mordercy) wybiera przypadkowo (dlatego trudno przewidzieć gdzie następnie zaatakuje). A co najważniejsze: SAM z SIEBIE (to muszą być jakieś tajnik mózgu, psychiki) jest PERFEKCYJNY. Po prostu nie zwracając na to uwagi zostawia tak mało, tak małych poszlak, że złapanie seryjego mordercy to wyczyn dla policji. Stany Zjednoczone nie są zacofane a jednak i u nich Federal Bureau of Investigation miało spore problemy jak się jakiś chory morderca trafił. Oglądałeś "Teksańską Masakrę Piłą Mechaniczną"? Historia Hewitta "Letherface'a" (z "TMPM") jest oparta na historii Eda Geina. Nie łatwo było nawet brawurowym Amerykańskim policjantom złapać go.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
24 sierpnia 2010 o 10:30
No dobra, kiepska przeszłość i te sprawy, ale to jest człowiek. Ma swój rozum i na pewno nie zabijał instynktownie, tylko z premedytacją i nie ma dla niego żadnego wytłumaczenia.
To powiedz mi dlaczego mówisz po polsku, skoro masz swój rozum i możesz przejść na zupełnie inny? Człowiek może i ma swój rozum ale pewne zastawki i przełączniki ustawiają w nim inni. Może i nie jest to wytłumaczenie, ale do cholery nie mówcie że to bez znaczenia bo zapewne g**no wiecie jak on mógł się czuć
Przyczyną powstawania SERYJNYCH morderców i gwałcicieli tak jak tego tutaj jest zawsze jakieś krzywdzące tą osobę wydarzenie z dzieciństwa lub późniejszego okresu.
Chyba nie tylko. Istnieje cała masa osób, które zostały skrzywdzone w dzieciństwie a jakoś maja na tyle serca, żeby nie krzywdzić innych. Do zostania mordercą potrzeba też sporej dozy egoizmu, braku poszanowania dla ludzkiego zycia i pogardy dla słabszych.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
23 sierpnia 2010 o 19:44
@gloria111 Nie, nie jest zmyślona. To plotki, jakoby kąpała sie w krwi są zmyślone, ale sama Elżbieta była okrutną sadystką i jest na to cała masa dowodów.
akurat Elżbieta bathory była od dziecka oswajana z okrucieństwem. Była światkiem wielu egzekucji jak np. zaszycie w brzuchu konia Cygana oskarżonego o kolaboracje z Turkami czy obcięcie nosów i uszu zbuntowanym chłopom. Takie sceny na pewno miały wpływ na jej późniejsze dzialania.
Morpheme, bo tak czy siak ktoś to musiał zacząc, nie ważne czy to było pokolenie jego ojca, dziadka czy pradziadka był ktoś z (w miarę) normalnej rodziny i miał odchyły od normy.
i tak, jak ktoś już wspomniał agresja rodzi agresję- ten facet nie miał dzieciństwa, miał zamiast niego piekło, więc chciał odpłacić światu za swoje krzywdy, chciał, żeby inni ludzie też zaznali takiego piekła, jak on.
Taki człowiek nie myśli logicznie, nie zachowuje się "normalnie".
Przykładem zrytej psychiki może być MJ (ofc tu wszystko w mniejszym stopniu)- on też od najmłodszych lat musiał być "gwiazdą" i nie miał dzieciństwa więc próbował je jakby odbudować "na starość".
Zgoda ,ale bierność wspiera ją jeszcze bardziej.Nie rozumiem dlaczego do cholery ten sqrwysyn nie zabił swego ojca i sąsiadów? Agresja powinna być odpowiedzią na agresję innej osoby. Te dzieci nie były niczemu winne i nie zasłużyły na to co je spotkało.Rozumiem ,że miał zrytą psychikę ,ale są psycholodzy którzy mogliby mu pomóc.Denerwują mnie ludzie którzy znęcają się nad słabszymi.Czemu nie mordował gwałcicieli tylko stał się jednym z nich?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
23 sierpnia 2010 o 20:03
Zauważ, Lancaster, że patrzysz na to swoimi oczyma. Nie jego. Ty- jak większość tutaj- zostałeś pewnie wychowany w mniej, lub bardziej normalnej rodzinie. Zostały Ci wpojone pewne zasady, wiesz co nieco o funkcjonowaniu świata. Co, oczywiście, nie zmienia faktu, że na zło, które sam uczynił, brak nawet słów.
I zapewne skomentowałeś tylko po to, by napisać o EL. Swoją drogą anime nie powala. Owszem, fabułę miało okej, ale oprawa graficzna, zwłaszcza odcięte członki niczym balerony, pozostawiała wiele do życzenia. Chcesz fajne gore? Higurashi no Naku Koro Ni. EL nie umywa się do niego, jeżeli chodzi o poziom gore, chociaż fabułę Higurashi spieprzyli w ostatnich odcinkach.
Higurashi już dawno oglądałem i to obie serie, z czego bardziej podoba mi się pierwsza, również świetne anime, lecz słabsze od EL, które było trochę głębsze
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
31 sierpnia 2010 o 21:51
Został schwytany. Z tego co wiem, przebywa w jakimś nieujawnionym miejscu ze względu na ryzyko zemsty. Jego historia jest jednym z argumentów za przywróceniem w Kolumbii kary śmierci. Dostał maksymalną karę czyli dożywocie.
Awangarda: Ten pan jest chory psychicznie i potrzebuje wieloletniego leczenia na oddziale zamkniętym. Nie rozumiem dlaczego chcesz karać chorych ludzi. Normalny człowiek nie dokonałby tylu morderstw.
To straszne, ale bywa i tak. Mordercy, którzy są szybko łapani, to najczęściej bliscy ofiary- złapanie ich przedstawia średnią trudność- są w pobliżu, materiały(genetyczne, itd) można porównać, poszukać motywów, itd. Przy mordercach seryjnych, szczególnie, jeżeli facet się przemieszczał- jest to trudniejsze. Jeżeli dodać taką możliwość, że część ciał nie została od razu odnaleziona(a zaginięć co roku jest MNÓSTWO), nie jest to wcale tak dziwne. Chociaż niepokojące.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
24 sierpnia 2010 o 16:55
Zgadzam się, że żaden człowiek nie staje się psychopatą sam z siebie. Ale jeszcze nie słysząłm o mordercy czy gwałcicielu który nie próbowałby sie wymigać od kary używając właśnie takich usprawiedliwień. każdy, kto podejmuje świadomą decyzję skrzywdzenia drugiego człowieka powinien wziać za nią odpowiedzialność.
Nie chodzi tutaj o wymiganie się od kary(która się należy), nikt(mam nadzieję) nie mówi, że to, co zrobił nie było złe. Ale pokazuje, że zło ma swoje przyczyny.
Przypomniał mi się polski, niedoceniany film "Zabić Sekala". Tytułowy bohater bez dwóch zdań był potworem, sadystą dążącym do celu po trupach. Jednak w ostatecznym rozliczeniu okazuje się, że tak naprawdę prawdziwe zło tkwiło w tych niepozornych "uczciwie pracujących" kmieciach z jego wsi. To oni od dziecka wychowali Sekala na złoczyńcę, a gdy złoczyńca wrócił do ich wioski wykorzystali najbardziej uczciwego człowieka w okolicy, żeby rozwiązał problem za nich. Po skończonym seansie brzydziłem się nimi dziesięć razy bardziej niż bohaterem granym przez Lindę.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
23 sierpnia 2010 o 19:58
Dokładnie! Dziennikarzowi łatwo jest nazwać kogoś potworem albo psychopatą, ale prawda jest taka że oni nie rosną na drzewach tylko są kształtowani przez innych ludzi.
Ale czy w jakikolwiek sposób umniejsza to krzywdę jego ofiar? Nie. Ja bym go usadził na tortury. Ja mógłbym go torturować i wykonać karę śmierci. I nie miałbym skrupułów. Każdy ma swój rozum, każdy wie mniej więcej co jest dobre a co złe, co jest krzywdą innych ludzi. I nie widzę w takim wypadku usprawiedliwienia.
W democie nie chodziło mi o usprawiedliwianie go, czy kogokolwiek innego (bo celem jest możliwość rozciągnięcia tego przykładu). Raczej o zrozumienie wielopłaszczyznowości człowieka i tego, że można go doprowadzić do takiego stanu, że dopuszcza się przestępstw za które można go jedynie totalnie odizolować (nie mówię "zabić" bo osobiście jestem przeciwko temu rozwiązaniu). On prawdopodobnie nie ma takiego rozumu jak większość z nas, nie wykształciło się w nim poprawne interpretowanie dobra i zła. i to jest coś, czego empirycznie nie będziemy w stanie zrozumieć.
Wiem o czym piszesz, ale właśnie z powodu tego nieprzystosowania do normalnego życia w społeczeństwie powinien zostać przynajmniej od niego odizolowany (oczywiście to tylko mój pogląd). Może obecnie myśli na swój sposób, ale wynika to z jego wcześniejszych przemyśleń (błędnych) wysnutych na podstawie złych doświadczeń. Ale to świadczy (moim zdaniem) tylko o tym, że miał tragiczne dzieciństwo i źle wyciągał wnioski, o niczym innym. Kogoś takiego na pewno nie da się naprostować pomimo prób i modlitw. Dlatego wyłączenie ze społeczeństwa to dla mnie minimum. Dalej trzeba by spróbować poznać motywacje żeby można było stwierdzić. Psy, gdy atakują ludzi się usypia. Czemu stawiać takiego człowieka - który seryjnie morduje - powyżej psa? Pies tak samo jest niezdolny do myślenia jak ten człowiek, albo i bardziej.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
23 sierpnia 2010 o 20:39
Chodzi o to, że ta osoba jest niezdolna do uczuć wyższych. To powoduje, że staje się mordercą, to teoretycznie da się leczyć, jednak nawet nowoczesne teorie osobowości nadal mają za małe pole popisu na tego rodzaju przypadki.
Owszem, należy go odizolować, nigdzie nikt nie napisał, że to umniejsza jego własną winę. Czy da się go prostować choć w małym stopniu- to jest pytanie do specjalistów- psychiatrów. Mnie zastanawia inna rzecz. Potępiamy go(i słusznie!) za morderstwa i gwałty. Natomiast Ty twierdzisz, że chciałbyś zamordować i torturować jego. Na jakiej podstawie go potępiasz, skoro chcesz się do niego upodobnić?
Upodobnić? A motywy? Ilu ludzi chciałoby jego śmierci lub czegoś gorszego gdyby chodziło o ich dzieci? Spełniałbym nic więcej jak pragnienie zadośćuczynienia rodzin ofiar. Na jakiej podstawie przyrównujesz mnie go niego? Na podstawie skutku, a nie przyczyny. Dla mnie osobiście różnica jest bardzo duża.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
24 sierpnia 2010 o 17:29
I sądzisz, że jego śmierć zadośćuczyniłaby rodzinom ofiar? Może dałaby jakąś okrutną satysfakcję, ale nie zwróciłaby życia dzieciom. Dlaczego porównuję? Ponieważ bez skrupułów, bez zastanowienia, czy wyrzutów sumienia marzysz o sprawianiu cierpienia innym. To Cię do niego upodabnia.
Przez chwilę nawet mi go było trochę szkoda, bo nie wierzę, że normalny człowiek mółgby zabić tyle ludzi, nawet mając trudne dzieciństwo. Uważam, że to poważnie chory psychicznie człowiek, który nie miał świadomości tego co robił. To oczywiscie nie usprawiedliwia go w żaden sposób, ale łatwo jest wam wszystkim oceniać, wydawać wyroki. To nie był/nie jest po prostu zły człowiek, tylko poważnie chory, z tak skrzywioną psychiką, że aż ciężko uwierzyć w jego.. człowieczenstwo. Nie rozumiem tylko, jak to jest możliwe, żeby zabić tyle dzieci i nie zostać schwytanym na początku tego całego koszmaru..
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
23 sierpnia 2010 o 20:23
Tu już nie można mówić o rozumie... To jest błędne, zamknięte koło on nigdy nie zył w normalnych warunkach i jego życie nie mogło sie normalnie potoczyć bo nie umiał takich stworzyć. Nie wiem czy jest mi go żal, płaci cenę życia za to kim jest...
lonelydreamer:On prawdopodobnie nie ma takiego rozumu jak większość z nas, nie
wykształciło się w nim poprawne interpretowanie dobra i zła. i to jest coś, czego empirycznie
nie będziemy w stanie zrozumieć. DOKŁADNIE TAK
Ale jeśli od małego wpajano mu takie zasady to tak się wychował. Pewnie nie było go stać na porady psychologa. Poza tym on nie znał innego sposobu. Tak więc żal mi go, jako dziecka.
jako dziecka mi tez
ale pomysl jakby wygaldał swiat jakby kazde dziecko bylo takie jak rodzic
milibysmy
2X wiecej alkoholikow
i 3X wiecej przemocy w rodzinie itp.
a jakie mogli mu wpajac zasady ?
zabijaj ?
140 ????????
nie tego nie da sie niczym usprawiedliwic jak na moje
Może dzieciństwo po części go usprawiedliwia, ale to nie zmienia faktu że temu panu należy się krzesło. mój znajomy pochodził z patologicznej rodziny, jego stary lał go codziennie, a on założył normalną rodzinę, i na swoje dzieci ręki nie podniesie.
Tak? Więc ciekawe jacy byli jego dziadkowie ze strony ojca. Można taki łańcuch ciągnąć w nieskończoność, a można wygrać, walczyć o siebie i go przerwać.
Gdzieś ktoś kiedyś napisał, tu spróbuję zacytować, że zbrodnia nie może być usprawiedliwieniem dla kolejnej zbrodni. Morderstwo nie może być karane śmiercią - bo wtedy sąd staje się mordercą, katem - używa tego samego "środka" co morderca. Błędne koło się zamyka... To, że miałem ojca alkoholika, znaczy o tym, że sam też mam być alkoholikiem?
Niestety, ale bardzo często właśnie tak się dzieje. Szczególnie córki alkoholików, bardzo często wdają się w związki z alkoholikami, lub mężczyznami z innym uzależnieniem.
@Wielgi Świat byłby o wiele piękniejszy gdyby to co napisałeś było prawdą. Dzieci do pewnego wieku mają genetycznie zaprogramowane, że rodzice są dla nich autorytetem i należy się od nich uczyć. A efekt czasami jak na democie.
Jestem za karą śmierci w takich przypadkach! przecież nie da sie opisać tego okrucieństwa. w kazdym kraju poiwnna byc kara smierci wlasnei w takich przypadach. a nie kryja takiego śmiecia bo inaczej tego nei moge nazwac . i taki śmiec dostaje 3 razy dzinnie żreć i utrzymuja go za podatki tych 140 rodzin którym zamordował synów .
a hitlera od smierci glodowej uratowali zydzi ... i teraz jak go wytlumaczycie ze jest odpowiedzialny za smierc milionow zydow ??ze mu krzywde zrobili ?? to i on robil ?? jak ma ktos na je ba ne to ma i koniec ...
Garavito was subject to the maximum penalty available in Colombia, which was 30 years. However, as he confessed the crimes and helped authorities locate bodies, Colombian law allowed him to apply for special benefits, including a reduction of his sentence to 22 years and possibly an even earlier release for further cooperation and good behavior
tu sie sprawdza sławne polskie powiedzenie
Ch*j Ci w dupe i vice versa :D
ja bym go nie zabijał tylko 140 amatorom pedałom kazał "poszerzyć" jego ciasne horyzonty :D
To nie jest jego wina, że miał takie ciężkie dzieciństwo. Jak można mówić tu o jakim kolwiek własnym rozumie? Wy się wychowaliście w normalnych rodzinach, gdzie rodzice nauczyli was ze nie wolno robić krzywdy innym. Dlatego dla was jest to jasne.
Jego tata i 2 somsiadów nauczyło czego innego. Gdzie on miał się nauczyć szacunku do innego człowieka? Skąd?
To jego ojciec powinien odpowiedzieć przed sondem za te wszystkie morderstwa i gwałty. Bo to on go tego nauczył. To nie jest żadna wina Luis'a.
Jak to już ktoś powiedział "To powiedz mi dlaczego mówisz po polsku, skoro masz swój rozum i możesz przejść na zupełnie
inny?"
Jeszcze jedno. Nie mogę zrozumieć dlaczego piszecie, że wy byście go torturowali. A co jeśli wy byście się znaleźli na jego miejscu i ojciec by was posówał? Przecież nie wiedzieli byście że mozna inaczej?
Ech, ja się czasem tak zastanawiam... Przecież wielu takich seryjnych morderców i innych im podobnych miało okrutne dzieciństwo... Ile człowiek tak naprawdę znaczy w swoim losie? W jakiej części sam tworzy swoje życie? Gdzie jest ta granica między dobrem a złem? I jak to zdefiniować? Przecież tak wiele znaczy środowisko, rodzina, wychowanie, czy nawet ten splot genów... A może ojciec ojca tego człowieka też się nad nim znęcał... I do czego dojdziemy? Że wina jest Adama i Ewy? Kiedy tak myślę, cieszę się tylko, że wychowałam się może nie w idealnej rodzinie, ale normalnej, może mam trochę żalu do rodziców za niektóre rzeczy, ale też wiele wdzięczności za resztę...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
26 sierpnia 2010 o 0:55
Ja osobiście uważam, że demotywator jest w pełni zgodny z prawdą. Ten człowiek chciał się tylko zemścić za to, że w dzieciństwie go tak traktowano. Nie zmienia to jednak faktu, że nie tak powinien to odreagowywać. Na świecie są miliony takich ludzi jak Luis, niektórzy z nich wybierają życie inne, tj. chodzą na terapie itp. Inni zaś chcą wyżywać się na ludziach za krzywdy wypełnione przez kogoś innego wcześniej. Po jednym takim razie człowiek czuje ulgę, ale jeszcze nie jest do końca zadowolony z efektów i zaczyna zabijać, gwałcić itp. I wszyscy mają go za bestię, idiotę. Ale nikt nie pomyślał co inni robili z nim, kiedy jeszcze nie mordował...
Oby była główna. +
Gdy treser nauczy psa srać na środek dywanu to kto jest winny? Treser czy pies?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 sierpnia 2010 o 18:10
Ale człowiek, to nie pies, ma swój własny rozum. To, że ktoś mu w tym rozumie poprzestawiał pewne "klatki", nie może go usprawiedliwiać w kontekście 140 zabójstw! Żal Wam go? Mnie nie.
Morderców i gwałcicieli NIC nie usprawiedliwia i tu Ashardon masz rację tylko co to ma do demota? Ten demot nie próbuje go usprawiedliwić tylko mówi dlaczego tacy ludzie jak on w ogóle istnieją.
zgadzam się z Ashardon. Blazefury - sorry ale ile setek tysięcy jest takich wykorzystywanych dzieci a ile z nich morduje 140 dzieci i je gwałci? To że ktoś Cie skrzywdził nie powoduje tego że od razu stajesz się psychopatą. Ten koleś po prostu chciał skrzywdzić masę osób za to że ktoś go skrzywdził, moim zdaniem jeśli w dzieciństwie był by kochanym dzieckiem nie zmieniło by to tego że miał by sadystyczne zapędy. Może nie zabił by tylu ludzi ale w pracy ktoś by podłożył mu świnie a ten by go pobił itp itd.
Mnie tam żal każdego kto został zgwałcony. Chce zauważyć, że on został zgwałcony jeszcze jako dziecko. Jego ojciec wpoił mu homoseksualizm i nie znał innej drogi zaspokojenia. Wątpię żeby otrzymał wtedy jakieś wsparcie. Gdyby w dzieciństwie go nie molestowano prawdopodobnie nie byłby zabójcą-gwałcicielem. Chociaż gdyby gościu miał naprawdę silny charakter to może by się jakoś wybronił.
Ale popatrzcie na to z innej strony. Gdyby ten sam człowiek urodził sie w innej rodzinie, miał innego ojca lub gdyby jego stukniętego ojca stosunkowo szybko pie**olnął samochód, ten człowiek byłby taki sam jak my. To ojciec jest winny tego że ten mężczyzna zaczął zabijać. Gdyby nie brak wychowania nikt by go teraz nie nazywał bestią!
moim zdaniem w dupie byliście i gówno macie do powiedzenia w takich sprawach bo najprawdopodobniej wychowaliście się w normalnych domach, nikt nie krzywdził was przez x lat. taki człowiek jak ten nie myśli już normalnie. ale IMO jedyne na co zasługuje to kulka w łeb bo raczej nie da się go wyresocjalizować. co do demota, bardzo dobry + i do ulubionych
przeważnie tak jest że dziecko pedofila też zostaje pedofilem
Tutaj nikt nie mówi o zalowaniu takiego czlowieka bo to jest ciezka patologia ktora trzeba eliminowac ze spoleczenstwa - jednak demot ukazuje ze pewne zachowania wynikaja z innych. Sa nastepstwem innych patologii. Duzy + !
wiadomo syf rodzi syf. a z tego co wyczytalem na angielskiej wikipedi w 2006 roku podczas wywiadu z jednym z klawiszow ten mówił że garavito za dobre sprawowanie może starać sie o zwolnienie przedterminowe w ciągu 3ch lat @_@
Zdziwilibyście się ile ludzkich patologii wynika ze zwykłego niezaspokojenia seksualnego. Częściowo jest to wina kościoła katolickiego, który zrobił ze sfery seksualnej tabu. To tak jakby od dwóch tysięcy lat ktoś wmawiał nam, że drapanie się jest złe i do teraz każdy zanim się podrapie rozglądałby się wokoło czy przypadkiem nikt na niego nie zerka. Zaś takie jednostki jak ta powyżej są oznaką tylko tego, że chore jest społeczeństwo i że należy je leczyć, a nie izolować. Taka kara tylko pogłębia ich stan i jeśli już musimy dokonać zemsty to niech będzie ona szybka i nie marnujmy pieniędzy podatników na utrzymanie przy życiu jednostki, której nie potrafimy wyleczyć.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 sierpnia 2010 o 6:02
demot:Wybacze mu:Jeśli dojebie Beibera
szajmon: "Jego ojciec wpoił mu homoseksualizm",za to twierdzenie że homo nie jest uwarunkowany genetycznie tylko wyuczony, wielu gejów by cie znielubiło, gładko mówiąc. A co do typa to nie ma co usprawiedliwiać, miał przesrane za małolata, ale to nie znaczy że ma to robić innym, tym bardziej że wie co to za ból! Ja bym go skazał na śmierć w jakiś staro-europejski okrutny sposób. Nie dla resocjalizacji czy innych bzdór którym więźniowie się w twarz śmieją, ale żeby pokazać ludziom że mogą spać spokojnie bo potwór nie żyje! malleo chyba pierwszy dobry comment w twoim wykonaniu!
co za sukinsyn. eh, co ja bym mu zrobił!!!
dominikacieslikow nie, to nie gej często ma zboczenia, tylko idioci i ignoranci.
dlaczego go minusujecie? że sprzeciwia się pedofilowi, gwałcicielowi i mordercy? rozumiem, że szkoda wam tego mężczyzny bo miał trudne dzieciństwo itd ale NIC go nie usprawiedliwia do wykonania 140 morderstw, nic nie usprawiedliwia tego, jak zabijał kolejną osobę, która błagała go o darowanie życia... albo światło, w którym owy mężczyzna jest przedstawiony jako biedny, zmaltretowany chłopiec powoduje, że go minusujecie, albo sami jestescie równie popier***** jak on...!
Nie, tępaku. Nie dlatego go zminusowaliśmy.
A tak odnośnie demota - mnie tylko zastanawia, jak dzikim krajem musi być Kolumbia, skoro ten gość potrafił popełnić grubo ponad 100 zabójstw i nie zostać złapanym... W Polsce wystarczy jeden trup i sprawca znajduje się w ponad 95% przypadków.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 sierpnia 2010 o 21:40
@GuitarSadam czytałeś kidyś o seryjnych mordercach? SM to taki, który "ma" powyżej 3 zabójstw "na koncie", zabija po to, aby zaspokoić chęć czyjejś śmierci lub zaspokoić zboczenie seksualne, nie kierują nim (w przeciwieństwie do "zwykłego" mordercy) motywy pieniędzy (rabunkowe) itp. Ofiary (równierz w przeci. do mordercy) wybiera przypadkowo (dlatego trudno przewidzieć gdzie następnie zaatakuje). A co najważniejsze: SAM z SIEBIE (to muszą być jakieś tajnik mózgu, psychiki) jest PERFEKCYJNY. Po prostu nie zwracając na to uwagi zostawia tak mało, tak małych poszlak, że złapanie seryjego mordercy to wyczyn dla policji. Stany Zjednoczone nie są zacofane a jednak i u nich Federal Bureau of Investigation miało spore problemy jak się jakiś chory morderca trafił. Oglądałeś "Teksańską Masakrę Piłą Mechaniczną"? Historia Hewitta "Letherface'a" (z "TMPM") jest oparta na historii Eda Geina. Nie łatwo było nawet brawurowym Amerykańskim policjantom złapać go.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 sierpnia 2010 o 10:30
Dziękuję za pouczający wykład, Thelesku. Obejrzę "Teksańską masakrę...", z pewnością pouczający film.
znam go, mam go we friends na NK. spoko koles.
chcesz sie na mistrzow dostac?
wychodzi że gej :)
pedofil, nie gej. Nie lubi 'dużych' chłopców, tylko małe dzieci, a to zasadnicza różnica.
masz plusa.. to dobry demot.
są na świecie takie rzeczy, od których włos się człowiekowi jeży na głowie...
a i owszem
Ps. thewitcher fajny avek "powstanie warszawskie"
wyglada troche jak nicolas cage z wasem ;d
a moim zdaniem jak nick cave...
podobny do Borata
co to ma ku*wa byc? Dajcie tu jeszcze stalina!
Przykład wkładu dzieciństwa na dorosłe życie.
No dobra, kiepska przeszłość i te sprawy, ale to jest człowiek. Ma swój rozum i na pewno nie zabijał instynktownie, tylko z premedytacją i nie ma dla niego żadnego wytłumaczenia.
To powiedz mi dlaczego mówisz po polsku, skoro masz swój rozum i możesz przejść na zupełnie inny? Człowiek może i ma swój rozum ale pewne zastawki i przełączniki ustawiają w nim inni. Może i nie jest to wytłumaczenie, ale do cholery nie mówcie że to bez znaczenia bo zapewne g**no wiecie jak on mógł się czuć
Przyczyną powstawania SERYJNYCH morderców i gwałcicieli tak jak tego tutaj jest zawsze jakieś krzywdzące tą osobę wydarzenie z dzieciństwa lub późniejszego okresu.
Chyba nie tylko. Istnieje cała masa osób, które zostały skrzywdzone w dzieciństwie a jakoś maja na tyle serca, żeby nie krzywdzić innych. Do zostania mordercą potrzeba też sporej dozy egoizmu, braku poszanowania dla ludzkiego zycia i pogardy dla słabszych.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 sierpnia 2010 o 19:44
Morpheme: coś nie załapałeś KAŻDY sadysta czy podobny został skrzywdzony, a nie KAŻDA krzywda rodzi sadystę. O to mu chodziło
Morpheme zgadzam się z Tobą i mogę stwierdzić że, niestety wiem coś na ten temat.
Jaki ojciec , taki syn
Najsmutniejsza w tej historii jest... ksywka tego pana! Tak prozaiczna, że aż mdli. Ale to nie wina twórcy demota.
Potwora przeważnie tworzy chciwość, jak u Elżbiety Batory chęć piękna, ale to też prawda.
Historia o Elżbiecie Batory jest zmyślona.To wszystko bzdury.
@gloria111 Nie, nie jest zmyślona. To plotki, jakoby kąpała sie w krwi są zmyślone, ale sama Elżbieta była okrutną sadystką i jest na to cała masa dowodów.
akurat Elżbieta bathory była od dziecka oswajana z okrucieństwem. Była światkiem wielu egzekucji jak np. zaszycie w brzuchu konia Cygana oskarżonego o kolaboracje z Turkami czy obcięcie nosów i uszu zbuntowanym chłopom. Takie sceny na pewno miały wpływ na jej późniejsze dzialania.
ale w pewnym sensie to go usprawiedliwia bo gdyby wychowywał się w normalnej rodzinie być może miałby dziś żonę, dziecko, psa i domek z ogródkiem.
W takim razie jego ojciec i sasiedzi tez są usprawiedliwieni, bo skąd wiadomo że oni też nie byli molestowani?
Morpheme, bo tak czy siak ktoś to musiał zacząc, nie ważne czy to było pokolenie jego ojca, dziadka czy pradziadka był ktoś z (w miarę) normalnej rodziny i miał odchyły od normy.
i tak, jak ktoś już wspomniał agresja rodzi agresję- ten facet nie miał dzieciństwa, miał zamiast niego piekło, więc chciał odpłacić światu za swoje krzywdy, chciał, żeby inni ludzie też zaznali takiego piekła, jak on.
Taki człowiek nie myśli logicznie, nie zachowuje się "normalnie".
Przykładem zrytej psychiki może być MJ (ofc tu wszystko w mniejszym stopniu)- on też od najmłodszych lat musiał być "gwiazdą" i nie miał dzieciństwa więc próbował je jakby odbudować "na starość".
Agresja rodzi agresję, przemoc rodzi przemoc, i tak dalej...
Zgoda ,ale bierność wspiera ją jeszcze bardziej.Nie rozumiem dlaczego do cholery ten sqrwysyn nie zabił swego ojca i sąsiadów? Agresja powinna być odpowiedzią na agresję innej osoby. Te dzieci nie były niczemu winne i nie zasłużyły na to co je spotkało.Rozumiem ,że miał zrytą psychikę ,ale są psycholodzy którzy mogliby mu pomóc.Denerwują mnie ludzie którzy znęcają się nad słabszymi.Czemu nie mordował gwałcicieli tylko stał się jednym z nich?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 sierpnia 2010 o 20:03
Zauważ, Lancaster, że patrzysz na to swoimi oczyma. Nie jego. Ty- jak większość tutaj- zostałeś pewnie wychowany w mniej, lub bardziej normalnej rodzinie. Zostały Ci wpojone pewne zasady, wiesz co nieco o funkcjonowaniu świata. Co, oczywiście, nie zmienia faktu, że na zło, które sam uczynił, brak nawet słów.
Jeden z lepszych demotywatorów od jakiegoś czasu. "Potwora tworzą inne potwory" zajebiście mi to przypomina anime "Elfen Lied".
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 sierpnia 2010 o 18:43
Zajebiste swoją drogą. :)
I zapewne skomentowałeś tylko po to, by napisać o EL. Swoją drogą anime nie powala. Owszem, fabułę miało okej, ale oprawa graficzna, zwłaszcza odcięte członki niczym balerony, pozostawiała wiele do życzenia. Chcesz fajne gore? Higurashi no Naku Koro Ni. EL nie umywa się do niego, jeżeli chodzi o poziom gore, chociaż fabułę Higurashi spieprzyli w ostatnich odcinkach.
Higurashi już dawno oglądałem i to obie serie, z czego bardziej podoba mi się pierwsza, również świetne anime, lecz słabsze od EL, które było trochę głębsze
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 31 sierpnia 2010 o 21:51
gówniane porównanie, ale masz Lucy w avatarze, to ci dałam plusa.
taka prawda. ale tacy ludzie byli sa i beda, dopoki cywilizacja bedzie istniec
Tutaj tej "cywilizacji" coś zabrakło
urodzony 2 dni od dnia moich urodzin -.-
Ch*j nas to interesuje ...
25 stycznia - moje urodziny O.o
Tak jak Wojna rodzi kolejną wojnę...
25 stycznia także moje urodziny xD
...a ja się pytam jak to możliwe, że do 1999 r. zabił 140 osób i nie został schwytany?
Został schwytany. Z tego co wiem, przebywa w jakimś nieujawnionym miejscu ze względu na ryzyko zemsty. Jego historia jest jednym z argumentów za przywróceniem w Kolumbii kary śmierci. Dostał maksymalną karę czyli dożywocie.
to jest żałosne :) zabił 140 osób i siedzi sobie teraz w jakimś przytulnym zakątku, tak- przytulnym jak na takiego skur***
tzn. źle napisałem, bo spodziewałem się, że został schwytany, ale dlaczego dopiero po tym jak już zabił 140 osób...?
Awangarda: Ten pan jest chory psychicznie i potrzebuje wieloletniego leczenia na oddziale zamkniętym. Nie rozumiem dlaczego chcesz karać chorych ludzi. Normalny człowiek nie dokonałby tylu morderstw.
To straszne, ale bywa i tak. Mordercy, którzy są szybko łapani, to najczęściej bliscy ofiary- złapanie ich przedstawia średnią trudność- są w pobliżu, materiały(genetyczne, itd) można porównać, poszukać motywów, itd. Przy mordercach seryjnych, szczególnie, jeżeli facet się przemieszczał- jest to trudniejsze. Jeżeli dodać taką możliwość, że część ciał nie została od razu odnaleziona(a zaginięć co roku jest MNÓSTWO), nie jest to wcale tak dziwne. Chociaż niepokojące.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 sierpnia 2010 o 16:55
bledne kolo. tak po prostu juz skonstruowany jest swiat
A więc obozy koncentracyjne też usprawiedliwia kolej rzeczy?
Zgadzam się, że żaden człowiek nie staje się psychopatą sam z siebie. Ale jeszcze nie słysząłm o mordercy czy gwałcicielu który nie próbowałby sie wymigać od kary używając właśnie takich usprawiedliwień. każdy, kto podejmuje świadomą decyzję skrzywdzenia drugiego człowieka powinien wziać za nią odpowiedzialność.
Nie chodzi tutaj o wymiganie się od kary(która się należy), nikt(mam nadzieję) nie mówi, że to, co zrobił nie było złe. Ale pokazuje, że zło ma swoje przyczyny.
Ja też jestem z 25 stycznia i tata zabrania mi spotykać się z dziewczynami. :(
Przypomniał mi się polski, niedoceniany film "Zabić Sekala". Tytułowy bohater bez dwóch zdań był potworem, sadystą dążącym do celu po trupach. Jednak w ostatecznym rozliczeniu okazuje się, że tak naprawdę prawdziwe zło tkwiło w tych niepozornych "uczciwie pracujących" kmieciach z jego wsi. To oni od dziecka wychowali Sekala na złoczyńcę, a gdy złoczyńca wrócił do ich wioski wykorzystali najbardziej uczciwego człowieka w okolicy, żeby rozwiązał problem za nich. Po skończonym seansie brzydziłem się nimi dziesięć razy bardziej niż bohaterem granym przez Lindę.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 sierpnia 2010 o 19:58
minus .... tez mi odkrycie
Dokładnie! Dziennikarzowi łatwo jest nazwać kogoś potworem albo psychopatą, ale prawda jest taka że oni nie rosną na drzewach tylko są kształtowani przez innych ludzi.
Ale czy w jakikolwiek sposób umniejsza to krzywdę jego ofiar? Nie. Ja bym go usadził na tortury. Ja mógłbym go torturować i wykonać karę śmierci. I nie miałbym skrupułów. Każdy ma swój rozum, każdy wie mniej więcej co jest dobre a co złe, co jest krzywdą innych ludzi. I nie widzę w takim wypadku usprawiedliwienia.
W democie nie chodziło mi o usprawiedliwianie go, czy kogokolwiek innego (bo celem jest możliwość rozciągnięcia tego przykładu). Raczej o zrozumienie wielopłaszczyznowości człowieka i tego, że można go doprowadzić do takiego stanu, że dopuszcza się przestępstw za które można go jedynie totalnie odizolować (nie mówię "zabić" bo osobiście jestem przeciwko temu rozwiązaniu). On prawdopodobnie nie ma takiego rozumu jak większość z nas, nie wykształciło się w nim poprawne interpretowanie dobra i zła. i to jest coś, czego empirycznie nie będziemy w stanie zrozumieć.
Wiem o czym piszesz, ale właśnie z powodu tego nieprzystosowania do normalnego życia w społeczeństwie powinien zostać przynajmniej od niego odizolowany (oczywiście to tylko mój pogląd). Może obecnie myśli na swój sposób, ale wynika to z jego wcześniejszych przemyśleń (błędnych) wysnutych na podstawie złych doświadczeń. Ale to świadczy (moim zdaniem) tylko o tym, że miał tragiczne dzieciństwo i źle wyciągał wnioski, o niczym innym. Kogoś takiego na pewno nie da się naprostować pomimo prób i modlitw. Dlatego wyłączenie ze społeczeństwa to dla mnie minimum. Dalej trzeba by spróbować poznać motywacje żeby można było stwierdzić. Psy, gdy atakują ludzi się usypia. Czemu stawiać takiego człowieka - który seryjnie morduje - powyżej psa? Pies tak samo jest niezdolny do myślenia jak ten człowiek, albo i bardziej.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 sierpnia 2010 o 20:39
Chodzi o to, że ta osoba jest niezdolna do uczuć wyższych. To powoduje, że staje się mordercą, to teoretycznie da się leczyć, jednak nawet nowoczesne teorie osobowości nadal mają za małe pole popisu na tego rodzaju przypadki.
Wiem, dlatego dalej podtrzymuję to co pisałem. :)
Owszem, należy go odizolować, nigdzie nikt nie napisał, że to umniejsza jego własną winę. Czy da się go prostować choć w małym stopniu- to jest pytanie do specjalistów- psychiatrów. Mnie zastanawia inna rzecz. Potępiamy go(i słusznie!) za morderstwa i gwałty. Natomiast Ty twierdzisz, że chciałbyś zamordować i torturować jego. Na jakiej podstawie go potępiasz, skoro chcesz się do niego upodobnić?
Upodobnić? A motywy? Ilu ludzi chciałoby jego śmierci lub czegoś gorszego gdyby chodziło o ich dzieci? Spełniałbym nic więcej jak pragnienie zadośćuczynienia rodzin ofiar. Na jakiej podstawie przyrównujesz mnie go niego? Na podstawie skutku, a nie przyczyny. Dla mnie osobiście różnica jest bardzo duża.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 24 sierpnia 2010 o 17:29
I sądzisz, że jego śmierć zadośćuczyniłaby rodzinom ofiar? Może dałaby jakąś okrutną satysfakcję, ale nie zwróciłaby życia dzieciom. Dlaczego porównuję? Ponieważ bez skrupułów, bez zastanowienia, czy wyrzutów sumienia marzysz o sprawianiu cierpienia innym. To Cię do niego upodabnia.
Czyli jednak kiedyś świat o mnie usłyszy ;D
demotywator z tego zaden
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 sierpnia 2010 o 23:58
Dzięki za krytykę. Choć wolałbym z argumentacją. I po polsku ;)
To po prostu opowiedziana historia psychopaty z powszchnie znanym moralem. Polskich liter moja klawiatura nie posiada
Przez chwilę nawet mi go było trochę szkoda, bo nie wierzę, że normalny człowiek mółgby zabić tyle ludzi, nawet mając trudne dzieciństwo. Uważam, że to poważnie chory psychicznie człowiek, który nie miał świadomości tego co robił. To oczywiscie nie usprawiedliwia go w żaden sposób, ale łatwo jest wam wszystkim oceniać, wydawać wyroki. To nie był/nie jest po prostu zły człowiek, tylko poważnie chory, z tak skrzywioną psychiką, że aż ciężko uwierzyć w jego.. człowieczenstwo. Nie rozumiem tylko, jak to jest możliwe, żeby zabić tyle dzieci i nie zostać schwytanym na początku tego całego koszmaru..
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 sierpnia 2010 o 20:23
Prawdopodobnie najbliższa moim założeniom interpretacja. +
Hitler też był jak to ująłeś poważnie chory.Ale dla mnie jeden i drugi nie zasługują by pełzać po tej ziemi.
Może jest bardziej poczytalny niż by się pozornie wydawało, skoro był w stanie się tyle czasu z tym ukrywać.
Tu już nie można mówić o rozumie... To jest błędne, zamknięte koło on nigdy nie zył w normalnych warunkach i jego życie nie mogło sie normalnie potoczyć bo nie umiał takich stworzyć. Nie wiem czy jest mi go żal, płaci cenę życia za to kim jest...
"płaci cenę życia za to kim jest", a jest tym, kim uczyniło go środowisko...
oczywiscie + za demota nigdy nie o nim nie slyszalem nawet...
lonelydreamer:On prawdopodobnie nie ma takiego rozumu jak większość z nas, nie
wykształciło się w nim poprawne interpretowanie dobra i zła. i to jest coś, czego empirycznie
nie będziemy w stanie zrozumieć. DOKŁADNIE TAK
Oj, dobry i niestety prawdziwy demot...
co mnie obchodzi jakie ktoś miał dzieciństwo
to go nie usprawiedliwia niech idzie do psychologia terapie psychiatry a nie zabija ...
Ale jeśli od małego wpajano mu takie zasady to tak się wychował. Pewnie nie było go stać na porady psychologa. Poza tym on nie znał innego sposobu. Tak więc żal mi go, jako dziecka.
jako dziecka mi tez
ale pomysl jakby wygaldał swiat jakby kazde dziecko bylo takie jak rodzic
milibysmy
2X wiecej alkoholikow
i 3X wiecej przemocy w rodzinie itp.
a jakie mogli mu wpajac zasady ?
zabijaj ?
140 ????????
nie tego nie da sie niczym usprawiedliwic jak na moje
Może dzieciństwo po części go usprawiedliwia, ale to nie zmienia faktu że temu panu należy się krzesło. mój znajomy pochodził z patologicznej rodziny, jego stary lał go codziennie, a on założył normalną rodzinę, i na swoje dzieci ręki nie podniesie.
Tak? Więc ciekawe jacy byli jego dziadkowie ze strony ojca. Można taki łańcuch ciągnąć w nieskończoność, a można wygrać, walczyć o siebie i go przerwać.
ciekawe jak został spłodzonyl jak jego ojciec byl taki no powiedzmy antykobiecy : /
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 23 sierpnia 2010 o 22:55
true demot
Gdzieś ktoś kiedyś napisał, tu spróbuję zacytować, że zbrodnia nie może być usprawiedliwieniem dla kolejnej zbrodni. Morderstwo nie może być karane śmiercią - bo wtedy sąd staje się mordercą, katem - używa tego samego "środka" co morderca. Błędne koło się zamyka... To, że miałem ojca alkoholika, znaczy o tym, że sam też mam być alkoholikiem?
Niestety, ale bardzo często właśnie tak się dzieje. Szczególnie córki alkoholików, bardzo często wdają się w związki z alkoholikami, lub mężczyznami z innym uzależnieniem.
Przeważnie gdy ludzie przeżywają takie rzeczy to sami tego nie robią innym, bo przecież sami wiedza jak to jest. Widać nie zawsze.
@Wielgi Świat byłby o wiele piękniejszy gdyby to co napisałeś było prawdą. Dzieci do pewnego wieku mają genetycznie zaprogramowane, że rodzice są dla nich autorytetem i należy się od nich uczyć. A efekt czasami jak na democie.
Jestem za karą śmierci w takich przypadkach! przecież nie da sie opisać tego okrucieństwa. w kazdym kraju poiwnna byc kara smierci wlasnei w takich przypadach. a nie kryja takiego śmiecia bo inaczej tego nei moge nazwac . i taki śmiec dostaje 3 razy dzinnie żreć i utrzymuja go za podatki tych 140 rodzin którym zamordował synów .
a hitlera od smierci glodowej uratowali zydzi ... i teraz jak go wytlumaczycie ze jest odpowiedzialny za smierc milionow zydow ??ze mu krzywde zrobili ?? to i on robil ?? jak ma ktos na je ba ne to ma i koniec ...
"przemoc rodzi przemoc"
Prawdziwie, trafnie i skutecznie. Jak mało który demot. Nie masz przypadkiem ochoty zostać szefem PZPN, albo prezydentem RP?
BYŁO
Od dzisiaj ten gość jest moim idolem.
demot:Sprawiedliwość:22 lata więzienia dla największego zboka świata!
Garavito was subject to the maximum penalty available in Colombia, which was 30 years. However, as he confessed the crimes and helped authorities locate bodies, Colombian law allowed him to apply for special benefits, including a reduction of his sentence to 22 years and possibly an even earlier release for further cooperation and good behavior
cytat z wiki
Uszkodzenia mozgu i choroby psychiczne są jak proch, a molestowanie w dziecinstwie to iskra.
tak naprawdę tych 3 zas*anych pedofilów powinno cierpieć...
demot:Do Ciebie też przyjdę:
Chore drzewo rodzi chore owoce...
demot:Każda potwora:Znajdzie swego amatora
tu sie sprawdza sławne polskie powiedzenie
Ch*j Ci w dupe i vice versa :D
ja bym go nie zabijał tylko 140 amatorom pedałom kazał "poszerzyć" jego ciasne horyzonty :D
ludzie ludziom sami tworzą taki świat
To nie jest jego wina, że miał takie ciężkie dzieciństwo. Jak można mówić tu o jakim kolwiek własnym rozumie? Wy się wychowaliście w normalnych rodzinach, gdzie rodzice nauczyli was ze nie wolno robić krzywdy innym. Dlatego dla was jest to jasne.
Jego tata i 2 somsiadów nauczyło czego innego. Gdzie on miał się nauczyć szacunku do innego człowieka? Skąd?
To jego ojciec powinien odpowiedzieć przed sondem za te wszystkie morderstwa i gwałty. Bo to on go tego nauczył. To nie jest żadna wina Luis'a.
Jak to już ktoś powiedział "To powiedz mi dlaczego mówisz po polsku, skoro masz swój rozum i możesz przejść na zupełnie
inny?"
Jeszcze jedno. Nie mogę zrozumieć dlaczego piszecie, że wy byście go torturowali. A co jeśli wy byście się znaleźli na jego miejscu i ojciec by was posówał? Przecież nie wiedzieli byście że mozna inaczej?
Ech, ja się czasem tak zastanawiam... Przecież wielu takich seryjnych morderców i innych im podobnych miało okrutne dzieciństwo... Ile człowiek tak naprawdę znaczy w swoim losie? W jakiej części sam tworzy swoje życie? Gdzie jest ta granica między dobrem a złem? I jak to zdefiniować? Przecież tak wiele znaczy środowisko, rodzina, wychowanie, czy nawet ten splot genów... A może ojciec ojca tego człowieka też się nad nim znęcał... I do czego dojdziemy? Że wina jest Adama i Ewy? Kiedy tak myślę, cieszę się tylko, że wychowałam się może nie w idealnej rodzinie, ale normalnej, może mam trochę żalu do rodziców za niektóre rzeczy, ale też wiele wdzięczności za resztę...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 sierpnia 2010 o 0:55
Dlatego to ojca powinno się skazać, a Luis'a powinni zamknąć w jakimś warjatkowie.
:)
Morał z któregoś końcowego odcinka 6 sezony Gotowych na wszystko :P tylko czekałem aż zostanie wykorzystane :))
Tak się składa, że oglądam DH i rzeczywiście coś takiego mogło się pojawić. Ale nie tworzyłem demota w oparciu o serial :)
było o nim w focusie śledczym
Ja osobiście uważam, że demotywator jest w pełni zgodny z prawdą. Ten człowiek chciał się tylko zemścić za to, że w dzieciństwie go tak traktowano. Nie zmienia to jednak faktu, że nie tak powinien to odreagowywać. Na świecie są miliony takich ludzi jak Luis, niektórzy z nich wybierają życie inne, tj. chodzą na terapie itp. Inni zaś chcą wyżywać się na ludziach za krzywdy wypełnione przez kogoś innego wcześniej. Po jednym takim razie człowiek czuje ulgę, ale jeszcze nie jest do końca zadowolony z efektów i zaczyna zabijać, gwałcić itp. I wszyscy mają go za bestię, idiotę. Ale nikt nie pomyślał co inni robili z nim, kiedy jeszcze nie mordował...
Co nie zmienia faktu, że trzeba takich ludzi wieszać.