Ten proboszcz próbował wykorzystać córkę jednej wiernej. Sprawiedliwości nie stało się zadość, międzynarodowa korporacja z Watykanu nic nie zrobiła w tej kwestii. Więc matka sama
złożyła mu wizytę
@MajorKaza Samosąd byłby, gdyby ta pani obcięła mu przyrodzenie. Ona tylko dała wyraz swojej dezaprobacie. Jestem katoliczką i zrobiłabym dokładnie to samo, gdyby jakiś ksiądz spróbował dotknąć mojej córki albo syna.
@MajorKaza Samosąd to byłby wtedy jakby przed oficjalną drogą prawną, go powiesili. Tu poszedł proces który był przekrętem, a kecuch się wywinął.
Jeśli system nie działa, trzeba szukać alternatyw. I tak lekko oberwał za taki numer.
Wg mnie, polskie prawo powinno dopisać następujący paragraf
"Kto mając wiedzę na temat osoby dopuszczającej się pedofilii, ukrywa ten fakt przed organami ścigania, pomaga tejże osobie, ukrywa ją lub w jakikolwiek inny sposób ułatwia uniknięcie kary, grozi kara pozbawienia wolności od 5 do 10 lat." Dodatkowo, z tego paragrafu nie można by było dawać wyroków w zawieszeniu, tak samo jak wg mnie nie powinno być wyroków w zawieszeniu za gwałty, morderstwa, pedofilię, handel narkotykami, napady z bronią w ręku i inne najcięższe przestępstwa. Tu od razu bezwzględnie. Bo zawiasy to ty możesz dostać za zajumanie TV ze sklepu XD.
I JEBUT pół kleru za kratki XD.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
8 kwietnia 2021 o 15:04
@rafik54321 "Kto mając wiedzę na temat osoby dopuszczającej się pedofilii, ukrywa ten fakt przed organami ścigania, pomaga tejże osobie, ukrywa ją lub w jakikolwiek inny sposób ułatwia uniknięcie kary, grozi kara pozbawienia wolności od 5 do 10 lat."
Brawo. Właśnie zniszczył Pan tajemnice: spowiedzi, lekarską i adwokacką. Dodatkowo pozbawił Pan oskarżonych o pedofilię prawa do skutecznej obrony.
@Myslaca_istota Mamy tutaj oskarżenie, bez dowodów. Gdybym ja, podszedł do Pani i dał Pani w pysk twierdząc, że molestowała Pani mojego syna to mogłaby mnie Pani pozwać o napaść. Jeśli pozbawimy prawa do obrony i domniemania niewinności jedną osobę, to właściwie pozbawiliśmy wszystkich.
Reguły są wobec ludzi którzy przestrzegają reguł. Przestępca sam zrzeka się swoich praw.
To tak jak ktoś kto rzuca się do zabijania ludzi traci prawo do nietykalności cielesnej. Więc można go bez konsekwencji zabić.
Poza tym dziecko nie ma jak chronić siebie, więc to my musimy je chronić. Poza tym to decyzja pedofila że będzie krzywdził, q reszta to konsekwencja tej decyzji.
A jak ktoś przyjdzie z rana postrzałowa to też dzwonią po policję. Gdzie tu tajemnica lekarska?
A tajemnica adwokacka? Pedofil nie musi się chwalić co i jak. Bo skąd niby adwokat pełniąc swoje obowiązki ma wiedzieć co, gdzie i jak pedofil robił?
A jeśli to wie bo znają się prywatnie to fakt bycia adwokatem nie może tu robić różnicy.
Poza tym ja mówię o wiedzy! Czyli jak np do biskupa trafi jakiś list że ksiądz się zachowuje nieodpowiednio bo nakazuje się np przebierać dzieciom stojąc obok, to powinien ten biskup od razu wykręcić 997.
Od razu by się nauczyli sami siebie pilnować.
@Myslaca_istota Pani zaufanie nie ma nic do rzeczy. Może Pani ufać swojemu dziecku i wciąż uważać, że jego słowo to za mało do rozwiązań siłowych.
Rozumiem Pani odruch, ale prawo jest tutaj od tego, żeby Panią powstrzymać. Inaczej ten, kto potrafi zgrywać ofiarę zawsze będzie na wierzchu, a niestety ludzie czasem kłamią.
@J_R Bardziej chodziło mi o sądy które ewidentnie chronią pedofili z plebanii, ale zawsze z przyjemnością słucham newsów jak to ktoś wszedł do kościoła szepnął księdzu coś na ucho po czym zarżnął go jak świnię, zgodnie z naukami kościoła zresztą.
@MajorKaza Bynajmniej. Przestępca, traci OCHRONĘ prawną. Więc ucinamy mu jak się da, tuszowanie prawdy.
Tak samo dokonuje się aresztowań na podstawie poszlak. Między innymi z tego powodu, policja ma prawo cię zatrzymać na 48 godzin, w zasadzie BEZ powodu. Bez dowodu. Aby właśnie nie mogło dojść do tuszowania czy mataczenia.
To że ktoś został oskarżony, nie oznacza że zaraz go sąd rozstrzela. Ale jeśli gość dokona włamania u mnie w domu, albo będzie chciał skrzywdzić moją rodzinę, to nie będę przebierał w środkach. Użyję tego co mam pod ręką, tak skutecznie jak potrafię. Jeśli przy tym zginie włamywacz, to jest to JEGO ryzyko. Włamując się wiedział że to przestępstwo, że jeśli ktoś jest w domu to będzie się bronił, a w wyniku tego może zginąć z ręki domownika. Mógł się nie włamywać. A w takim przypadku, prokurator ochoczo przyklepuje nadużycie obrony koniecznej :/ . A z ofiary robi się przestępcę.
Specyfika rany postrzałowej jest taka, że powiedz mi, jak przypadkowo można dostać kulkę? W wyniku "wypadku". Jak jesteś na strzelnicy to ok, ewentualnie jak jesteś rusznikarzem, ale to są sytuacje dość oczywiste.
Jednak poza tymi obiektami, ciężko "przypadkiem" dostać kulkę. Rana postrzałowa w 99% jest związana z tym że albo przestępca do ciebie strzelał, albo policja. Tak czy siak mamy do czynienia z przestępstwem (wykonanym przez ciebie, albo na tobie). Dlatego wzywa się policję.
Tak samo służba zdrowia ma obowiązek wezwać policję, jeśli dziecko nosi ślady wykorzystania seksualnego.
Polityka zera tolerancji dla kryminalistów.
Oskarżony może się bronić sam. Poza tym, sorka, ale jakie może być dobre wytłumaczenie dla pedofilii? Nie ma. Żadnego. To już bardziej bym rozumiał nastolatka który w załamaniu nerwowym by zdemolował sklep, bo mu rodzice w palik dali. Ale to? Tu nie ma żadnych usprawiedliwień.
Od kontaktów z dziećmi, do molestowania, jest jeszcze daleka droga. Ludzie po prostu nauczyliby się że dla pedofilii nie ma, nie może być i nie będzie tolerancji, a księża nauczą się trzymać siurki w gaciach, a jak nie potrafią to niech zadzwonią po panny z roxa.pl.
@rafik54321 "Ale jeśli gość dokona włamania u mnie w domu, albo będzie chciał skrzywdzić moją rodzinę, to nie będę przebierał w środkach."
Ksiądz na nagraniu do nikogo się nie dobierał, a dostał w pysk. Bo został oskarżony.
To trochę tak, jakby został Pan aresztowany i na tej podstawie potraktowany żelazną dziewicą.
"Oskarżony może się bronić sam."
Nie może. W areszcie nie dowiesz się, co się właściwie stało, czy są jacyś świadkowie, ani tym bardziej ich nie poszukasz. O znajomości przepisów nie wspominając.
"Poza tym, sorka, ale jakie może być dobre wytłumaczenie dla pedofilii?"
Nie musi być. Ale brak tajemnicy uniemożliwia powiedzenie adwokatowi, że nie mogłeś wysadzić w powietrze tego autobusu, bo byłeś w sąsiednim mieście na galeriankach.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
9 kwietnia 2021 o 15:29
@rafik54321 Ale 5 lat minimum, bez żadnego prawa do zawieszenia.
Prawda jest taka, że jeżeli widzisz przestępstwo lub podejrzewasz, że do niego doszło, możesz złożyć wniosek do prokuratury i ona powinna się tym zająć. Biskupi są umoczeni w tych praktykach po czubki swoich włosów.
@MajorKaza Prawie Ci się udało przekonać resztę.
Tajemnica spowiedzi, jeśli chodzi o pedofilię, w Australii już nie istnieje; i mamy nadzieję, że to prawo bardzo szybko zawita też do Polski. Za gwałt czy morderstwo też nie powinno być tajemnicy spowiedzi.
Osobiście jestem zdania, że kara z zawieszeniu powinna być tylko rozpatrywana wtedy, gdy sprawca sam zgłosi się na policję, przedstawi dowody i przyzna się do czynu. Jeżeli natomiast organy ścigania przestępstw musiały rozpocząć pracę, to już o czymś takim nie powinno być nawet mowy.
No i co? Księżulo poszedł pozwać? Czy tuż po tym incydencie kuria go schowała, bo rzekomo ciężko zachorował na takie oskarżenie i potraktowanie? On wie, że jak dziecko zacznie zeznawać w prokuraturze, to musi spieprzać do Watykanu, zapaść się pod ziemię. O ile go wcześniej nie dorwie sprawiedliwa ręka, but i łom społeczeństwa.
@rafik54321 @nexpron @MajorKaza
Warto od czasu do czasu przeczytać kodeksy...
Kodeks karny:
Art. 240. § 1. Kto, mając wiarygodną wiadomość o karalnym przygotowaniu
albo usiłowaniu lub dokonaniu czynu zabronionego określonego w art. 118, art. 118a,
art. 120–124, art. 127, art. 128, art. 130, art. 134, art. 140, art. 148, art. 156, art. 163,
art. 166, art. 189, art. 197 § 3 lub 4, art. 198, art. 200, art. 252 lub przestępstwa
o charakterze terrorystycznym, nie zawiadamia niezwłocznie organu powołanego do
ścigania przestępstw, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
Zwracam uwagę na wymieniony w artykule 240 artykuł 200, który mówi:
Art. 200. § 1. Kto obcuje płciowo z małoletnim poniżej lat 15 lub dopuszcza się
wobec takiej osoby innej czynności seksualnej lub doprowadza ją do poddania się
takim czynnościom albo do ich wykonania,
podlega karze pozbawienia wolności od lat 2 do 12.
§ 2. (uchylony)
§ 3. Kto małoletniemu poniżej lat 15 prezentuje treści pornograficzne lub
udostępnia mu przedmioty mające taki charakter albo rozpowszechnia treści
pornograficzne w sposób umożliwiający takiemu małoletniemu zapoznanie się z nimi,
podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
§ 4. Karze określonej w § 3 podlega, kto w celu swojego zaspokojenia
seksualnego lub zaspokojenia seksualnego innej osoby prezentuje małoletniemu
poniżej lat 15 wykonanie czynności seksualnej.
§ 5. Karze określonej w § 3 podlega, kto prowadzi reklamę lub promocję
działalności polegającej na rozpowszechnianiu treści pornograficznych w sposób
umożliwiający zapoznanie się z nimi małoletniemu poniżej lat 15.
Zawiadomienie o przestępstwie innym niż wymienione w art 240 jest obligatoryjne dla jednostek państwowych i samorządowych i obarczone społecznym obowiązkiem (czyli de facto dowolność) dla zwykłych obywateli (304 § 2 KPK).
Czyli o kradzieży możesz zawiadomić, ale nie musisz, za zatajenie pedofilii idziesz do pierdla na max 3 lata.
Pozostaje kwestia egzekwowania prawa.
@bazyl73 Czyli odpowiednie prawo istnieje, teraz tylko przycisnąć policję aby ścigała tych kryminalistów, a sądy aby większą uwagę zwracały na recydywizm tych duchownych (więc żadnych "zawiasów").
Policja powinna się takimi bandytami zajmować zamiast egzekwować nielegalne prawo epidemiologiczne.
@nexpron zawieszenie może być ale dla przestępstw dość mało szkodliwych lub wynikających z nieumyślnego czynu.
Bo jak któryś zajmuma TV za 1000zł ze sklepu, albo będzie posiadał aż 3 działki trawki, to tam kit, zawiasy mu strzelić, czy ktoś np wpadnie w poślizg na ulicy i trafi w przystanek (a parę osób trafiło do szpitala na 3 miesiące, wszyscy przeżyli), to w sumie też zawiasy (po naturalnie odebraniu prawka na 10 lat).
Jednak jak ktoś gwałci, jest w mafii, zabija innych, handluje narkotykami (zwłaszcza twardymi), jest sutenerem, pedofilem itp, to dla takich, wg mnie nie ma zmiłuj, bo większość tych przestępstw jest niemalże z definicji recydywą. Bo np jak ktoś jest gangsterem, to raczej nie jest nim jeden dzień i wpadka XD.
@rafik54321 Jest jeden zasadniczy problem. Jak chcesz ze stuprocentową rzetelnością stwierdzić czy ktoś mówi prawdę lub kłamie w kwestii posiadanej (lub nie) wiedzy nt wymienionych przez Ciebie przestępstw?
Znana sprawa swojego czasu. Chodziło o rzekome molestowanie 13 latki - która jak się okazało całą historię zmyśliła, koleżanka ją sprzedała, że to był zakład
Co do tego że przestępcy tracą ochronę. Zgadzam się, dlatego lewica jest taka niebezpieczna bo stoi po stronie przestępców. Jak największą ochrona i jak najsurowsze karanie jeśli ktokolwiek miał czelność się bronić. A co się dzieje w stanach? Zachęcają do nie dzwonienia po policję w razie przestepstw bo zabija czarnych....
To dlaczego matka nie zgłosiła tego prosto na policję, tylko próbuje coś kombinować w kurii. Jak próbuje mnie ktoś zgwałcić, to zgłaszam to na policję, a nie do zakładu pracy sprawcy, chyba że nie chodzi o sprawiedliwość, tylko o wyłudzenie pieniędzy.
@rafik54321 Osobiście jestem zdania, że wyrok powinien być mnożony przez ilość sprawców i wprowadzić zwielokrotnienie wyroków. Jak dostałeś w USA 2 x dożywocie, to nawet, jak jeden wyrok zostanie odwołany, to i tak w drugim siedzisz. No i oczywiście bezpłatna ciężka praca więźniów na rzecz społeczeństwa. Jakby któryś pracować nie chciał, to jedzenie stop, bo jak mawiał Wokulski "darmo chleba nikt nie daje". A dla tych największych zwyroli praca w warunkach niebezpiecznych, np. utylizacja gazów bojowych, które są zatopione w beczkach w Bałtyku ;)
Tylko jest jeden szkopuł. W Polsce nie wolno bronić się przed przestępcą. Niejeden broniący siebie, czy swojej rodziny, otrzymał wyrok za tę właśnie obronę. Nasz wymiar sprawiedliwości nie ma zbyt wiele wspólnego z prawem i logiką działania.
@Rydzykant Co powinien zrobić watykan? No nie wiem, może WYWALIĆ NA ZBITY PYSK z hierarchii kościoła? Może współpracować z organami ścigania, zamiast ściągać ich do Watykanu gdzie nawet interpol nie może interweniować?
Watykan wydawał instrukcje jak tuszować pedofilie i utrudniać dochodzenia świeckiemu wymiarowi sprawiedliwości.
Przykład? W 2001 r. Watykan pogratulował ordynariuszowi diecezji Bayeux-Lisieux z zachodniej Francji, Pierre Picanowi, kiedy ten odmówił prokuraturze potwierdzenia informacji o podwładnym księdzu, pomimo, iż ten przyznał się do czynów pedofilskich. "Gratuluję ekscelencji, że nie zadenuncjowałeś księdza przed wymiarem sprawiedliwości", pisał w 2001 r. kardynał Castrillon Hoyos z polecenia Jana Pawła II. Tekst listu 15 kwietnia 2010 r. opublikowały francuskie gazety, a hiszpańska La Verdat zacytowała nawet kardynała: "Ojciec Święty pozwolił mi list wysłać do wszystkich biskupów świata, a my zamieściliśmy go w internecie". Kilka lat później ksiądz poszedł siedzieć na 18 lat za gwałty na 10 chłopcach, a biskup dostał 3 miesiące w zawieszeniu, bo nie zawiadomił o przestępstwie.
A ty myślisz że ktoś jest zawieszany? Co ty. Przenosiny i czapka.
Skłaniam się coraz bardziej ku delegalizacji kleru.
Właśnie dlatego że żerują na ludzkim strachu, są uprzywilejowani bez powodu jeszcze są chronieni przez prawo. No żesz kuwa
@Rydzykant Dobrze mówisz jedyne co powinien zrobić Watykan to wydalić pracownika. A resztę powinny wykonać państwowe służby zatrzymać osądzić i wsadzić do paki.
@WroceNieRazAmebo30
Dokładnie tak. A żeby było to możliwe w Polsce, pan Ziobro oraz cała rządząca ekipa musi zostać usunięta. Bo obecny sojusz kościoła i państwa jest szkodliwy.
Lokalne kółko parafialne stanie murem za proboszczem, Watykan sprawę przemilczy, biskupi wydadzą gniewne pomruki o szkalowaniu KK... tyle.
Ja tylko naiwnie liczę, że jednak ludzie obudzą.
P.S. Jestem wierzący.
@irulax
Jeśli masz ochotę, odpowiedz. Szczerzę, bo jestem ciekawy i otwarty na zmiany w sobie.
W co wierzysz?
Dlaczego wierzysz?
Co by sprawiło, że przestał byś wierzyć?
@Albert_Einstein Jestem katolikiem, wierzę w Boga. Wydaje się, że świat (wszechświat) jest daleko bardziej skomplikowany niż wydaje się nam/naukowcom. Wg. mnie, jest w nim miejsce dla Boga, istoty/t sprawczej wykraczającej poza nasze pojmowanie - ludzka arogancja źle znosi taką relacje.
Zostaliśmy doprowadzeni na szczyt "łańcucha pokarmowego", więc nasz poczynania są bardzo egoistyczne. Jakikolwiek ustrój społeczny byśmy wymyślili, jakiekolwiek relacje wypracowali - zło gdzieś tam zawsze wyłazi.
Wg mnie, to jest nasz "grzech pierworodny".
Urodziłem się jak katolik, ale moja wiara była zawsze trochę obok KK. Z jednej strony wierzę, że Bóg wszedł w relacje z ludźmi w czasach opisanych w Biblii. Z drugiej, człowiek tak nagiął/zinterpretował całą sytuację aby była jak najbardziej korzystna dla niego. M.in. stąd ogrom syfu ciągnący się za klerem.
W mojej ocenie, prawdziwą wartością dla Boga jest to, że człowiek za nim podąża z własnej woli. Inaczej bylibyśmy zaprogramowanymi "robocikami" i 99,9% całego bałaganu nie miałoby miejsca.
Raczej nic nie zapowiada abym przestał wierzyć.
Miłe dla oka. Polacy mogliby się uczyć. Ale po co, u nas się takich chwali bo toitoie postawi na parkingu przed kościołem albo krzyż wymieni i już swój chłop.
Jakkolwiek nie popieram bezpośredniego wymierzania kary, ale niestety, kasta watykańska jest chroniona także przez tych, którzy mają chronić uczciwych obywateli. Stąd pojawiać się będą samosądy. Ciekawym jest, ze rządzący w ogóle tego nie zauważają. I udają, że jest OK, że tak ma być i nic nie robią z tym. No to ludzie biorą sprawy w swoje ręce.
@arthrawn76 Spokojnie, jak ojciec przyjedzie i się dowie, to wtedy kleryk pozna nieprzyjemności. Tylko że oni uciekają czasami wprost na posterunki policji, twierdząc, że "niewinni" i potem jadą w konwoju do innego miejsca. W górskich miejscowościach to standard, że się wymienia jednego pedofila na drugiego, tak duży jest ich odsetek.
Właśnie dlatego inteligentni pedofile wybierają swoje ofiary starannie - szukają takich dzieci, które są osamotnione w środowisku rodzinnym i rówieśniczym, brakuje im któregoś z rodziców lub ci rodzice nie są skłonni by wierzyć relacjom dziecka. Taki ksiądz często najpierw jakoś pomaga rodzinie, wkupia się w ich łaski. Dziecko jest przekonywane, że nikt nie da wiary jego oskarżeniom, że rodzinie wcale na nim nie zależy. W małych społecznościach są gęste siatki wzajemnych zależności i rodzice nawet gdy wiedzą o krzywdzie dziecka, boją się zareagować, aby niechęć wspólnoty wiernych nie obróciła się przeciwko nim. Często to rodzina molestowanego dziecka musi wyprowadzić się z okolicy, a nie szanowany kapłan.
Jestem calym sercem za powrotem samosadow. Jesli wina jest jawna i nie budzi zadnych watpliwosci, to sam poszkodowany i/lub jego rodzina powinna miec prawo do udzielenia zbrodniarzowi "repremendy". 300 razy by sie taka swinia w sutannie zastanowila gdzie pakuje kutasa, gdyby wiedziala, ze moze wpasc czyjs ojciec z grabiami, albo i kilofkiem.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
9 kwietnia 2021 o 13:51
I dobrze, jak zasłużył to jeszcze powinien dostać od ojca tej dziewczyny, nikt nie jest święty i to prawda ale niektórzy na zbyt wiele sobie pozwalają to niech się liczą z konsekwencjami bo nie są nietykalni.
Puszczam sobie ten film codziennie rano dla poprawy humoru. Księżniczki w czarnych sukienkach wreszcie na oczy przejrzeć mogą że ktoś może się odważyć i wymierzyć sprawiedliwość.
Bezcenny jest odgłos wiernych .... To ich ach i och.... Piękne uniesienie.....:-)))
Córka dwóję z religii dostała i naopowiadała matce farmazonów, a przecież to takie grzeczne dziecko to nigdy nie kłamie.... A dzieci dotykać nie wolno, to fakt.. ja nawet jak gdzieś samotne dziecko płacze, to omijam szerokim łukiem, bo nie wiem co ono później matce opowie, a madka przecież nie mnie uwierzy... Jestem za tym by winę udowodnić, a później karać, bo dzisiaj wszyscy kłamią, od księdza do dzieciaka...
Jak by to trafiło na moje dziecko, to ja już bym siedział. A policji może by się udało do tego czasu trochę księdza znalesc. Resztę już napewno świnie zjadły.
@0000wucash0000
To jest właśnie obraz degeneratów, których temperuje właśnie prawo. Pod pozorem sprawiedliwości będą zadawać cierpienie, bo w tłumie to przejdzie. Nie jest ostatecznie ważne czy ktoś był winny, ważne że można było zadać cierpienie znienawidzonemu w atmosferze przyzwolenia i wyładować emocje. To jest powrót do starożytności, bo już w średniowieczu powołano instytucje przeciwdziałające samosądom.
A co na to policja? W takiej sytuacji od razu zgłaszać sprawę na policję, a nie do kurii czy gdzie ona poszła (bo wątpliwe żeby miała dojście do samego Watykanu).
Emmmm, brak źródła? Wszycy w komentarzach przyklaskują do demota bez źródła, aby tylko zlinczować kogoś kogo nie lubią...jedni lepsi od drugich, warci siebie nawzajem.
@Skibcus Tu nie chodzi o źródło i o tą konkretną na filmiku sytuację tylko całokształt.
Takich akcji ze zwyrolami w sułtanach w Polsce jest mnóstwo każdego dnia tylko akurat nie ma do nich filmików jak ten z wymierzoną karą.
Księża statystycznie to najbardziej zwichrowana grupa zawodowa, nie lekarze, nauczyciele czy murarze tylko katoliccy czarodzieje. Czego dalej nie rozumiesz ?
Na szczęście ta zakłamana wiara szybkimi krokami zmierza do lamusa.
Najbardziej uwielbiam komentarze osób, które twierdzą, że to samosąd, i że powinna na policję to zgłosić. Ciekawe ile z nich by tak postąpiło jakby ich to spotkało, albo ich dziecko. Watykan nic nie zrobi. Wszyscy będą siebie chronić wzajemnie. Ile jest przypadków co ksiądz przyznał się do wykorzystania seksualnego nieletnich, ale banda betonowych konserw staje w obronie takiego śmiecia z hasłem "To po co tam szedł". Jaka reakcja była kleru w Polsce po emisji filmu braci Sekielskich "Tylko nie mów nikomu"? Zaraz się zaczęli pruć, że to jawny atak na nich i na sam kościół. Gdyby te śmiecie nie czuły się bezpiecznie, kardynałowie i biskupi nie chronili ich, a każdy taki przypadek byłby zgłaszany i dogłębnie przebadany, a winnych wsadzali do pierdla to może by to coś dało. Krzyczą płaczą, że młodzież odchodzi teraz od kościoła. A czego się dziwić skoro są utożsamiani właśnie z takimi sprawami. Agresywni i pijani księża łamiący prawo, nadużywający stanowisko.
W Rosji za dobieranie się do dzieci popa skazano na 14 lat kolonii karnej o zaostrzonym rygorze. To jest przeniesienie do innej parafii, poziom - Rosja.
Raz jeszcze: samosąd to nie jest dobra droga. Nikt nie chce wrócić do czasu palenia czarownic na stosie.
"Przecież ona zatruła wodę w studni, a Pan nie chciał nic z tym zrobić."
- Zbyszko ze wsi Piątek
@MajorKaza Samosąd byłby, gdyby ta pani obcięła mu przyrodzenie. Ona tylko dała wyraz swojej dezaprobacie. Jestem katoliczką i zrobiłabym dokładnie to samo, gdyby jakiś ksiądz spróbował dotknąć mojej córki albo syna.
@MajorKaza Samosąd to byłby wtedy jakby przed oficjalną drogą prawną, go powiesili. Tu poszedł proces który był przekrętem, a kecuch się wywinął.
Jeśli system nie działa, trzeba szukać alternatyw. I tak lekko oberwał za taki numer.
Wg mnie, polskie prawo powinno dopisać następujący paragraf
"Kto mając wiedzę na temat osoby dopuszczającej się pedofilii, ukrywa ten fakt przed organami ścigania, pomaga tejże osobie, ukrywa ją lub w jakikolwiek inny sposób ułatwia uniknięcie kary, grozi kara pozbawienia wolności od 5 do 10 lat." Dodatkowo, z tego paragrafu nie można by było dawać wyroków w zawieszeniu, tak samo jak wg mnie nie powinno być wyroków w zawieszeniu za gwałty, morderstwa, pedofilię, handel narkotykami, napady z bronią w ręku i inne najcięższe przestępstwa. Tu od razu bezwzględnie. Bo zawiasy to ty możesz dostać za zajumanie TV ze sklepu XD.
I JEBUT pół kleru za kratki XD.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 kwietnia 2021 o 15:04
@rafik54321 Prawo jest, tylko ktoś musi zacząć je egzekwować.
@Vonhenryrejluka Jak społeczeństwo zepsute, to nikt nie będzie egzekwować.
@rafik54321 "Kto mając wiedzę na temat osoby dopuszczającej się pedofilii, ukrywa ten fakt przed organami ścigania, pomaga tejże osobie, ukrywa ją lub w jakikolwiek inny sposób ułatwia uniknięcie kary, grozi kara pozbawienia wolności od 5 do 10 lat."
Brawo. Właśnie zniszczył Pan tajemnice: spowiedzi, lekarską i adwokacką. Dodatkowo pozbawił Pan oskarżonych o pedofilię prawa do skutecznej obrony.
@Myslaca_istota Mamy tutaj oskarżenie, bez dowodów. Gdybym ja, podszedł do Pani i dał Pani w pysk twierdząc, że molestowała Pani mojego syna to mogłaby mnie Pani pozwać o napaść. Jeśli pozbawimy prawa do obrony i domniemania niewinności jedną osobę, to właściwie pozbawiliśmy wszystkich.
Reguły są wobec ludzi którzy przestrzegają reguł. Przestępca sam zrzeka się swoich praw.
To tak jak ktoś kto rzuca się do zabijania ludzi traci prawo do nietykalności cielesnej. Więc można go bez konsekwencji zabić.
Poza tym dziecko nie ma jak chronić siebie, więc to my musimy je chronić. Poza tym to decyzja pedofila że będzie krzywdził, q reszta to konsekwencja tej decyzji.
A jak ktoś przyjdzie z rana postrzałowa to też dzwonią po policję. Gdzie tu tajemnica lekarska?
A tajemnica adwokacka? Pedofil nie musi się chwalić co i jak. Bo skąd niby adwokat pełniąc swoje obowiązki ma wiedzieć co, gdzie i jak pedofil robił?
A jeśli to wie bo znają się prywatnie to fakt bycia adwokatem nie może tu robić różnicy.
Poza tym ja mówię o wiedzy! Czyli jak np do biskupa trafi jakiś list że ksiądz się zachowuje nieodpowiednio bo nakazuje się np przebierać dzieciom stojąc obok, to powinien ten biskup od razu wykręcić 997.
Od razu by się nauczyli sami siebie pilnować.
@MajorKaza A ja uwierzyłabym mojemu dziecku, bo wychowałam je tak, żeby mówiły prawdę.
Utwierdzam się w swoim przekonaniu czytając o następnych przypadkach, kiedy dzieci były krzywdzone, a nikt nie reagował, czasem nawet rodzice:
https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/pedofilia-sprawa-ks-stanislawa-p-jak-zareagowal-biskup-wiktor-skworc/2ghmrj0,79cfc278
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 9 kwietnia 2021 o 12:03
@rafik54321 "Reguły są wobec ludzi którzy przestrzegają reguł. Przestępca sam zrzeka się swoich praw."
Zdaje Pan sobie sprawę, że z takim podejściem każdy oskarżony staje się z miejsca winnym?
"To tak jak ktoś kto rzuca się do zabijania ludzi traci prawo do nietykalności cielesnej. Więc można go bez konsekwencji zabić."
Problem w tym, że to, że został oskarżony nie oznacza jeszcze, że zrobił cokolwiek złego. Słowa nic nie kosztują.
"A jak ktoś przyjdzie z rana postrzałowa to też dzwonią po policję. Gdzie tu tajemnica lekarska?"
Nie powinni. Jedną patologią nie można uzasadniać innej.
"A tajemnica adwokacka? Pedofil nie musi się chwalić co i jak."
Oskarżony musi być szczery z obrońcą, jeśli ten ma go skutecznie bronić.
"Poza tym ja mówię o wiedzy! Czyli jak np do biskupa trafi jakiś list że ksiądz się zachowuje nieodpowiednio(...)"
To biskup wie tylko, że ktoś tak twierdzi. Nie wie, czy to prawda.
"Od razu by się nauczyli sami siebie pilnować."
Jedyne co by się ludzie nauczyli, to być oschłym i zimnym jak kamień w stosunku do dzieci.
P.S. Ostatnio jak byłem z dziećmi na basenie, to też kazałem im się przebierać stojąc obok. O Boże, jaki ze mnie pedofil.
@Myslaca_istota Pani zaufanie nie ma nic do rzeczy. Może Pani ufać swojemu dziecku i wciąż uważać, że jego słowo to za mało do rozwiązań siłowych.
Rozumiem Pani odruch, ale prawo jest tutaj od tego, żeby Panią powstrzymać. Inaczej ten, kto potrafi zgrywać ofiarę zawsze będzie na wierzchu, a niestety ludzie czasem kłamią.
@J_R Bardziej chodziło mi o sądy które ewidentnie chronią pedofili z plebanii, ale zawsze z przyjemnością słucham newsów jak to ktoś wszedł do kościoła szepnął księdzu coś na ucho po czym zarżnął go jak świnię, zgodnie z naukami kościoła zresztą.
@MajorKaza Bynajmniej. Przestępca, traci OCHRONĘ prawną. Więc ucinamy mu jak się da, tuszowanie prawdy.
Tak samo dokonuje się aresztowań na podstawie poszlak. Między innymi z tego powodu, policja ma prawo cię zatrzymać na 48 godzin, w zasadzie BEZ powodu. Bez dowodu. Aby właśnie nie mogło dojść do tuszowania czy mataczenia.
To że ktoś został oskarżony, nie oznacza że zaraz go sąd rozstrzela. Ale jeśli gość dokona włamania u mnie w domu, albo będzie chciał skrzywdzić moją rodzinę, to nie będę przebierał w środkach. Użyję tego co mam pod ręką, tak skutecznie jak potrafię. Jeśli przy tym zginie włamywacz, to jest to JEGO ryzyko. Włamując się wiedział że to przestępstwo, że jeśli ktoś jest w domu to będzie się bronił, a w wyniku tego może zginąć z ręki domownika. Mógł się nie włamywać. A w takim przypadku, prokurator ochoczo przyklepuje nadużycie obrony koniecznej :/ . A z ofiary robi się przestępcę.
Specyfika rany postrzałowej jest taka, że powiedz mi, jak przypadkowo można dostać kulkę? W wyniku "wypadku". Jak jesteś na strzelnicy to ok, ewentualnie jak jesteś rusznikarzem, ale to są sytuacje dość oczywiste.
Jednak poza tymi obiektami, ciężko "przypadkiem" dostać kulkę. Rana postrzałowa w 99% jest związana z tym że albo przestępca do ciebie strzelał, albo policja. Tak czy siak mamy do czynienia z przestępstwem (wykonanym przez ciebie, albo na tobie). Dlatego wzywa się policję.
Tak samo służba zdrowia ma obowiązek wezwać policję, jeśli dziecko nosi ślady wykorzystania seksualnego.
Polityka zera tolerancji dla kryminalistów.
Oskarżony może się bronić sam. Poza tym, sorka, ale jakie może być dobre wytłumaczenie dla pedofilii? Nie ma. Żadnego. To już bardziej bym rozumiał nastolatka który w załamaniu nerwowym by zdemolował sklep, bo mu rodzice w palik dali. Ale to? Tu nie ma żadnych usprawiedliwień.
Od kontaktów z dziećmi, do molestowania, jest jeszcze daleka droga. Ludzie po prostu nauczyliby się że dla pedofilii nie ma, nie może być i nie będzie tolerancji, a księża nauczą się trzymać siurki w gaciach, a jak nie potrafią to niech zadzwonią po panny z roxa.pl.
@rafik54321 "Ale jeśli gość dokona włamania u mnie w domu, albo będzie chciał skrzywdzić moją rodzinę, to nie będę przebierał w środkach."
Ksiądz na nagraniu do nikogo się nie dobierał, a dostał w pysk. Bo został oskarżony.
To trochę tak, jakby został Pan aresztowany i na tej podstawie potraktowany żelazną dziewicą.
"Oskarżony może się bronić sam."
Nie może. W areszcie nie dowiesz się, co się właściwie stało, czy są jacyś świadkowie, ani tym bardziej ich nie poszukasz. O znajomości przepisów nie wspominając.
"Poza tym, sorka, ale jakie może być dobre wytłumaczenie dla pedofilii?"
Nie musi być. Ale brak tajemnicy uniemożliwia powiedzenie adwokatowi, że nie mogłeś wysadzić w powietrze tego autobusu, bo byłeś w sąsiednim mieście na galeriankach.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 kwietnia 2021 o 15:29
@rafik54321 Ale 5 lat minimum, bez żadnego prawa do zawieszenia.
Prawda jest taka, że jeżeli widzisz przestępstwo lub podejrzewasz, że do niego doszło, możesz złożyć wniosek do prokuratury i ona powinna się tym zająć. Biskupi są umoczeni w tych praktykach po czubki swoich włosów.
@nexpron to jest ta różnica, pomiędzy MOŻESZ (ale nie musisz), a masz obowiązek (bez twojego chcę czy nie chcę).
@MajorKaza Prawie Ci się udało przekonać resztę.
Tajemnica spowiedzi, jeśli chodzi o pedofilię, w Australii już nie istnieje; i mamy nadzieję, że to prawo bardzo szybko zawita też do Polski. Za gwałt czy morderstwo też nie powinno być tajemnicy spowiedzi.
Osobiście jestem zdania, że kara z zawieszeniu powinna być tylko rozpatrywana wtedy, gdy sprawca sam zgłosi się na policję, przedstawi dowody i przyzna się do czynu. Jeżeli natomiast organy ścigania przestępstw musiały rozpocząć pracę, to już o czymś takim nie powinno być nawet mowy.
No i co? Księżulo poszedł pozwać? Czy tuż po tym incydencie kuria go schowała, bo rzekomo ciężko zachorował na takie oskarżenie i potraktowanie? On wie, że jak dziecko zacznie zeznawać w prokuraturze, to musi spieprzać do Watykanu, zapaść się pod ziemię. O ile go wcześniej nie dorwie sprawiedliwa ręka, but i łom społeczeństwa.
@rafik54321 @nexpron @MajorKaza
Warto od czasu do czasu przeczytać kodeksy...
Kodeks karny:
Art. 240. § 1. Kto, mając wiarygodną wiadomość o karalnym przygotowaniu
albo usiłowaniu lub dokonaniu czynu zabronionego określonego w art. 118, art. 118a,
art. 120–124, art. 127, art. 128, art. 130, art. 134, art. 140, art. 148, art. 156, art. 163,
art. 166, art. 189, art. 197 § 3 lub 4, art. 198, art. 200, art. 252 lub przestępstwa
o charakterze terrorystycznym, nie zawiadamia niezwłocznie organu powołanego do
ścigania przestępstw, podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
Zwracam uwagę na wymieniony w artykule 240 artykuł 200, który mówi:
Art. 200. § 1. Kto obcuje płciowo z małoletnim poniżej lat 15 lub dopuszcza się
wobec takiej osoby innej czynności seksualnej lub doprowadza ją do poddania się
takim czynnościom albo do ich wykonania,
podlega karze pozbawienia wolności od lat 2 do 12.
§ 2. (uchylony)
§ 3. Kto małoletniemu poniżej lat 15 prezentuje treści pornograficzne lub
udostępnia mu przedmioty mające taki charakter albo rozpowszechnia treści
pornograficzne w sposób umożliwiający takiemu małoletniemu zapoznanie się z nimi,
podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
§ 4. Karze określonej w § 3 podlega, kto w celu swojego zaspokojenia
seksualnego lub zaspokojenia seksualnego innej osoby prezentuje małoletniemu
poniżej lat 15 wykonanie czynności seksualnej.
§ 5. Karze określonej w § 3 podlega, kto prowadzi reklamę lub promocję
działalności polegającej na rozpowszechnianiu treści pornograficznych w sposób
umożliwiający zapoznanie się z nimi małoletniemu poniżej lat 15.
Zawiadomienie o przestępstwie innym niż wymienione w art 240 jest obligatoryjne dla jednostek państwowych i samorządowych i obarczone społecznym obowiązkiem (czyli de facto dowolność) dla zwykłych obywateli (304 § 2 KPK).
Czyli o kradzieży możesz zawiadomić, ale nie musisz, za zatajenie pedofilii idziesz do pierdla na max 3 lata.
Pozostaje kwestia egzekwowania prawa.
@bazyl73 Czyli odpowiednie prawo istnieje, teraz tylko przycisnąć policję aby ścigała tych kryminalistów, a sądy aby większą uwagę zwracały na recydywizm tych duchownych (więc żadnych "zawiasów").
Policja powinna się takimi bandytami zajmować zamiast egzekwować nielegalne prawo epidemiologiczne.
@nexpron zawieszenie może być ale dla przestępstw dość mało szkodliwych lub wynikających z nieumyślnego czynu.
Bo jak któryś zajmuma TV za 1000zł ze sklepu, albo będzie posiadał aż 3 działki trawki, to tam kit, zawiasy mu strzelić, czy ktoś np wpadnie w poślizg na ulicy i trafi w przystanek (a parę osób trafiło do szpitala na 3 miesiące, wszyscy przeżyli), to w sumie też zawiasy (po naturalnie odebraniu prawka na 10 lat).
Jednak jak ktoś gwałci, jest w mafii, zabija innych, handluje narkotykami (zwłaszcza twardymi), jest sutenerem, pedofilem itp, to dla takich, wg mnie nie ma zmiłuj, bo większość tych przestępstw jest niemalże z definicji recydywą. Bo np jak ktoś jest gangsterem, to raczej nie jest nim jeden dzień i wpadka XD.
@rafik54321 Jest jeden zasadniczy problem. Jak chcesz ze stuprocentową rzetelnością stwierdzić czy ktoś mówi prawdę lub kłamie w kwestii posiadanej (lub nie) wiedzy nt wymienionych przez Ciebie przestępstw?
@AIkanaro wystarczy sam fakt przenoszenia księży i dowód na to że któryś parafian wysłał zażalenie. Pozamiatane.
Znana sprawa swojego czasu. Chodziło o rzekome molestowanie 13 latki - która jak się okazało całą historię zmyśliła, koleżanka ją sprzedała, że to był zakład
Co do tego że przestępcy tracą ochronę. Zgadzam się, dlatego lewica jest taka niebezpieczna bo stoi po stronie przestępców. Jak największą ochrona i jak najsurowsze karanie jeśli ktokolwiek miał czelność się bronić. A co się dzieje w stanach? Zachęcają do nie dzwonienia po policję w razie przestepstw bo zabija czarnych....
@rafik54321 za mało. To nie jest twardy dowód... Przeniesienie mogłoby być żeby ochronić księdza przed linczem w parafii i jak to podważysz?
To dlaczego matka nie zgłosiła tego prosto na policję, tylko próbuje coś kombinować w kurii. Jak próbuje mnie ktoś zgwałcić, to zgłaszam to na policję, a nie do zakładu pracy sprawcy, chyba że nie chodzi o sprawiedliwość, tylko o wyłudzenie pieniędzy.
@rafik54321 Osobiście jestem zdania, że wyrok powinien być mnożony przez ilość sprawców i wprowadzić zwielokrotnienie wyroków. Jak dostałeś w USA 2 x dożywocie, to nawet, jak jeden wyrok zostanie odwołany, to i tak w drugim siedzisz. No i oczywiście bezpłatna ciężka praca więźniów na rzecz społeczeństwa. Jakby któryś pracować nie chciał, to jedzenie stop, bo jak mawiał Wokulski "darmo chleba nikt nie daje". A dla tych największych zwyroli praca w warunkach niebezpiecznych, np. utylizacja gazów bojowych, które są zatopione w beczkach w Bałtyku ;)
@bazyl73 Dzięki, chociaż my tutaj bardziej o filozofii prawa.
Tylko jest jeden szkopuł. W Polsce nie wolno bronić się przed przestępcą. Niejeden broniący siebie, czy swojej rodziny, otrzymał wyrok za tę właśnie obronę. Nasz wymiar sprawiedliwości nie ma zbyt wiele wspólnego z prawem i logiką działania.
BRAWO tej Pani !
@ludek_z_lasu brawo? A dlaczego nie chciała być mądra wcześniej i posyłała dziecko prosto w łapy zboczeńca?
Szkoda, że to sklejanka, bo tyle razy powinien normalnie dostać
@Rydzykant
Na Demotywatorach najbardziej cenię dowcipne i ironiczne komentarze. Ten zasługuje na szacun...
@Rydzykant Świetny żarcik, Milordzie, doprawdy.
@Rydzykant Co powinien zrobić watykan? No nie wiem, może WYWALIĆ NA ZBITY PYSK z hierarchii kościoła? Może współpracować z organami ścigania, zamiast ściągać ich do Watykanu gdzie nawet interpol nie może interweniować?
@Rydzykant
Watykan wydawał instrukcje jak tuszować pedofilie i utrudniać dochodzenia świeckiemu wymiarowi sprawiedliwości.
Przykład? W 2001 r. Watykan pogratulował ordynariuszowi diecezji Bayeux-Lisieux z zachodniej Francji, Pierre Picanowi, kiedy ten odmówił prokuraturze potwierdzenia informacji o podwładnym księdzu, pomimo, iż ten przyznał się do czynów pedofilskich. "Gratuluję ekscelencji, że nie zadenuncjowałeś księdza przed wymiarem sprawiedliwości", pisał w 2001 r. kardynał Castrillon Hoyos z polecenia Jana Pawła II. Tekst listu 15 kwietnia 2010 r. opublikowały francuskie gazety, a hiszpańska La Verdat zacytowała nawet kardynała: "Ojciec Święty pozwolił mi list wysłać do wszystkich biskupów świata, a my zamieściliśmy go w internecie". Kilka lat później ksiądz poszedł siedzieć na 18 lat za gwałty na 10 chłopcach, a biskup dostał 3 miesiące w zawieszeniu, bo nie zawiadomił o przestępstwie.
@carramia Rydzykant napisał to na poważnie. Bez cienia ironii.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 8 kwietnia 2021 o 19:25
A ty myślisz że ktoś jest zawieszany? Co ty. Przenosiny i czapka.
Skłaniam się coraz bardziej ku delegalizacji kleru.
Właśnie dlatego że żerują na ludzkim strachu, są uprzywilejowani bez powodu jeszcze są chronieni przez prawo. No żesz kuwa
@Rydzykant Dobrze mówisz jedyne co powinien zrobić Watykan to wydalić pracownika. A resztę powinny wykonać państwowe służby zatrzymać osądzić i wsadzić do paki.
@WroceNieRazAmebo30
Dokładnie tak. A żeby było to możliwe w Polsce, pan Ziobro oraz cała rządząca ekipa musi zostać usunięta. Bo obecny sojusz kościoła i państwa jest szkodliwy.
smutno...przerażająco, beznadziejnie, instytucja uważająca się za moralny autorytet, demoralizuje świat.
Lokalne kółko parafialne stanie murem za proboszczem, Watykan sprawę przemilczy, biskupi wydadzą gniewne pomruki o szkalowaniu KK... tyle.
Ja tylko naiwnie liczę, że jednak ludzie obudzą.
P.S. Jestem wierzący.
@irulax I też poślesz dziecko prosto w łapy zboczeńca, licząc na to, ze potem się zemścisz? Chyba lepiej byłoby się trzymać z daleka?
@irulax
Jeśli masz ochotę, odpowiedz. Szczerzę, bo jestem ciekawy i otwarty na zmiany w sobie.
W co wierzysz?
Dlaczego wierzysz?
Co by sprawiło, że przestał byś wierzyć?
@Albert_Einstein Jestem katolikiem, wierzę w Boga. Wydaje się, że świat (wszechświat) jest daleko bardziej skomplikowany niż wydaje się nam/naukowcom. Wg. mnie, jest w nim miejsce dla Boga, istoty/t sprawczej wykraczającej poza nasze pojmowanie - ludzka arogancja źle znosi taką relacje.
Zostaliśmy doprowadzeni na szczyt "łańcucha pokarmowego", więc nasz poczynania są bardzo egoistyczne. Jakikolwiek ustrój społeczny byśmy wymyślili, jakiekolwiek relacje wypracowali - zło gdzieś tam zawsze wyłazi.
Wg mnie, to jest nasz "grzech pierworodny".
Urodziłem się jak katolik, ale moja wiara była zawsze trochę obok KK. Z jednej strony wierzę, że Bóg wszedł w relacje z ludźmi w czasach opisanych w Biblii. Z drugiej, człowiek tak nagiął/zinterpretował całą sytuację aby była jak najbardziej korzystna dla niego. M.in. stąd ogrom syfu ciągnący się za klerem.
W mojej ocenie, prawdziwą wartością dla Boga jest to, że człowiek za nim podąża z własnej woli. Inaczej bylibyśmy zaprogramowanymi "robocikami" i 99,9% całego bałaganu nie miałoby miejsca.
Raczej nic nie zapowiada abym przestał wierzyć.
Nie ogarniam ludzi którzy dowiadując się o tym iż jakiś ksiądz molestuje im dziecko idą ze skargą do kurii czy proboszcza.
Piękne :) mógłbym oglądać i oglądać, szkoda, że młotka nie miała. Taki plaskacz to zdecydowanie za mało.
Idealnie : )
Miłe dla oka. Polacy mogliby się uczyć. Ale po co, u nas się takich chwali bo toitoie postawi na parkingu przed kościołem albo krzyż wymieni i już swój chłop.
Jakkolwiek nie popieram bezpośredniego wymierzania kary, ale niestety, kasta watykańska jest chroniona także przez tych, którzy mają chronić uczciwych obywateli. Stąd pojawiać się będą samosądy. Ciekawym jest, ze rządzący w ogóle tego nie zauważają. I udają, że jest OK, że tak ma być i nic nie robią z tym. No to ludzie biorą sprawy w swoje ręce.
https://www.youtube.com/watch?v=7hFBXQiJGMU Tyle w temacie.
A gdzie ojciec? Gdyby ktokolwiek skrzywdził moja córkę, to bez problemu pomsciłbym ja... Np mały analek z mopem...
@arthrawn76 Spokojnie, jak ojciec przyjedzie i się dowie, to wtedy kleryk pozna nieprzyjemności. Tylko że oni uciekają czasami wprost na posterunki policji, twierdząc, że "niewinni" i potem jadą w konwoju do innego miejsca. W górskich miejscowościach to standard, że się wymienia jednego pedofila na drugiego, tak duży jest ich odsetek.
@nexpron
Właśnie dlatego inteligentni pedofile wybierają swoje ofiary starannie - szukają takich dzieci, które są osamotnione w środowisku rodzinnym i rówieśniczym, brakuje im któregoś z rodziców lub ci rodzice nie są skłonni by wierzyć relacjom dziecka. Taki ksiądz często najpierw jakoś pomaga rodzinie, wkupia się w ich łaski. Dziecko jest przekonywane, że nikt nie da wiary jego oskarżeniom, że rodzinie wcale na nim nie zależy. W małych społecznościach są gęste siatki wzajemnych zależności i rodzice nawet gdy wiedzą o krzywdzie dziecka, boją się zareagować, aby niechęć wspólnoty wiernych nie obróciła się przeciwko nim. Często to rodzina molestowanego dziecka musi wyprowadzić się z okolicy, a nie szanowany kapłan.
Jestem calym sercem za powrotem samosadow. Jesli wina jest jawna i nie budzi zadnych watpliwosci, to sam poszkodowany i/lub jego rodzina powinna miec prawo do udzielenia zbrodniarzowi "repremendy". 300 razy by sie taka swinia w sutannie zastanowila gdzie pakuje kutasa, gdyby wiedziala, ze moze wpasc czyjs ojciec z grabiami, albo i kilofkiem.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 9 kwietnia 2021 o 13:51
Tym panom broniącym to powinna taka konkretna ekipa spotkać i przetłumaczyć, że się nie broni.
I dobrze, jak zasłużył to jeszcze powinien dostać od ojca tej dziewczyny, nikt nie jest święty i to prawda ale niektórzy na zbyt wiele sobie pozwalają to niech się liczą z konsekwencjami bo nie są nietykalni.
Idealny sposób na tych squrwysynów. Bierzmy sprawy w swoje ręce. Mafia nigdy sama się nie oskarży.
@jerry54 Jesteś nienormalny ale u was katolików jak widać to całkiem normalne.
Nie daleko od mowy nienawiści do przestępstw z nienawiści, czy jakoś tak. Gdzie lewacy potępiający przestępstwa z nienawiści?
@TheBigShow
Pytanie jest poważne. Chyba będzie Cię stać na reelekcję i odpowiedź, a nie tylko na minusa i ośmieszenie się.
1) Kto to jest lewak?
2) Dlaczego w tym komentarzu odniosłeś się do lewicy, nie widzę tu osobiście powiązania?
Niedaleko pisze się łącznie, to w ramach ciekawostki.
PS
Jesteś głąbem
szkoda,ze ojciec nie przyszedl zamiast matki to by lepszy porzadek zrobil
Puszczam sobie ten film codziennie rano dla poprawy humoru. Księżniczki w czarnych sukienkach wreszcie na oczy przejrzeć mogą że ktoś może się odważyć i wymierzyć sprawiedliwość.
Bezcenny jest odgłos wiernych .... To ich ach i och.... Piękne uniesienie.....:-)))
To początek, władza ma sojusz z pedofilami pora brać sprawy w swoje ręce. Dlaczego niewinne dzieci mają cierpieć bo władza ma sojusz z kościołem?
Córka dwóję z religii dostała i naopowiadała matce farmazonów, a przecież to takie grzeczne dziecko to nigdy nie kłamie.... A dzieci dotykać nie wolno, to fakt.. ja nawet jak gdzieś samotne dziecko płacze, to omijam szerokim łukiem, bo nie wiem co ono później matce opowie, a madka przecież nie mnie uwierzy... Jestem za tym by winę udowodnić, a później karać, bo dzisiaj wszyscy kłamią, od księdza do dzieciaka...
@borkepp
Obys nie musiał udowadniać kto ma rację w takiej sytuacji.
@Gorinobu
Mówisz o powszechnie w ciemnym polswiadku znanej organizacji "Unfriendly Solution " ? Lol.
Jego ryj jeszcze powinni pokazać ...
Jak by to trafiło na moje dziecko, to ja już bym siedział. A policji może by się udało do tego czasu trochę księdza znalesc. Resztę już napewno świnie zjadły.
brawo ona
tak jest!
Już oglądam 5 min XD
I taką radość z tego czerpiecie???
@0000wucash0000 Jak najbardziej, szkoda że dostał tak delikatnie. :)
@0000wucash0000
To jest właśnie obraz degeneratów, których temperuje właśnie prawo. Pod pozorem sprawiedliwości będą zadawać cierpienie, bo w tłumie to przejdzie. Nie jest ostatecznie ważne czy ktoś był winny, ważne że można było zadać cierpienie znienawidzonemu w atmosferze przyzwolenia i wyładować emocje. To jest powrót do starożytności, bo już w średniowieczu powołano instytucje przeciwdziałające samosądom.
Piękny strzał :) dodał bym początek z "We Will Rock You" Queen..... i na wygaszacz ekranu :)
Ale tak na poważnie, to powinna tam przyjść z sekatorem.
Zapomniała noża do ręki
A co ma Watykan do karania? Jak nauczyciel zgwałcił by Ci córkę to zgłosiłbyś to do ZNP czy na policję?
Ale od walki z pedofilią jest prokuratura a nie Kościół...
powinna pasożyta zaje_ać !!
A co na to policja? W takiej sytuacji od razu zgłaszać sprawę na policję, a nie do kurii czy gdzie ona poszła (bo wątpliwe żeby miała dojście do samego Watykanu).
W Polsce za takie coś mochery by ją zlinczowały.
Czy nadstawił drugi policzek?
Cóż za złą matką. Nie chce aby jej córka trafiła do nieba?
Emmmm, brak źródła? Wszycy w komentarzach przyklaskują do demota bez źródła, aby tylko zlinczować kogoś kogo nie lubią...jedni lepsi od drugich, warci siebie nawzajem.
@Skibcus Tu nie chodzi o źródło i o tą konkretną na filmiku sytuację tylko całokształt.
Takich akcji ze zwyrolami w sułtanach w Polsce jest mnóstwo każdego dnia tylko akurat nie ma do nich filmików jak ten z wymierzoną karą.
Księża statystycznie to najbardziej zwichrowana grupa zawodowa, nie lekarze, nauczyciele czy murarze tylko katoliccy czarodzieje. Czego dalej nie rozumiesz ?
Na szczęście ta zakłamana wiara szybkimi krokami zmierza do lamusa.
Najbardziej uwielbiam komentarze osób, które twierdzą, że to samosąd, i że powinna na policję to zgłosić. Ciekawe ile z nich by tak postąpiło jakby ich to spotkało, albo ich dziecko. Watykan nic nie zrobi. Wszyscy będą siebie chronić wzajemnie. Ile jest przypadków co ksiądz przyznał się do wykorzystania seksualnego nieletnich, ale banda betonowych konserw staje w obronie takiego śmiecia z hasłem "To po co tam szedł". Jaka reakcja była kleru w Polsce po emisji filmu braci Sekielskich "Tylko nie mów nikomu"? Zaraz się zaczęli pruć, że to jawny atak na nich i na sam kościół. Gdyby te śmiecie nie czuły się bezpiecznie, kardynałowie i biskupi nie chronili ich, a każdy taki przypadek byłby zgłaszany i dogłębnie przebadany, a winnych wsadzali do pierdla to może by to coś dało. Krzyczą płaczą, że młodzież odchodzi teraz od kościoła. A czego się dziwić skoro są utożsamiani właśnie z takimi sprawami. Agresywni i pijani księża łamiący prawo, nadużywający stanowisko.
I pomyśleć, że ta kobieta w jednej chwili zrobiła więcej dobrego niż ten ksiądz przez całe swoje życie :)
@rafik54321 powinna być kara od 20 lat do 25 lat
@natanielred Dla tej pani czy czarodzieja ?
W Rosji za dobieranie się do dzieci popa skazano na 14 lat kolonii karnej o zaostrzonym rygorze. To jest przeniesienie do innej parafii, poziom - Rosja.
I to by było na tyle w sprawie "sprawiedliwości" w tej sekcie. Dalej wysyłajcie do tych szamanów swoje dzieci, absolutnie nic się nie zmieni.
nic nie zrobiła, trzeba wykastrować, jak i cały kler, po co im przyrodzenie ? dalej od grzechu, odciąć grzeszny narząd.
Ten filmik to atak na Polskę i Polski kościół.