Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
J jozia95
+4 / 18

chyba kolega nie zrozumiał treści demota -_-

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M m4tizeq
+4 / 18

ehh, to była ironia. Dopalacze są tylko do użytku kolekcjonerskiego (nie wiem czy poprawnie skleciłem zdanie), a nie do palenia :p Na opakowaniu jest napis "Produkt nie nadaje się do spożycia przez ludzi"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kowals777
+24 / 26

Jak palic to ekologiczne a nie jakis chemiczny stuff po ktorym coraz wiecej osob sie przekreca

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Qrvishon
+13 / 27

Zalegalizujcie marihuanę to będzie mniej dopalaczy. Ale ćpuni będą zawsze, czy są dopalacze czy nie. To tak jak Bush nie mógł dopaść Bin Ladena to zaatakował Husajna bo on był na widoku tak antyużywkowa nagonka jest na dopalacze.pl bo nie można dopaść handlarzy narkotyków. Może niedługo zakażemy sprzedawania bluszczu czy domestosu które po spożyciu też mogą spowodować śmierć. Jak nie do jedzenia to nie wpier=dalać i będzie spokój.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 października 2010 o 21:07

D DolceGaba
+2 / 2

Toż to trutki na szczury dla kinderćpunów z gimnazjum. Nie rozumiem, jakie trzeba mieć IQ, żeby coś takiego wziąć. Dzieci nie potrafią załatwić zielonego, to szukają innych okazji, na "fajną fazę". Jak ktoś jest na tyle głupi, żeby brać coś nieznanego pochodzenia i Bóg jeden wie z jakich g*owien robionego to pogratulować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar melaniaa
+15 / 41

idź z tym syfem. Wolę sobie naturalne zioło zapalić niż jakieś chemiczne gó*wno

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Panacotta
+7 / 9

Każdy podejmuje decyzję za siebie i decyduje o swoim zdrowiu. Ja osobiście uważam, że korzystanie z tych używek to głupota, tym bardziej, że niektóre z nich zawierają między innymi metale ciężkie takie jak ołów i rtęć. Poza tym niektóre odmiany związków które się w dopalaczach znajdują nie były testowane, np. odmiana orto jakiegoś związku jest zakazana w ustawie ze względu na toksyczność więc zmieniają ją na odmianę para i dodają do dopalaczy ze względu na właściwości... A, że niektórzy biorą ten shit i ryzykują zdrowiem to tylko ich decyzja :p

StopCry: Nie możesz tu pisać tak ogólnikowo "że w tym nie ma chemii", bo chemia jest wszędzie, ale wiadomo, że chodziło Ci o związki szkodliwe... ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar StopCry
-1 / 1

"Chemia" nazywam syntetyczny narkotyk ; ] . Masz racje każdy decyduje swoim zdrowiem ale nie każdy zna tego konsekwencje te środki nie były badane pod kątem mutagenności/rakotwórczości a pewnie rakotwórcze są.
Po badaniach udowodnione że związek JHW-018 znajdujący się w większości aktualnych dopalaczy może powodować trisomie(np.zespół Downa) u potomstwa...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W walery84
+2 / 4

Znam naprawde wielu ludzi którzy degustują normalne dragi i na codzień są normalnymi ludźmi.Młodzi,starzy,biedni,bogaci są wśród nich typowi ulicznicy ale większość to poważni ludzie prowadzący firmy,pracownicy banków itp.czyli ludzie z których można by wręcz brać przykład.Ale dopalcze i cała reszta tego gówna jest dla patoli którzy nawet nie wiedzą co biorą byle się naćpać.Widzę jak ich wykręca na codzień.Znam właścicieli takich przybytków i sami wyśmiewają idiotów którzy do nich po to przychodzą.Dopalacze zniszczyły już nie jednego mojego znajomego do tego stopnia że skończyli na ulicy.Gardze tym szajsem.Mam nadzieję że mnie rozumiecie.A teraz czas na relaksik przy dżo...:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maateeusz
+31 / 43

Tylko słabi gracze biorą dopalacze ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar StopCry
+12 / 16

Tylko dobrzy zawodnicy hodują mj w piwnicy :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Czolg
+13 / 15

Tak ściślej na czym miałaby polegać ta prowokacja?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L konto usunięte
-1 / 21

Młodzież też ma swoje pasje. ^^

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Torcidek
-1 / 19

Jutro Marsz Wyzwolenia Konopi jest w Katowiach !
od 16 do 18 pod Spodkiem jak cos : DD
a co do demota to sredni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar adirhaker
0 / 0

Komentarz usunięty

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ronak
-5 / 31

Ah. Dopalacze. Doprawdy, niesamowite jest, ze istnieja zwolennicy penalizacji obrotu narkotykami. Prymitywne bydlo. Gotowi niszczyc ludziom zycia za aktywnosc zupelnie neutralna dla srodowiska. Moralne zero. Mozna ich przyrownac do bandyty, ktory napada, bije/morduje i nawet zlamanego grosza nie kradnie. Do bandyty, ktory popelnia przestepstwa dla samej przyjemnosci popelniania przestepstw. Idioci generujacy koniunkture dla rozwoju grup przestepczych.

Prymitywy niezdolne do posiadania dzieci. Hurr, durr, nie potrafimy wychowac dzieci, a wiec ukarzmy niewnnych za nasza indolencje.

Ahh, zycze cierpienia i smierci zwolennikom karania za obrot narkotykami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nocnik
-5 / 17

Zwolennicy legalizacji zminusowali? NIe zrozumieli?To tylko dowodzi ilorazu tej grupy. NIe wiem co brales, ale utwierdzasz mnie w przekonaniu ze legalizacja to zly pomysl, wtedy bym musial patrzec na zachowanie i dziela (takie jak Twoje wypociny powyzej) idiotow pod wplywem... Poczatek nawet mial sens, w dalszej czesci cos ci sie pomieszalo. Pozdrawiam i powrotu do zdrowia zycze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Storm66
+1 / 15

Kiedy dobrze gada. Jeżeli ktokolwiek wyjaśni mi jakim prawem jeden człowiek może ograniczać wolność drugiego, to może się zgodzę co do nielegalności niektórych narkotyków. A jeśli nie - to czemu mam siedzieć w więzieniu za to, że chcę sobie zajarać, wstrzyknąć w żyłę, wciągnąć? Szkodzi to komuś?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ronak
+7 / 11

Nocniku, niestety, durniu, sposrod narkotykow sporadycznie racze sie jedynie alkoholem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar adirhaker
+2 / 4

@Storm66 Chodzi o to że jak już się czymś naćpasz i nie daj Boże coś ci się stanie to wylądujesz w szpitalu. Rząd wyda dodatkową kasę na leczenie. Ty zajmiesz miejsce komuś kto nie ze swojej winy doznał urazu. Może tu wystąpić efekt motyla: koleś któremu zająłeś miejsce umiera. Jego rodzina jest w rozpaczy. Jego bliscy popełniają samobójstwa. To samo może się zdarzyć gdy ty umrzesz z przećpania. Jednym słowem masakra.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nocnik
-2 / 4

Storm, masz tez prawo uciac sobie rece i byc bezrobotnym cale zycie, na utrzymaniu matki ktora bedzie tyrac zebys ty mogl zyc, z panstwa tez zasilek dostaniesz pewnie...z moich pieniedzy. Czy moze mi sie to niepodobac? Oczywiscie ze tak. Szkodzenie sobie za chwile odlotu to debilizm, czy powinienem go tolerowac bo masz do neigo prawo? Juz sam tok rozumowania jakie przedstawiasz Cie osmiesza. Ale czego mozna oczekiwac od czlowieka ktory musi cos brac zeby moc cieszyc sie zyciem. Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ronak
0 / 4

OCZYWISTE jest, ze panstwowa sluzba zdrowia powinna byc wlasciwie w calosci zlikwidowana. Cpasz, chorujesz, placisz i sie leczysz albo umierasz. Tyczy sie jakiegokolwiek narkotyku.

Rozumiem, ze zwolennicy penalizacji 'dopalaczy' chca jak najszybszej delegalizacji alkoholu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Storm66
0 / 0

adirhaker -> Uwierz mi - mniej pieniędzy państwo straciłoby na leczeniu narkomanów niż na ich ściganiu. Poza tym - to, że narkotyk jest nielegalny wcale nie oznacza, że nie będzie zażywany, a jeśli ktoś się od niego uzależni - państwo i tak będzie go leczyć. Jeśli interesujesz się tematem proponuję Ci analizę efekty legalizacji marihuany w Holandii - jej spożycie wzrosło nieznacznie. Bzdurny argument wysunąłeś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J justa951
0 / 12

a ja nie zaliczam się do grona tych kolekcjonerów nie chce sobie zmarnować życia tak jak ci którzy lądują przez to w szpitalu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
N NEWaka47
+8 / 16

marihuana nie uzależnia tak szybko jak ta je**na chemia.
I nie wyrządzają takich ubytków na zdrowiu. Współczuje ludziom którzy dali sie openatac temu gównu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lipa232
-1 / 7

SŁABY DEMOT . Dałem + . Chciałem - .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Forczman
-5 / 21

Jestem zdecydowanie ZA dopalaczami. Kretyński rząd, który rządzi teraz Polską, prowadzi wojnę i nagonkę na te
legalne produkty, bo odbierają one zyski ze sprzedaży alkoholu, na który monopol ma państwo. Gdy koryto dziurawi
drodzy posłowie należy je zaklejać ale porządnie a nie tylko z wierzchu. Widziałem kiedyś demota, że prawo jest
jak płot - żmija się prześlizgnie, tygrys przeskoczy, natomiast bydło się nie rozchodzi gdzie nie powinno. Jestem
za dopalaczami, gdyż niejednokrotnie je zażywałem. Nie wierzcie ślepo mediom tak samo pierze mozg TVN i tak samo radio
maryja. wszystko jest dla ludzi, pamiętajcie jednak (i przede wszystkim) że w ODPOWIEDNIEJ ILOŚCI.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 1 października 2010 o 19:48

K kurtzman
+3 / 9

"Dopalacze są dla jeleni, którzy nie potrafią sobie ogarnąć dragów z prawdziwego zdarzenia." by chÓjwiekto

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 października 2010 o 19:54

avatar nocnik
+2 / 14

"A dragi sa dla danieli...ktorzy nie potrafia sie uporac z rzeczywistascia" by zgadnijjeslimaszmozg

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kurtzman
+2 / 6

Nie mam mózgu, biorę narkotyki i jestem danielem):

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tomsonic
+2 / 4

Forczman idioto codziennie ktoś w Polsce ląduje w szpitalu przez dopalacze. I ty mi tu nie nawijaj o umiarze, bo myślisz, że jek raz weźmiesz i pozornie nic ci się nie stanie, czy weźmiesz 50 razy i nie wykitujesz od razu po wzięciu, to znaczy, że ci nie zaszkodzi? ten cały syf odkłada ci się w organizmie, co po najpóźniej kilku latach mocno odczujesz. po papierosach też od razu nie umrzesz, ale jak będziesz palić 5 paczek dziennie szybko nabawisz się raka.

PS. tam jest m.in rtęć. być może dawniej mamusia nie pozwalała ci się zbliżać do rozbitego termometra, bo się zatrujesz? teraz zatruwasz się sam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 1 października 2010 o 21:06

M moniaa93
+5 / 9

zalegalizowali by marihuane i był by spokój z dopalaczami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Teyrnon
+3 / 3

DO AUTORA.. :) DLA POPRAWNOŚCI UMIEŚĆ WYKRZYKNIK PO ZNAKU ZAPYTANIA A NIE PRZED.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M milleniumbug
+12 / 12

Gdzie tam. Ja tam widziałem lepszy numer na drzwiach sklepu z dopalaczami. Cytuję: "Jeśli odczuwasz nagłą potrzebę kolekcjonerską zadzwoń na numer XXX-XXX-XXX". No comments.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R redulek
+2 / 8

Cała nagonka na dopalacze została wymyślona przez państwo. Od czasu do czasu " kolekcjonuje " :) ale tylko zioło , a skoro mogę to mieć legalnie bez konfliktu z prawem to wole to to kopcić niż mieć przypał z MJ. Jak dla mnie legalizacja zioła w Polsce powinna nastąpić całe dopalacze poszły by w cholerę , a dropsów tych proszków po których ludzie fiksują poprostu zakazać. Pozdrawiam !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nocnik
-4 / 12

Jedno proste pytanie...po co jarac cokolwiek?
pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matthe2w
+2 / 12

nocnik a paliłes kiedy kolwiek marihuane? ;> świetne uczucie, gdy uśmiech sam się na usta ciśnie ;) pozdrawiam wszystkich koneserów "traffki" :]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kwys
+3 / 7

Nocnik, masz gówna w głowie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R radonoth
+1 / 1

ci tutaj "znawcy" maja mozgi juz wypalone od marychy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawlos95
0 / 4

Wstawiając tego demota na główną zrobiliście tylko reklamę dopalaczom :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tymczasowy
+1 / 5

Raczej antyreklame

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Procorz39
+2 / 2

One już nie potrzebują reklamy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawlos95
+1 / 9

Kuźwa czemu nie zalegalizują zioła a to kur*a ten syf sprzedają... Ja wiem czemu tak jest.... zioła nie da się obłożyć akcyzą... a nawet jeśli to każdy potrafi zasiać nasiono po prostu jet to nie opłacalne dla rządu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 1 października 2010 o 20:43

avatar Bocheno
+1 / 9

Co wy w ogóle gadacie:D Mam 23 lata pierwszy raz zapaliłem jak miałem 11 lat... od 6-7 lat pale mniej więcej codziennie dla odprężenia się.Skończyłem szkołę,mam wykształcenie średnie, jestem z wykształcenia Kucharzem. Kiedyś kolega kupił ten specyfik z Dopalaczy za 45 zł worek jakiś zmielonych liści żiewło nas 2 razy i dziękuje.... pieniądze w błoto.
A tu teraz wielka akcja anty Dopalacze bo łebek chciał zaszpanować przed kolegami zapalił i się blady zrobił i pogotowie.A prawda jest taka,że gdyby zapalił papierosa pierwszy raz to tak samo być może by go wykręciło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O oshit9
+2 / 2

ojj nie prawda. to nie dziala na kazdego tak samo , ale nie wierze ze jakbys zlapal kilka mocnych buchow dzisiejszych mieszanek to bys sie nie porobil jak szmata. proszki i piguly to w ogole inna historia. generalnie, masakra jest z tymi dopsami, ale rzad nigdy nie wygra metoda wyscigu na zasadzie - gonic zakazami kolejnych i kolejnych substancji, ktorych ilosc jest niemal nieskonczona ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cisek666
+3 / 3

Na pierwszy raz jeden buch to w sam raz. A jak się koleś przekręca to raczej dlatego, że przedawkował, a nie z powodu nieuniknionej szkody wynikłej ze "skolekcjonowania" :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Bocheno
+2 / 8

Badania wskazują, że co czwarty młody Europejczyk w wieku 15-29 lat umiera z powodów związanych z piciem alkoholu. W Europie Wschodniej alkohol jest przyczyną nawet co trzeciego zgonu wśród młodych osób! Każdego roku ok. 55 tys. młodych Europejczyków umiera z powodu negatywnych skutków nadużywania alkoholu). Koszty pośrednie picia alkoholu związane z pomocą społeczną, służbą zdrowia, ubezpieczeniami, wymiarem sprawiedliwości i więziennictwem oraz koszty związane ze stratami w sektorze produkcyjnym stanowią znaczące kwoty całego dochodu społeczności Europy (1-3%). Komisja Europejska oszacowała, że jedna czwarta wszystkich zgonów związanych z wypadkami drogowymi jest spowodowana alkoholem. Koszty związane z nietrzeźwością na drogach UE to około 40 miliardów Euro rocznie.


A nie stwierdzono jeszcze nigdy przypadku przedawkowania marichuany.... i to marycha jest zła a spyryt dobry?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dresik20
-2 / 2

lolson ma racje

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar FranekSpodek
+2 / 4

Widok 12,13sto letnich palaczy mnie rozbija, teraz będą to ćpuny... Świetnie, wspaniale wróży na przyszłość.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SoldierT
0 / 0

Miazga :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C czhw
0 / 2

'dopalacze' biorą TYLKO ludzie co nie potrafią naszpącić sobie normalnego tematu lub nie mają takich możliwosci ;)
zakazać to bo to straszy syf
pozdro bez napinki :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Procorz39
+7 / 7

Za moich czasów, to się resoraki kolekcjonowało.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kwys
-2 / 2

Dopalacze pozostaną legalne i to nie z powodu czyichś chęci. Dopalacze mają w swoim składzie cannabis (z konopii) + mnóstwo sztucznego gówna po to, by były legalne. Naprawdę, lepiej zasadzić sobie własne nasionka ganji, aby było wiadomo, co się pali…

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar CocaineBusiness
+1 / 5

Kiedyś kolekcjonowało się kapsle z chipsów, jak ktoś lubił to znaczki i inne takie, teraz inne czasy :d swoją drogą zaskakuje mnie nasze państwo, legalne są rzeczy po których osoby umierają a np marihuana która jest naturalna i po której nikt na świecie nie umarł jest nielegalna, bez sensu moim zdaniem. To nawet po głupim alkoholu ludzie się przekręcają a jest legalny, dziwny kraj...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar JohnTaylor
+1 / 5

W sumie takie coś nie jest aż tak złe... słabe jednostki eliminują się same...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Quentin666
+1 / 3

JE*AĆ J*BAĆ JEB** DOPALACZE!!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DarkOne
+3 / 5

Tylko głupie sracze jarają dopalacze. Jarajcie MJ, zdrowiej i piekniej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MojitoLover
0 / 4

oczywiscie za chwile zostane skrytykowany, ale dla mnie cala afera wokol dopalaczy jest nizrozumiala i nadmuchiwana przez media. czesc osob w ogole nie mialaby pojecia, czym sa owe dopalacze, gdyby nie ciagle informacje w telewizji. moze to niepedagogiczne, ale jestem zdania, ze kto chce zajarac i tak to zrobi, i zamykanie sklepow z dopalaczami nic w tej materii nie zmieni, a na pewno nie odwiedzie mlodych od srodkow tego typu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 października 2010 o 1:27

avatar Procorz39
+6 / 6

To mój 17-letni sąsiad kiedyś wrócił "skądś", a jego rodziców nie było w domu. Ale mniejsza z tym - nie zdolal nawet wejść na pierwsze piętro. Zarzygał cały korytarz i stracił przytomność - wywróciły mu się oczy - i miał kompletny bezwład i a ani wódką, ani niczym innym nie było czuć. Po paru dniach się przyznał, że sobie trochę "pokolekcjonował". Więc razem z sąsiadką, emerytowaną pielęgniarką, poleciałem po jakieś wiadro, ręcznik, bo cały się obrzygał i pół klatki schodowej. No i przenieśliśmy go do mojej sąsiadki i czekaliśmy, aż jego matka przyjdzie z pracy. I co jest w tym chyba najgorsze, że po tym wszystkim, do dziś, nie mówi mi nawet dzień dobry. I nic, nawet dziękuje nie usłyszałem, a ponad 4 godziny z gnojem siedziałem, pilnowałem i trzymałem mu łeb, żeby się rzygowinami nie udusił. I taka to ludzka wdzięczność.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar gateux
-3 / 3

Walka z tym nic nie zmieni? Błąd. Zmieni - spowolni to, co nieuniknione - społeczne przyzwolenie na degenerację. Pozdrawiam myślących.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar naturedrood
+4 / 4

Eh ja tam wolę żeby zalegalizowali mj, a dopalacze zdelegalizowali. Dopalacze to chemia (ew naturalne+chemia). Najgorsze jest jednak to że dopalacze podchodzą pod twarde narkotyki, a gówna które poniekąd (bo nie wiem czy to prawda) się tam znajdują są naprawdę chore. Np strychnina, czy jakieś tam farby czy ciężkie metale jak dobrze kojarzę. A od konopii jeszcze nie umarł i jakoś niespecjalnie widzę, żeby szkodziła. Wręcz przeciwne dobra konopia (czysta) działa pozytywnie. Wystarczy rozsądna dawka, w rozsądnym odstępie czasu + muzyka i przynajmniej masz naprawdę dużo zabawy bez żadnych gówien. Uważam, że jeżeli usprawiono by ten system to naprawdę byłoby lepiej.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 października 2010 o 1:41

P Przykro
-2 / 2

Kolekcjionerow jest zawsze duzo, i wa kazdych czasach :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar F0Xx
-2 / 2

po co tą kryptoreklame puścił admin? tego syfu najmniej powinno się reklamować.... co za kretyni to biorą to nie wiem... slyszeliscie o skladzie jaki maja? nasączane zielska klejem lub farbą olejną? powodzenia takie cos miec w organizmie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P przemekx18
-1 / 3

Powinno się dotować dopalacze. Na domestosie też pisze że niemożna tego pić jakoś nie słychać żeby ktoś to nagminnie pił. Takich Debili co to biorą nie powinno się leczyć niech się sami wykończą !!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xalvan
+1 / 7

DOPALACZE TO SYF, SCIERWO I JAKIES ZASRANE GOWNO! Ludzie ktorzy pala dopalacze sa dla mnie imbecylami... Nic nie zastapi Marihuany. Dla wielu ludzi palenie marihuany to najwieksze cpunstwo i nie wiadomo co. Ale niestety nie wiecie ze marihuana jest zdrowsza od alkoholu, papierosow, dopalaczy czy innych uzywek! Mowiac na palacego marihuane cpun jest to rownoznaczne jakby na prezydenta mowic papiez... A na palacych dopalacze powinno sie mowic imbecyle...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R radonoth
+1 / 1

marichuana to dopiero ryje beret

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
X xalvan
0 / 0

Ty chyba czlowieku nie wiesz co mowisz... To idz sobie jaraj te dopalacze(rownie doprze mozesz sobie walnac setke domestosu albo kreta do przepychania rur...)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mundek
+1 / 3

Moim zdaniem mimo zapowiedzi nigdy tego nie wyplenią.Tam pracują ludzie którzy mają prawo w małym palcu i doskonale wiedzą jak je obejść.Zresztą mi tam to nie przeszkadza.Kolesia który to rozkręcił też nie krytykuję bo nie zmusza nikogo do kupna a tymbardziej do zażywania.A poza tym każdy kto chociaż trochę się dorobił przyzna że najłatwiej kasę trzepie się na frajerach:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 2 października 2010 o 9:14

avatar gateux
-1 / 1

"Kolesia który to rozkręcił też nie krytykuję bo nie
zmusza nikogo do kupna"

To poczekaj, aż szczyle podejdą do Ciebie z nożem po kasę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kubas9117
+1 / 1

ja mam tylko pytanie takie ogólne dlaczego takie gówno jest legalne a naturalna marihuana jest nie legalna chociażby nikogo nie zabiła to jest dowód ze mamy chory Rzad Bless

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A alibaba1991
-2 / 4

Podziwiam gościa, który stworzył tą sieć bo pomysł na kase mial profesjonalny i do tego jest na tyle opanowany, że kasa mu do głowy nie uderzyła, ale jeżeli chodzi o to gówno to tez bym to zdelegalizował. Najlepszym sposobem walki z dopalaczami bylaby legalizacja marihuany, obroty by im spadły o jakies 80 % :D. A założyciela i tak by to nie ruszyło bo tak jak mówiłem jest na tyle zajebistym biznesmenem, że może juz bez problemu żyć z poczynionych inwestycji.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O oshit9
+1 / 1

właściciel chciałby, aby marihuana była dodatkowym produktem na półce z dopalaczami... jest jakiś artykuł na ten temat na stronie smartszopa. ludzie nadal by kupowali dopalacze, nie ma sie co oszukiwac. moze obroty mieszanek ziolowych by troszke spadly, ale nadal zostana piguly i uzalezniajace prochy :|

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lecho1523
0 / 0

Idioci typu lolson czy zimnyjanekandkotandrzej... Z tym kolekcjonowaniem to tak samo jak z tymi żarówkami od uni , to tylko pretekst żeby to legalnie sprzedawać , ludzie...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar DarkOne
+2 / 4

Jeżeli powiedzmy taki 17 latek chce sobie przypalić i musi szukać, dzwonić po kumplach, żeby zamotać troche MJ, to będzie wolał pójść do sklepu z dopałkami i kupić sobie połówkę tejfuna. Taniej i bezpieczniej. Później popadnie w stany lękowe i depresje... no ale bliżej i bezpieczniej. Gdyby wprowadzono coś w stylu prawa w Czechach - można posiadać małą ilość. Ludzie i tak będą palić, a przez to tylko się trują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z znaszzasady
+2 / 2

sadzić palić zalegalizować !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vixer77
0 / 0

znak zapytania powinien byc przed wykrzyknikiem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R radonoth
-5 / 5

Niech ci wszyscy kolekcjonerzy dopalaczy i inni narkusy i cpuny jarajacy nawet maryche ida do piachu. mniej idiotow i zasrancow bedzie na swiecie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar naturedrood
+3 / 3

Ktoś kto pali marihuanę nie jest ćpunem i nigdy nim nie będzie. Chyba, że sięgnie po
twarde
narkotyki ale to zdarza się rzadko (wbrew pozorom). Tym bardziej nie jest idiotą (bo jedno nie ma z drugim wiele wspólnego) i zasrańcem.
Obrażasz tym wielu ludzi ale przynajmniej widać twój poziom.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 3 października 2010 o 2:34

A alibaba1991
0 / 0

Chciałem cie jakos zripostować ale uznałem, że nije jestes raczej partnerem do dyskusji na poziomie. W każdym razie popieram naturedrood.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C CiagBolunga
0 / 0

ida do piachu ? po maryśce ? hahah nie wiesz o czym piszesz koleś :d Marihuana ma tak ogromną wartość dawki śmiertelnej że tego wręcz nie da się przedawkować... A czy to narkotyk ? z tego co wiem w definicji narkotyków jest zawarte takie coś ze one uzależniają a marihuana nie jest środkiem uzależniającym
Pozdro...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C cieslachaosu
+1 / 1

jakie to czasy nastały, że rząd zamiast walczyć z mafią walczy dla niej o klientelę, którą w ramach obowiązującego prawa odebrał jej młody pomysłowy facet.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vibrator
0 / 0

Naturalne ziolo? hahaha w Polsce nie ma czegos takiego kazdy scun jest maczany... chyba ze palicie siejki a faze sami sobie wmawiacie... cala prawda, oni chcieli pokazac jak sa zajebisci, wy na demotach chcecie pokazac tez jacy jestescie zajebisci. A prawda jest taka, że dopalacze istnieja w Polsce juz kupe czasu i puki media nie rozglosili 1 smierci (ktora zaczela masowe wyginiecie ludzi zazywajacych dopalacze) nie bylo rzadnych przypadkow. Kazdego dnia ludzie gina od papierosow, alkoholu, sterydow i jakos nic sie o tym nie mowi...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MKwiatusz3K
+1 / 1

Wszyscy jada po tym Bratko jak by nie widomo co robił. On zwęszył biznes a ludzie sami sobie winni że biorą. On im nie mówi bierzcie będziecie cool. Człowiek to już taki jest sam się pakuje w nałogi.
Alkoholizm wsród dzieci jest chyba bardziej niszczący. Znajomy pracuje w Wawie na ostrym dyżurze i w ciągu nocy przywożą 2 nastolatków w ciężkim stanie zatrucia alkoholem a w weekend jest ich nawet 7 czy 9.
Dopalacze są złe bo nie można od nich odciagnąć akcyz, podatków i innych opłat a alkohol który moga kupić dzieci prawie w każdym sklepie jest dobry. Alkohol tez uzaleznia, pije go więcej dzieci niż bierze dopalacze, zatruwa nim sie też więcej ludzi, ale jest dochodowy dla państwa i nic z tym nie zrobią

Odpowiedz Komentuj obrazkiem