od początku wszyscy byli za Smudą bo każdy go po prostu LUBI! jestem takiego samego zdania, piłkarze grają ostatnio jak gnidy, no ale jak tu zwolnić ulubionego trenera. 7 meczy bez zwycięstwa. Od siatkarzy za to wymagają Bóg wie czego, przegrali z najlepszą drużyną świata i pretensje do trenera. LITOŚCI !
Co ty porwnujesz reprezentacje Polski do gry w piłkę nożną i do tej siatkarskiej? Super porównanie. Smuda nie otrzymał zespołu, tylko paru ludzi umiejących 'kopać' piłkę. On dopiero buduje zespół. WKUR**A MNIE TA IGNORANCJA ''ZNAWCÓW".
Nie zgodzę się z tym. Polska w nożnej była słaba, gdy Smuda został trenerem i dalej jest tak samo. Za to w siatkówce bylismy mistrzami i trochę się pogorszylismy. Co prawda jest przeciwny zwolnieniu Castellani'ego, gdyż wg. mnie jest bardzo dobrym trenerem i wielką stratą jest jego usunięcie...
Debilny demot.
Castellani dostał drużynę mistrzowską, gotową do wygrywania trofeów, a Smuda musi taką drużynę stworzyć.
W ogólę, to Smuda nie miał jeszcze ani jednego meczu o stawke, a to też zupełnie inna motywacja dla zawodników.
Poza tym, wyczyn Castellaniego na MŚ to tak jak Francja nie wychodząca z grupy w RPA - po prostu nie ma jak się wytłumaczyć.
Porównywanie tych dwóch panów jest całkowicie bez sensu.
Smuda jako jedyny trener od wielu lat chce coś zmienić w reprezentacji Polski zmienić i moim zdaniem nasza reprezentacja zaczyna coś grac. Więc demot moim zdaniem jest słaby.
mówicie ze nie bylo żadnego turnieju w piłkę nożną i dlatego się nie mógł wykazać (mowa o Smudzie) sorry ale ta drużyna na żaden turniej sie nie nadaje chyba że o puchar premiera.
Po pierwsze Castelani ma do dyspozycji dobrych i bardzo dobrych zawodników, a Smuda ma może ze 2 dobrych (w tym bramkarz) a reszta słabi. Tu nawet Mourinho by nie pomógł,niestety. Z gówna bicza nie ukręcisz. Nie wygrasz pokera z parą dwójek jeśli nie masz kasy żeby zastraszyć przeciwnika. Samymi pionkami partii szachów nie wygrasz,
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
27 października 2010 o 18:25
Moim zdaniem nasi za Smudy grają coraz lepiej(choć nie idzie to w parze z wynikami na razie)...a Castellani? Jak mieli go zwolnić to od razu po mistrzostwach a nie teraz burdel robią...
Bo Castellani miał do dyspozycji świetną drużynę, od dawna odnoszącą sukcesy i mimo to nie
potrafił przełożyć tego na wynik. Smuda natomiast ma bandę patałachów, od dawna grających
kiepsko, z których próbuje sklecić jakiś zespół. Chociaż mimo wszystko nie popieram decyzji o zwolnieniu Castellaniego.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
27 października 2010 o 19:08
Co moze trener poradzic jak "pilkarzyna " nie potrafi grac w pilke i nie ma ambicji , zeby wygrywac , tylko zeby starac sie nie przegrac . Pilkarz sam musi sie uczyc gry i podnosic poprzeczke . W Polsce nie ma pilkarzy , sa kopacze. Trener moze ich tylko zmotywowac , ale motywacja jest niczym gdy nie ma umiejetnosci.
Po prostu Smuda nie ulega demokracji, w której taki mpilar myśli że spojrzy na rankingi i wszystkie wie, a za nim kilkaset osób... W KAŻDYM SPORCIE, gdy nie ma gwiazd, to stawia się na kolektyw i Smuda to właśnie robi, a czas ma do 2012r. A w każdej chwili może zawołać znanych rezerwowych, żeby coś "ugrać" na takiej zasadzie jak jego poprzednicy, ale o wiele lepiej I JA się z nim zgadzam jest wziąć utalentowanych, mało znanych chłopaków, wprowadzić dyscyplinę i stworzyć z nich dobry zespół na 2012r.
jedna wpadka? nie umiem tej miny robić więc zapytam komixxowym are you fucking kidding me?
Od ME Castuś miernota przewalił WSZYSTKO coo się dało. Począwszy od towarzyskiego Pucharu Wielkich Mistrzów, gdzie na 6 drużyn zajął 4te miejsce przed takimi potęgami jak Egipt i Iran, poprzez LŚ gdzie 3 razy zbili nas Niemcy Lozano i Kubańczycy, Memoriał Huberta Wagnera- towarzyska, ale prestiżowa impreza, kończąc na Mistrzostwach Świata, gdzie zajęliśmy wg tabeli FIVB 17. miejsce gorsze od Meksyku czy Kamerunu. I to jest dopiero wierzchołek góry lodowej, ale o tym już się rozpisałem na innych forach. Jeśli ktoś mnie kojarzy podpisuje się jako azsiak ol. Pozdrawiam myślących kibiców.
PS. a Smudzie jeszcze dałbym trochę czasu
ŻAL.PL gościu, jakbyś wiedział co się dzieje w polskie pilce noznej, to moze nie dodawalbys tego gowna, to nie wina franka, tylko tego burdelu i korupcji w pzpnie. i napewno każdy poważny kibic poprze mnie, bo wiadomo co sie dzieje. smuda robi jeszcze lepiej niż było, a to nie jego wina, że nie ma piłkarzy, dyscypliny, i że polacy grający w nogę są takimi ciotami. castellani miał skład i był dobrym trenerem, ale franek nie jest gorszy. i choć mam tylko 13 lat, mysle, że głupio nie gadam. poza tym, kogo teraz mieliby wziąć na trenera? jakiegoś mudżyna z Konga pewnie, tak? albo innego zagranicznego cwaniaczka.. co do demota to jest CH***WY, z błędami, i nie wiem jak takie gówno znalazło się na głownej! dziękuję, Kuba :)
Wracając do tematu demotywatora zacytuję słowa Śmierci świata dysku z książek Pratchetta: "NIE MA SPRAWIEDLIWOŚCI. JESTEM TYLKO JA" - i tu macie odpowiedź ;)
Najmadrzej pisze misugi1988. Wejdzcie na jakis poral siatkarski, jak reprezentacja.net - tam sa ludzie, ktorzy siatkowke znaja od podszewki, dla ktorych to jest pasja i tam 90% ludzi cieszy sie z wywalenia Castellaniego. Ten, kto sledzi losy jego i kadry siatkarzy bardziej niz raz do roku, gdy przychodzi wielki turniej ten wie, ze zasluzyl na dymisje. Juz nie liczy sie sam fakt, ze zajelismy takie odlegle miejsce na mundialu, co o styl tej kleski. Rozgrzeszylbym siatkarzy, gdyby grali z serce, wola walki, gdyby gryzli parkiet, ale oni przeszli sobie obok meczu z Brazylia i Bulgaria. To byl zenujacy widok i odpowiada za to Daniel, ktory nie umial zawodnikow przygotowac ani fizycznie, ani taktycznie, ani mentalnie. To byla gra bezambitnych paralitykow, ktorym nie chcialo sie schylic po pilke. I dymisja jest sluszna. A pilkarze ? A moze pogadajmy o hokeistach, laskarzach, koszykarzach ? Czemu wkolo za punkt odniesienia stawiamy pilkarzy ? Pilkarzy mamy jakich mamy i tego najwybitniejszy nawet trener nie zmieni, od siatkarzy, jak i pilkarzy recznych, czy zuzlowcow wymagamy jednak wiecej i dlatego jesli druzyna nie spelni oczekiwan i zajmie kompromitujace miejsce na mundialu to trzeba kogos z tego rozliczyc. W Brazylii, Argentynie zwalniaja trenerow druzyn pilkarskich, jesli "tylko" do cwiercfinalu dotra. I czy ktos sie z tym kloci ? Nie ! Wiec czemu u nas sie ma pretensje, ze w dyscyplinie, gdzie jestesmy uznawani za potege - podobna, jak Brazylia czy Argentyna w futbolu - ze trener jest zwalniany za 17 miejsce na mundialu, za potegami jak Kamerun ? Tym bardziej, ze do igrzysk niespelna dwa lata - tam musi byc medal, nikt nie wybaczy kolejnych igrzysk bez medalu, wiec nie mozna ryzykowac, gdy juz teraz widzimy, ze Castellani nie radzi sobie z ta druzyna.
Moim zdaniem PZPS jest jednym z lepszych zwiazkow sportowych.
Wystarczy ich posluchac, tych ludzi, widac ze im zalezy, rozumieja,ze dobre wyniki to kasa. Poza tym mamy od jakiegos czasu najlepsza lige... z reprezentacjami tez nam zle nie idzie, wiec stac nas oraz zwiazek na najlepszych trenerow.
Wątpię, czy demoty skłonią go do refleksji, ale może kiedyś sięgnie po rozum do głowy. W żadnym wypadku na pewno nie można powiedzieć, że piłka nożna, to nasz sport narodowy. To narodowy niewypał! ;o A siatkówkę mamy na b.dobrym poziomie. Również wśród młodzieży. Castellani dobrze sobie radził, mimo tego, że w tym roku Nasi niewiele poradzili, umiał zgrać zespół i dobrze dobierał składy. Szkoda, że decyzja jest taka, a nie inna.
@Szympek masz racje PZPS jest jednym z lepszych zwiazkow, ale niestety w nim tez potrzebne sa zmiany, bo nie dzieje sie za dobrze. A ligi nie mamy najlepszej, mamy bardzo dobra, ale nie najlepsza. A co do Castellaniego, widze ze autor demota nie zna calej prawdy jak to jest, ale zgodze sie ze nie bylo to do konca sprawiedliwe, ale rozumiem decyzje zwiazku.
Sprawiedliwości, w życiu nie ma na pewno. Ale zła wiadomość jest taka, że nie ma też należytego poziomu ortografii na portalach w Necie ;/ Ech. __do kolegi @devint: Przeciwnie - ogłosił, że mimo wszystko chętnie będzie kontynuował pracę z reprezentacją! Złe infoo!
W tym przypadku sprawiedliwość istnieje, bo siatkarzy mamy jednych z najlepszysch na świecie. Zasługują na lepszego trenera, z którym będą wlaczyć o medale na mistrzostwach świata. Co do piłkarzy to w bardzo optymistycznych warunkach, żeby wyjść z grupy na Euro2012 mamy jakieś 0% szansy, więc żaden trener tutaj nic nie ździała. Przynajmniej jest Polakiem.
szkoda ze Castellani nie bedzie juz trenowal a co do Smudy to wg mnie nie powinno sie go zdymisjowac poniewaz co to da jak bedzie nowy trener ktory bedzie znow zaczynal od nowa i bede takie same efekty jak ze Smuda...
Castellani tez budował drużynę, bo skąd wzięli się w kadrze siatkarze tacy jak Kurek, Bartman, Jarosz itp? tylko ze on potrafił zapanować nad wszystkim i poprowadzić ich do zwycięstwa, a Smuda? no cóż szkoda gadać...
MisterEuGeniusz co według Ciebie Castellani wygrał ?? Zmienił kilku zawodników fakt ale potem jak ktoś tu wyżej już wspomniał wszystko poprzegrywał a Smuda dostał reprezentację szmaciarzy którzy nic nie umieli wygrać żeby z nich coś zrobić potrzeba czasu i przede wszystkim konsekwencji żeby nie zmieniali co chwila trenera i wszystko psuli :/
człowieku, zeby stworzyć dobrą drużynę potrzeba trochę czasu to nie jest tak od pstryk! Spójrz na grę naszej reprezentacji w nogę- jeszcze rok temu nie chciałem oglądać naszych meczy a teraz piłka nawet chodzi po tym boisku wiec nie mów mi ze nie ma efektów! różnica jest. a zanim zaczniesz krytykować spróbuj sam stworzyć coś z niczego! ja 2 lata budowałem drużynę młodzików i dopiero w 3 sezonie byliśmy najlepsi aż do dziś! ;]
Taa wiesz tylko Castellani miał na prawdę dobrych zawodników, na skale światową. Ludzie w Polsce myślą że sport w naszym kraju stoi na niskim poziomie przez piłkę nożną, a siatkarze czy piłkarze ręczni są na prawdę dobrzy, klasa światowa. Smuda i tak robi duże postępy z naszymi grajkami, popatrz, Fabiański, Kuszczak, Boenisch, Dudka, Murawski, Lewandowski, Piszczek, Obraniak, Błaszczykowski Jeleń czy Lewandowski to są już na prawdę dobrzy zawodnicy którzy na Euro2012 na pewno będą podstawą naszej kadry, kiedy Holender trenował naszą kadrę grał tylko Smolarek i nikt więcej. Dajmy Smudzie jeszcze te dwa lata a na prawdę stworzy team. Wiele osiągnął z Lechem i myślę że z kadrą też mu się uda
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
25 października 2010 o 20:33
mimo że nie jestem jakimś wielkim znawcą i fanem siatkówki to zgodze się z tym że nie powinni go po jednej przegranej wyrzucać, ale czlowieku co ty chcesz od Smudy? mowisz ze nic nie osiagnol, a co mial wejsc i grac za zawodnikow? dajmy mu troche czasu, a nawet jak nic z tego nie wyjdzie to nie bedzie wyłacznie jego wina tylko tez a moze raczej przedewszystkim calego zasranego pzpn-u
Może Gmocha zatrudnią? Będzie rozrysowywał im mecze i w ogóle.
Zmieniają trenerów co pół roku a kadra coraz gorsza, więc to chyba coś nie tak z piłkarzami? Taki prosty wniosek każdy chyba już wyciągnął.
wg mnie memoriał, liga światowa, sparingi nie mają nic wspólnego z wpadką na mś. zobaczcie sobie rok 2006 kiedy zostali wicemistrzami świata, i które to w 2006 roku mieli miejsce w lidze światowej. Racja ze od piłkarzy nikt nic nie bedzie wymagał, ale w siatkówce mając w kadrze Wlazłego, Zagumnego, Winiarskiego ? O nich sie biją zagraniczne kluby. Lozano - to był tener z klasą, zobaczcie na niemców teraz a kiedyś, niebo a ziemia a to tylko dzięki niemu.
jak to nie mają? przypominam że dwa razy w historii wygraliśmy memoriał Wagnera, dwa razy też w tym czasie zdobyliśmy medal, ciekawe, że dokładnie w tych samych latach co ten memoriał (2006 i 2009). No i może jeśli nie wiesz to w 2006 ledwo się nie załapaliśmy na finał Ligi Światowej, zabrakło paru małych punktów, ale dla ignorantów to mało istotne, lepiej sobie stwierdzić że w turniejach prze wielką imprezą nie widać w jakiej siatkarze są formie
po pierwsze to Castelami sam się poddał do dymisji, ku rwa. i jak to już ktoś napisał to mam to w du pie, bo nie czytam wszystkich komentarzy po kolei. dziękuję, dobranoc.
Kolego nie rób demotów na tematy, o których nie masz pojęcia... Castellani sam zapowiedział, ze poda się do dymisji.. A Ty kur.wa myślisz, że żeby nauczyć grać chłopaków w piłkę wystarczą 3 mecze? Ch.uj że spadli w rankingu... rankingi nie grają, tylko robią to piłkarze. Jak dalej by zmieniali trenera co miesiąc to Polska prawdopodobnie w rankingu FIFA byłaby za bezludna wyspą...
o to wlasnie chodzi w tym democie... O glupote wladz.... nie tylko w pilce noznej tak czesto zmieniaja trenera.... Oby tylko przez takie glupie decyzje z siatkowka nie stalo sie to co z pilka nozna
,,Z gówna bata nie ukręcisz". To jeśli chodzi o Smudę.
A o Castellaniego to my mamy jednych z najlepszych siatkarzy na świecie i nawet ich nie potrafił poprowadzić w MŚ.
kiepski demot popieram crossfire
nie tylko na podtsawie reprezentacji oblicza sie miejsce w rankingu fifa.. a prawda jest taka ze w gownie nawet artysta nie wyrzexbi... cWicz
Nie istnieje, jeżeli demoty tak głupie jak ten trafiają na stronę główną. Jeżeli jesteś taki mądry to dlaczego nie wiesz, że przez najbliższe 2 lata będziemy spadać w rankingu bo mecze towarzyskie nie są liczone tak jak turniejowe? Czemu nie zadasz sobie trudu żeby zauważyć pozytywną zmianę w naszej grze? Najbardziej demotywujący jest fakt, że zaraz zostanę zalany falą minusów przez takich ignorantów jak ty.
A co Smuda miał zrobić? nie było żadnych imprez międzynarodowych. poza tym gra piłkarzy wygląda na pewno lepiej niż za czasów janasa czy banhałera,mam nadzieje że wyniki przyjdą z czasem,wiec nie pier+dol takich głupot. [-]
taa mistrzostwo Europy przy nie graniu ani jednego meczu z przeciwnikiem, który byłby od nas wyżej w rankingu FIVB (pewnie piłkarze też by takie wygrali gdyby grali z tymi niżej od siebie) ale ok zdobył złoto, ale też zapisał najgorsze w historii wyniki w Lidze Światowej i ta katastrofa na mistrzostwach świata, w rankingu też polecieli (tuż za nimi drużyna Lozano- Niemcy, gdzie o siatkówce się nie słyszy tyle co u nas, potencjał u zawodników dużo niższy) Lozano z Polską też z jeden medal co prawda, ale przyszedł, pierwszy raz awansowaliśmy do półfinału Ligi Światowej, potem to powtórzyliśmy jeszcze raz, 2006 sie nie udało awansować przez małe punkty, na igrzyskach nie zdobyli medalu ale grali wyśmienita siatkówkę, przegrali w tie-braku na przewagi. A to co teraz zrobił z kadrą Castellani to szkoda słów, bez walki, bez chęci nie dało sie patrzeć na tę drużynę, ale tak to jest jak się nie docenia zawodników jak Świderski czy Kadziewicz tylko bierze swoich pupilów, którym nie zależy na grze w kadrze, w dodatku kompletnie bez formy. Raz się udało, drugi szczęscie nie przeszło.
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
27 października 2010 o 18:13
Co do Smudy to 90% osób krytykujących jego pracę ma gdzieś piłkę nożną i w ogóle się na niej nie zna. Wystarczy obejrzeć mecze polskiej reprezentacji, aby zauważyć że robią postępy.
podał się do DYSPOZYCJI związku! (z racji tego, że w jego kontrakcie nie było zapisu o weryfikacji osiągnięć po MŚ)to chyba różnica no nie? czy tylko dla mnie?
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
27 października 2010 o 18:29
Autor demota dopuścił się dość znaczącej manipulacji. Daniel Castellani - jedna wpadka? Liga Światowa, Mistrzostwa Świata, Memoriał Wagnera. Trzy wpadki. Smuda - nie zdobył niczego z reprezentacją - a miał jakąś okazję, jakiś turniej lub kwalifikacje do tegoż? Polska spadła w rankingu - nie znasz chyba zasad przyznawania punktów rankingowych - mecze na turniejach oraz kwalifikacyjne są o wiele bardziej punktowane niż oficjalne mecze towarzyskie. Swoją drogą, nie uważasz, że porównywanie Castellaniego do Smudy nie ma sensu? Piłkarze wyraźnie odstający od czołówki kontra siatkarze od wielu lat uznawani za topowych.
Zalogowałem się tylko po to aby dać minusa demotowi. Przeanalizowałeś może ile pracuje z reprezentacją Franciszek Smuda? za jego kadencji nie było żadnych poważniejszych imprez więc co mieliśmy zdobyć? Jeśli dla ciebie wyznacznikiem pracy selekcjonera są mecze sparingowe w których testowane są nowe formacje, zawodnicy itp. to Ci gratuluję. PonadtO weź pod uwagę to jakimi zawodnikami dysponował Castelani (jedni z najlepszych na świecie), a jakimi Smuda:/. Jak dla mnie demot do śmietnika...
to, koleś, stwórz OD PODSTAW drużynę złożoną z młodych zawodników, a nie 36 letnich frankowskich i 34 letnich krzynówków, która będzie wygrywała mecz za meczem. ciężej jest o tyle, że u nas praktycznie nie ma porządnych szkółek piłkarskich, więc skąd brać młodych gniewnych? można co prawda wykorzystać tych starych kapci w wieku emerytalnym 33-38 lat, zgrać ich i coś może uda się wyskubać. ale za 2 lata, nie będą już w stanie przebiec 100 metrów bez zwisającego języka. poza tym, jak Ty sobie wyobrażasz tworzenie drużyny? nagle znajdzie się 10 messich i jeden casillas, którzy z miejsca zajmą pierwsze miejsce w grupie i zostaną mistrzami europy? jeżeli tak, to ja Ci radzę szukać szczęścia w innym kraju, bo tu, w Polsce, tak nie jest. a polakom największą radochę pod słońcem sprawia krytykowanie innych... MINUS!
czy wy nie rozumiecie o co chodzi z tym demotem?????!!!!!! autorowi nie chodzilo o obrazanie smudy tylko chcial pokazac glupia mentalnosc naszych wladz.... Jemu bardziej chodzilo o krytyke Zarządu Polskiej Piłki Siatkowej! Hallo, rozejrzyjcie sie.... Świat nie sklada sie tylko z pilki noznej!!!!!!!!!!!!!!!!
mylisz sie. Polacy po prostu grali czysto, a że inne drużyny celowo przegywały mecze, aby w dalszej fazie trafiać na słabszych to było tak a nie inaczej.. Jedynie chyba Kubańczycy zasłużyli na finał i ten srebrny medal.
Piszecie że Castelani dostał drużynę zgoda ale zobaczcie że on zrobił tą drużynę na nowo po pierwsze zaczął wpuszczać młodych zawodników (czego nie robił Lozano) którzy zaczeli się ogrywac i teraz np. Kurek jest jednym z najlepszych w reprezentacji.
Po drugie to ze Smuda nie moze nic zdziałac to nie jest wina Leo bo tylko PZPN ponieważ oni nie dali nic zoobic Benhakerowi jak on coś wymyślił żeby ulepszyc reprezentację to PZPN sie nie zgadzał i co miał chłopina zrobic?
Castelani nie powinien zostac zwolniony a Smuda powinien sie zastanowic jak grac tak zeby bło dobrze.
przypominam, że Kurek był już w kadrze Lozano już 2007 roku jako 19-latek i mówiło się, że jest to dziecko Lozano (stąd przezwisko "bambino") ale co tam lepiej powtarzać plotki, że Castellani wprowadzał a Lozano nie? Cała złota 14 grała wcześniej u Lozano (a przynajmnie była w szerokich składach)
Lozano wprowadził: Możdżonka, Kurka, Bartmana, Nowakowskiego, Woickiego, Wike wcześniej Plińskiego, Żygadło... i pewnie jeszcze o paru zapomniałam.
kogo wprowadził Castellani zupełnie po raz pierwszy? ja widze: Kłos, Zatorski i Łomacz - żaden z nich nie jest mistrzem Europy. Więc nie gadaj głupot, tylko jak nie wiesz chociaż sprawdź.
Niby jak Smuda miał coś wygrać, skoro nie startował w żadnym turnieju? Poza tym nie porównujmy piłki nożnej z siatkówką, to jest zupełnie inny poziom. W przypadku Polski w piłce nożnej awans na mistrzostwa to duży sukces, a w siatkówce miejsce poza pierwszą czwórką to porażka. 18 miejsce na świecie to nie jest "wpadka", tylko katastrofa. Moim zdaniem Castellani powinien zostać, ale mieli wszelkie powody, żeby go zwolnić
a ja sie zgadzam z tym demotem. Wkurza mnie ze pilka nozna w ktorej nic nie potrafimy uznawana jest za sport narodowy a nasi swietni siatkarze czy nawet szczypiorniści spychani sa na boczny tor....A co dozwolnienia Castellaniego, totalna głupota....
Tylko, że Smuda obejmowal kadrę z misją EURO 2012 i jego pracę będziemy mogli ocenić dopiero po tym turnieju. Castellani wylecial nie dlatego, że mial jedną wpadkę, tylko dlatego że miala ona miejsce w najważniejszym turnieju na świecie (na równi z Olmimpiadą). Co za badziewia trafiają na glówną..
To żenada, że Castelani nie jest już trenerem reprezentacji. Nasi dobrze grali, a porażka na mistrzostwach nie jest winą słabego trenera, a chorego systemu, który wymyślili sobie Włosi. Nie wiem, dlaczego ci z ,,góry" stwierdzili, że nie jest on dobrym trenerem. Przecież zaszedł tak daleko ze Skrą.
ze Skrą zaszedł tak samo daleko jak wcześniej Mazur wiec żadne mi specjalne osiągnięcie przy takim składzie. A MŚ chyba nie oglądałaś jeśli oni dobrze grali.
Mam już dosyć tych pedalskich demotów dotyczących miejsca Polski w rankingu fifa i wszystkich z tym związanych. I jeszcze muszę patrzyć na to na głównej- kiła i tyle- demot na poziomie naszej reprezentacji...
Nie ma co porównywać potencjałów drużyn jakimi dysponują w swoich dyscyplinach. Chciałbym zwrócić uwagę na to, że drużyna w piłkę nożną jest młoda i budowana na Euro 2012, więc mają prawo zdarzać się przegrane. daje -, bo demot robiony przez kogoś kto nie myśli, a minusuje naprawdę mało
Franek Smuda trenuje (przygotowuje) ekipę która sama gra na poziomie miejsca 100-150 miejsca w rankingu FIFA (to PZPN swoim genialnym systemem szkoleń wszystko psuje) a Castelani trenuje facetów którzy myślę że sami (bez trenera) zakwalifikowaliby się na mistrzostwa świata (w miejsce trenera mógłby wejść np: kapitan zespołu).
A na co ty liczysz? Że zrobi z niczego w ciągu roku zespół światowej rangi? Zastanów się! To właśnie ten człowiek sprawił,że możemy oglądać dobre mecze Lecha Poznań w Lidze Europejskiej(sezony 2009/10 i 2010/11) Wiadomo, że po roku jego drużyna nie będzie wygrywać raz za razem meczy, bo on zaczyna właśnie leczyć tą reprezentacje(wprowadza młodych zawodników, a nie trzyma starej gwardii) Będzimy go mogli oceniać po ME w 2012 Roku!
PS Emil216: Jestes największym idiotą!!! "SMUDE POWINNI ZWOLNIĆ DYSCYPLINARNIE PO MECZU Z HISZPANIĄ"- po co się wypowiadasz jak totalnie nic nie wiesz na temat piłki nożnej! Przegrał młody, świeżo powstały zespół z mistrzami Europy i Świata 6:0 i ty piszesz takie coś! Puknij sie w dyńke!
Maaaarny Demot i Szczery MINUS (-)
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
2 razy.
Ostatnia modyfikacja:
27 października 2010 o 19:26
Castellani zdobył z naszą reprezentacją zdobył złoto, bo w tamtym czasie kadra była jeszcze bardzo dobrze wytrenowana przez Lozano. Castellani naszym chłopakom za dużo pozwalał, dał im luz. Gdyby nie zwolnienie jego, prawdopodobnie by było coraz gorzej.
GÓWNO PRAWDA. To przez takich jak WY polska reprezentacja nie gra jak kiedyś. Nieważne kto by przyszedł, to zaraz pojawią się głosy krytyki BO KAŻDY SIĘ SPODZIEWA, ŻE OD PIERWSZEGO MECZU NOWEGO TRENERA BĘDZIEMY GRAĆ NA POZIOMIE HISZPANII. I przyjdzie taki debil powie "ee, ten to do dupy jest" drugi mu przyklaśnie i c*uj. PZPN w końcu nie ma wyjścia, ulega presji i zwalnia.
LUDZIE, BŁAGAM! Dajcie czas Smudzie, poprowadził Lech w Europie, poprawdzi i reprezentacje Polski.
PO ZA TYM, Co z CIEBIE za kibic? Swojej drużynie się kibicuje nie ważne jak gra.
Z RESZTĄ, Nie widziałeś ostatnich meczów? Polska gra coraz lepiej. Mecze z Australią, Ukrainą, USA i Ekwadorem były DOBRE, nie wygraliśmy ich, ale dobrze graliśmy- a to się liczy, nie wyniki. To że Polska spada w rankingu to wstyd dla autorów rankingu a nie dla Nas.
chu*a się znasz po prostu...Castellani się wypalił bo mając tak wielki potencjał siatkarzy zmarnował go a Franc robi i tak coś z niczego próbuje złożyć to wszystko do kupy
Minus zrozumcie ludzie, że to nie wina Smudy bo spadać będziemy gdyż nie gramy w żadnym turnieju. Drużyny graja eliminacje dlatego nas przeskakują, nawet gdyby wygrali te mecze z Ekwadorem i USA to i tak by spadli. Dlatego minus.
oczywiście ze nie istnieje i chodzi mi tu wyłącznie o daniela Castellaniego . Jako fanka siatkówki uważam ze to nie jest sprawiedliwe jak fix nie jest no bo ze naszym nie poszło w MŚ to zaraz wina trenera a zdanie zawodników sie nie liczy.
Oczywiście PZPS uważa że "przegrana" to wina zawodników , trnenerów a nawet jeden z panów w garniaku uważa że to wina także kibiców ! Poprostu brawo , kibice piłki nożnej niech się nie boją bo PZPS niedługo padnie niżej niz PZPN.
Ogarnij się [-] Zrobił coś z niczego. Jest i tak dobrze w porównaniu z tym co było. Ty byś chciał zapewne żeby w 1 dzień z nich zrobił mistrzów świata. A co do rankingu fifa, to jak oni stawiają przed nami kraje które nie mają reprezentacji, a Ty patrzysz na ten ranking, to mi się nasuwa jedno pytanie, ile masz IQ?
Leo wywalczył awans do Euro 2008, w eliminacjach drużyna grała dobrze, lecz potem zaczęło się wszystko powoli sypać. Po zwolnieniu trenera zaczęto szukać nowego. Padło na Smudę i uważam, że to najlepszy polski trener bo wie czego chce i każe grać piłkarzom agresywnie i do przodu. Niestety Franz nie może piłkarzy przygotowywać przez cały sezon jak to było w Lechu Poznań (bardzo dobre występy w Lidze Europejskiej).
zgadzam się z tobą jeśli on czegoś nie zdobędzie to nie zdobędzie żaden polski trener a cięzko będzie znaleźć dobrego trenera z zagranicy który będzie chciał pracować w Polsce;-|
najlepsi sa Ci ludzie, ktorzy nie ogladajac wiadomosci tym bardziej wiadomosci sportowych maja zawsze cos do powiedzenia.
Demot ogolnie dobry, jak by reprezentacje Polski w pilke tez wrzucili do worka z Brazylia, Wlochami i innymi gigantami tez by byla katastrofa i kompromitacja na calym swiecie.
Moim zdaniem nie naleze skakac do trenera Smudy gdyz ma jeszcze czas, leczy tym bardziej nie nalezalo zwalniac trenera siatkarzy gdyz lepszego od niego z POLSKI nie znajda.
wymień mi te światowe gwiazdy. Jedyna to Zagumny wybierany najlepszym rozgrywającym 3 imprez, może jeszcze Winiarski w okresie gdy grał w Trentino...reszta to średniacy europejscy z przebłyskami jak np. Wlazły.
demot bez sensu, jak w ogóle on mógł się pojawić na głównej ? Po pierwsze Smuda jeszcze nie był z reprezentacją
polski na żadnym turnieju. Po drugie od reprezentacji siatkarzy jak i ich trenera wymaga się dużo dużo dużo dużo
więcej niż od reprezentacji piłki nożnej...
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
27 października 2010 o 20:29
wali wam się w baniach... Smuda nigdy nie był dobrym trenerem i nigdy nie będzie. jeśli chcecie oceniać kadrę w połowie przyszłego roku to wyobraźcie sobie że sytuacja jest jeszcze gorsza niż dzisiaj. co wtedy powiecie? że smuda miał pęknięte gatki dlatego jego piłkarze przegrywają?! bzdury bzdury wtedy będzie lament ale i za późno na zmianę szkoleniowca więc dostaniemy w dupę na EURO wszystkie mecze do zera i tacy są z was analitycy piłkarscy z
bożej łaski
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
27 października 2010 o 20:41
Castellani przejął kadrę naszych siatkarzy po nieudanej grze, ale była ona i tak zaliczana do czołówki światowej. Wygrana w ME bardzo cieszyła, ale powiedzmy szczerze, nie była spektakularna i generalnie uznano ją za niespodziankę. Trochę mieliśmy szczęścia, że Francuzi, z którymi nam się względnie dobrze gra, wyeliminowali Rosjan. Ostatnia LŚ to kompletna porażka.
Natomiast Smuda objął kadrę piłkarzy, kiedy ta była na kompletnym dnie.
PZPS schodzi na taki sam niski poziom jak PZPN... ;/
nastepny sport, który traci Sympatię kibiców przez działalność Zarządu, czy tego całego związku..
Castellani to najlepszy trener dla reprezentantów..
Franka też, nie wiem czy mogłby ktoś zastąpić i zdziałać coś lepszego w sytuacji, w jakiej znajdują się polscy piłkarze. ale poziom ich gry wychodzi ze Słabego Programu treningowego w polskich klubach..
Na MŚ w siatkówce graliśmy o medale - skończyliśmy na 15 miejscu. Trener powinien był zostać zwolniony - tak się stało i dobrze!
Smuda to zaś zupełnie inny temat. Chwała mu za to, że odbudowuje naszą reprezentację, która gdyby nie to, że jesteśmy gospodarzami najbliższych mistrzostw, nie walczyłaby nawet w barażach o nie!
OD Reprezentacji Piłki Siatkowej Wymaga sie co innego a od Reprezentacji Piłki nożnej co innego, są one na innym poziomie. Nie można ich porównywac ze sobą.:/ Pozatym gdy pojawił się Smuda moim zdaniem reprezentacja piłkarze neico się poprawiła, przedewszystkim stylem gry.
Odwalcie się od SMUDY!!! Może teraz przegrywa ale on dopiero buduje drużynę która będzie wygrywać na Euro!!!!
popatrzcie na Lecha kiedy trenował go przez 2 sezony nic zero!!! a w 3 sezonie jakie wyniki!!!! DAJCIE ŻE MU ŚWIĘTY SPOKÓJ pieprzeni znawcy footballu i dziennikarze którzy *uja piszą
poza tym Castelani bazuje tylko na tym co wypracował Rozano. Za Rozano wygrywaliśmy z Niemcami jak chcieliśmy, jak poszedł trenować Niemców to nam kopią tyłki.
Idioci :) Gdybyście się choć odrobinę zainteresowali piłką nożną i jej reprezentacją, to byście wiedzieli, że Smuda nie jest rozliczany za wyniki reprezentacji W SPRAINGACH a z tego jaka będzie gra na EURO :)
Tylko że Polska plus liga to jedna z najsilniejszych lig na świecie a ekstraklasa jedna z najgorszych więc Castellani ma z czego wybierać a że tak się wyrażę Smuda musi upleść z gówna bata:D
Sprawiedliwość nie ma tu nic do rzeczy. Skoro Castellani chciał trenować polską reprezentację, to po kiego grzyba on "oddał się do dyspozycji zarządu"? To zwyczajna głupota.
Dokladnie
Zenada, to sa zupelnie dwa inne srodowiska, nie masz co tego porownywac, pewnie masz z 13 lat i nie rozumiesz na czym polega polska siatkowka i czym rozni sie od pilki noznej.
W siatke jestesmy jak Anglia w pilke, wiec sa wymagane sukcesy, a pilkarze maja jeszcze duzo czasu na stworzenie zespolu, a towarzyskie sie nie licza.
Duzy minus ode mnie i zal, ze to trafilo na glowna....ZENADA!!!
Castellani powinien zostać! Jest świetnym trenerem, a PZPS zna się gówno na rzeczy ! Będą tego żałować. Teraz to nawet pewnie z Portoryko już przegramy .. BRAWO PZPS!
Ludzie zejdźcie ze Smudy, on ma przygotować reprezentację na EURO 2012 a nie jakieś towarzyskie meczyki, teraz on przegrywa bo testuje nowych graczy, taktyki itd.!!
Ludzie, kto w tym kraju się siatkówką interesuje ?? To idiotyczny sport i kogo obchodzi czy zwolnili jakiegoś tam trenera czy nie ?? Piłka nożna to co innego, sport narodowy, a Smuda jest bo jest on ulubieńcem kibiców i dopóki PZPN będzie się nas bał nie zwolni go.
Taa, z to że Castellani dostał kompletną drużynę, której miał tylko nie spieprzyc, a Smuda, którą dopiero miał sam sobie przygotować, nie ma żadnego znaczenia... Nie ma to jak porównywać dwóch gości znajdujacych się w dwóch zupełnie innych sytuacjach, to jest dopiero sprawiedliwe.
NONSENS. jak takie coś trafia na główną... Ciekawe czy administrator rozróżnia piłkę nożną od siatkówki. GDYBY AUTOR DEMOTYWATORA NIE ZAUWAŻYŁ, w piłce nożnej nie należymy do europejskiej, bądź światowej czołówki. Poza tym co miał zdobyć niby... ? mistrzostwo świata? ciekawe jak i kiedy. trochę rozumu...
Sprawa wygląda tak, że w siatkówce, Polacy mają już swoją renomę. Jako w-ce mistrzowie świata ( byli ) nie mogą sobie pozwolić na odpadnięcie z MŚ w II rundzie. Kadra piłkarzy ma jeszcze 2 lata na przygotowanie się do ME, są nowi zawodnicy, którzy są szkoleni od podstaw. To że Franz nic z nimi nie osiągnął spowodowane jest tym że nie miał okazji. Idą w dobrą stronę, za dwa lata na pewno będą przygotowani ponieważ Smuda to profesjonalista jakich mało. Już widać postępy. A jeśli macie się przejmować rankingiem Fifa, to ja Was please. Śmiejecie się że przed nami jest Benin, czy Burkina Faso? Proszę bardzo... Dajcie ich nam... Polacy ich zjedzą!! Zobaczcie z kim Polacy grają! Nie przygotują się dobrze grając z cieniasami, i awansując w rankingu Fifa.. wolę żeby przez najbliższe dwa lata dostawali baty od mocnych ekip, niż żeby wygrywali z San Marino czy Macedonią... W taki sposób na Euro na pewno się nie skompromitują!
syneq.. zobacz tylko kogo miał do dyspozycji Castellani..
Mistrzów.. jednych z najlepszych siatkarzy świata.
A kogo ma Smuda do dyspozycji?
No właśnie i chyba tyle w tym temacie.
Admin też coś nie ogar nie zna się na sporcie ;|
Po pierwsze, nie rozumiem dlaczego krytykujecie leo skoro tylko z nim nasi grali na poziomie zbliżonym do zachodniego. Oki oki przegrał eliminacje do MŚ w RPA 2010, ale ciężko mu było pracować kiedy pan Lato wiecznie mu rzucał kłody pod nogi. Po drugie ziomek nie oceniaj Smudy teraz bo on tą drużynę dopiero buduje, próbując różnych zawodników oraz założeń taktycznych więc nie spodziewaj się od razu wyników, ta drużyna jest w budowie na Euro. A żeby bardziej cię przekonać to pisał to człowiek który nie jest zwolennikiem Smudy, ale nie oceniam go teraz bo drużynę buduję i ocenię go po EURO 2012
Dlaczego autor tego demota nie napisze, że reprezentacja polski w hokeja jest daremna? Nie ma kraju, który jest najlepszy we wszystkich dyscyplinach. Trochę zdrowego rozsądku w ocenianiu ludzi.
Castellani dostał drużynę która coś już osiągnęła i była przygotowana, a Smuda dopiero dobiera zawodników do reprezentacji, miesza zawodników i eksperymentuje. Nie można porównywać polskiej siatkówki i piłki nożnej bo w obu jest zupełnie inna sytuacja pod każdym względem.
myślę że Smudzie dać trzeba jeszcze trochę czasu bo jest on na razie tylko budowniczym, a co do Castellaniego to nie była to jego pierwsza wpadka (ligi światowe), ale mimo wszystko jak można wyrzucić kogoś za porażkę z Brazylią - najlepszą drużyną świata i Bułgarią która przed mistrzostwami wydawała się drużyną o zbliżonym do nas poziomie???
Nie jestem zbytnio wtajemniczony, ale i tak demotywuje ;O
jak miał zdobyć cokolwiek skoro nawet nie był z nimi na żadnym turnieju? wina Leo
O czym ty piszesz czlowieku, spadl na 63 pozycje z 61 jaka pozostawil nam Leo to jest wielkie halo?
Pomyśleć, że w 2006 roku, przed mundialem Polska w rankingu FIFA była nawet na 17 miejscu przed Chorwacją, czy Portugalią...
Jak ma człowiek stado baranów to nie może z tego zrobić stada koni..
od początku wszyscy byli za Smudą bo każdy go po prostu LUBI! jestem takiego samego zdania, piłkarze grają ostatnio jak gnidy, no ale jak tu zwolnić ulubionego trenera. 7 meczy bez zwycięstwa. Od siatkarzy za to wymagają Bóg wie czego, przegrali z najlepszą drużyną świata i pretensje do trenera. LITOŚCI !
Co ty porwnujesz reprezentacje Polski do gry w piłkę nożną i do tej siatkarskiej? Super porównanie. Smuda nie otrzymał zespołu, tylko paru ludzi umiejących 'kopać' piłkę. On dopiero buduje zespół. WKUR**A MNIE TA IGNORANCJA ''ZNAWCÓW".
Nie zgodzę się z tym. Polska w nożnej była słaba, gdy Smuda został trenerem i dalej jest tak samo. Za to w siatkówce bylismy mistrzami i trochę się pogorszylismy. Co prawda jest przeciwny zwolnieniu Castellani'ego, gdyż wg. mnie jest bardzo dobrym trenerem i wielką stratą jest jego usunięcie...
Debilny demot.
Castellani dostał drużynę mistrzowską, gotową do wygrywania trofeów, a Smuda musi taką drużynę stworzyć.
W ogólę, to Smuda nie miał jeszcze ani jednego meczu o stawke, a to też zupełnie inna motywacja dla zawodników.
Poza tym, wyczyn Castellaniego na MŚ to tak jak Francja nie wychodząca z grupy w RPA - po prostu nie ma jak się wytłumaczyć.
Porównywanie tych dwóch panów jest całkowicie bez sensu.
Smuda jako jedyny trener od wielu lat chce coś zmienić w reprezentacji Polski zmienić i moim zdaniem nasza reprezentacja zaczyna coś grac. Więc demot moim zdaniem jest słaby.
Castellani miał czas, żeby przygotować drużynę na mistrzostwa i mu się nie udało.
Smuda dopiero ten czas wykorzystuje.
mówicie ze nie bylo żadnego turnieju w piłkę nożną i dlatego się nie mógł wykazać (mowa o Smudzie) sorry ale ta drużyna na żaden turniej sie nie nadaje chyba że o puchar premiera.
Po pierwsze Castelani ma do dyspozycji dobrych i bardzo dobrych zawodników, a Smuda ma może ze 2 dobrych (w tym bramkarz) a reszta słabi. Tu nawet Mourinho by nie pomógł,niestety. Z gówna bicza nie ukręcisz. Nie wygrasz pokera z parą dwójek jeśli nie masz kasy żeby zastraszyć przeciwnika. Samymi pionkami partii szachów nie wygrasz,
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2010 o 18:25
Moim zdaniem nasi za Smudy grają coraz lepiej(choć nie idzie to w parze z wynikami na razie)...a Castellani? Jak mieli go zwolnić to od razu po mistrzostwach a nie teraz burdel robią...
Bo Castellani miał do dyspozycji świetną drużynę, od dawna odnoszącą sukcesy i mimo to nie
potrafił przełożyć tego na wynik. Smuda natomiast ma bandę patałachów, od dawna grających
kiepsko, z których próbuje sklecić jakiś zespół. Chociaż mimo wszystko nie popieram decyzji o zwolnieniu Castellaniego.
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2010 o 19:08
to chyba naturalne ze od mistrzow nalezy wymagac duuuuzo wiecej niz od przecietniakow
Sparingi nie są od wygrywania?
Co moze trener poradzic jak "pilkarzyna " nie potrafi grac w pilke i nie ma ambicji , zeby wygrywac , tylko zeby starac sie nie przegrac . Pilkarz sam musi sie uczyc gry i podnosic poprzeczke . W Polsce nie ma pilkarzy , sa kopacze. Trener moze ich tylko zmotywowac , ale motywacja jest niczym gdy nie ma umiejetnosci.
Proste, nie chcą sobie zawracać dupy zmianą trenera. I tak nikt już tu cudów nie zdziała. Niedługo bezludne wyspy wyprzedzą nas w rankingu FIFA.
demot:Tak graliśmy z Canadą: jak i z UESA i Bułgarją
Smuda pie****i głupoty zmienia zdanie co chwile won z takim selekcjonerem ;]
Po prostu Smuda nie ulega demokracji, w której taki mpilar myśli że spojrzy na rankingi i wszystkie wie, a za nim kilkaset osób... W KAŻDYM SPORCIE, gdy nie ma gwiazd, to stawia się na kolektyw i Smuda to właśnie robi, a czas ma do 2012r. A w każdej chwili może zawołać znanych rezerwowych, żeby coś "ugrać" na takiej zasadzie jak jego poprzednicy, ale o wiele lepiej I JA się z nim zgadzam jest wziąć utalentowanych, mało znanych chłopaków, wprowadzić dyscyplinę i stworzyć z nich dobry zespół na 2012r.
jedna wpadka? nie umiem tej miny robić więc zapytam komixxowym are you fucking kidding me?
Od ME Castuś miernota przewalił WSZYSTKO coo się dało. Począwszy od towarzyskiego Pucharu Wielkich Mistrzów, gdzie na 6 drużyn zajął 4te miejsce przed takimi potęgami jak Egipt i Iran, poprzez LŚ gdzie 3 razy zbili nas Niemcy Lozano i Kubańczycy, Memoriał Huberta Wagnera- towarzyska, ale prestiżowa impreza, kończąc na Mistrzostwach Świata, gdzie zajęliśmy wg tabeli FIVB 17. miejsce gorsze od Meksyku czy Kamerunu. I to jest dopiero wierzchołek góry lodowej, ale o tym już się rozpisałem na innych forach. Jeśli ktoś mnie kojarzy podpisuje się jako azsiak ol. Pozdrawiam myślących kibiców.
PS. a Smudzie jeszcze dałbym trochę czasu
ŻAL.PL gościu, jakbyś wiedział co się dzieje w polskie pilce noznej, to moze nie dodawalbys tego gowna, to nie wina franka, tylko tego burdelu i korupcji w pzpnie. i napewno każdy poważny kibic poprze mnie, bo wiadomo co sie dzieje. smuda robi jeszcze lepiej niż było, a to nie jego wina, że nie ma piłkarzy, dyscypliny, i że polacy grający w nogę są takimi ciotami. castellani miał skład i był dobrym trenerem, ale franek nie jest gorszy. i choć mam tylko 13 lat, mysle, że głupio nie gadam. poza tym, kogo teraz mieliby wziąć na trenera? jakiegoś mudżyna z Konga pewnie, tak? albo innego zagranicznego cwaniaczka.. co do demota to jest CH***WY, z błędami, i nie wiem jak takie gówno znalazło się na głownej! dziękuję, Kuba :)
Wracając do tematu demotywatora zacytuję słowa Śmierci świata dysku z książek Pratchetta: "NIE MA SPRAWIEDLIWOŚCI. JESTEM TYLKO JA" - i tu macie odpowiedź ;)
Najmadrzej pisze misugi1988. Wejdzcie na jakis poral siatkarski, jak reprezentacja.net - tam sa ludzie, ktorzy siatkowke znaja od podszewki, dla ktorych to jest pasja i tam 90% ludzi cieszy sie z wywalenia Castellaniego. Ten, kto sledzi losy jego i kadry siatkarzy bardziej niz raz do roku, gdy przychodzi wielki turniej ten wie, ze zasluzyl na dymisje. Juz nie liczy sie sam fakt, ze zajelismy takie odlegle miejsce na mundialu, co o styl tej kleski. Rozgrzeszylbym siatkarzy, gdyby grali z serce, wola walki, gdyby gryzli parkiet, ale oni przeszli sobie obok meczu z Brazylia i Bulgaria. To byl zenujacy widok i odpowiada za to Daniel, ktory nie umial zawodnikow przygotowac ani fizycznie, ani taktycznie, ani mentalnie. To byla gra bezambitnych paralitykow, ktorym nie chcialo sie schylic po pilke. I dymisja jest sluszna. A pilkarze ? A moze pogadajmy o hokeistach, laskarzach, koszykarzach ? Czemu wkolo za punkt odniesienia stawiamy pilkarzy ? Pilkarzy mamy jakich mamy i tego najwybitniejszy nawet trener nie zmieni, od siatkarzy, jak i pilkarzy recznych, czy zuzlowcow wymagamy jednak wiecej i dlatego jesli druzyna nie spelni oczekiwan i zajmie kompromitujace miejsce na mundialu to trzeba kogos z tego rozliczyc. W Brazylii, Argentynie zwalniaja trenerow druzyn pilkarskich, jesli "tylko" do cwiercfinalu dotra. I czy ktos sie z tym kloci ? Nie ! Wiec czemu u nas sie ma pretensje, ze w dyscyplinie, gdzie jestesmy uznawani za potege - podobna, jak Brazylia czy Argentyna w futbolu - ze trener jest zwalniany za 17 miejsce na mundialu, za potegami jak Kamerun ? Tym bardziej, ze do igrzysk niespelna dwa lata - tam musi byc medal, nikt nie wybaczy kolejnych igrzysk bez medalu, wiec nie mozna ryzykowac, gdy juz teraz widzimy, ze Castellani nie radzi sobie z ta druzyna.
zła decyzja PZPS... bardzo dobry demot! i mam nadzieję, że Przedpełski pójdzie po rozum do głowy i wycofa swoją decyzję!
Moim zdaniem PZPS jest jednym z lepszych zwiazkow sportowych.
Wystarczy ich posluchac, tych ludzi, widac ze im zalezy, rozumieja,ze dobre wyniki to kasa. Poza tym mamy od jakiegos czasu najlepsza lige... z reprezentacjami tez nam zle nie idzie, wiec stac nas oraz zwiazek na najlepszych trenerow.
Wątpię, czy demoty skłonią go do refleksji, ale może kiedyś sięgnie po rozum do głowy. W żadnym wypadku na pewno nie można powiedzieć, że piłka nożna, to nasz sport narodowy. To narodowy niewypał! ;o A siatkówkę mamy na b.dobrym poziomie. Również wśród młodzieży. Castellani dobrze sobie radził, mimo tego, że w tym roku Nasi niewiele poradzili, umiał zgrać zespół i dobrze dobierał składy. Szkoda, że decyzja jest taka, a nie inna.
@Szympek masz racje PZPS jest jednym z lepszych zwiazkow, ale niestety w nim tez potrzebne sa zmiany, bo nie dzieje sie za dobrze. A ligi nie mamy najlepszej, mamy bardzo dobra, ale nie najlepsza. A co do Castellaniego, widze ze autor demota nie zna calej prawdy jak to jest, ale zgodze sie ze nie bylo to do konca sprawiedliwe, ale rozumiem decyzje zwiazku.
Sprawiedliwości, w życiu nie ma na pewno. Ale zła wiadomość jest taka, że nie ma też należytego poziomu ortografii na portalach w Necie ;/ Ech. __do kolegi @devint: Przeciwnie - ogłosił, że mimo wszystko chętnie będzie kontynuował pracę z reprezentacją! Złe infoo!
W tym przypadku sprawiedliwość istnieje, bo siatkarzy mamy jednych z najlepszysch na świecie. Zasługują na lepszego trenera, z którym będą wlaczyć o medale na mistrzostwach świata. Co do piłkarzy to w bardzo optymistycznych warunkach, żeby wyjść z grupy na Euro2012 mamy jakieś 0% szansy, więc żaden trener tutaj nic nie ździała. Przynajmniej jest Polakiem.
szkoda ze Castellani nie bedzie juz trenowal a co do Smudy to wg mnie nie powinno sie go zdymisjowac poniewaz co to da jak bedzie nowy trener ktory bedzie znow zaczynal od nowa i bede takie same efekty jak ze Smuda...
sprawiedliwe. Smuda tworzy druzyne od podstaw,a Castellani miał gotową po Lozano. Sprawiedliwość istnieje
No właśnie. A poza tym Smuda zawsze podkreśla, że on nie zrobi niczego teraz i że będzie to powolny proces budowania całej reprezentacji od podstaw.
Castellani tez budował drużynę, bo skąd wzięli się w kadrze siatkarze tacy jak Kurek, Bartman, Jarosz itp? tylko ze on potrafił zapanować nad wszystkim i poprowadzić ich do zwycięstwa, a Smuda? no cóż szkoda gadać...
MisterEuGeniusz co według Ciebie Castellani wygrał ?? Zmienił kilku zawodników fakt ale potem jak ktoś tu wyżej już wspomniał wszystko poprzegrywał a Smuda dostał reprezentację szmaciarzy którzy nic nie umieli wygrać żeby z nich coś zrobić potrzeba czasu i przede wszystkim konsekwencji żeby nie zmieniali co chwila trenera i wszystko psuli :/
A zawalona Liga Światowa? A same porażki na spraingach? A przewalony Memoriał Wagnera?
No koniec zawalone MŚ..według mnie to nie tylko jedna wpadka.
Już od jakiegos 8 roku życia wiem, że sprawiedliwosc nie istnieje.
O kurde, Agusiu, doswiadczenie zyciowe robi swoje.
wow jakie odkrycie, nie ma sprawiedliwości na świecie, dobry jestes
No według mnie nie ma skoro dzieci głodują, zwierzęta się katuje, jedni zarabiają 50 tys. na mies. a inni nie mają co do garnka włożyć.
Widocznie PZPS chce dorównać poziomem PZPN-owi.
Chyba rzeczywiscie im o to chodzi....:(
człowieku, zeby stworzyć dobrą drużynę potrzeba trochę czasu to nie jest tak od pstryk! Spójrz na grę naszej reprezentacji w nogę- jeszcze rok temu nie chciałem oglądać naszych meczy a teraz piłka nawet chodzi po tym boisku wiec nie mów mi ze nie ma efektów! różnica jest. a zanim zaczniesz krytykować spróbuj sam stworzyć coś z niczego! ja 2 lata budowałem drużynę młodzików i dopiero w 3 sezonie byliśmy najlepsi aż do dziś! ;]
Ej, a czy Castellani nie ma zęba na języku?? Bo to tak wygląda. Chyba że ma tic taca ;D
Taa wiesz tylko Castellani miał na prawdę dobrych zawodników, na skale światową. Ludzie w Polsce myślą że sport w naszym kraju stoi na niskim poziomie przez piłkę nożną, a siatkarze czy piłkarze ręczni są na prawdę dobrzy, klasa światowa. Smuda i tak robi duże postępy z naszymi grajkami, popatrz, Fabiański, Kuszczak, Boenisch, Dudka, Murawski, Lewandowski, Piszczek, Obraniak, Błaszczykowski Jeleń czy Lewandowski to są już na prawdę dobrzy zawodnicy którzy na Euro2012 na pewno będą podstawą naszej kadry, kiedy Holender trenował naszą kadrę grał tylko Smolarek i nikt więcej. Dajmy Smudzie jeszcze te dwa lata a na prawdę stworzy team. Wiele osiągnął z Lechem i myślę że z kadrą też mu się uda
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 25 października 2010 o 20:33
listopad se popraw
mimo że nie jestem jakimś wielkim znawcą i fanem siatkówki to zgodze się z tym że nie powinni go po jednej przegranej wyrzucać, ale czlowieku co ty chcesz od Smudy? mowisz ze nic nie osiagnol, a co mial wejsc i grac za zawodnikow? dajmy mu troche czasu, a nawet jak nic z tego nie wyjdzie to nie bedzie wyłacznie jego wina tylko tez a moze raczej przedewszystkim calego zasranego pzpn-u
Może Gmocha zatrudnią? Będzie rozrysowywał im mecze i w ogóle.
Zmieniają trenerów co pół roku a kadra coraz gorsza, więc to chyba coś nie tak z piłkarzami? Taki prosty wniosek każdy chyba już wyciągnął.
wg mnie memoriał, liga światowa, sparingi nie mają nic wspólnego z wpadką na mś. zobaczcie sobie rok 2006 kiedy zostali wicemistrzami świata, i które to w 2006 roku mieli miejsce w lidze światowej. Racja ze od piłkarzy nikt nic nie bedzie wymagał, ale w siatkówce mając w kadrze Wlazłego, Zagumnego, Winiarskiego ? O nich sie biją zagraniczne kluby. Lozano - to był tener z klasą, zobaczcie na niemców teraz a kiedyś, niebo a ziemia a to tylko dzięki niemu.
jak to nie mają? przypominam że dwa razy w historii wygraliśmy memoriał Wagnera, dwa razy też w tym czasie zdobyliśmy medal, ciekawe, że dokładnie w tych samych latach co ten memoriał (2006 i 2009). No i może jeśli nie wiesz to w 2006 ledwo się nie załapaliśmy na finał Ligi Światowej, zabrakło paru małych punktów, ale dla ignorantów to mało istotne, lepiej sobie stwierdzić że w turniejach prze wielką imprezą nie widać w jakiej siatkarze są formie
popieram!!!!!!!!
jak smuda zdobedzie złoto z reprezentacją to też go wywalą
po pierwsze to Castelami sam się poddał do dymisji, ku rwa. i jak to już ktoś napisał to mam to w du pie, bo nie czytam wszystkich komentarzy po kolei. dziękuję, dobranoc.
Nie podał się do dymisji, tylko "oddał do dyspozycji związku" żeby na wszelki wypadek mógł się potem ubiegać o odszkodowanie.
Castellani sam mowił ze chce odejsc... ale dzieki niemu mamy zloto na mistrzostwach europy a mistrzostwa swiata to bylo nieporozumie. demot fajny
Z wpadki to ty jesteś! Miejsca 13-18 na MŚ nazywasz "wpadką"? Bez komentarza ...
Kolego nie rób demotów na tematy, o których nie masz pojęcia... Castellani sam zapowiedział, ze poda się do dymisji.. A Ty kur.wa myślisz, że żeby nauczyć grać chłopaków w piłkę wystarczą 3 mecze? Ch.uj że spadli w rankingu... rankingi nie grają, tylko robią to piłkarze. Jak dalej by zmieniali trenera co miesiąc to Polska prawdopodobnie w rankingu FIFA byłaby za bezludna wyspą...
o to wlasnie chodzi w tym democie... O glupote wladz.... nie tylko w pilce noznej tak czesto zmieniaja trenera.... Oby tylko przez takie glupie decyzje z siatkowka nie stalo sie to co z pilka nozna
ale autor tego demota uważa, że powinni Smudę zwolnić i znaleźć kogoś innego...
patrzmy na dobre strony tej sprawy. przynajmniej jest jakieś 69 :)
Dlaczego jest napisane "Canadą"? Mamy swój język i polską nazwę tego kraju.
język językiem ale flagę też swoją mamy....
Sprawiedliwości nie ma, to jasne, ot, tyle..
,,Z gówna bata nie ukręcisz". To jeśli chodzi o Smudę.
A o Castellaniego to my mamy jednych z najlepszych siatkarzy na świecie i nawet ich nie potrafił poprowadzić w MŚ.
kiepski demot popieram crossfire
nie tylko na podtsawie reprezentacji oblicza sie miejsce w rankingu fifa.. a prawda jest taka ze w gownie nawet artysta nie wyrzexbi... cWicz
Nie istnieje, jeżeli demoty tak głupie jak ten trafiają na stronę główną. Jeżeli jesteś taki mądry to dlaczego nie wiesz, że przez najbliższe 2 lata będziemy spadać w rankingu bo mecze towarzyskie nie są liczone tak jak turniejowe? Czemu nie zadasz sobie trudu żeby zauważyć pozytywną zmianę w naszej grze? Najbardziej demotywujący jest fakt, że zaraz zostanę zalany falą minusów przez takich ignorantów jak ty.
jestem pewien, nie istnieje
A co Smuda miał zrobić? nie było żadnych imprez międzynarodowych. poza tym gra piłkarzy wygląda na pewno lepiej niż za czasów janasa czy banhałera,mam nadzieje że wyniki przyjdą z czasem,wiec nie pier+dol takich głupot. [-]
Za czasów Janasa byliśmy światową potęgą.
nie pamiętam dokładnie ale na ME żona trenera siatkówki była bardzo chora i to drugi trener prowadził naszą kadrę
pozdro
taa mistrzostwo Europy przy nie graniu ani jednego meczu z przeciwnikiem, który byłby od nas wyżej w rankingu FIVB (pewnie piłkarze też by takie wygrali gdyby grali z tymi niżej od siebie) ale ok zdobył złoto, ale też zapisał najgorsze w historii wyniki w Lidze Światowej i ta katastrofa na mistrzostwach świata, w rankingu też polecieli (tuż za nimi drużyna Lozano- Niemcy, gdzie o siatkówce się nie słyszy tyle co u nas, potencjał u zawodników dużo niższy) Lozano z Polską też z jeden medal co prawda, ale przyszedł, pierwszy raz awansowaliśmy do półfinału Ligi Światowej, potem to powtórzyliśmy jeszcze raz, 2006 sie nie udało awansować przez małe punkty, na igrzyskach nie zdobyli medalu ale grali wyśmienita siatkówkę, przegrali w tie-braku na przewagi. A to co teraz zrobił z kadrą Castellani to szkoda słów, bez walki, bez chęci nie dało sie patrzeć na tę drużynę, ale tak to jest jak się nie docenia zawodników jak Świderski czy Kadziewicz tylko bierze swoich pupilów, którym nie zależy na grze w kadrze, w dodatku kompletnie bez formy. Raz się udało, drugi szczęscie nie przeszło.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2010 o 18:13
Jest sprawiedliwość. Zwie się Śmierć.
Co do Smudy to 90% osób krytykujących jego pracę ma gdzieś piłkę nożną i w ogóle się na niej nie zna. Wystarczy obejrzeć mecze polskiej reprezentacji, aby zauważyć że robią postępy.
bo wiedzą że nie znajdzie się nikt kto by chciał Smudę zastąpić
no wlasnie nie powinni go zwalniać!
Nareszcie ktos kto zrozumial demota...
trenuje bo musi :) pewnie nie maja nikogo kto moglby go zastapic
dajcie spokój... wiecie ile ludzi sie męczy by dojść w życiu do 69??!
jemu to sie udało, ode mnie brawa!
To nasza reprezentacja wygrała jakiś mecz?
z Kanadą chyba >.>
Jeżeli w democie przedstawiłeś swój punkt widzenia to znaczy że jesteś idiotą.
CASTELLANI SAM PODAŁ SIĘ DOP DYMISJI JEŁOPIE
podał się do DYSPOZYCJI związku! (z racji tego, że w jego kontrakcie nie było zapisu o weryfikacji osiągnięć po MŚ)to chyba różnica no nie? czy tylko dla mnie?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2010 o 18:29
Sam jestes jełop... Nie wiesz dokladnie jak bylo wiec sie nie wypowiadaj... Pencyla jest lepiej poinformowany od ciebie
kiedy miał coś osiągnąć ? to tak jakby wylac piekarza lepiącego ciasto na chleb bo ciasto nie jest zjadliwe, głupi demot
Jak ma się pieniądze i "znajomości" to sprawiedliwość istnieje :/ +
Autor demota dopuścił się dość znaczącej manipulacji. Daniel Castellani - jedna wpadka? Liga Światowa, Mistrzostwa Świata, Memoriał Wagnera. Trzy wpadki. Smuda - nie zdobył niczego z reprezentacją - a miał jakąś okazję, jakiś turniej lub kwalifikacje do tegoż? Polska spadła w rankingu - nie znasz chyba zasad przyznawania punktów rankingowych - mecze na turniejach oraz kwalifikacyjne są o wiele bardziej punktowane niż oficjalne mecze towarzyskie. Swoją drogą, nie uważasz, że porównywanie Castellaniego do Smudy nie ma sensu? Piłkarze wyraźnie odstający od czołówki kontra siatkarze od wielu lat uznawani za topowych.
oczywiscie, masz racje... Nie ma co porownywac poziomu tych dyscyplin.... Tylko.... Dlaczego pilka nozna jest wywyzszana..???
Zalogowałem się tylko po to aby dać minusa demotowi. Przeanalizowałeś może ile pracuje z reprezentacją Franciszek Smuda? za jego kadencji nie było żadnych poważniejszych imprez więc co mieliśmy zdobyć? Jeśli dla ciebie wyznacznikiem pracy selekcjonera są mecze sparingowe w których testowane są nowe formacje, zawodnicy itp. to Ci gratuluję. PonadtO weź pod uwagę to jakimi zawodnikami dysponował Castelani (jedni z najlepszych na świecie), a jakimi Smuda:/. Jak dla mnie demot do śmietnika...
Smuda nic nie zdobył bo ma za słabych piłkarzy, a Castellani ma do dyspozycji wspaniałą reprezentacje
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2010 o 18:32
to, koleś, stwórz OD PODSTAW drużynę złożoną z młodych zawodników, a nie 36 letnich frankowskich i 34 letnich krzynówków, która będzie wygrywała mecz za meczem. ciężej jest o tyle, że u nas praktycznie nie ma porządnych szkółek piłkarskich, więc skąd brać młodych gniewnych? można co prawda wykorzystać tych starych kapci w wieku emerytalnym 33-38 lat, zgrać ich i coś może uda się wyskubać. ale za 2 lata, nie będą już w stanie przebiec 100 metrów bez zwisającego języka. poza tym, jak Ty sobie wyobrażasz tworzenie drużyny? nagle znajdzie się 10 messich i jeden casillas, którzy z miejsca zajmą pierwsze miejsce w grupie i zostaną mistrzami europy? jeżeli tak, to ja Ci radzę szukać szczęścia w innym kraju, bo tu, w Polsce, tak nie jest. a polakom największą radochę pod słońcem sprawia krytykowanie innych... MINUS!
czy wy nie rozumiecie o co chodzi z tym demotem?????!!!!!! autorowi nie chodzilo o obrazanie smudy tylko chcial pokazac glupia mentalnosc naszych wladz.... Jemu bardziej chodzilo o krytyke Zarządu Polskiej Piłki Siatkowej! Hallo, rozejrzyjcie sie.... Świat nie sklada sie tylko z pilki noznej!!!!!!!!!!!!!!!!
Z PUSTEGO TO I SALOMON NIE NALEJE
mylisz sie. Polacy po prostu grali czysto, a że inne drużyny celowo przegywały mecze, aby w dalszej fazie trafiać na słabszych to było tak a nie inaczej.. Jedynie chyba Kubańczycy zasłużyli na finał i ten srebrny medal.
Dobrze, ze znalazla sie tutaj chociaz jedna osoba znajaca sie na siatkowce...
i ten demot na głownej? idiotyczny~!
"Canada" powiadasz?
Kto Ci naopowiadał głupot o jakiejś sprawiedliwości? Gdzie coś takiego widziałeś?
Piszecie że Castelani dostał drużynę zgoda ale zobaczcie że on zrobił tą drużynę na nowo po pierwsze zaczął wpuszczać młodych zawodników (czego nie robił Lozano) którzy zaczeli się ogrywac i teraz np. Kurek jest jednym z najlepszych w reprezentacji.
Po drugie to ze Smuda nie moze nic zdziałac to nie jest wina Leo bo tylko PZPN ponieważ oni nie dali nic zoobic Benhakerowi jak on coś wymyślił żeby ulepszyc reprezentację to PZPN sie nie zgadzał i co miał chłopina zrobic?
Castelani nie powinien zostac zwolniony a Smuda powinien sie zastanowic jak grac tak zeby bło dobrze.
przypominam, że Kurek był już w kadrze Lozano już 2007 roku jako 19-latek i mówiło się, że jest to dziecko Lozano (stąd przezwisko "bambino") ale co tam lepiej powtarzać plotki, że Castellani wprowadzał a Lozano nie? Cała złota 14 grała wcześniej u Lozano (a przynajmnie była w szerokich składach)
Lozano wprowadził: Możdżonka, Kurka, Bartmana, Nowakowskiego, Woickiego, Wike wcześniej Plińskiego, Żygadło... i pewnie jeszcze o paru zapomniałam.
kogo wprowadził Castellani zupełnie po raz pierwszy? ja widze: Kłos, Zatorski i Łomacz - żaden z nich nie jest mistrzem Europy. Więc nie gadaj głupot, tylko jak nie wiesz chociaż sprawdź.
SMUDE POWINNI ZWOLNIĆ DYSCYPLINARNIE PO MECZU Z HISZPANIĄ
Niby jak Smuda miał coś wygrać, skoro nie startował w żadnym turnieju? Poza tym nie porównujmy piłki nożnej z siatkówką, to jest zupełnie inny poziom. W przypadku Polski w piłce nożnej awans na mistrzostwa to duży sukces, a w siatkówce miejsce poza pierwszą czwórką to porażka. 18 miejsce na świecie to nie jest "wpadka", tylko katastrofa. Moim zdaniem Castellani powinien zostać, ale mieli wszelkie powody, żeby go zwolnić
Ten Smuda wygląda jak wyliniały Rubik.
oczywiście ku*wa około 100 komentów które zje*ały autora a i tak jest na główniej. Admin jest z rodziny ???
a ja sie zgadzam z tym demotem. Wkurza mnie ze pilka nozna w ktorej nic nie potrafimy uznawana jest za sport narodowy a nasi swietni siatkarze czy nawet szczypiorniści spychani sa na boczny tor....A co dozwolnienia Castellaniego, totalna głupota....
Tylko, że Smuda obejmowal kadrę z misją EURO 2012 i jego pracę będziemy mogli ocenić dopiero po tym turnieju. Castellani wylecial nie dlatego, że mial jedną wpadkę, tylko dlatego że miala ona miejsce w najważniejszym turnieju na świecie (na równi z Olmimpiadą). Co za badziewia trafiają na glówną..
Castellani to był gość, tzn potrafił poprowadzić drużynę, a to, że go zwolniono to wielki błąd!!!
a tam nic, przecież weszliśmy na Euro xD
To żenada, że Castelani nie jest już trenerem reprezentacji. Nasi dobrze grali, a porażka na mistrzostwach nie jest winą słabego trenera, a chorego systemu, który wymyślili sobie Włosi. Nie wiem, dlaczego ci z ,,góry" stwierdzili, że nie jest on dobrym trenerem. Przecież zaszedł tak daleko ze Skrą.
ze Skrą zaszedł tak samo daleko jak wcześniej Mazur wiec żadne mi specjalne osiągnięcie przy takim składzie. A MŚ chyba nie oglądałaś jeśli oni dobrze grali.
SMUDA TRENUJE I TRENOWAC BĘDZIE BO MA PODPISANY KONTRAKT DO EURO 2012
Mam już dosyć tych pedalskich demotów dotyczących miejsca Polski w rankingu fifa i wszystkich z tym związanych. I jeszcze muszę patrzyć na to na głównej- kiła i tyle- demot na poziomie naszej reprezentacji...
Weź pod uwagę materiał ludzki, z jakim pracował Daniel Castellani a Franciszek Smuda...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2010 o 18:58
Smuda- kilka miesiecy
Castellani - 2 lata
I poza tym Castellani podał się do dyspozycji PZPS ..
co to robi na głównej? gościu jak nie znasz się na sporcie to nie rób durnych demotów.
Chyba ty sie nie znasz na sporcie...
Jaka reprezentacja, taki trener...
Nie ma co porównywać potencjałów drużyn jakimi dysponują w swoich dyscyplinach. Chciałbym zwrócić uwagę na to, że drużyna w piłkę nożną jest młoda i budowana na Euro 2012, więc mają prawo zdarzać się przegrane. daje -, bo demot robiony przez kogoś kto nie myśli, a minusuje naprawdę mało
Franek Smuda trenuje (przygotowuje) ekipę która sama gra na poziomie miejsca 100-150 miejsca w rankingu FIFA (to PZPN swoim genialnym systemem szkoleń wszystko psuje) a Castelani trenuje facetów którzy myślę że sami (bez trenera) zakwalifikowaliby się na mistrzostwa świata (w miejsce trenera mógłby wejść np: kapitan zespołu).
Z pustego to i Smuda nie naleje...
ręka ręke kryje,PZPN to jedna z tych organizacji gdzie idą najwieksze pieniądze,gdyby nie politycy już dawno by polacy w piłke nie grali
A na co ty liczysz? Że zrobi z niczego w ciągu roku zespół światowej rangi? Zastanów się! To właśnie ten człowiek sprawił,że możemy oglądać dobre mecze Lecha Poznań w Lidze Europejskiej(sezony 2009/10 i 2010/11) Wiadomo, że po roku jego drużyna nie będzie wygrywać raz za razem meczy, bo on zaczyna właśnie leczyć tą reprezentacje(wprowadza młodych zawodników, a nie trzyma starej gwardii) Będzimy go mogli oceniać po ME w 2012 Roku!
PS Emil216: Jestes największym idiotą!!! "SMUDE POWINNI ZWOLNIĆ DYSCYPLINARNIE PO MECZU Z HISZPANIĄ"- po co się wypowiadasz jak totalnie nic nie wiesz na temat piłki nożnej! Przegrał młody, świeżo powstały zespół z mistrzami Europy i Świata 6:0 i ty piszesz takie coś! Puknij sie w dyńke!
Maaaarny Demot i Szczery MINUS (-)
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2010 o 19:26
Dokładnie. Zobaczyl koles pare demotow o tym ze spadlismy w rankingu i teraz "blyszczy" na demotach... Brawo.
Castellani zdobył z naszą reprezentacją zdobył złoto, bo w tamtym czasie kadra była jeszcze bardzo dobrze wytrenowana przez Lozano. Castellani naszym chłopakom za dużo pozwalał, dał im luz. Gdyby nie zwolnienie jego, prawdopodobnie by było coraz gorzej.
GÓWNO PRAWDA. To przez takich jak WY polska reprezentacja nie gra jak kiedyś. Nieważne kto by przyszedł, to zaraz pojawią się głosy krytyki BO KAŻDY SIĘ SPODZIEWA, ŻE OD PIERWSZEGO MECZU NOWEGO TRENERA BĘDZIEMY GRAĆ NA POZIOMIE HISZPANII. I przyjdzie taki debil powie "ee, ten to do dupy jest" drugi mu przyklaśnie i c*uj. PZPN w końcu nie ma wyjścia, ulega presji i zwalnia.
LUDZIE, BŁAGAM! Dajcie czas Smudzie, poprowadził Lech w Europie, poprawdzi i reprezentacje Polski.
PO ZA TYM, Co z CIEBIE za kibic? Swojej drużynie się kibicuje nie ważne jak gra.
Z RESZTĄ, Nie widziałeś ostatnich meczów? Polska gra coraz lepiej. Mecze z Australią, Ukrainą, USA i Ekwadorem były DOBRE, nie wygraliśmy ich, ale dobrze graliśmy- a to się liczy, nie wyniki. To że Polska spada w rankingu to wstyd dla autorów rankingu a nie dla Nas.
Pozdrawiam
TYLKO ON JEDEN MORZE DŹWIGNĄĆ TĄ REPREZENTACJĘ Z ZIEMSKIEGO PADOŁU NA NIEBOSKŁON...
rankingi qrwa nie grają -.-'
chu*a się znasz po prostu...Castellani się wypalił bo mając tak wielki potencjał siatkarzy zmarnował go a Franc robi i tak coś z niczego próbuje złożyć to wszystko do kupy
PZPK rządzi
Smuda to świetny trener. To piłkarze powinni sie przykladac
ja tylko wiem, że istnieje interpunkcja ", że..."
nie wiem jednak co to jest Canada...
Minus zrozumcie ludzie, że to nie wina Smudy bo spadać będziemy gdyż nie gramy w żadnym turnieju. Drużyny graja eliminacje dlatego nas przeskakują, nawet gdyby wygrali te mecze z Ekwadorem i USA to i tak by spadli. Dlatego minus.
to "69" miejsce się musiało niektórym spodobać...
oczywiście ze nie istnieje i chodzi mi tu wyłącznie o daniela Castellaniego . Jako fanka siatkówki uważam ze to nie jest sprawiedliwe jak fix nie jest no bo ze naszym nie poszło w MŚ to zaraz wina trenera a zdanie zawodników sie nie liczy.
Oczywiście PZPS uważa że "przegrana" to wina zawodników , trnenerów a nawet jeden z panów w garniaku uważa że to wina także kibiców ! Poprostu brawo , kibice piłki nożnej niech się nie boją bo PZPS niedługo padnie niżej niz PZPN.
Pytasz czy istnieje sprawiedliwość ??
Ja się zastanawiam czy istnieje inteligencja, gdy widzę takie demoty ;/
Ku rwa Bo to Polska! takie rzeczy tylko tu!...
Wielką porażkę w mistrzostwach świata jako jedni z faworytów
nazywasz "wpadką"??
z tym rankingiem to musialo tak byc!!
przeciez nie gramy zadnych meczy o stawke wiec nie dostajemy punktow. wiec musimu spadac!!!!
Tyle że z założenia Smuda dostał czas na 'budowanie' reprezentacji na Euro 2012...
chociaz miejsce w rankingu fajne zajmujemy:D xD
Ogarnij się [-] Zrobił coś z niczego. Jest i tak dobrze w porównaniu z tym co było. Ty byś chciał zapewne żeby w 1 dzień z nich zrobił mistrzów świata. A co do rankingu fifa, to jak oni stawiają przed nami kraje które nie mają reprezentacji, a Ty patrzysz na ten ranking, to mi się nasuwa jedno pytanie, ile masz IQ?
mi szkoda jest tylko ze leo wywalili ;| przeciez dobrze nas prowadzil w miare
bo dla pilkarzy to i tak wielki sukces.
Castellani sam się podał dymisji drogi autorze. A PZPS chcą go dalej, bo umowę ma podpisaną do 2011 roku.
Poczytaj, posłuchaj następnie rób demot.
Leo wywalczył awans do Euro 2008, w eliminacjach drużyna grała dobrze, lecz potem zaczęło się wszystko powoli sypać. Po zwolnieniu trenera zaczęto szukać nowego. Padło na Smudę i uważam, że to najlepszy polski trener bo wie czego chce i każe grać piłkarzom agresywnie i do przodu. Niestety Franz nie może piłkarzy przygotowywać przez cały sezon jak to było w Lechu Poznań (bardzo dobre występy w Lidze Europejskiej).
zgadzam się z tobą jeśli on czegoś nie zdobędzie to nie zdobędzie żaden polski trener a cięzko będzie znaleźć dobrego trenera z zagranicy który będzie chciał pracować w Polsce;-|
najlepsi sa Ci ludzie, ktorzy nie ogladajac wiadomosci tym bardziej wiadomosci sportowych maja zawsze cos do powiedzenia.
Demot ogolnie dobry, jak by reprezentacje Polski w pilke tez wrzucili do worka z Brazylia, Wlochami i innymi gigantami tez by byla katastrofa i kompromitacja na calym swiecie.
Moim zdaniem nie naleze skakac do trenera Smudy gdyz ma jeszcze czas, leczy tym bardziej nie nalezalo zwalniac trenera siatkarzy gdyz lepszego od niego z POLSKI nie znajda.
E tam. Castellani miał gwiazdy światowego formatu, a Smuda ma gwiazdy światowego podwórka...
wymień mi te światowe gwiazdy. Jedyna to Zagumny wybierany najlepszym rozgrywającym 3 imprez, może jeszcze Winiarski w okresie gdy grał w Trentino...reszta to średniacy europejscy z przebłyskami jak np. Wlazły.
SMUDA !! WRACAJ DO LECHA !
do pieca ze smudą
demot bez sensu, jak w ogóle on mógł się pojawić na głównej ? Po pierwsze Smuda jeszcze nie był z reprezentacją
polski na żadnym turnieju. Po drugie od reprezentacji siatkarzy jak i ich trenera wymaga się dużo dużo dużo dużo
więcej niż od reprezentacji piłki nożnej...
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2010 o 20:29
wg mnie to nie znajdą lepszego trenera.
W końcu to piłka nożna jest naszym "narodowym sportem", więc Franek ma większy "zapas szans" i błędy nie są tak rygorystycznie traktowane...:/
wali wam się w baniach... Smuda nigdy nie był dobrym trenerem i nigdy nie będzie. jeśli chcecie oceniać kadrę w połowie przyszłego roku to wyobraźcie sobie że sytuacja jest jeszcze gorsza niż dzisiaj. co wtedy powiecie? że smuda miał pęknięte gatki dlatego jego piłkarze przegrywają?! bzdury bzdury wtedy będzie lament ale i za późno na zmianę szkoleniowca więc dostaniemy w dupę na EURO wszystkie mecze do zera i tacy są z was analitycy piłkarscy z
bożej łaski
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 października 2010 o 20:41
Castellani przejął kadrę naszych siatkarzy po nieudanej grze, ale była ona i tak zaliczana do czołówki światowej. Wygrana w ME bardzo cieszyła, ale powiedzmy szczerze, nie była spektakularna i generalnie uznano ją za niespodziankę. Trochę mieliśmy szczęścia, że Francuzi, z którymi nam się względnie dobrze gra, wyeliminowali Rosjan. Ostatnia LŚ to kompletna porażka.
Natomiast Smuda objął kadrę piłkarzy, kiedy ta była na kompletnym dnie.
PZPS schodzi na taki sam niski poziom jak PZPN... ;/
nastepny sport, który traci Sympatię kibiców przez działalność Zarządu, czy tego całego związku..
Castellani to najlepszy trener dla reprezentantów..
Franka też, nie wiem czy mogłby ktoś zastąpić i zdziałać coś lepszego w sytuacji, w jakiej znajdują się polscy piłkarze. ale poziom ich gry wychodzi ze Słabego Programu treningowego w polskich klubach..
Sprawiedliwość występuje ale tylko w słowniku :/
Na MŚ w siatkówce graliśmy o medale - skończyliśmy na 15 miejscu. Trener powinien był zostać zwolniony - tak się stało i dobrze!
Smuda to zaś zupełnie inny temat. Chwała mu za to, że odbudowuje naszą reprezentację, która gdyby nie to, że jesteśmy gospodarzami najbliższych mistrzostw, nie walczyłaby nawet w barażach o nie!
Wielki MINUS! (-)
OD Reprezentacji Piłki Siatkowej Wymaga sie co innego a od Reprezentacji Piłki nożnej co innego, są one na innym poziomie. Nie można ich porównywac ze sobą.:/ Pozatym gdy pojawił się Smuda moim zdaniem reprezentacja piłkarze neico się poprawiła, przedewszystkim stylem gry.
hahaha . Raczej zawsze byłam pewna , że nie istnieje . A ty mnie w tym przekonaniu utwierdziłeś :) +
Z gówna bata nie ukręcisz
bo nie chodzi o to zeby wygrywac...jestes na pozycji 69 i chcesz cos zmieniac ? dziwnys...
Odwalcie się od SMUDY!!! Może teraz przegrywa ale on dopiero buduje drużynę która będzie wygrywać na Euro!!!!
popatrzcie na Lecha kiedy trenował go przez 2 sezony nic zero!!! a w 3 sezonie jakie wyniki!!!! DAJCIE ŻE MU ŚWIĘTY SPOKÓJ pieprzeni znawcy footballu i dziennikarze którzy *uja piszą
a znajdzie się teraz ktoś lepszy od Smudy?
demot:"Canadą":ty też możesz być TAP MADL
curwa ale kyrk
poza tym Castelani bazuje tylko na tym co wypracował Rozano. Za Rozano wygrywaliśmy z Niemcami jak chcieliśmy, jak poszedł trenować Niemców to nam kopią tyłki.
Rozano!! brawa dla tego pana!!
Idioci :) Gdybyście się choć odrobinę zainteresowali piłką nożną i jej reprezentacją, to byście wiedzieli, że Smuda nie jest rozliczany za wyniki reprezentacji W SPRAINGACH a z tego jaka będzie gra na EURO :)
jak ja kocham liczbe 69 :D wszędzie ją widze :D
chodzi o siatke , nożna czy ręczna
Castellani nie zawalił jednego turnieju tylko 2 razy lige światową i w tym roku memoriał Wagnera
I znów bzdury o rankingu. Człowieku, zajrzyj choćby na cholerną wikipedię zanim zaczniesz głupoty pisać!
Tylko że Polska plus liga to jedna z najsilniejszych lig na świecie a ekstraklasa jedna z najgorszych więc Castellani ma z czego wybierać a że tak się wyrażę Smuda musi upleść z gówna bata:D
Sprawiedliwość nie ma tu nic do rzeczy. Skoro Castellani chciał trenować polską reprezentację, to po kiego grzyba on "oddał się do dyspozycji zarządu"? To zwyczajna głupota.
Wg mnie to niepotrzebnie Leo zwalniali...
Zalosny demot ty chyba nie widzisz roznicy pomiedzy naszymi siatkarzami a pilkarzami....
Dokladnie
Zenada, to sa zupelnie dwa inne srodowiska, nie masz co tego porownywac, pewnie masz z 13 lat i nie rozumiesz na czym polega polska siatkowka i czym rozni sie od pilki noznej.
W siatke jestesmy jak Anglia w pilke, wiec sa wymagane sukcesy, a pilkarze maja jeszcze duzo czasu na stworzenie zespolu, a towarzyskie sie nie licza.
Duzy minus ode mnie i zal, ze to trafilo na glowna....ZENADA!!!
Castellani powinien zostać! Jest świetnym trenerem, a PZPS zna się gówno na rzeczy ! Będą tego żałować. Teraz to nawet pewnie z Portoryko już przegramy .. BRAWO PZPS!
koluniu... złe państwo podałeś za przykład.... Portoryko jest niezłe... np na ostatnich mistrzostwach urwali 2 sety Rosjanom
z Canadą graliśmy w Lisopadzie.... za dużo Tap Madl kolego...
Ludzie zejdźcie ze Smudy, on ma przygotować reprezentację na EURO 2012 a nie jakieś towarzyskie meczyki, teraz on przegrywa bo testuje nowych graczy, taktyki itd.!!
Ludzie, kto w tym kraju się siatkówką interesuje ?? To idiotyczny sport i kogo obchodzi czy zwolnili jakiegoś tam trenera czy nie ?? Piłka nożna to co innego, sport narodowy, a Smuda jest bo jest on ulubieńcem kibiców i dopóki PZPN będzie się nas bał nie zwolni go.
Taa, z to że Castellani dostał kompletną drużynę, której miał tylko nie spieprzyc, a Smuda, którą dopiero miał sam sobie przygotować, nie ma żadnego znaczenia... Nie ma to jak porównywać dwóch gości znajdujacych się w dwóch zupełnie innych sytuacjach, to jest dopiero sprawiedliwe.
NONSENS. jak takie coś trafia na główną... Ciekawe czy administrator rozróżnia piłkę nożną od siatkówki. GDYBY AUTOR DEMOTYWATORA NIE ZAUWAŻYŁ, w piłce nożnej nie należymy do europejskiej, bądź światowej czołówki. Poza tym co miał zdobyć niby... ? mistrzostwo świata? ciekawe jak i kiedy. trochę rozumu...
Sprawa wygląda tak, że w siatkówce, Polacy mają już swoją renomę. Jako w-ce mistrzowie świata ( byli ) nie mogą sobie pozwolić na odpadnięcie z MŚ w II rundzie. Kadra piłkarzy ma jeszcze 2 lata na przygotowanie się do ME, są nowi zawodnicy, którzy są szkoleni od podstaw. To że Franz nic z nimi nie osiągnął spowodowane jest tym że nie miał okazji. Idą w dobrą stronę, za dwa lata na pewno będą przygotowani ponieważ Smuda to profesjonalista jakich mało. Już widać postępy. A jeśli macie się przejmować rankingiem Fifa, to ja Was please. Śmiejecie się że przed nami jest Benin, czy Burkina Faso? Proszę bardzo... Dajcie ich nam... Polacy ich zjedzą!! Zobaczcie z kim Polacy grają! Nie przygotują się dobrze grając z cieniasami, i awansując w rankingu Fifa.. wolę żeby przez najbliższe dwa lata dostawali baty od mocnych ekip, niż żeby wygrywali z San Marino czy Macedonią... W taki sposób na Euro na pewno się nie skompromitują!
syneq.. zobacz tylko kogo miał do dyspozycji Castellani..
Mistrzów.. jednych z najlepszych siatkarzy świata.
A kogo ma Smuda do dyspozycji?
No właśnie i chyba tyle w tym temacie.
Admin też coś nie ogar nie zna się na sporcie ;|
Po pierwsze, nie rozumiem dlaczego krytykujecie leo skoro tylko z nim nasi grali na poziomie zbliżonym do zachodniego. Oki oki przegrał eliminacje do MŚ w RPA 2010, ale ciężko mu było pracować kiedy pan Lato wiecznie mu rzucał kłody pod nogi. Po drugie ziomek nie oceniaj Smudy teraz bo on tą drużynę dopiero buduje, próbując różnych zawodników oraz założeń taktycznych więc nie spodziewaj się od razu wyników, ta drużyna jest w budowie na Euro. A żeby bardziej cię przekonać to pisał to człowiek który nie jest zwolennikiem Smudy, ale nie oceniam go teraz bo drużynę buduję i ocenię go po EURO 2012
Nie wiem o co chodzi, ale daję + bo ostatnio pomalowałem ściany śnieżką i widać reklamę
taka jest prawda ze siatkarze nie mogą sobie pozwolic na porażki bo są bardzo dobrzy a piłkarze są zbyt słabi aby im sam Bóg mogł pomóc.
minus, bez sensu, kiedy mial cos zrobic? naciagany demot, wogole go nie powinno byc na glownej
Dlaczego autor tego demota nie napisze, że reprezentacja polski w hokeja jest daremna? Nie ma kraju, który jest najlepszy we wszystkich dyscyplinach. Trochę zdrowego rozsądku w ocenianiu ludzi.
Dlaczego autor porównuje Siatkarzy którzy zawsze grają na wysokim poziomie i zmiany u nich są uzasadnione do piłkarzy którym już niewiele pomoże?
69 nie jest takie złe ^^ jako pozycja ale nie w rankingu FIFA , gdzie wyprzedzają nas jakieś koromysły z krańca baśni i 7 bajek ;/
minus, nie znasz sie na sporcie> nie wies zna czym roznica polega to na ch.... to wrzucasz cymbale
Castellani dostał drużynę która coś już osiągnęła i była przygotowana, a Smuda dopiero dobiera zawodników do reprezentacji, miesza zawodników i eksperymentuje. Nie można porównywać polskiej siatkówki i piłki nożnej bo w obu jest zupełnie inna sytuacja pod każdym względem.
myślę że Smudzie dać trzeba jeszcze trochę czasu bo jest on na razie tylko budowniczym, a co do Castellaniego to nie była to jego pierwsza wpadka (ligi światowe), ale mimo wszystko jak można wyrzucić kogoś za porażkę z Brazylią - najlepszą drużyną świata i Bułgarią która przed mistrzostwami wydawała się drużyną o zbliżonym do nas poziomie???