Tak tak, bo państwo buduje wieżowce i rozdaje ludziom samochody. Pieniądze na to po prostu pojawiają się z nicości kiedy tylko jest wola ich wydania. Wybory na szczęście nic nie kosztują i nie zajmują niczyjego czasu. Do tego wiadomo że ludzie kiedy wiedzą że za miesiąc zmienią stanowisko podchodzą do pracy (tu - rządzenia) z pełną odpowiedzialnością, zaangażowaniem i myślą o przyszłości organizacji.
@kital3 osobiście popieram Korwina, ale zarzucanie komuś tuska czy kaczora jest na poziomie ich zamkniętych w 2 partiach wyborców...
chciałbym żeby skończyły się czasy gdy mówiąc negatywnie o tusku, zarzuca się proPiS, zaściankowość, mohery itp., a gdy się mówi negatywnie o kaczce to nie zarzuca się masoństwo, bolszewictwo itd....
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
9 listopada 2010 o 20:04
A gdy się mówi źle o JKM zarzuca się głupotę. Przeglądałem jego blog, i to co on uprawia to populizm + teorie które może by działały w państwie idealnym, ale nie realnym świecie. Naprawdę ten świat NIE może działać na zasadzie praw dżungli - silniejszy przeżywa. Socjalizm, komunizm, w pewien sposób też dyktatura czy totalitaryzm w idei wyglądają pięknie - ale obudźcie się - ile śmierci pociągnęły. Gdybyśmy wprowadzili wszystko zgodnie z życzeniem JKM byłoby podobnie.
tak właśnie jest w tej chwili, strajki i demonstracje to nic innego jak szansa dla partii na pozyskanie sporej grupy wyborców, wszystko jest robione tylko z myślą o kolejnych wyborach, nie bez powodu informacja o podwyżce VAT-u idzie zaraz po wyborach na prezydenta, a jak najdalej od wyborów parlamentarnych
ps. rząd nie żąd
Nieee, już dawno by wszystkie zbankrutowały. To jest problem tzw. "plebsu" - widzi tylko nowe inwestycje, piękne stadiony, fantastyczne ulice, chodniki itd. a żaden nie pójdzie sprawdzić, jak bardzo władze na poczet tych "nowości" zadłużyły miasto. Demokracja ssie...
Wy żartujecie z tym Gierkiem, prawda? Pożyczył ogromne pieniądze na raz, nagle wszystko przez chwilę działało lepiej, po 5 latach trzeba było zacząć to spłacać i już WTEDY zaczęło się sypać. Co gorsza, umorzono nam już około połowy tych długów a my NADAL po tak ogromnym okresie czasu to spłacamy. Raczej by nie było dziury gdyby nie on, a wy tu mówicie jaki wspaniały... Uczyli Was kiedykolwiek myśleć?
Bezsensowny demot. Jakiś totalnie głupi wymysł prawicowca, który próbuje porównać Polskę do "tygrysów" Wschodu. INWESTOWAĆ, moi drodzy panowie, a to, że nasz kraj to postkomuna, to no cóż.
Inwestować to inwestować, ale nie można z tej okazji robić długów. Długi może robić sobie prywaciarz, bo to on je będzie spłacać. Natomiast nie powinna ich robić gmina/dzielnica itd. - bo spłacać będziemy je my - z podatków.
Mi też nie do końca - tak to by na pewno nie było, a znacznie gorzej, bo już dawno te jednostki terytorialne by po prostu pobankrutowały...
Szczerze- nie chicałbym żeby moje miasto było budowane 60 letnią cegłą czy stalą już przerdzewiałą, bo takie budynki są właśnie na tych zdjęciach ! Chyba jeden z nich to jest nawet 73 lata .... przestań - - -
Nie, nie nie. Wtedy to już w ogóle byłaby jedna wielka kampania, wszyscy żyliby z miesiąca na miesiąc i miast zamieniłoby się w plakatownię. Częstotliwość wyborów jest ok, ale sęk w tym, że do władzy dostają się idioci albo/i oszuści. Oraz oszołomy...
O, wtedy to nawet wyglądałoby to LEPIEJ. Już pal licho te wojny. Ale gdyby nas ominęło w tym momencie jakieś 90 lat różnego rodzaju komuny, to dochód per capita byłby z całą pewnością wyższy niż w USA.
Ta jasne. Co ma piernik do wiatraka? Przecież wieżowce to prywatna inwestycja i nijak ma się do urzędników. Prędzej można było podpisać "Tak wyglądałyby polskie miasta gdyby Polska miała ropę", bo z tego co widzę na zdjęciu mamy Dubaj.
Wielki minus za demota. Wlaśnie że wybory nas dobijają, non stop jakieś zmiany i każde kampanie są z kieszeń podatników. Autor demota:Przejrzyj na oczy!
z tego typu sytuacją mieliśmy do czynienia w latach dwudziestych ubiegłego stulecia. W zasadzie żaden rząd nie dotrwał od początku do końca kadencji. Efekty były tragiczne, państwo się nie rozwijało, nie miało miejsca jakiekolwiek reformowanie państwa, innymi słowy jedna wielka stagnacja. tak wyglądałyby nasze miasta, gdyby nie wybuch II wojny światowej, 45 lat demokracji ludowej oraz masa innych katastrof i plag, które nękały nasz kraj przez ostatnie 70 lat.
i na prawdę, gdyby wybory odbywały się co miesiąc, w Polsce rosłyby palmy? :D
OdpowiedzKomentuj obrazkiem
Zmodyfikowano
1 raz.
Ostatnia modyfikacja:
10 listopada 2010 o 17:28
Brakuje tu
setek tysięcy plakatów wyborczych ;)
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 listopada 2010 o 17:16
Oraz źródła ;D TVP leciało w wiadomościach chyba 08.11
dobre + ja bym tam chciała monarchię przynajmniej by sie coś działo i można by wznosić okrzyki w stylu "Niech żyje król!".
jakbyć na dobrego trafiła
bo jakby miał być taki hrabia komorowski lub cudotwórca donek to bym się pociął chyba
no fakt, masz słuszność.
należę do ludzi, którzy urodzili się parę setek lat za późno, ale przynajmniej w XXI wieku demoty są ^^
Boże chroń królową!!
Tak, powinniście się urodzić pięćset lat temu i tyrać w polu na dostatnie życie szlachcica. O tak, tego wam trzeba.
oni mówią o monarchii, nie życiu parobka jakbyś nie był łąskaw zauważyć
wystarczy ze w Polsce jest "je..ać je..ać PZPN!"
Tak dzięki temu miasto wydawalo by tylko pieniądze na wybory
Może nie co miesiąc, bo mogłoby to skończyć się na stałym zadłużaniu. Wystarczyłoby co 2 lata :)
gdyby wybory odbywałyby się co miesiąc Polska już dawno by zbankrutowała....
Polska rzeczywistość...
Zakutaszewo
Pipidów Mały za 70 lat.
Tak, być może, wyglądały by Polskie miasta gdyby nie 40 lat komuny i odrzucenie planu Marshalla ;]
Sprzeciw!! Wybory pochłaniają bardzo dużo kasy!! Jeszcze bardziej by płakali, że nie mają kasy. Nie daje ani minusa, ani plusa.
Tak tak, bo państwo buduje wieżowce i rozdaje ludziom samochody. Pieniądze na to po prostu pojawiają się z nicości kiedy tylko jest wola ich wydania. Wybory na szczęście nic nie kosztują i nie zajmują niczyjego czasu. Do tego wiadomo że ludzie kiedy wiedzą że za miesiąc zmienią stanowisko podchodzą do pracy (tu - rządzenia) z pełną odpowiedzialnością, zaangażowaniem i myślą o przyszłości organizacji.
A dług polski pomnożyłoby się jeszcze kilka razy... ;)
na pewno nie polskie xD
wee polska tak nigdy nie bedzie wygladać, chyba,że w naszych snach.
Polska naprawdę ma potencjał żeby być gospodarczo dużo mocniejsza niż jest, ale ta władza.. ;/
Tak by wyglądały, gdyby JKM doszedł do władzy.
@kital3 osobiście popieram Korwina, ale zarzucanie komuś tuska czy kaczora jest na poziomie ich zamkniętych w 2 partiach wyborców...
chciałbym żeby skończyły się czasy gdy mówiąc negatywnie o tusku, zarzuca się proPiS, zaściankowość, mohery itp., a gdy się mówi negatywnie o kaczce to nie zarzuca się masoństwo, bolszewictwo itd....
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 listopada 2010 o 20:04
A gdy się mówi źle o JKM zarzuca się głupotę. Przeglądałem jego blog, i to co on uprawia to populizm + teorie które może by działały w państwie idealnym, ale nie realnym świecie. Naprawdę ten świat NIE może działać na zasadzie praw dżungli - silniejszy przeżywa. Socjalizm, komunizm, w pewien sposób też dyktatura czy totalitaryzm w idei wyglądają pięknie - ale obudźcie się - ile śmierci pociągnęły. Gdybyśmy wprowadzili wszystko zgodnie z życzeniem JKM byłoby podobnie.
demot:Nowy tytuł: Polskie miasta tak by wyglądały, gdyby obietnice przedwyborcze były spełnione
A dług publiczny?
ta a to wszystko bylo by wydudowane za co ?chyba ze politycy zmiejszyli sobie pesje o polowe to by bylo mozna cos postawic
Nie lubię wieżowców. Dla mnie liczy się tylko neorenesans, neogotyk i secesja.
Miesiąc to przesada, ale co 2 lata byłyby dobrze.
gdyby wybory były tak często to żaden żąd nie zdążył by nawet zacząś cokolwiek robić, bo skupiałby się na kampani na następne wybory...
Niech żąd żądzi!
tak właśnie jest w tej chwili, strajki i demonstracje to nic innego jak szansa dla partii na pozyskanie sporej grupy wyborców, wszystko jest robione tylko z myślą o kolejnych wyborach, nie bez powodu informacja o podwyżce VAT-u idzie zaraz po wyborach na prezydenta, a jak najdalej od wyborów parlamentarnych
ps. rząd nie żąd
Nieee, już dawno by wszystkie zbankrutowały. To jest problem tzw. "plebsu" - widzi tylko nowe inwestycje, piękne stadiony, fantastyczne ulice, chodniki itd. a żaden nie pójdzie sprawdzić, jak bardzo władze na poczet tych "nowości" zadłużyły miasto. Demokracja ssie...
no ale lepiej się zadłużyć i coś zrobic tak by się zwróciło
niż i tak sie zadłużyc ale tylko po to by napełnic swoje koryto (o rządzie mówię)
pod tym wzgledem dobry był gierek
bo wprawdzie zadłużył polskę ale dokonał wielu inwestycji (szkoda tylko że nie trafionych)
Tja, Gierka do dziś spłacamy. Świetne te inwestycje robił, faktycznie.
Wy żartujecie z tym Gierkiem, prawda? Pożyczył ogromne pieniądze na raz, nagle wszystko przez chwilę działało lepiej, po 5 latach trzeba było zacząć to spłacać i już WTEDY zaczęło się sypać. Co gorsza, umorzono nam już około połowy tych długów a my NADAL po tak ogromnym okresie czasu to spłacamy. Raczej by nie było dziury gdyby nie on, a wy tu mówicie jaki wspaniały... Uczyli Was kiedykolwiek myśleć?
Jeśli nie zauważyłeś - ja ironizowałem... :>
niestety Kochani prawda jest taka, że wszelki postęp cywilizacyjny omija nasz kraj szerokim łukiem. nie wiem obraził się czy co?
Ja to słyszałem w radiu :/
akurat.gdyby wybory były co miesiąc nawet okna by Wam plakatami pozaklejali.
Kur*a nie!
Już drugi raz ktoś wstawił moją myśl na Demoty. Pier*ole to, od dziś nie myślę.
Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 9 listopada 2010 o 18:28
Ciesz się - myśl byłą beznadziejna.
Bezsensowny demot. Jakiś totalnie głupi wymysł prawicowca, który próbuje porównać Polskę do "tygrysów" Wschodu. INWESTOWAĆ, moi drodzy panowie, a to, że nasz kraj to postkomuna, to no cóż.
O co Ci chodzi, człowieku? Bo jakiś strasznie nieskładny ten Twój "post" wyszedł.
Chodziło mi o to, że myśl zawarta w democie mi nie odpowiada. A później mówiłem o tym, że należy inwestować.
Inwestować to inwestować, ale nie można z tej okazji robić długów. Długi może robić sobie prywaciarz, bo to on je będzie spłacać. Natomiast nie powinna ich robić gmina/dzielnica itd. - bo spłacać będziemy je my - z podatków.
Mi też nie do końca - tak to by na pewno nie było, a znacznie gorzej, bo już dawno te jednostki terytorialne by po prostu pobankrutowały...
Polskie miasta i pewnie by tak wyglądały gdyby Polska nie została spustoszona przez dwie wojny w XXw.
nie przez wojny tylko przez komune a raczej postkomunę bo to ci drudzy najwięcej zrobili szkody
porównaj sobie japonię ona dopiero po wojnie zaczęła sie rozwijać
Szczerze- nie chicałbym żeby moje miasto było budowane 60 letnią cegłą czy stalą już przerdzewiałą, bo takie budynki są właśnie na tych zdjęciach ! Chyba jeden z nich to jest nawet 73 lata .... przestań - - -
no właśnie ten jeden to mi krakowskie straszydło co nie daleko ronda mogilskiego stoi przypomina
tak by wyglądały... w wyobrażeniach polityków...
A gdzie miliardy ulotek?
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 9 listopada 2010 o 18:55
Wyobraźcie sobie, że ja tam mieszka. To Dubai, jeżeli się mylę to ew. Ad-Daucha
Ps. to tylko zdjęcie, na obrzeżach tak cudownie nie jest. To wszystko powstało dzięki ropie
Jak dla mnie TRAFIONY ;D
gdyby wybory były co miesiąc nic by nie powstało bo to za mały okres czasowy żeby coś większego stworzyc
swoją drogą, lepiej mieć sfyfne miasto tak jak większość polskich jest, a niż stać w korkach, jak to jest na twoim democie
Wtedy Kaczyński i Kaczor Donald byli by Billami Gatesami ,a Komorowski był by UWAGA ! M-Mm-MMmm Monster Billem Gejtsem.
To znaczy ze w tym miescie na obrazku sa wybory co miesiac? ciekawe ;O
Fail.. [-]
zerżnięte z wiadomści
Nic by się nie zmieniło .
+ tylko ciekawe, kto by chodził głosować co miesiąc jak ludziom teraz się nie chce.
to prawda
Nie, nie nie. Wtedy to już w ogóle byłaby jedna wielka kampania, wszyscy żyliby z miesiąca na miesiąc i miast zamieniłoby się w plakatownię. Częstotliwość wyborów jest ok, ale sęk w tym, że do władzy dostają się idioci albo/i oszuści. Oraz oszołomy...
gowno nie demot
Prawda jest taka że nasze miasta zamieniły by się w składy nie zbieranej makulatary.
tak wyglądałyby gdyby Polska w każdej wojnie światowej nie byłaby między młotem a kowadłem, a komunizm ominął nas szerokim łukiem.
O, wtedy to nawet wyglądałoby to LEPIEJ. Już pal licho te wojny. Ale gdyby nas ominęło w tym momencie jakieś 90 lat różnego rodzaju komuny, to dochód per capita byłby z całą pewnością wyższy niż w USA.
Ta jasne. Co ma piernik do wiatraka? Przecież wieżowce to prywatna inwestycja i nijak ma się do urzędników. Prędzej można było podpisać "Tak wyglądałyby polskie miasta gdyby Polska miała ropę", bo z tego co widzę na zdjęciu mamy Dubaj.
Dubaj :) Moje miasto
Mi się jakoś nie śpieszy do życia w betonowo-szklano-stalowym więzieniu w oparach smogu ;)
Mam nadzieję, że to taki niewinny zbieg okoliczności. Jak widać zdjęcie ma duże znaczenie...
http://demotywatory.pl/2206938/Gdyby-wybory-byly-co-miesiac
gdyby były co miesiąc to każdy miałby je w dupie... i miasta na pewno by tak nie wygladały ;)
Starożytna Grecja i gra zwana erepem się kłaniają
i tak wiekszosc je mam w dupie same statystyki o tym mowia
zapewniam, że miasta wyglądałyby jeszcze lepiej gdyby wyborów nie było w ogóle.
Wielki minus za demota. Wlaśnie że wybory nas dobijają, non stop jakieś zmiany i każde kampanie są z kieszeń podatników. Autor demota:Przejrzyj na oczy!
z tego typu sytuacją mieliśmy do czynienia w latach dwudziestych ubiegłego stulecia. W zasadzie żaden rząd nie dotrwał od początku do końca kadencji. Efekty były tragiczne, państwo się nie rozwijało, nie miało miejsca jakiekolwiek reformowanie państwa, innymi słowy jedna wielka stagnacja. tak wyglądałyby nasze miasta, gdyby nie wybuch II wojny światowej, 45 lat demokracji ludowej oraz masa innych katastrof i plag, które nękały nasz kraj przez ostatnie 70 lat.
i na prawdę, gdyby wybory odbywały się co miesiąc, w Polsce rosłyby palmy? :D
Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 10 listopada 2010 o 17:28
a to co? Niemcy...?
demot:Polskie miasta:tak by wyglądały, gdyby ludzie mieli przynajmniej minimalne pojęcie o polityce i ekonomii
a ja myślę że tak by wyglądały gdyby politykom nie płacono :) wtedy rządzili by ludzie z poczucia obowiązku dla ukochanego kraju a nie dla kasy :)