Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
5345 5766
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
D djpielgrzym
+13 / 101

Patrząc na tatuaże, na mózgu niespełna rozumu....

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 listopada 2010 o 22:03

A Ashardon
+21 / 111

Jak będziesz miał własne dzieciaki, to zrozumiesz, że "wychowanie", to mit. Wychowuje otoczenie, nie rodzice.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar biednybelfer
+31 / 85

@Ashardon - jeśli piszesz to bo sam masz dzieci to nie powinieneś być rodzicem. Jeśli jednak piszesz to bo tak Ci się wydaje to zmień poglądy - rodzice to podstawa wychowania, wszystko wpojone do 6 roku życia dziecka zostaje mu do końca życia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zadi69
+53 / 61

Typ po prostu wygląda na usfastykowanego..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Corium
+9 / 53

@Grindor, raczej przez redakcje wyborczej i jej zaślepionych czytelników jak ty, dla których chodzenie z biało czerwoną flagą to taki sam faszyzm jak chodzenie ze swastyką.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 listopada 2010 o 17:58

G Grindor
0 / 36

@Corium, to w takim razie pytanie za sto punktów - koleś na zdjęciu ma ewidentnie poglądy faszystowskie, czy nazistowskie? I obczaj stronę Combatu 18, będziesz wiedział o co mi chodzi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar biednybelfer
+13 / 39

@Grindor - a Ty odpowiedz za 101 punktów - pan ze stetoskopem woli blondynki czy brunetki?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar biednybelfer
+20 / 36

@Grindor - ten portal jest tak samo mój jak i Twój więc nie rozumiem dlaczego nie mógłbym pisać tu tego, co myślę. Ironicznie odpowiedziałem na Twoje bezsensowne pytanie i jeszcze masz do mnie jakieś żale? Wyluzuj! I na koniec nagroda - litr oleju.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar biednybelfer
+10 / 24

@Grindor - wyluzuj! Popieram Twoją pierwszą wypowiedź więc nie musisz mnie tak zaciekle minusować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Seviss
+3 / 27

Grindor, Combat 18 to idioci. Nie porównuj ich z prawdziwymi narodowcami. ONR czy MW to nie naziści.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar foksiasz
+7 / 27

z tego co wiem to zak jaki wszyscy widzimy na jego ciele w wielu miejscach... JEST ŹLE INTERPRETOWANY PRZEZ WYDARZENIA HISTORYCZNE... Tylko dlatego że Hitler przywłaszczył go sobie wszyscy teraz patrzą nań jak patrzą a tak naprawde to nikt z Was poza nielicznymi wyjątkami nie wie co On tak naprawde oznacza... "przynoszący szczęście".... Wszyscy Swastyke kojazycie tylko z Hitlerem i nazizmem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar action5
+1 / 13

U nas na WKU wywiazal sie taki dialog dawno temu "podobno jakas laska sprawdza tutaj jajka , prawda to ?" - "prawda" "a ile ma lat ? - "z 50" -" o k*** to ch***o !"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dracodemonicus
+7 / 9

Wychowanie zależy od trzech (albo więcej) czynników. Rodzice, otoczenie oraz własny rozum (czy jakby to nazwać). W wielu przypadkach to nie tylko wina otoczenia jaki człowiek się staje, właściwie NIGDY nie jest to jedyny powód. W największej mierze MY SAMI kierujemy swoim życiem. To, czy damy się ulepić komuś innemu, czy wyrzeźbi nas jakiś złoczyńca, czy namaluje nas dobry człowiek, zależy od tego, czy mu na to pozwolimy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G grunge
+1 / 13

@Corium: nie stawiaj wszystkich patriotów, w tym i mnie, na równi z ONR'owskimi i Wszechpolskimi nacjonalistycznymi kretynami...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S ShaoLyeHei
+1 / 1

@Ashardon nawet jeśli wychowuje otoczenie, to spójrz na to że zawsze możemy sami sobie ustalić "swoje otoczenie" czyli z kim chcemy sę spotykać a z kim nie. Ale cenię cię za to że to dostrzegasz

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SkyrnTFD
0 / 6

@grunge: nie stawiaj wszystkich nacjonalistów na równi z kretynami. Historia już zweryfikowała, że w Polsce lepiej działo się za czasów, gdy rządzili nią ludzie o poglądach ukierunkowanych nacjonalistycznie, niż internacjonaliści.
A nawiązując do wychowania: wychowujemy się sami i nikt nie jest nas w stanie w stu procentach zaprogramować. Co najwyżej może mieć wpływ, który jednak wraz z naszą powiększającą się świadomością realiów w których przyszło nam żyć maleje. Praktycznie 13 roku życia rodzice mają znikomy wpływ na to, jak zostanie ukształtowana osobowość potomka. Dlaczego do 6 roku życia tak łatwo dziecku zrobić pranie mózgu potocznie zwane "wychowaniem"? Proste, bo bardzo mało wie i do tego jest ciekawe, nieświadome relatywizmu systemu wartości, a rodziców uznaje jako najwyższy autorytet.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 listopada 2010 o 18:52

avatar DuzyGlod
+1 / 5

To prawda zgadzam się. Znak ten jest używany między innymi w Afryce, jako symbol bardzo pozytywny, jednak nie sądzę, że ten idiota ma pozytywne intencje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B barylek69
+1 / 3

Co do znaczenia tego znaku w tym przypadku nie ma wątpliwości. Na ramieniu jest na oficerskiej opasce. A i ten facet ze zdjęcia to zwykły debil, który koniecznie chciał wyrazić swoją oryginalność. Podpis obrazka jest SUPER. +

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Widurr14
+1 / 1

@foksiasz - chciałbym się z Tobą zgodzić. Nawet można się z Tobą zgodzić. Jeśli pominiesz swastykę na ramieniu (dziwne podobieństwo do opaski NSDAP i nazistów później). Dobrze, to może być tylko podobieństwo. Swastyka (bądź Swarzyca). Dobra! Jednakże symbol na prawej części klatki piersiowej jest tylko i wyłącznym symbolem nazistów. Wrony SS ze swastyką nie podepniesz już pod Słowian czy Buddystów. Pozdrawiam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wandejczyk
+34 / 50

Spodoba się izraelskim żołnierzom. Mają taką samą mentalność jak narodowi socjaliści.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Cyfernamis
+1 / 19

@strikerer narodowi socjaliści, nie socjaliści, nie bez przyczyny dodał słowo NARODOWI. Narodowy socjalizm to nazizm i niewiele ma z socjalizmem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wandejczyk
+7 / 19

@Cyfernamis

"Nazizm" to termin wymyślony przez innych socjalistów, aby zamaskować w oczach ludu związki z tą ideologią. Udało im się. Na angielskiej Wikipedii NSDAP nie funkcjonuje pod tą nazwą, ale jako "Nazi Party". Dlaczego wielką literą, skoro nie była to nazwa własna? Usilnie, media jak najrzadziej rozwijają skrót: NarodowoSOCJALISTYCZNA Niemiecka Partia ROBOTNICZA. Taka jest prawda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gniii
-5 / 17

Socjalizm w nazwie to tylko chwyt marketingowy był.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wandejczyk
0 / 10

@Gniii

Nigdy nie mówiłem, że nie był to chwyt marketingowy. Ale w praktyce także socjalizm. Poszczególne rodzaje socjalizmu, różnią się tylko kosmetycznie. Jedną z większych bzdur jaki wmawiają media jest teza, że Hitler napadł na Stalina, bo ideologie konkurencyjne. Kicha! Dwóch konkurentów stwierdziło, że Europa jest dla nich obu za mała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Widurr14
+15 / 19

Złamałem się.

1 - @Cyfernamis - ustrój narodowosocjalistyczny jak najbardziej JEST (przepraszam - BYŁ) ustrojem socjalistycznym. Tylko że nie rozwalali wszystkiego socjalizmem, a jedyne własne państwo. W końcu Hitler miał bzika na punkcie zmuszania ludzi do czegoś! Na przykład zaraz po wojnie chciał kompletnie zakazać palenia (UE też do tego zmierza. Podobieństwa z Hitlerem są naprawdę zadziwiające). Jest to typowe postępowanie SOCJALISTY.

2 - @Husarz2009 - nie wiem czy jesteś idiotą, czy prowokatorem. W każdym z wypadków, większego głupstwa nie widziałem. Nazizm to skrót od niemieckiego "nationalsozialismus". Na dodatek nazizm nie ma bardzo dużo wspólnego z faszyzmem. Radziłbym poczytać trochę na temat ustrojów (nie tylko z wikipedii, która skupia się na rasizmie). Hitlerowi bliżej było do Stalina niż Mussoliniego. Oczywiście w kwestii obywateli Państwa, którymi u Hitlera nie mogli być "nie Aryjczycy".
Wbrew pozorom - Mein Kampf nie gryzie. Podpowiem że można znaleźć, niekoniecznie u nazioli. Gdzie? - nie zdradzę.
W każdym razie polecam jako lekturę poszerzającą horyzonty.

3 - @Gniii - tak jak wyżej. Mianowicie, Mein Kampf nie gryzie. Zapoznaj się z czymś, zanim zaczniesz pisać na ten temat. Ta książka wprost emanuje socjalizmem.

4 - na koniec zauważyłem pod jakim postem głównym piszę.
Napiszę tylko że oni (jak i większość Ży... tzn. Starozakonnych (ta poprawność polityczna)) nie mają takiej samej mentalności jak narodowi socjaliści. Oni po prostu SĄ nazistami. Na dodatek fanatycznymi. Nie wzywam oczywiście do żadnej nienawiści. Wyrażam jedynie swoje zdanie zgodnie z Art. 54. 1. (Każdemu zapewnia się wolność wyrażania swoich poglądów oraz pozyskiwania i rozpowszechniania informacji.)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B barylek69
-2 / 2

Widur, jeśli żydzi są nazistami, to chcę poznać twoje zdanie na temat prezesa i spólki.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zxr
-2 / 4

Wymalował się irchą :P i problem z głowy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Q Qarhodron
-4 / 16

Szkoda, że zdrowy tylko na ciele...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Swierszczq
+2 / 12

Raczej nie bo taki chudy leszczyk z niego a takie tatuaże...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar afrojohny
0 / 16

W wojsku nie miał by życia xD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zamoy222
+25 / 37

Jak trafi do korpusu z dobry mudźin z afryka to nie będzie siema heniu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glinx11
-4 / 12

A po co do Izraela, przecież tam jest spokój! Do Palestyny jak już (ja wiem, że AP to część Państwa Izrael, no ale nikt nie mówi "misja pokojowa w Izraelu" tylko "w Palestynie"). No i wiem, że w democie chodzi o coś innego, ale jednak porządek zobowiązuje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 16 listopada 2010 o 17:26

B BlackSun666
+7 / 11

Haha,o kurde,co za koleś! Nawet nie można powiedzieć,że wytatuował sobie symbole szczęścia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Piffko20
-2 / 16

Zdrowy...lecz nie na umyśle

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar malygangsta
0 / 20

a skąd wiesz? badałeś go? to, że ma inne poglądy, swoje własne to nie znaczy że jest chory umysłowo. Panuje wolność co do poglądów i należy to uszanować. Mimo, że jego poglądy są jakie są ale ma do nich prawo, a Tobie nic do tego żeby to oceniać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RudaPunk
-2 / 2

NAZIZM TO ZBRODNIA, A NIE POGLĄD! Wbij to sobie do łba raz na zawsze!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Madmax17
+24 / 34

Jako przewodnika po Auschwitz ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar zadi69
-4 / 12

prowokacja udana co widać po ocenie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar eliothf
+10 / 12

unknow1 dobrze pisze to jest znak solarny z "Pisma dewanagari" swasti – powodzenie, pomyślność, od su – "dobry" i asti – "jest", -ka sufiks rzeczownikowy. Obecnie symbol ten niesłusznie kojarzony jest prawie wyłącznie z Adolfem Hitlerem i nazizmem. Adolcio wykorzystał go w taki a nie inny sposób, przez to jest teraz kojarzony jak jest...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mavrug
+6 / 8

unknow1 chyba jednak nie ma racji bo tylko nazistowska swastyka jest przechylona. Drobny szczegół ;p. Może na rękach nie widać ale na klacie wyraźnie, że to tylko i wyłącznie miało nazizm symbolizować.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kiniu13
+1 / 5

jest plusik

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pavel2121
+7 / 39

zdrowy fizycznie, chory psychicznie. BRZYDZĘ się wszystkimi faszystami, nazistami itp. itd.!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Aerrow
-3 / 19

O kur** jaki debil! Gdybym był z nim w wojsku, kazałbym mu lizać kibel!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rradi
+3 / 9

Nie wiem, jak teraz, ale kiedyś do wojska nie przyjmowali z tatuażami (przynajmniej z tyloma)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Aston94
0 / 0

Nie wiem jak w naszym kraju, ale oglądałem na Discovery Miami Ink gdzie na statku marines mówili, że nie można mieć tatuaży na szyi, twarzy itp., czyli typowo rzucających się w oczy i nie da się zakryć ubraniem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kkrawiecc
+1 / 3

te tatuaze wygladaja jakby sam sobie flamastrem malowal

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A andriu1
+1 / 1

na pokojawa jak najbardziej

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P petik1
0 / 4

przecież to kryminał nie komisja wojskowa, a poza tym taki chuderlak a przez te swastyki można się go przestraszyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kep
+4 / 4

Teoretycznie "swastyka" to symbol szczęscia itd., ale ten koleś ryjąc sobie coś na ciele chyba o szczęściu nie myślał

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar elle90
-1 / 3

koleś mi się podoba ale te tatuaże... no comment;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jadzia2316
0 / 0

Cóż szczęście to on ma wyryte na twarzy (a raczej na ciele :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar wwwadperfectpl
+5 / 9

Nie oceniajcie zbyt pochopnie... Dla wszystkich "wszytskowiedzących": w krajach byłego już ZSRR ludzie, najczęściej mężczyźni tatuowali sobie swastyki i inne nazistowskie insygnia na znak nienawiści do ustroju komunistycznego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RudaPunk
0 / 0

Sry, to ja mam sobie wytatuować na klacie idiotę Tuska, bo nienawidzę Kaczyńskiego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Adrian1234
-4 / 8

Ci Neonaziści to kompletni debile. Powodem robienia sobie takich tatuaży jest albo uwielbienie ideologii nazistowskiej z Hitlerem an czele albo po prostu nieznajomość historii (gość tatuuje sobie "fajny znaczek" nie wiedząc nawet z czym on się wiąże). Oba przypadki źle świadczą o posiadaczu tatuażu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K klawiszu
-2 / 4

Photoshop czyni cuda ;D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Destr0
+11 / 11

Skąd masz pewność że to jest Niemiec?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R RudaPunk
+1 / 1

Z nazizmem, słonko, z nazizmem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Pogrom103
+4 / 4

Ona jest symbolem szczęścia i pokoju owszem, ale do wszyskich którzy to wiedzą...wierzę że wiecie też że to przechylenie 45 stopniowe wszytko zmienia z powodów właśnie historycznych, a ten osobnik ma właśnie te przechylone o 45 stopni symbole na swoim ciele

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Marurban
-3 / 9

Od razu powinni do odstrzalu ustawiac hitlerowcow, a jak ktos bedzie mial jakis problem to jego tak samo, albo do komina lub gazu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gremlin666
+1 / 7

Bardzo Ładnie podoba mi sie to zdjęcie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar czlowiekbezpasji
+2 / 8

Zdrowy jak ryba, tylko mózgu brak.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Arkadiusz19872
+2 / 2

1910drumnbass tak, swastyka jest symbolem szczęścia, jednak to właśnie dzięki hitlerowcom przestała się kojarzyć w sposób pozytywny. Do 1945 roku motywu swastyki używały polskie oddziały piechoty górskiej (podhalańczycy). Historia pokazała jednak, że nawet z najbardziej pozytywnej symboliki można zrobić symbolikę kojarzącą się z działalnością zbrodniczą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Butelkaaa
0 / 4

Taki przystojny chłopak, a we łbie pusto :))

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F funnybunny571
+8 / 10

Narodowy Socjalizm, czyli Nazizm, to Socjalizm z Domieszką Szowinizmu, Skrajnej Wersji Nacjonalizmu. Nacjonalizm jednak i Szowinizm nie są poglądami Prawicowymi. Istnieją bowiem Nacjonalizmy Lewicowe (własnie np Socjalistyczny Nazizm), bądź Narodowy Bolszewizm (Narodowy Komunizm, nie internacjonalistyczny) a nawet Nacjonalizm Anarchistyczny (Pasuje jak piernik do wiatraka, ale prosze sprawdzić - Narodowy Anarchizm, Istnieje coś takiego). Między Nacjonalizmem a Szowinizmem tez są Różnice. Nacjonalizm mówi "mój Naród jest dla mnie czymś najważniejszym", natomiast Szowinizm który wszedł w skład właśnie Nazizmu, mówi "Mój Naród jest NAJLEPSZY, a każdy inny, jest Gorszy". Niestety dziś wielkie różnice między tymi ideologiami zostają zatarte. Nazizm błędnie określany jest "Skrajną Prawicą", Ludzie łączą Szowinizm z Nacjonalizmem, a Narodowców ma się za....Faszystów. Porażka totalna, zrobiono ludziom kupy z mózgów. Pozdrawiam Kumatych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ZordonX
+5 / 5

Nie rozumiem pisania faszyzm, anarchizm itd. z wielkiej litery. Patrząc na demota przez wspomnienie tego, co czytałem o armii Izraela... to ten typek nie chciałby, oj nie chciałby.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 1910drumnbass
0 / 2

ten symbol na zawsze będzie nosił piętno zakazanego kojarzącego się z nienawiścią i eksterminacją, wszystkich zapalonych faszystów stracono w procesach Norymberskich a tacy ludzie jak ten na zdj to nic nie znaczący pion,który mógł mieć gówno doczynienia np z narodowsciami zydowskimi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Diarus
-1 / 3

Swastyka to takze symbol religijny, poczytajcie se o tym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M matluszzdemotywowany
0 / 0

jak to mówią ryba psuje się od głowy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Stara1990
-2 / 2

To jakiś jeden wielki fake...
Przecież do wojska w ogóle nie biorą ludzi z tatuażami w widocznych miejscach...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Mavrug
-1 / 1

W tym roku kumpel miał WKU i mimo całkiem wytatuowanych łydek dostał kategorie A (tylko dopisek, że ma tatuaże, a i tak powiedzieli, że może iść do woja). Chyba ta zasada odchodzi w zapomnienie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Graven
+3 / 3

@Stara1990 W WP moze tak, nie wiadomo jak jest w innych krajach. @Mavrug To zalezy, jezeli mial by tatuaz na twarzy, szyji, czy dloniach mogli by go nie przyjac. Lub jezeli mial by wytatuowana znaczna czesc ciala, wtedy traktuja to jako "sklonnosci do samookaleczania". W przypadku lydek, sa one "schowane" pod spodniami, wiec ich nie widac.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Ave1979
+4 / 4

W Wojsku Polskim jest zasada, że tatuaże nie mogą być w widocznych miejscach po założeniu munduru.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Stara1990
0 / 0

Być może, że teraz są dopuszczalne jakieś tatuaże, ale jest ograniczenie co do tematyki i nazistowskie na pewno nie mogą być... Tatuaże też nie mogą zajmować większości ciała.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F FalangaZG
0 / 2

HAHHA DOBRE XD plus! ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MadTrucker
+4 / 4

Jeden drobny szczegół wam umknął, drodzy obserwatorzy: ów kolega znajduje się w wiezieniu i przechodzi rutynowe badania medyczne. Dziękuję za uwagę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kams
-3 / 5

o co chodzi takim ludziom ? te tatuaże przerażają mnie...oderwać mu kutafona !!!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C czeszczdzewczyny
-1 / 1

Na mięso armatnie każden się nada. Trzeba nie mieć nic pod kopułą albo być łasym na kasę jak prostytutka, żeby się na ochotnika zaciągnąć do woja wyjeżdżającego na misje. No w końcu do czegoś sobie muszą talibowie postrzelać, a ile można do puszek. Co ruchomy cel, to ruchomy cel.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zachargkm
+3 / 3

byle jak wykonany tatuazu mogl dac wiecej i Ami z miami ink by mu o wiele lepszy zrobil...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 17 listopada 2010 o 13:23

avatar czlowiekbezpasji
+1 / 1

Co z tego , że KIEDYŚ ten znak oznaczał szczęście? Ja jak go widzę, i pewnie i większość myślę sobie od razu 'Hitler'. A z kolei on, na pewno nie kojarzy mi się z czymś przypominającym szczęście.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z Zieniu7
0 / 0

nalezalo by sie mu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Aguch
0 / 0

z tatuażem w widocznym miejscu do wojska nie biorą, przykro mi..

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tomaskow
+3 / 7

piep**ony nazista

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar yoda73
0 / 6

darłbym ze sku*wiela pasy i solił!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 19 lutego 2011 o 19:26

R Roni666
+3 / 7

Naziści - ludzie o poglądach prymitywnych, jak mało które i pełnych sprzeczności i zakłamania. Nauka udowodniła, że mieszanie ras zwiększa odporność na choroby, itp. Poza tym ludzie z mieszanych związków są atrakcyjniejsi, zwłaszcza kobiety. Myślicie, że z zasady czemu Niemki są brzydkie? Dlatego, że od wieków wszyscy w Niemczech, żenili się z kimś ze swojej wsi, było to powód niejakiego monolitu genowego. Teraz się to zmienia, ale "brzydkie Niemki" to już frazeologizm. Nazizm to przeinaczona interpretacja Nietzsche'go. Pewnie i tak prawie całość skinheadów nie wie kim był Nietzsche, ale pomińmy ten fakt, w każdym razie tanie kłamstwo (można śmiało nawiązać do Goebbels'a i jego słów o wielokrotnie powtarzanym kłamstwie, które w rezultacie staje się prawdą) jest świetną paszą dla szarych pół mózgów, dla których autorytetem i idolem, za którego oddaliby życie, jest człowieczek zakompleksiony jak mało kto, z dużym prawdopodobieństwem nawet i kompleksu edypa, fetyszysta moczu i masochista, w dodatku hipokryta (piję do jego korzeni i choroby, czyli parkinsona, pomijając schorzenia psychiczne).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Eluno
+4 / 6

W dzisiejszych czasach nawet Kolumbowie zostaliby nazwani skrajnie prawicowymi nacjonalistami, wszystko przez media i ogłupiony społeczeństwo które boi się postawić gdy zachodzi taka potrzeba. Samych neonazistów nie ma kto sprowadzić i ich poglądów na dobrą drogę (dawniej były to organizacje młodzieżowe) - na Harcerza się nie nadają bo teraz zostają nimi wyłącznie długowłose lamusy (w większości słuchacze metalu) koniecznie z dobrego domu, koniecznie z gitarą, a wojsko stało się nieobowiązkowe - nie ma ich kto na poważnie "doszlifować". Ok długowłosi, możecie mnie już minusować ale taka jest smutna prawda. Może za naście lat moje dzieci będą miały gdzie się podziać w świecie dorastających szogunów, jotpe, dyskotekowych lolo i pokemonów, może znajdzie się ktoś kto wreszcie ruszy tym całym gównem...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J jozinowax33
-1 / 3

Gówno ma w głowie tak jak i te jego tatuaże to też gówno .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Woldo
-3 / 3

Za takie tatuaże na pewno go nie wzięli do wojska, tylko do więzienia, bo symbole nazistowskie są w Polsce zakazane.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NightmareTheWorld
+3 / 3

To nie jest Polska. Po wzorze na spodniach (jeśli to faktycznie część munduru) obstawiam Rosję. W Polsce są inne kolory i inny materiał mundurów polowych. A w Niemczech to w ogóle jakieś dziwne maja. A z tego co pamiętam to jest wzór rosyjski.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Grudniowy
+2 / 8

Tolerować można ludzi,którzy swoimi poglądami nie namawiają do zabijania czy prześladowania innych,nazizm to zbrodnia nie pogląd

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar indecksik
0 / 2

dorośnij dziecko, a potem szukaj jakiejś ideologii dla siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dzastis89
+2 / 4

xbulletkax666x chyba masz problemy ze zrozumieniem pojęcia "tolerancja" ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar NoriK
0 / 2

@foksiarz swastyka taka jaką ma ten typ (obrócona o 45 stopni) jest akurat Hitlerowska. poza tym ciekawe co to za armia? (Bo to chyba komisja wojskowa no nie?)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Budynia
0 / 0

Za tatuaże widoczne spod munduru dostaje się kategorie D, czyli niezdolny do czynnej służby wojskowej w czasie pokoju. Dopiero na wojnę mogli by go wysłać.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem