Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
4170 5804
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar hokage4
+1 / 39

Dobre:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B BlackSun666
+13 / 23

Zostałeś zminusowany,bo ci się podoba,tak jak mnie. Ta strona jest wspaniała. :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bstq
+1 / 5

pomnik powstal za prywatne pieniadze, nic wam do niego...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar karolek9
-2 / 4

chamskie. [-]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Albafika
+16 / 44

I słucha Highway to hell AC/DC.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D derya
+2 / 14

raczej Stairway to heaven...a swoją drogą...niezły z niego Zack.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Albafika
+4 / 6

Ostatecznie piosenkę tygodnia w radiu Maryja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jerod
+2 / 2

Dżem: "Harley mój" :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar QueenOfDamned
+1 / 1

lub Riders on the storm^^

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W wirtualbb
-3 / 17

No i sie zaczeło... :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar KoRnkardka
-1 / 33

Najlepsza przeróbka wiadomego pomnika :D "+"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar artur6912
+22 / 28

Nie wiem co sie tak wszyscy przyczepili do tego posągu Aragorna, władca pierścieni nie był takim złym filmem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar kabab01
+7 / 25

Boooorn to beeee wild :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J juri997
-1 / 7

no to jest song ale izi rajdera^^ a nie stairway to heaven - zeppelini są dobrzy ale nie do tego:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar eragon1111
+4 / 46

Zaraz sie katole zleca :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kapoocyn
+9 / 35

przecież to tylko kawał betonu :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar RedHotChiliPepper
-5 / 13

kroliczek5000 - nie , nie jesteśmy katolami .

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D djv
+1 / 3

@W0jcimierz - I masz w stu procentach rację! Widelec to jest kawałek metalu, blok mieszkalny kawałek betonu! I śmiać się można z nich tak samo. Tylko, że nie ma powodu. Natomiast w tym przypadku - widzę ich kilka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rumcajsek
-3 / 5

djv: Wymień, proszę. Ja z kolei zaraz znajdę równie głupie jak te Twoje powody, żeby śmiać się z Ciebie, Twojej siostry, mamy, taty, brata, domu, butów itp.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar artur6912
+7 / 21

Śmieszy przeróbką, demotywuje ilość wyrzuconej kasy na coś co nie wzbudza szacunku i zachwytu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar w0jcimierz
-2 / 8

A nie zauważyłeś, że za każdym razem, gdy pojawiają się nowe demoty- jeden z nich jest o pomniku w Świebodzinie? Bez względu na ocenę :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar charlesbronson
-2 / 16

Miażdży!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jadowita83
+5 / 17

"Znów wytarta skóra, wytarte dżinsy znów
Dosiadasz maszyny, kask na głowę włóż
To co Ci zostało - szosa, motoru ryk
Wiec ruszasz z kopyta, zostawiasz wszystko i..."
Masz plusa za pomysł i przypomnienie mi starego dobrego grania:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H hyprodeluxe
+2 / 8

cytat z kawałka zespołu Hetman :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jadowita83
+1 / 3

Oczywiście że tak:)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jerod
+1 / 1

Niestety to nie mój pomysł. Aż tag biegły w Paintcie nie jestem :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jadowita83
0 / 0

I tak sprawiłeś mi ogromną przyjemność :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Paperinik
+11 / 23

Właśnie pokazałem to babci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G glinx11
0 / 8

Spoko, będzie się za ciebie modlić. ;P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar prostozsadu
+4 / 30

Nam Ciebie też.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar prostozsadu
-1 / 17

Jestem Alfą i Omegą, a Twoim upoważnieniem mogę sobie podetrzeć dupe.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Janette
+5 / 9

RENEGAT :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0sama
+5 / 11

BÓJTA SIE BOGA. Nieważnie jakiego.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ajin
+3 / 11

hulaj dusza, piekła nie ma :>

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0sama
+3 / 21

racja, mógł wszystko, ale DLACZEGO WYBRAŁ JEZUSA? ten kraj jest dziwny...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P piroo
+7 / 19

Mogli zamiast Jezusa zrobić pana prezesa ;d

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 listopada 2010 o 20:07

avatar artur6912
+3 / 11

Jaki znowu Jezus !? Sponsorzy byli fanami Tolkiena i postawili mu w hołdzie pomnik Aragorna, a że zmarnowali trochę miejsca i kasy to trudno sie mówi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Orulo
-3 / 7

Jakie pośmiewisko z Polski? Tylko "polacy" się z tego śmieją.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar artur6912
+9 / 19

Jasne, jak tylko nam pokażesz gdzie w Polsce mamy dupny, brzydki i drogi pomnik Allaha.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Paperinik
+3 / 3

Jakbyś czasem używał Googli to byś wiedział że na necie jest cała masa karykatur Mahometa i jakoś nic się nie dzieje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P Prima50
0 / 0

Paperinik- a pamiętasz Duńczyka, który zrobił karykaturę Mahometa? DO dziś ma ochronę, ukrywa się, a na jego życie były zamachy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MattheM
+6 / 18

nie czaje ludzi kt sie przez to obrażają.
demot nie zawiera nic obraźliwego religijnie, a jak chcecie być prawdziwymi chrześcijanami to zamiast krytykować zabawne demoty zachowywujcie postawe na co dzien.
kozaki w necie lamy w swiecie, taka prawda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar 0sama
+5 / 5

@mamrot. Napisałeś właśnie o Jezusie jako o rzeczy, pozdro ;>

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koko
+4 / 4

mamrot to jest śmianie się z pomnika,nie z Jezusa vel rzeczy,trochę otwórz umysł,chociaż troszeczkę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MattheM
+1 / 1

mialem na mysli ze jezeli chce sie swoją religie traktować poważnie to nie tylko na demotach. bo w koncu to tylko demoty, ekstremisci religijni nie powinni ich przegladac.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar PSdemot
+14 / 28

demot:Jadę nawracać:co będę tak stał w tym polu kapusty...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tiktaki
-4 / 8

hehe fajny posąg

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 26 listopada 2010 o 20:44

E Eddie17
+4 / 6

minus wedle życzenia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar jadowita83
0 / 0

wedle życzenia minus

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar EasyRiderPL
+4 / 4

Czego?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
W Wagierek
+3 / 3

Joe Monster?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F froger
+2 / 8

O_o to Aragorn jezdzil na moto ?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zabs
+1 / 9

Po****ło ludzi z tym poągiem jak nic. Ale domot dobry. pozdro dla autora.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rumcajsek
-4 / 4

a czemu? Bo przedstawia Jezusa, a nie Stalina, Palikota, Twoją Starą, czy jakieś inne postaci? Z takim obiektywizmem to ch**a szkoda.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TheAsd
+4 / 16

To nie jest śmieszne, to jest chore. Polska nie jest ani krajem katolickim, bo nabija się z katolików, tolerancyjna też nie jest, bo jest pełno rasistów i homofobów. Kim jest więc Polska? NIKIM LUDZIE, NIKIM.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GumBaSS
+1 / 13

Moherowi katolicy i Pisowcy sa chorzy o to cała prawda, ale na pocieszenie dodam, ze sms-y w 36i6 nidgy sie nie koncza

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Orulo
-1 / 3

Moherowi katolicy i Jarko-pisowcy - prawda, są chorzy. Ale katolicy nie. A czy to, że z dobrowolnych datków przeznaczonych na pomnik buduje się pomnik jest chore, zostawiam już tobie do oceny. BTW PiS za Lecha jeszcze popierałem, ale to, co się teraz z tą partią dzieje...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bstq
0 / 2

dobra dobra wy na nas najezdzacie, ale jakim prawem? czy wy cos mowimy o waszych rozowych jednorozcach? dlaczego krytykujecie nasza wiare i nie szanujecie pomnika ktory powstal za prywatne pieniadze??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M madamadamada
-4 / 10

Smutno mi się robi, jak na to patrzę... kasia33 święte słowa

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B bunio5
-3 / 21

Panie wybacz im , bo nie wiedzą co czynią.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BlackShadow
+4 / 12

Nieźle. Bardziej patetycznie się nie dało? Chcesz się może jeszcze pomodlić w komentarzach? a może spowiedź na priva? W ogóle ten oklepany tekst nikogo nie rusza, łącznie z twoim Bogiem. Jakbyś mógł to pomódl się za mnie, mniej cię będzie poza domem i świat, w ten sposób, będzie lepszy dzięki twojej wierze.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Drzewko
-4 / 4

"nieee ziom"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GumBaSS
+3 / 21

Nie bedziesz czynił zadnej rzezby ani zadnego obrazu tego, co jest na niebie wysoko, ani tego co jest na ziemi nisko, ani tego co jest w wodach pod ziemią... NIE BEDZIESZ ODDAWAL IM POKLONU I NIE BEDZIESZ IM SLUZYL... tego w szkole nie ucza, a no szkoda... a co do katolikow, to sa to katolami... a żydzi ?? Żydzi mają gorzej, katole nazywaja ich pierd***nymi żydami. Czasami mi sie wydaje jakby katolicy byli najwieksza sekta na swiecie. Czytaj przykazania kościelne ( nowe ) bo co roku masz inne... starczy juz... zminusuj mnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar w0jcimierz
-2 / 16

@ GumBaSS- dobrze, że napisałeś dużymi literami odpowiedni fragment, bo to on właśnie świadczy, że Twoja argumentacja traci rację bytu. Ten cytat z Księgi Wyjścia mówi wyraźnie, aby nie "oddawać pokłonu" i "służyć" uczynionym obrazom- nie Bogu, który te "obrazy" przedstawiają. Jak widzisz Twój komentarz nie jest jeszcze "poniżej poziomu- nie dziwota- wielu ludziom odpowiada taki styl wyrażania myśli ( co rok inne przykazania kościelne, katolicy to sekta itd.)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 listopada 2010 o 3:13

L longbow
0 / 8

w0jcimierz, w tym wątku udzielasz się komentarzami typowo pro-katolowymi i dlatego nie dziwi mnie,
że nie rozumiesz swojej świętej książki. Cytat z Exodus mówi o nie OBRAZOWANIU i ODDAWANIU
OBRAZOM CZCI. Czy rozumiesz, że poprzez stawianie Bogu pomników OBRAZUJESZ GO i nie oddajesz czci
jemu, jakbyś to robił wypełniając jego wolę (słuchanie Boga=oddawanie mu czci=wypełnianie
jego woli wg encyklik papieskich), ale ODDAJESZ CZEŚĆ OBRAZOWI, którym jest posąg? A potem
ludzie się dziwią, że nienawidzimy katoli, którzy gorzej znają własne prawa niż ateiści.

"Jedynymi ludźmi na ziemi, którzy nie zrozumieli Chrystusa i jego nauk jako przekazu pokoju są
chrześcijanie" Mahatma Gandhi

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 listopada 2010 o 13:38

L longbow
+4 / 4

Covboy, w swoim ograniczeniu, podaj argumenty, udowodnij, poprzyj dowodami. Jeśli nie umiesz się wypowiadać w nieco bardziej rozwinięty intelektualnie sposób, niż "brednie, brednie, tylko ja znam Biblię ale jestę mądry holololo", to lepiej nie wypowiadaj się w ogóle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar w0jcimierz
-3 / 13

@ longbow- Jak to dobrze, że są ludzie, którzy znają Pismo Święte lepiej od chrześcijan. To dziwne (albo nie), ale nie pierwszy raz spotykam się z takimi głosami. Dlaczego ludzie niezwiązani z Kościołem kreują się na autorytety w sprawach wiary i interpretacji Biblii? Naprawdę tego nie rozumiem. Przykro mi, ale wolę polegać na zdaniu ludzi, z którymi tworzę wspólnotę, niż na osobach postronnych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L longbow
+1 / 5

"Przykro mi, ale wolę polegać na zdaniu ludzi, z którymi tworzę
wspólnotę, niż na osobach postronnych." - czyli jedni mają rację, bo są po Twojej stronie, a inni nie, bo nie są. Bardzo wygodne podejście do świata.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stgesp
+2 / 2

@w0jcimierz a jesli twoja wspolnota nagle postanowi wyciac wpien wszystkich ateistow i innowiercow, to chwycisz za karabin i pobiegniesz za tlumem ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mazda1233
+2 / 2

Milton Przybor1995 zgadzam się z wami dzieci neo znowu atakują ;/

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mazda1233
+2 / 4

TheAsd Polska to piękny kraj ale ludzie i rząd to są bardziej tacy żeby ze wszystkiego co święte drwić a w razie klęski żywiołowej to "Boże pomóż"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koko
+4 / 8

ludzie,opamiętajcie się,to jest śmianie się z posągu,nie z Jezusa,na litość boską!nie macie do siebie ani krzty dystansu!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D djv
0 / 4

@w0jcimierz - Pozwól, że zaprezentuję: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!1!!11oneoneoenoene. Zejdź na Ziemię.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S scoti17
+1 / 11

kolega GumBaSS już nawiązał do tego co chciałem powiedzieć ale jeżeli ktoś tutaj jest zapalonym katolikiem to na pewno czytał Biblie i wie ze są tam właśnie te słowa o których mówił kolega. Bóg wyraźnie mówi o zakazie czczenia czego kolwiek, obrazów, posągów itp. Kościół to ludzie a nie przedmioty, dla tego stawianie tego "pomnika jest bezsensu" . Bó nie potrzebuje złotych kielichów na dowód wiary, bo przecież wychodzę z założenia że sam je wymyślił, po co mu coś tak mizernego w skali świata. Ale mniejsza nie mam nic do ludzi wierzących, żyję obok nie przeszkadzając im, a to moje zdanie. Jeśli ktoś chce używać jakiś argumentów zachęcam najpierw do lektury Bibli

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szymongo
+1 / 11

Nie kłam. Księga Wyjścia rozdział
III. Mojżesz na górze Horeb zauważa płonący krzew, zdejmuje buty, pada na kolana, oddaje pokłon. Pytanie brzmi:
komu? Krzewowi, czy Bogu, KTÓRY PRZEZ KRZEW przemawia? Co więcej Pan Bóg nie tylko wybiera sobie symbole swojej
obecności jako rzeczy, ale też wybiera sobie miejsca. W tym samym fragmencie czytamy: "Ja będę z Tobą. Znakiem
zaś dla ciebie, że ja Cię posłałem, będzie to, iż po wyprowadzeniu tego ludu z Egiptu oddacie cześć Bogu NA TEJ
GÓRZE". Czyżby Pan Bóg nie wiedział, że jest wszędzie? Więc dlaczego na górze? Pan Bóg jest wszędzie, ale
oddanie pokłonu na górze ma być ZNAKIEM, symbolem: "Ja będę z Tobą. Znakiem zaś dla ciebie (...) ".
ZNAK obecności Boga! Tak samo jak pomnik w Świebodzinie jest ZNAKIEM. Może jeden fragment Cię nie przekonał. Nie
szkodzi, w Starym i Nowym Testamencie jest pełno podobnych. Np. podczas drogi Chrystusa na Golgotę przed
ukrzyżowaniem, Weronika podała Chrystusowi płótno, na którym odbił się Jego wizerunek! To nie było działanie
człowieka, tylko Boga! Przy okazji stąd wzięło się imię Weronika :) Arka przymierza wykonana przez ludzi na
polecenie Boga, zadyma zrobiona przez Chrystusa w Świątyni - sprawa kupców itd.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szymongo
-3 / 11

Mało? "Ja jestem Pan, twój Bóg, który cię wywiódł z ziemi egipskiej, z domu niewoli. Nie będziesz miał cudzych bogów obok Mnie! Nie będziesz czynił żadnej rzeźby ani żadnego obrazu tego, co jest na niebie wysoko, ani tego, co jest na ziemi nisko, ani tego, co jest w wodach pod ziemią! Nie będziesz oddawał im pokłonu i nie będziesz im służył". Jak widać z tekstu, to co uważa się za trzecie przykazanie (trzy długie zdania w. 4,5,6) jest po prostu rozwinięciem jednego zdania (w. 4), jako ostrzeżenie przed naśladowaniem pogan w czynieniu rzeźb i obrazów, by Izraelici nie oddawali im boskiej czci. Te fragment mówi, że prawdziwa wiara to wiara w osobę Chrystusa, nie w symbole czy pomniki, które
reprezentują puste wartości. Np. Figurka złotego cielca to tak naprawdę figurka nikogo, bo nikogo nie reprezentuje.
Ludzie oddawali jej cześć bo była ze złota, sami sobie stworzyli boga. Taka figurka może symbolizować np.
poświęcenie swojego życia na zarabianie pieniędzy. Jeżeli pozwolisz sobie wyryć w sercu właśnie taki obraz, to
jedynym celem Twojego życia będą pieniądze, "będziesz im służył i kłaniał im się" - wszystkie
siły skupisz na tym celu, zatracając swoje życie. Wartości tego świata to rzeczy "które są w niebie na
górze i w ziemi nisko" - bogactwo, sława, uznanie. (Przypominam, że fragment pochodzi ze Starego Testamentu, a
więc niebo nie było wtedy metaforą siedziby Boga, który objawiał się np. w krzewie i ogniu. Dopiero po
wniebowstąpieniu Chrystusa ta metafora zyskała symboliczny sens, choć oczywiście wiadomo, że Bóg nie ma siedziby
bo nie podlega wymiarom. Niebo to stan obecności z Bogiem twarzą w twarz, ostatecznego połączenia się z Jego
miłością). Są ludzie dla których najważniejszymi postaciami w życiu są pseudo idole z TV, piosenkarze,
przywódcy polityczni (np. kult Stalina) itp. "Nie będziesz się im kłaniał ani służył - Ja jestem Pan, Bóg
twój!". Dodam tylko, że ludzie w Starym Testamencie nie mieli wątpliwości co do tego, że Boga się czci. A
Pomnik w Świebodzinie jest bezsprzecznie konkretnym wyrazem i symbolem wiary w Boga osobowego, a nie w inne wartości.
Ty na serio myślisz, że w śród 1,1mld wierzących katolików nie znalazł się nikt,
kto by na to wpadł? A może Pismo Święte to list od Boga, który chce wierzącemu coś przekazać? Nie jakieś
ogólne prawdy, ale coś, co akurat teraz pasuje do konkretnych wydarzeń w życiu człowieka...? Ty jako niewierzący
wykluczyć tego nie możesz, bo o doświadczeniu realnej wiary pojęcia nie masz.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L longbow
0 / 8

szymongo, trudno ująć to inaczej niż: jesteś kretynem. Jesteś katolem, który opowiada o Weronice i odbiciu się twarzy Jezusa, bo była upaprana krwią, mając to za znak Boga. Trudno doszukiwać się w Twoich słowach sensu, bo jeżeli nie pojmujesz, że ST i Dekalog nie są metaforami, tylko prawami, które otrzymali Izraelici i NALEŻY traktować je dosłownie, to znaczy, że żadna dyskusja i żaden argument nie odmieni Twojego chorego, zaślepionego wiarą, nie Bogiem, umysłu. Bóg NIE CHCE POMNIKÓW I OBRAZÓW. W płonącym krzewie ukazał się Anioł Pański, a czy w posągu ze Świebodzina też ukazuje się anioł? Nie i dlatego są to różne sytuacje, które próbujesz porównać w swojej ogromnej, choć chybionej, jak widać, wiedzy. Dalej: figurka złotego cielca nie reprezentuje nikogo? A może reprezentuje cielca, pomyślałeś o tym? Dlatego Bóg zakazuje WSZYSTKICH POMNIKÓW, zarówno ukazujących jego, jak i inne wartości. On jest stokroć mądrzejszy od katoli takich jak Ty i dlatego wie, że wszystkie pomniki i obrazy po jakimś czasie stają się bożkami samymi w sobie. Przykład? Katolsko-frajerski cyrk pod Pałacem Prezydenckim. Nie powiesz mi, że ci ludzie wierzyli w Boga, skoro obrazili i przepędzili jego wysłanników, kapłanów. Tam byli katole tacy jak Ty, którzy czcili symbol - krzyż - a jedynie zasłaniali się swoimi słowami. Przede wszystkim jednak liczą się czyny, a nie fałszywe słowa. Jeżeli chciało Ci się to czytać, to może jest nadzieja dla zepsutego katolstwem i napastliwą wiarą umysłu. Dziękuję za uwagę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szymongo
0 / 12

longbow opanuj swoją nienawiść i przestań obrażać.Scoti17 napisał: "jeżeli ktoś tutaj jest zapalonym katolikiem to na
pewno czytał Biblie i wie ze są tam właśnie te słowa o których mówił kolega" i ja mu to wyjaśniłem. Zarzucał wierzącym nieznajomość Biblii "Jeśli ktoś chce używać jakiś argumentów zachęcam najpierw do lektury Bibli" i ja mu udowodniłem, że tak nie jest. Fakty są takie, że stawianie pomników Bogu nie jest sprzeczne z Pismem Św. i ja to udowodniłem. A Ty nie znasz Biblii: "W płonącym krzewie ukazał się Anioł Pański" - to nie prawda, nie rozumiesz pojęcia Anioł Pański. Przeczytaj sobie te fragment dalej: "(...) Powiedział jeszcze Pan (z krzewu do Mojżesza): Jestem Bogiem Ojca Twego Bogiem Abrahama (...). Jeszcze jakieś wątpliwości? " A może reprezentuje cielca, pomyślałeś o tym?" - może? Tu nie ma miejsca na gdybanie. Figurka cielca reprezentuje puste wartości bo: 1) jest ze złota i złoto jest wielokrotnie piętnowane w Piśmie Św. jako symbol pustych wartości 2) cielec nie reprezentuje żadnego konkretnego pogańskiego bożka (w przeciwieństwie np. do Zeusa). Nikt nie wyznawał wtedy takiego bożka jak złoty cielec. Samo pojęcie jest niekonkretne bo zgodnie ze starożytnym znaczeniem terminu użytego w Piśmie Św nie jesteśmy w stanie stwierdzić jakie dokładnie zwierzę przedstawiała figurka. " On jest
stokroć mądrzejszy od katoli" - od Kościoła który sam ustanowił? Obrażasz Boga i zarzucasz mu kłamstwo. Ponieważ powiedział Jezus do Św. Piotra: "Ty jesteś Piotr-Opoka, i na tej Opoce zbuduję Mój Kościół, a bramy piekielne go nie przemogą!" Twierdzisz, że Pan Bóg nas okłamał? Nie wspominaj sporu o krzyż, bo to jest oczywiste, że to spór polityczny i Pan Bóg to osądzi, nie my. Przede wszystkim jednak liczą się czyny, a nie fałszywe słowa. Dokładnie. Ale czyny są różne: postawienie takiego pomnika to konkretny wyraz konkretnej wiary. Bo wyobraź sobie że taki pomnik powstanie w laickiej Francji czy w Niemczech. Wiadomo, że to nie możliwe, w przeciwieństwie do meczetów. Jeszcze zamierzasz rzucać jakieś kłamstwa?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 9 razy. Ostatnia modyfikacja: 27 listopada 2010 o 16:03

L longbow
-1 / 7

"A Ty nie znasz Biblii: "W płonącym krzewie ukazał się Anioł Pański" - to nie
prawda, nie
rozumiesz pojęcia Anioł Pański. Przeczytaj sobie te fragment dalej: "(...)
Powiedział jeszcze
Pan (z krzewu do Mojżesza): Jestem Bogiem Ojca Twego Bogiem Abrahama (...).
Jeszcze jakieś
wątpliwości? "" -
Biblia wyraźnie mówi:" Wtedy ukazał mu się Anioł Pański (w innych
przekładach Anioł Jahwe lub anioł Boży) w płomieniu ognia, ze środka krzewu" - jak zwykle
katol próbuje cytować magiczną książkę, nie znając innych tłumaczeń niż to, które stoi na
półce w jego domu.
Co do cielca - nie rozumiesz, że chodzi tu o to, że cielec przedstawia
cielca, a posąg Jezusa przedstawia Jezusa. Cielcom zawdzięczamy mięso czy nie wiem jakie jeszcze
wyroby spożywcze, a Jezusowi, wg wierzących, jakieś inne dobra. Co nie zmienia faktu, że nie
mamy budować pomników, bo potem dzieje się tak, że symbol staje się dla nas wartością samą w
sobie, A NIE MOŻE NIĄ BYĆ! Krzyż może znaczyć zarówno śmierć Jezusa, jak i narzędzie
tortur Rzymian! Dlatego Bóg nie chce symboli, ale dowodów wiary.
Dalej, teraz najzabawniejsze - "
" On jest stokroć mądrzejszy od katoli" - od
Kościoła który sam ustanowił?" - tak, do jasnej
cholery, BÓG JEST MĄDRZEJSZY OD KOŚCIOŁA! Kościół = zbieranina ludzi, a Ty sugerujesz,
że oni mogą dorównać Bogu. Jesteście śmieszni katole, uzurpując sobie boską mądrość i
prawo do Jego rozumienia.
A co da stawiania meczetów - takie samo kretyństwo. Na szczęście,
notabene dzięki katolikom, u nas nie ma wszędobylskich islamistów.
A, jeszcze Covboy - stąd, że
uważają, że ich wiara jest lepsza od innych, myślą że są nieomylni i narzucają wiarę
całemu światu. Dla przykładu - Polska to kraj świecki, a jednak ciągle atakują nas swoimi
bzdurami biskupi, grożą ekskomuniką itd. Mógłbym podać wiele innych przyczyn, ale to byłby
długi wykład i poza tym raz zniewolonemu wiarą chyba nie da się otworzyć oczu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 27 listopada 2010 o 16:55

avatar szymongo
+2 / 8

Szukam argumentów ^^ i nie znajduję. Tłumaczenie? Anioł Pański to tylko symbol obecności Boga, który tak naprawdę jest wszędzie. Ale za swój obraz wybiera kolejny symbol: krzew i ogień. Ten fragment mówi sam za
siebie:
Mojżesz
pasał owce swego teścia, Jetry, kapłana Madianitów, zaprowadził owce w głąb
pustyni
i
przyszedł do góry Bożej Horeb. Wtedy ukazał mu się Anioł Pański w płomieniu
ognia,
ze
środka krzewu. [Mojżesz] widział, jak krzew płonął ogniem, a nie spłonął od
niego.
Wtedy
Mojżesz powiedział do siebie: "Podejdę, żeby się przyjrzeć temu
niezwykłemu
zjawisku.
Dlaczego krzew się nie spala?" 4 Gdy zaś Pan ujrzał, że [Mojżesz]
podchodził, żeby
się
przyjrzeć, zawołał niego ze środka krzewu: "Mojżeszu, Mojżeszu!" On
zaś odpowiedział:
"Oto
jestem". 5 Rzekł mu [Bóg]: "Nie zbliżaj się tu! Zdejmij sandały z
nóg, gdyż miejsce,
na
którym stoisz, jest ziemią świętą". Powiedział jeszcze Pan: "JESTEM
BOGIEM OJCA TWEGO,
BOGIEM
Abrahama, BOGIEM Izaaka i BOGIEM Jakuba". Mojżesz zasłonił twarz, bał
się bowiem
zwrócić oczy
NA BOGA." Jak można tak manipulować Pismem? Nie udowodnisz, że czarne
jest białe.
:) Nie chodzi o to, żeby Biblię interpretować dosłownie czy metaforycznie. Pan Bóg
oprócz Biblii dał człowiekowi mózg, dlatego powinniśmy z niego
korzystać. Jednak przede wszystkim nie wolno wyrywać zdań czy fragmentów z kontekstu.
Polecam. Więcej w
temacie
poczytasz
tu:
http://www.effatha.org.pl/apologetyka/obrazy3.htm

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 6 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 listopada 2010 o 9:40

L longbow
-2 / 2

szymongo - dzięki za link, tam widzę już pełną argumentację. W tym momencie zależy to tylko od patrzenia na sprawę - moim zdaniem Bóg każe zbudować sobie przybytek pełen przepychu (Exodus), ale nie znaczy to, że mamy stawiać inne pomniki czy symbole, poza Jego przybytkiem. Co zaś się tyczy czczenia - p. Kozłowski posługuje się cytatem "...czcić będziecie mój święty przybytek..." by stwierdzić, że poprzez stawianie pomników i symboli czcimy Boga. Wydaje mi się, że czcić przybytek oznacza oddawać mu należyty szacunek, a nie stawiać następne przybytki gdzie to tylko możliwe. Miejscem kultu jest świątynia, a nie posąg w środku pola albo krzyż przed Pałacem Prezydenckim.
covboy - Polska istniała już przed chrztem. Około 960 roku Mieszko scalił pomniejsze państewka. Oczywiście, chrzest Polski uczynił z niej prawdziwe państwo, ale nie dlatego, że Bóg otoczył je opieką czy coś takiego, ale dlatego, że Polska kulturowo zaczęła się jednoczyć z krajami post-rzymskimi. Co do przedstawionej prze Ciebie liczby - może być i 100%, Polska to konstytucyjnie pastwo świeckie, czyli żadna religia nie może być ważniejsza niż aparat funkcjonowania państwa oraz niż inne religie. Przykro mi, że wasza teokracja, Inkwizycje-Święte Oficja i prześladowania innowierców i heretyków się skończyły. Zapalę nawet znicz [*], takim POGAŃSKIM zwyczajem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szymongo
+4 / 6

Pogańskie to jest Twoje myślenie. "Miejscem kultu jest świątynia, a nie posąg w środku pola albo krzyż
przed Pałacem Prezydenckim." - nie ma miejsc kultu, bo Pan Bóg jest wszędzie. Miejscem Jego kultu jest Eucharystia, nie zależnie czy sprawowana na dworze, czy w kościele. Pomnik w Świebodzinie to wyraz oddania Chrystusowi, to jasne. Więcej na ten temat napisałem tu: http://demotywatory.pl/2287086 w pierwszym moim komentarzu od dołu. A Ty najpierw próbowałeś fałszować Pismo Święte ("Słowo Boga zależy od patrzenia na sprawę?! nie, bo to jest list od samego Boga! Tylko Bóg Ci objaśnia
sprawy Pisma, dlatego dla ateistów jest ono dziwne, niespójne, nielogiczne. Na tym polega
wyjątkowość tej księgi. Jeżeli czytasz Pismo na własną rękę, to potem wychodzą takie przekłamania), potem zarzucałeś Bogu, że okłamał nas, mówiąc, że
Jego Kościoła, który ustanawia nawet bramy piekielne nie przemogą. Teraz kiedy kończą Ci się
argumenty, manipulujesz historią. No to jedziemy. "Nie każdy, który Mi mówi: Panie, Panie!
wejdzie do królestwa niebieskiego, lecz ten, kto
spełnia wolę mojego Ojca, który jest w
niebie!” Mt 7, 21 Nie masz pojęcia o historii. Czy
każdy, kto krzyczał „w imię Boga
zabijajmy!” był wierzącym? Co z tego, że sam tak siebie
nazywał. Kiedyś w mediach była
sprawa prawa gejów, którzy twierdzili, że są katolikami. Nie byli, bo tak stanowi prawo
kanoniczne. Automatyczna ekskomunika, krótka piłka. Zasady to zasady tak samo jak klub wędkarzy
nie jest dla fryzjerów. "Nie każdy, który Mi mówi: Panie, Panie! wejdzie do królestwa
niebieskiego, lecz ten, kto spełnia wolę mojego Ojca, który jest w niebie!” Gdybyś cenił
wiedzę naukową to uczyłbyś się historii. Wiedziałbyś, że np. w średniowieczu cesarze
niemieccy dysponując przewagą siłową wyprawiali się do Rzymu i siłą ustanawiali swoich
papieży, którzy robili co chcieli. Tak samo potem królowie francuscy. Myślę, że nie muszę
już tego kontynuować. Tobie wygodniej jest uciekać do przeszłości, bo im mniej wiemy o jakiś
wydarzeniach tym łatwiej nam manipulować. A dzisiaj? Który katolik zabija? Ja zabijam?
Nie kontrastuje Ci z tym postać Jana Pawła II, Matki
Teresy z Kalkuty, ks. Jerzego Popiełuszki, kard. Stefana Wyszyńskiego, św. Franciszka i mógłbym
wymieniać w nieskończoność... "Nie każdy, który Mi mówi: Panie, Panie! wejdzie do
królestwa niebieskiego, lecz ten, kto spełnia wolę mojego Ojca, który jest w niebie!” Mt 7, 21
„Słyszeliście, że powiedziano przodkom: Nie będziesz zabijał, a kto by zabił, pójdzie pod
sąd. Ja zaś wam mówię, że każdy, kto gniewa się na swego brata, pójdzie pod sąd. Kto by
zaś powiedział swemu bratu: raka! [debilu!], stanie przed sanhedrynem, kto by zaś powiedział:
głupcze, pójdzie w ogień piekielny. Gdybyś więc przyniósł swój dar na ołtarz i tam byś
sobie przypomniał, że twój brat ma coś przeciw tobie, zostaw tam dar swój przed ołtarzem i
idź najpierw pogodzić się ze swym bratem, a potem przyszedłszy przynieś swój dar.” Mt 5-7

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 6 razy. Ostatnia modyfikacja: 28 listopada 2010 o 12:42

avatar szymongo
+2 / 4

Mało Ci? Wyprawy krzyżowe. Średniowiecze w pełni.
Najbardziej intratnym zajęciem jest wtedy handel towarami luksusowymi, czyli trudnodostępnymi. To samo będzie motywem odkryć geograficznych. Na razie jednak te rejony są nie znane. Stosunki handlowe utrzymywane są więc wyłącznie z Arabami, którzy dalej handlują z Indiami. Chodzi głównie o przyprawy, które mają kolosalne znaczenie dla Europejczyków: konserwują żywność (ma to ogromne znaczenie wobec częstych głodów i klęsk nieurodzaju). Handel z Arabami odbywa się przez Morze Śródziemne, bo to najkrótsza droga. Więc kraje położone nad tym morzem najszybciej się bogacą. Należy tu wymienić przede wszystkim Wenecję i inne kraje półwyspu Apenińskiego. Rozpoczyna się ostra rywalizacja. Problem jest z Arabami, gdyż to oni są pośrednikami w handlu z Indiami i Arabią. To oni dyktują ceny, oni decydują czy handel będzie możliwy czy nie. Nie trzeba długo się zastanawiać nad rozwiązaniem: zajęcie ziem Arabów i przejęcie kontroli nad handlem. Tylko jak takie małe państwo jak Wenecja mogło pokonać Arabów, świetnych w tym czasie pod względem wojskowym. (To jak z wojną w Iraku: nie chodziło o broń atomową, tylko o ropę.) Zaczęto się zastanawiać, jak przekonać Europę, jak znaleźć sojuszników. Uniwersalizm średniowieczny był odpowiedzią. Manipulując ludźmi i
ich wartościami można było osiągnąć wszystko. A dowodem na poparcie tej tezy jest np.
zajęcie przez jedną z wyprawa krzyżowych Bizancjum, które było centrum chrześcijaństwa w tamtym regionie. I likwidacja tego państwa na jakiś czas, utworzenie Cesarstwa Łacińskiego pod rządami… Wenecjan. Im to było na rękę, widzieli tam zyski, więc rzucając hasłami walki z niewiernymi zaprowadzili tłum (wojska) do państwa chrześcijańskiego i je zdobyli. Ale czy Kościół jest bez winy? Oczywiście, że nie. Bo Kościół tworzą ludzie, jak wszyscy słabi i grzeszni. Czy moja postawa w życiu jest w 100% taka jaką życzyłbym sobie Chrystus. Niestety nie. Czy grzeszę? Niestety tak. Czy popełniam błędy? Niestety tak. Czy Tworzę Kościół? Na szczęście tak. Jeżeli ja tworzę Kościół to wprowadzam tam też moje zalety i moje słabości jak każdy człowiek. Ale to nikogo nie uprawnia do naciągania faktów i oczerniania Kościoła, jak ja Ciebie nie oczerniam. Życzę sobie i Tobie takiej postawy w życiu :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S stgesp
-2 / 2

@szymongo:
piszesz:
"jest ze złota i złoto
jest wielokrotnie piętnowane w Piśmie Św. jako symbol pustych wartości"

a czy ta kupa betonu nie ma pozlacanej korony ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar szymongo
+1 / 3

Ma. Ale pomnik Chrystusa wybudowano dziś, a nie w czasach kiedy spisywano Pismo Św. Czas poszedł do przodu, po drodze mieliśmy średniowiecze, oświecenie i barok, kiedy złoto zyskało symbol władzy królewskiej. Mamy też różnice kulturowe: tam mieliśmy odczynienia z kulturą starożytnych Żydów, dzisiaj mamy kulturę europejską. Panta rhei. Nie czepiaj się słówek, tylko pomyśl. Zresztą złoto zawsze było symbolem pewnej wartości, jej rozumienie zależy od kontekstu. W złotym cielcu rozumiemy wartość złota negatywnie, ze względu na to, jak Bóg później ukarał Izraelitów. Jeżeli mamy na myśli Pomnik Chrystusa z perspektywy wierzącego, to oddajemy Bogu co mamy najcenniejszego i wtedy mamy na myśli złoto jako symbol konkretnej wartości. Tylko, że tym złotem zdobimy Chrystusa, a nie cielca! I tu jest sedno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 2 razy. Ostatnia modyfikacja: 29 listopada 2010 o 17:46

S stgesp
0 / 0

Faktycznie longbow ma racje, nie ma co dystkutowac z glupcem, sam sobie przeczysz nie sluchasz innych jesli nie naleza do Twojej "wspolnoty", i dalej zaciekle bedziesz bronil kawalka betonu, wlasnie o to chodzi w biblii, wlasnie to probowal ci wytlumaczyc longbow, dla stali i betonu tracisz glowe. Flame'uj dalej pajacu, twoja pastawa graniczy juz z fanatyzmem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Fedora
-4 / 6

i need your clothes, your boots, your motorcycle and your pension

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Toff
+7 / 13

Nie będę już wspominać o tym, że takie coś może obrazić czyjeś uczucia, ale ten żart jest po prostu na wyjątkowo niskim poziomie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jerod
0 / 6

Czy obrazek jest z joemonster? Tego nie wiem. Nie przeglądam wszystkich stron jakie są w necie, mam ciekawsze rzeczy do robot. Nie widzę w tym nic co mogło by obrazić kogoś, nie ma w tym nic zbereźnego, antykatolickiego itp. Czy aby być patriotą trzeba być katolikiem? Nie wydaje mi się. Co do posągu nie przeszkadza mi on, chcą to niech sobie go budują. Ogólnie gdyby Bóg nie miał poczucia humoru to nie stworzył by np. dziobaka :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mentor
+1 / 3

Ale jest różnica między poczuciem humoru a wyśmiewaniem się. Mnie śmieszą niektóre żarty dotyczące Boga, np. taki jeden, który słyszałem w filmie: Bóg chciał pojechać na wakacje, ale nie mógł wybrać sobie miejsca. Doradzał się więc księży. Jeden z nich mówi: To może do Jerozolimy albo gdzieś w te okolice? A Bóg na to: Nie, kiedyś tam byłem i do dziś plotkują, że miałem romans z Żydówką. Ogółem lubię żarty ironiczne, więc ten mi się spodobał ;) Ale ten "demot" - nie, tego nie podpasuję pod żadne poczucie humoru.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rumcajsek
-2 / 2

Aaa, Jerod, to w takim razie skąd masz obrazek, jak nie z JM? Musiałbyś się nieźle napocić, żeby Google Ci to wyrzuciło.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kosa12121213
-2 / 2

Czemu lusterka są skierowane w dół?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A armiaADHD
-2 / 2

Kosa i ch.uj, wygrałeś/aś.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K kayoypunk
0 / 2

mistrzostwo swiata

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mentor
+1 / 5

A co tu jest demotywującego lub motywującego? Ja tu widzę tylko naśmiewanie się z Chrystusa. Jakoś mnie to nie dziwi, bo teraz to chrześcijaństwo jest tą wiarą, którą prześladować, z której naśmiewać się jest modne i top. Przypomina mi się sytuacja, kiedy w szkole na lekcji religii kazali księdzu schować Biblię, którą położył na biurku, bo to niby obraża czyjeś uczucia religijne. Paranoja. Skoro Bibia na biurku obraża uczucia religijne, to ten "demot" tym bardziej. Ludzie, bądźcie choć przez chwilkę mądrzy i pomyślcie trzeźwo - czy chcielibyście, aby naśmiewano się z Waszych poglądów lub z Waszych ideałów, autorytetów? Jestem pewien, że nie. Więc przestańcie atakować chrześcijan. Bo to nie jest nic innego, jak kolejny "atak".

Aha, no i czekam na minusy...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L longbow
-2 / 2

Zminusowałbym Cię aż miło, ale nie wiedzieć czemu pod Twoim każdym komentarzem nie wyświetla się opcja plus i minus. Nie wiem czemu, ale to może znaczyć, że Twój Bóg ratuje Twoje słowa przed zapomnieniem XD

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mentor
+1 / 3

Poprawiłeś mi humor :D Doceniam dobry żart, taki jak Twój na przykład. Nie znoszę za to obrażania czyjejś wiary (nie tylko chrześcijańskiej, ale ta akurat jest w Polsce najbardziej wyśmiewana) i nazywania tego "dowcipami".

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar GitMetal
0 / 0

naśmiewanie się z osób fantastycznych nie jest niczym złym...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar naturedrood
+1 / 7

Dla mnie ten pomnik jest konkretnym wyrazem marnowania pieniędzy. Nie lepiej by zrobić jakąś zbiórkę czy coś takiego?
Po drugie pomnik został wykonany na szybko i niechlujnie. Sprawdźcie sobie Jezusa z Rio. Jest dwa razy mniejszy ale i dwa razy cięższy od naszego. Nasz Jezus jest pusty w środku. Co z tego, że jest wysoki? Na pewno będzie wielką atrakcją turystyczną. Po drugie stawianie go w mieścinie zwanej Świebodzinem to głupota. Ten w Rio przyciąga uwagę, prezentuje coś sobą a nasz stoi pośrodku pola kapusty. No i po trzecie Jezus nie może być królem Polskim, ponieważ osoby objęte prawomocnym wyrokiem nie mogę pełnić funkcji publicznej.

PS. Easy Rider to świetny film a za demota +.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L longbow
-5 / 5

"(Nasz Jezus jest pusty w środku) -Jezus w swiebodzinie nie jest pusty w
srodku. Nie wiem gdzie takie bzdury wyczytales." -
jest. Gdyby nie był, żaden dźwig by go nie ustawił, choćby w partiach. Był budowany technologią siatkobetonu, czyli rama siatkowa, powleczona betonem.
" Jezus jest królem
wszechświata." - nie, Jezus nie jest królem ani moim, ani żadnego świeckiego państwa, choćby chciał sobie je przywłaszczyć. Niestety, ale On musi się z tym pogodzić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L longbow
0 / 2

No dobra, pusty zupełnie nie jest, ale nie jest wypełniony jakąś substancją, o co chyba koledze naturedrood chodziło. I niech będzie Twoim królem, proszę bardzo, w sumie Jezus był bardzo fajnym filozofem, głosił mądre rzeczy, ale nie ja nie życzę sobie niczyjego panowania nad sobą :P

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
C Char
-3 / 3

Na moje prawdziwy Jezus dzisiaj jest zrobiony z chleba, nie betonu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jerod
-1 / 1

Chcesz źródło? Proszę o to one: http://imageshack.us/
Jesteś pewny że podana strona jest pierwszą na której pokazano tą grafikę??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R rumcajsek
-2 / 2

Jerod: Tak, bo to ktoś z JM przerobił go na Fotoszopkach.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar naturedrood
-1 / 1

twoja racja, niedokładnie przeczytałem dane.
A co mnie obchodzą cudze pieniądze? To, że jak wcześniej wspomniałem nie trzeba budować pomnika (swoją drogą czy świat stanie się lepszy?) tylko zrobić coś naprawdę pożytecznego. Dalej, Świebodzin w porównaniu z Rio JEST wiochą. Osobiście wierzę w Boga ale nie wierzę w kościół więc to czy Jezus jest królem jest kwestią sporną. Prawdopodobnie istniał lecz tego też pewnym być nie można. podobnie jak wszystkiego co jest w Biblii)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B buntpl
0 / 0

@naturedrood "czy świat stanie się lepszy?" - nie. Świat stał się lepszy po budowie Statuy Wolności? Albo Wieży Eiffla? Piramid w Gizie? Jezusa w Rio? Też nie, bo tu nie chodzi o naprawianie świata. "Świebodzin w porównaniu z Rio JEST wiochą" ok, więc gdzie byś postawił? Chyba nie przed pałacem prezydenckim. A teraz najważniejsze: ludzie uzbierali kasę, załatwili pozwolenia i postawili pomnik tam gdzie oni chcieli, bo POWSTAŁ ZA ICH PIENIĄDZE. Czy inni Ci mówią, że np. obraz w Twoim domu powinien wisieć w innym, bo Twój dom to "wiocha" na taki obraz? Jeśli nie, to po jaką cholerę czepiasz się innych?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jerod
0 / 4

Zupełnie tego nie rozumiem. Czemu motor wydaje się wam obraźliwy???? Przecież nie jest to żadne narzędzie szatana. Nie naśmiewam się z Islamu, Buddyzmu itp. bo nie znam tych religii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Alless
0 / 4

Nabijacie sie z pomnika, a żebyscie jeszcze grosz na ten pomnik dali, to mielibyście pretekst do nasmiewania się. Ten mechanizm ludzkiego postępowania wlasnie tak prymitywnie dziala. Napierdzielać się z czegos bardo łatwo.. pozdro dla autora demoty ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jerod
+1 / 7

Jestem ciekawy czy sam zainteresowany czyli osoba, którą ten pomnik przedstawia była by z niego zadowolona? Z tego co czytałem w Biblii gardził on dobrami doczesnymi i wydaje mi się, że nie był by z niego zadowolony.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar mentor
-1 / 5

Nie byłby, ale my tu mówimy o tym, jak się wizerunek Chrystusa w Polsce (bo ten demot to nie jedyny przykład) traktuje. Jasne, zgodzę się, że te pieniądze, które wydano na pomnik można by (i nawet trzeba) przeznaczyć na lepsze cele. Nawet jeśli to nie moje pieniądze i nie dawałem darów, to mogę powiedzieć, że to było raczej marnotrawstwo. No ale czy naśmiewanie się z wizerunku Jezusa (choćby był przedstawiony w formie pomnika) ma sens?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jerod
-2 / 4

A czy przedstawianie go w takiej formie też ma sens? Wierzący będą nadal wierzyć nie wierzący nadal nie będą. Mi osobiście on nie przeszkadza i jeśli są to żarty które nikomu nie ubliżają i nie robią krzywdy, to czemu by ich zabronić? I nadal nie rozumiem tego jak Jezus na motorze może obrażać uczucia religijne? Przecież w tej grafice nie ma nic co by miało na celu kogoś obrazić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K karol300993
+4 / 8

demot:bluznisz stary:ale i tak dory demot:D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M maniek851
-1 / 5

Gost Rider wymięka

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L Lump001
0 / 0

Jeśli chodzi o motor wydaje mi się chyba że to Simson.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
J JackXP
+3 / 3

Jakby zaczęto przedstawiać Jezusa jako osobę bliższą nam, np tak jak tutaj na zdjęciu to z pewnością więcej osób by wierzyło. Po prostu aktualny obraz Chrystusa jest czymś co nawet cięzko sobie wyobrazić bo nie widzimy go z "ludzkiej strony". Uczą nas że pomagał ludziom, dokonywał cudów a nic nie wiadomo o tym czy żartował, czy był wyluzowany, no... Ten aktualny "poważny obraz" powoduje iż coraz więcej osób (w tym ja) zaczyna wątpić w to iż nie jest to zmyślona postać. Kościół potrzebuje nowoczesności a jak widać on ciągle jest w XV wieku...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tezcatlipoca6
+4 / 8

Przecież to ośmieszanie Pana naszego Jezusa Chrystusa, zbawiciela narodów bleblelbe itp. itd.

A tak na serio, to świetny hołd (nie wiem czy świadomy) zmarłemu w tym roku, znakomitemu aktorowi Dennisowi Hopperowi, który wyreżyserował film o tym tytule. Wielki plus

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Jerod
+1 / 5

Hmmm dostałem wiadomość od pewnej osoby (z grzeczności nie wymienię), która bluzgając powiedziała, że obrażam poglądy religijne. Jestem ciekawy czy człowiek wierzący stosujący się do praw wiary tak by się odzywał... Jestem absolutnie pewny, że nie. Na dodatek człowiek inteligentny podjął by rozmowę, a nie nawrzucał podnosząc tym sposobem mniemanie o sobie "jaki to ja jestem kozak". Jeszcze raz powtarzam moim zamiarem nie było obrażanie uczuć religijnych innych ludzi (sam jestem wierzący na dodatek praktykujący), ale posiadam dystans do niektórych tematów. W tym democie nie widzę nic złego. Polejcie mnie wodą święconą a zaprawdę powiadam wam nie rozpuszczę się. LUDZIE więcej radości i uśmiechu a nie wszystko bierzecie na poważnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar majta89
+1 / 1

Pamiętaj, że człowiek jest tylko człowiekiem, Nawet papież się denerwuje i grzeszy i co? Nie jest godzien tego "stanowiska"? W takim razie kto? Błądzić jest rzeczą ludzką. Wam sie kuźwa wszystkim wydaje, ze katolik praktukujący to nie grzeszy, nie denerwuje się, nie złości. Jesteśmy tylko ludźmi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar majta89
0 / 2

swoja drogą jeśli piszesz, ze jesteś wierzącym i na dodatek praktykującym to pytam się, w co Ty wierzysz? W kogo wierzysz? Bo jak można naśmiewać sie z fundamentu wiary?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A azariash
-2 / 8

Dno.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar hkr013
-2 / 2

+ za moto

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar majta89
0 / 2

co to Was obchodzi czy pusty czy nie pusty, czy mniejszy, czy większy, Jezus jest Królem Polski i tak już zostanie czy tego chcesz czy nie. Jeśli to Wam się nie podoba to już niestety Wasz problem, bo mnie też wiele sytuacji w tym kłamliwym kraju się nie podoba, ale nic z tym zrobić nie mogę. Skoro się naśmiewacie,piszecie, ze nie jestescie katolikami to odpowiedzcie mi: Jakim prawem do cholery otrzymaliscie chrzest święty, przystąpiliście do komunii świętej? (już nie wymienię ślubów małżeńskich bo śmiem twierdzić, ze większosć tutaj to gówniarze, którzy chcą być w "większości" nie zważając na konsekwencje swoich poczynań. Nawiązując do dwóch zdań powyżej chcę was zapytać dlaczego w takim razie nie macie pretensji do swoich rodziców, ze Was ochrzcili i starali się wychowywać w wierze katolickiej? (Jeśli oczywiscie wychowywani w jakiejkolwiek wierze). Pomnik Wam się nie podoba i macie o to pretensje, ze jak może stać coś takiego, a mnie nie podobają się tacy ludzie, którzy robią tak okrutne rzeczy swojej wierze, a za pare lat kiedy człowiek się zakocha poleci do zachrystii prosić o ślub kościelny bo przecież jest katolikiem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E EmixToxDemot
+1 / 3

tYLE MINUSSOW BO MOCHERY OGLODAJA DEMOTY[DEMOT ONE CLASS]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T tempestas
+2 / 2

Kurde... palec mnie boli, ale w końcu dojechałem... Dobry demot, pomysł oryginalny i kontekst trafiony. Pozdrawiam.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gondur
0 / 0

Hehehe doobre dobre :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Gondur
+3 / 3

A zminusowany, bo znaczna część wierzących ludzi nie używa w ogóle mózgu w temacie wiary. Wszystko związane z religią co nie jest dostojne, staroświeckie i szlachetne to wg. nich bluźnierstwo....
Czemu nie myśleć o Jezusie jako o kumplu? Szkoda tylko, że mózgu w tym temacie używamy wszyscy my - ateiści i BARDZO MAŁA część wierzących

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
V Vulpes79
0 / 0

Mam taki napis na bluzce :p

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar AmeTano
0 / 0

na główną

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
U Unibet
0 / 0

niewiem jak Ty ale moze bys sie posmial ty i inne pacholy z innej wiary ?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem