Demotywatory.pl

Pokaż panel
Szukaj
+
3410 4217
-

Komentarze ⬇⬇


Komentarze


Dodaj nowy komentarz Zamknij Dodaj obrazek
avatar ElmoRlz
+9 / 463

Nie wierzę w Boga, daj mi inny powód, dla którego miałabym nienawidzić homoseksualistów. Chociaż nikt jeszcze takiego nie wymyślił, który by mnie przekonał.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 12 grudnia 2010 o 21:05

D ddarrekk
+104 / 308

Nawet niewierzący powinien wyłapać, że sens wypowiedzi jest taki, że gdyby ewolucja chciała na świecie gejów to dałaby im możliwość rozmnażania się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bezarius
+50 / 234

Jak geje zaczną rodzić dzieci, to uznam to za normalne. Jak na chwile obecną, jest to dla mnie chore i przeciw naturze. Chcą się kochać i być razem, to niech będą, nie zabronie im, bo przecież się kochają. Ale powoli mnie to irytuje, że próbują narzucić na większość społeczeństwa swój styl bycia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fanaberia
+16 / 204

@Bezarius - kto co komu próbuje narzucić? To im narzuca się życie w ukryciu,oni chcą po prostu
takiej wolności i praw,jakie ma każdy. To normalni ludzie,ale jak długo istnieje na świecie
religia,tak długo nie zniknie nienawiść i uprzedzenie. 'Mamy wystarczająco dużo religii, by
się nienawidzić i stanowczo za mało, by się wzajemnie kochać.'

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 grudnia 2010 o 18:32

G GuitarSadam
+11 / 65

Jaki suchy cytat...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dzikrk
+51 / 93

Tylko że to była zapewne ironia gdyż kuba jest Ateistą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dolar739
+15 / 71

Chce być wysoko dlatego komentuję Twój komentarz :), jest to na pewno żart Kuby, gdyż jest on ateistą i słowa są wyrwane z kontekstu, aczkolwiek czemu sie tak czepiacie gejów a nie lezbijek? wiem ze te drugie sa bardziej sexi ;> ale równouprawnienie panowie:p...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M mocarz
+14 / 40

Wojewódzki jest przecież ateistą. Na pewno nie powiedziałby takich słów, a nawet jeśli
to w ironicznym znaczeniu, które tylko
wyjęte z kontekstu mogło by się wydawać nietolerancyjne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B blackpancace
+17 / 57

Odizolować trzeba po.je.ba nych, zapatrzonych w ideologię narodowych socjalistów takich jak Ty(bo prawdziwy prawicowiec, nawet konserwatysta, uznaje prawo ludzi do wolności, NS to lewica mój drogi homofobie).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S Szlachcic
-2 / 94

Ta a propo to żal mi na prawdę was wszystkich, przeczytałem parę komentarzy - i co widzę ? Wystarczy napisać, że jest się wierzącym i już jest 50 minusów. Co za dno, POpaprane mieszczóchy, uważacie że będąc ateistami jesteście lepsi ? - Nie nie jesteście, lepsi, do zachodu brakuje wam ho ho ho i jeszcze więcej, wystarczy przejść się bo jakimś większym mieście żeby zobaczyć ile imbecylów szwęda się tam po ulicach. W głowach się już wam po przewracało i tyle.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pat1ryk
+4 / 66

Widać z kilometra - katolicki rasista (autor nie Kuba), dlatego właśnie jestem ateistą bo nie wyobrażam sobie
jak można nienawidzić kogoś za poglądy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 grudnia 2010 o 20:01

C chwilowo
+16 / 34

a kto ci kaze ich nienawidzic? ;| chyba nie zrozumiales

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar dracodemonicus
+24 / 72

ddarrekk - tak więc sądzisz, że lesbijki są dozwolone przez ewolucję? Ponieważ samice niektórych gatunków potrafią rozmnażać się bez samców. Gdyby Bóg NIE chciał gejów dawno byłaby choroba związana ze stosunkiem dwóch facetów. Poza tym dziwne, że nigdzie w Piśmie Świętym nie ma wzmianki o tym, że homoseksualizm to zło, a skoro tak to jest to normalne. Szkoda, że ludzie są tak tępi i nietolerancyjni, że nie potrafią darzyć najmniejszym szacunkiem ludzi różniących się od nich. Wiele homoseksualistów jest od Was o wiele mądrzejszych i lepszych. Orientacja seksualna to sprawa danej osoby a nie wszystkich wokół i nikt nie powinien się czepiać tego, co ktoś lubi, a czego nie. Ja Wam też nie narzucam, czego macie słuchać, w co grać czy co oglądnąć w telewizji bo mnie nie obchodzi co Was interesuje i co Wy preferujecie. To samo z orientacją seksualną czy czymkolwiek innym.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fanaberia
+2 / 62

@Mhc - przecież w Biblii są bajki! Ludzie,czy naprawdę wierzycie,że ktoś zamienił się w kamień albo chodził po wodzie? Ile lat jeszcze musi minąć,żeby zacząć myśleć samodzielnie a nie wierzyć we wszystko,co sprzedaje kościół katolicki,który ma na sumieniu tysiące istnień, mordowanych w tzw 'imię Boga'?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Lennik
+6 / 34

@dracodemonicus:"Wiele homoseksualistów jest od Was o wiele
mądrzejszych i lepszych"
Nie ma ludzi lepszych, jak to określiłaś...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
R ryba505
+24 / 34

Kuba jedynie zacytował Wojciecha Wierzejskiego, zaraz po tym dość dosadnie skomentował jego inteligencję, do autora demota: najpierw sprawdź, teraz 70% przeglądających pomyśli ze Kuba jest homofobem

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Mokosz
+9 / 23

@Mhc, przypowieści biblijne to alegorie, metafory, nie opis prawdziwych wydarzeń. Poza tym, zajrzyj łaskawie do encyklopedii zanim coś napiszesz - sodomią określa się zoofilię, a nie homoseksualizm. "Nie pisz nieprawdy, jak nie wiesz".

Co do demota - słowa wyrwane z kontekstu, Wojewódzki jest ateistą i zdecydowanie nie jest homofobem.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 grudnia 2010 o 22:13

avatar uthaugsing
+12 / 18

majkel1024 - Uau, brawo! Jezeli jestes homofobem tylko dlatego ze nie lubisz patrzec na seks dwoch gejow (ktory - jak sie domyslam - ogladasz codziennie, ze az tak ci on przeszkadza) to gratulacje!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
Z zeedo
+12 / 22

ddarrekk, parafrazując, gdyby ewolucja NIE CHCIAŁA, by homoseksualizm istniał, to by go nie było.
dracodemonicus, akurat w Biblii jest coś takiego - wzmianka o sodomitach, jest też nawet wzmianka o crossdressingu i dużo innych pierdół (bo dla mnie to pierdoła z tymi ubraniami - jeśli noszę spodnie, czyli ubranie typowo męskie, to już jestem zła hehe), nawet taki fajny obraz ktoś zrobił, jak Dante patrzy na dwóch sodomitów w piekle ^^
A teraz coś ode mnie. Wszyscy piszą, że to jest nienormalne, ale w przyrodzie zdarzają się takie przypadki, np. bardzo często wśród delfinów butlonosych. być może ma to jakiś cel? no załóżmy, że jakby w jakimś gatunku było mało samic, to napalone samce często ładowałyby się na swoje siostry, córki, co owocowałoby kiepskim materiałem genetycznym wśród potomków, a tak rozładowują napięcie między sobą, przy okazji jest więcej osobników do opieki nad młodymi (taką teorię gdzieś tym razem słyszałam, że funkcją homoseksualistów jest wpomaganie swoich rodzin tak, jak to robią np. nasze ciotki. nie jestem naukowcem, więc nie przytoczę argumentów tak jak tamci. celem wszystkich jest przekazanie materiału genetycznego i chronienie go

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 grudnia 2010 o 23:29

avatar koko444koko
+10 / 16

@Panie Covboy, mowa tu o gejach, nie pedałach. Halo, czy tolerancja jest taka trudna do zrozumienia? Wolę nic nie pisać, bo tutaj obiektywność dorównuję koreańskiej. -_- // Bóg jest miłosierny, każe kochać, nie nienawidzić. Więc nie sądzę aby wasza nietolerancja byłaby tak bardzo religijna, jeszcze tego brakuje, aby z winy nauk Boga nienawidzić ludzi. Widać, że tutaj ludzie tak zawzięcie broniący teorii Adama i Ewy są pozerami, i nie wiedzą nic o "wyznawanej" przez nich religii.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 3 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 grudnia 2010 o 23:28

S seiryu777
+8 / 20

I znowu jakiś durny anty gejowski demot, nie wiem, admini to jakieś niedojrzałe dzieciaki skoro wrzucają to na główną. To samo można powiedzieć o lesbijkach,ale niee bo przecież wasze małe móżczki wydzielają soki na samą myśl o takim show... ale to przecież WASZ bóg stworzył parę by się rozmnażała, w jakim celu to chuu go wie, a to,że dał mężczyźnie przyjemność związaną z masażem prostaty to też uznacie za "pomyłkę"? bo właściwości naszych ciał przemawiają za tym,że pary jednopłciowe były planowane,ale nie miał na nie pomysłu...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar koko444koko
-2 / 12

@Seiryiu Tutaj ludzie tolerują lesbijki, ale nie ich homoseksualizm, lecz to, że w przeciwieństwie do facetów ich podniecają. Faceci heteroseksualni w większości są prości, i tolerują tylko rzeczy, które "można bzyknąć" dlatego tolerują faceta z dziewczyną, bo mogą tego faceta zastąpić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M Myszowka100
-2 / 8

@ElmoRlz Specjalnie po to, by dac plusa się zalogowałam

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 grudnia 2010 o 23:45

avatar zaPauka
+7 / 19

Czepiacie się ludzi homoseksualnych. Tak mnie ciekawi.. czy Wasi księża są heteroseksualni? W ogóle mogą być jakkolwiek-seksualni? Bo skoro nienormalny jest dla Was seks dwóch mężczyzn/ kobiet dlatego, że jest to sprzeczne z naturą, to dla mnie taki w pełni sprawny facet, który lata w sukience i przez całe swoje marne życie nie będzie z kobietą (to też jest sprzeczne z naturą, bo natura wyposażyła go w narządy płciowe, które służą nie tylko do sikania, prawda?) a będzie miłował jedynie swego niewidzialnego przyjaciela - to to jest dopiero nienormalne.... PS: Dziwne, że w większości przypadków to właśnie tym wierzącym brak tolerancji i MIŁOŚCI DLA BLIŹNIEGO SWEGO... ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 grudnia 2010 o 0:24

avatar Richie117
+8 / 14

@ zaPauka - BRAWO! Nareszcie wiem, że nie jestem jedyną osobą, która wpadła na ten argument dotyczący celibatu! :D Usłyszałam kiedyś od kogoś, że homoseksualizm jest sprzeczny z wolą Bożą, bo geje i lesbijki marnują swoje geny... hahaha, a kler to co robi?...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Richie117
+2 / 16

demot:Bo w oryginale Biblii napisano:"Adam i STEVE"

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 grudnia 2010 o 0:32

M martischa
+11 / 11

@dracodemonicus co do znajomości Pisma Świętego to słabiutko u Ciebie, bo akurat jest wzmianka o homoseksualizmie i tym podobnych rzeczach. Kapłańska 20;13 "13 Ktokolwiek obcuje cieleśnie z mężczyzną, tak jak się obcuje z kobietą, popełnia obrzydliwość. Obaj będą ukarani śmiercią, sami tę śmierć na siebie ściągnęli."


A co do tematu to powiem tyle - można nie tolerować i akceptować tego co tacy ludzie robią ale należy im się szacunek z racji tego, że są ludźmi.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M MediumWG
0 / 8

Ten demot nie nic nie mówi o jakiejkolwiek nienawiści!
Nie zakłada też, że odbiorcą są wierzący.
Dla mnie super!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A adam6658
+1 / 5

A taki Kuba Wojewódzki wejdzie sobie na demoty i poczyta jak to ludzie jego słowa zrozumieją, odczytają i pewnie niezła zwałe będzie miał z tej lektury... :]

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L losiu75
-2 / 8

powod zeby nienawidzic gejow:
zaden, niech sobie wsadzaja w tylki co chca. moga nawet arbuzy.
wiec ja toleruje gejow (nie podoba mi sie to ale jak chca niech zyja) ale nie akceptuje
kiedy gej staje sie gejem:
podczas zycia - zle wychowanie lub cos w zyciu co mu przekrecilo troche dekiel. chyba pirug (nie jestem pewien czy on) np. mowil, ze jako male dziecko matka dawala mu lalki do zabawy i ubieral je
wada genetyczna - w genach zmutowal gen przez co nie wyksztalcil sie umysl faceta. jako, ze zostal urodzony to znaczy, ze rodzice mieli geny hetero
blad przy udziale androgenow w czasie plodowym - aby byl chlopiec podczas wytwarzania sie narzadow plciowych tez zachodza zmiany w mozgu.
czyli dla mnie niech se geje zyja, ale jest to CHOROBA choc nie grozna dla spoleczenstwa, poki nie wtracaja sie do zycia normalnych ludzi (tzw. heterofobia)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K katem
+1 / 3

do fanaberii : o to chodzi, że oni chcą narzucić swój styl bycia, bo są "wyjątkowi". Nic mnie nie odchodzi, co robią ze sobą w domu, ale na ulicy nie lubię tego oglądać, jaki i nie lubię oglądać tego samego w wykonaniu hetero. Czy to żądanie ukrywania się ? To tylko żądanie o kulturę zachowania się.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar artur123
+3 / 3

Cały cytat: "Mówią [ludzie], że musimy tolerować homoseksualistów bo takich ich stworzył Bóg, bo Bóg jest tolerancyjny. Nie prawda, Bóg nie jest tolerancyjny, bo gdyby tak było nie stworzyłby Adama i Ewy, lecz dwóch Adamów."-Wojciech Wierzejski, a nie Kuba Wojewódzki!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Flijoye
-3 / 5

Choćby dlatego, że chcą wprowadzić w Europie socjalizm. Choćby dlatego, że szczają na wolność słowa, cenzurując każdą wypowiedź, którą uznają za "homofobiczną".

Jak zwykle, homoentuzjaści widzą wszystko na biało i czarno - według nich każdy, kto zgodnie z logiką obawia się homodyktatury, "nienawidzi" homoseksualistów i chce ich wszystkich wymordować.

Problem w tym, że jest na odwrót - to oni mają złe intencje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar immiekolor
+6 / 6

I od razu kłótnia... Bóg kocha wszystkich i na pewno nie jest zadowolony z nienawiści katolików (lub już bardziej fanatycznych "katolów") do niczego winnych homoseksualistów. Poza tym, Adam i Ewa są jedynie symbolem, nie wszystko w Biblii należy traktować dosłownie, przecież tego nawet w gimnazjum uczą na j. polskim!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fanaberia
+1 / 3

@katem - okej,tu się z Tobą zgodzę,ale nie wsadzajmy wszystkich homoseksualistów do jednego worka. Nie każdy afiszuje się ze swoją odmiennością. Choć postawmy się też w ich sytuacji-gdybym była lesbijką,to nie wiem,czy nie buntowałabym się przeciw nietolerancji,właśnie w taki kontrowersyjny sposób.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L losiu75
-1 / 3

immiekolor. adam i ewa sa symbolem. ale jak waznym symbolem. oczywiscie 95% katolikow nie wie co oznacza. a juz w samym frgmenncie przyprowadzenia ewy do adama jest wiele madrych rzeczy zawartych (nie tylko dla katolikow). min. rownosc plci, zwiazek ponad wszystkim. jesli ktos chce moge doglebniej wyjasnic.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
M megaludek
-1 / 7

Boga nie ma.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BabySun
+4 / 6

Ludzie absolutnie nie mają najmniejszego prawa, zabraniać kochać! No ludzie... Po za tym mamy prawa do wszystkiego, wszyscy po kolei, moherowa babcia, dresiarz, mężczyzna, kobieta, lesbijka, gej itd. Ale nie mamy prawa, żeby ktoś zabierał nam szczęście!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D dinastia
+2 / 2

zaPauka - w pełni się z Tobą zgadzam. Skoro Bóg powiedział: "Bądźcie płodni i rozmnażajcie się", to po co jest celibat? A jak ktoś nie wie, to podpowiem - kiedyś Kościół wprowadził celibat, żeby pozostawić majątek w swoich rękach, bo gdyby księża mieli dzieci, to byłby dziedziczony... Ot, i cała filozofia.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar elDuce
-1 / 1

Wojewódzki frajer lansuję się na Woody'ego Allen'a.Porównajcie ich cytaty,sposób ubierania i poglądy.Tania podróba.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar thePlaguedOne
+1 / 1

ddarrekk: to skoro nie chciała, to skąd się wzięli? Covboy - pisząc o marszy niepodległości masz na myśli faszystowskiego wydarzenie, które udało się po praz pierwszy w bieżącym roku zatrzymać? Jeśli tak, to współczuję, że manifestację nienawiści mylisz z manifestacją wartości...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar ElmoRlz
+23 / 83

Człowieku, ten cytat to jest głupota, czy ktoś wierzy w Boga, czy nie. Czy Wasz Bóg nie nakazał przypadkiem kochać bliźniego? A homofobia to tylko i wyłącznie nieuzasadniona nienawiść. Tyle na ten temat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar IAmGod
+12 / 34

@DamianGZYL odseparujmy ciebie dla twojego bezpieczeństwa, porażasz głupotą

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Iskierka
+1 / 15

Idealne porównanie! Mnie wąsy wydają się obleśne, tak jak niektórym miłość dwóch mężczyzn. I co? I nic mi do tego! Bo wąsy, jak homoseksualizm, to tylko gust którego nie rozumiem, moralnie neutralny.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cyjanekpotasu
0 / 4

Kubus wyraża się o bajkach i do tego homofob??,a ja go miałem za tak inteligentnego,szeroko myślącego gościa a okazał się taki malutki.Czuje się rozczarowany ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Richie117
-1 / 5

@ Iskierka - to nie do końca tak. Wąsy facet może zapuścić albo zgolić, ale orientacji seksualnej (homo czy hetero) nie zmieni, bo się z nią urodził, a nie ją wybrał wedle gustu ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Iskierka
-1 / 1

Jak można być chrystianofobem będąc chrześcijaninem?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar thePlaguedOne
+1 / 1

DamianGZYL - trudno polemizować z czymś równie niepoważnym. Masz prawo do takiej subiektywnej opinii, ale postrzeganie tak relacji z kobietą przez pryzmat "cycuszków", jak i sprowadzanie homoseksualizmu do kwestii seksu jest po prostu smutne.
kejm - nie wiem, skąd Cię podobna myśl natchnęła. Jeśli jest własna - to daleka od tego co już dziś na ten temat wiemy, jeśli nie - podaj źródło. Jest oczywistą bzdurą, że ktokolwiek nabył inną orientację, jak wrodzona - tak jak Ty nie wyobrażasz sobie zmiany, tak samo ja sobie tej zmiany nie wyobrażam. Mieszanie w to ciekawości jest naiwne...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szanell16
+3 / 15

widze za nasza rozmowa nie ma sensu. miej sobie swoje zdanie, nikt ci tego nie broni.
pzdr

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Cyjanekpotasu
+2 / 2

mayanna to dlaczego ktoś zrobił tak debilnego i wprowadzającego w błąd demota?,jeśli masz racje to wracam honor Kubusiowi bo szczerze go lubię i cenie,naprawdę było mi ciężko przyjąć do wiadomości ze mógłby powiedzieć coś tak żenującego!.Co za ulga ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar TyMi
-3 / 19

Dla was każdy tu jest wierzący?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar viceroys666
+28 / 68

Gdyby chciał celibatu wśród klechów, to by stworzył dwóch Adamów, jednemu dałby żonę, drugiemu sutannę i nauczyłby go kraść.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S szanell16
+1 / 3

nie, to przypadkowa liczba

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Eikos
-4 / 24

A mnie się demot podoba i tyle na ten temat.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 grudnia 2010 o 18:12

G gittaara
+15 / 39

homofobiczny demot na głównej -.-
btw. Kochaj bliźniego swego jak siebie samego.

śmiech na sali! ;)

viceroys666 100 % RACJA!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Flijoye
-5 / 5

Lepiej być homofobem niż ślepo wierzyć w neosowiecką homopropagandę. Kochaj bliźniego swego jak siebie samego? Kolejny zaślepiony nienawiścią do Kościoła katofob nie rozumiejący, że Kościół nie potępia ani nie nienawidzi homoseksualistów, tylko homoseksualizmu. Jest różnica. Upominamy ich, że grzeszą, tak samo jak upominamy morderców czy złodziei. Ale co tam, dławmy wolność słowa, żaden demot prezentujący poglądy niezgodne z oficjalną linią Europartii nie może się pojawić gdziekolwiek, a tym bardziej na głównej!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar thePlaguedOne
+1 / 1

A czemu nie potępia też rudych włosów, jak kiedyś? Przecież to widomy znak życia w konszachtach z szatanem. Nie Flijoye, możesz sobie mówić co chcesz, ale to tylko i wyłącznie racjonalizacja nienawiści i próba jej zamaskowania. Ja tymczasem nie życzę sobie, żebyś upominał mnie ze względu na niedopowiadający Ci wzrost, kolor włosów, czy orientację - bo na nic z tych rzeczy nie miałem wpływu, i jest to zwykłe nieuzasadnione prześladowanie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A Ares215
+3 / 9

Wojewódzki i taki cytat to jest podejrzane ;p Sprawa dla Malanowskiego

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wandejczyk
-5 / 21

Uważaj, kolego. Na razie w Polsce jest względna wolność słowa. Ale w niektórych krajach za coś takiego jest nawet 2 lata pudła (Holandia, Szwecja etc.) Myślozbrodnia! Orwell nas ostrzegał. Jego ojczyzna nazywa to: "hate speech" czy jakoś tak. Co jest interpretowane jako każda postawa inna niż lizusostwo wobec nowej kasty uprzywilejowanych.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar nathaneal666
+11 / 25

Orwell ostrzegał nas też przed totalitarnym państwem w którym władza zagląda Ci do łóżka,a pomysły znacznej części zaciekłych homofobów się z taką wizją pokrywają

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MvT
-2 / 18

A ja jestem homofobem i ateistą ale nie obchodzi mnie kto co robi za drzwiami swojego domu tylko do cho**ry drażni mnie promocja gejostwa w tv, radiu i prasie. Mam prawo być w swoim kraju homofobem tak jak oni gejami. Tylko z nich można się ponabijać...
Dwóch gejów poszło na basen
-jaka woda
-ch..wa
-to skaczę na d..pę

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Flijoye
-5 / 5

nathaneal666 - ...władza zagląda nam do łózka, a władzę dzierżą homosie. Niedługo nawet heteroseksualizm będzie nielegalny jako "dyskryminacja biednych i uciskanych homoseksualistów". "Homosie wszystkich krajów, łaczcie się"...?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D Dlugowieczny
-3 / 3

@mayanna zarówno homoseksualizm, jak i pedofilia są zaburzeniami seksualnymi. Ci pierwsi dopuka nikogo nie krzywdzą, i nie wciskają ludziom kitu, że to normalne, to niech sobie żyją jak chcą. Natomiast tych drugich należy bezwzględnie tępić.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Wandejczyk
-3 / 3

@mayanna

Porównanie pedofilii do dendrofilii też pewnie średnio świadczy. Ale wszystkie dewiacje mają jedną wspólną cechę: Są dziwne z punktu widzenia naukowca, który nie przystawionego do skroni pistoletu. Bo dobrowolnie lekarze nie wykreślili homoseksualizmu z listy chorób. To był przymus i/lub przekupstwo. Jak podejść do tego bez emocji, widać jak to wbrew wszystkiemu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar elDuce
+2 / 2

Spójrzcie sobie w seriale i inne mózgojeby.Widzieliście tam kiedyś dwóch gejów jako czarne charaktery?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar thePlaguedOne
+2 / 2

Wandejczyk - pojęcie mowy nienawiści istnieje też w języku polskim. Piętnuje się ja dlatego, że prowadzi do takiego odczłowieczenia, jakiego udało się kiedyś dokonać Hitlerowi - i to przed tym Orwell nas ostrzegał. Nie masz racji - nigdy nie będzie sytuacji, w której legalizowana będzie pedofilia. Bo pedofilia, podobnie jak Twoja homofobia opiera się na wyrządzeniu drugiemu człowiekowi krzywdy. Nie wiem, z czyjej strony to był wg. Ciebie "przymus", gdy skreślono homoseksualista z listy chorób - ja wiem, że zrobiono to po kilkudziesięciu latach badań i nieudanych prób zmiany ludzkiej orientacji seksualnej. Sugerowanie, że istniało już wtedy jakieś "lobby", jest ekstremalnie niepoważnie - nie istniało, i z naturalnych przyczyn nie mogło istnieć w tamtych czasach istnieć
Dlugowieczny - z całym szacunkiem, ale napisałeś bzdurę, sugeruję Ci naprawdę trochę wiedzę poszerzyć. Parafilie są klasyfikowane jako zaburzenia seksualne - nabyte. Orientacja to tymczasem cecha wrodzona i niezmienna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SirNobody
+9 / 33

Widzę, że szanowny Pan Admin ma jakiś problem ze swoją orientacją, skoro ciągle możemy widzieć na głównej homofobiczne demoty. Nie jestem w stanie zrozumieć, skąd w ludziach się bierze tyle nienawiści do drugiego człowieka... :(

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Flijoye
-4 / 4

SirNobody - ach, skąd to się bierze w ludziach tyle nienawiści... przecież homosie nikomu nie robią krzywdy - no, może poza tym, że paradują po ulicach z gołymi tyłkami, cenzurują kazania potępiające homoseksualizm i wsadzają do więzień wierzących. No i chcą przejąć władzę. Ale przecież są tacy słodcy, prawda...?
Nie jestem w stanie zrozumieć, skąd w ludziach tyle ignorancji, ślepoty, głupoty i wiary w to, co mówią media. Czy wy, lewacy, nie możecie przestać używać nowomowy i wyzywać każdego, kto ma odmienne poglądy, od homofobów?

grundziol - Chwała homosiom, wymordujmy "zniedołężniałe babcie" - nie ma to jak tolerancja. ty nienawistny nazisto.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar thePlaguedOne
+2 / 2

Nie wiem, w jakim świecie Ty żyjesz, ale aż przykro się czyta, więc współczuję.
Nie masz jednak w kilku punktach racji - to nie geje usiłują przejąć władzę nad światem, geje są tylko pionkami. To żydokomunomasoni, kierowani przez Mędrców Syjonu, których się Hitlerowi nie udało zgładzić. A robią to wszystko oczywiście na spółkę z UFO, infiltrującym amerykańskie służby bezpieczeństwa, oraz z pomocą Unii Europejskiej i jej zbrodniczych dyrektyw dotyczących przewozu cukierków karmelkowych. Zawarli oni pakt z Putinem, który jest synem Szatana, w celu zniszczenia Polski - ostatniego bastionu Królestwa Bożego na tym Świecie. Tak jest mroczna prawda. A teraz - skoro ja się z Tobą nią podzieliłem, to Ty w ramach wdzięczności zdradź mi, gdzie można oglądać tych nagich facetów latających po ulicach - bo jak żyję nie widziałem ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kirsche
+27 / 43

przestańcie już mówić o tym jak bardzo homoseksualizm wam się nie podoba. każdy ma prawo do kochania kogo chce i NIC, NIC wam do tego. cieszcie się że sami jesteście hetero i dajcie sobie w końcu spokój.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar SirNobody
+5 / 19

Kirsche - i masz rację :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar IAmGod
+4 / 16

popieram! te wszystkie homofoby pewnie tylko chciałyby zaliczać "seksi dupy"! niech się tym zajmą bo nie ich życie to nie ich sprawa!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H HottieBoy
+10 / 18

Wreszcie ktoś kto użył tego słowa. Kochać ! Większość komentarzy jest chyba opartych na myśleniu typu: geje są gejami, bo sobie tak ubzdurali, i chcą być oryginalni czy zwracać na siebie uwagę. Choroba i w ogóle. Ja jestem gejem, i zazdroszczę heterykom orientacji. Gdybym był taki jak wy to byłoby mi o wiele łatwiej - ale niestety - ja nie miałem na to żadnego wyboru. Co do Pedofiliofobii to mam nadzieję że do czegoś takiego nie dojdzie - bo w końcu akurat w to są zamieszane małe dzieci. W przypadku gejów i lesbijek to nadal sprawa dorosłych którzy mogą decydować za siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I ItaSan
+9 / 13

Popieram! I NIENAWIDZĘ dyskryminacji. Miłość to miłość, do cholery! Nie rozumiem także zarzutu o otwartym demonstrowaniu swojej orientacji przez homoseksualistów. A całujący się na każdym kroku heterycy? Mają jakieś inne prawa? Są lepsi? Hipokryzja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L losiu75
-1 / 5

moga sobie tam kochac co chca. tylko niech nie nauczaja o tym w szkolach i to w klasach w ktorych nawet mowy o normalnym seksie nie ma. niech nie manifestuja na paradach przez ktore nie moge dotrzec normalnie do pracy. niech nie domagaja sie wiekszych praw niz zwykli ludzie. niech nie zrzucaja wszystkich swoich problemow na homofobie. niech nie zmuszaja mnie do tego abym przyznal, ze dla mnie to normalne. i wtedy niech zyja sobie spokojnie

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 15 grudnia 2010 o 15:37

avatar Flijoye
-5 / 5

kirsche - Przestańcie już mówić o tym, jak bardzo heteroseksualizm się wam nie podoba, przestańcie wyzywać normalnie myślących ludzi od homofobów.

IAmGod - "te wszystkie homofoby pewnie tylko chciałyby zaliczać "seksi dupy"" - No jasne, o niczym innym nie myślę. Oczywiście z drugiej strony homosie wcaaaale nie myślą tylko o seksie i są w pełni zdolni do miłości. Jjjjjasne.
"nie ich życie to nie ich sprawa" - Ale jeśli homosie chcą zakazać mi posiadania własnych poglądów i zdławić wolność słowa, to już jest moja sprawa.
Nie, nie jesteś bogiem.

hottieboy - Oczywiście, oni mogą decydować za siebie; gorzej jeśli taki biedroń wyzywa od faszystów wszystkich, którzy mają odmienne poglądy. To już jest faszyzm - tylko że z jego strony.

itasan - "Miłość to miłość, do cholery" - Z tym że większość homoseksualistów jest do niej niezdolna i myśli tylko o seksie.
"A całujący się na
każdym kroku heterycy?" - oni nie urządzają parad i nie biegają z gołymi tyłkami.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
K Kirsche
+2 / 2

@Flijoye

"Przestańcie już mówić o tym, jak bardzo heteroseksualizm się wam nie podoba"
czy ja tak napisałam?! o.O

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar IAmGod
+2 / 2

@Flijoye
"nie ich życie to nie ich sprawa" - Ale jeśli homosie chcą zakazać mi posiadania
własnych poglądów i zdławić wolność słowa, to już jest moja sprawa. Nie, nie jesteś
bogiem." - nie, nikt Ci nie zakazuje, ale gdyby nie nienawiść oni by nie protestowali. Samej nie podoba mi się wprowadzanie tego w życie codzienne, do szkół itp.

I masz coś do mojego nicku?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nigaki
+2 / 2

"Miłość to miłość, do cholery" - Z tym że większość homoseksualistów
jest do niej niezdolna i myśli tylko o seksie." A hetero to znowu tacy święci. Oczywiście oni już nie myślą tylko o seksie, a te wszystkie związki, w których chodzi tylko o dupczenie to bzdura i propaganda homosiów.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar elDuce
-2 / 2

A dupa cię nie boli?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar thePlaguedOne
+1 / 1

Nigaki - równie dobrze ja mogę rzucić hasło, że większość heteroseksualistów, jest do miłości niezdolna. I co? I nic, bo na nic zaklinanie rzeczywistości podobnymi kłamstwami. Ludzie mają takie same potrzeby - także taką samą potrzebę miłości i bliskości - i nie ma tu znaczenia, kolor skóry czy orientacja.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
H Haludek
+13 / 25

Na szczęście świat nie czekał ze swoim powstaniem na pojawienie się żadnego boga.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T TacticalNuke
+6 / 18

Jakby bogu tak zależało na tępieniu homoseksualizmu to byłby to jeden z nakazów

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Flijoye
-2 / 4

Jest - Księga Kapłańska, Rozdział 18, Werset 22.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nigaki
+2 / 2

Chciałabym tylko przypomnieć, że według Biblii, żona była kiedyś niemal tylko służącą mężczyzny. Zabawne, teraz już nie jest! Natychmiast wprowadzić to z powrotem! Jaki z tego morał? Poglądy ludzi zmieniają się wraz z czasem. To, co kiedyś było zupełnie normalne, dzisiaj byłoby pogwałceniem praw człowieka(obacz. historia Izaaka. piękny przykład. gdyby dzisiaj ktoś tak spróbował zrobić, poszedłby do psychiatryka)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar thePlaguedOne
+1 / 1

Jeśli się nie mylę, prawo mojżeszowe, które nazywa homoseksualizm "obrzydliwością" ten sam termin odnosi do spożywania wieprzowiny. Ponadto nakazuje kamienowanie nieposłusznych rodzicom dzieci... Ale jeśli się nie mylę, to nie prawo mojżeszowe obowiązuje Chrześcijan, ale Ewangelie i zawarte tam przesłanie miłości wobec drugiego człowieka.
I tylko, kiedy patrzę na polskich katolików mam nieodparte wrażenie, że jednak się mylę.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 3 kwietnia 2011 o 17:20

B butterfly90
+3 / 9

I to są słowa człowieka, który niegdyś (przed tym jak został rozpoznawalny) stał na czele organizacji do spraw gejów i lesbijek. Co za hipokryzja...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MvT
-1 / 5

Widać miał dość ciągłego stania plecami do ściany na zebraniach...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Kagai
+8 / 12

Uważam, że grypa to NIE choroba. Uważać to sobie można, zastanów się jeszcze nad faktami

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar thePlaguedOne
+1 / 1

Podpisuję się pod powyższym - można sobie uważać, że Ziemia jest płaska. Ale ona się od tego płaska raczej nie stanie. Zamiast zaklinać rzeczywistość, spróbuj się dowiedzieć, jaka ona jest.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G gokurotfl
+17 / 29

[-] - Jestem ateistą/To nie jest cytat Wojewódzkiego/Jest idiotyczny(równie dobrze mogę napisać, że gdyby Bóg chciał na świecie Polaków, to Adam i Ewa byliby Polakami).

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B buntpl
-3 / 7

Wy naprawdę ten i inne cytaty bierzecie dosłownie?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F frostblue
+17 / 27

Gdyby bóg chciał na świecie osoby chore, stworzyły dwoje z zespołem downa?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Iskierka
0 / 0

Kobieta też nie musi być ładna. Olać system, papa grzebieniu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P pawwwel
+18 / 24

Przecież Kuba jest bardzo tolerancyjny wobec homoseksualistów! Ten cytat musi być wyrwany z kontekstu, a nawet jeśli tak powiedział to na pewno z ironią lub w kontekście jakiegoś żartu. Przecież on sam mówi że specjalnie robi nawiązania do gejów żeby zwrócić uwagę społeczeństwa na to jacy są nietolerancyjni.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
E eugenia
+17 / 27

Po 1. tłumaczenie takich rzeczy bogiem jest totalnie bezsensowne, bo pewnie połowa ludzi tutaj w niego nie wierzy i równie dobrze możesz tłumaczyć istnienie homoseksualizmu mitologią rzymską - na jedno wyjdzie
Po 2. jeśli już zakładamy wiarę w boga, to wszystko jest właśnie odwrotnie - skoro świat jest dziełem boga czyli każde stworzenie i organizm są stworzone przez niego, to geje także zostali przez niego stworzeni skoro ISTNIEJĄ - czyli jak niby Katolicy mogą potępiać homoseksualistów, skoro mają chwalić i wielbić dzieła boże na Ziemi?

tak to jest, jak się zachowuje tylko przykazania, nakazy czy słowa z Biblii, które są nam wygodne, a resztę się odrzuca bez głębszego przemyślenia. Typowi polscy Katolicy

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar MvT
+5 / 13

Bo co sie katolikom nie podoba to po prostu dzieło szatana i tyle. Kiedyś palono stosy, dziś sie broni krzyża. Ewolucja?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S seiryu777
-1 / 1

bym opowiedział dowcip o krzyżu,ale boje się,że mi na nim ukrzyżują żyda,albo geja ;\ a tak na serio, to ewolucji nie zauważyłem, jest kijek nie ma ognia

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aggroxx
+2 / 16

i pomyśleć, że jeszcze dwie minuty temu miałam do niego trochę szacunku...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A aggroxx
+2 / 2

uff. :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P PezetNoon
-2 / 6

jaki ten kubus madry , zeby ten bog jeszcze istnial zabobon zabobon i jeszcze raz bajka dla ubogich

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
G guzikwarte
+5 / 11

...powiedział ateista
Przecież Wojewódzki jest niewierzący !

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
P prabab
+7 / 9

To jest swawola tłumacza. Fragment ten w oryginale brzmi mniej więcej następująco:

"Nie będziesz zdradzał swoich kobiet. To nieakceptowalne [w oczach Boga]."

Chodziło tutaj o żony, służące i konkubiny - w czasach ST przywilejem mężczyzn była poligamia.

Biblia jest skomplikowaną księgą o skomplikowanej historii. Nie powinno się z niej brać cytatów nie znając ich kontekstu historycznego/kulturowego, ani zmian, jakie przeszły od pierwotnej do dzisiejszej formy.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 4 razy. Ostatnia modyfikacja: 14 grudnia 2010 o 21:58

P prabab
+2 / 4

@demonter: W różnych tłumaczeniach Biblii jedynie na język polski pojawiają się znaczne różnice. Na przykład Biblia Warszawska jest bardzo neutralna, napisana skromnym i zrozumiałym językiem, podczas gdy Biblia Jakuba Wujka jest rozbudowana stylistycznie i naznaczona współczesnym dla tłumacza światopoglądem (czyt. kobiety są tylko do rodzenia dzieci, innowierców trzeba zabijać, a dziecko nie ma duszy dopóki nie nauczy się mówić).

Nawet pozornie prosty i jednoznaczny Dekalog brzmi inaczej w różnych tłumaczeniach! Przykazania niejednokrotnie zaprzeczają sobie wzajemnie (vide 1-sze przykazanie wg. Biblii Jakuba Wujka, a wg. Biblii Gdańskiej), a ich podziały są płynne.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S seiryu777
0 / 0

Skoro 2000lat [i więcej] temu mieli kontakty z bogami to czemu dzisiaj tak nie jest i nikt tego nie spisuje? dziwne to trochę...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F frostblue
+4 / 6

dlaczego wśród Polaków panuje przekonanie, że każdy bez wyjątku traktuje Biblię, jako kodeks życia?
W Polsce też są ludzie niewierzący i fajnie by było, gdyby reszta społeczeństwa szanowała nas tak samo, jak my szanujemy ludzi wierzących. Nie potrzebne mi cytaty z Biblii, bo nic one dla mnie nie znaczą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar elDuce
-2 / 2

@Eyael123
Rozwaliłeś mnie,farmazony twoich psychiatrów będą za 100 lat powodem wybuchów śmiechu innych i tak w kółko.A Biblia jest ponadczasowa.Swoją drogą śmieszą mnie 'jaśnie oświeceni' ,którzy myślą,że dzisiejszy człowiek jest panem nad wszystkim.Otóż jesteśmy prymitywnymi paskudnymi niszczycielami.Przed człowiekiem jeszcze wiele lat ewolucji i wiele nowych religii.Ale porady jakichś psychiatrów to tylko śmieszna teoria którą można sobie wsadzić w dupe.Choćby nawet sny? Czy jakiś psychiatra lub inny spec może je racjonalnie wytłumaczyć? NIE.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar thePlaguedOne
+1 / 1

Już napisałem powyżej, ze Prawo Mojżeszowe, które notabene zostało zniesione przez Nowy Testament, na rzecz jezusowego Przykazania Miłości, takim samym słowem określa spożywanie wieprzowiny, i ustala kilka jeszcze innych zakazów - obecnie uznawanych przez samych Chrześcijan za absurdalne ;)
Piszecie o niezmienności Biblii... a poczytajcie sobie o rzekomej niezmienności przykazań - i o tym, jak Kościół zmienił drugie przykazanie, by móc swobodnie zarabiać na wizerunkach świętych. Nie zastanowiło was nigdy, dlaczego Mahometa nie wolno przedstawiać na ilustracjach?...
Biblia ma natomiast tę zaletę, że ktokolwiek ją czyta, wyczyta z niej to, co chce - i w tym sensie na pewno jest uniwersalna ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar maarina
+2 / 14

Och, jaki ten Kubuś religijny:) Ciekawe kiedy ostatnio w kościele był. Rzygać mi się chce jak słyszę takie hipokryzje.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Elena
+8 / 18

To, że tak nietolerancyjne demoty trafiają na główną, to jest po prostu skandal! Wy nie znosicie gejów, a ja nie znosze nietolerancji - i teraz się kłóćmy kto ma większe prawo do szanowania jego poglądów :/ (co ciekawe wiekszosc społeczenstwa stanowczo nie chciałaby byc w jakis sposob nietolerowana wiec mniejszoscia nie jestem)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Elena
+4 / 14

Kraszers Ty jestes az tak ograniczony czy tylko się zgrywasz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Fibius
+6 / 8

wyjaśnij słowo "obleśny" bo jak dla mnie Ricky Martin i wg miażdzącej większości kobiet do obleśnych raczej nie należy ...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar homikus
+4 / 6

O, już mi jakiś spryciarz skasował komentarz. Gratuluję, panie admin, pomyślunku i czujności!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Elena
+9 / 13

Ja bym z takim synem porozmawiała na temat stosnków płciowych w przypadku homoseksualizmu i problemów jakie mogą z tego wyniknąć, ale nie po to, żeby go "zniechecic" czy kartowac, tylko uświadomić :/ równie dobrze ja mogę się Ciebie spytać: a jak bys sie czula, gdybys byla dzieckiem (hipotetycznie, bo wiem, ze to nie jest nmozliwe) adoptowanym prze4z rodziców homoseksualnych, ktorzy nie akceptuja Twojego heteroseksualizmu? wiem ze to tylko głupie gdybanie, ale chce udowodnic, ze nie wazne od ktorej strony sie do tego podchodzi - nie ma ono sensu

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar thePurple
+9 / 13

"A i dlaczego geje tak się
bulwersują gdy nazywa ich się homo" Daj przykład, ja się nie bulwersuje bo nie jest to określenie obraźliwe. Nawet sam tak mówię. "Ciekawe co wszyscy fani homoseksualistów powiedzieliby gdyby ich synowie byli homo." Co to znaczy "fan homoseksualistów"? I co by mieli powiedzieć? Orientacji się nie wybiera więc pewnie zaakceptowaliby. Bardziej ciekawi mnie co by zrobili durni homofobowie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Nigaki
+1 / 1

Gdyby mój syn był homo, to bym go wspierała. Na pewno nie wysłałabym go na jakieś poje*ane leczenie z homoseksualizmu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar thePlaguedOne
+1 / 1

Ciekawe, co przeciwnicy powiedzą, gdy w przyszłości część ich dzieci urodzi się homoseksualna - bo to akurat pewne. Ja nie bulwersuję się, wobec słowa "homo". Niespecjalnie odpowiada mi zdrobnienie do "homoś" bo to protekcjonalne - a ja zwykle nie pozwalam na protekcjonalny ton wobec siebie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
I ImYours
+5 / 19

Taaaaaaa, te cytaty z ksiąg są wyssane z palca. Jest to wymysł religijny, ludzie wierzą we wszystko co niesie ze sobą chrześcijaństwo. Gdyby Bóg nie chciał homoseksualistów na świecie to chyba by ich wytępił? ALE Bóg nie ingeruje w losy świata. Zastanówcie się czy warto wierzyć we wszystko co napisane jest w Piśmie Św. i innych księgach... Homoseksualiści po prostu chcą żyć jak reszta ludzi, więc czemu mielibyśmy im tego zabronić?
Katolicy tak strasznie głoszą słowa "kochaj bliźniego swego" ale nie widać aby wszyscy się do tego stosowali.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F fanaberia
+5 / 21

Bo ludzie w imię religii zrobią wszystko,będą nienawidzić,zabijać,ale nie będą zgodnie z nią żyć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Shannen135
+10 / 22

Demot zwyczajnie propagujący nietolerancję. Admin, jaki ty przykład ludziom dajesz?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Flabra
+16 / 28

Czemu za rasizm dostaje się bana a za homofobię dostaje się na główną?!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar BornInMountains
+10 / 18

Też się właśnie zastanawiam... -.- dla demota MINUS! Czasem nie rozumiem Admina...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem

Zmodyfikowano 1 raz. Ostatnia modyfikacja: 14 grudnia 2010 o 19:58

F Fibius
+4 / 14

bo (niestety) za dyskryminację na tle orientacji seksualnej nie ma jeszcze paragrafu. Jak ktoś obrazi Żyda, muzułmanina, Niemca, katolika, kobietę, murzyna, Azjatę to podchodzi pod paragraf ale za obrażanie geja jeszcze konkretnego paragrafu nie ma bo najpierw był PiS a teraz PO ... a każda z tych partii to konserwatyści. Tylko jedni są psychiczni a drudzy spokojni

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F frans04
+4 / 8

Powiedział Wojewódzki - zatwardziały ateista :P Więc ten cytat można traktować jak żart, a nie spinacie się o takie pierdoły.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar robertflash
-4 / 20

A ja tam jestem homofobem. Dlaczego? Nie wiem... taki się chyba urodziłem.
Po prostu bierze mnie wstręt do gejów i gdy pomyśle sobie o jakimś stosunku seksualnym 2 mężczyzn to po prostu czuje się strasznie niemoralnie.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar homikus
+8 / 18

To po co myślisz? Podnieca Cię to czy jak?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar thePurple
+3 / 15

Więc jak mówisz o gejach nie wyobrażaj sobie stosunku analnego. Proste. Chyba że cię to tak kręci.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Iskierka
+2 / 4

Obstawiam, że nie urodziłeś się taki - zostałeś tak zaprogramowany przez twoją rodzinę, szkołę, otoczenie. Wstęt towarzyszył ci zawsze bo zawsze w twojej rodzinie mówiło się negatywnie. Ale jest duża szansa, że jak poznasz jakiegoś geja (nie j.bakę szkolnego tylko normalnego, wykształconego kolesia), z którym będziesz mógł porozmawiać o muzyce, książkach i być może jego odczuciach w sprawie sytuacji homoseksualistów - twoja niechęć pryśnie jak mydlana bańka.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar thePurple
+1 / 3

Mam ci opowiadać? Uwierz mi, że spora część homoseksualistów w ogóle nie praktykuje seksu analnego. Zresztą dlaczego mówimy o seksie a nie związku dwojga ludzi??

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar thePlaguedOne
+1 / 1

A dlaczego kiedy myślisz o gejach myślisz akurat o ich stosunku? Jeśli w wypadku każdego człowieka, którego napotkasz na ulicy - w pierwszej kolejności zastanawiasz się, co i jak robi w łóżku, to masz chyba rzeczywiście pewien problem. Homofobem się nie urodziłeś - dorastałeś w społeczeństwie, które wszczepiło Ci tę niechęć.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
D demolka666
+6 / 20

dlatego zostałam pastafarianką.
Te chore poglądy nt gejów są okropne. Każdy ma prawo do pieprzenia się z kim chce, pod warunkiem że tam druga osoba jest odpowiedniego wieku i co najważniejsze wyraża na to świadomą zgodę. A czy to będzie koleś czy laska to nic wam/nam do tego!

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
S seiryu777
0 / 0

Sosencjasz, sorry,ale to ja mam 'pieprzniczkę' ;)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
O Olsztyniak
+7 / 17

Nie postrzegam homoseksualizmu jako czegoś wielce złego, nienormalnego. Ci ludzie tacy się rodzą. Chyba o wiele większym "chamstwem" jest to, że gej ukrywa się, żeniąc się. De facto rani on kobietę i własne dziecko. I na odwrót.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar thePurple
+6 / 14

To jest chamstwo ale i desperacja. Gdyby nie chore społeczeństwo nie byłoby takich przypadków.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Fibius
+8 / 14

sto lat temu jakby kobieta chciała zagłosować też trafiła by do paki co dla ciebie w obecnych czasach jest nie do pomyślenia. Czasy się zmieniają, niektórzy są na tyle zacofani że nie nadążają, ale spokojnie ty umrzesz za te x-lat, wtedy prawa dla gejów i lesbijek będą taką samą normalnością jak obecne prawa dla kobiet czy czarnoskórych :)

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
A andrew69
+2 / 2

Wojewodzki jest przykladem, czy autorem tych slow?

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
T Tadzimierzul
+4 / 18

To żałosne jak niektórzy płytko myślą. Cytat jest ironiczny, bo ewolucja jest faktem, a nie mit żydowski który teraz dla pudru Kościół zwie "metaforą"- to po pierwsze. Po drugie homoseksualizm jest wrodzony i nie da się go "wyleczyć", wszystkie sposoby okazały się klapą i dzisiaj zajmują się już tym tylko instytucje związane z Kościołem. "Leczą" tylko biseksualne osoby. :D I jeszcze można byłoby dodać po czwarte i po piąte ale niedawno to samo pisałem, więc po kiego grzyba. Ludzie lubią czarno białą wizję świata i nic się nie poradzi. Są infantylni i durni. Tak to lepiej nazywać, bo "ciemnogród" lub "zaścianek" to pojęcia wykorzystywane przez ich guru ironicznie, np Cejrowskiego. Więc debilizm czy ignorancja- wystarczą.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
L lilasz
+9 / 15

Uwielbiam te kretyńskie gadki gości, co wiedzą czego chce Bóg. Widocznie chciał, skoro są

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
B Bard13
-3 / 13

Dlaczego upodobanie, jak ktoś lubi uprawiać seks, ma być wyróżniające?
Czekam na marsze osób kochających się po ciemku, na stojąco.
Homoseksualiści to osoby lubiące uprawiać seks z własną płcią.
Dlaczego dawać im przywileje, które uważają za swoje prawo, skoro osoby oprawiające seks inaczej tych przywilejów nie mają

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar tojammm
+4 / 4

pierwsze słyszę, żeby heteroseksualiści nie mieli jakichś przywilejów...przecież to tylko sposób uprawiania seksu.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar Iskierka
+1 / 7

Sposób uprawiania seksu udaje się w dużej mierze ukryć, natomiast jeśli ktoś mieszka z partnerem tej samej płci, raczej łatwo wzbudzać podejrzenie homoseksualizmu wśród sąsiadów. Myślę, że w pracy również trudno jest ukryć na dłuższą metę płeć partnera - za każdym razem, kiedy rozmawiasz o swoich planach na weekend musisz zmieniać "on" na "ona"? To nie jest coś, co da się utrzymać w ukryciu. A jeśli coś już wystaje zza ściany, to ludzie nie odpuszczą. Dlatego homoseksualiści wspierają się w ruchu nieukrywania się ze swoją orientacją i nie wstydzenia się swojej orientacji. Gdyby homoseksualizm nie był głośną sprawą w Europie, prawdopodobnie wydawałoby się nam, że problem dotyczy 1 na milion mieszkańców wielkiego miasta i że przeciętny homoseksualista pożera dzieci. Dzięki temu, że homoseksualizm jest bliżej nas, możemy przestać się go bać, a oni - przestać się bać nas. Oczywiście jest sprawa proporcji i metod, czy nie jest tego za dużo, czy nie idziemy w złą stronę. Ale sama idea afirmacji swojej orientacji wydaje mi się jak najbardziej logiczna.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F frostblue
+4 / 6

Sprowadzanie homoseksualizmu do sfery czysto łóżkowej jest płytkie i nie na miejscu. Czy Ty ze swoją partnerką jesteś dlatego, że ją kochasz, czy dla seksu? Bo ja kocham Dziewczynę, z którą jestem. I chcę z Nią normalnie żyć. Seks to bardzo podrzędna sprawa.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar thePlaguedOne
+1 / 1

Przedmówcy już napisali co najważniejsze - bo to nie jest "sposób uprawiania seksu". Tylko cecha organizmu, określająca bardzo istotną sferę życia człowieka, jaką jest tworzenie związku z drugą osobą, także emocjonalnego, opartego na miłości. Dlaczego ktoś miałby nam dać "spacjalne przywileje"? Ano zgadzam się, że takiego powodu nie ma, zapewne dlatego nikt się ich nie domaga ;) Tylko po co heteroseksualistom takie przywileje jak wspólnota majątkowa małżeństwa, prawo do alimentów, prawo do dziedziczenia po sobie, prawo do odwiedzin chorego partnera/rki w szpitalu, prawo do pochówku ukochanej osoby? No powiedz mi bo nie rozumiem - po co wam heterykom takie specjalne przywileje?...

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
avatar thePlaguedOne
+1 / 1

Co was wzięło wszystkich nagle na Prawo Mojżeszowe? o.0 Pozapuszczajcie wszyscy pejsy i jedzcie tylko potrawy koszerne, skoro was te zapisy tak fascynują.

Odpowiedz Komentuj obrazkiem
F Fibius
+9 / 11

Tylko że sodomią jest każdy seks w którym to nasienie nie trafia do pochwy. Tak więc jak twoja dziewucha robi ci lodato jesteście sodomitami, jak robisz to z zabezpieczeniem to jesteście sodomitami. Poczytaj biblię dokładnie mały sodomito a potem się wymądrzaj :D

Odpowiedz Komentuj obrazkiem